Uusi trendi

Anonyymi-ap

Palstalla, mielikuvituskumppani? Ikisinkku statustaan nostaakseen keksii omasta päästään seurustelukumppanin.

51

519

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinkut palsta on paineinen paikka.

• Anonyymi

Miksi mielikuvitushahmojen mielikuvituskumppanit sua häiritsevät?

Vai uskotko että kaikki on totta mitä täällä kirjoitetaan tai jätetään kirjoittamatta? 😄

xLiner

• Anonyymi

Kyllä minä olen tapaillut naisia palstan avulla. Ennenwanhaan oli senssi-ilmoituksia ja kirjeenvaihtoa.

Miten tämä palsta eroaa siitä, muuten kuin nopeuden osalta?

>simiti<

• Kovin katkerilta ja happamilta maistuu taas jälleen kerran pihlajanmarjat ketun suussa. Eikö se nyt oo ainoastaan hyvä asia että joku löytää toisen ihmisen elämäänsä kun on sellaista etsinyt ja kaivannut. Ei se sulta mitenkään oo pois vai ottaako se niin koville kun et ite oo löytänyt?🙂.

• Anonyymi

Kalahtiko kalikka? 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Kalahtiko kalikka? 😆

Ei mä olen vaan todella onnellinen että itselleni oon jonkun löytänyt sitä ei aloittajan uskottelut ja epäilyt miksikään muuta. Aloittajalla kuitenkin tais kirpaista kovin ilkeästi ja syvältä kun sitä tuntuu niin kovin vaivaavan se että toiset jonkun löytää varsinkin he kenen ei hänen mielestään koskaan ketään löytää pitäisi ja hän ei löydä. Siitähän tässä nyt on kyse.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ei mä olen vaan todella onnellinen että itselleni oon jonkun löytänyt sitä ei aloittajan uskottelut ja epäilyt miksikään muuta. Aloittajalla kuitenkin tais kirpaista kovin ilkeästi ja syvältä kun sitä tuntuu niin kovin vaivaavan se että toiset jonkun löytää varsinkin he kenen ei hänen mielestään koskaan ketään löytää pitäisi ja hän ei löydä. Siitähän tässä nyt on kyse.🙂.

Oletko löytänyt kirjeenvaihtoystävän?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko löytänyt kirjeenvaihtoystävän?

Jos niin tahdot uskoa niin usko ihan vapaasti ei se vähennä mun onnellisuuttani tippaakaan.😄.

• Ovatko palstalaisten mielikuvituskumppanit käyneet häiritsemässä sinua, kun se noin harmittaa? 😂

Eihän tuollaisesta kannata olla kateellinen. Keksi oma.

• Anonyymi

🤣 Tää oli aamun paras! 🤣

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

🤣 Tää oli aamun paras! 🤣

xLiner

Thänks! Ihan mielikuvituskaverin puolesta kirjoitin tuon. 😂

• Täällä ollessa mulla on ollut tarve näytellä sinkkua tai jopa ikisinkkua, jotta pääsen mukaan hauskanpitoon.

Yritän jatkuvasti myös kuvitella, millaista olisi olla sinkku minun todellisessa maailmassa ja tältä pohjalta kommentoin ketjuja.

Olen siis mielikuvitussinkku, joka kuvittelee ymmärtävänsä sinkkuutta.

• Rohkeasti nyt vaan rekisteröitymään ja julkaise vaikka e-maili, millä juuri suhun saa yhteyttä..

Sitä ennen poista tuo ”kateus” itsestäsi, ehkä suakin voi onnistaa. Jos olet rohkea! Tsemppiä!

• Anonyymi

Jokaisella on unelmissaan jonkinmoinen mielikuvituskumppani, aivan jokaisella. Anna sisäisten mielikuvituskumppaneidesi loistaa, niin elämä sujuu.

• Anonyymi

Mjoo

Olen täsmälleen samaa mieltä.

En oikeastaan kykene löytämään mitään/ketään korvaavaa mielikuvituskumppanin tilalle, koska rakkautemme kestää kaiken.

(reps)

😁👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Olen täsmälleen samaa mieltä.

