Ryppyiselle kurpalle kelpaa komea mies

Anonyymi-ap

Ryppyiselle rusinakurpalle kelpaa vain komea mies.
Miehen ulkonäkö on ratkaisevin asia kumppanin valinnassa.
Rusinakurppa olettaa, että komea mies kelputtaa, koska kurppakin kelpuuttaa
komean miehen, siis vastavuoroisuutta edellyttää kurppa.

102

1991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenestä kurpasta juttelet?

• Jaa jaa, ajattelin et joku sun tuttava, kun tunnuit tietävän miesmaun. Selevä. 👍

• Mistä sitten voit tietää, millaisen miehen se kurppa haluaa?

• Filosofiaa parhaimmillaan. 😂 Pitäisi kerätä joku kokoelma. "S24 syvälliset mietteet."

• Anonyymi
    • Jos se ryppyinen kurppa saa komean miehen, niin keltä se on pois?

• Håkanilta?

• Huitale kirjoitti:

Håkanilta?

Kuka se on?

• Palstakamu kirjoitti:

Kuka se on?

No se keltä kurppa vei komean miehen.

• Anonyymi

Kurpat on rahan perään. Joku hieno virka vielä niin uuuuh.

• Anonyymi

Kurppia kärkkyvät miehet taitavat olla rahan perään esim sinä. Ammottaako lompakko tyhjyyttä. Siitä puhe mistä puute. Kurpat ovat sen verran järkeviä ihmisiä etteivät tuollaiseen onnenonkijaan haksahda.

• Kelpaa, ehkä, jos se komea mies on yhtä kaunis sisältä kuin päältä. Luonne edellä mennään, ei ulkonäkö. - Mihinkään draamaan ei kurppa enää halua.

• Kyllä rahakin on tärkeä asia. Susiruma mieskin voi saada missin, jos pankkitilillä on miljoonia. Yleensäkin parisuhteissa on kyse markkinaehtoisesta kysynnästä ja tarjonnasta. Joku tarjoaa jotakin ja joku on tästä sitten valmis jotakin muuta tarjoamaan vastineeksi. Välttämättä aina ei seksi vaihdu rahaan.

Tosi rakkautta löytää lähinnä hertta-sarjan kioskikirjoista.

• Anonyymi

Ihan samoin kauniin ulkonäön kanssa. Jos pelkkään pintaan rakastut niin rakkaus loppuu kun pinta rapistuu.

“Don’t you know that a man being rich is like a girl being pretty? You wouldn’t marry a girl just because she’s pretty, but my goodness, doesn’t it help?”
        - Marilyn Monroe (Lorelei Lee, Herrat pitävät vaaleaveriköistä)

• Googlaapa Briffault's law:

"Briffaultin laki on teoria, jonka mukaan miesten ja naisten välisissä suhteissa nainen määrittelee suhteen ehdot, ja että mikä tahansa suhde miehen ja naisen välillä syntyy vain, jos nainen saa siitä jotain hyötyä."

En väitä, etteikö nainenkin voisi oikeasti tuntea jotakin. Väitän vain että koko ajan naisella naksuttaa päänsisäinen taskulaskin, joka tarkoin laskeskelee suhteesta saatavia hyötyjä ja haittoja ja vasta sen jälkeen jos summa on vahvasti positiivinen, on jonkinlainen suhde mahdollinen ja naisella voi olla jotain tunteita. Jos tilanne myöhemmin muuttuu niin, että haittoja on enemmän kuin hyötyä, niin nainen yleensä etsii paremman puolison. Näin käy yleensä jos mies jää työttömäksi tai sairastuu.

• Anonyymi

Aivan samoin nainen voi ajatella miehen varallisuudesta. Jos on paljon rahaa niin se ei lopu niin nopeasti. Valmiiksi köyhään ei vain ihastu kuitenkaan, vaikka mitä loitsuja yrittäisi tehdä.

• Anonyymi

Aidon rakkauden perässä kannattaa kyllä juosta.Mutta ei niinkään rahan,kuuluisuuden /vallanhimon perässä.

• Anonyymi

Eikä minua pinnalliset miehet. Enkä usko että muitakaan nuoria naisia kiinnostaa.

• Anonyymi

Mutta susta kaikki sun ikäset on matameita ja mummoja. Näin olet sanonut ja mummo sanaa viljelet kun puhut 50 vuotiaasta naisesta.

• Anonyymi

Et ole täysin pinnallinen.Mutta syvällinen ja herkkä sisimmässä,kuoren alla.

