Palstan sinkkumiehille?
Minkälainen nainen sopii
53
529
Vastaukset
Sopiva
Täällä on niin monenlaisia miehiä ja mieltymyksiä, että tuskin yhdenlainen käy kaikille.
- Anonyymi
Kaikki ei voi sopia kaikille.Vain harvat ja valitut löytävät toisensa.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei voi sopia kaikille.Vain harvat ja valitut löytävät toisensa.
Niinhän se on...
Eiköhän nuo itse parhaiten tiedä, paremmin ainakin mitä minä.
- Anonyymi
Tietenkin tällainen sopii kenelle vain miehelle, tuollaisen viikon kun ensin opettelee ja sitten ottaa tavaksi:
https://www.youtube.com/watch?v=z_dxVMhSt6w
-harmiseikirj-Eikö toi trollikka ole jo paljon opetellut tuohon mekot 1950 ne on hänellä itsellään kuulemma ymmärsin viestinsä väärin (miksi sitten oli sekopää hänestä yms..) mutta sinun ihanne mittojen mukaa ja kaikki ruuat?
Eikö kaikki tuo kaikki riittänyt sinulle.valtakunta kirjoitti:
Eikö toi trollikka ole jo paljon opetellut tuohon mekot 1950 ne on hänellä itsellään kuulemma ymmärsin viestinsä väärin (miksi sitten oli sekopää hänestä yms..) mutta sinun ihanne mittojen mukaa ja kaikki ruuat?
Eikö kaikki tuo kaikki riittänyt sinulle.Siis olen sekopää olen hänestä yms muuta. En siltikään sitä kotio halua tai pitää yhteyttä senkään jälkeen. Vaarallinen on hyökkäyksien mukaan pistät vaan ne kameratkin niin joutaa vankilaankin jos tarpeen. Mutta enkä nyt ymmärrä mitä tuo tossa edes puhuu.
Sinullahan jo on kaikki. Eli mitä vielä sitten odotat.Pistetään nyt linkki että varmasti tiedät mitä tarkoitan
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17929764/jo-joutuisit-ottamaan-jonkun-palstalaisen#comment-121959370
Se että ymmärsin sinun ne on hänen koska sinusta samalla kirjoitti epämääräisesti sinusta koko ja maku täsmäs. Ja kohtaloa.
Eikun puskii sitten🫠 kyllä sinä sen vielä sulatat.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Pistetään nyt linkki että varmasti tiedät mitä tarkoitan
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17929764/jo-joutuisit-ottamaan-jonkun-palstalaisen#comment-121959370
Se että ymmärsin sinun ne on hänen koska sinusta samalla kirjoitti epämääräisesti sinusta koko ja maku täsmäs. Ja kohtaloa.
Eikun puskii sitten🫠 kyllä sinä sen vielä sulatat.Miksi oletat että minun pitäisi trollikkaa jotenkin sulattaa kun minulla siinä varmaan olisi sulateltavaa. OK trollikka epäilemättä laittaa hyvää ruokaa ja osaa laittautua halutessaan mutta äkkipikaisuuden kanssa olisi varmaan vaikeaa, en tahdo mitään draamaa elämääni jos ei ole pakko. Toinen seikka on jollekin muulle tehty muksu joka laittaa jo lähtökohdan mahdottomaksi. En sano etten hyväksy, trollikalle itselleen se varmaan oli ok valinta siinä kohtaa mutta itse en lähtisi valmisperheeseen kolmanneksi pyöräksi kun sitäkään ei ole pakko jos ei halua.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Miksi oletat että minun pitäisi trollikkaa jotenkin sulattaa kun minulla siinä varmaan olisi sulateltavaa. OK trollikka epäilemättä laittaa hyvää ruokaa ja osaa laittautua halutessaan mutta äkkipikaisuuden kanssa olisi varmaan vaikeaa, en tahdo mitään draamaa elämääni jos ei ole pakko. Toinen seikka on jollekin muulle tehty muksu joka laittaa jo lähtökohdan mahdottomaksi. En sano etten hyväksy, trollikalle itselleen se varmaan oli ok valinta siinä kohtaa mutta itse en lähtisi valmisperheeseen kolmanneksi pyöräksi kun sitäkään ei ole pakko jos ei halua.
-harmiseikirj-Ja minä kun olen kuvitellut sinut 70-vuotiaaksi mielensäpahoittajaksi, jolla on jo lapsenlapsiakin 😄
Sorry -harmiseikirj- 🙊- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Ja minä kun olen kuvitellut sinut 70-vuotiaaksi mielensäpahoittajaksi, jolla on jo lapsenlapsiakin 😄
Sorry -harmiseikirj- 🙊Sinä(kin) saat kuvitella ihan mitä huvittaa :D
Sinä(kin) saat kuvitella ihan mitä huvittaa :D
-harmiseikirj-Totta. Täällä saa kyllä käyttääkin mielikuvitustaan 😄
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Totta. Täällä saa kyllä käyttääkin mielikuvitustaan 😄
Nimimerkin harmis ei muuten viittaa mitenkään harmistumiseen eikä myöskään harmaantumiseen, vaan siihen että täällä palstalla aikoinaan "puhuttiin" paljon valkoritareista ja niitähän täällä oli/on, niin itse sitten käytin "virallista" nikkiä harmaaritari kun asiat harvoin on mitenkään mustia tai valkoisia vaan useimmiten siltä väliltä.
Miksi oletat että minun pitäisi trollikkaa jotenkin sulattaa kun minulla siinä varmaan olisi sulateltavaa. OK trollikka epäilemättä laittaa hyvää ruokaa ja osaa laittautua halutessaan mutta äkkipikaisuuden kanssa olisi varmaan vaikeaa, en tahdo mitään draamaa elämääni jos ei ole pakko. Toinen seikka on jollekin muulle tehty muksu joka laittaa jo lähtökohdan mahdottomaksi. En sano etten hyväksy, trollikalle itselleen se varmaan oli ok valinta siinä kohtaa mutta itse en lähtisi valmisperheeseen kolmanneksi pyöräksi kun sitäkään ei ole pakko jos ei halua.
-harmiseikirj-Noh haluan sinun olevan onnellinen sinun toiveiden mukaisesti ja siihen ei saa vaikuttaa minun olemassa olo, kun menin jo varoitteleen , etten halua sitä minun elinpiiriini koen vaaralliseksi. Omatunto kolkuttaa kun menen varoittamaan ihmisten että uskon myös ettei sillä ole puhtaat mielessä kun pahalle päivälle sattuu. Kaikki on sen mielestä toisen vika ja kestettävä henkinen pahoinpitely.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Noh haluan sinun olevan onnellinen sinun toiveiden mukaisesti ja siihen ei saa vaikuttaa minun olemassa olo, kun menin jo varoitteleen , etten halua sitä minun elinpiiriini koen vaaralliseksi. Omatunto kolkuttaa kun menen varoittamaan ihmisten että uskon myös ettei sillä ole puhtaat mielessä kun pahalle päivälle sattuu. Kaikki on sen mielestä toisen vika ja kestettävä henkinen pahoinpitely.
Sä olet kyllä ihmeellinen otus. Jokin ihme pakkomielle haukua ja mustamaalata täällä muita.
Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkin harmis ei muuten viittaa mitenkään harmistumiseen eikä myöskään harmaantumiseen, vaan siihen että täällä palstalla aikoinaan "puhuttiin" paljon valkoritareista ja niitähän täällä oli/on, niin itse sitten käytin "virallista" nikkiä harmaaritari kun asiat harvoin on mitenkään mustia tai valkoisia vaan useimmiten siltä väliltä.
-harmiseikirj-Ahaa!💡
Kiitos selvennyksestä nimimerkin suhteen, harmis👍
Niin.. Se on kyllä totta, että yleensä asiat eivät ole aivan mustavalkoisia. - Esimerkiksi politiikassa merkittävintä ei ole aina se, kuinka asia oikeasti on, vaan se, miltä se näyttää.
- Minä en ole minkään ääri-ilmiön kannattaja. Oikeudenmukaisuus ja kohtuullisuus on parempi. - "Harmaa alue" antaa minulle kyllä vähän mielikuvan laillisuuden ja laittomuuden välimaastosta. Sillä kohdalla valitsen puoleni ja se on laillisuus. 🙂Anonyymi kirjoitti:
Sä olet kyllä ihmeellinen otus. Jokin ihme pakkomielle haukua ja mustamaalata täällä muita.
Kyllähän se on ihan itse minua kohtaa henkistä pahoinpitelyä tehnyt jo vuosien ajan. Todisteetkin näkyvät linkissä.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Ahaa!💡
Kiitos selvennyksestä nimimerkin suhteen, harmis👍
Niin.. Se on kyllä totta, että yleensä asiat eivät ole aivan mustavalkoisia. - Esimerkiksi politiikassa merkittävintä ei ole aina se, kuinka asia oikeasti on, vaan se, miltä se näyttää.
