Miksi haluatte viettää juhannusta sinkut palstalla?

Anonyymi-ap

Eikö ole aika tylsää?

20

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen mökillä, Kustavissa ja hiiligrillin juuri sytytetty pihakeittiössä. Pihalla varmaan kymmenkunta ihmistä odottamassa ruokailua. Mulla varhaisperunat kiehumassa savustettua siikaa ja graavattua siikaa, porsaan pihvejä grillan, kun kunnonhiillos on ensin syntynyt. Jälkilämmöllä sitt vielä muutama makkara, nälkäisimmille miehille lähinnä. Mä laitan ruuan pöytään asti, mutt ruokailun jäljet saa joku toinen korjata.

Olen näet päättänyt ett mun piikomiseni aika on nyt ohitse; saa nähdä miten muut asiaan suhtautuu. Joka tapauksessa mä olen vuosikaudet kantanut päävastuun juhlapyhien ruokailusta ja jälkien siivoamisista. Tämän vuoden kevätjuhlissa jo pyysin apua ja sitä myös sain, jonkin verran... aika kohtuudella kuitenkin. Saa nähdä kuinka käy nyt... jääkö grillikatokseen täyskaaos, ruokailun jäljet.

Mä en tänne halunnut edes lähteä, saivat ylipuhuttua, kun kyydinkin tänne tarvitsivat... ja mulla on iso auto käytössäni, hakittukin tietyin ehdoin. Mun niskaani koko juhannuksen ruokahuoltoa -> tiskeineen, ei kyllä lastata, enää.
      Oikeesti mieluummin olisin vaikka yksin, nautinto sekin olisi, olla pelkästään omassa rauhassa; tehdä mitä päähän pälkähtää, tai olla tekemättä yhtään mitään!

Ja nyt grillaamaan ne saamarin talouskyljykset (kasslerit)!
      trollikka

• Anonyymi

Todellisuudessa olet yksin kotona.

• Mulle juhannus on päivä, jolloin koitan vaan relata. En hillu, en heilu vaikka ennätin jo pyykkiä pesemään. Konehan ne pesee. Enkä juhli mitään milloinkaan. Poikkeus järjestetyt juhlat.

Niihin satsaan sitten minkä satsaan.

• Iskä tulee meille ja vieteään yhdessä aikaa, syödään ja jutellaan. Äiteelle jo soitin ja toivotin juhannusta. Perheen kesken ollaa muutenkin juhannukset. ☺️

• Tää on vain taukoviihdettä. Mökillä nysveltämässä perusjussia, välissä voi vähän höpötellä.

• Anonyymi

Ei ole tylsää.

• Anonyymi

Se on juhlista parhain. Pääsee purkamaan, alitajuntaa! Ilman että, syntyy mitään vahinkoa, aineellista, fyysistä, rahallista...

• Anonyymi

Odottelen pulleiden kaveripoikien toivotteluja.

• Anonyymi

Ei haluta.

• Anonyymi

Oikeat ihmiset tekevät monenlaisia asioita.
      Ulos ei huvita mennä, koska vettä sataa kuin saavista kaataen.
      Paljon parempi on kirjoitella täällä kuin juoda itsensä humalaan kotona tai muualla.

• Anonyymi

Ei ole tylsää. Miksi itse olet palstalla, jos se on tylsää?

• Anonyymi

Kun muiden elämä on kurjaa, oma olo on siedettävää. Siksi juhannus sinkkupalstalla.

• Anonyymi

No eikö elämä yksin ole muutoinkin aika tylsää ellei si vietä iltojaan baarissa pää jäässä niin sanotusti (liikaa juoneena)

• Anonyymi

Yksinäisillä ei ole mökkiä joten lopettakaa huijaus.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      135
      3783
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      36
      2454
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2098
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      18
      1065
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      70
      1041
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      876
    8. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      31
      865
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      43
      790
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      97
      772
    Aihe