Penan porukat loikanneet Somekermaan

Anonyymi-ap

Tälläisen huhun olen kuullut luotettavalta taholta sisäpiiristä !!!

35

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sometunnukset ovat ainakin otettu pois

      • 😂😂😂


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        😂😂😂

        Mites se loikkaus somekermaan?
        Pitääkö paikkaansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites se loikkaus somekermaan?
        Pitääkö paikkaansa?

        Vanhaa Penaa on täysi floppi mikä aiheuttanut eripuraa porukassa. Alkanut selviämään että kaiken yötä valvominen ja kopiointi onkin turhaa mikä aiheuttaa vielä enemmän kitkaa porukan riveissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhaa Penaa on täysi floppi mikä aiheuttanut eripuraa porukassa. Alkanut selviämään että kaiken yötä valvominen ja kopiointi onkin turhaa mikä aiheuttaa vielä enemmän kitkaa porukan riveissä.

        Ok tämä selvä ,rivit hajonneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhaa Penaa on täysi floppi mikä aiheuttanut eripuraa porukassa. Alkanut selviämään että kaiken yötä valvominen ja kopiointi onkin turhaa mikä aiheuttaa vielä enemmän kitkaa porukan riveissä.

        Totta yövalvomiset alkavat ressaamaan, penan mieliksi joutuu kyttäämään somekermalaisia fb :ssä ,lisäksi joutuu kyttäämään tätä palstaa ja kaikesta joutuu vielä kopioimaan, siihen päälle jokapäiväinen raportointi penalle,ei jaksaisi enää

        T:Penan porukan sisäpiiriläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta yövalvomiset alkavat ressaamaan, penan mieliksi joutuu kyttäämään somekermalaisia fb :ssä ,lisäksi joutuu kyttäämään tätä palstaa ja kaikesta joutuu vielä kopioimaan, siihen päälle jokapäiväinen raportointi penalle,ei jaksaisi enää

        T:Penan porukan sisäpiiriläinen

        Mie laitan siulle virikkeitä ettei yö tunnu tylsält 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhaa Penaa on täysi floppi mikä aiheuttanut eripuraa porukassa. Alkanut selviämään että kaiken yötä valvominen ja kopiointi onkin turhaa mikä aiheuttaa vielä enemmän kitkaa porukan riveissä.

        Onko vanhaa penaa sivusto vielä pystyssä?


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­o­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178724951

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        😂😂😂

        Penanporukka on hajonnut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vanhaa penaa sivusto vielä pystyssä?

        On se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok tämä selvä ,rivit hajonneet

        Totta


    • Anonyymi

      Jos laitan tähän 🤣🤣🤣 niin pitääkö porukoiden se kopioida penan fb tilille?

      • Anonyymi

        Kyllä pitää ,vaikka tuntuu ettei siinä ole mitään järkeä


    • Anonyymi

      Mites tuo 😃😂😁🎼🍺🍺😡🫡🔪🔪🔪😜🇺🇸🔪😉😂🍺🌹😜😜😜🤨🤨🤨😞😯😧😧👎🤘🤘👁️👁️👁️👦🏿🏃🏾‍♀️👩‍❤️‍👨👩‍👦👩‍👧‍👦🐻🐻‍❄️🐮🦁🐮

      • Anonyymi

        Tuokii on meijän kopioitava 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokii on meijän kopioitava 😂😂😂

        Ou nou 😃😃


    • Somekerma kaipaa huomioo. Kun ei muuten saa niin on alkanu valehtelemaan. Taitaa mennä huonosti ns. "somekermalla".

      • Anonyymi

        Onko noin?


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Tiedän että meistä ei kukaan sitä uskalla ääneen myöntää,mutta kopioleikki alkaa jo kyllästyttämään


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että meistä ei kukaan sitä uskalla ääneen myöntää,mutta kopioleikki alkaa jo kyllästyttämään

        No en yhtään ihmettele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noin?

        ❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noin?

        ❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Palstalla on turhia aloituksia liikaa, pena jää taka -alalle

      • Anonyymi

        Pena ei koskaan tule jäämään taka-alalle, Pena menee vasemmalta ohi voittoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena ei koskaan tule jäämään taka-alalle, Pena menee vasemmalta ohi voittoon

        🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena ei koskaan tule jäämään taka-alalle, Pena menee vasemmalta ohi voittoon

        ❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Kukaan ei halua kuuluu siihen rupusakkiin.

    • Anonyymi

      Huhu on tosi, pena sen kertoi

      • Anonyymi

        Penan omia feikkiprofiileita koko porukka.


    • Anonyymi

      Mie oon jäänt iha yksin, kimulit ja Risto nosti kytkintä ja läks

      T:Pena

    • Anonyymi

      Up
      T:pena

    • Anonyymi

      Up

      T:Pena

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe