Huh huh, onneksi ei käynyt pahemmin:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fd4e2953-a243-4ba4-8d43-d3b7381a2edd
-harmiseikirj-
Venäjän karhu hyökkäsi suomalaisen rajavartijan kimppuun
11
271
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl, suomalaiset nallet ei turhia hyökkäile.
- Anonyymi
Olipa hyvä ettei ollut asetta mukana ja ampunut. Venäjä olis väittänyt että täältä ammuskellaan Moskovaan.
Täähän oli juoni: rysrys hätyyttänyt haavoitetut karhut Suomen puolelle, toiveena että täällä ammuttais raja-alueella. Siellä on hiippalakki odotellut äänityslaitteiden kanssa rajalla, jotta voisi todistaa Suomen vihamieliset aikeet. 👽
xLiner Eikö rajavartijoilla ole aseita? Jos joku tulee, leikitään kuollutta?
Rautaa rajalle.- Anonyymi
Harvemmin ne rajavartijat lenkillä ollessaan kantaa asetta mukanaan.
Yrittävät saakeli toisintaa Mainilan laukaukset usuttamalla luontokappaleen kimppuun. Tyypillistä Venäläistä kieroilua. 🤣
Joo, mut joskus luonnossa voi käydä niin, että äänet ja hajut ei karhulle tule, kunnes ollaan liian lähellä jo, sitten se voi hyökätä.
Rajavartioille vois laittaa lehmänkellot kaulaan...😁- Anonyymi
Kuulokkeet päässä? Kuulo on vartijoiden tärkein aisti. Taisi silmätkin olla kännykässä, kun karhua ei huomannut.
- Anonyymi
Heilläkin kun on vapaa-aikaa olemassa.
Tais yllättyä vaan karhukin ja säikähti ja siks hyökkäs ja kun totes ettei uhkaa oo lähti matkoihinsa. Tai sitten se oli venakoitten uuden salaisen aseen testi. Ovat kouluttaneet karhuja käymään Suomalaisten kimppuun ja sitten karhut hyökkää ja venakot voi kiistää osuutensa. Ei enää tunnuksettomia sotilaita vaan spetsnazkarhuja maahanlaskujoukkoina.😁.
- Anonyymi
Venakko tarkoittaa venäläistä ( hutsahtavaa) naista. Ihan tiedoksi.
Anonyymi kirjoitti:
Venakko tarkoittaa venäläistä ( hutsahtavaa) naista. Ihan tiedoksi.
Mulle se on vähän kuin yleisnimitys heistä ja niin mä sitä myös oon kuullut käytettävän mutta saattaahan se noinkin olla. Eri ihmiset nyt vaan välillä käyttää tuollaisia sanoja hieman eri tarkoituksin.🙂.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403047- 772704
- 1762363
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362125- 181466
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 131269
- 101264
- 221241