Voiko joku tai kukaan lainata rahaa. Takaisinmaksu varma
Kuka voi lainata rahaa
12
1325
Vastaukset
- Anonyymi
Minä voin.
- Anonyymi
Minäkin voin. Miten paljon haluat ja mikä on nimesi ja tilinumerosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin voin. Miten paljon haluat ja mikä on nimesi ja tilinumerosi?
kaspar
- Anonyymi
Mulle voi laittaa kans.
Sanotaan nyt vaikka 600e. Korkojen kanssa takaisin 15.8.- Anonyymi
Pienentääkö korot pääoman nollaan. Tiedätte itsekin, että ette pysty seuraavanakaan tilipäivänä maksamaan senttiäkään. Vähintään halu puuttuu.
- Anonyymi
Mulla on rahaa. Paljonko Pannaan?
- Anonyymi
600€ laina ja takaisin 600+400 on aivan absurdi lupaus. Tuollaisia kuulee vain pankissa ihmiseltä joka yrittää uskottaa pankkia hyvillä aikeilla vaikkei itsekkään usko koko satuun!
Mulla on huomenna 28.7. pari riviä Eurojackpottia ja lauantaina lottoa. Uskon vaikka tiedän totuuden! - Anonyymi
Aivan sata varma ettet maksaisi penniäkään takaisin. Olet varmaan mennyt pankkiinkiin tuolla samalla markkinamiehen lauseella satapronsenttisella takaisinmaksu takauksella!
Mietin tässä ihan näkemäni perusteella nykyaikaa! En ole laskenut tätä, että riittääkö nämä spekstit, mutta ajattele että saat "kympin" lainan ja kk erä on 120€ kk ja laina-aika 10v. Houkutteleva ja saatat maksaa lainaa noilla ehdoilla puoli vuotta pienin vaikeuksin, mutta entä kun se lainan maksu ei enää huvita? Teeppä ekseliin taulukko jossa on 120 riviä ja omat sarakkeet pääomalle, korolle, kuoletukselle ja erilliset rivit kk maksulle ja korko% joka olisi esim. se haamumainen kuusi. laita ensimmäiseksi erälle päivämääräksi vaikka 1.8.2023 ja viimeiselle 1.7.2033.
Tuskin jaksat edes uuteen vuoteen katsoa sitä taulukkoa päivttäin ja miettiä vuoden 2033 puoleenväliin kun leipiinnyt. Sinulla on kolme vaihtoehtoa joista yksi on musta lainan antajalle! 1. Maksat erästä erään kymmwenen vuotta. 2. Pyrit maksamaan nopeammin. Lasket tai lasketat isommat erät. 3. Teet sen oletetun jutun, eli et maksa erääkään ensimmäisen puolenvuoden jälkeen!
Se on sitä varmaa maksamista! Tälläinen 10 000€ pääoma ja 10v voi olla hyvä, jos sinulla on sata luottoa jotka haluat pois. Jos sinulla on sata lainaa et tarvitse saati saa enää yhtään uutta lainaa, sillä kaikki jää hoitamatta! Kukaan yksityinen ei lähde mukaan. En minäkään.- Anonyymi
"Aivan sata varma ettet maksaisi penniäkään takaisin."
Arvelinkin, että joku pöljä ottaa trollin avauksen tosissaan ja kuluttaa aikaansa pitkän sepustuksen laatimiseen. Kukaan sitä ei tosin lue... 😁
- Anonyymi
Voiko joku lainata 100e saisi takaisin 15.11 100% varmasti kun saan palkan
- Anonyymi
Pistä vaan tilinumeroa kehiin niin laitetaan rahat tulemaan, puh.numero käy myös niin mobilepaylla kätevästi
- Anonyymi
Tossa ole hyvä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227