Sillä sudellako oli poikkeuslupa?

Anonyymi-ap

10

186

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tästä mä oon ennenkin jo tänne kirjoittanu, että ihan oikeesti järkeä tähän suomen kieleen. Ton kielitoimiston vois heivata pois ja pistää kielioppia vähän uusiks.

    • Sudella on oikeus olla susi ja elää kuten luonnossa susi elää. On ihan hyvä että se on suojeltu ja että ihminen tarvitsee luvan sen tappamiseen koska siihen ei ihmisellä nykyajassa ole mitään tarvetta ilman jotain erityistä syytä.🙂.

    • THL oli antanut sudelle poikkeusluvan, koska suden kouluttautuminen uuteen lautasmalliim ja planetaariseen ruokavalioon on vielä kesken. Ensi kesänä susi syö ruohoa yhdessä lampaiden kanssa.

      • Myös suden biologian opinnot ovat kesken. Susi ei vielä ollut lukenut kurssia, jossa kerrotaan että eläimet tappavat vain syödäkseen.


      • Anonyymi

        Kissathan ovat täysin lihansyöjiä elimistöltään. Minun kissani ei reppana tiennyt sitä, kun söi porkkanaakin jos sai minulta kerjättyä sitä.

        Varmaan se jotenkin rouskui kivasti?

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissathan ovat täysin lihansyöjiä elimistöltään. Minun kissani ei reppana tiennyt sitä, kun söi porkkanaakin jos sai minulta kerjättyä sitä.

        Varmaan se jotenkin rouskui kivasti?

        >simiti<

        Niin ja kaikki rairuohot ja huonekasvitkin syötiin.

        >simiti<


    • Että siitä hauska kieli suomen, mihin järjestykseen tahansa laittaa sanat voi.

    • Anonyymi

      Niin vai sillä poikkeusluvallako sitä sutta jahdataan, ei aseilla?

    • Anonyymi

      En varmasti ilmoittaisi viranomaisille jos näkisin minkä tahansa petoeläimen edes kaupunkialueella. Se homma menee ihan joka kerta tasan tarkkaan niin että jos siitä ilmoittaa 112seen niin sitten sen elukan perään lähetetään metsästäjiä ja poliiseja. Ne yrittää sitten tappaa sen eläimen. Nukutusnuolista ja nukutetun eläimen siirtämisestä luontoon ei ole tietoakaan eikä niitä aleta karkottamaan koska siitä olisi liikaa vaivaa. Tappaminen on yksinkertaisesti helpompaa ja nopeampaa ja joku metsästäjä saa siitä itselleen mukavan trofeen :).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      159
      2446
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      1915
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      106
      1755
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      77
      1411
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      76
      1378
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      21
      1347
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      228
      1086
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      71
      884
    9. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      213
      850
    10. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      46
      810
    Aihe