Muut saa arvailla mikä on oikea.
Jerma
Uskallatko laittaa nimesi anagrammina
39
668
Vastaukset
- Anonyymi
Äläs nyt sekoile siellä Merja.
- Anonyymi
Ei ole kumpikaan mun nimeni, mutt tiedän tuttavissani sisarukset Jorma ja Marjo.
Aivan samat kirjaimet kummassakin etunimessä, sukunimi heillä on aina ollut eri. Jorma on äidin ensimmäisestä avioliitosta ja Marjo tästä nykyisestä avioliitosta.
trollikkaOnneksi avioliitot jäivät tuohon. Seuraavan liiton hedelmä olisi tietysti Jarmo, mikä tosin sopii oikein hyvin kaikille sukupuolille, mutta sitä seuraava Rajmo kuulostaa jo vähän hassulta.
- Anonyymi
Merja on ihastuttava, vaikka olisi vähän sekaisin eli jerma.
- Anonyymi
mONOgammi... mutta niin miten jotain hammaslääkäri-tyttöjen jutut hauskojakin
- Anonyymi
2<1○~
- Anonyymi
Jos ei halua olla joku Supernova,... ehkä voi haluta olla joku komeetta sitten
- Anonyymi
Häh? Ihan Simiti olen.
>simiti< - Anonyymi
Jos ei halua olla Supernova, silloin voi olla meteoriitti
- Anonyymi
Jos ei halua olla joku räjähtävä aurinko... voi olla vaihtoehtona mhös ollsa joku meteoriitti
Juu, \*I>•..
Arvaileppa siitä...- Anonyymi
Sirpa Mervi tai Soile
Anonyymi kirjoitti:
Sirpa Mervi tai Soile
Osuit oikeaan se on kuin onkin Sirpa.
Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki. :DPikku-pirpana kirjoitti:
Osuit oikeaan se on kuin onkin Sirpa.
Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki. :DSirpa on pikku pirpana.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sirpa on pikku pirpana.
No.. mä valehtelin.. nimeni ei ole Sirpa. Okei? Sori. Oli pakko.
- Anonyymi
Oletko tyhmä kuin Teemu Vegas vie pelejä jääkiessa kuin Floridan kissoja hähi8ssä
Nimimerkin, joo uskallan... isot..ypty.
Saa arvailla. Rohkeimmat voivat laittaa arvaukset tähän jatkoksi ⬇️
😁Multa paska
Hahaa! Loistava! Multa meni vissyt väärään kurkkuun. Nauran ja tukehdun samaan aikaan.😁
Kiitos päivän nauruista! 🤣🤣🤣tosi.typy kirjoitti:
Hahaa! Loistava! Multa meni vissyt väärään kurkkuun. Nauran ja tukehdun samaan aikaan.😁
Kiitos päivän nauruista! 🤣🤣🤣Ihan en oikeaa nimeäni laittanut, mutta pakko oli tuo postata :D
Palstakamu kirjoitti:
Ihan en oikeaa nimeäni laittanut, mutta pakko oli tuo postata :D
Loistava välähdys. Kerta kaikkiaan! 😂
Go score. Go score, nize beer.
Palstakamun upeaa oivallusta lainatakseni.
doberman sprays- Anonyymi
Uskallan, kjersmahiiri taitaa olla paras mitä siitä irtoaa.
-harmiseikirj-- Anonyymi
J-S Kermahiiri, ei käyttänyt nyt mietintämyssyä päässään!
Illan jatkoja, mä olen saanut istutukset tehtyä ja lähden ekana saunomaan, joskus näinkin päin. Miehet saunoo vasta naisten jälkeeni, kunhan Mikko on saanut ensin syötyä. Mun tultua saunasta, systeri vasta menee saunaan. Mimmin kanssa on nyt oltava tarkkana, väsynyt riehuja ennen nukahtamistaan, ei anna unelle periksi. Luultavasti nukahtaa jonkun syliin lopulta tai lattialle, kiukutteluun. Puolentunnin päiväunet olivat liian lyhyet, kun on tottunut tunnin, jopa kahdenkin päiväuniin.
trollikka
pallastutka
- Anonyymi
Akkak.
Suja. Siitä sitten päättelemään kutsumanimeäni.
- Anonyymi
Anangrammina nimi on *kynnen värillä*
- Anonyymi
Ai Rehnman 🤔
- Anonyymi
Duse fur GM ind ;-)
Sane Dins Eke
Täällä on Naxe-täti, moi 🔴
😄- Anonyymi
Lidl-miehelle ei löydy anagrammeja, koska on olemassa vain yksi ja ainoa oikea Lidl-mies, ja se olen minä. Kerran tosin Lidlin mainoksissa esiintyi yksi mies, jota jotkut kutsuivat myös Lidl-mieheksi, mutta se oli joku huijari.
T. Lidl-mies- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Löytyy löytyy. Miten olisi vaikka
Mild LiesOk, käyttämäni anagrammigeneraattori oli sitten huono, tosin tuo välimerkki jäi pois.
T. Lidl-mies
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2351536Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh2911515Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281509Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2361086- 73953
- 56889
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60705- 47696
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25659- 118625