Painisarjat...

Painista tykätään Pohjanmaalla. Mutta jopa sielläkin ymmärretään, ettei 150 kiloinen Ilkka ja 50 kiloinen Hilkka voi painia keskenään tasaveroisesti.

On naisten sarja ja miesten sarja ja lisäksi eri painoluokat. 😄

Täällä netin syövereissä vaan ei aina tiedä missä "ymmärrysluokassa" kommentoijat "painii".

Tuli vaan äsken miekeen...😄

41

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko sillä oikeastaan mitään väliä, mikä "ymmärrysluokka" kullakin täällä on..?

Okei. Jos ihminen on halukas ja kykenevä ymmärtämään eri"ymmärrysluokkiin" kuuluvia, koko luokitusjärjestelmä on ihan turha.

Persoonaltaan "kehittymätön" ei kykene ymmärtämään oman "ymmärrysluokkansa" ulkopuolelle, oli sitten minkälaista luokkaa tahansa.

Ymmärrykseen tarvitaan vain avointa mieltä ja hyvää tahtoa. Halua.
      Täyteen ymmärrykseen on turha pyrkiäkään. Se on täysin mahdoton ajatus. Mutta sen oman "ymmärrysluokan" tuijottaminen on pelkkää turhuutta, jos ei yritäkään ymmärtää siitä ylös tai alaspäin.

Mutta tajuan pointtisi.. kai.

• No osoittamatta ketään, toiset ottaa tälläisen "keskustelusivuston" liiankin tosissaan. Ei kykene hahmoittamaan sitä, että tänne voi kuka tahaansa kirjoittaa mitä tahaansa, eikä se edes tarvitse hipoa aihetta...

Mutta jos taas siihen ei ymmärryksen rajalliset resurssit riitä, niin mitä voi käydä?

Painin kohdalla tulos olisi ennalta-arvattavampaa...

Mä vaan täällä olen huomannut sen, että ns. laji kiinnostaa kaikentasoisia...mutta äkkiä käy niin, että joillekin tulee noutaja... eivätkä edes tiedä miks. Jos tuo aloituksessa mainittu Ilkka viskoo toista päästä yhdellä kädellä kiinnipitäen puolelta toiselle mattoon toista, ei kyse ole edes painista...

Eikä keskustelukaan ole keskustelua, jos toinen puhuu aidasta ja toinen aidanseipäästä...🙄

• Disseisback kirjoitti:

No osoittamatta ketään, toiset ottaa tälläisen "keskustelusivuston" liiankin tosissaan. Ei kykene hahmoittamaan sitä, että tänne voi kuka tahaansa kirjoittaa mitä tahaansa, eikä se edes tarvitse hipoa aihetta...

Mutta jos taas siihen ei ymmärryksen rajalliset resurssit riitä, niin mitä voi käydä?

Painin kohdalla tulos olisi ennalta-arvattavampaa...

Mä vaan täällä olen huomannut sen, että ns. laji kiinnostaa kaikentasoisia...mutta äkkiä käy niin, että joillekin tulee noutaja... eivätkä edes tiedä miks. Jos tuo aloituksessa mainittu Ilkka viskoo toista päästä yhdellä kädellä kiinnipitäen puolelta toiselle mattoon toista, ei kyse ole edes painista...

Eikä keskustelukaan ole keskustelua, jos toinen puhuu aidasta ja toinen aidanseipäästä...🙄

Niin kyllähän tuossa on pointti.

Toisilla tosiaan ei ymmärrys riitä tälläiselle alustalle, eivätkä siten myöskään ymmärrä erilaisuutta tai yksilollisyyttä. Saati mielipiteen vapautta.

Mutta voiko heitä oikeastaan syyttää siitä, etteivät ymmärrä?
        Ymmärtämätöntä ei voi opettaa. Vastuu siis siirtyy niille jotka ymmärtävät tämän.

Elä ja anna toisten elää...

Ja noihin aidanseipäisiin jos mennään, myös siinä saa jokainen katsoa osittain peiliin. Mielipiteenantaja ei voi koskaan olla varma, että oma ulosanti on selkeää. Ymmärrettävässä muodossa siis.

Itselläni on suhteellisen huonohko ulosanti ja minua ymmärretään kovinkin paljon väärin.