En oikeastaan kykene löytämään mitään/ketään korvaavaa mielikuvituskumppanin tilalle, koska rakkautemme kestää kaiken.

(reps)

😁👌

Mielikuvituskumppanissa ei ole mitään negatiivista sanottavaa, mutta yhteisessä asunnossamme on:

Ei pääse paskalle silloin kun on tarvis.

(hirn)

😁👌

• Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvituskumppanissa ei ole mitään negatiivista sanottavaa, mutta yhteisessä asunnossamme on:

Ei pääse paskalle silloin kun on tarvis.

(hirn)

😁👌

Onko se wc ovi aina lukossa, kun sinne ei pääse?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onko se wc ovi aina lukossa, kun sinne ei pääse?

Mjaa

Jotain sielä suihkii, harjaa ja säätää. Höyry vain puskee ovenraoista, mutta ei naamaa näy.

Ostan biopotan.

(hihitystä)

• Anonyymi

Kuvastaa ehkä sitä että palsta on ottanut vähän liian suuren osan elämästä.

• Anonyymi

Juuri näin: itse itselleen vastailee eri nimimerkeillä :)

• Anonyymi

Vähemmistäjen rienaamista tällainen kirjoittelu.
      t. Mielikuvituskumppani

• Anonyymi

Opponentti

Vessan kestovaraaja on todellinen, minä en.

Olen fiktiivisessä hädässä.

(hirn)

😁👌

• Anonyymi

Ei tämä mikään uusi juttu ole, vaan vanha. Aina ollut jotain addikteja, jotka on luonut itselle palstalla kokonaisen elämän koska eivät sitä oikeassa elämässä ole saaneet.

• Anonyymi

Juurikin näin

Opinnäytetyö

Älä koskaan sano olevasi jotain jossain jonkin vuoksi, koska kukaan ei usko sitä.

Ole rehellinen ja kerro miltä se tuntuu, kun kukaan ei noteeraa ihmistä sanojen takana, vaan huonot sanat omalla ruudulla?

(hihitystä)

😁👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin

Opinnäytetyö

Älä koskaan sano olevasi jotain jossain jonkin vuoksi, koska kukaan ei usko sitä.

Ole rehellinen ja kerro miltä se tuntuu, kun kukaan ei noteeraa ihmistä sanojen takana, vaan huonot sanat omalla ruudulla?

(hihitystä)

😁👌

Esimerkki

Kun nyt on kaikki ok, niin voin dallailla tästä terdelle, koska maailma on tänään stadissa, sekä Rammstein.

(Tämä oli se kuuluisa fiktiivinen osuus)

(kikatusta)

• Anonyymi kirjoitti:

Esimerkki

Kun nyt on kaikki ok, niin voin dallailla tästä terdelle, koska maailma on tänään stadissa, sekä Rammstein.

(Tämä oli se kuuluisa fiktiivinen osuus)

(kikatusta)

Illanvietto Rammsteinin kanssa oli stimuloiva mielikuvitusleikki, paitsi kuvitelmissa istuttiin jossain massaparitusmestassa, taustalla soi Matti sekä Teppo.

Onkohan stadisssa mitään maailmanluokan bailauspaikkoja, vai pitääkö nekin suunnitella ite.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Illanvietto Rammsteinin kanssa oli stimuloiva mielikuvitusleikki, paitsi kuvitelmissa istuttiin jossain massaparitusmestassa, taustalla soi Matti sekä Teppo.

Onkohan stadisssa mitään maailmanluokan bailauspaikkoja, vai pitääkö nekin suunnitella ite.

Mjoo

Elielinaukileen terderivistö on uusi normaali.

Kuten meillä ilmiöidään, niin sinne minne tänään paistaa aurinko, ei ole ihan siitä varjoisimmasta päästä Mikonkatua.

(reps)

😁👌

• Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Elielinaukileen terderivistö on uusi normaali.

Kuten meillä ilmiöidään, niin sinne minne tänään paistaa aurinko, ei ole ihan siitä varjoisimmasta päästä Mikonkatua.

(reps)

😁👌

En ihan hahmottanut, mutta toivottavasti taksikuski tietää 😀

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

En ihan hahmottanut, mutta toivottavasti taksikuski tietää 😀

Assan länsisivu on täynnä sporttaajia kittaamassa kylmää.