- Minä en ole minkään ääri-ilmiön kannattaja. Oikeudenmukaisuus ja kohtuullisuus on parempi. - "Harmaa alue" antaa minulle kyllä vähän mielikuvan laillisuuden ja laittomuuden välimaastosta. Sillä kohdalla valitsen puoleni ja se on laillisuus. 🙂Juu, rikollisiahan ne yleensä on jotka selittää jotain harmaasta alueesta kiinni jäätyään, mutta itse en sitä tuolleen ajatellut vaan "harmaaritari" viittaa siihen ettei se omakaan kilpi aina niin puhtaanvalkoinen ole muttei myöskään täysin musta vaikka jostain saattaisi siltä tuntua. Sitten tietysti myös siihen että asiat vaan usein on harmaita, harvoin täysin mustaa tai valkoista niin kuin joillekin tuntuu olevan.
-harmiseikirj- - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllähän se on ihan itse minua kohtaa henkistä pahoinpitelyä tehnyt jo vuosien ajan. Todisteetkin näkyvät linkissä.
Todisteeksi riittää ihan sinun oma kirjoittelusi. Olet kiusaaja ja ansaitset joka sanan, jonka olet saanut takaisin omiin ilkeilyihisi. Ansaitsisit vielä paljon enemmänkin, mutta harva jaksaa vaivautua sanomaan kunnolla takaisin kaltaisillesi kiusaajille.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kun vain edes vähäsen tutkii nimimerkkisi kirjoitushistoriaa, niin se on täynnä pelkkää ilkeilyä, haukkumista, kiusaamista ja muiden mustamaalaamista. Mitään muuta et oikeastaan palstalla koskaan teekään, Jokaisessa vietissäsi on vähintään pientä kiusaamista jotakuta muuta kirjoittajaa kohtaan.
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole mitenkään mustamaalausta Harmaaritarikin ihan nähnyt itsekin. Sen vuoksi se ei meidän keskinäisiin asioihin tule puuttumaan. Se on ikävä, miksi on henkistä pahoinpitelyä tekee tulee vastaa karmana. Ikävä kyllä kaikkea ei privaksi kun en halua suojella sellaista henkilöä joka käy henkilöhyökkäyksiin. Kyseinen henkilö voi olla vaikka yksi, niistä joka missin kiusasi pois koska teki minullekin. Ja kyseinen neiti oli täydellinen minusta. Harmaaritarille jota jo suunittelinkin tavata perheeni kanssa heitä.
Anonyymi kirjoitti:
Kun vain edes vähäsen tutkii nimimerkkisi kirjoitushistoriaa, niin se on täynnä pelkkää ilkeilyä, haukkumista, kiusaamista ja muiden mustamaalaamista. Mitään muuta et oikeastaan palstalla koskaan teekään, Jokaisessa vietissäsi on vähintään pientä kiusaamista jotakuta muuta kirjoittajaa kohtaan.
Kyllä Harmaaritari tietää näin ei ole.🙄 vuosien ajan minua kiusattu ja se on henkisesti hyvin raskasta.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielipiteellä ei ole merkitystä koska et ole minulle mitenkään tuttu etkä tärkeä.
Anonyymi kirjoitti:
Tossahan trollikka on kiinni mississä. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15396415/onko-ponttoneiti-tervehtynyt#comment-94923155
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sinun mielipiteellä ei ole merkitystä koska et ole minulle mitenkään tuttu etkä tärkeä.
Eipä se itse asia mielipiteestä mihinkään muutukaan. Sinä kirjoittelet ilkeyksiä ja haukut jatkuvasti. Kylmä totuus, jonka jokainen näkee.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllä Harmaaritari tietää näin ei ole.🙄 vuosien ajan minua kiusattu ja se on henkisesti hyvin raskasta.
Tietysti saat takaisin, kun olet itse vuosien ajan ihmisiä kiusannut ja kiduttanut.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se ei ole mitenkään mustamaalausta Harmaaritarikin ihan nähnyt itsekin. Sen vuoksi se ei meidän keskinäisiin asioihin tule puuttumaan. Se on ikävä, miksi on henkistä pahoinpitelyä tekee tulee vastaa karmana. Ikävä kyllä kaikkea ei privaksi kun en halua suojella sellaista henkilöä joka käy henkilöhyökkäyksiin. Kyseinen henkilö voi olla vaikka yksi, niistä joka missin kiusasi pois koska teki minullekin. Ja kyseinen neiti oli täydellinen minusta. Harmaaritarille jota jo suunittelinkin tavata perheeni kanssa heitä.
Taas mustamaalaat ja todellakin karma antaa sinulle takaisin. Jokaisen sanan olet itse omalla käytökselläsi ansainnut.
