Pitkään olin vetämättä. Humalassa vedin tupakkaa ja sen jälkeen zonnic nikotiinipusseja.
On tuo nikotiini aika koukuttavaa.
>simiti<
Vedättekö nikotiinia?
11
276
Vastaukset
En käytä mitään nikotiinituotteita, enkä ole koskaan käyttänyt. Ei olisi hääviä olla riippuvainen nikotiinista, on se niin kallista lystiä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17898852y
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Aloitin tässä taas polttamaan yli kymmenen vuoden tauon jälkeen. Tupakkipaikalla on niin helppo tehdä naisiin tuttavuutta, että ihan sen takia kannattaa jo polttaa.
Vaihdoin tupakasta kahviin. Poltan kyllä vieläkin silloin tällöin pikkusikareita. Ovat vaan niin pirun kalliita.
Mä ostelen netistä nikotiiniöusseja ja saahan niitä jo kaupastakin.
Taitaa olla toi nikotiini vain syy johonkin... haluaa kai vähän palkita itseään jollakin ja sitten siitä tulee tapa. Tavoista taas on vaikeaa päästä eroon.- Anonyymi
Nooh. Tupakkaa olen polttanut viimeksi kuukausi sitten. Onhan sekin positiivista.
>simiti<
Viimisen tupakan poltin vuonna 2004 keväällä. Sitä ennen poltin epäsäännöllisesti noin vuoden verran. Nykyään en käytä nikotiinituotteita, enkä ole 19 vuoteen käyttänyt.
- Anonyymi
Aika hyvin. Olin minäkin täysin ilman nikotiinia. Sitten otin alkoholia ja sorruin nikotiinin.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvin. Olin minäkin täysin ilman nikotiinia. Sitten otin alkoholia ja sorruin nikotiinin.
>simiti<Voi olla, että se alkoholi jotenkin voimistaa nikotiinin tarvetta tai aivot jotenkin yhdistää totuttuun tapaan?
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Voi olla, että se alkoholi jotenkin voimistaa nikotiinin tarvetta tai aivot jotenkin yhdistää totuttuun tapaan?
Näinhän se todennäköisesti on.
>simiti<
- Anonyymi
Joillekin kenties on itse koen tupakoinnin enämpi haitalliseksi tavaksi omalla kohdallani ainakin mu eipä si taas ole ollu mitään syytä toisaalta siitä luopuakaan jot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972104Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 321875
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751214