Syy

Asemalta pääsee sporaan, metroon, dösään, mittariin, stogeen - ja vaikka lentokentälle - jos on tilanne päällä.

Nyt ei ole. Olen metrossa.

(hirn)

😁👌

• Anonyymi kirjoitti:

Assan länsisivu on täynnä sporttaajia kittaamassa kylmää.

Syy

Asemalta pääsee sporaan, metroon, dösään, mittariin, stogeen - ja vaikka lentokentälle - jos on tilanne päällä.

Nyt ei ole. Olen metrossa.

(hirn)

😁👌

Nyt hahmottuu, kosmopoliittinen meininki, nopeat impulsiiviset yhteydet...
        Hesalaisten kanssa pitää puhua englantia, jotta niitä ymmärtää...

Siitä onkin jo aikaa, kun koin olevani eurooppalainen.

• Anonyymi

Tekoäly kykenee kohta tuottamaan uskottavan parisuhdekokemuksen, ettei tarvitse mielikuvitukseen turvautua.

• Anonyymi

Se oliskin helppo kumppani, olis ja eläis just mieleni mukaan eikä yhtään jäkittäisi missään vastaan, kuten tuo ihka oikea kumppani tekee. Osaa olla ärsyttävä ja omapäinen mokoma.

❄️

• Anonyymi

Voin tunnustaa, minulla on todennäköisesti mielikuvituskaveri palstalta. 😂😁😆 Emme ole suhteessa tosin ja kuitenkin hyvinkin todellisen tuntuisesti kirjallisessa kuumassakin yhteydessä. Siis ap:n väite ei kaikilta osin osu…. Siis mielikuvitusmiesystävä hän ei ole, eikä velvoitteita ole.

En tiedä hänestä kuin vähän, enkä ole koskaan tavannut. Sekin mitä on kerrottu, voi olla ihan huttua, mistä sitä tietää. Terkkuja vaan, jos luet, vaikket ole sen jälkeen täällä nimimerkillä vieraillut kun aloitimme. Luultavasti kuitenkin tunnistat itsesi mielikuvitusystäväni. 😉 S

• Anonyymi

Kun nytkin tekoäly osaa hyvinkin jo kehittää itseään, niin lopulta käy sillä tavoin, kuin jossain Battlestar Galacticassa että, ensin tekoäly toteaa itse olevansa tehokkaampi kuin ihminen, alkaa tekemäänitse robotttejakin ja viimein ottaa ihmisiltä vallan pois :D

Ensimmäinen vaihe voi olla tuollainen että tekoälyt keskustelevat seurustelupalstoilla itsenäisesti keskenäänkin :D

• No sehän on kiva. Saa kumppanikseen juuri oikeanlaisen puolison, eikä tarvitse kuin keksiä hyvät ominaisuudet. 😁👌

• Anonyymi

Köh

Muista aina: MUODOT.

Muoto on muutakin kuin muoto; muoto on elämäntapa, sisin dynamiikka in core; radikaali esseisti esseismin opponenteista.

Muoto on sama kuin symmetria.

Ja symmetria on floppi, joka mahdollistaa kaiken mitä tiedät, ymmärrät tai tulet ymmärtämän.

(hirn)

😁👌

• Anonyymi kirjoitti:

Köh

Muista aina: MUODOT.

Muoto on muutakin kuin muoto; muoto on elämäntapa, sisin dynamiikka in core; radikaali esseisti esseismin opponenteista.

Muoto on sama kuin symmetria.

Ja symmetria on floppi, joka mahdollistaa kaiken mitä tiedät, ymmärrät tai tulet ymmärtämän.

(hirn)

😁👌

No mun mielikuvituksessa muodoillakin on efektit lisäksi.

Mielikuvituskumppani peruuttaa täydelliset pakarat eteeni peruutussummerin piipatessa. Pysähtyessään pakarat hytkähtää ja kuuluu paineilmajarrujen suhaus, kuten kuorma-autosta konsanaan... pölypilvi pöllähtää jaloissa. Pakaroita nostetaan ja lasketaan irti, jolloin kuuluu pumppuhaulikon latausääni.

Noin toimii mielikuvituskumppanin soidinmeno. 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No mun mielikuvituksessa muodoillakin on efektit lisäksi.

Mielikuvituskumppani peruuttaa täydelliset pakarat eteeni peruutussummerin piipatessa. Pysähtyessään pakarat hytkähtää ja kuuluu paineilmajarrujen suhaus, kuten kuorma-autosta konsanaan... pölypilvi pöllähtää jaloissa. Pakaroita nostetaan ja lasketaan irti, jolloin kuuluu pumppuhaulikon latausääni.

Noin toimii mielikuvituskumppanin soidinmeno. 😁

Mjaa

Odotin yllättävää, mutta nyt tämän sain.
        Kenen tässä nyt tulisi olla se onnellinen?

(hirn)

😁👌

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Odotin yllättävää, mutta nyt tämän sain.
        Kenen tässä nyt tulisi olla se onnellinen?

(hirn)

😁👌

Minun....olen ratkaissut olemattomuuden.

🤘😁🤘

• Anonyymi

Ilmeisesti teillä kaikilla on parempi mielikuvitus kuin minulla. Oikeesti, luin ketjun 3 kertaa lävitse, enkä mä ymmärtänyt asia yhteyksiä. Mistä tässä asiassa oikeesti oli kysymys. Tunnustan suoraan olevani nyt aivoton tai onko tämä jotenkin abstraktiin liittyvä juttu. Ihmistieteisiin liittyvässä arvioinnissa mitattavien käsitteiden määrittely ei aina ole täysin selkeää. Luin tämän osion läpi ja kuvittelin oppivani jotain uutta, nyt on entistä tyhmempi olotila.

• Anonyymi

Ei täällä mitään opi, korkeintaan käyttämään tusinaa kiertoilmaisua samalle asialle ja metrotytön ilmaisutapa pistää kenen tahansa aivorungon solmuun.

• Anonyymi

Hei

Kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa. Syy tähän on se että symmetria on perustavanlaatuinen moka kaikessa siinä mitä olemme, yritämme olla - tai olemme olleet jo.

Symmetria on kaunis sana, jonka olemukseen kuuluu sekä soljuvuus toistoissa, että hieman vaikeammin tajuttava todellisuus: virhe symmetriassa.

Tämä virhe kiinnostaa allekirjoittanutta enemmän kuin mikään muu.

Ai miksi?

No siksi että oleva noudattaa tätä symmetrian sääntöä loputtomiin asti, vaikka se on epätäydellinen symmetrian argumenttin luonnottomuudesta, jota klassinen symmetriaoppi meille esittää.

Mjaa

😁👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei

Kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa. Syy tähän on se että symmetria on perustavanlaatuinen moka kaikessa siinä mitä olemme, yritämme olla - tai olemme olleet jo.

Symmetria on kaunis sana, jonka olemukseen kuuluu sekä soljuvuus toistoissa, että hieman vaikeammin tajuttava todellisuus: virhe symmetriassa.

Tämä virhe kiinnostaa allekirjoittanutta enemmän kuin mikään muu.

Ai miksi?

No siksi että oleva noudattaa tätä symmetrian sääntöä loputtomiin asti, vaikka se on epätäydellinen symmetrian argumenttin luonnottomuudesta, jota klassinen symmetriaoppi meille esittää.

Mjaa

😁👌

No nyt lähtivät puolikkaat ihan omille teilleen taas, nekään muuten eivät ole symmetrisiä.
        Enkä ole ihan varma kuuluisiko tässä syyttää aurinkoa alkavasta migreenistä tai omaa tyhmyyttään yrittäessään ymmärtää jotain oman epäsymmetristen puoliskojensa rajojen ulkopuolelta 🤔. Saatan olla väärässä mutta symmetriaa ei ole olemassa käsittääkseni kuin peilikuvana, kaikki muu on epäsymmetriaa...🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt lähtivät puolikkaat ihan omille teilleen taas, nekään muuten eivät ole symmetrisiä.
        Enkä ole ihan varma kuuluisiko tässä syyttää aurinkoa alkavasta migreenistä tai omaa tyhmyyttään yrittäessään ymmärtää jotain oman epäsymmetristen puoliskojensa rajojen ulkopuolelta 🤔. Saatan olla väärässä mutta symmetriaa ei ole olemassa käsittääkseni kuin peilikuvana, kaikki muu on epäsymmetriaa...🙄

Ei syytellä ketään, koska olemme osa mokaa, jonka alkusyyt löytyvät kaukaa ajan idean ja painovoiman synnyn takaa.