• Anonyymi

Ulkokuori on nimenomaan sinulle se kaikista tärkein asia. Kaikki muu jää kauas taakse. Olet sen tuonut esiin lukemattomia kertoja. Nainen jolle raha on se kaikista tärkein asia olisi sinulle sopiva kumppani, jos sinulla vain olisi runsaasti rahaa.

• Anonyymi

Mutta et kiellä etteikö 50 vuotiaat naiset ole susta mummoja kuten aikasemmin olet monesti väittänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole täysin pinnallinen.Mutta syvällinen ja herkkä sisimmässä,kuoren alla.

niin kun töissä itkee niin on herkkä.

• Anonyymi

Mutta eikös se strippari ollut rahan perään. Jätit sen kun sulla ei ollut rahaa.

• Anonyymi

Tärkeintä on se,että sinä itse tunnet itsesi.Tiedät kuka sinä olet!

• Anonyymi

Oho. Mitähän minusta tiedät. Näkyy se pinnallisuus sinun tekoälyltä pyytämissä kuvissakin.

• Anonyymi

Mähän kerroin että mä ootan että mun hiukset harmaantuu. Koska olen ollut tumma koko ikäni niin vaalea olis vaihtelua ja ei tarttis värjätä hiuksia blondeiksi sitten. On silleen kun saa kuulla näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. keväällä juuri sain kuulla kun mulle sanottiin että kun sinä olet vielä nuori. Ja tämän sanoi keski-ikäinen nainen. Eli emmä pistä pahaksi että saa kehuja keski-ikäisenä.

• Anonyymi

Teit oikein!

• Anonyymi

sä olit sitä mieltä että netta rakastaa sua koska katsoitte toisianne silmiin pitkään.

• Anonyymi

Täysin pinnallinen. Piste.

• Anonyymi

Ole sellaisten ihmisten seurassa,jotka tuo sulle hyvän ja iloisen mielen.Ja jätä kaikki muu.Ei meidän tarvitse miellytttää kaikkia ihmisiä.

• Anonyymi

millanen on rujo nainen?

• Anonyymi

No miksi sulle ei kelpaa yli 40 vuotias nainen jos et ole pinnallinen.Ei kaikki yli 40 vuotiaat ole mummoja.

• Anonyymi

mihis prinsessa ja viikinkityttö unohtui.

• Anonyymi

Hah ekaks kyllä kelpaa mutta pitää olla nuori ja kaunis. Ethän sä edes vilkase yli 30 vuotiaita naisia kun salaa ihailet teinejä ja pari kymppisiä. Ihan oikein että olet yksin. ole ylpeä että 24 vuotias prinsessa ja parikymppinen viikinkityttö kuolaa sun perään.

• Anonyymi

Ihan vinkiksi ettei kukaan yli 30 vuotias nainen kiinnostu asennevammasesta ja itsetuhoisesta miehestä. Jos kuulisivat että itket töissä kyllä karkottaa naiset. Herkkä saa olla mutta itkeminen vartijan hommissa on vähän liian herkkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vinkiksi ettei kukaan yli 30 vuotias nainen kiinnostu asennevammasesta ja itsetuhoisesta miehestä. Jos kuulisivat että itket töissä kyllä karkottaa naiset. Herkkä saa olla mutta itkeminen vartijan hommissa on vähän liian herkkää.

Masennuslääkkeet voivat aiheuttaa tunteenpurkauksia,kuten itkua.

• Anonyymi

Onko vartijan homma oikeesti sellanen ala jossa herkistytään. Mitä jos sä tekisit jotain hoitotyötä niin sä itkisit koko ajan ihmiskohtaloita.

• Anonyymi

Itkeekö siellä vartijankopissa muutkin kuin sinä. Mä en tiennyt että vartijan työ on noin herkkää. Mä en ole koskaan ajatellut että niiden ostoskärryjen työntäminen käy niin tunteisiin ja tuo surua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko vartijan homma oikeesti sellanen ala jossa herkistytään. Mitä jos sä tekisit jotain hoitotyötä niin sä itkisit koko ajan ihmiskohtaloita.

Ei ole olemassa sellaista työtä tai työpaikkaa.Missä ei ikinä herkisty tai ala itkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masennuslääkkeet voivat aiheuttaa tunteenpurkauksia,kuten itkua.

eikö niiden masennuslääkkeiden pitäis nostaa mielialaa eikä huonontaa entisestään.