Eli jos olet Ilkka, niin miksi hitossa lähtisit painiin Hilkan kanssa? Onko vastuu Ilkan vai Hilkan? Mielestäni ei ole kahta sanaa. Vastuu on Ilkan. Siitäkkn huolimatta että Hilkka kovasti yrittää haastaa matsiin.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Niin kyllähän tuossa on pointti.

Toisilla tosiaan ei ymmärrys riitä tälläiselle alustalle, eivätkä siten myöskään ymmärrä erilaisuutta tai yksilollisyyttä. Saati mielipiteen vapautta.

Mutta voiko heitä oikeastaan syyttää siitä, etteivät ymmärrä?
        Ymmärtämätöntä ei voi opettaa. Vastuu siis siirtyy niille jotka ymmärtävät tämän.

Elä ja anna toisten elää...

Ja noihin aidanseipäisiin jos mennään, myös siinä saa jokainen katsoa osittain peiliin. Mielipiteenantaja ei voi koskaan olla varma, että oma ulosanti on selkeää. Ymmärrettävässä muodossa siis.

Itselläni on suhteellisen huonohko ulosanti ja minua ymmärretään kovinkin paljon väärin.

Eli jos olet Ilkka, niin miksi hitossa lähtisit painiin Hilkan kanssa? Onko vastuu Ilkan vai Hilkan? Mielestäni ei ole kahta sanaa. Vastuu on Ilkan. Siitäkkn huolimatta että Hilkka kovasti yrittää haastaa matsiin.

Niin. Täällähän on ollut tyyppejä, jotka oikein mainostaa, että täällä on vain idiootteja jne.

Mulla ei siis ole tarkoitus tässä dissailla ketään, vaan herättää puhetta siitä, että täällä ei heti kukaan edes hiffaa, missä sarjassa kukakin painii...🤔

Voidaan toki sanoa kelle vastuu kuuluis, mut kellekkä kuuluis sit se, että tunnistaa sen hiffailun tason?

Jos mä lauksisen vitsin, että pieraisin niin, että peräsuoli lenti liiteriin, niin mä tiedän, että se, joka pyytää pyytämään ensiapuhoitajat paikalle, ei ehkä ole se terävin nippu aivosoluja...mutta se voi olla se joka osaa jatkaa vitsiä...mistä täältä mistään tietää? 🤔

• Disseisback kirjoitti:

Niin. Täällähän on ollut tyyppejä, jotka oikein mainostaa, että täällä on vain idiootteja jne.

Mulla ei siis ole tarkoitus tässä dissailla ketään, vaan herättää puhetta siitä, että täällä ei heti kukaan edes hiffaa, missä sarjassa kukakin painii...🤔

Voidaan toki sanoa kelle vastuu kuuluis, mut kellekkä kuuluis sit se, että tunnistaa sen hiffailun tason?

Jos mä lauksisen vitsin, että pieraisin niin, että peräsuoli lenti liiteriin, niin mä tiedän, että se, joka pyytää pyytämään ensiapuhoitajat paikalle, ei ehkä ole se terävin nippu aivosoluja...mutta se voi olla se joka osaa jatkaa vitsiä...mistä täältä mistään tietää? 🤔

Niin .. ei todellakaan voi tietää. Me kaikki luodaan joitain ennakkokäsityksiä tyypeistä muutaman kirjoitetun viestin perusteella ja sit meillä on tapana jumittua siihen mielikuvaan.

Kunnes oppii kysymään ja ajattelemaan asiaa sen oman mielikuvansa ulkopuolelta. Jokainen yksilö on omanlainen ja ihmeellinen kombinaatio kaikkea mahdollista. Ei ole oikeastaan niitä "ymmärrysluokkia".. se on vain tapa yrittää selkeyttää omaa näkemystään siitä kaaoksesta mitä ihmiskunnaksi kutsutaan.

Mitä kauempana näkemys omasta on, sitä vaikeampi sitä on ymmärtää.

Ja kukapa sen terävimmän nipun niitä aivosoluja olisi määritellytkään, siihen pätee se sääntö, että samankaltaisuus on se mitä ihmiset perimmiltään hakevat toisistaan. Erilaisuutta vierastetaan.

Semmoinen on ihmisluonto.

Niin .. ei todellakaan voi tietää. Me kaikki luodaan joitain ennakkokäsityksiä tyypeistä muutaman kirjoitetun viestin perusteella ja sit meillä on tapana jumittua siihen mielikuvaan.