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti saat takaisin, kun olet itse vuosien ajan ihmisiä kiusannut ja kiduttanut.
Pistetään ettei unohdeta uudelleen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17935660/minkalainen-nainen-sopii#comment-122007760Anonyymi kirjoitti:
Taas mustamaalaat ja todellakin karma antaa sinulle takaisin. Jokaisen sanan olet itse omalla käytökselläsi ansainnut.
Ihminen joka kävi harmikseen rakkaaseen kiinni mustamaalailemalla ja tutkia onko sillä munatkin yms.. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15396415/onko-ponttoneiti-tervehtynyt#comment-94923155
Anonyymi kirjoitti:
Harmaaritari on luonteelta niin valoittava ja rakas, että minäkin häneen rakastuin onneksi tietäen hänen on siis oltava jonkun kanssa saan mielen rauhan.
Anonyymi kirjoitti:
Oppisit rakastamaan https://keskustelu.suomi24.fi/t/17905390/tuossa-aika-hieno-rakkaustarina#comment-121579607
valtakunta kirjoitti:
Harmaaritari on luonteelta niin valoittava ja rakas, että minäkin häneen rakastuin onneksi tietäen hänen on siis oltava jonkun kanssa saan mielen rauhan.
Silloin tiedän hänen olevan onnellinen https://www.instagram.com/reel/CtjkH1ZPLJw/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
- Anonyymi
Luulen että useimmille se jakorasia joka ei välitä muusta kun siitä että saa munan seisomaan mu muistakaa että tännekin mahtunee jokunen niitäkin ketkä ei oikein tahdo kehdata lähestyä naista
- Anonyymi
Nuorempi aasialaisnainen joka kunnioittaa miestä perheen päänä olisi kiva.
- Anonyymi
Jotkut karseet juopot ja tyrannimiehet näitä sitten alistaa nyrkin ja hellan väliin. Tiedän ikäviä tapauksia, kun ei olla päästetty nuorta vaimoa edes Suomen kielen kurssille. Kyllä suomalainenkin nainen voi kunnioittaa miestä perheen päänä. Mutta tiedätkö, se kunnioitus pitää ansaita.
Lika barn leka bäst. Tämä sopii erityisesti luonteeseen, arvomaailmaan, älyyn ja sosiaalisiin taitoihin. Erilaisuutta toki on oltava myös, jotta tarvittava jännite kahden ihmisen välillä löytyy ja säilyy. Siis paitana ja peppuna oloon ei ole tarvetta.
Ja miksei samaa voi laajentaa koskemaan ulkonäköä ja ikää heille kenelle ne on tärkeitä ominaisuuksia.- Anonyymi
Purra.
- Anonyymi
Ei sellaista ole vielä syntynytkään .
- Anonyymi
Varmaan monenlaiset. Osalle ihan täysijärkinenkin nainen ja osalle taas ihan seinähullu.
- Anonyymi
Varakkaampi pitää olla kuin Monacon prinsessa jotta on varaa elättää mies, näin aluksi.... ja kauneus sekä neitsyys ei tietystkään haittaa asiaa yhtään....
- Anonyymi
Jaa, kyllä pidätän oikeuden valita itse ihan oman makuni mukaan, rima korkealle 180cm platinablondi pläplää
Onkyllä suloista. Meidän pitää sit löytää sellainen sinulle. Kauniin olemuksen kera. Näin ollen seikkailu voi alkaa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Onkyllä suloista. Meidän pitää sit löytää sellainen sinulle. Kauniin olemuksen kera. Näin ollen seikkailu voi alkaa.
Ok, sovitaan niin, mutta pohjaa ei sitten naarata :D
- Anonyymi
Nyt kyllä kelpaisi sänky jossa puhtaat lakanat ja siinä nainen joka olisi juuri käynyt suihkussa tuoksuen vaikka Palmolivelle. Voisin kellahtaa pehmeää rintaa vasten ja ottaa torkut.
AV Yhdelle ainakin sopii palstanainen
Sellainen lempeä ja hyvätapainen, joka kuitenkin olisi pippurinen.
- Anonyymi
Sellainen jolla on terve järki. Ei ole mitä jokaikinen nainen on deittisovelluksissa ym. nykyään.
Joku tuon tapainen: https://www.youtube.com/watch?v=qLxDS65RjLU
No mitat voisivat olla:
120/92/42
Eli metsähehtaarit/ikä/ruumiinlämpö.
Heti menisin naimisiin. :oD- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383459Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742960Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271864- 651822
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641788- 671563
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901336Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781272Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072