• Anonyymi

Kerro mulle mikä siinä vartijan työssä herkistää sut kyyneliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole olemassa sellaista työtä tai työpaikkaa.Missä ei ikinä herkisty tai ala itkeä.

Mä koitan ymmärtää vartija työnkuvaa ja ymmärtää mikä siinä saa miehen itkemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikö niiden masennuslääkkeiden pitäis nostaa mielialaa eikä huonontaa entisestään.

Niin moni ikävä kyllä luulee.

• Anonyymi

Ei ole tarkoitsu mutta niiden masennuslääkkeiden on tarkoitus nostaa mielialaa. Totta kai saa tuntea tunteita mutta pääasia on nostaa mielialaa ja antaa energiaa. Minä tiedän itse koska yli 20 vuotta sitten söin itse masennuslääkkeitä. Mulla ne ei vaan tehonneet ja en syönyt sen takia että niitä on purkissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itkeekö siellä vartijankopissa muutkin kuin sinä. Mä en tiennyt että vartijan työ on noin herkkää. Mä en ole koskaan ajatellut että niiden ostoskärryjen työntäminen käy niin tunteisiin ja tuo surua.

Lopeta jo tuo lapsellinen käytös!Ja joka pikku asiaan takertuminen ja asioiden jatkuva vatkaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo tuo lapsellinen käytös!Ja joka pikku asiaan takertuminen ja asioiden jatkuva vatkaaminen.

Eikö työterveys ole sitä varten jos töissä on paha olla?

• Anonyymi

Juuri näin.Sinä saat itkeä,nauraa,hymyillä ja raivostuakin välillä,jos siltä tuntuu!Siihen ei tarvi sinun keneltäkään lupaa pyytää tai kysyä.Terve ihminen osaa näyttää aina omat tunteensa.Olivat ne tunteet millaisia tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö työterveys ole sitä varten jos töissä on paha olla?

Onko pakko mennä työterveyslääkärille,jos jotakuta itkettää?Miten hän voi auttaa itkijää?Antamalla ilopillereitä vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.Sinä saat itkeä,nauraa,hymyillä ja raivostuakin välillä,jos siltä tuntuu!Siihen ei tarvi sinun keneltäkään lupaa pyytää tai kysyä.Terve ihminen osaa näyttää aina omat tunteensa.Olivat ne tunteet millaisia tahansa.

Mä vaan koitan ymmärtää mikä siinä vartijan työssä saa itkemään . Mä ymmärtäisin jos olisit esim hoitotyössä mutta mikä siinä vartijan työssä on niin raskasta kun kuitenkin susikin kerkee aina töissä tänne näpyttelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi ettei esim hoitoalalla saa asiakkaalle näyttää negatiivisia tunteita. Tiedoksi tämä sinulle joka luulee että joka työssä voi näyttää tunteensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi ettei esim hoitoalalla saa asiakkaalle näyttää negatiivisia tunteita. Tiedoksi tämä sinulle joka luulee että joka työssä voi näyttää tunteensa.

Minä itken kyllä siellä missä minua itkettää.Oli paikka mikä hyvänsä.

• Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

Googlaapa Briffault's law:

"Briffaultin laki on teoria, jonka mukaan miesten ja naisten välisissä suhteissa nainen määrittelee suhteen ehdot, ja että mikä tahansa suhde miehen ja naisen välillä syntyy vain, jos nainen saa siitä jotain hyötyä."

En väitä, etteikö nainenkin voisi oikeasti tuntea jotakin. Väitän vain että koko ajan naisella naksuttaa päänsisäinen taskulaskin, joka tarkoin laskeskelee suhteesta saatavia hyötyjä ja haittoja ja vasta sen jälkeen jos summa on vahvasti positiivinen, on jonkinlainen suhde mahdollinen ja naisella voi olla jotain tunteita. Jos tilanne myöhemmin muuttuu niin, että haittoja on enemmän kuin hyötyä, niin nainen yleensä etsii paremman puolison. Näin käy yleensä jos mies jää työttömäksi tai sairastuu.

Tietysti suhteesta pitää olla jotakin hyötyä. Millainen idiootti lähtee suhteeseen, josta on jo alkuvaiheessa pelkkää haittaa? Se mitä ihminen sitte hyödyksi haluaa ja hyödyksi kutsuu, onkin sitten yksilöstä kiinni.