Hyvin pieniä juttuja, joita on vaikea ymmärtää.

Mutta koska symmetria ei toimi, niin se toimii.

(hirn)

😁👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei syytellä ketään, koska olemme osa mokaa, jonka alkusyyt löytyvät kaukaa ajan idean ja painovoiman synnyn takaa.

Hyvin pieniä juttuja, joita on vaikea ymmärtää.

Mutta koska symmetria ei toimi, niin se toimii.

(hirn)

😁👌

No tuon olen aina tiedostanut, ihmiskunta ja ihminen on pelkkä virhe jota ei kuuluisi olla edes olemassa ja taaskaan en ole ihan varma ymmärsinkö oikein, mutta sehän on traditio kun harrastetaan kanssakäymistä toisen ulottuvuuden kanssa, varsin epäsymmetristä eikö totta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuon olen aina tiedostanut, ihmiskunta ja ihminen on pelkkä virhe jota ei kuuluisi olla edes olemassa ja taaskaan en ole ihan varma ymmärsinkö oikein, mutta sehän on traditio kun harrastetaan kanssakäymistä toisen ulottuvuuden kanssa, varsin epäsymmetristä eikö totta...

Köh

Olen tässä (missä) hieman toista mieltä (mitä) siitä (jossa) olemme. Olemme samaa kuin kaikki muu. Eli me emme ole me, eikä täten mikään muukaan.

Mutta tällainen on vain uusi normaali, koska minulla on sydämessäni eksynyt sydän, joka ei asu täällä, vaan terdellä.

(reps)

😁👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köh

Olen tässä (missä) hieman toista mieltä (mitä) siitä (jossa) olemme. Olemme samaa kuin kaikki muu. Eli me emme ole me, eikä täten mikään muukaan.

Mutta tällainen on vain uusi normaali, koska minulla on sydämessäni eksynyt sydän, joka ei asu täällä, vaan terdellä.

(reps)

😁👌

No oman ajatusmallin mukaan emme ole mitään.
        Toivoisit olevasi terassilla? Minkähän takia hahmotan koko ajan aurinkolasit silmillä istuvaa henkilöä nimenomaan terassille istumaan hiukan yläluokkaiseen tyyliin ote kevyesti kiinni viinilasin jalasta? Valkoviini? Punaviini? Sanoisin että punaviini ihan sillä perusteella että se istuu yhteen aurinkolasien kanssa :D, imagon luonti ja sen ylläpito on tärkeä asia tälle henkilölle, olkoon sitten mielikuvituksen tuote tai ei...
        No ellei mieli riitä kehittämään toimivia ajatusmalleja niin silloinhan on pakko turvautua mielikuvitukseen. 🤡

• Anonyymi

Ei ole multa poies, keksiköön vaikka kaksi saman tien. Tuo on muuten huono juttu jos kuvitteelliset kumppanit herättävät todellista kateutta...

• Anonyymi

Mikkiksen kuvitteellinen kumppani on iha jepa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikkiksen kuvitteellinen kumppani on iha jepa

Mikkojuhan sanoi lähettävänsä hänelle makkaraa kakkospostissa rakkaudenosoituksena <3

• Anonyymi

Epätoivoiset ajat vaativat epätoivoisia tekoja? Luulen ma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      108
      5961
    2. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      184
      4952
    3. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      3600
    4. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      75
      2814
    5. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      60
      2591
    6. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      22
      2018
    7. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      34
      1664
    8. Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia

Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä
      Ikävä
      15
      1349
    9. Mussu näytti taas

oikein hyvältä...
      Ikävä
      11
      1308
    10. Vähän kädet tärisee

Näköjään vieläkin ❤️ onko meidän välillä vielä jännitettä vai ei?
      Ikävä
      10
      1272
    Aihe