Kunnes oppii kysymään ja ajattelemaan asiaa sen oman mielikuvansa ulkopuolelta. Jokainen yksilö on omanlainen ja ihmeellinen kombinaatio kaikkea mahdollista. Ei ole oikeastaan niitä "ymmärrysluokkia".. se on vain tapa yrittää selkeyttää omaa näkemystään siitä kaaoksesta mitä ihmiskunnaksi kutsutaan.

Mitä kauempana näkemys omasta on, sitä vaikeampi sitä on ymmärtää.

Ja kukapa sen terävimmän nipun niitä aivosoluja olisi määritellytkään, siihen pätee se sääntö, että samankaltaisuus on se mitä ihmiset perimmiltään hakevat toisistaan. Erilaisuutta vierastetaan.

Semmoinen on ihmisluonto.

Niin, en mä tähän ratksisua ettinytkään, kunhan tuumin, että sitä voi tuumia lisää...

Ehkäpä monen kannattais hiffata, että täällä meitä tuppaa olemaan aikas eritasoisia kaikellatavoin, eikä sitä välttämättä edes heti huomaa...🙄

• Disseisback kirjoitti:

Niin, en mä tähän ratksisua ettinytkään, kunhan tuumin, että sitä voi tuumia lisää...

Ehkäpä monen kannattais hiffata, että täällä meitä tuppaa olemaan aikas eritasoisia kaikellatavoin, eikä sitä välttämättä edes heti huomaa...🙄

Niin .. minunlaisia yksinkertaisuuksia ja ylitsevuotavan erinomaisia kaikkitietäviä.

Olen monasti sanonut olevani pikkuisen tyhmä. Ja se pukee minua.

Ymmätämätöntä ei voi opettaa. Se ei mihinkään muutu.

Mutta tuossa ihmisten erilaisuudessa piilee suunnaton rikkaus, mutta vain jos sen haluaa ymmärtää.

Kiitos ajatuksestasi, oli mukavaa että jaoit sen kanssamme.

• Disseisback kirjoitti:

Ai niin.. ja hyvää yötä. Painun nukkumaan tästä mölisemästä.

• Disseisback kirjoitti:

Aatteles, jos on ihmisiä, jotka on tunnesokeita...

Mutta entäs älykkyyssokeat?

Mä vaikka vanhempana lapsille oon välillä ollut sellainen...oon olettanut, että ne jonkun minulle yksinkertaisen tajuaa, mutta ei se niin ole mennytkään.

Muistan kun serkku tuli Ruotsista. Mentiin saunaan ja istuttiin lauteilla...yks kaks se vaan nousi ja tarttui yhteen kiuaskiveen. Enhän mä edes tajunnut varoittaa. Enkä odottanut sitä...

En usko, että kyse oli mistään tyhmyydestä, mutta tietämyksen tasosta kuitenkin...mutta oli hän ollut saunassa ennenkin... nyt ei vaan ollut isää tai äitiä kieltämässä. Mutta kukaan ei taatusti ollut hänelle kertonut, miten kiuas toimii...

Ai niin.. ja hyvää yötä. Painun nukkumaan tästä mölisemästä.

Mäkin ihan kohta. 😊

• Disseisback kirjoitti:

Aatteles, jos on ihmisiä, jotka on tunnesokeita...

Mutta entäs älykkyyssokeat?

Mä vaikka vanhempana lapsille oon välillä ollut sellainen...oon olettanut, että ne jonkun minulle yksinkertaisen tajuaa, mutta ei se niin ole mennytkään.

Muistan kun serkku tuli Ruotsista. Mentiin saunaan ja istuttiin lauteilla...yks kaks se vaan nousi ja tarttui yhteen kiuaskiveen. Enhän mä edes tajunnut varoittaa. Enkä odottanut sitä...

En usko, että kyse oli mistään tyhmyydestä, mutta tietämyksen tasosta kuitenkin...mutta oli hän ollut saunassa ennenkin... nyt ei vaan ollut isää tai äitiä kieltämässä. Mutta kukaan ei taatusti ollut hänelle kertonut, miten kiuas toimii...

Niih.. ymmärtämättömyys ei ole tyhmyyttä. Tai no tavallaan. Et voi ymmärtää, jos et tiedä. Ja halu oppia lähtee ihan itsestään.

Avoin mieli ja halu ymmärtää on se avain. Ajattelemattomuus mitä Ruosin serkkusi harjoitti, oli uteliaisuuden ja ymmärtämisen halun tulos. Noin mielestäni.

Kaikki ovat enemmän tai vähemmän ajattelemattomia joskus. Varsinkin nuoret, joilla sitä elämän kokemusta puuttuu. Itselläni se on oikea perisynti.. olen kovin ajattelematon ihminen siihen nähden kuinka paljon käytän siihen aikaa. Kuten olen sanonut.. olen pikkuisen tyhmä.

Tuota sinä kyllä harjoitat täällä palstallakin, että vaahtoat itsellesi niin selkeästä ja helposta asiasta jollekin joka ei selvästikään ole samalla ymmärryksen tasolla siinä asiassa.
        Eli käyttäydyt kuin Ilkka painimatsissa Hilkan kanssa. Heittelet yhdellä kädellä.

Samahan se on mielipiteidenkin kanssa. Ihmisten ei tarvitse olla samanmielisiä.. kaikki saavat olla eri mieltä. Omaa mieltä. Mitä sen on väliä, jos olet ihan yksin mielipiteesi kanssa? Tarvitseeko siihen tukijoukkoja? Sehän on sinun mielipiteesi! Ei mielipiteiden vaihtaminen ole sodankäyntiä josta pitää tulla voittaja.

Tässä maailmassa on ihmisten niin vaikeaa olla oma itsensä. Kaikessa ymmärtämättömyydessään ja jopa typeryydessään haetaan kannatusjoukkoja jopa keskustelussa tälläisellä alustalla. Etsitään samanmielisyyttä ja tuomitaan erimielisyys. Miksi? Niin miksi ihmeessä?

No ihan siksi, kun se on niin helppoa. Eihän sitä voi itseään muuttaa, vaan aina odotetaan muiden mukautuvan omaan masilmankuvaan.
        Sä olet tästä tehnyt lukemattomia juttuja palstalle.. ota vastuu itsestäsi aiheella.

Niih.. meillä on erilaisia ymmärtämyksen tasoja. Ihan kuln toiset on kauniita ja toiset älykkäitä. Toiset elämää kokeneita ja kun toiset tynnyrissä kasvaneita. Samoin tunne-elämältään ja älyltään erilaisia. Yksilöllisiä kombinaatioita.

Mutta kukaan ei ole täydellinen. Ei kukaan .. ja samalla me kaikki. Jokainen. Täydellinen oma itsensä. Siitä kun vielä osaa nauttia ja arvostaa itseään oikealla tavalla ilman että kuvittelee olevansa maailman napa, niin siinä on tervehenkinen ihminen.

Niin.. pahoitteluni, meni vähän syvälliseksi. Mutta puolustuksekseni .. ny vaan tuntui siltä..

Niih.. ymmärtämättömyys ei ole tyhmyyttä. Tai no tavallaan. Et voi ymmärtää, jos et tiedä. Ja halu oppia lähtee ihan itsestään.

Avoin mieli ja halu ymmärtää on se avain. Ajattelemattomuus mitä Ruosin serkkusi harjoitti, oli uteliaisuuden ja ymmärtämisen halun tulos. Noin mielestäni.

Kaikki ovat enemmän tai vähemmän ajattelemattomia joskus. Varsinkin nuoret, joilla sitä elämän kokemusta puuttuu. Itselläni se on oikea perisynti.. olen kovin ajattelematon ihminen siihen nähden kuinka paljon käytän siihen aikaa. Kuten olen sanonut.. olen pikkuisen tyhmä.

Tuota sinä kyllä harjoitat täällä palstallakin, että vaahtoat itsellesi niin selkeästä ja helposta asiasta jollekin joka ei selvästikään ole samalla ymmärryksen tasolla siinä asiassa.
        Eli käyttäydyt kuin Ilkka painimatsissa Hilkan kanssa. Heittelet yhdellä kädellä.

Samahan se on mielipiteidenkin kanssa. Ihmisten ei tarvitse olla samanmielisiä.. kaikki saavat olla eri mieltä. Omaa mieltä. Mitä sen on väliä, jos olet ihan yksin mielipiteesi kanssa? Tarvitseeko siihen tukijoukkoja? Sehän on sinun mielipiteesi! Ei mielipiteiden vaihtaminen ole sodankäyntiä josta pitää tulla voittaja.

Tässä maailmassa on ihmisten niin vaikeaa olla oma itsensä. Kaikessa ymmärtämättömyydessään ja jopa typeryydessään haetaan kannatusjoukkoja jopa keskustelussa tälläisellä alustalla. Etsitään samanmielisyyttä ja tuomitaan erimielisyys. Miksi? Niin miksi ihmeessä?