• Anonyymi

Olen löytänyt aarteita paikoista, joita en halunnut niitä etsiä. Viisautta kieliltä, ​​joita en ole halunnut kuunnella. Kauneutta sieltä, minne en ole halunnut katsoa. Ja olen oppinut matkoilta, joita en halunnut ottaa. Olen oppinut ihmeitä kutsuttavan ihmeiksi vain koska niitä todistajat ovat harvassa, ne, jotka pystyvät näkemään kaikkien elämän illuusioiden läpi. Olen valmis näkemään mitä on toisella puolella, kaihtimen takana. Maistamaan kaikkia rumia hedelmiä.

• Anonyymi

Hahaha 🤣🤣🤣❤️ miksi oot niin katkera

• Anonyymi

Olen katkera,mutta kuitenkin 🤣🤣🤣
        Elää ja Rakastaa vain sua tahtoisin.😊

• Kaikki ns. kurpat on aivan ihania ja suloisia ja hyvin kauniita siinä missä kaikki muutkin. Aloittajakin vain ikävöi sitä omaa rakasta kurppaa ja on siksi hieman surullinen kun ei ole häntä löytänyt ja siksi tahtoo pahaa oloaan purkaa.🙂.

• Anonyymi

Niin suloisen ruttusia monet heistä on.

• Mä olen kyllä kokoajan ihan avoin kaikille mahdollisuuksille löytää se oma rakas nainen kumppaniksi mutta se nyt ei vain ole pelkästään mun tahdostani kiinni.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin suloisen ruttusia monet heistä on.

Jos se oikea kenen kanssa toisiamme todella rakastetaan löytyy niin ei muutamalla rutulla suuntaan tai toiseen ole silloin mitään väliä. Eikä sitä kukaan muutenkaan ole ilman eletyn elämän jättämiä jälkiä ja yleensä ne pienet epätäydellisyydet myös vain kaunistavat entisestään niin aivan nuoria kuin hieman vanhempiakin.🙂.

• Se että on avoin niille mahdollisuuksille löytää se rakkaus ei takaa sitä että se löytyisi mutta se tekee sen ainakin mahdolliseksi ja paljon todennäköisemmäksi. Se kun ei tosiaan ole vain musta ja mun haluamisestani kiinni vaan myös siitä toisesta ja siitä mitä hän haluaa ja niiden haluamisten pitää myös kohdata.🙂.

• Osaltaan se on tuuristakin kiinni ja on myös paljon asioita mitä voisin itsekin vielä tehdä enemmän sen eteen että mahdollisuudet olisivat suuremmat aina vain ei jaksa olla kokoaikaa jatkuvasti niin aktiivinen senkään asian suhteen vaikka sitä rakkautta ja kumppania kovasti kaipaakin.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Osaltaan se on tuuristakin kiinni ja on myös paljon asioita mitä voisin itsekin vielä tehdä enemmän sen eteen että mahdollisuudet olisivat suuremmat aina vain ei jaksa olla kokoaikaa jatkuvasti niin aktiivinen senkään asian suhteen vaikka sitä rakkautta ja kumppania kovasti kaipaakin.🙂.

Jep. Kun ei sekään vielä mihinkään riitä, että tahtoo, eikä sekään, että toinenkin tahtoo. Sen lisäksi pitää vielä sopia yhteen ja se on monimutkainen paletti.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Kun ei sekään vielä mihinkään riitä, että tahtoo, eikä sekään, että toinenkin tahtoo. Sen lisäksi pitää vielä sopia yhteen ja se on monimutkainen paletti.

Juu on siinä myös sekin että pitää olla sopivat toisilleen ja myös esimerkiksi kummankin elämäntilanteet pitää olla sopivat. Se voi olla helpoimmillaan hyvin yksinkertaistakin mutta myös todella monimutkaista.🙂.

• Anonyymi

Ryppyiselle korpulle kelpaa kaunis nuori nainen

Ryppyiselle rusinakorpulle (aka rusinalerppu) kelpaa vain kaunis nuori nainen.
      Naisen ulkonäkö ja ikä ovat ratkaisevimmat asiat kumppanin valinnassa.
      Rusinakorppu olettaa, että kaunis nuori nainen kelpuuttaa, koska korppukin kelpuuttaa kauniin nuoren naisen, siis vastavuoroisuutta edellyttää korppu.

• Anonyymi

Niinhän sinun mielestä vanhat yli nelikymppiset kurpat joutaa vaikka kuopata.

• Anonyymi

Voi että olet hyvä suustasi. I liked.

• Anonyymi

Kurppa on voinut kurpistua nopeaa. Ollut ennen suosittu kaunotar ja hän ei halua hyväksyä tosiasiaa ettei enään oo haluttava. Monet kuten itsekkin kurpistuin nopeaan tehtyäni lapset ja stressasin, huonolla ruokavaliolla sekä unilla, eipä sitä muuta tarvittu. Empatiaa meille JOOHAN. Korkealta tippuminen tekee kipeämpää kun tuolilta hyppääminen.

• Anonyymi

Tai sohvalta kierähtäminen, niin kun alottajaätmillä

• Anonyymi

Miksi se niin sinua ahdistaa? Eikö se kurppa huolinut sinua vai mikä on? Jos se kurppa kerta sen komean miehen on saanut, niin anna niiden olla.

• Anonyymi

Miten voi joku ihminen kuvitella, että elämä on loppu 50-vuotiaana, kun monilla sitä on jäljellä 30 -50 vuotta.
      Voi tehdä elämässään vaikka mitä hyviä juttuja, kun vain asenne elämään ja ihmisiin on kohdillaan.

• No jos ei edes komea mies kelpais, nii sittehän täälä ulistais että ku ei naisille saatana mikkään kelepaa!!!1

Ja kyllä minä ainaki haluan et kumppaniehdokas näyttää minun silmiin hyvältä. Se, onko kyseinen olento muiden mielestä hyvännäköinen taikka vaikka Liian Hyvännäköinen minulle, ei niinku paljo kiinnosta🤷

Ja ja minkälainen lintu on rusinakurppa🤔

• Anonyymi

RANTARUOTSALAINEN.

• Anonyymi

Eikös kauneus ole katsojan silmäs? Rusinakurppa syö rusinoita. Huhuulintu on vesilintu jolla pitkät riippuvat munat ja kun se laskeutuu ja munat osuu kylmään veteen niin se huutaa huhuu. Vuorilinnulla taas on toinen jalka lyhyempi ku se kulkee vuorenrinteellä ja sitä pyydetään huutamalla selän takaa hei vuorilintu niin se kääntyy ja lähtee pyöriin rinnettä alas. Onhan noita. Kimulintuja, kupurintoja sun muita.

• Anonyymi

Harva nainen haluaa itseään paremman näköistä. Rusinakurpalle sopii tusinalurppa.

• Anonyymi

😅👍

• Anonyymi

Rusinakurpalle hyvänyön suukkoja ainaski miljoona🥰 Outoja kommentteja mutta kauneus silti katsojan katsojan silmäs eikä peilis💋💋

• Anonyymi

Hyvä, että kelpaa edes joku. Sitten jos vielä molemmat kelpaavat toisilleen, niin tilannehan on hyvä. Onnea molemmille.

• Anonyymi

Ulkonäkö naisille tärkeintä. Kai tässä nyt jokainen ruma mies olisi parisuhteessa jos naisille ei olisi miehen ulkonäkö tärkeintä.

• Anonyymi

Tuntuu olevan hyvin tärkeää myös aloittajalle tuo ulkonäkö.

• Anonyymi

Mua aina vaan ihmetyttää, että miksi muiden ihmisten parinvalinta aiheuttaa joillekin niin mahdottoman kovaa ahdistusta. Sen vielä ymmärrän, että jos itse tulee syrjäytetyksi valinnassa ja joku toinen menee edelle, niin kirpaiseehan se ja kovaa kirpaiseekin. Vaan miksi ihan vieraiden ja tuntemattomienkin ihmisten asiat niin kovasti ahdistavat? Ei ole minusta ihan tervettä.

• Noh noh, ei se kyllä noin ole.
      Ei se ulkonäkö ole se mikä ainakaan itselle merkitsee eniten. Tai edes muutenkaan paljon.
      Oikeastaan ulkonäkö on pikkuseikka ihmisessä.

Tulee mieleen että aloittajalle se ulkonäkö on kaiken a ja o.
      Toi "ryppyinen rusinakurppa" sanonta kuulostaa tutulle tuolta jostain vuosia vanhasta keskustelusta.

• Anonyymi

Ryppyinen kurppa jolla on litteät tissit kuin patalaput voi laittaa perskannikoihin ja huulliin botoxia, joten takapuoli näyttää pitkältä ja sitten on huulet töröllään kuin iines ankalla.

• Anonyymi

Rantasipi on eräs tyylikkäimpiä kurppien suvun edustajia, taksonomisesti.

• Anonyymi

hmm.. siis että mitä...

• Anonyymi

No tottakai, kuka sitä nyt ruman miehen huolisi!

Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1858
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      907
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      85
      891
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      816
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      727
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      705
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      648
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe