Kuka voi lainata rahaa

Anonyymi-ap

Voiko joku tai kukaan lainata rahaa. Takaisinmaksu varma

12

1134

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä voin.

      • Anonyymi

        Minäkin voin. Miten paljon haluat ja mikä on nimesi ja tilinumerosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin voin. Miten paljon haluat ja mikä on nimesi ja tilinumerosi?

        kaspar


    • Anonyymi

      Mulle voi laittaa kans.
      Sanotaan nyt vaikka 600e. Korkojen kanssa takaisin 15.8.

      • Anonyymi

        Pienentääkö korot pääoman nollaan. Tiedätte itsekin, että ette pysty seuraavanakaan tilipäivänä maksamaan senttiäkään. Vähintään halu puuttuu.


    • Anonyymi

      Mulla on rahaa. Paljonko Pannaan?

    • Anonyymi

      600€ laina ja takaisin 600+400 on aivan absurdi lupaus. Tuollaisia kuulee vain pankissa ihmiseltä joka yrittää uskottaa pankkia hyvillä aikeilla vaikkei itsekkään usko koko satuun!

      Mulla on huomenna 28.7. pari riviä Eurojackpottia ja lauantaina lottoa. Uskon vaikka tiedän totuuden!

    • Anonyymi

      Aivan sata varma ettet maksaisi penniäkään takaisin. Olet varmaan mennyt pankkiinkiin tuolla samalla markkinamiehen lauseella satapronsenttisella takaisinmaksu takauksella!

      Mietin tässä ihan näkemäni perusteella nykyaikaa! En ole laskenut tätä, että riittääkö nämä spekstit, mutta ajattele että saat "kympin" lainan ja kk erä on 120€ kk ja laina-aika 10v. Houkutteleva ja saatat maksaa lainaa noilla ehdoilla puoli vuotta pienin vaikeuksin, mutta entä kun se lainan maksu ei enää huvita? Teeppä ekseliin taulukko jossa on 120 riviä ja omat sarakkeet pääomalle, korolle, kuoletukselle ja erilliset rivit kk maksulle ja korko% joka olisi esim. se haamumainen kuusi. laita ensimmäiseksi erälle päivämääräksi vaikka 1.8.2023 ja viimeiselle 1.7.2033.

      Tuskin jaksat edes uuteen vuoteen katsoa sitä taulukkoa päivttäin ja miettiä vuoden 2033 puoleenväliin kun leipiinnyt. Sinulla on kolme vaihtoehtoa joista yksi on musta lainan antajalle! 1. Maksat erästä erään kymmwenen vuotta. 2. Pyrit maksamaan nopeammin. Lasket tai lasketat isommat erät. 3. Teet sen oletetun jutun, eli et maksa erääkään ensimmäisen puolenvuoden jälkeen!

      Se on sitä varmaa maksamista! Tälläinen 10 000€ pääoma ja 10v voi olla hyvä, jos sinulla on sata luottoa jotka haluat pois. Jos sinulla on sata lainaa et tarvitse saati saa enää yhtään uutta lainaa, sillä kaikki jää hoitamatta! Kukaan yksityinen ei lähde mukaan. En minäkään.

      • Anonyymi

        "Aivan sata varma ettet maksaisi penniäkään takaisin."

        Arvelinkin, että joku pöljä ottaa trollin avauksen tosissaan ja kuluttaa aikaansa pitkän sepustuksen laatimiseen. Kukaan sitä ei tosin lue... 😁


    • Anonyymi

      Voiko joku lainata 100e saisi takaisin 15.11 100% varmasti kun saan palkan

      • Anonyymi

        Pistä vaan tilinumeroa kehiin niin laitetaan rahat tulemaan, puh.numero käy myös niin mobilepaylla kätevästi


      • Anonyymi

        Tossa ole hyvä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      132
      1744
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1411
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1149
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      81
      1019
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      871
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      739
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      701
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      661
    10. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      656
    Aihe