No ihan siksi, kun se on niin helppoa. Eihän sitä voi itseään muuttaa, vaan aina odotetaan muiden mukautuvan omaan masilmankuvaan.
        Sä olet tästä tehnyt lukemattomia juttuja palstalle.. ota vastuu itsestäsi aiheella.

Niih.. meillä on erilaisia ymmärtämyksen tasoja. Ihan kuln toiset on kauniita ja toiset älykkäitä. Toiset elämää kokeneita ja kun toiset tynnyrissä kasvaneita. Samoin tunne-elämältään ja älyltään erilaisia. Yksilöllisiä kombinaatioita.

Mutta kukaan ei ole täydellinen. Ei kukaan .. ja samalla me kaikki. Jokainen. Täydellinen oma itsensä. Siitä kun vielä osaa nauttia ja arvostaa itseään oikealla tavalla ilman että kuvittelee olevansa maailman napa, niin siinä on tervehenkinen ihminen.

Niin.. pahoitteluni, meni vähän syvälliseksi. Mutta puolustuksekseni .. ny vaan tuntui siltä..

No ihan hyvä kirjoitus ja loistavia huomioita. :o)

Ja tuota mä just aattelinkin, että ei se hyvälle näytä, jos Hilkkaa noin kohdellaan....Mutta voihan se olla niin, että Hilkka on tuntisotalla purrut Ilkan rannetta, niin hermo siltäkin menee. :oD

Mutta tosi hyviä mietteitä sulta, kiitos. :o)

• Anonyymi

Pohojanmaalla kaikki on suurta ja komiaa. Rehevastelu kuuluu asiahan ku asiahan mutta sukupuoliasioos ja painis ollahan vanhakantaasia, puntari ratkaasoo painoluakat ja jos sukupualesta on epäselevyyttä niin silloon ohojatahan ittestänäsä epätiatoonen ihimisparka lähimpähän labrahan tutkimuksia varte. Ja jossei tuloksia usko senkähän jälekehen niin sitte ilimootetahan torennäköösesti jotta tuolla saunan takana olis tila varattuna justihin suntyyppiselle otukselle. Tiärä sitte osuunko onkelman ytimehen ku en lähtökohtaasesti oo selevillä onkelman laarusta...

• No kerrankin totuutta niin että raikaa...

Ei sun tartte ongelmia miettihä, vetäset tuokkosen mämmiä kernalla ja kattelet kun kaura itähää... kyllä se siitähän luonnistuhu. 😊

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No kerrankin totuutta niin että raikaa...

Ei sun tartte ongelmia miettihä, vetäset tuokkosen mämmiä kernalla ja kattelet kun kaura itähää... kyllä se siitähän luonnistuhu. 😊

Jaa, täs näköjäänsä puntarootihin tuota suorityskykyä tarkemmin kattoen, no siitähän ei tartte kahta sanaa sanua kun yksiki riittää eli YLIVERTAANEN. Luulisin jotta pohojimmaasellekki sakalle tuo sana kertoo jotaki ja jossei aukene nii kattokaa pölövästit kuukkeleista! Jos muualla maailmas täs meirän ympärillä väännetähän mallia rautalangasta nii meillä se väännetähän rautakangesta. 😎

• Anonyymi

Petra Olli ei rehvastellut. Hän kertoi lehtihaastattussa aloittaneensa harrastamaan golfia. "Heti huomasin etten tässä lajissa tule maailman parhaaksi."
      Tiedän miten vaikeaa on osata lyödä palloa niin että se menee oikeaan suuntaan ja tarpeeksi pitkälle. Ei se vaan mene.

• Petukalla on muutes "munaa". 😁

• Anonyymi

Tuota, aamulla mun paino oli 62 kg ja varmuudella voin sanoa ett sellainen n.100kg painava äijän kössi, lähtee vielä suhteellisen kevyesti ilmalentoon. Varsinkin jos ei ole koskaan itsepuolustustaitoja enempi harrastanut!
      Mulle; mua vanhemmat veljeni ovat olleet harjoitusvastustajina, kun opettivat mun tulemaan toimeen hankalissakin tilanteissa... siis jos sellaisia eteen tulisi.
      Onhan niitä muutama vuosienvarrella eteen tupsahtanut! Aika pienin vaurioin mä niistä olen selvinnyt; kun ottaa huomioon ett ehkä henkikin ois saattanut mennä.
      Ei ne yleensä ilmavoltia ja laskeutumisvaikeuksista saamiaan mustelmia lukuun ottamatta, ole pahemmin loukkaantuneet, kuin henkisesti!

Tosin yhden hemmon mä jouduin pakosta telomaan pahemmin; ennen kuin antoi luovutusvoiton... jalkapöytä murtuneena ja reijitettynä, korkokengälläni survaisin.
      Hän sai parista kohtaa päänahkaani; irti kallosta ja saamarin suuren tupon hiuksiani.
      Tämän kerron vain siksi, ettei se suuri koko ole aina merkitsevää... suuri EGO antaa kummasti sisua, joka lisää tahtoa ja voimaa. Se huomattavasti pienempikin nainen saattaa pärjätä yllättävän hyvin, puolustaessaan itseään.
      trollikka
      Hittolainen se pelikaveri taitaa olla jo nukkumassa,... ei ainakaan ollut koneellaan!
      Öitä!

• Joo, no en ihan tuollaista ajanut takaa, mutta joo...

Tulee mieleen sekin, että välttämättä niin täällä kuin painisssa tai vastaavassa se isompi tai voimakkaampi ei edes halua lähteä ottelemaan, vaikka pienempi haluaisi tai niin kuvittelisi...

• Anonyymi

Jos painissa olisi yhtä löyhät säännöt kuin netissä keskustelussa, ja kehään laitettaisiin teoreettisesti vaikka noin 140 kiloinen Hulk Hogan ja noin 65 kiloinen Bruce Lee, ei ero massassa välttämättä auttaisi ensimmäistä paljoakaan. Toisaalta tiedän olemassa olevan naisia, jotka ovat selvinneet uhkaavista tilanteista itseään yli kaksi kertaa isompien aineissa olevien miesten kanssa ihan puhumalla ilman naarmuakaan kummallakaan. Kaikilla on vahvuutensa ja kun ne näkee niistä voi ottaa opiksi.

• No en ihan tuota tarkoittanut, vaan lähinnä sitä, että paini ei ole painia, jos se ei ole tasaveroista....eikä keskustelukaan.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No en ihan tuota tarkoittanut, vaan lähinnä sitä, että paini ei ole painia, jos se ei ole tasaveroista....eikä keskustelukaan.

Ehkä niin, mutta toisaalta siis tasaveroisuuteen voi päästä monin eri keinoin jos ei kovin tiukkoja rajoja aseteta. Itsevarma ja verbaalisesti lahjakas yksilö voi jopa viedä älykköä kuus-nolla tietämättä keskustelun aiheesta paljoakaan. Keskustelijoiden erilaisuus tekee keskustelusta mielenkiintoista ja toisinaan jopa hedelmällistä. Olisi kyllä myös kamalan mielenkiintoista nähdä Hogan ja Lee kehässä...

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä niin, mutta toisaalta siis tasaveroisuuteen voi päästä monin eri keinoin jos ei kovin tiukkoja rajoja aseteta. Itsevarma ja verbaalisesti lahjakas yksilö voi jopa viedä älykköä kuus-nolla tietämättä keskustelun aiheesta paljoakaan. Keskustelijoiden erilaisuus tekee keskustelusta mielenkiintoista ja toisinaan jopa hedelmällistä. Olisi kyllä myös kamalan mielenkiintoista nähdä Hogan ja Lee kehässä...

No Hulk Hogan ei ehkä oikeasti ole mikään erikoisempi taistelija, vaikka osaa repiä paitansa näyttävästi. :oD
        Ja en mä jutustelussakaan edes vertaa ihan nuijaa ja älykköä.... vaan tuiki tavallista ja sitten hiukan huonolahjaista...

Tuonne irl-maailmaan kun menee, niin kyllä sen heikkolahjaisen tunnistaa jo jalkaterien asennosta ja katseesta...mutta täällä ei niinkään...

• Paini on ihan mukavaa. Varsinkin jos onnistuu itseään isomman päihittämään. 😛

Älykkyys painissa taasen ei pateja kannata tuhlata kuin omaan kokoluokkaan. 😁

• Joo, no sitä mä mietin, että täällä ei aina edes hoksaa, ettei kaikkia paukkuja kannata käyttää edes siihen rautalankamallin vääntöön...pettyy vaan tai sitten menee hermo ja se toinen saa tavallaan käkättimeen ihan suotta...

• Disseisback kirjoitti:

Joo, no sitä mä mietin, että täällä ei aina edes hoksaa, ettei kaikkia paukkuja kannata käyttää edes siihen rautalankamallin vääntöön...pettyy vaan tai sitten menee hermo ja se toinen saa tavallaan käkättimeen ihan suotta...

Niinpä. Sillä viittasinkin tuohon älypainilla.

• Huitale kirjoitti:

Niinpä. Sillä viittasinkin tuohon älypainilla.

Jos hoksais vaan pysyä omassa sarjassaan. Kun huomaa ettei tuu hyvä loppu, tulee mähinää ja silleen.

• Huitale kirjoitti:

Jos hoksais vaan pysyä omassa sarjassaan. Kun huomaa ettei tuu hyvä loppu, tulee mähinää ja silleen.

Joo. No tietyt tyypit jo osaa tunnistaa, mutta kaikkia ei...

• Disseisback kirjoitti:

Joo. No tietyt tyypit jo osaa tunnistaa, mutta kaikkia ei...

Keskustelun kulkiessa äkkiä huomaa meneekö jakeluun. Jos ei mee, kädet ylös vaan, olkoot.

• Huitale kirjoitti:

Keskustelun kulkiessa äkkiä huomaa meneekö jakeluun. Jos ei mee, kädet ylös vaan, olkoot.

Joo, onhan se niinkin, mutta sitten on sellaisia, jotka kuitenkin osaa perustellakin... edes jotenkin.

• Anonyymi

minä olen joskus treenannut rankastri oli opettajana sekä nyrkkeilyssä oli sitten joku hensinkiläinen jooh

Olen niin vanha että en enää noihin pysty, tarkkuustappamisammuta on nykyään lajini, 300m kivaa tappomatkaa.

• Juttujesi perusteella koitat sitä ammuntaa suorittaa palstalla höpöttämällä mitä sattuu ja useasti. Ei ole tainnut sentään vielä keneltäkään henki lähteä. :oD

• Täällä tykätään myös pesäpallosta ja ymmärretään että todennäköisesti 150 kiloinen Ilkka lyö kovemmin palloa kuin 50 kiloinen Hilkka. Toisaalta taas eteneminen todennäköisesti sujuu Hilkalta nopeammin. Siksi on mukavaa ja jopa suotavaa että erilaisia pelaajia löytyy joukkueesta toisia tukemaan.

Tuo ymmärrysluokka on toki sitten myös alustakohtainen. Täällä on aika haaastavaa kun ei juuri muuta taustaa ole kuin nimimerkki ja vanhat tekstit. Sitten taas esim twitter on alusta johon monet poliitikot ja julkkikset kirjoittavat omalla nimellä ja kasvoillaan.

Itse en näe tätä painin kaltaisena jossa tavoitellaan toisesta selätystä tai ainakin pistevoittoa vaan kuten pesäpallon. Itse olen kertonut ajatuksista joita kohtaan kun pitäisi naisia lähestyä tai nostaa kohtaamiset seuraavalle tasolle. Olen kyllä täältä saanut hyviä vinkkejä miten kentälle voisi pyrkiä, ehkä on epäkorrektia käyttää tässä yhteydessä termiä kohti ykköspesää, joten sanotaan vain että pyrkiä etenemään.

• Itseasiassa pesishän on aika seksikäs laji, kun siinä niitä pesiä on. :oD

• Anonyymi

sitten kun ampuu riittävän suurella kaliiberilla ja tappaa kaiken joka liikkuuu vaermastri osuu

• Anonyymi

ampuu kaiken mikä liikkuu jotta osuu varmasti kaikkiin kohteisiin..

• Et kai sekoita ampumista ja ammumista?

• Anonyymi

en, mutta pyydän anteeksi jos loukkasin tunteisasi tahallani.

• No ei mitään...huvittavaa jorinaa sopii tänne...

• Anonyymi

Eiköhän tässä ole kyse epätasaisesta asetelmasta lähisuhdeväkivallassa. Nainen tietää miehen olevan fyysisesti ylivoimainen, useimmiten. Silti se väkivaltainen mies syyttää naista jos tämä edes yrittää puolustautua. Raukkiksia sellaiset miehet on. Tappelisivat omassa kokoluokassaan eikä heikompiaan mukiloisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe