Hyvää huomenta.

Anonyymi-ap

Perjantai ja viikonloppu alkamassa. Ihanaa ja aurinkoista palstaviikonloppua kaikille.

T. Pullea Kaveripoika

22

225

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenta aloittajalle ja kaikille!
      Aurinko paistaa sisälle ja pöly näkyy peilissä. Siitä huolimatta mieli on kirkas.

    • Anonyymi

      Hyvää tulevaa juhannusta, oikeasti, ei ole pelleily toivotus kuin hyvää eilispäivää, vaan oikeasti... on suunnitelmia, joilla pitää sinnitellä.

      Suunnittele, sinnittele suunnitelmissa kuin sintti eli pikkukala.

    • Anonyymi

      Huomenta

    • Sateista on. Meen nukkumaan. Ollu jo 3,5h hereillä. Morjes.

      • Anonyymi

        Älä mene! Olet palstapäiviemme piristys!

        T. Palstan väki


    • Anonyymi

      Jos ajattelisi että vaimo on kuin joku ylimääräinen elin, kuin lisäkeuhkokin vartalossa...ylimääräinen elin.

      ..mutta jooh, tuotakin ajatelmaa...

    • Anonyymi

      Huomenta pullukka. Juu ei ole hyvää tahi kaunista. Synkkää ja vettä sataa. Onneksi on katto pään päällä, niin ei hirmuisesti kastu.

      >järkälemäinen simiti<

    • Anonyymi

      Itseäkin alkaa huvittamaan paisuva asikakirjojen kirjekuori... hammasjuttuja niin paljon... oikeasti niin ei vihlo hampaita kun aina hammaslääkäreillä.... taksikuitteja ja hammaslääkärien juttuja.

      Oikein pitäisi varmaan ottaa oma kansio oikein noille asiakirjoillekin, koska niitä on paljon jo... ja tulee lisääkin.

      Minulla on tuollainen C6-kirjekuori jossa on vain päälle kirjoitettu Hammas.

    • Anonyymi

      Viimeksi kun oli parisenkin päivää sitten hammaslääkäreillä: ReiPän--- lasit silmille ja... tuli naamapesuakin kun ruiskauttaa joku siinä naamalle ja hassua.

      Mustat lasit naamalle, sitten silmät kiinnikin, ja kun avaat silmät;: näet mustien lasien takaa, kuin joku naamioitunut maantierosvo villistä lännestä näyttää naaman eteen tikkuja tuollaisia... hammasväliharjoja

    • Anonyymi

      Hyvää huo-Mental.... ristus sentään kyllä raamatun kokoinen koko hammaslääkärien paperitkin... oma kansio noille ottaa kohta... kosa ajattelin että nyht huollan hampeja kuntoon kerralla niin....

      Paljon käyhntejä ja sovittuja sellaisia... well, well... sitten...

    • Samoin hienoa ja hauskaa perjantaita ja viikonlopun alkua sulle ja kaikille muille palstalla.🙂.

    • Anonyymi

      Hammaslääkärit ja naiset ova "hammaskeijuja". Aina tapaamisia siis keijujen kanssa.

      • Anonyymi

        Minun hampilekuri on nainen.
        Mahtavaa, kun oikein urakoi niin tissit hinkkaavat minua. Se on hyvä poistamaan hammaslääkärin pelkoa.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Kuin myös sinua.ps. lopeta itsesi ali arvioiminen. Olit pullea tai laiha: Olet yhtä arvokas kuin kaikki ihmiset. Joten aloita numero 1. Hyväksymällä itsesi sellaisena kuin olet ja jätä väliin sana pullea. Kiitos.

      • Mun mielestä pullee on pehmeempi sana kun vaikka lihava. Ei mäkään osannu pahotta mieltä siitä, kun mulle yks nainen sano laiheliini. Kun ei se ilkeyttään sanonu, vaan siksi kun se oli niin yllättynyt.


      • JeroP kirjoitti:

        Mun mielestä pullee on pehmeempi sana kun vaikka lihava. Ei mäkään osannu pahotta mieltä siitä, kun mulle yks nainen sano laiheliini. Kun ei se ilkeyttään sanonu, vaan siksi kun se oli niin yllättynyt.

        Minä taas inhoan sanaa ylipainoinen. En ole yli minkään, vaan olen lihava.


    • Xena-183

      Mukavaa viikonloppua myös sinulle kaveripoika 👍

      • Anonyymi

        Pullea Kaveripoika, jos saan pyytää.

        T. Pullea Kaveripoika


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pullea Kaveripoika, jos saan pyytää.

        T. Pullea Kaveripoika

        Mä näin kerran yhteen seinään oli sprayttu teksti: lihava on pullee. Että mitähän se tarkoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pullea Kaveripoika, jos saan pyytää.

        T. Pullea Kaveripoika

        Hyvää viikonloppua toki sinullekin 👍


    • Hyvää iltapäivää ja mukavaa palstaviikonloppua kaikille! 😀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      277
      2445
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      151
      1376
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1271
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1144
    5. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      10
      926
    6. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      5
      885
    7. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      254
      851
    8. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      74
      832
    9. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      59
      831
    10. Sinähän olet fiksu nainen, joten kuuntele

      Tulet pettymään miehiin, jotka osaavat hurmata sinut parhaiten ja joihin sorrut helpoimmin. Sulla on hyvin asiat. Miksi
      Ikävä
      61
      801
    Aihe