Sitä ollaan nyt niin amerikkalaista kun ollaan vielä natossakin. Kaupungilla kävellään ylpeänä nato ja pride pinssi rinnassa ja sitä ollaan niin amerikkalaista, niin amerikkalaista että!
Jos syntyvyys halutaan nousuun, niin amerikan malli on purettava. Amerikan mallilla tarkoitan kaikkea gay ja transpskaa sekä kaikkea pinnallisuutta. Katsokaa nyt vaikka salkkareitakin kun siellä homoudesta on tehty hienoa ja hyvännäköiset ihmiset harrastavat ns. vapaata seksiä. Nuoriso katsoo salkkareita ja muita viihdeohjelmia ja he apinoivat sitä mitä näkevät teeveessä. Nuoriin naisiin me emme voi enää vaikuttaa, mutta tuleviin sukupolviin voimme.
Myös koulut on valjastettu lasten aivopesuun. Kouluissa lapsille opetetaan tieteen vastaisesti, että pojillakin voi olla pimpi. Täysin sairasta kehitystä ja sitten ihmetellään kun syntyvyys on pskana.
Pinnallisen skeidan takia nuoret naiset on todella pinnallisia ja komea jännämies on miehistä mitä parhain, eikä mikään muu kelpaa. Kun ei synny parisuhteita, niin ei synny myöskään lapsia ja syntyvyys on pohjamudissa.
Mediassa tästä syntyvyys ongelmasta ollaan hiljaa, eikä todellisia syitä haluta tuoda julki. Heikkoa syntyvyyttä selitellään kaikella muulla, mutta ei sillä, että nuorisolla on kohtaanto-ongelma.
Jos syntyvyys halutaan nousuun: on amerikan malli purettava
356
2650
Vastaukset
- Anonyymi
Homous ei sillä katoa, ettei siitä saa puhua. Homoja on aina ollut ja tulee aina olemaan, kestit sinä sen tai et.
- Anonyymi
Eivät homous ole tilastollisesti juurikaan lisääntynyt. Nykyään he eivät vain pääosin esitä olevansa muuta kuin ovat.
- Anonyymi
Ai niin lesbopareilla muuten on tilastojen mukaan keskimäärin enemmän lapsia kuin heteropareilla. Itsekään en tunne yhtään ainoaa yli 35:sta lesboparia, jolla ei olisi vähintään pari lasta. Homoilla tietenkään ei samalla tavalla ole lapsia, kun ei se ole heille erityisen helppoa lapsia saada, toisin kuin lesboille. Moni homopari kyllä haluaisi lapsia, mutta ei meidän lainsäädäntö mahdollista sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin lesbopareilla muuten on tilastojen mukaan keskimäärin enemmän lapsia kuin heteropareilla. Itsekään en tunne yhtään ainoaa yli 35:sta lesboparia, jolla ei olisi vähintään pari lasta. Homoilla tietenkään ei samalla tavalla ole lapsia, kun ei se ole heille erityisen helppoa lapsia saada, toisin kuin lesboille. Moni homopari kyllä haluaisi lapsia, mutta ei meidän lainsäädäntö mahdollista sitä.
Ennen kaappi homot teki lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän he edelleen voivat tehdä. Osa tekee sitten lapsia esin lesbojen kanssa muumimukimenetelmällä. Vaan siis eihän se sama ole, jos molemmilla on lapsi jonkun muun kanssa, kuin että pariskuntana olisi yhteinen lapsi. Omat hankaluutensa noissa aina on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät homous ole tilastollisesti juurikaan lisääntynyt. Nykyään he eivät vain pääosin esitä olevansa muuta kuin ovat.
heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tjaa; miks ei ole? Muistaakseni vihreiden ex-kansanedustaja Jani Toivola olisi ollut homo.
Asui parisuhteessa miehen kanssa ja he hankkivat lapsen, tosin aika poan erosivat!
Mun tietääkseni Toivola jäi lapsensa yksinhuoltajaksi, ja tainut pärjätä siinä hommassa suhtkoht mukavasti! Perustan arveluni siihen kun mikään Seiska Lehti; ei ole häntä nykyään otsikoissa riepottanut... Tukiaisen tyyliin!
Eli kyllä mies pärjää siinä kuin nainenkin; jos päättää pärjätä!
Muuten mä olen Toivolan kanssa täysin erimielinen... siis viherpiipertäjien politiikasta!
Kuten Haaviston sopivuudesta pressaksi; ei käy!
trollikka - Anonyymi
Ja mitä vielä?
- Anonyymi
Syntymättömyys pelastaisi maapallon/ilmaston lämpenemisen.
Sijoittajien kukkarot tietysti kevenisivät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tekivät?
- Anonyymi
Uli, uli..
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17964419F
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vasemmistolainen nosti oitis SETA homottamisen esille. Oksettavaa.
- Anonyymi
Oksettavaa, että joku alkaa heti puhua jostain setasta ja vasemmistosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksettavaa, että joku alkaa heti puhua jostain setasta ja vasemmistosta.
Vasurien suurin aikaansaannos yhteiskunnan
hyväksi on trans ohjelma,mikä voidaan katsoa rasistiseksi teoksi heteroita kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasurien suurin aikaansaannos yhteiskunnan
hyväksi on trans ohjelma,mikä voidaan katsoa rasistiseksi teoksi heteroita kohtaan.Kaappihomo persulla keulii taas. Noh, eihän sitä itselleen mitään voi, jos älykkyys on keskimääräistä alempi.
Eiks suurin osa (tai no iso osa ainaki) jenkkilästä ole patavanhoillista konservatiivia jotka eivät edes aborttia hyväksy missään olosuhteissa, vaikka lähtis henki sekä naiselta että kantamaltaan sikiöltä..
Ja mitä oon jenkkilän deittailukulttuurista kuullu ja lukenu, nii ei sekään (ainakaan mua) ole edistyksellisyydellään vakuuttanut🤔- Anonyymi
Pitää paikkansa. Aloitus on tunteisiin pohjautuvaa vuodatusta.
- Anonyymi
Suurin osa amerikkalaisita kannattaa aborttia.
Jätä se Fox newsin katsominen vähemmälle... Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa amerikkalaisita kannattaa aborttia.
Jätä se Fox newsin katsominen vähemmälle...Enpä oo kattonu..
Jännä et ne silti sai kumottua sen perustuslaillisen oikeuden aborttiin,- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
Enpä oo kattonu..
Jännä et ne silti sai kumottua sen perustuslaillisen oikeuden aborttiin,Kävihän Timo Soini siellä ministerinä hämmentämässä lisää sitä soppaa! Eli kertomassa oman suomalaisen mielipiteensä; oli ehdottomasti aporttia vastaan! Varsinainen julkisuus temppu, Suomen ulkoministeriltä, joka huomioitiin myös lehdistössä, hyvin laajalti!
Eikä siitä ollut muuta seurausta kuin huomautus; ettei toistamiseen tee samoin!
Sen laatuinen diplomaattinen moka; ett olisi sietänyt kenkää saada, heti Suomeen palattuaan!
trollikka - Anonyymi
Homostelkaa. Syntyvyys on saatava entistäkin huonommaksi!
- Anonyymi
Maapallo ei kestä yhtään enempää porukkaa.
Hyvä vaan ettei lisäännytä.
xLiner- Anonyymi
Hyvä ettet ole lisääntynyt. Muut voivat tehdä sitä sinunkin edestä:)
Keskiarvo on hyvä pitää matalana.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ettet ole lisääntynyt. Muut voivat tehdä sitä sinunkin edestä:)
Keskiarvo on hyvä pitää matalana.
AVSinä et voi tietää, vaikka mulla olisi jo 17 lapsenlasta. Eikä se sulle kuulukaan.
xLiner
- Anonyymi
Amerikasta nämä perverssit villitykset on lähtöisin ja sateenkaariväen mielestä kaikkien tulee kumartaa sen edessä. Jopa yritykset ja opetushallitus on saatu mukaan tähän. Työntekijöitä kehoitetaan jo laittamaan pride pinssi rintaan ja minähän en pride pinssiä rintaani laita. Se jos mikä on varma, niin se on varma!
- Anonyymi
Ei ole, vaan koko maa on patavanhoillinen. Olisko Ruotsalaista tai Suomalaista somevouhotusta tai peräti Venäläisperäistä homofobista propakandaa. Se ei poista sitä tosiasiaa, että elokuvat ja kulttuuri on täpösen täynnä näistä. En löydä enää heteroaiheista kuvakulmaa juuri mistään. Liekö tekoäly poistanut kaiken sellaisen vanhanaikaisena tai peräti tarpeettomana?
- Anonyymi
Kyllä ne on veetiseni jo antiikin Kreikasta lähtöisin, tod näk kauempaakin.
Kukaan ei odota, että tuntisit ihmiskunnan historiaa tai paljon mitään muutakaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on veetiseni jo antiikin Kreikasta lähtöisin, tod näk kauempaakin.
Kukaan ei odota, että tuntisit ihmiskunnan historiaa tai paljon mitään muutakaan...No hah hah. Katsoin tosi vaikuttavan Kreikkalaiseen mieskauneuteen ja rakkauteen pohjautuvan elokuvan, "Call me by your name" joka sai miettimään, ettei meille heteroille ole enää mitään esitettävää.
- Anonyymi
Todella menee yli tuo Pride touhu, pitäisi jättää pienet lapset rauhaan tuolta aivopesulta. Jo ekaluokkalaiselle lässytetään seksijuttuja,aivan sairasta . Onko ihmiset sekaisin,Maskun kunnanjohtaja on ainakin niiden pride lippujensa kanssa. Neljä lippua, ei mikään ihme että kärsii ilkivaltaa, tuskin kaikki kuntalaiset hyväksyy tuon Priden pakkosyöttöä. Jokainen ihminen on yksilö, vaan jättäkää nyt helvetissä nuo pienet koululaiset teidän Seta, Pride politiikan ulkopuolelle.
- Anonyymi
Enkä minä! Se jos mikä on varma, niin se on varma! Ja sehän on vissi!
- Anonyymi
Jos joku haluaa lapsen, niin sehän onnistuu ilman kumppaniakin. Millä logiikalla saat sotkettua homot lapsettomuuteen?
xLiner- Anonyymi
Voit viitata suoraan munhun! Minähän hankin lapsen ilman parisuhdetta, eikä kaduta!
Harmittava takaisku oli se, ett lapsen isä sai tietää lapsesta! Ihmisten pitäisi pitää salaisuudet salaisuuksina, eikä ympäriinsä ihmetellä ja arvuutella kuka mahdollinen lapsen isä on!
Kyllähän suomalaiset tietää tasan tarkkaan, ettei mukuloita synny pyhästähengestä, enää nykyaikana. Ainoastaan raamatun kertomuksessa niin kerrotaan; häveliäisyys syistä!
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit viitata suoraan munhun! Minähän hankin lapsen ilman parisuhdetta, eikä kaduta!
Harmittava takaisku oli se, ett lapsen isä sai tietää lapsesta! Ihmisten pitäisi pitää salaisuudet salaisuuksina, eikä ympäriinsä ihmetellä ja arvuutella kuka mahdollinen lapsen isä on!
Kyllähän suomalaiset tietää tasan tarkkaan, ettei mukuloita synny pyhästähengestä, enää nykyaikana. Ainoastaan raamatun kertomuksessa niin kerrotaan; häveliäisyys syistä!
trollikkaHomoparikin voi saada lapsen. Tai vaikka yksin elävä mies, esim. Jani Toivonen.
Enpä ajatellut sun tilannettasi nyt yhtään. Sukusolupankki kävi ennemminkin mielessä. Ja ulkomailla voi vaikka vuokrata kohtua.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoparikin voi saada lapsen. Tai vaikka yksin elävä mies, esim. Jani Toivonen.
Enpä ajatellut sun tilannettasi nyt yhtään. Sukusolupankki kävi ennemminkin mielessä. Ja ulkomailla voi vaikka vuokrata kohtua.
xLinerPerämoottorin kautta ei voi saada lasta. Luulisi, että tämä on sinulle jo koulussa opetettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perämoottorin kautta ei voi saada lasta. Luulisi, että tämä on sinulle jo koulussa opetettu.
Sulta on jäänyt aika paljon oppimatta.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
trollikkaIhmiset ovat niin törkeän uteliaita. Ja kovia juoruamaan. En jaksa enää isommin välittää, puhukoot mitä tykkäävät, mistään eivät kuitenkaan mitään tiedä. Paljon vahinkoa juoruilulla kyllä saa aikaiseksi, ihmiset kun mielellään uskovat toisistaan pahaa.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerKerrotko lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoparikin voi saada lapsen. Tai vaikka yksin elävä mies, esim. Jani Toivonen.
xLinerHei, ei ollut mitenkään tarkoitus näpäyttää, jos asian niin tajusit! Kyllä mä olen oman hankintani täällä julkaissut, kaikelle kansalle. Siks mä mainitsinkin itseni; sinkku ja au-äiti, eli kyllä sen lapsen pystyy hankkimaan nainen kuin nainen, jos haluaa. Mä nyt halusin ja hankin lapsen -> sen renttua isää mä en enää halua edes nähdä!
Olihan se tavallaan petos, mutt mä katsoin olevani oikeutettu siihen. Olihan hän siittänyt tyttölapsen x-vaimolleen, meidän kihlausaikanamme.
Mä purin meidän kihlauksen ja välimme katkesivat siihen... kunnes mä soitin ja halusin keskustella tapahtuneesta... Mulla kyllä oli ns. pahat mielessä, mutt en kyllä edes vihjaissut ettei mokoma paska mua enää kiinnostanut... annoin ymmärtää ett mua kadutti äkkipikaisuuteni. Lopputulos keskusteluistamme syntyi aikoinaan, luonnollisesti!
Voidaan sanoa ett erittäin hedelmällisin tuloksin käyty, ja yhteisymmärryksessä, vaikka mun mieli tekikin kuristaa se mulkku, eikä kuherrella sen kanssa. Joskus sitä tekee uhrauksia elämässään, saavuttaakseen tavoitteensa! Mä onnistuin siinä, mitä yritinkin!
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerKuka mies on raskautunut peräröörin kautta?
Anonyymi kirjoitti:
Kuka mies on raskautunut peräröörin kautta?
Nigerissä ainakin synnytetään niin paljon että myös miesten on pakko osallistua. Saharan eteläpuolisessa Afrikassa muutenkin synnytetään peräkautta. Siksi ne lähetyssaarnaajalle nauroivat kun sillai hassusti köyriessä voi lipsahtaa vahingossa väärään reikään. Voi tulla albiino.
Anonyymi kirjoitti:
trollikkaEi Suomessa ennenkään pyhästähengestä vaan puolukasta. Että metaforana kannattaa ottaa jos joku Martta kertoo käyneensä marjastamassa tai sienestämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, ei ollut mitenkään tarkoitus näpäyttää, jos asian niin tajusit! Kyllä mä olen oman hankintani täällä julkaissut, kaikelle kansalle. Siks mä mainitsinkin itseni; sinkku ja au-äiti, eli kyllä sen lapsen pystyy hankkimaan nainen kuin nainen, jos haluaa. Mä nyt halusin ja hankin lapsen -> sen renttua isää mä en enää halua edes nähdä!
Olihan se tavallaan petos, mutt mä katsoin olevani oikeutettu siihen. Olihan hän siittänyt tyttölapsen x-vaimolleen, meidän kihlausaikanamme.
Mä purin meidän kihlauksen ja välimme katkesivat siihen... kunnes mä soitin ja halusin keskustella tapahtuneesta... Mulla kyllä oli ns. pahat mielessä, mutt en kyllä edes vihjaissut ettei mokoma paska mua enää kiinnostanut... annoin ymmärtää ett mua kadutti äkkipikaisuuteni. Lopputulos keskusteluistamme syntyi aikoinaan, luonnollisesti!
Voidaan sanoa ett erittäin hedelmällisin tuloksin käyty, ja yhteisymmärryksessä, vaikka mun mieli tekikin kuristaa se mulkku, eikä kuherrella sen kanssa. Joskus sitä tekee uhrauksia elämässään, saavuttaakseen tavoitteensa! Mä onnistuin siinä, mitä yritinkin!
trollikkaMiksi paskiainen kelpaa lapsen isäksi, perimä ei ole yhdentevä. Mies periyttää temperamentin.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka mies on raskautunut peräröörin kautta?
Et ole sitten kuullu sijaissynnyttäjistä ketkä lapsia synnyttää esimerkiksi homopareille ja lapsettomuudesta kärsiville heteropareille ja yksinäisille miehillekin. Joten kyllä se lapsen hankkiminen on heillekin täysin mahdollista.😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Et ole sitten kuullu sijaissynnyttäjistä ketkä lapsia synnyttää esimerkiksi homopareille ja lapsettomuudesta kärsiville heteropareille ja yksinäisille miehillekin. Joten kyllä se lapsen hankkiminen on heillekin täysin mahdollista.😄.
Luonnotonta.
Anonyymi kirjoitti:
Luonnotonta.
Ei siinä mitään luonnotonta ole vaan moni saa niin kovasti kaipaamansa avun ongelmaan. Sitten on myös tietenkin adoptiot mutta silloin lapsella ei ole omia geenejä mutta joissain tapauksissa se on vaan hyvä juttu jos sattuu esimerkiksi kantamaan jotain riskigeeniä johonkin sairauteen.🙂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnotonta.
Mitä luonnotonta siinä muka on? Ihmiset ovat kautta ihmiskunnan historian ottaneet hoiviinsa myös muiden lapsia. Luonnotonta tuosta tekee korkeintaan se, että meidän oma laki ei sijaissynnyttämistä salli. Olisihan se tosiaan luonnollisempaa, että sen lapsen synnyttäisi vaikka oma sisko tai joku muu vastaava. Vaan kun ei laki salli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä luonnotonta siinä muka on? Ihmiset ovat kautta ihmiskunnan historian ottaneet hoiviinsa myös muiden lapsia. Luonnotonta tuosta tekee korkeintaan se, että meidän oma laki ei sijaissynnyttämistä salli. Olisihan se tosiaan luonnollisempaa, että sen lapsen synnyttäisi vaikka oma sisko tai joku muu vastaava. Vaan kun ei laki salli.
Niin kuin eläimetkin, mikä nisäkäslaji olisi sellainen missä kaksi urosta kasvattaisi jälkeläisiä?
Luonnotonta.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin eläimetkin, mikä nisäkäslaji olisi sellainen missä kaksi urosta kasvattaisi jälkeläisiä?
Luonnotonta.
AVTai ei ole jos sellaisia nisäkäslajeja löytyisi, se olisi silloin vain poikkeuksellista.
Luomakunta on tarkoittanut joidenkin asioiden olevan kuten ovat olleet, miksi ihmiset katsoisivat oikeudekseen muuttaa sitä miten on tarkoitettu?
Äidin ja isän kuollessa tai muuten poistuessa on normaalia ottaa lapsi hoitoon, noin kai tekevät useimmat nisäkäslajit? Pääasiassa naaraat?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnotonta.
AVMiä eläinlaji ylipäänsä elää kuten ihminen? Pingviinit muuten ainakin tekevät tuota. Tosin ne yleensä varastavat sen munan ja sitten urorpari hautoo ja hoitaa sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnotonta.
AVTosin pingviini ei tietenkään ole nisäkäs, mutta olettaakseni kuuluu luontoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miä eläinlaji ylipäänsä elää kuten ihminen? Pingviinit muuten ainakin tekevät tuota. Tosin ne yleensä varastavat sen munan ja sitten urorpari hautoo ja hoitaa sen.
Varkaat tekevät noin, myös ihmisvarkaat?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVOletat, että pingviinit voisivat tehdä lakiteknisiä sopimuksia tai ylipäänsä ymmärtävtä jotakin omistamisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVIhmisapinoista likipitäen jokaisessa lajissa myös urokset voivat ottaa orpoja poikasia hoiviinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisapinoista likipitäen jokaisessa lajissa myös urokset voivat ottaa orpoja poikasia hoiviinsa.
Orpous taas ei välttämättä tarkoita emon kuolemaa. Emo voi myös hylätä poikasen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletat, että pingviinit voisivat tehdä lakiteknisiä sopimuksia tai ylipäänsä ymmärtävtä jotakin omistamisesta?
Ihmisiä ei omisteta.
Mikäs orjakauppias sinä olet?
Lapsia saadaan, ei niitä omisteta. Luoja suo jos suo.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä ei omisteta.
Mikäs orjakauppias sinä olet?
Lapsia saadaan, ei niitä omisteta. Luoja suo jos suo.
AVSittenhän ei voi myöskään varastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisapinoista likipitäen jokaisessa lajissa myös urokset voivat ottaa orpoja poikasia hoiviinsa.
Jep. Adoptio on ihan tavallista kun ihmisapinoista puhutaan. Siinä ei ole mitään luonnotonta yhdelläkään lähimmistä sukulaislajeistamme. Ei ole myöskään mitenkään erityisen harvinaista ja ennenkuulumatonta, että ihmisapinoilla myös koiraat voivat ottaa hoiviinsa keskenkasvuisen poikasen. Se ei ole lainkaan luonnonvastaista, vaan ihan luonnollista.
Varsinkin kun poikasilla on samoja geenejä, jos ne ovat esimerkiksi sisaruksen poikasia, niin adoptio on itseasiassa luonnossa varsin yleistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän ei voi myöskään varastaa.
Taidat olla pihalla? Lapset tulevat kahdesta ihmisestä, yhdeksi.
Kysymys ei ole omistamisesta vaan omistautumisesta, vanhempien rakkaudesta yhteisen geeniperimän suojelemiseksi. Lapsi on osa äitiä ja isää, eivät vanhemmat ole enää kokonaisia vain kahdestaan, lapsi on suuri osa vanhempien elämää.
Raskausaika on opettavaista, se on tarkoituksella "tukalan tuskaisa" ja äiti kiintyy lapseensa jo raskauden aikana, synnytyksen jälkeen on jo koettu paljon yhteistä.
Luonnollisuus ja luonnonmukaisuus on tarkoituksella tuskaisen kaunista.
Harmi jos lapset eivät pääsisi nauttimaan aidosta rakkaudesta, jossa äiti ja isä vaikka kuolisivat lapsensa puolesta.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Adoptio on ihan tavallista kun ihmisapinoista puhutaan. Siinä ei ole mitään luonnotonta yhdelläkään lähimmistä sukulaislajeistamme. Ei ole myöskään mitenkään erityisen harvinaista ja ennenkuulumatonta, että ihmisapinoilla myös koiraat voivat ottaa hoiviinsa keskenkasvuisen poikasen. Se ei ole lainkaan luonnonvastaista, vaan ihan luonnollista.
Varsinkin kun poikasilla on samoja geenejä, jos ne ovat esimerkiksi sisaruksen poikasia, niin adoptio on itseasiassa luonnossa varsin yleistä.Homoapinat tuskin adoptoivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla pihalla? Lapset tulevat kahdesta ihmisestä, yhdeksi.
Kysymys ei ole omistamisesta vaan omistautumisesta, vanhempien rakkaudesta yhteisen geeniperimän suojelemiseksi. Lapsi on osa äitiä ja isää, eivät vanhemmat ole enää kokonaisia vain kahdestaan, lapsi on suuri osa vanhempien elämää.
Raskausaika on opettavaista, se on tarkoituksella "tukalan tuskaisa" ja äiti kiintyy lapseensa jo raskauden aikana, synnytyksen jälkeen on jo koettu paljon yhteistä.
Luonnollisuus ja luonnonmukaisuus on tarkoituksella tuskaisen kaunista.
Harmi jos lapset eivät pääsisi nauttimaan aidosta rakkaudesta, jossa äiti ja isä vaikka kuolisivat lapsensa puolesta.
AVSinä itse se aloit varkauksista puhua. Eli koeta nyt päättää. Varkautta ei voi tapahtua ilman minkäänlaista omistussuhdetta. Jokatapauksessa täysin luonnollista luonnossa, vailla mitään luonnottomuutta. Ei lainkaan luonnolle vierasta. Apinat muuten voivat ihan ryöstää poikasia toisiltaan. Sekin on ihan luonnollista. Tosin kaikki luonnollinen ei aina mene yksiin ihmsen moraalin kanssa, mutta se on sitten ihan eri kysymys, eikä mene lainkaan yksiin luonnollisuuden kanssa. Ihminen nyt muutenkin on hyvin luonnoton otus, eläimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse se aloit varkauksista puhua. Eli koeta nyt päättää. Varkautta ei voi tapahtua ilman minkäänlaista omistussuhdetta. Jokatapauksessa täysin luonnollista luonnossa, vailla mitään luonnottomuutta. Ei lainkaan luonnolle vierasta. Apinat muuten voivat ihan ryöstää poikasia toisiltaan. Sekin on ihan luonnollista. Tosin kaikki luonnollinen ei aina mene yksiin ihmsen moraalin kanssa, mutta se on sitten ihan eri kysymys, eikä mene lainkaan yksiin luonnollisuuden kanssa. Ihminen nyt muutenkin on hyvin luonnoton otus, eläimeksi.
Toivottavasti sinulla ei koskaan ole lapsia, et ole kypsä vanhemmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoapinat tuskin adoptoivat.
Eivät ole tainnet tutkijat pääst sen syvällisemmin kyselemään kaikkien noiden ihmisapinoiden seksuaalisesta suuntautumisesta. Siinä varmaan hyvä jatkotutkimuksen aihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoapinat tuskin adoptoivat.
Vaan siis homopingviinit siis tosiaan "adoptoivat", eli varastavat niitä toisten munimia minua. Varkauden kohteeksi joutuneet sitten munivat uuden munan, eli syntyvyys lisääntyy. Ja nuo ovat siis tutkimusten mukaan ihan homopingviinipareja, jotka ovat ihan yhtälailla pariuskollisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ja olen selvästi näistä teksteistä huomaten paljon sinua ja AV:tä kyppsempi vanhemmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaan ihminen, joka kuvittelee minkään luonnossa tavallisen olevan luonotonta, on aikalailla päästään sekaisin. Lapsiparat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ja olen selvästi näistä teksteistä huomaten paljon sinua ja AV:tä kyppsempi vanhemmaksi.
Kannattaa homojen käydä vauvat vaikka tuolta?
https://areena.yle.fi/1-50570363 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-50570363No sinä ainakaan et ole kypsä vanhemmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-50570363Luonnollista pakotettua lapsibisnestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollista pakotettua lapsibisnestä.
Sinusta se voi olla luonnollista. Minä taisin sanoa oman mielipiteeni tuohon jo tuossa hieman ylempänä. En nyt jaksa alkaa toistamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta se voi olla luonnollista. Minä taisin sanoa oman mielipiteeni tuohon jo tuossa hieman ylempänä. En nyt jaksa alkaa toistamaan.
Ei kannata, kyllä järki vielä maailmassa voittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ehkä palaamme takaisin järkeen ja siihen mikä on ihmiselle luonnollista. Eli siis siihen, että esim. siskon lapsen kasvattaminen on varsin tavallista. Sellaistahan se ihmisten normaali elämä on ollut vuosituhansia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ehkä palaamme takaisin järkeen ja siihen mikä on ihmiselle luonnollista. Eli siis siihen, että esim. siskon lapsen kasvattaminen on varsin tavallista. Sellaistahan se ihmisten normaali elämä on ollut vuosituhansia.
Tietysti on, se ei olisi että sisko pakotettaisiin antamaan lapsensa homoparille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti on, se ei olisi että sisko pakotettaisiin antamaan lapsensa homoparille.
Kukaan muu kuin sinähän ei ole mistään pakottamisesta puhunut. Kuulostat hyvin täysijärkiseltä yksilöltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyäänhän siis pakotetaan. Pakotetaan olemaan auttamatta, vaikka kuinka tahtoisi. Sekin on pakottamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan muu kuin sinähän ei ole mistään pakottamisesta puhunut. Kuulostat hyvin täysijärkiseltä yksilöltä.
Tuskin nuo ukrainalaiset voivat päättää millaisiin olosuhteisiin synnytetty lapsi sijoittuu, tuskin Suomessakaan pystyvät siihen vaikuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin nuo ukrainalaiset voivat päättää millaisiin olosuhteisiin synnytetty lapsi sijoittuu, tuskin Suomessakaan pystyvät siihen vaikuttamaan.
Sinä puhutkin bisneksestä. Minä taas puhun jostain ihan muusta. Meidän lakimme tosiaan on ihan perseestä, kun se tukee tuollaista bisnestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä puhutkin bisneksestä. Minä taas puhun jostain ihan muusta. Meidän lakimme tosiaan on ihan perseestä, kun se tukee tuollaista bisnestä.
Ei siinä ole mitään väärää jos lesbo käy siemenet mieheltä ja mies hyväksyy ajatuksen.
Tuolloin molemmat vanhemmat ovat ajatuksen takana.
Liiketoiminta tulee siitä jos siemenen omistaja ei pysty enää päättämään oman lapsensa olosuhteista, haluaako luovuttaja esimerkiksi lapsensa kasvavan homosuhteessa? Voiko luovuttaja nykyisin päättää asiasta?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ole mitään väärää jos lesbo käy siemenet mieheltä ja mies hyväksyy ajatuksen.
Liiketoiminta tulee siitä jos siemenen omistaja ei pysty enää päättämään oman lapsensa olosuhteista, haluaako luovuttaja esimerkiksi lapsensa kasvavan homosuhteessa? Voiko luovuttaja nykyisin päättää asiasta?
AVsinä puhut jostain aivan muusta kuin minä. Mä en oikeasti viitsi edes lähteä vastaamaan kysymyksiin, jotka eivät liity mitenkään mihinkään mitä olen sanonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVMutta aina voi olla luovuttamatta, tai "luovuttaa" vain livenä, jos asia ahdistaa. Siemenistä nyt ei muutenkaan ole mitään pulaa tuolla luovutuksissa, että nou hätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta aina voi olla luovuttamatta, tai "luovuttaa" vain livenä, jos asia ahdistaa. Siemenistä nyt ei muutenkaan ole mitään pulaa tuolla luovutuksissa, että nou hätä.
Ilmeisesti ei siis ole mitään ongelmaa?!
Nainen voi mennä miehen luo ja sanoa "hei, pane minut raskaaksi".
Tuskin montaa miestä löytyy:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVJa niin kauan kun miehet ovat nykyisellä tavalla täysin huolettomia siementensä suhteen, niin luonnollisenkin luovutuksen saaminen on halukkaalle erittäin helppoa. Se on oiekasti suorastaan huvittavaa, miten huolettomia miehet tuntuvat tuon asian suhteen olevan. jälkikäteen on turhaa ulvoa. Se kohta, kun mies voi omasta lisääntymisestään päättää, on siinä kun päättää mihin tavaraa laukoo ja mihin ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin montaa miestä löytyy:)Ongelmaa missä? Puhut taas jotain ihan sekopäisiä ja kummallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin montaa miestä löytyy:)Jos tarkoitat, että hedelmöityshoitokliniikoilla ei ole ongelmia, niin näin olen ymmärtänyt. siemenistä ei mitään pulaa ole. Munasolut ovatkin sitten eri juttu, mutta onhan se muutenkin ihan eri luokan toimenpide, kuin vaan lasti purkkin ja bye bye. Itsehän tiedän, kun ole 2 kertaa munasoluja luovuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmaa missä? Puhut taas jotain ihan sekopäisiä ja kummallisia.
Luonnollisella tavalla lisääntyessä ei ole ongelmia.
Ongelmat ja liiketoiminnot tulevat epänormaaleissa lisääntymismuodoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmat ja liiketoiminnot tulevat epänormaaleissa lisääntymismuodoissa.Kaikenlainen liääntyminen on täysin luonnollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmat ja liiketoiminnot tulevat epänormaaleissa lisääntymismuodoissa.Luonnossa on paljon sellaisiakin lisääntymismuotoja, joihin ihminen ei edes kykene ja ne ovat silti hyvin luonnollisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnossa on paljon sellaisiakin lisääntymismuotoja, joihin ihminen ei edes kykene ja ne ovat silti hyvin luonnollisia.
Lintuflunssakin on ja silti mikit tapetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lintuflunssakin on ja silti mikit tapetaan.
Onhan sekin lisääntymistä, sen viruksen lisääntyminen. Totta. Virusten joukkomurha. Ne minkit taas olisi tapettu kuitenkin, että ihan sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sekin lisääntymistä, sen viruksen lisääntyminen. Totta. Virusten joukkomurha. Ne minkit taas olisi tapettu kuitenkin, että ihan sama.
Ja tästä pääsemmekin siihen, että luonnollisuutta ja moraalisuutta ei kannata sekoittaa keskenään. Luonnolla ei ole moraalia ja se paskatnakkaa ihmisen moraalisäännöistä. Virus ei ole ole kuullutkaan kymmenestä käskystä, ei edes siitä viidennestä. Eikä sitä kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVTuollainen sopiminenhan nyt on ihan luonnotonta. Ei luonto ole tarkoittanut lisääntymistä miksikään sopimusten tekemiseksi. Eivät eläimetkään tee lisääntymisestään mitään sopimuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin montaa miestä löytyy:)Kyllä vaan muuten löytyy. Eikä tarvitse mennä kyselemään, vaan tutut miehet tulevat aivan itse ehdottamaan.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa, ettei laki salli. Mun serkkuni on antanut poikalapsensa kasvatiksi, oman isänsä serkulle, joka ei lapsia voinut saada. Poika oli perheessä noin vuoden, kun hakivat adoptio oikeuden ja saivat virallisesti lapsen omakseen.
Miehellä on nykyään adoptiovanhempiensa sukunimi, ja hän on myös virallisesti ainoa perillinen. Hän on hyvin tietoinen omasta alkuperästään, mutt ei oikein pidä yhteyttä enää tähän meidän sukuhaaraan.
Kahdesti ollaan tavattu, työnmerkeissä ja hän on kysynyt multa mahdollista sukulaisuuttamme, mun sukunimeni perusteella. Asia selveni meille kummallekin.
Mulla ja mun serkullani on ikäeroa n. 20 vuotta, joten suunnilleen samaa ikäluokkaa ollaan tämän serkkuni pojan kanssa.
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan muuten löytyy. Eikä tarvitse mennä kyselemään, vaan tutut miehet tulevat aivan itse ehdottamaan.
xLinerVain unissasi, olethan jo helvetin vanhakin, tuskin sikiäisit edes hedelmöityshoidoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on se mies joka on synnyttänyt? Putkahtiko lapsi peräröörin kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homojen sisaruksilla keskim enemmän lapsia kun nämä ottavat osan taakasta kantaakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unissasi, olethan jo helvetin vanhakin, tuskin sikiäisit edes hedelmöityshoidoilla.
Onhan noista aikaa, totta. Viimeisestä yli vuosi. Hedelmöityshoidolla saadaan vaikka tällainen 80-vuotias isoisoäiti lisääntymään...😏 Onhan noita tarinoita maailmalta. Vaan aikansa kaikkea.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnotonta.
AVKeisaripingviinit hoitaa jälkeläiset miespareina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ei ole jos sellaisia nisäkäslajeja löytyisi, se olisi silloin vain poikkeuksellista.
Luomakunta on tarkoittanut joidenkin asioiden olevan kuten ovat olleet, miksi ihmiset katsoisivat oikeudekseen muuttaa sitä miten on tarkoitettu?
Äidin ja isän kuollessa tai muuten poistuessa on normaalia ottaa lapsi hoitoon, noin kai tekevät useimmat nisäkäslajit? Pääasiassa naaraat?
AVLuomakunta ja tarkoitettu. Hihhulihöpinää.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Aika harvassa on Michael Jackson tapaiset yksinäiset isit! Mutt rahalla saa lapsiakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta aina voi olla luovuttamatta, tai "luovuttaa" vain livenä, jos asia ahdistaa. Siemenistä nyt ei muutenkaan ole mitään pulaa tuolla luovutuksissa, että nou hätä.
Paitsi että, yksinäisellä naisella pitää olla tietty varallisuus, käydä läpi monia psykologisia testejä kysymyksiä, ei mikään helppo nakki! Hedelmöityshoidot myös maksavat hunajaa, Suomessa ne ovat ns. luvanvaraisia toimenpiteitä. Tiedän heteropariskunnan joilla on mennyt muutamia tuhansia euroja hedelmöityshoitoon, ilman sitä kaivattua lasta.
Heidän kohdallaan puhutaan jo n. 30 tuhannesta! Aika epätoivoista yrittämistä! Anonyymi kirjoitti:
Aika harvassa on Michael Jackson tapaiset yksinäiset isit! Mutt rahalla saa lapsiakin!
Juu ei ne nyt mitenkään yleisiä ole mutta aina ei ole kyse rahastakaan. Suomesta tulee mieleen Jani Toivola jos nyt ihan oikein vaan muistan mutta kyllä täällä meillä Suomessakin heitä on.🙂.
- Anonyymi
Ei haluta.
Siinä se, juurisyy, kun ei haluta. - Anonyymi
Saahan sitä jokainen olla mitä haluaa, mutta lapsille näitä uusimpia villityksiä on turha tuputtaa. Ikävä kyllä siihen on jo lähdetty ja sateenkaariväki on sanellut heteropariskunnille säännöt. Muistakaa kuitenkin, että teillä on oikeus kieltää sateenkaariopetus kouluissa!
Minusta tuntuu, että tappelet tuulimyllyjä vastaan.
- Anonyymi
Paholaisille on nyt annettu pikkusormi ja se on viemässä koko käden, ellette tee mitään.
Sateenkaariväki ja vihervassukat on käytännössä julistaneet sodan heteroille, koska kouluissa lapsille kerrotaan jo tieteen vastaisesti pojillakin olevan pimpi. Kuka ja ketkä tätä suoltavat ja miksi?
Suomi ottaa käskyt EU:sta ja amerikasta ja tämän kaiken tarkoitus on todennäköisesti väestönvähennys. Anonyymi kirjoitti:
Paholaisille on nyt annettu pikkusormi ja se on viemässä koko käden, ellette tee mitään.
Sateenkaariväki ja vihervassukat on käytännössä julistaneet sodan heteroille, koska kouluissa lapsille kerrotaan jo tieteen vastaisesti pojillakin olevan pimpi. Kuka ja ketkä tätä suoltavat ja miksi?
Suomi ottaa käskyt EU:sta ja amerikasta ja tämän kaiken tarkoitus on todennäköisesti väestönvähennys.Kyllä nyt taas kovin paksua potaskaa mitä suollat.😄.
- Anonyymi
Voi herranpieksut! Sitä ollaan olevinaan niin modernia amerikkalaista kun ollaan natossa ja kuljetaan pitkin Helsingin katuja pride pinssi rinnassa pridelippu liehuen!
Sitä ollaan olevinaan kuin joku ylempiarvoinen henkilö jonka edessä muiden tulee ottaa hattu pois päästä ja vielä kumartaa!
Ja minähän en teidän edessä kumartele. Se jos mikä on vissi, niin se on vissi! - Anonyymi
Da da Pjotr, da da...
- Anonyymi
Onkos Harmiksen nimi Pekka, vai mitä sä intoilet?
- Anonyymi
-amerikan malli purkuun
-mediassa, tv:ssä ja kouluissa on kiellettävä homoseksuaalisuudesta puhuminen
-tv-ohjelmista on poistettava homot sekä transut - Anonyymi
Joo, eihän se onnistu jos mieskin voi menstruoida, enää lasten teko. Menee lapsi pesuveden mukana.
- Anonyymi
Maailman liikakansoitus on iso ongelma. Ei vielä suomessa, mutta muualla. 1960-luvulla arvioidaan maailmassa olleen 4 miljardia ihmistä. Nyt arvioidaan ihmisiä olevan 8 miljardin verran. Aika lyhyessä ajassa on maapallon ihmismäärä tuplaantunut.
- Anonyymi
"Ei vielä suomessa, mutta muualla. "
Missä se olisi ongelma?
- Anonyymi
Yhdysvalloista järkeä Suomeen?
"ULKOMAAT
Joe Bidenia pyydetään puuttumaan Päivi Räsäsen oikeudenkäyntiin
Edustajainhuoneen jäsenien mukaan syyttäjä yrittää hiljentää suomalaiset kristityt.
"Iloinen ja helpottunut mieli", Päivi Räsänen kommentoi vapauttavaa tuomiotaan viime vuoden maaliskuussa. JOHN PALMÉN
Tekijän kuva
Ali Isokangas
Tänään klo 19:49
Kaksitoista Yhdysvaltain kongressin edustajainhuoneen republikaania vaatii Yhdysvaltain hallinnolta toimia ”roistomaista syyttäjää” vastaan, joka on heidän mukaansa epäoikeudenmukaisesti maalittanut kansanedustaja Päivi Räsästä ja Luther-säätiön asiamiehenä toiminutta Juhana Pohjolaa jo neljän vuoden ajan, kertoo Fox News.
Yhdysvaltain kansainvälisen uskonnonvapauden erikoislähettiläälle Rashad Hussainille ja Yhdysvaltain Suomen-suurlähettiläälle Douglas Hickeylle suunnatussa kirjeessä edustajainhuoneen jäsenet pyytävät heitä puhumaan suomalaisille kollegoilleen Räsäsen ja Pohjolan puolesta ja esittämään huolensa heidän ”oikeudellisesta häirinnästään”.
Helsingin käräjäoikeus hylkäsi Räsästä vastaan nostetut syytteet maaliskuussa 2022. Räsästä syytettiin kiihottamisesta kansanryhmää vastaan hänen homoseksuaalisuutta koskevien kommenttien vuoksi. Syyttäjän valituksen myötä asia etenee hovioikeuteen. Yle uutisoi eilen, että hovioikeuden pääkäsittely siirtyy viikolla ja toteutuu 31.8.–1.9. välisenä aikana. Käsittelyn oli alun perin tarkoitus alkaa 22. elokuuta.
Edustajainhuoneen jäsenet väittävät tulikivenkatkuisessa kirjeessä, että syyttäjänlaitos on päättänyt ”aseistaa Suomen oikeuslaitoksen hiljentääkseen kansanedustajan ja luterilaisen piispan, mutta myös miljoonat muut suomalaiset kristityt, jotka uskaltavat harjoittaa luonnollista oikeuttaan uskonnonvapauteen”."- Anonyymi
Oliko Suomessa mielipide ja uskonnonvapaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Suomessa mielipide ja uskonnonvapaus?
Mitä Räsänen on tehnyt väärin? Kertonut oman näkemyksensä joka on myös uskontoon pohjautuva? Mitä muuta?
Syyte on ajojahti, sen kai kaikki ymmärtävät.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Räsänen on tehnyt väärin? Kertonut oman näkemyksensä joka on myös uskontoon pohjautuva? Mitä muuta?
AVKerran taas ollaan tasan samaa mieltä! Ihan selvä ajojahti, johtuen siitä ett Päivi on lääkäri, kansanedustaja ja kristitty, jolla on oma maailmankatsomuksensa. Ja koska hän on suomalainen, siihen liitetään vielä rasismikin mukaan, siis sukupuolirasismi.
Kumma kun perheohjelmassa yks panelisti älähti, Päivin ottamisesta ohjelmaan mukaan!
Luultavasti kyseinen henkilö koitti itse nostaa itseään SUUREN yleisön tietoisuuteen. no mainittakoon ett vaikutus oli aivan päinvastainen!
Jorma Uotinen joka itse kuuluu kyseiseen vähemmistöön, sen sijaan pyysi Räsäsen tanssimaan kanssaan. Tämä Herrasmiehenä tunnettu tanssitaiteilija, näytti esimerkkiä Räsäsen kanssa miten asioihin pitäisi suhtautua! Vaikka mielipiteet olisivat erkanevia, ei ihmisten silti tarvitse tukkanuottasille käydä.
Kaiken lisäksi (mun mielipide) kyseinen "some vaikuttaja" ei ole edes minkään sortin viihdyttäjä, ja ihmettelenkin MTV:n kriteereitä, keitä sinne palkataan juonto hommiin.
Hauskat kotivideot, näet muuttuivat puisen tylsiksi yksinpuheluksi; eihän niitä lopulta vanhuksetkaan jaksaneet kuunnella...tai katsoakaan enää.
Ohjelma; mitä kukaan vanhuksista ei jättänyt, aikaisemman juontajan kohdalla, väliin!
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran taas ollaan tasan samaa mieltä! Ihan selvä ajojahti, johtuen siitä ett Päivi on lääkäri, kansanedustaja ja kristitty, jolla on oma maailmankatsomuksensa. Ja koska hän on suomalainen, siihen liitetään vielä rasismikin mukaan, siis sukupuolirasismi.
Kumma kun perheohjelmassa yks panelisti älähti, Päivin ottamisesta ohjelmaan mukaan!
Luultavasti kyseinen henkilö koitti itse nostaa itseään SUUREN yleisön tietoisuuteen. no mainittakoon ett vaikutus oli aivan päinvastainen!
Jorma Uotinen joka itse kuuluu kyseiseen vähemmistöön, sen sijaan pyysi Räsäsen tanssimaan kanssaan. Tämä Herrasmiehenä tunnettu tanssitaiteilija, näytti esimerkkiä Räsäsen kanssa miten asioihin pitäisi suhtautua! Vaikka mielipiteet olisivat erkanevia, ei ihmisten silti tarvitse tukkanuottasille käydä.
Kaiken lisäksi (mun mielipide) kyseinen "some vaikuttaja" ei ole edes minkään sortin viihdyttäjä, ja ihmettelenkin MTV:n kriteereitä, keitä sinne palkataan juonto hommiin.
Hauskat kotivideot, näet muuttuivat puisen tylsiksi yksinpuheluksi; eihän niitä lopulta vanhuksetkaan jaksaneet kuunnella...tai katsoakaan enää.
Ohjelma; mitä kukaan vanhuksista ei jättänyt, aikaisemman juontajan kohdalla, väliin!
trollikkaPäivi Räsänen on konservatiivinen ja viisas nainen.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVRäsänen on paras!
- Anonyymi
Ilman NATOa olisimme olleet suuressa vaarassa joutua paholaisen "häirikön" kiusan kohteeksi. Kuinka paljon se olisi haitannut meidän arkea? Veikkaan olisimme olleet aika yksin ja Ruotsin kera, ehkä olisimme joutuneet skitsofreenisesti toimivan valtion kiusan kohteeksi.
Joka toimii raukkamaisesti kaikkia heitä kohtaan, joihin ei sataprosenttisesti luota. Olisimme aika yksin niin kuin olimme reilu 80- vuotta sitten, emme saaneet sitä tukea silloin, jonka turvan saimme NATOon liittymisen jälkeen. Turva on merkittävästi parempi nyt, emme ole yksin.- Anonyymi
Lisään vielä. Sateenkaari touhusta olen samaa mieltä, sitä on liikaa nyt kaikessa. Se vie vähän pohjaa pois omasta uskosta paremmasta tulevasta, silti haluan uskoa parempaan huomiseen. Aika näyttää, paljon on asioita, jotka ovat vinksallaan.
- Anonyymi
Bidenihän on aivan sotahullu äijä kun meni viemään natoa Ukrainaan. Sodan syttyminen oli siinä vaiheessa 100% varmaa. Noh, amerikkalaiset takovat rahaa kun asekauppa käy.
- Anonyymi
Paholaisten edessä on alistuttu ja suomelta ollaan viemässä sanan ja mielipiteenvapaus.
Sen näkee kun katsoo mitä viime aikoina on tapahtunut. Persujen kansanedustaja poistettiin festareilta kun hän oli kirjoittanut, että pojilla ei ole pimpiä. Koronarokotehaittoja on sensuroitu facessa jne.
Ilmeisesti sateenkaariväki on pesiytynyt opetushallitukseen ja he muokkaavat oppikirjat uusiksi kertoen lapsille satuja, että joillain pojillakin voi olla pimpi. Kyllä näiden ihmisten paikka hoitolassa, eikä opetushallituksessa.- Anonyymi
Ehkä olet osittain oikeassa, niin ettei savua ilman tulta. Itselleni on kuitenkin ihan sama, onko pojilla piilossa pimppi vai ei.
Ehkä on joku kanava, joka toitottaa suurella torvella opetuskanavaan, mutta mikä on sen tekijä ja lähde?
Minulle olet vain hysteerinen mies, joka kaipaisi ehkä vanhanaikaisia hoitokeinoja. Olen kuitenkin kiinnostunut enemmän ajatuksistasi. Mikä on tämä lähe joka kanavoi tehokkaasti tietoa oppetiskanaviin ja minkä on sen tarkoitus?
Ihmisten hyväksyminen omina itsenään on ok, mutta onko tässä jotakin muut kummallista ellei peräti henkilökohtaista missiota taustalla? Ja mitä kautta tarkemmin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olet osittain oikeassa, niin ettei savua ilman tulta. Itselleni on kuitenkin ihan sama, onko pojilla piilossa pimppi vai ei.
Ehkä on joku kanava, joka toitottaa suurella torvella opetuskanavaan, mutta mikä on sen tekijä ja lähde?
Minulle olet vain hysteerinen mies, joka kaipaisi ehkä vanhanaikaisia hoitokeinoja. Olen kuitenkin kiinnostunut enemmän ajatuksistasi. Mikä on tämä lähe joka kanavoi tehokkaasti tietoa oppetiskanaviin ja minkä on sen tarkoitus?
Ihmisten hyväksyminen omina itsenään on ok, mutta onko tässä jotakin muut kummallista ellei peräti henkilökohtaista missiota taustalla? Ja mitä kautta tarkemmin?Hyväksytään, hyväksytään kunhan jättäisitte lapset rauhaan!
- Anonyymi
Maailmassa on jo tarpeeksi täysin verenhimoista, ja, täysin rahan himoista,
ihmiskuntaa,
entä, luonto ja eläimet, kaikkialla, maailmassa,
mitä pahaa he ovat tehneet?
kun, ihmiskunta, tekee kaiken pahan maailmassa, nyt ja koko historian,
aikana, ja, luultavasti tulevaisuuden aikana myöskin,
ja, tulevaisuuden aikana, =)
ei, ihmiskunta, koskaan muutu ei,
jos, eläin laji menee kadoksiin tai luonto laji,
niin, sitä ei saada aika toden näköisesti koskaan takaisin,
ihmisen saa aina,
ihminen, on kuin rutto,
sitä ei saa koskaan pois,
mutta, jos eläin laji, tai, luonto laji menee pois,
niin, silloin koko lääketiede, menettää korvaamattoman aarteen,
jos, ihminen menee pois,
enpä tiedä,
maailma olisi paljon parempi paikka ilman ihmisiä,
apinakin, on fiksumpi ja viisaampi kuin ihminen,
N - Anonyymi
Amerikassa ollaan konservatiivisempia kuin täällä. Siellähän on lähdetty kieltämään mm. naisten aborttioikeuksia viime aikoina.
Se, että LGBTQA+ ihmisiä on olemassa ei vaikuta syntyvyyteen mitenkään - koska heitä on ollut AINA, kautta ihmishistorian. Syntyvyys lähtee laskuun yleensä siinä vaiheessa, kun lapsikuolleisuus laskee, naisten koulutustaso nousee, ehkäisyä on vapaasti saatavilla, elinkustannukset nousevat ja inflaatio kasvaa. Ja niin edelleen.
Helppohan se oli pukata talo täyteen lapsia silloin, kun miehen palkalla elätettiin koko katras ja nainen jäi kotiin hoitamaan perhettä. Nykymaailmassa molempien on tehtävä töitä ja siltikin voi olla tiukkaa. Ei hirveästi tee mieli hankkia lapsia siihen stressiin, jonka jo pelkkä rahallinen selvityminen aiheuttaa. Minusta kyse syntyvyyden laskusta ei ole sukupuoli-identiteetin tai seksuaalisuuden avoimuudesta, vaan suurin syy löytyy Suomeakin riivaavasta parisuhdeväkivallasta.
Suomalaisten yleinen itsetunto-ongelma näkyy tässä suuressa roolissa.
Aiemmin samaa ongelmaa oli korjattu sitouttavalla avioliitolla, mistä eroaminen oli tehty moraalisesti vääräksi, noloksi ja tuomittavaksi.
Kun yllämainittu ei enää oikein toimi, huonoitsetuntoiset ovat vailla yhteiskunnan tuomia järjestelyjä ja pitäisi itse ottaa härkää sarvista. No usein se on joko fyysinen tai henkinen väkivalta, kun ei ole muuta.
Ja teeppä siinä suhteessa sitten lisääntymispäätös?
Päälle kun lisäksi kaataa muut epävarmat tilanteet taloudesta ja pysyvyydestä alati hektisessä maailmassa, on vain fiksua olla hankkimatta lapsia siihen.
Minusta on vain viisasta, että lapsia ei tehdä suinpäin ja miettimättä tähän maailmaan. Lapsi tarvitsee aikuisen ihmisen tuekseen, eikä terve itsetunto ihmiselle tule tuosta vaan itsekseen.- Anonyymi
Ei se väkivalta johdu huonosta itsetunnosta.
Syitä on varmasti monia, mutta suurin taitaa olla tyhmyys: ei ole muita keinoja selvittää tilannetta ja pahaa oloa. Vähän fiksumpi olisi jo aikaa sitten opetellut keinoja käsitellä pettymyksiä. Tai keinoja poistua provosoivasta tilanteesta. Ja pysyä poissa sellaisista.
Sitten se alkoholi. Moni on väkivaltainen humalassa. Silloin ei oteta enää tippaakaan ikinä koskaan milloinkaan. Jos ottaa, ottaa naisenhakkausjuomaa. Humala ei ole minkään sortin puolustus, se on etukäteen suunniteltu pahoinpitely.
xLiner
- Anonyymi
Pride pinssi rintaan ja eiku kaupungille huutelemaan törkeyksiä heteroille!
- Anonyymi
Marinin hallituksen aikaan suomalaiset jaoteltiin kahteen ryhmään rokotusstatuksen perusteella ja rokottamattomia syrjittiin. Tämä siis siitä huolimatta, että perustuslaki kieltää syrjinnän terveydentilan tai oletetun terveydentilan perusteella. Edelleen Marinin hallitus sääti lain hoitajien pakkorokotuksista (ellet rokottautunut, menetit työsi JA työttömyyskorvauksesi), vaikka potilaslain 6 §, Oviedon sopimus ja lääkärien eettiset ohjeet kieltävät lääketieteellisten toimenpiteiden pakottamisen potilaan tahtoa vastaan. Rasismi on vihaa ja syrjintää tiettyä ihmisryhmää vastaan. Koronapassilla luotiin kaksi ryhmää (rokottamattomat ja rokotetut), joista toista syrjittiin voimakkaasti. Näin kyse oli rasismista. Miksei tähän puututtu tai puututa?
- Anonyymi
Amerikassa ollaan joo konservatiivisempia kuin täällä, mutta nämä kaikki hulluudet on juuri amerikaista lähtöisin. Maailman rahaeliitti kannustaa vapaaseen seksiin ja omaksumaan LGBT ideologian jotta ette lisääntyisi enää yhtään enempää.
Jenkeissä kaiken lisäksi dementoitunut pressa joka on viemässä suomea kohti sotaa.- Anonyymi
Kyllä näin on!
- Anonyymi
Pride ei ole ihmisoikeustapahtuma. Kyse on lgbt ideologiasta, jonka tavoitteena on murtaa ihmiskunnan historian ja jatkuvuuden perusta, lapsen oikeus äitiin ja isään sekä omaan synnynnäiseen sukupuoleensa.
- Anonyymi
Pride-ilmiö romahdutti syntyvyyden Suomessa.
Ja johtaa Suomen islamisaatioon ja väestönvaihtoon, Suomesta tulee Suomalia ja somalin kielestä virallinen kieli, koska yle aloittaa somaliuutisten lähettämisen, tiedän että Ylessä jo syyhyttää kenties jopa lopettaa suomenkieliset uutiset. Punavihreät ovat jo tätä vaatimassa. - Anonyymi
Prideen liittyy paljon nuorta väkeä ja joukko sen kun kasvaa vuosi vuodelta. Ja tämä on vaan pääasiassa Helsingistä ja lähialueilta. Onko meillä samanhenkistä joukkoa muuallakin maassamme? Arvattavasti, mutta ne kaikki eivät marssi Pride-kulkueissa.
Ilmeisesti sitä on ja samaan aikaan maassamme pohditaan syitä syviä alhaisen syntyvyyden suhteen maassamme? Kumpuaako se osittain Pride-lmiöstä? Eiväthän nämä piirit ole lisäämässä maamme syntyvyyttä, vaan heillä on kokonaan toiset periaatteet ja ihanteet.
Kun nämä parhaassa lastenhankinta iässä olevat nuoret ovat keskittyneet vaan omaan ihanne maailmaansa, tästä ei muu yhdyskunta paljon hyödy. Heiltä jää tekemättä se tärkein, eli yhteiskunnan jatkuminen ja pystyssä pitämisen laiminlyönti.
Tämä liike kuitenkin lisääntyy vuosi vuodelta ja samalla Suomen kantaväestön syntyvyys laskee samaan tahtiin. Meidän onneksi tänne on tullut ja tulee ehkä jatkossakin ihmisiä, jotka eivät alunperin tiedä PRIDE – liikkeistä vielä mitään.
Heidän harteillaan on tämän vanhenevan ja vähitellen hiipuvän maamme – eli Suomen – edelleen asuttuna pitäminen. Tällä vauhdilla se hiipuu ja hiljenee meistä kantaväestöstä – ja PRIDE – kulkueet ovat yksi tämän ilmiön kiihdyttäjiä. - Anonyymi
En viitsi edes tänne nimettömänä kirjoittaa, mitä olen oikeasti asiasta mieltä kun pistää niin vihaksi koko touhu.
Käytännössähän tämä tulee enemmän tai myöhemmin johtamaan koko länsimaisen kulttuurin rappeutumiseen ja korvautumiseen muilla kulttuureilla kun jo ennestään ennätysalhaalla oleva syntyvyys tulee Pride-ilmiön ja muun moraalisen rapautumisen myötä laskemaan länsimaissa olemattomiin.- Anonyymi
Kohta tulee se hetki kun ped0filiaa aletaan tosissaan väittämään seksuaaliseksi suuntautumiseksi. Tästä on esimakua saatu jo amerikan ihmemaassa. Kaikki pitää hyväksyä sellaisina kuin ovat.... Pahemman luokan mädätystä.
- Anonyymi
WOKE/PRIDE on hybridivaikuttamista
-Alkaa vielä jossain määrin hyväksyttävistä asioista (homot, lesbot)
-Muut sukupuolet
-Miehet synnyttää
-Kerro sukupuolesi someissasi
-Olet transfoobikko jos et halua transkumppania
-Transuuteen painostaminen lapsille
Jos tämä ei ole hybridivaikuttamista niin en sitten tiedä mikä. Tähän sekoiluun perustuu koko nykyinen aggressiivinen oikeisto vs vasemmisto tilanne länsimaissa, joka voi laueta sisällissodan muodossa lähempänä kuin kuvittelemmekaan...- Anonyymi
No kun tämä liittyy olennaisesti Ukrainan sotaan. Lgbt on jenkkien vientituote. Hegemoniansa ase. Mutta liiallisesta määrin varmaan vähentää joukkojen määrää. Tykinruuan viime kädessä. Että sotiiko itseään vastaan. Jos lisääntyminen aletaan nähdä toisarvoisena sukupuolisten kokeilujen sijaan. Onko sitten rauhankin tie. Kutistuvat kansakunnat.
https://fvd.nl/events/lgbt-a-weapon-for-american-hegemony
- Anonyymi
Lopettakaa homostelu ja menkää baariin juomaan viinaa ja sitten nainen kainalossa kotiin tekemään lapsia.
Näin pidetään pyörät pyörimässä ja suomi pystyssä!
T. Wiinamies. Syntyvyys Jenkeissä on selvästi suurempi kuin Suomessa, joten teesisi ontuu otsikosta alkaen.
Mieti. Mieti uusiksi. Mieti tarkkaan. Etsi lähdeaineistoa. Ja muotoile teesisi vasta sitten. Tai olet puolijulkinen hölmö.- Anonyymi
Nukkuuko random koskaan?
Anonyymi kirjoitti:
Nukkuuko random koskaan?
Näin kesäisin aika vähän, 5-6 tuntia yössä. Viime yönäkin tajuttomuus iski jossain klo 1.00, herätys saatteli matkaan alkaen 6.30. Ihan normaalia minulle, talvella sitten nukutaan enemmän.
- Anonyymi
Feminismin saatua valtaa se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat. Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa joka voi tarjota suurimmat resurssit.
Länsimainen mies on heikennetty, kun vaikutusmahdollisuudet on viety ja annettu naisille suuri vaikutusvalta tuoda maahan vierasta naista alistavaa kulttuuria. Demokratian takia länsimainen mies ei voi puolustaa naisia näiden omilta lyhytnäköisiltä ja tyhmiltä ratkaisuilta. Nainen ei ole ansainnut äänioikeuttaan, koska naiset eivät ole kiinnostuneita politiikasta ja siksi vihreät ovat onnistuneet myymään helppoja populistisia ratkaisuja naisille, kuten atomivoima paha- maailman pelastaminen hyvä jne.- Anonyymi
Käypä sinäkin tuulettamassa sitä pääknuppiasi! Naiset sitä ja naiset tätä; no en kiellä etteikö tämä viimeinen akkavaltainen hallitus olisi upottanut Suomea syvemmälle suohon, vielä siitä mihin Sipilä, Soini ja kumppanit sen alulle panivat! Ja siitä miesvoittoisesta maahan muutajista, voit laskun lähettää Sipilälle! Hänhän teki oikein mainosfilmin pätkän siitä tuonne islamisteille.
"Muuta kauniiseen maahamme jossa on järviä paljon ja kauniita vaaleita naisia odottamassa maahanmuuttajia. Valtiolla on tarjota majoituskin ensi alkuun, kunnes saatte oman asunnon."
Tarjosi vielä oman talonsa asuttavaksi, jos ei muuta kelpaavaa olisi tarjolla!
Tosiasiassa; hänen taloonsa ei yksikään maahanmuuttaja ole ollut tervetullut asumaan, eikä ole asunut päivääkään vuokralaisia. Ylen hyvän kuvan antoi maailmalle Suomesta ja suomalaisista; suoraan sanottuna valheellisen! Noin yleisesti ottaen ei me tänne elättejä kaivattu ja hyvin harva niistä pakolaisiksi tulleista ovat työllistyneet ja veronmaksajiksi alkaneet. Heitäkin on, ja heidät minäkin toivotan; Tervetulleiksi!
Mutt sitten on tämä "joutoväki" jota Kela elättää ja jotka tekevät omaa bisnestään siinä sivussa, maksamatta veroja, mutt nostamalla järjestelmällisesti avustuksia! Pakko sanoa ett eräs on istunut ihan meidän eduskunnassa, mutt tipahti viime vaaleissa nyt pois!
Homma pyörii niin ett yhdellä on firma, ja tukirahoilla eläjät käy päivittäin "morjenstamassa"
firmaansa pyörittävää! Kuinka ollakkaan, hieman siinä sitt tulee kaveria kans jeesattua siinä työssä... ihan hyvän hyvyyttään! Tai porukassa ostavat auton ja siihen taxi kyltti, pimeä taxi ajaa ihmisiä paikasta toiseen ja ehkä vielä kalliimpaan hintaan mitä laillinen taxiyrittäjä!
Kuittia ei valitettavasti saa, koska on laitevika se ei nyt toimi...jne. ja turvallisuus kaikin puolin niissä autoissa on ??? eteenkin iltamyöhään, kapakasta kotiin juopuneille... ja erityisesti naisille!!! Kaikkia raiskaustapauksia tuskin edes ilmoitetaan poliisille, sen juopumustilansa vuoksi tuntevat syyllisyyttä, ett niin on päässyt käymään.
Ja kirjoittaja jolle vastaan on itse pässinpää! Vai ei naiset tarvitse äänioikeutta; taidat itsekin kuulua siihen islamilaiseen kulttuuriin. Meitä ei kuule hiljennetä näillä tuulesta temmatuilla mielipiteillä; mitä naiset on ja mitä saavat olla!
Ihanoikeesti, uskon ett edellisen akkavallan; maanhallitukseen nostivat nuoret, sekä miehet yhdessä! Ei pelkillä naisten äänillä, joka puolueen johdossa muuten olisi ollut naista!
Ehkä vasemmistoliiton, koska hän peri hitosti ääniä ihan sukunimellään. Sillä Clasu oli erittäin tunnettu vasemmistolainen.
Ihan oikeesti; menepä kertomaan mielipiteesi Riikka Purralle, naiselle jota nyt yritetään kammeta hallituksesta ulos. Hän juuri on tällä hetkellä se, joka yrittää saada jotain ruotia, näihin suoranaisiin Kelan elätteihin, niin kantasuomalaisiin kuin näihin miinusmerkkiseen "tuontitavaraankin", joiden naiset kyllä sikiää Suomessakin, vähintään joka toinen vuosi!
Suomalaiset lestadiolaisetkin häviävät tämän maratonin.
trollikka
- Anonyymi
Taitaa olla kaikki menetetty, mistä niitä seuraavia sukupolvia enää tulisi. Paitsi muualta tietenkin.
- Anonyymi
NATO & lgbdt---
Kyseessähän on siis kapitalistisessa liberaalikolonialismista. Länsi katsoo maailmankuvansa, -näkemystensä olevan lopullinen totuus jonka voittokulkua maailmassa ajaa imperialistisen kiivaasti. Kulttuurien yhteentörmäys siis.
https://euromil.org/first-ever-lgbtqi-event-at-nato/- Anonyymi
Mutta entäpä Turkki, miten se sopii tähän kuvaan. Hieman tekopyhää.
- Anonyymi
Alhainen syntyvyys ei millään tavalla liity prideen. On olemassa maita joissa tuota ilmiötä ei ole pinnalla ja silti syntyvyys on alhainen.
AV- Anonyymi
Ihan turha verrata esim. kiinaan tai muihin kun niissä on erilainen kulttuuri.
- Anonyymi
Jos Suomessa miehet panee miehiä, ei lapsia synny.
- Anonyymi
Persuissa esiintyy paljon homoutta.
- Anonyymi
Minä kannatan, että syntyvyys laskisi entisestään
Ei tarvita ihmisiä enempää tähän maailmaan.- Anonyymi
Naiset armeijaan, ei naisilla ole enää virkaa synnytyskoneina, eli voivat olla samalla tavalla tappokoneita.
- Anonyymi
Eniten naurattaa se kun sateenkaariväki ja vihervassukka feministit ovat olevinaan kuin jotain hyväntekijöitä jotka mukamas taistelevat ihmisoikeuksien puolesta. Ihmisoikeudet tarkoittaa heille sitä, että alaikäinenkin voisi mennä sukupuolenkorjausleikkaukseen. Kelatkaa..
Pahantekijä se sellainen on joka on valmis kajoamaan lapsiin! - Anonyymi
Lasten teko on tippunut kaikissa korkean elintason maissa. Ei ole vara tehdä, koska elintaso tippuisi ihan sikana.
Ja miksi tehdä monta lasta, kun korkeintaan kaksi ajaa saman asian.
Osa haluaa elää vapaasti ja he eivät tee ainuttakaan. - Anonyymi
American malli spurguun!
- Anonyymi
Joskus islam tulee nämä liikkeet siloittelemaan Euroopasta kunhan vain edistetään muuttoa suomeen ja annetaan tarpeeksi aikaa.
Tuo tyrkyttämisen määrä on jotain ihan uskomatonta nykypäivänä ja sitten ku sanot poikkipuolisen sanan niin uhriudutaan alimpaan helvettiin mut toisinpäin se ei toimi. Aina pride henkilöt on "oikeassa" ja se tasa-arvo ei toimikkaan toiseen suuntaan. - Anonyymi
Priden vastustus on kuin taistelua tuulimyllyjä vastaan. Häviät tavalla tai toisella.
Omalla nimellä ei missään nimessä kannata kommentoida. Pahimmassa tapauksessa vaikutus työnhakumarkkinoilla. Hammasta purren kannattaa ignoorata aihe. - Anonyymi
Mulle on periaatteessa ihan sama muuten nuo jutut mutta lapsille ei tarvitse tuputtaa mitään, siinä kulkee mun raja näissä.
Maailma on täynnä pervoja jotka käyttää tätä prideä suojakilpenään. - Anonyymi
Pride nykymuodossaan on paheen ja rappion ilmenemä. Kulttuurisota on sivilisaatioita tuhoava pyrstötähti jonka vaimea kajo vasta näkyy Suomessa, kun USA on jo yhteiskuntana täysin tuhoutunut. Tämä rappio on suunnitelmallista ja tarkoituksellista, ja sen kohteena on länsimainen mies, nainen ja perhe.
- Anonyymi
Minusta oli todella kummallista, että lastentarhoissa oli aloitettu valistamaan normaaleja lapsia, että sinäpä et tiedä kumpaa sukupuolta sinä olet. Sinä saatat olla (pojalle ) tyttö ja tytöille, että sinä saatat olla poika ja tällä tavalla horjuttamaan tietoa /varmuutta kumpi hän on. Mielestäni, niin pienille lapsille ja normaaleille lapsille ei tarvitse opettaa tällaisia asioita.
- Anonyymi
Outoja päiväkoteja. Eipä ole ainakaan omilleni tuollaisia puhuttu.
- Anonyymi
Putin ei niele amerikkojen kakkaa ja sekös politiikkoja jurppii..
https://www.youtube.com/watch?v=UoHRsnmOAIM - Anonyymi
Amerikkalainen saastaviihde pitää saada pois. Yleä ei pidä lakkauttaa vaan ottaa se haltuun ja miehittää henkilöstöllä joka alkaa tuottaa hyviä arvoja vahvistavaa sisältöä. Peruskoulun opetussuunnitelma pitää uudistaa täysin.
- Anonyymi
Viinaa ne amerikoissakin juovat ja syntyvyys nousee.
- Anonyymi
Ei syntyvyyttä haluta nousuun. Mädättäjät haluavat pskoa syntyvyyden. Ovat osittain jo onnistuneet siinä.
- Anonyymi
Suomi on maailman ykkönen homoilussakin. Kun kysyttiin kansalaisilta suhtautumista siihen, kun näkee kaksi hinttiä kävelemässä käsikädessä kadulla, niin Suomi ja Tšekki ottivat jaetun ykköspaikan hyväksyvimpinä maina.
- Anonyymi
Voisko joku nyt kertoa kuka on se mies joka on synnyttänyt ja mitä kautta synnytti?
- Anonyymi
Etkö osaa päätellä?
- Anonyymi
Vihreiden pääteema puoluetavoitteissa on sallia homoliitot, siis miehet keskenään ja naiset keskenään. Ihmispopulaatio on lisääntynyt yli äyräiden. Onko luonnon vastalääke kääntää pariteettibitti väärinpäin ja muodostaa enemmän homoliittoja, koska tällöin jälkeläisiä ei synny – ja populaatio pienenee.
- Anonyymi
Tämä nimenomaan!
- Anonyymi
Älkää äänestäkö feminatsipuolue vihervassukoita. Ne tuhoavat tämän maan!
- Anonyymi
Kokoajan homoliittoihin on syntynyt jälkeläisiä.
- Anonyymi
Perskipeenä pridelippu liehuen kuljen heltsingin katuja ja haen hyväksyntää ihan jokaiselta vastaantulijalta.
- Anonyymi
Afrikan ja Afganistanin malli olisi siis mielestäsi parempi? Näissä maissa syntyvyys on suurin.
En malta olla mainitsematta, että Amerikassakin syntyy lapsia yhä vähemmän. Valkoiset ensi kertaa vähemmistöön USA:n syntyvyydessä meni jo v. 2012.- Anonyymi
Afganistanissa ja islam maissa pakkonaitetaan naisia miehille, mutta suomessa komeita mallimiehiä yritetään pian pakkonaittaa naisille.
Jos syntyvyys halutaan nousuun, niin näin on myös toimittava ja komeille mallimiehille on mahdollistettava monta vaimoa, koska naisten ihannemies on komea mallimies, eikä naiset muita miehiä miehekseen kelpuuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Afganistanissa ja islam maissa pakkonaitetaan naisia miehille, mutta suomessa komeita mallimiehiä yritetään pian pakkonaittaa naisille.
Jos syntyvyys halutaan nousuun, niin näin on myös toimittava ja komeille mallimiehille on mahdollistettava monta vaimoa, koska naisten ihannemies on komea mallimies, eikä naiset muita miehiä miehekseen kelpuuta.Mikäänhän ei tälläkään hetkellä estä ketään pitämästä vaikka satapäistä haaremia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäänhän ei tälläkään hetkellä estä ketään pitämästä vaikka satapäistä haaremia.
Naisilta kuulee usein kuinka kaikki miehet on seksiä etsiviä sikapossuja vaikka naiset itse pariutuvat vain pienen miesjoukon eli siis komeimmiston kanssa. No tämä miesjoukko on juuri se joka ottaa komeasta ulkonäöstään kaiken hyödyn irti. Naisten on turha valittaa ja odottaa uskollisuutta.
Heterosuhteita ei myöskään synny, koska vähemmistöt on kasvaneet eli siis homojen määrä on tuplaantunut ja se korreloi myös syntyvyyden kanssa. Sitä ollaan niin amerikkalaista kun tv:stä toljotetaan sinkkuelämää ja kaupungilla kuljetaan rinta rottingilla pride ja nato pinssi rinnassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilta kuulee usein kuinka kaikki miehet on seksiä etsiviä sikapossuja vaikka naiset itse pariutuvat vain pienen miesjoukon eli siis komeimmiston kanssa. No tämä miesjoukko on juuri se joka ottaa komeasta ulkonäöstään kaiken hyödyn irti. Naisten on turha valittaa ja odottaa uskollisuutta.
Heterosuhteita ei myöskään synny, koska vähemmistöt on kasvaneet eli siis homojen määrä on tuplaantunut ja se korreloi myös syntyvyyden kanssa. Sitä ollaan niin amerikkalaista kun tv:stä toljotetaan sinkkuelämää ja kaupungilla kuljetaan rinta rottingilla pride ja nato pinssi rinnassa.Mä taas en kuule tollasta naisilta ikinä. Taidetaan liikkua hyvin erilaisissa piireissä.
- Anonyymi
No saadaanko se syntyvyys nousuun, vai eikö sitä saada?
Minkä takia ytmit ja ätmit homostelevat tai istuvat kotona tatti kädessä?
Ja minkä takia naiset metsästävät terävin kynsin ja hampain jotain ihmeen panoalfa mallia? Onko sitä nyt katsottu vähän liikaa tv-ohjelmia ja tultu aivopestyksi? - Anonyymi
Vähentäkää tai lopettakaa somen käyttö. Lopettakaa tempparien ja muiden pskaohjelmien katselu jossa piletystä ja vapaata seksiä suorastaan ihannoidaan älkääkä näyttäkö sitä lapsillenne. Kertokaa lapsillenne, että on vain kaksi sukupuolta eli nainen ja mies. Älkää myöskään homostelko.
Hankkikaa työ ja puoliso ja tehkää lapsia. Vai onko teistä enää siihen? Onko amerikkalainen aivopesu toiminut noin hyvin?- Anonyymi
En juurikaan käytä somea, en ole koskaan katsonut Temppareita tai vastaavia, en ole koskaan myöskään homostellut. Työ löytyy, puolisoa en mitenkään erityisemmin halua. Amerikkaa lähinnä halveksun. En näe tarvetta opettaa lapselle sukupuolista. Hän varmasti ihan itse tietää mitä on, ilman että kukaan sitä hänelle opettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juurikaan käytä somea, en ole koskaan katsonut Temppareita tai vastaavia, en ole koskaan myöskään homostellut. Työ löytyy, puolisoa en mitenkään erityisemmin halua. Amerikkaa lähinnä halveksun. En näe tarvetta opettaa lapselle sukupuolista. Hän varmasti ihan itse tietää mitä on, ilman että kukaan sitä hänelle opettaa.
Hienoa. Kunpa muutkin toimisi kuten sinä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa. Kunpa muutkin toimisi kuten sinä:)
No valtaosa ihmisistä tässä maassa toimii, varsinkin noiden lasten kanssa. Kaikki tuollainen selitys, että lapsille muka opetettaisiin jotain toista sukupuolta, on ihan puppua. Ei sellaiseen tuolla varhaiskasvatuksessa jo kouluissa törmää. Siellä opetetaan nimenomaan juuri sitä, että saa olla mitä on ja kyllä se lapsi sitten ihan itse tietää. Ei tarvitse tunkea ketään mihinkään muottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No valtaosa ihmisistä tässä maassa toimii, varsinkin noiden lasten kanssa. Kaikki tuollainen selitys, että lapsille muka opetettaisiin jotain toista sukupuolta, on ihan puppua. Ei sellaiseen tuolla varhaiskasvatuksessa jo kouluissa törmää. Siellä opetetaan nimenomaan juuri sitä, että saa olla mitä on ja kyllä se lapsi sitten ihan itse tietää. Ei tarvitse tunkea ketään mihinkään muottiin.
Mitä selität? Et tiedä mitään kun tuollaisia kirjoittelet. Lue nyt hyvä ihminen "sukupuolen moninaisuus" opetushallituksen sivuilta, niin ehkä ymmärrät. Tosin seuraavaksi varmaan intät, että ei lapsia pyritä aivopesemään vaikka jokainen tietää tasan tarkkaan mihin tällä pyritään ja kun näille hulluille on annettu pikkusormi, niin ovat viemässä koko käden eli hullummaksi menee koko ajan. Ihan turha kuvitella, että tämä on jäämässä tähän. Suojaikärajoja pyritään jo nyt laskemaan "ihmisoikeuksien nimissä" eli alaikäisille pyritään mahdollistamaan sukupuolenkorjausleikkaukset sekä hormonihoidot ja jos vanhempana vastustat, niin lapsesi saatetaan ottaa huostaan. Euroopasta on jo yksi tällainen esimerkki.
"Kuuluuko opetus seksuaalisen suuntautumisen moninaisuudesta kouluihin?" https://www.youtube.com/watch?v=5mVrW7zbaZw&t=8s - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä selität? Et tiedä mitään kun tuollaisia kirjoittelet. Lue nyt hyvä ihminen "sukupuolen moninaisuus" opetushallituksen sivuilta, niin ehkä ymmärrät. Tosin seuraavaksi varmaan intät, että ei lapsia pyritä aivopesemään vaikka jokainen tietää tasan tarkkaan mihin tällä pyritään ja kun näille hulluille on annettu pikkusormi, niin ovat viemässä koko käden eli hullummaksi menee koko ajan. Ihan turha kuvitella, että tämä on jäämässä tähän. Suojaikärajoja pyritään jo nyt laskemaan "ihmisoikeuksien nimissä" eli alaikäisille pyritään mahdollistamaan sukupuolenkorjausleikkaukset sekä hormonihoidot ja jos vanhempana vastustat, niin lapsesi saatetaan ottaa huostaan. Euroopasta on jo yksi tällainen esimerkki.
"Kuuluuko opetus seksuaalisen suuntautumisen moninaisuudesta kouluihin?" https://www.youtube.com/watch?v=5mVrW7zbaZw&t=8sNo todellakin tiedän, ihan ensikäden tietona. Kaikenlaisia hulluja kuvitelmia joillain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No todellakin tiedän, ihan ensikäden tietona. Kaikenlaisia hulluja kuvitelmia joillain.
Onkos ne koulut vielä edes alkaneet? Jokatapauksessa tuo kuuluu opetushallituksen opetussuunnitelmaan kun koulut alkavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No todellakin tiedän, ihan ensikäden tietona. Kaikenlaisia hulluja kuvitelmia joillain.
Minkä takia sinunlaisten tietämättömien ihmisten pitää tulla kirjoittamaan kun faktat ei ole kunnossa?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/791376d4-4ef1-4121-b14a-1de6a5f4b0ef
- Anonyymi
Demokratia on ihan hanurista ja amerikkalainen demokratia perseestä.
- Anonyymi
Olipa pinnallista skeidaa tämä vuodatus.
- Anonyymi
Nuoret naiset on tv:n välityksellä hypnotisoitu uskomaan, että komea jännämies on miehistä mitä parhain, koska ulkonäkö. Parisuhteita ei synny, koska komeita jännämiehiä ei riitä joka likalle, eikä silloin synny myöskään lapsia.
Sitten pääkaupungin katuja kuljetaan pride pinssit rinnassa. Ollaan niin amerikkalaista kun ollaan Natossakin, niin amerikkalaista, että!
Nämä molemmat laskevat syntyvyyttä, kuten tiedätte: homot ei lisäänny. - Anonyymi
Aloittaja kirjoitti täysin totta tästä nykymenosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret naiset on tv:n välityksellä hypnotisoitu uskomaan, että komea jännämies on miehistä mitä parhain, koska ulkonäkö. Parisuhteita ei synny, koska komeita jännämiehiä ei riitä joka likalle, eikä silloin synny myöskään lapsia.
Sitten pääkaupungin katuja kuljetaan pride pinssit rinnassa. Ollaan niin amerikkalaista kun ollaan Natossakin, niin amerikkalaista, että!
Nämä molemmat laskevat syntyvyyttä, kuten tiedätte: homot ei lisäänny.Elät jossain ihmisvihamielisessä mielikuvitusmaailmassa. Pelkkä ulkonäkö ei paljoa ihmisestä kerro. Tatuoitu henkilö voi olla leppoisa, empaattinen ja rikosrekisteriltään puhdas. Ulkoisesti huoliteltu ja siisti ja kunnollinen työntekijä voi olla kotonaan ja työpaikalla patologinen kiusaaja ja perheensä pahoinpitelijä. Nuoret naiset eivät ole tv:n hypnotisoitavissa sen enempää kuin nuoret miehetkään. Lapsia syntyy myös ilman parisuhteita. Homoseksuaaleja on aina ollut. Tuntemillani ihmisillä ei aika riitä telkkarin ja sarjojen katsomiseen ja ihan tavallisissa parisuhteissa ovat. Lasten saantiin vaikuttaa mm köyhyys ja koulutus ja syrjintä. Näkemyksesi ihmisistä ovat pinnallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elät jossain ihmisvihamielisessä mielikuvitusmaailmassa. Pelkkä ulkonäkö ei paljoa ihmisestä kerro. Tatuoitu henkilö voi olla leppoisa, empaattinen ja rikosrekisteriltään puhdas. Ulkoisesti huoliteltu ja siisti ja kunnollinen työntekijä voi olla kotonaan ja työpaikalla patologinen kiusaaja ja perheensä pahoinpitelijä. Nuoret naiset eivät ole tv:n hypnotisoitavissa sen enempää kuin nuoret miehetkään. Lapsia syntyy myös ilman parisuhteita. Homoseksuaaleja on aina ollut. Tuntemillani ihmisillä ei aika riitä telkkarin ja sarjojen katsomiseen ja ihan tavallisissa parisuhteissa ovat. Lasten saantiin vaikuttaa mm köyhyys ja koulutus ja syrjintä. Näkemyksesi ihmisistä ovat pinnallisia.
-Homoseksuaaleja on aina ollut. Homoseksuaaleja on nyt enemmän kuin ennen.
-Lapsia syntyy myös ilman parisuhteita. Mutta lapsia syntyy enemmän kun on enemmän parisuhteita.
Nämä asiat kun sisäistät, niin olet niin sanotusti asian ytimessä.
- Anonyymi
Kaulatatskattu komea jännämies on tietysti miehistä mitä parhain ja monien nuorten naisten mieleen, koska omaa semikomean ulkonäön ja kaulatatuoinnit korostavat jännämiehen kovuutta ja kun on valinnut rikollisen uran, niin pakkohan sen on olla jännä ja miehistä mitä parhain ja myös loistava isä lapsille. Sellaisten kanssa usein halutaan parisuhde ja lapsia. Jännämiehen kanssa jokainen päivä on erilainen, eikä koskaan tiedä mitä tapahtuu. Voi olla, että jonain päivänä poliisit hakevat jännämiehen lukemaan tiilispäitä ja jonain toisena päivänä vieras nainen voi soittaa suhteestaan jännämieheen. Elämän on oltava jännää, muuten naiset tylsistyvät.
Tuo kaulatatuoitu kundi jota naiset pitävät kovana jätkänä ei kuitenkaan kuuna päivänä uskaltaisi kehään rehelliseen mies miestä vastaan otteluun ätmiä vastaan. Sen kun kiusaa heikompiaan ja on niin kovaa jätkää, niin kovaa jätkää ja jännämies olisi se joka turvautuisi kehässä kättä pidempään kun ei muuten pärjäisi ätminkäiselle. - Anonyymi
Eihän edes feministi väestötutkijat uskalla tv:ssä kertoa faktoja syntyvyydestä. Alhaista syntyvyyttä selittään kaikella muulla, paitsi sillä, että parisuhteita ei synny.
Kun ei synny parisuhteita, niin ei synny lapsia.
Tätä asiaa halutaan jostain syystä peitellä.- Anonyymi
Näinhän se on. Eräskin väestötutkija femakko haki jo syitä miesten alhaisesta koulutuksesta.
- Anonyymi
Tottakai feministit yrittävät salaa alhaisen syntyvyyden syyt.
- Anonyymi
Nuoret naiset eivät ole tv:n hypnotisoitavissa sen enempää kuin nuoret miehetkään, mutta jostain syystä juuri naiset on deittisovelluksissa ja oikeassa elämässä ne, joilla on kaikki päätäntävalta.
- Anonyymi
Miesten syy kun naiset ei suostu pariutumaan muiden kuin komeiden jännämiesten kanssa!
- Anonyymi
Avioliittojen määrä romahtaa yhä – Väestötieteilijä: ”Parisuhteiden muutos ja syntyvyyden muutos kulkevat käsi kädessä”
- Anonyymi
Näin se on!
- Anonyymi
Naisten ihannemies on tutkimuksen mukaan aggressiivinen ja epärehellinen narsisti.
Tutkija Minna Lyons uskoo, että naiset yhdistävät alitajuisesti miehen narsistiset piirteet loistavaan lisääntymiskykyyn. Aiemman tutkimuksen mukaan narsistien kumppanit saavat muita enemmän lapsia.
https://www.voice.fi/suhteet/a-89924 - Anonyymi
Marinin hallituksessa olevat puolueet, jotka siis määräsivät mitä Suomessa tehdään, halusivat tehdä transsuja lisää, sen sijaan että kieltäisivät mädätyksen. Transsut on friikkejä mutta pitää muistaa että he eivät ole rasittavia friikkejä omasta tahdostaan vaan heidät on aivopesty siihen.
- Anonyymi
Ihmiset on jossain ihmeen psykoosissa kun kumartavat amerikan mallille. Tietysti kumartavat kun tämä kaikki mädätys on verhottu ovelasti ihmisoikeudeksi.
Kun sanotaan ihmisoikeudet tai tasa-arvo, niin suuri poppoo on välittömästi marssimassa niiden puolesta vaikka samalla he heikentävät muiden ihmisoikeuksia. Kyllä lasten tulisi saada kasvaa ilman minkäänlaista vaikuttamista.
Nykymeno on aivan persiistä, eikä ihmiset edes tajua mitä ovat tekemässä. - Anonyymi
Transpakotus on yhtä sairasta touhua kuin se, että se yks jannu halusi muokata itsesään barbie Kenin. En usko, että yhdellekään transulle hormonihoito on oikea ratkaisu. Ilman transpakotusta voi olla ihan vaan poikamainen tyttö sen sijaan, että tykittää itseensä jotain kemikaaleja ja leikkaa itsestään osia irti. Ei se, että on mekkoon pukeutuva poika vaadi lääketieteellisiä operaatioita. Uskoisin, että tää transuhomma on jonkin sortin välivaihe ja tulevaisuudessa tajutaan, että jokainen voi olla omanlaisensa sukupuolen edustaja sen sijaan, että yritetään vaihtaa sukupuolta.
- Anonyymi
Feministien ja muiden suvakkien mukaan sukupuoli on ilmoituskysymys. Eli ilmoituksella miehestä tulee nainen ja päinvastoin. Eli vähän kuin vaihtaisit kalsarit.
Ukrainassakin feministit ovat Naton tuella vähitellen päässeet niskan päälle. Niinpä siellä on nykyään myös jokavuotinen pride, johon ovat viime aikoina myös jotkut sotilaat ottaneet osaa. Mädätys siis etenee Naton tuella.
https://mobile.twitter.com/Erkanomia/status/1142806689042915328
Venäjän hyökättyä pridettäjämiehet ovat ilmoittaneet muuttaneensa sukupuoltaan naiseksi. Jostain kumman syystä Venäjän hyökkäyksen kohteeksi joutunut Ukrainan armeija ei kuitenkaan päästä näitä uusia naisia pakenemaan EU:iin.- Anonyymi
Kun terveen kehon silpomisesta ja manipuloinnista halutaan tehdä uusi kyseenalaistamaton normi, psykopatia arkistetaan, normalisoidaan. Miten tämä toiminta suhteutuu holokaustiin tai silloisiin lääketieteen ihmiskokeisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun terveen kehon silpomisesta ja manipuloinnista halutaan tehdä uusi kyseenalaistamaton normi, psykopatia arkistetaan, normalisoidaan. Miten tämä toiminta suhteutuu holokaustiin tai silloisiin lääketieteen ihmiskokeisiin?
Totta. Täysin sairasta kehitystä kuten eräs kansanedustaja salissa sanoi.
Homopropaganda pitäisi kitkeä kokonaan pois. Kasvukipuileville nuorille ei todellakaan pidä tuuttaa tuollaista sontaa.
Miksei herra residentti tee mitään asialle?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveen kehon silpomisesta halutaan tehdä uusi normi. Pimeetä porukkaa tää maa päällään kantaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveen kehon silpomisesta halutaan tehdä uusi normi. Pimeetä porukkaa tää maa päällään kantaa!
Uskomatonta touhua! Tämä on tätä viher & vasemmiston mädätystä.
Eikö pitäisi tuomita ruumiinvamman tuottamisesta nuo henkilöt?
- Anonyymi
No ollaanko sitä amerikan mallia nyt purkamassa vai ei kun hallituskin vaihtui? Mitä tekee hallitus ja missä on residentti?
Ja minähän en homoseksuaalien edessä kumartele. Se jos mikä on vissi, niin se on vissi! - Anonyymi
Syntyvyys lähtee nousuun kun media lakkaa
julistamasta homo julistusta.- Anonyymi
Kyllä sitten lähtee syntyvyys nousuun. Vielä kun opetushallitus lopettaisi satujen kertomisen lapsille.
Siellä satusedät kertoilevat satuja, että "joillain pojilla on pimpi."
- Anonyymi
No joko se ameriikan malli on purettu, vai eikö sitä ole purettu? Voi perhana sanon minä!
- Anonyymi
Uimahalleissa isopeppuiset naiset istuvat saunan lauteilla kun ladyboyt kävelevät kassit turvonneina lasiovesta sisään ja naiset hurraavat ja taputtavat käsiään yhteen kun vihdoin ja viimein näkevät jonkun miehen joka uskaltaa olla oma itsensä.
Saunassa selkääntaputtelijoita riittää ja yläselkä punottaa taputuksista. Heittävät lisää löylyä. - Anonyymi
Valkoihoiset, lihaa syövät heteromiehet joutuvat suojelemaan lapsiaan tältä transpuputukselta jota kansa syöttää sisältä päin. Tätä suoltavat naiset ja vähemmistöt tasa-arvon ja ihmisoikeuksien nimissä.
- Anonyymi
Pitäisi saada aikaan laki jonka tarkoitus on suojella alaikäisiä ”perinteisiä perhearvoja loukkaavalta” informaatiolta.
Nyt keskuuteemme on pesiytynyt mädättäjiä jotka saavat vapaasti mellastaa.- Anonyymi
Suomalaiset heteromiehet yrittävät suojella lapsiaan tältä sonnalta, mutta keskuudessamme on mädättäjiä jotka pyrkivät tuhoamaan perinteiset perhearvot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset heteromiehet yrittävät suojella lapsiaan tältä sonnalta, mutta keskuudessamme on mädättäjiä jotka pyrkivät tuhoamaan perinteiset perhearvot.
Näin on. Eilen saatiin lukea miesten tamponeista: https://www.iltalehti.fi/keho/a/c4830754-9487-4359-aab0-7c360ddb148d
- Anonyymi
Mitä ovat ”perinteiset perhearvot”? Olen suht varma, että meillä on hyvin erilainen kokemus tuosta. Luultavasti sinun "perinteiset perharvosi" ovat monin paikoin niiden "perinteisten perhearvojen" vastaisia, joihin minut on kasvatettu.
- Anonyymi
Koulut pitäisi yksityistää. Perheet saisivat sitten omilla rahoillaan valita sellaisen koulun lapsilleen kuin haluaisi, mutta tämähän ei sateenkaaripäättäjille käy kun jokaisen suomalaislapsen halutaan käyvän läpi sama valtion aivopesutehtaan liukuhihna..
Idioottimainen sukupuoli-ideologia on molemmille tuhoisa, siitähän tässä on kyse, hajoitetaan koko yhteiskunta. Sattuu vain olemaan, että tämä erityisesti naisten ja feminisoitujen ”miesten” ajama sukupuolipolitiikka on oikeasti haitallinen lapsille, mutta kunhan se on kääritty ihmisoikeuksien sun muun hyveellisyyden kuplamuoviin niin menee ihmisille läpi.- Anonyymi
Tämä yhteiskunta ei ole enää yhtenäinen, ainakaan suomessa, koska mädättäjät pyrkivät mädättämään lapsemme h0m0rummutuksella. Ei kiinnosta miehiä vihaavien feministien, mamujen ja muiden puolustaminen. Monia vtuttaa myös näennäinen tasa-arvo, kuitenkin asevelvollisuus on vain miehille, miksi kukaan ajatteleva mies innostuisi sellaista valtiota puolustamaan henkensä riskeeraten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä yhteiskunta ei ole enää yhtenäinen, ainakaan suomessa, koska mädättäjät pyrkivät mädättämään lapsemme h0m0rummutuksella. Ei kiinnosta miehiä vihaavien feministien, mamujen ja muiden puolustaminen. Monia vtuttaa myös näennäinen tasa-arvo, kuitenkin asevelvollisuus on vain miehille, miksi kukaan ajatteleva mies innostuisi sellaista valtiota puolustamaan henkensä riskeeraten
Höpönhöpön.
Et ymmärrä yhdistää ja nähdä kokonaisuutta. Hyvälly -4. Ehdot ja kunnallispolitiikkaa oppimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpönhöpön.
Et ymmärrä yhdistää ja nähdä kokonaisuutta. Hyvälly -4. Ehdot ja kunnallispolitiikkaa oppimaan.Tässä maassa naiset ajavat ihmisoikeuksien nimissä oikeuksia vähemmistöille, jotka ei vähemmistöille kuulu.
Miten suomimiehet pystyisivät puolustamaan maataan kun eivät pysty puolustamaan edes suomalaislapsia transtuputukselta? Ja ne jotka pystyvät, eivät puolusta. Niitä miehiä kun ei kiinnosta näennäinen tasa-arvo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä maassa naiset ajavat ihmisoikeuksien nimissä oikeuksia vähemmistöille, jotka ei vähemmistöille kuulu.
Miten suomimiehet pystyisivät puolustamaan maataan kun eivät pysty puolustamaan edes suomalaislapsia transtuputukselta? Ja ne jotka pystyvät, eivät puolusta. Niitä miehiä kun ei kiinnosta näennäinen tasa-arvo.En tarvitsee ketään "suomimiestä" suojelemaan lapsiani "transtuputukselta", sillä he eivät kohtaa sellaista tuputusta missään. Pikemmin jonkun pitäisi suojella lapsiani tuollaisilta "suomimiehiltä", jotka kuvittelevat näkevänsä jossain "transtuputusta".
- Anonyymi
Suomessa on yksityisiä kouluja. Mikään ei estä sinua (ja kaltaisiasi) perustamasta lisää niitä ja laittamasta lapsianne yksityiskuluun. Se, että te ette halua lapsianne julkisiin kouluihin, ei kuitenkaan ole mikään peruste julkisen koulujärjestelmän alasajolle ja sille, että estäisitte suurta enemmistöä haluamasta laittaa lapsiaan julkisiin kouluihin.
- Anonyymi
Entäs jos se lasten hankkiminen ei vaan kiinnosta?
- Anonyymi
Sitten se ei kiinnosta, mutta lasten myrkyttäminen täytyy lopettaa.
- Anonyymi
Luulis sun mielestä pikemmin pitävän ajaa lisää "amerikan mallia", eikä ajaa sitä alas. Kaikki sukupuoli- ja seksivalistus pois kouluista, ehkäisyn hankkiminen vaikeaksi ja abortit kieltoon, siinä sulle "amerikan mallia".
- Anonyymi
""En tarvitsee ketään "suomimiestä" suojelemaan lapsiani "transtuputukselta", sillä he eivät kohtaa sellaista tuputusta missään.""
Tämä on opetushallituksen sivuilta lainattu "on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi, vaikka olisi syntymässä määritelty pojaksi."
Mitä tuo on sinun mielestäsi? Sehän on täysin väärää tietoa lapsille. Miehestä ei naista saa kun mies ei voi synnyttää. Sinä voit tietysti ummistaa silmäsi tältä kaikelta.- Anonyymi
Sinulla on kovin suppea käsitys naisesta, jos mahdollisuus synnyttää tekee naisen. Entäpä ne XX-kromosomiset, joilla ei ole syntyessään kohtua tai munasarjoja? Entä ne XX- kromosomiset, joilla on piilokivekset? Entä ne XY-kromosomiset, joilla on osia naisen sukupuolielimistä? Entä kaikki sellaiset, joilta puuttuu kokonaan toinen sukupuolikromosomi tai joilla on vaikkapa xxy- kromosomi? Voisin jatkaa tätä listaa vielä pidemmälle. Leikimmekö, että näitä ihmisiä ei ole, eikä heistä voi lapsille mainita?
- Anonyymi
Huomaa sana "määristelty". Tiedätkö miten se määrittely tehdään, jos lapsi on intersukupuolinen, eli hänellä on molempien sukupuolien piirteitä? Siinä ei odoteta, että lapsi itse kertoisi (valtaosa ihmisistä tietää sukupuolensa ilman, että kenenkään tarvitsee sitä heille kertoa), vaan se määritellään lapsen puolesta https://fi.wikipedia.org/wiki/Intersukupuolisuus . Oletko sitä mieltä, että kenet vain miehen voisi kasvattaa naiseksi ja kenet vain naisen voisi kasvattaa mieheksi, vain koska joku on päättänyt määrittää heidät niin. Oletko siis sitä mieltä, että sukupuoli on synnynnäinen ominaisuus, vai eikö se ole?
- Anonyymi
Jos naiselta poistetaan kohtu tai munasarjat, niin hänestä tulee siis mies? Sinä alat siis kohdella kaikkia synnytyskyvyttömiä naisia tasavertaisinasi, sillä he ovat miehiä?
- Anonyymi
Jos taas et kohtele kaikkia synnytyskyvyttömiä naisia miehinä, niin mitä he sitten ovat?Naisiahan he eivät sinun määritelmäsi mukaan ole.
Entäpä ne miehet, jotka eivät erilaisista syistä kykene lisääntymään? Jos mies on steriili tmv, niin onko hän sinusta mies, vai mikä hän on? - Anonyymi
Eli määrittelemmekö naiset ja miehet sillä perusteella kykenevätkö he saamaan lapsia? Voimmeko siis jatkossa lainkaan määritellä lapsia pojiksi tai tytöiksi, vai miten ihmeessä me voimme syntyessä tietää voiko vauva aikuistuessaan lisääntyä? Entä vaihtuuko ihmisen sukupuoli sitten jatkossa aina, jos hänen kykynsä lisääntyä muuttuu? Kaikkien naisten henkilötunnus muutetaan mieheksi menopaussin jälkeen? Vai onko meillä sitten kuitenkin uton sinunkin himmelisi mukaan olemassa "muu" sukupuoli?
- Anonyymi
Hassua, että noista päiväkoti ja koulujutuista ja opetushallituksen sivuista kauhistuvat lähinnä ne, joilla ei ole lapsia ja/tai, jotka eivät juuri koulujen todellisuudesta mitään tiedä. En ole vielä kuullut yhdeltäkään ihmiseltä omakohtaista kokemusta ja tarinaa siitä, että heidän lapsensa sukupuolisuutta olisi koulun tai päiväkodin toimesta yritetty konkreettisesti muokata. Minun lapsiini ei ole tuollaista kohdistunut, yhdenkään sukulaiseni tai tuttavani lapiin ei ole kohdistunut, enkä ole tosiaan kuullut yhtään ainutta tarinaa, joka ei olisi tapahtunut siskonserkunkumminkaimalle = ei ole totta. 🙄
- Anonyymi
Feministien on parempi ummistaa silmänsä tältä sairaalta kehitykseltä kuin myöntää se fakta, että vihollinen löytyy oman maan sisältä. Vihollisia ovat nämä jotka tuuttavat lapsiin homo ja transpskaa.
Autolla ajavan, lihaa syövän, valkoihoisen heteromiehen on tietysti russkin hyökätessä mentävä rintamalle taistelemaan feministien arvojen puolesta vaikka he eivät niitä arvoja jaa.
Sitä on tasa-arvo nykyään. - Anonyymi
""En tarvitsee ketään suomimiestä suojelemaan lapsiani "transtuputukselta", sillä he eivät kohtaa sellaista tuputusta missään.""
Sateenkaarikulkueet (pride) ei edusta edes homojen ja seksuaalisesti valtaväestöstä poikkeavien asiaa, vaan siinä homot, pervot ja iso joukko naisia yllytetään ihmisoikeuksien nimissä hyökkäykseen yhteiskunnan perusrakennetta eli ydinperhettä, sukua ja luonnollista järjestystä vastaan. Kun kaikki naamioidaan ihmisoikeuksiksi, niin sillä saadaan enemmän väkeä pride-aatteen puolelle. ”Naziöyhöttäjät” tai kristityt käyttävät tästä prosessista nimitystä mädätys. Vanha järjestys tulee kumota ja ”mädättää” pois, jotta uusi järjestys voi syntyä tilalle. Tuho-ohjelma kulkee myös kulttuurimarxismin nimellä.
Kehitys on olemassa ja todisteet siitä on lyöty kaikkien naamalle. Mutta on vaikea nimetä sitä tahoa, kuka on kehityksestä vastuussa. Ainakin eräät voimakkaat kansainväliset järjestöt ajavat sateenkaari-liikettä eteenpäin osana vahvoja muutos-agendojaan. Maailman talousfoorumi ja tietyt YK:n alaiset järjestöt ainakin. Kumouskommunismille uskollinen vihervasemmisto omaksui sateenkaari-agendan ensimmäisenä, mutta nyt se on levinnyt kaikkiin suomalaisiin puolueisiin KD:tä lukuunottamatta.
Virallinen Suomi on kokonaan kaapattu em. järjestöjen mielivallan ohjaukseen. Koko poliittinen ja taloudellinen ’establishment’ ajaa Suomessa täysin voimin mädätystä. Vanha Suomi halutaan tuhota perusteellisesti uuden uljaan digi-Suomen alta pois. Ihmisistä halutaan tehdä epäinhimillisiä robotteja vetoamalla niiden alhaisimpiin vaistoihin ja sairaisiin kieroutumiin. Erityisesti viaton lapsuus halutaan kokonaan tuhota. Ihmisyydestä tehdään näin arvotonta roskaa. Pride-kulkueen nähdessään huomaa, että tavoitteen saavuttaminen on lähellä.- Anonyymi
Sinäkö tarvitset suojelua pridelta? Minä olen tähän asti osannut olla osallistumatta ja jättää huomiotta, samoin lapseni. He eivät tarvitse suojelua asialta, jota he eivät oikeastaan edes huomaa.
- Anonyymi
Sota-aikana sitä vasta syntyikin noita "yhteiskunnan perusrakennetta eli ydinperhettä, sukua ja luonnollista järjestystä vastaan" sotivia perheitä. Nykyään edes on vähemmän orpoja, joilla ei ole mitään ydinperhettä jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö tarvitset suojelua pridelta? Minä olen tähän asti osannut olla osallistumatta ja jättää huomiotta, samoin lapseni. He eivät tarvitse suojelua asialta, jota he eivät oikeastaan edes huomaa.
Kyse nyt ei ole minusta, sinusta tai sinun lapsistasi vaan suomalaisista lapsista ja vielä syntymättömistä lapsista joita tulee suojella tältä sairaalta tuputukselta.
En ihan ymmärrä mitä yrität sanoa? Kun se ei kosketa sinua ja lapsiasi, niin se ei kosketa ketään muitakaan. Sitäkö yrität sanoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse nyt ei ole minusta, sinusta tai sinun lapsistasi vaan suomalaisista lapsista ja vielä syntymättömistä lapsista joita tulee suojella tältä sairaalta tuputukselta.
En ihan ymmärrä mitä yrität sanoa? Kun se ei kosketa sinua ja lapsiasi, niin se ei kosketa ketään muitakaan. Sitäkö yrität sanoa?Tähän voikin kopioda tämän "Hassua, että noista päiväkoti ja koulujutuista ja opetushallituksen sivuista kauhistuvat lähinnä ne, joilla ei ole lapsia ja/tai, jotka eivät juuri koulujen todellisuudesta mitään tiedä. En ole vielä kuullut yhdeltäkään ihmiseltä omakohtaista kokemusta ja tarinaa siitä, että heidän lapsensa sukupuolisuutta olisi koulun tai päiväkodin toimesta yritetty konkreettisesti muokata. Minun lapsiini ei ole tuollaista kohdistunut, yhdenkään sukulaiseni tai tuttavani lapiin ei ole kohdistunut, enkä ole tosiaan kuullut yhtään ainutta tarinaa, joka ei olisi tapahtunut siskonserkunkumminkaimalle = ei ole totta. 🙄"
Ainoastaan asiasta täysin mitään tietämättömät näkevät jotain tuputusta jossain. Todellisuudessa kukaan ei tosiaan ole koskaan mitään omakohtaista kokemustaan mistään tuputtamisesta kertonut. Sellaista ei yksinkertaisesti tapahdu missään, että lasten sukupuolta yritettäisiin keinotekoisesti muokata koulun tai päiväkodin tmv. toimesta. Tuo on puhdas urbaanilegenda. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän voikin kopioda tämän "Hassua, että noista päiväkoti ja koulujutuista ja opetushallituksen sivuista kauhistuvat lähinnä ne, joilla ei ole lapsia ja/tai, jotka eivät juuri koulujen todellisuudesta mitään tiedä. En ole vielä kuullut yhdeltäkään ihmiseltä omakohtaista kokemusta ja tarinaa siitä, että heidän lapsensa sukupuolisuutta olisi koulun tai päiväkodin toimesta yritetty konkreettisesti muokata. Minun lapsiini ei ole tuollaista kohdistunut, yhdenkään sukulaiseni tai tuttavani lapiin ei ole kohdistunut, enkä ole tosiaan kuullut yhtään ainutta tarinaa, joka ei olisi tapahtunut siskonserkunkumminkaimalle = ei ole totta. 🙄"
Ainoastaan asiasta täysin mitään tietämättömät näkevät jotain tuputusta jossain. Todellisuudessa kukaan ei tosiaan ole koskaan mitään omakohtaista kokemustaan mistään tuputtamisesta kertonut. Sellaista ei yksinkertaisesti tapahdu missään, että lasten sukupuolta yritettäisiin keinotekoisesti muokata koulun tai päiväkodin tmv. toimesta. Tuo on puhdas urbaanilegenda.Kun kouluissa lapsille tuputetaan transjuttuja ja samaan aikaan seta haluaa laskea suojaikärajoja eli sallia alaikäisille lapsille sukupuolenkorjausleikkaukset, niin kyllä siinä vaiheessa hälytyskellojen pitäisi soida ja kovaa.
Sinulla ne ei soi ja sille minä en mitään voi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän voikin kopioda tämän "Hassua, että noista päiväkoti ja koulujutuista ja opetushallituksen sivuista kauhistuvat lähinnä ne, joilla ei ole lapsia ja/tai, jotka eivät juuri koulujen todellisuudesta mitään tiedä. En ole vielä kuullut yhdeltäkään ihmiseltä omakohtaista kokemusta ja tarinaa siitä, että heidän lapsensa sukupuolisuutta olisi koulun tai päiväkodin toimesta yritetty konkreettisesti muokata. Minun lapsiini ei ole tuollaista kohdistunut, yhdenkään sukulaiseni tai tuttavani lapiin ei ole kohdistunut, enkä ole tosiaan kuullut yhtään ainutta tarinaa, joka ei olisi tapahtunut siskonserkunkumminkaimalle = ei ole totta. 🙄"
Ainoastaan asiasta täysin mitään tietämättömät näkevät jotain tuputusta jossain. Todellisuudessa kukaan ei tosiaan ole koskaan mitään omakohtaista kokemustaan mistään tuputtamisesta kertonut. Sellaista ei yksinkertaisesti tapahdu missään, että lasten sukupuolta yritettäisiin keinotekoisesti muokata koulun tai päiväkodin tmv. toimesta. Tuo on puhdas urbaanilegenda.Minua ei kiinnosta jos joku on homo, pitäköön asian neljän seinän sisällä. Mutta homosaatiota, eli homot julkisesti tunkemassa homouttaan joka paikkaan, vastaan tulee taistella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan asiasta täysin mitään tietämättömät näkevät jotain tuputusta jossain. Todellisuudessa kukaan ei tosiaan ole koskaan mitään omakohtaista kokemustaan mistään tuputtamisesta kertonut. Sellaista ei yksinkertaisesti tapahdu missään, että lasten sukupuolta yritettäisiin keinotekoisesti muokata koulun tai päiväkodin tmv. toimesta. Tuo on puhdas urbaanilegenda.Homot eivät voi biologisesti lisääntyä, joten he lisääntyvät hyväksikäyttämällä muiden lapsia ja siten muuttamalla heidät kaltaisikseen. Jokaisen vanhemman ensisijainen päämäärä olisi suojella lastaan kaikin tavoin näiltä friikeiltä ja pervoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kouluissa lapsille tuputetaan transjuttuja ja samaan aikaan seta haluaa laskea suojaikärajoja eli sallia alaikäisille lapsille sukupuolenkorjausleikkaukset, niin kyllä siinä vaiheessa hälytyskellojen pitäisi soida ja kovaa.
Sinulla ne ei soi ja sille minä en mitään voi.Ei siellä tuputeta yhtään mitään. Tuo on teidän, joilla ei ole lapsia, eikä mitään käytännön kokemusta kouluopetuksesta, keksintöjä. Ei ole mitään hälytettävää, kun siellä ei tapahdu mitään tuollaista. Sen sijaan sulla kyllä olisi syytä kellojen soida ja sitten ravata pikaisesti tohtorin luo noine harhoinesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei kiinnosta jos joku on homo, pitäköön asian neljän seinän sisällä. Mutta homosaatiota, eli homot julkisesti tunkemassa homouttaan joka paikkaan, vastaan tulee taistella.
Mitään homosaatioita ei ole olemassakaan, muualla kuin sinun ja kaltaistesi harhoissa. Mene sinä jonnekin piiloon, niin sinun ei tarvitse koskaan nähdä, että on muunkinlaisia ihmisiä kuin sinä. Tai hanki silmälaput. Muiden ihmisten ei tarvitse elää piilossa, vain koska sinä pelkäät heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homot eivät voi biologisesti lisääntyä, joten he lisääntyvät hyväksikäyttämällä muiden lapsia ja siten muuttamalla heidät kaltaisikseen. Jokaisen vanhemman ensisijainen päämäärä olisi suojella lastaan kaikin tavoin näiltä friikeiltä ja pervoilta.
Mitään tuollaista ei tapahdu. Sinä ja kaltaisesi olette hyvin vaarallisia harhoinenne ja teiltä meitä kaikkia pitäisi suojella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään tuollaista ei tapahdu. Sinä ja kaltaisesi olette hyvin vaarallisia harhoinenne ja teiltä meitä kaikkia pitäisi suojella.
Jos joku on vaarallinen, niin se olet sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä tuputeta yhtään mitään. Tuo on teidän, joilla ei ole lapsia, eikä mitään käytännön kokemusta kouluopetuksesta, keksintöjä. Ei ole mitään hälytettävää, kun siellä ei tapahdu mitään tuollaista. Sen sijaan sulla kyllä olisi syytä kellojen soida ja sitten ravata pikaisesti tohtorin luo noine harhoinesi
Nyt ne silmälaput pois silmiltä ennen kuin kirjoitat mitään.
Katsele ympärillesi hyvä ihminen!
- Anonyymi
Kun mietitään asioita maalaisjärjellä, niin sehän on meille kaikille päivänselvää, että menossa on täydellinen moraalinen rappion aikakausi länsimaissa. Mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että on käynnissä psykologinen sodankäynti eliitin toimesta kansoja vastaan eli yritetään muokata ihmisistä sellaisia, että moraalista viis. Tämä yritetään juurruttaa meidän elämäntyyleihimme, arvoihimme ja ideologioihimme. Sen toteutuminen tarkoittaa, että tällöin ihmisiä yritetään epäinhimillistää eli vieraannuttaa itse ihmisyydestä. Roboteillahan ei ole moraalia, eikä tunteita. Ne eivät kykene myöskään lisääntymään.
- Anonyymi
Jokaisen perheen on syytä tiukentaa turvatoimia pitääkseen lapsensa mahdollisimman kaukana noista pride-tapahtumista.
Pridessä kyse ei ole mistään suvaitsevaisuuden lisäämisestä, vaan puhtaasta vallan hankkimisesta. Oman seksuaalisuutensa kanssa suurissa vaikeuksissa olevat on valjastettu (sic) sen vallanhankinnan hyödyllisiksi idiooteiksi. - Anonyymi
Kotikouluttakaa, perustakaa yhdessä yksityisiä kouluja! Muu ei enää auta. Opettajat ja virkamiehet uhraavat hulluuden alttareille pienet lapset hetkeäkään miettimättä. Pelkkä taivastelu ei enää riitä – tilanne ei tästä tule paranemaan ainakaan – ja on alettava TOIMIA!
- Anonyymi
Transroska on jo itsessään rappioilmiö, mutta erityisen vaaralliseksi ja hajottavaksi se muuttuu kun se saa otteen lapsista. Translaki tarjoaa kulttuurimarxisteille yhden ylimääräisen koukun, jolla lapsi voidaan kaapata ulos perheen määräysvallan piiristä. Ulkomailta kuullaan tapauksista, jossa esimerkiksi koulussa toimiva kulttuurimarxisti voi syöttää lapsille idean siitä, että he ovat jotain muuta sukupuolta kuin he ovat ja ohjata heidät vanhempien tietämättä tai vastustuksesta huolimatta hormonikorvaushoitoihin tai jopa radikaalimpiin toimenpiteisiin.
Taustalla on transteollisuus, joka vaanii lapsia ja nuoria. Translakien myötä tämä teollisuus saa itselleen lain suojan ja siirtää vanhemmat syrjään lasta koskevassa päätöksenteossa. Taustalla on myös kommunistinen ihanne, jossa yhteiskunta kasvattaa lapset perheen tai suvun sijaan.- Anonyymi
Hieno viesti. Ei lisättävää tuohon!
- Anonyymi
Jos syntyvyys halutaan nousuun niin on lisäännyttävä ainoastaan järkiperäisten miesten kanssa. Kukaan ei tahdo runkku- ukkoa, se jos joku vie halut lisääntymiseen. Naisille on tullut yökötys runkku-ukkoihin. Ei sellaisista isiksi ole.
- Anonyymi
Sitäpaitsi maailma on jo ylikansoitettu. Runkku- ukkojen vaatimukset on yhteiskunnan häpeä ja maapallon tuho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi maailma on jo ylikansoitettu. Runkku- ukkojen vaatimukset on yhteiskunnan häpeä ja maapallon tuho.
Runkku- ukoilla on tuli takapuolessa ,kauhea paniikki, ettei ne saa käyttää naisia panopatjoinaan. Runkku-ukon päähän ei mahdu muutakuin pikkiriikkiset aivot joita ohjailee, yleensä hyvin pikkiriikkinen muna. Siitä munasta tuskin lähtee edes mitään lisääntymiseen tarvittavaa muutakuin patjan kostukkeeksi, pölypunkeille korkeintaan.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkku- ukoilla on tuli takapuolessa ,kauhea paniikki, ettei ne saa käyttää naisia panopatjoinaan. Runkku-ukon päähän ei mahdu muutakuin pikkiriikkiset aivot joita ohjailee, yleensä hyvin pikkiriikkinen muna. Siitä munasta tuskin lähtee edes mitään lisääntymiseen tarvittavaa muutakuin patjan kostukkeeksi, pölypunkeille korkeintaan.💩
Mjaa, ilmeisesti sinun parasta ennen päiväys meni jo jokin aika sitten?
Kärttyisimpiä kommentoijia kun ovat ne naiset jotka ovat naiseuden tärkeimmät elementit jo menettäneet. Ilman niitä elementtejä, mies ja nainen ovat ihan samanlaisia ihmisiä.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa, ilmeisesti sinun parasta ennen päiväys meni jo jokin aika sitten?
Kärttyisimpiä kommentoijia kun ovat ne naiset jotka ovat naiseuden tärkeimmät elementit jo menettäneet. Ilman niitä elementtejä, mies ja nainen ovat ihan samanlaisia ihmisiä.
AVJahas. Ja sinäkö olet ns. Parasta ennen päivää? Sinun siittiöilläsi tuskin täysi päistä jälkikasvua saavutetaan. Ja en ole katkera. Olen lisääntynyt jo. Olen ainoastaan realisti. Kysynkin,Oletko sinä?💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas. Ja sinäkö olet ns. Parasta ennen päivää? Sinun siittiöilläsi tuskin täysi päistä jälkikasvua saavutetaan. Ja en ole katkera. Olen lisääntynyt jo. Olen ainoastaan realisti. Kysynkin,Oletko sinä?💩
Ja kysyn vielä, mitkä on naiseuden tärkeimmät elementit? Panopatjailu ,miestä ulkonäöllisesti ja tai henkisesti miellyttäminen kautta uhriutuminen. Lisääntyminen. Eikö muuta? Kuules,naiseus alkaa vasta siitä kun ei ole enää minkään edellämainitun orja. Sen voi hokata jo nuorena,mutta viimeistään sen tekee vanhempana. Siksi vanhenemisella on tarkoitus. Viisastua. Yleensä naiset niin tekeekin,siksi moni eroaa vanhetessaan typerästä ulkokultaisesta höttösuhteesta. Moni mies taas EI KAIKKI, menee munansa myötä alaspäin kuin lehmän häntä. Turha rutista siinä minun katkeruudesta kun lyön faktoja pöytään. Älä piiloudu omiin fantasioihisi. Herää.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kysyn vielä, mitkä on naiseuden tärkeimmät elementit? Panopatjailu ,miestä ulkonäöllisesti ja tai henkisesti miellyttäminen kautta uhriutuminen. Lisääntyminen. Eikö muuta? Kuules,naiseus alkaa vasta siitä kun ei ole enää minkään edellämainitun orja. Sen voi hokata jo nuorena,mutta viimeistään sen tekee vanhempana. Siksi vanhenemisella on tarkoitus. Viisastua. Yleensä naiset niin tekeekin,siksi moni eroaa vanhetessaan typerästä ulkokultaisesta höttösuhteesta. Moni mies taas EI KAIKKI, menee munansa myötä alaspäin kuin lehmän häntä. Turha rutista siinä minun katkeruudesta kun lyön faktoja pöytään. Älä piiloudu omiin fantasioihisi. Herää.💩
Ja nainen on arvokas oli minkä ikäinen tahansa. Vaikka satavuotias. Tuollainen runkkugubbe ei sellaista ymmärrä sillä se maailmankatsomus lähtee omasta munasta. Siksi tuollaiselle gubbelle on vaikea vanheta arvokkaasti. Pitää loppuun asti hakea omaa itsetunnon kohottamista nuorista ja lisääntymisestä. Vaikka aika ajoi ohi jo. Sitä ei tahdota uskoa. Vaikka naama roikkuu munissa asti ja muna lattiassa,vielä uskotellaan olevanko kovia oriita ja oman ikäiset naiset lattiamattoja. Taitaapi olla toisinpäin💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nainen on arvokas oli minkä ikäinen tahansa. Vaikka satavuotias. Tuollainen runkkugubbe ei sellaista ymmärrä sillä se maailmankatsomus lähtee omasta munasta. Siksi tuollaiselle gubbelle on vaikea vanheta arvokkaasti. Pitää loppuun asti hakea omaa itsetunnon kohottamista nuorista ja lisääntymisestä. Vaikka aika ajoi ohi jo. Sitä ei tahdota uskoa. Vaikka naama roikkuu munissa asti ja muna lattiassa,vielä uskotellaan olevanko kovia oriita ja oman ikäiset naiset lattiamattoja. Taitaapi olla toisinpäin💩
Ja kyllähän minä tiedän ja muutkin oppineet ikäiseni,ettette itsekkään usko siihen mitä itsellenne uskottelette. Se vaan niin sattuu kun vanhenee ja on vaikea näköjään hyväksyä. Ikinuoruus on teidän mielestä ainutta oikaa ja mielekästä elämää. Pää penssaassa on hyvä. Kaikki uusi pelottaa,ja uudet oivallukset. Kyllä vanhanakin voi ja saa olla onnellinen. Lisääntymis kyvyttämänäkin. Ne on suoritettu jo. Nyt on aika uusi,eikä menneisiin haahuilla. Onnellisuus löytyy juurikin vanhenemisesta ja sen hyväksymisestä. Ei tappelemisesta kynsinhampain sitä vastaan. Se on jokaisella edessä. Ottakaa se ilolla vastaan ja viisastukaa.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllähän minä tiedän ja muutkin oppineet ikäiseni,ettette itsekkään usko siihen mitä itsellenne uskottelette. Se vaan niin sattuu kun vanhenee ja on vaikea näköjään hyväksyä. Ikinuoruus on teidän mielestä ainutta oikaa ja mielekästä elämää. Pää penssaassa on hyvä. Kaikki uusi pelottaa,ja uudet oivallukset. Kyllä vanhanakin voi ja saa olla onnellinen. Lisääntymis kyvyttämänäkin. Ne on suoritettu jo. Nyt on aika uusi,eikä menneisiin haahuilla. Onnellisuus löytyy juurikin vanhenemisesta ja sen hyväksymisestä. Ei tappelemisesta kynsinhampain sitä vastaan. Se on jokaisella edessä. Ottakaa se ilolla vastaan ja viisastukaa.💩
Jokaisilla ikävuosilla on tarkoitus. Ei niin muuten olisi. Lapsi on lapsi .teini teini. Lapsen teko ikäinen ja perheen perustaja juuri sen ikäinen. Lapsenlapsia saava on vanha ja ei yhtään mitenkään huono ikä sekään. Ihan yhtä hyvä ikä ja tasa-arvoinen. Juuri näin sen pitääkin olla. Kuka teini tahtoisi kehittyä alaspäin lapseksi? Kuka tahtoisi lapsen tekoikäinen teiniksi? Kuka vanhus lapsenteko ikäiseksi? Jos,niin jumittiko jossain kohtaa. Ja jos niin miksi? Saa miettiä.💩
- Anonyymi
Homous ja trans on ihan normaalia. Niin kauan kuin niistä cis-kitistään, sitä täytyy nostaa esille. Joten chop-chop keskity oman elämäsi veivaamiseen, älä muiden.
- Anonyymi
Sinä yrität tehdä transuilusta normaalia. Normaalia se ei ole. Kunpa te keskittyisitte oman elämänne veivaamiseen. Voitte olla mitä haluatte, mutta jättäkää lapset rauhaan!
Nyt tulette jo päiväkoteihin ja kouluihin ja ajatte suojaikärajojen alentamista, että saatte alaikäiset lapset leikkauksiin ja hormonihoitoihin. Hyi h**vetti! - Anonyymi
Eilenkin tuli kolmoselta pari ohjelmaa transuista. Ei näitä ohjelmia pitäisi näyttää nuorille ollenkaan!
- Anonyymi
Kaikki alkaa propagandasta joka yhtäältä syö uhriltaan täydellisesti itsetunnon ja toisaalta opettaa halveksimaan itseään, sukuaan, sukupuoltaan, uskontoaan, historiaansa sekä omalla työnteolla itsensä elossapitämistä. Pahimpia propagandanlähteitä ovat yliopistot – peruskoulut ovat kuromassa kaulaa kiinni vauhdilla – syistä jotka ovat liian pitkiä ja moniulotteisia tähän listata. Lyhyesti kommunismi rakastaa elää verorahoilla ja uskotella tietävänsä paremmin.
Nuoret ovat hyvin muovautuvaisia henkisesti, ja lähes kaikki lapsuudenkokeneet ovat taipuvaisia ajattelemaan ”vasemmalle kallistuen” ennenkaikkea siksi että lapsuus on pitkälti sosialismia nykypäivänä; Kaikkea voi saada kitisemällä ja uhriutumalla. Nykyään myös monet vanhemmat liputtavat sosialistisia ”hyveitä” ja valtio-uskovaisuutta, tai ovat ignorantteja – ja täten ulkoistavat vastuunsa – asiasta. Iso osa vanhemmista on myös tämän aiheen uhreja, mutta heidän aikanaan tämänkaltainen sadistinen ruumiinturmelemisen kulttuuri ei vielä ollut muodissa.
Lisäksi suomen kylmät talvet ja lähihistoriamme homogeenisuus ovat hidastaneet maamme sosiaalieläjien lennokkaimpia ideoita. Monet nuoret toki kasvavat aikuisiksi, ja joutuvat todellisuuden kanssa silmätysten, mutta mikäli sakset ovat kiivaasti viuhuneet genitaaleilla, on elinennuste heikonlainen. Ks. itsemurhatilastot.
Ymmärtäkää toki että vaikka kaikenmaailman Toosa Mehiläiset ajavat lapsiaan ideologiallaan törmäyskurssille todellisuuden kanssa, ja tuomitsevat jälkikasvunsa samalla yksinäiseen vanhuuteen mielialalääkkeineen, on kaiken tuon elostelukerroksen takana kuitenkin erittäin suunnitelmallinen hallitseminen. Tämä palvelee sitä ”ihmis”-ryhmää jotka haluavat sinun luottavan vain valtioon ja heidän kouluttamiinsa asiantuntijoihin. Kun meidät saadaan täydellisen avuttomiksi, ei heidän tarvitse enää esittää demokratiaa eli enemmistönvaltaa. - Anonyymi
Emme todellakaan elä terveessä yhteiskunnassa, kun Setan kaltaiset järjestöt saavat olla olemassa ja levittää rappiosanomaansa.
Alle 18-vuotias ei saa laittaa euroa pitkävetoon, mutta 6‑vuotias voisi tuosta noin vaan vaihtaa sukupuoltaan. Mitä v**tua?- Anonyymi
Kyllä on pimeetä touhua! Ei voi muuta sanoa!
- Anonyymi
Haluavat tehdä lapsista sekopäitä. Kuusivuotias lapsi saattaa kuvitella, että sukupuolenvaihto olisi kiva asia ja vieläpä uskoa siihen, että sukupuoli vaihtuu, kun aikuiset sitä ideaa myyvät. Tosiasiassa sukupuolta ei voi vaihtaa, mutta sen voi tärvellä.
He siis haluavat jallittaa lapset, jotka eivät ymmärrä mitä se sukupuolen vaihto on, eikä heillä ole mitään käsitystä seksuaalisuudesta, tekemään päätöksiä mielikuvitusta olevan sukupuolenvaihdoksen. Lapsethan uskovat mitä vaan ja ovat helppoja uhreja huijareille ja sitähän tuo on. Lapset huijataan uskomaan, että sukupuolen voi vaihtaa. Nämä ihmiset ovat pahuuden asialla.- Anonyymi
Toivottavasti fiksut vanhemmat ymmärtävät olla laittamatta lapsiaan kouluun niinä päivinä, kun tuollaista mielisairasta aivopesumädätystä tuputetaan lapsille.
Jos tuollaisista homolobbauskursseista ei ilmoiteta vanhemmille etukäteen, niin ohjeistakaa lapsenne lähtemään pois koulusta kesken päivän ja käytte asian läpi kotona terveiden näkemysten kautta.
En yhtään ihmettele, jos kiinnostus kotiopetukseen kasvaa, kun katsoo tämän päivän opetussuunnitelmaa.
- Anonyymi
Sannan hallituksen aikana saimme kokea Suomen tuhon ja yksi ilmeneminen siitä on juuri p€d0filian kehittyminen lähes uskonnoksi. Ihminen syntyy joko pojaksi tai tytöksi, kehitykseen vaikuttaa ympäristö ja mahdollinen geenivirhe. Ei muuta, pelastakaa lapset näiltä hulluilta!
- Anonyymi
Syntyvyys on jo liian suurta. Maapallo on ylikansoitettu. Ja liialla ihmispolulaatiolla saastutettu. Ei tarvii enää lisääntyä vaan tasapainoittaa maan syntyvyys. Ottaa vastaan maahanmuuttajia . Näin on sinunkin ap aloittavan vanhuus ja eläkkeet turvattu.💩
- Anonyymi
Sinun ap,ei edes tarvii tehdä mitään. Yhteiskunta maksaa ja nämä tänne tulevat uudisasukkaat,ei tarvii välttis edes lisääntyä. Eikös ole hienoa se!💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ap,ei edes tarvii tehdä mitään. Yhteiskunta maksaa ja nämä tänne tulevat uudisasukkaat,ei tarvii välttis edes lisääntyä. Eikös ole hienoa se!💩
Senkus siinä siivellä lentelet.💩
- Anonyymi
Muistan hyvin miten 1980-luvulla taivasteltiin niitä sen ajan vähäisiä hulluuksia, jotka olivat olevinaan isoja, mutta kun niitä vertaa tämän ajan hulluuksiin, niin nehän oli ihan mitättömiä. Mutta PIRULLE ANNETTIIN pikkusormi silloin ja tässä sitä nyt ollaan!
MUTTA RAJA TULEE AINA KAIKELLA VASTAAN, myös aikaamme vaivaavalla hulluudella. Sitä on päättäjät ihan turha epäillä! - Anonyymi
""Syntyvyys on jo liian suurta. Maapallo on ylikansoitettu. Ja liialla ihmispolulaatiolla saastutettu. Ei tarvii enää lisääntyä vaan tasapainoittaa maan syntyvyys.""
Eli tuon takia te vihervasemmistolaiset haluatte saastuttaa suomalaislapset päiväkodeissa ja kouluissa setan homopropagandalla, että eivät lisäänny. Niinkö? - Anonyymi
Ja kuules ap. Kun olet jo niin vanha ettet kykene enää peffaasi pyyhkimään niin nämä vihaamasi mamut pyyhkii sen puolestasi. Rakkaudella ja kunnioittavasti sinua kohtelee. Jos ei heitä olisi niin olisiko ketään joka pyyhkisi,saati arvostaisi tai rakkauden työtä tekisi? Oalvelu ammatit on vähiten arvostettuja mutta kaikkein arvokkaimpia. Joku pvä tulet sen itsekkin huomaamaan. ♥️💩
- Anonyymi
Juuri Sinulle ap sanon.tulet sen huomaamaan.koet mitä on olla vanhanakin arvostettu ja rakastettu. Ei heitteille jätetty. Loppuun asti hyvin kohdeltu.💩
- Anonyymi
KAi tähän ny jumalauta lastensuojelu puuttuu hä, miksei näille anneta apua, 1990 luvulla nämä pääsi vielä hoitoon..
- Anonyymi
Ihmisen normaali vaisto on suojella ketä hyvänsä lasta. Tämän vaistonsa hukannut on vaaraksi yhteisölle. Kummalliset selittelyt eivät auta. Kieroutta on kaikissa, mutta ei se ole peruste suosia vahingoittavaa toimintaa. Homosaatiossa pahinta on, ettei pervoja saisi enää ohjata eheyttävälle polulle. Joissakin maissa on jopa ”rikollista” pyrkiä parantamaan perversioita, vaikka ihminen itse sitä haluaisi. Homoagenda on tarkoitettu lännen moraaliseksi tuhoamiseksi. Seuraukset näkyvät jatkuvina kriiseinä, arvovaltatappioina ja väestön lisääntyvänä pahoinvointina.
- Anonyymi
Just uutisissa sanottiin että mamut on tasannut suomen suntyvyyden . Hip hurraa.✌👌👊
- Anonyymi
Ei suomi runkuista siihen ollut. Tuijotteri pörnöö 247 ja laski kätösille.💩
- Anonyymi
Homoideologia on yksi keino jolla pyritään vähentämään valkoisten syntyvyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoideologia on yksi keino jolla pyritään vähentämään valkoisten syntyvyyttä.
Minkä valkoisten? Oletko valkoinen? Ja onko värillä väliä.? Värikö ratkaisee ? Mitä jos oletkin värisokea?
En tiedä johtuuko tästä. Mutta murheellista oli olla neuvolassa töissä, kun kaikki paikat tyhjänä ja lelut kuin odotti leikkijää. Mutta turhaan.
- Anonyymi
Mua ihmetyttää näissä jutuissa se, että yhtäällä on tämä pride ym. porukka ja toisaalla taas prideä vastustava muslimiporukka. Koska nämä kaksi arvoa törmäävät? Aina kun puhutaan Pride vastustajista ne on äärioikeistoa ja aina kun puhutaan muslimien vastustamisesta niin sekin on äärioikeistoa.
Toivottavasti läntiset yhteiskunnat saavuttavat pian sen pisteen, jossa nuo kaksi aatesuuntaa kohtaavat. Popkornit esiin. - Anonyymi
Ihan sairasta nykymeno länsimaissa. Ennen nuo pervot pysyivät piilossa homoluolissa. Nyt niiden pitää olla kokoajan lukemassa satuja lapsille kirjastoissa.
- Anonyymi
Hah. Ja katsot homopornoa päivittäin ja jos heteropornoa niin siinäkin seisovaa kalua ja aah niin laukeat👎💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Ja katsot homopornoa päivittäin ja jos heteropornoa niin siinäkin seisovaa kalua ja aah niin laukeat👎💩
Mikäs ruskeanreiänritari se siellä huutelee:D?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs ruskeanreiänritari se siellä huutelee:D?
Tulitko vahingossa vilkaiseesi peiliin.👎💩
- Anonyymi
Kyllähän se on ihan perverssiä, että tuollaiset pellet pääsevät muka ”sivistämään” nuoria! Kyllä on maailma mennyt raiteiltaan, kun tuollaisiakin raahata kouluun koulurauhaa ja nuorten mielenterveyttä järkyttämään.
Tätä agendaa tungetaan joka reiästä sisään väkisin. Osa sateenkaari-ihmisistä kuvittelee tämän pakkosyötön edistävän jotain, mutta eiköhän tätä voi jo kohta verrata uskonnolliseen käännyttämiseen (tarkoittaen, että joku tuputtaa omaa ajatusmaailmaansa sinulle eikä lopeta, koska sehän on sinun parhaaksesi), sillä jos yhtään mitään tajuaa niin samanlainen vastareaktio syntyy tässä enkä usko sen olevan kenenkään eduksi. Mielestäni ei toimi tällainen pakollinen Setan kurssi, ei se tule muuttamaan mitään, ei ainakaan parempaan suuntaan. - Anonyymi
Jos Suomi olisi ns. normaali terveille arvoille perustuva oikeus-ja hyvinvointivaltio, siinä tapauksessa esimerkiksi Setan kaltainen järjestö kiellettäisiin välittömästi rikollisena sekä hyvientapojen vastaisena toimijana. Yksikään ns. normaali ja terve ihminen ei agitoi eikä aivopese lapsia omaksumaan sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyviä, sanoinkuvaamattoman kammottavia, luonnonvastaisia perversioita. Jättäkää lapset rauhaan!
- Anonyymi
”Länsimaiset arvot”, ”tasa-arvo” yms. sössötystä jauhetaan joka paikassa, mutta sen tarkemmin ei avata sitä tosiasiaa, mitä ne ”arvot” pitävät sisällään.
No, ne meinaa alati kiihtyvää julkista pervoilua, perinteisen perhekäsityksen täydellistä romuttamista, kaikenlaisen epänormaalin (muun muassa sellaisen, mikä oli vielä muutama vuosikymmen sitten sairaus) valtavirtaistamista, väestönvaihdon kiihdyttämistä termistöä ja metodeja vaihtamalla.
Nato on myös poliittinen organisaatio, kulttuurimarxistinen järjestö, jonka yksi keskeisimpiä teemoja on vahva eurooppalaisen nationalismin VASTUSTAMINEN.
Mielestäni nämä ”länsimaiset arvot” ovat syytä rakentaa kokonaan uudestaan, keskeisin tavoite ja toive Naton, EU:n, YK:n ja muiden ylikansallisten järjestöjen hajoaminen keinolla millä hyvänsä, vain siten saamme sen elämänmuodon takaisin, joka näyttää, sekä kuulostaa eurooppalaiselta. - Anonyymi
On murheellista ja toisaalta raivostuttavaa katsella tällaista ruokottomuutta. Touhu ei näytä jäävän pelkkään valistamiseen kummajaisten olemassaolosta, vaan erityisesti transuagenda etsii lapsista ja nuorista koko ajan sopivia uhreja itselleen ja levittää perversiotaan muihin ja koko yhteiskuntaan ja erityisesti lapsiin ja nuoriin. Suomen lainsäätäjä antoi juuri äsken pikkusormen transuagendalle ja se taatusti vie koko käden. Tästä on niin paljon esimerkkejä maailmalta, joissa hulluus on erityisesti lasten osalta pidemmällä. Mielisairautta tulee ehkäistä eikä sitä levittää.
- Anonyymi
Euroopan tuho on lähellä ja syy on suvakkien. Euroopan tuhon syyt:
‑Mielisairas maahanmuuttopolitiikka.
‑Mielisairas kulttuurisota perinteisiä arvoja vastaan.
‑Mielisairas kansanterveyspolitiikka, jossa poliitikot alkavat leikkiä lääkäriä ja määräävät koko kansan pakkoarestiin ja pakkolääkintään.
‑Mielisairas talouspolitiikka eli Modern Monetary Theory, jossa valtio voi muka ottaa määrättömästi syömävelkaa ja kuitata tämän painattamalla katteetonta rahaa. Tätä temppua kokeiltiin jo Weimarin Saksassa, jossa Saksa painoi hulluna markkoja niille kansalaisille, jotka oli määrätty yleislakkoon protestina puolestaan sille, että Ranska kaappasi Ruhrin alueen.
‑Mielisairas energiapolitiikka, nollapäästöjen tavoittelu huuhaa-teknologialla, joka ei edes toimi pohjoisissa olosuhteissa silloin, kun energiaa eniten tarvitaan. Pisteenä iin päälle Venäjälle ryttyily ilman omia tai korvaavia energian lähteitä.
Euroopan tuho on vain ja ainoastaan suvakkien syy. - Anonyymi
Tätä on ihmisen mielen rappeutuminen, on lähdetty tanssiin paholaisen kanssa, paholainen on viejä, ihminen vikisiä.
- Anonyymi
USA:ssahan on jo transuamiraali. Saa nähdä milloin Suomen armeijaan ilmestyy vaikkapa transueversti. Nyt kun ollaan mukana tässä sotilasliitossa, jonka toimenkuvaan kuuluu myös Mädätys, vaikka joillekin tämä tosiseikka ei mene millään jakeluun.
- Anonyymi
Kyllähän ne afrikassakin lisääntyvt vaikka ovat köyhiä. Hyvinvointiyhteyskunta oli kaunis ajatus, mutta vihervasemmisto paskoi senkin jakamalla edut koko maailmalle.
- Anonyymi
Sipilän PERSKEKO-oikeistohallituksen aikana Suomeen haalittiin kymmeniä tuhansia läpsyttelijöitä. Pitää muistaa, että on myös Orpon ja EK:n etu, että maahan saadaan runsaasti lisää halpatyöläisiä Lähi-Idästä ja Afrikasta polkemaan suomalaisten omaa elintasoa ja palkkoja eli suomeksi halpatyövoimaa.
- Anonyymi
Toisaalta, miksi edes hankkia lapsia nyky-Suomeen, jossa sen omat päättäjät (puolueeseen katsomatta) eivät arvosta (kuin korkeintaan juhlapuheissa) omaa kulttuuria ja sen tapoja ja perinteitä, kieltä sekä kansaa. Suomesta on tullut 2000-luvulla koko muun maailman sosiaalitoimisto, joka jakaa veronmaksajilta kerätyt rahat ulkomaille sekä laittomasti maahan tulleille, joista ei päästä eroon kulumallakaan. Niilläkin rahoilla olisi pidetty yllä erinäisiä omille kansalaisille tarkoitettuja infraa ja palveluita, kuten terveydenhuoltoa. Mutta ei! Ollaan "niin rikasta" että.
Toisekseen, kun maahan on haalittu/haalitaan koko ajan kiihtyvällä tahdilla porukkaa kivikauden asteelle jääneistä Lähi-Idän ja Afrikan kulttuureista, voi olla varmaa siitä, että myös Suomessa ollaan kovaa vauhtia Ruotsin tiellä, ja maa on ennen kuin porukka huomaakaan - entinen kristitty maa ja silloinen islamistinen kalifaatti. Tuollaisiin olosuhteisiin kukaan tervejärkinen ei hanki lapsia kärsimään.- Anonyymi
Täytyy kyllä myöntää että jenkit ovat erittäin taitavia mielen hallintaan liittyvissä asioissa. Nythän USA alkaa myös todenteolla vaikuttamaan suomenkin politiikkaan. Tämä nykyinen homopropaganda on vasta esimakua siitä mitä on luvassa. Kaikki pääomat mitä kansa nyt omistaa ovat kohta entisiä pääomia, eliitti vie kaiken ja proletaari ei omista mitään. Kun omaisuutesi kulkee kätevästi keskolta varastetussa ostoskärryssä, setä samulille tulee kotoisa olo.
- Anonyymi
Siihen liittyy paljon nuorta väkeä ja joukko sen kun kasvaa vuosi vuodelta. Ja tämä on vaan pääasiassa Helsingistä ja lähialueilta. Onko meillä samanhenkistä joukkoa muuallakin maassamme? Arvattavasti, mutta ne kaikki eivät marssi Pride-kulkueissa.
Ilmeisesti sitä on ja samaan aikaan maassamme pohditaan syitä syviä alhaisen syntyvyyden suhteen. Kumpuaako se osittain Pride-ilmiöstä? Eiväthän nämä piirit ole lisäämässä maamme syntyvyyttä, vaan heillä on kokonaan toiset periaatteet ja ihanteet.
Kun nämä parhaassa lastenhankinta iässä olevat nuoret ovat keskittyneet vaan omaan ihannemaailmaansa, tästä ei muu yhdyskunta paljon hyödy. Heiltä jää tekemättä se tärkein, eli yhteiskunnan jatkuminen ja pystyssä pitäminen.
Tämä liike kuitenkin lisääntyy vuosi vuodelta ja samalla Suomen kantaväestön syntyvyys laskee samaan tahtiin. Meidän onneksi tänne on tullut ja tulee ehkä jatkossakin ihmisiä, jotka eivät alunperin tiedä PRIDE – liikkeistä vielä mitään.
Heidän harteillaan on tämän vanhenevan ja vähitellen hiipuvän maamme – eli Suomen – edelleen asuttuna pitäminen. Tällä vauhdilla se hiipuu ja hiljenee meistä kantaväestöstä – ja PRIDE – kulkueet ovat yksi tämän ilmiön kiihdyttäjiä.- Anonyymi
Ei syntyvyyttä haluta nousuun. Sen takia on pride.
- Anonyymi
Oliko jollekin yllätys että koko mätä läntinen maailma kääntyy Venäjää vastaan? Venäjällä ei maahantunkeutujille levitetä punaista mattoa eivätkä ABCDEFGHIVV-sekopäät marssi keskellä katua itseään lapsille paljastaen poliisin suojeluksessa. Kiinaan ja Intiaan ei NWO uskalla koskea, mutta Venäjän jälkeen seuraavana ovat vuorossa Filippiinit tai Kambodža. Venäjä ei tosin luovuta eikä taivu eli laittaa hanttiin NWO:lle kuten Pohjois-Korea, Kuuba, Syyria ja Iran. NWO ei luovuta ennen kuin jokaisessa maassa on presidenttinä & pääministerinä p€d0fiili, mies mekossa, rotumuukalainen jne
- Anonyymi
Nato nimenomaan pyrkii levittämään liberaaleja arvoja. Lapsia seksualisoivat pride-marssit ovat yleisiä natomaissa ja niitä tyrkytetään länsimaiden taholta liittolaismaille.
- Anonyymi
Ajatelkaa, että hallitus hyväksyy ja jopa kannustaa tälläiseen? Tuskin menee kauaa kun p€dofilia laillistetaan. Ihan vitun sairasta, mutta mitä kieroutuneempaa ja sairaampaa sitä parempi näemmä.
- Anonyymi
Lapsiin kohdistuvaan perversiopropagandaan pitää puuttua, sillä se ei ole enää narsistista leikkiä, vaan hyökkäys meitä kaikkia vastaan, avoimesti ja häpeää tuntematta, pienimpien, heikoimpien ja haavoittuvaisimpien kautta.
- Anonyymi
Nuoret taaperot teini-ikään päästessään ovat koulujen seksuaalikasvatuksessa saaneet julmettoman aivopesuaallon mielensä kehittyvissä aivoissa, mikä on de facto sekoittaneet heidän päänsä kansanterveyttä uhkaavaan asiaan neo-ideologiaan.
- Anonyymi
Ollaanko sitä amerikan mallia nyt purkamassa, vai eikö sitä olla?
- Anonyymi
Lapsi joka rakastavassa ydinperheessä kasvaa, saa elämänsä eväät sieltä. Hän ymmärtää että valtion aivopesulaitokset ovat alinta paskaa. Hän oppii käyttämään omia aivojaan, oppii luonnon järjestestyksen,lain ja tarkoituksen. Koulusta hän vie opin luonnontieteistä, ei valtion kumartamisesta. Hän oppii kunnioittamaan elämää ja sen kirjavaa kauneutta. Pyrkikää viettämään lasten kanssa mahdollisimman paljon yhteisiä hetkiä, silloin peto ei pääse puremaan ja myrkyttämään mieltä näiltä pieniltä herkiltä sieluilta.
- Anonyymi
Täyttä asiaa! Ei todellakaan muuta lisättävää.
- Anonyymi
Ei syntyvyyttä haluta nousuun.
Pridella syntyvyys halutaan pskoa. Sen takia se tuodaan päiväkoteihin ja kouluihin.- Anonyymi
pridettäjät pois kouluista ja päiväkodeista!
- Anonyymi
Haavisto ei välitä tulevaisuuden lapsilla
,koska pedari tarvitsee leikkikaluja. - Anonyymi
Alle 18-vuotias ei saa pelata kaupassa hedelmäpeliä, mutta peniksen saa silvotuttaa hedelmättömäksi mukaemättimeksi ja hormonihoidot voi myös aloittaa.
Mielenterveyspotilaiden arvojen priorisointi on vähintäänkin vaarallinen. - Anonyymi
Mielisairasta, luonnonjärjestyksen sekä Jumalan vastaista homomädätystä tungetaan nykyään jokapaikkaan. Yhdenkään lapsen ei pitäisi koskaan joutua kohtaamaan transvestiitteja eikä muitakaan samaan viiteryhmään kuuluvia mielenvikaisia perverssejä friikkejä.
- Anonyymi
Vihervasurit valehtelevat ja mädättävät jatkuvasti, mutta heidän luomansa ryhmäpaine pakottaa uskomaan kaikki terveen järjen tai moraalin vastaisuudet. Lopulta heikkomieliset antautuvat ja uskovat kaiken sen roskan, mitä hesarit ja ylet heille tyrkyttävät. Näin syntyy punavihreä kupla eli kultti sekä sen alakultit kuten koronakultti, ilmastokultti tai pervokultit, mutilaation tai jopa p€dofilian hyväksyminen. Taustalla isorikkaat globalistit nauravat.
- Anonyymi
Jos homot ja sukupuolisekoilijat eivät koittaisi aivopestä lapsia ja alle 18-vuotiaita eivätkä tuputtaisi saastaista rappioelämäntapaansa meille tavallisille, terveille ja luonnollisille ihmisille, ei minulla eikä varmaankaan monilla muillakaan olisi niin vahvaa vihaa, inhoa ja vastustusta heitä kohtaan.
- Anonyymi
Pride-mädätystä opetetaan ja pyritään normalisoimaan jopa joissain päiväkodeissa, tästä on jo useita esimerkkejä.
Valtamedia kertoo jatkuvalla syötöllä, kuinka ”monimuotoiset perheet ovat normaali asia ja osa nyky-yhteiskuntaa”, kuinka pojasta voikin muuttua tyttö ym. roskaa, mutta mitään negatiivista ei kuulu pride-porukasta ikinä, ei, vaikka siitä näkökulmasta löytyisi kirjoitettavaa vaikka millä mitalla. - Anonyymi
Näin juuri!
- Anonyymi
Priden arvot edistävät ja normalisoivat mielenterveydelliset ongelmat ja ‑sairaudet valtavirraksi. Mielenterveydelliset ongelmat ja ‑sairaudet eivät ole positiivisia asioita, päinvastoin. Sairauksien ynnä muiden epäluonnollisuuksien ihannointi on haitallista sekä yksilölle että koko yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Orbán näyttäisi laittavan kovan kovaa vastaan...
VIKTOR ORBÁN:
"Puheenjohtaja von der Leyen] on vihdoin sanonut selvästi ja suoraan, että he eivät anna niitä [meille kuuluvia rahoja] meille kahdesta syystä: koska unkarilaiset eivät päästä maahanmuuttajia maahan, ja koska unkarilaiset eivät päästä heidän LGBTQ-aktivistejaan lasten keskuuteen Unkarissa.
Eurooppalaisesta näkökulmasta - siitä, millaisen he uskovat Euroopan olevan - tämä on väärin.
He haluavat, että muutamme näitä lakeja, ja he käyttävät tähän kaikkia mahdollisia keinoja - myös taloudellista painostusta.
Voimme kuitenkin sanoa hyvin rauhallisesti ja maltillisesti, että emme päästä maahanmuuttajia maahan mistään rahasummasta.
Ei siis ole mitään rahasummaa, jonka takia antaisimme heidän vallata maamme.
Ei ole olemassa mitään rahamäärää, jonka vuoksi sallisimme sellaiset olosuhteet, joita näemme Länsi-Euroopan maissa: terrorismin uhka, rikollisuus, rinnakkaisyhteiskunnat - ja voisin jatkaa vielä pitkään.
Eikä ole sellaista rahasummaa, jonka vuoksi antaisimme lapsemme tai lapsenlapsemme LGBTQ-aktivistien käsiin. Se on mahdotonta!
Unkarilaisissa perheissä sitä ei voi edes ajatella, koska lasten kasvatus - erityisesti seksuaalikasvatuksen osalta - on aina perheiden ja vanhempien vastuulla.
Kukaan ei voi ottaa tätä heiltä pois, eivät varsinkaan koulut - eikä varsinkaan antamalla heidän tavata koulussa ihmisiä, joita emme halua heidän tapaavan kotona tai kadulla: kaikenlaisia seksuaalisia agitaattoreita, joita pitäisi kutsua LGBTQ-propagandisteiksi.
He eivät siis voi kiristää meitä taloudellisesti näissä kysymyksissä, koska nämä kysymykset - maamme, keitä täällä asuu, keitä meidän kanssamme asuu, mitä lapsillemme ja lapsenlapsillemme tapahtuu - ovat rahaa tärkeämpiä.
Silti he ajattelevat, että rahalla voidaan kiristää Unkaria, ja saada se muuttamaan näitä lakeja. Mutta se ei toimi!"- Anonyymi
Viisas mies tuo Orban!
- Anonyymi
"Unkarin pääministeri Viktor Orbán säikäytti Helsingin Sanomien toimituksen ja muut sionistit ottamalla poikkeuksellisen suorasanaisesti kantaa rodunsekoitusta vastaan. Kannanotollaan Orbán teki pesäeron Länsi-Euroopan oikeistopopulisteihin, jotka pyrkivät viimeiseen asti välttämään rodusta puhumista."
”Orbánin mielestä maat, joissa eurooppalaiset ja ei-eurooppalaiset kansat sekoittuvat, ’eivät ole enää kansakuntia’,” Helsingin Sanomat referoi uutisessaan ja jatkoi suoralla lainauksella: ”Me unkarilaiset emme ole sekarotuisia emmekä halua, että meistä tulee sekarotuisia.”
"Orbánin mukaan globalistit pyrkivät johtamaan eurooppalaisia harhaan väittämällä, ettei rotupuhtautta voitaisi enää saavuttaa. Kansanpettureista pääosin koostuva Unkarin parlamentin oppositio tuomitsi pääministerin kannanoton jyrkästi. Myös EU-byrokraatit olivat kauhuissaan Orbánin sanoista."
"Pääministerin mukaan rodun ja väestöpolitiikan ohella tärkein kulttuurillinen taistelukenttä on tällä hetkellä sukupuolikysymys, jota homolobbaajat pyrkivät käyttämään aseenaan terveitä kansakuntia vastaan. Euroopan komissio on haastamassa Unkaria oikeuteen tuoreesta laista, joka kieltää homopropagandan esittämisen esimerkiksi mediassa ja kouluissa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Unkarin pääministeri Viktor Orbán säikäytti Helsingin Sanomien toimituksen ja muut sionistit ottamalla poikkeuksellisen suorasanaisesti kantaa rodunsekoitusta vastaan. Kannanotollaan Orbán teki pesäeron Länsi-Euroopan oikeistopopulisteihin, jotka pyrkivät viimeiseen asti välttämään rodusta puhumista."
”Orbánin mielestä maat, joissa eurooppalaiset ja ei-eurooppalaiset kansat sekoittuvat, ’eivät ole enää kansakuntia’,” Helsingin Sanomat referoi uutisessaan ja jatkoi suoralla lainauksella: ”Me unkarilaiset emme ole sekarotuisia emmekä halua, että meistä tulee sekarotuisia.”
"Orbánin mukaan globalistit pyrkivät johtamaan eurooppalaisia harhaan väittämällä, ettei rotupuhtautta voitaisi enää saavuttaa. Kansanpettureista pääosin koostuva Unkarin parlamentin oppositio tuomitsi pääministerin kannanoton jyrkästi. Myös EU-byrokraatit olivat kauhuissaan Orbánin sanoista."
"Pääministerin mukaan rodun ja väestöpolitiikan ohella tärkein kulttuurillinen taistelukenttä on tällä hetkellä sukupuolikysymys, jota homolobbaajat pyrkivät käyttämään aseenaan terveitä kansakuntia vastaan. Euroopan komissio on haastamassa Unkaria oikeuteen tuoreesta laista, joka kieltää homopropagandan esittämisen esimerkiksi mediassa ja kouluissa."Orban on viimeinen eurooppalainen suoraselkäinen politiikko ja siksi sionistit vihaavat häntä. Globalistien pyrkimykset ajaa Eurooppa samanlaiseksi roskaväen sulatusuuniksi kuin USA nyt on johtaa automaattisesti valkoisen rodun tuhontaan. Britannia, Ranska ja Saksa ovat kärsineet suurista Euroopan valtioista eniten, mutta naapurimme Ruotsi on jo menetty sekarotuiseksi valtioksi.
Suomessa ajettu Woke-kulttuuri ja koko LGBTQ-toiminta on sairasta kansan kusetusta, siitä on vastuussa koko poliittinen eliitti mitä tukee sionsitien omistama massamedia. Putin on myös siksi vihattu, että hän ensimmäisenä pysäytti globalistien toiminnan Venäjällä ja tätä eivät poliittisesti lahjattomat suomalaiset ymmärrä massamedian propagandan kohteina! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orban on viimeinen eurooppalainen suoraselkäinen politiikko ja siksi sionistit vihaavat häntä. Globalistien pyrkimykset ajaa Eurooppa samanlaiseksi roskaväen sulatusuuniksi kuin USA nyt on johtaa automaattisesti valkoisen rodun tuhontaan. Britannia, Ranska ja Saksa ovat kärsineet suurista Euroopan valtioista eniten, mutta naapurimme Ruotsi on jo menetty sekarotuiseksi valtioksi.
Suomessa ajettu Woke-kulttuuri ja koko LGBTQ-toiminta on sairasta kansan kusetusta, siitä on vastuussa koko poliittinen eliitti mitä tukee sionsitien omistama massamedia. Putin on myös siksi vihattu, että hän ensimmäisenä pysäytti globalistien toiminnan Venäjällä ja tätä eivät poliittisesti lahjattomat suomalaiset ymmärrä massamedian propagandan kohteina!Unkari osoittaa hienoa esimerkkiä ja selkärankaa, varsinkin tässä asiassa Unkari on niitä harvoja hyviä esimerkkimaita Euroopassa.
On todella mielenvikaista, että pride-saastaa suorastaan tyrkytetään lapsille.
EU tekee kaikkensa, jotta Euroopan lapset ja nuoret tulisivat aivopestyiksi tämän mädätyksen avulla, tarkoitus niillä on, että kohta ei enää eroteta epänormaalia normaalista.
- Anonyymi
Alkaa kyllä ärsyttää, kun esimerkiksi Yle Areena on täynnä jotain sukupuoliseonneita. Kerrotaan kuin eeppistä sankaritarinaa miten joku on alkanut runnella terveitä sukuelimiään uuteen uskoon. Ja nuoret näkevät, että sellaisilla konsteilla saa loputtoman määrän julkisuutta ja paapovaa myötätuntoa.
Tuntuu kuin suunnitelmallisesti homotettaisiin – pyrittäisiin saamaan ihmiset kaikenlaisiin sairaisiin kokeiluihin ja syntyvyys pohjamutiin.- Anonyymi
Kyllä on sairasta touhua!
- Anonyymi
Nuoret naiset on valjastettu ajamaan globalistieliitin homopropagandaa ihmisoikeuksien nimissä.
Homot saavat adoptoitua lapsia vaikka seksuaalinen suuntautuminen estää lasten saannin, homot voivat mennä avioliittoon vaikka sekin on raamatun vastaista.
Miten voi olla, että jollain porukalla on omasta mielestään vain oikeuksia? - Anonyymi
Se on ollut ihan arvattavissa, että nämä ”arvoliberaalit” alkavat seuraavaksi lobbaamaan p€dofiliaa kansalle mädätyksen seuraavana asteena.
- Anonyymi
Vihervassarit ovat moraalisesti ja älyllisesti ala-arvoisia ihmisiä. Ja silloinkin, jos he ovat älykkäitä, niin he toimivat aivopestyinä kiusankappaleina vastoin hyviä tapoja ja vailla normaalin ihmisen moraalisia pidäkkeitä. On sietämätöntä joutua jakamaan yhteiskunta heidän kanssaan.
Melkein kaikki länsimaat pitäis jakaa kahtia, jotta normaalijärkiset välttyisivät vihervassareiden kiduttavalta vaikutukselta. Uusin esimerkki näiden tekopyhyydestä on maalituslakiehdotus. Vasurit toimivat jatkuvasti kansallismielisiä vastaan itse maalittaen heitä siten, että he joutuvat some-yhtiöiden, viranomaisten, työnantajien tai maksupalveluyhtiöiden rajun syrjinnän kohteeksi. Samanlaista vainoa ollaan nyt järjestämässä kansallismielisiä järjestyksenvalvojia kohtaan. Joskus kansallismieliset iskevät takaisin ja pyrkivät paljastamaan henkilöitä, jotka näitä vainokampanjoita masinoivat. Tämä on aiheuttanut vihervasemmistossa niin suurta kipua ja pelkoa, että maalittaminen aiotaan lisätä rikoslakiin. Käytännössä lakia sovellettaisiin vain yhteen suuntaan eli kansallismielisiä vastaan. Taas uusi lainsäädännön ja ‑valvonnan irvikuva. - Anonyymi
Euroopan tuho on lähellä ja syy on suvakkien. Euroopan tuhon syyt:
‑Mielisairas maahanmuuttopolitiikka.
‑Mielisairas kulttuurisota perinteisiä arvoja vastaan.
‑Mielisairas kansanterveyspolitiikka, jossa poliitikot alkavat leikkiä lääkäriä ja määräävät koko kansan pakkoarestiin ja pakkolääkintään.
‑Mielisairas talouspolitiikka eli Modern Monetary Theory, jossa valtio voi muka ottaa määrättömästi syömävelkaa ja kuitata tämän painattamalla katteetonta rahaa. Tätä temppua kokeiltiin jo Weimarin Saksassa, jossa Saksa painoi hulluna markkoja niille kansalaisille, jotka oli määrätty yleislakkoon protestina puolestaan sille, että Ranska kaappasi Ruhrin alueen.
‑Mielisairas energiapolitiikka, nollapäästöjen tavoittelu huuhaa-teknologialla, joka ei edes toimi pohjoisissa olosuhteissa silloin, kun energiaa eniten tarvitaan. Pisteenä iin päälle Venäjälle ryttyily ilman omia tai korvaavia energian lähteitä.
Euroopan tuho on vain ja ainoastaan suvakkien syy.- Anonyymi
Totta tämäkin.
- Anonyymi
Talousjulkaisu Financial Times (FT) kirjoittaa aiheesta, jonka kansallismieliset ovat tiedostaneet jo pitkään: Sosiaalisen median ja liberaalien arvojen esiinmarssi on tuhoamassa länsimaalaisten nuorten mielenterveyden. Itseinho ja itsemurhat ovat yleistyneet rajuun tahtiin viimeisten kymmenen vuoden aikana, jolloin älypuhelimet ja Internet-riippuvuus ovat vanginneet suuren osan nuorista epäterveeseen vaihtoehtotodellisuuteen.
Britanniassa itseensä tyytymättömien nuorten osuus populaatiosta on yli kaksinkertaistunut viimeisten kymmenen vuoden aikana, kun vielä 1990-luvun ja vuoden 2010 välillä trendi oli vielä alaspäin laskeva.
Ahdistuneiden ja itseään epäonnistujina pitävien määrä on noussut myös terävästi. Yhdysvalloissa elämää merkityksettömänä pitävien määrä on kohonnut FT:n mukaan ”rakettimaisesti”. Ranskassa 15–24-vuotiaiden masentuneisuus on nelinkertaistunut kymmenessä vuodessa.
Länsimaalaisten nuorten mielenterveyden käännekohta on 2010-luvun taite, jolloin älypuhelimet ja sosiaalinen media yleistyivät salamannopeasti. Somen ansiosta myös erilaiset perinteisille arvoille vihamieliset ja perverssit alakulttuurit, kuten transuilu ja kulttuurimarxismi, ovat levinneet aiempaa tehokkaammin nuorison keskuuteen sekä aiheuttaneet sukupuolisen ja rodullisen itsevihan määrän valtavan kasvun.
FT muistuttaa, että mielenterveysongelmat ovat erityisen yleisiä liberaaleilla nuorilla. Tämä ei ole yllättävää, koska liberaali ideologia perustuu valkoisten heteroseksuaalien häpeään ja itseinhoon. - Anonyymi
Laittaa pohtimaan sitä, että kuinka monta vuotta suomalaiset vielä jaksavat katsella tätä jenkeistä importattua woke-sontaa. Seksuaalivähemmistöjä käytetään surutta valtapolitiikan pelinappuloina. Näillä eväillä Suomi ei taida nousta. Tuonti-Pride on mukana aiheuttamassa kansallisen impotenssin.
- Anonyymi
Nykyinen monikansallinen mädätyskoneisto ja sitä tukeva media muodostavat pelottavan voiman ja LGBTQ℗-propaganda on niillä yksi ase, jolla käydään ainakin perheinstituutiota vastaan. Luonnonlaki asettaa lisääntymiseen perustuvan seksuaalisuuden korkealle perversioita ylempään asemaan. Pervot taistelevat rajusti luonnonlakia vastaa niin, että vain visva lentää. Ne tulevat häviämään taistelun, mutta vetävät mukanaan valtavan määrän ihmisiä turmioon.
- Anonyymi
Lapsi joka saa rakastavassa ydinperheessä kasvaa, saa elämänsä eväät sieltä. Hän ymmärtää että valtion aivopesulaitokset ovat alinta paskaa. Hän oppii käyttämään omia aivojaan, oppii luonnon järjestestyksen, lain ja tarkoituksen. Koulusta hän vie opin luonnontieteistä, ei valtion kumartamisesta. Hän oppii kunnioittamaan elämää sen kirjavaa kauneutta. Pyrkikää viettämään lasten kanssa mahdollisimman paljon yhteisiä hetkiä, silloin peto ei pääse puremaan ja myrkyttämään mieltä, näiltä pieniltä herkiltä sieluilta.
- Anonyymi
Ollaanko tämä amerikan malli purkamassa?
- Anonyymi
Kirkko päättää ketä he vihkivät, tähän voitte itse vaikuttaa osallistumalla seurakuntien kokouksiin ja haastamalla sateenkaariarvoja.
Itselläni ei ole mitään homo- ja biseksuaaleja vastaan, mutta transsukupuolisista on hieman asiaa. Valitettavan usein sukupuolenvaihtoa miettivät ihmiset kärsivät mielenterveysongelmista ja plastiikkakirurgin sijaan lienisi kannatavampaa psykiatrin tai terapeutin vastaanotto. Moni asia olisi paremmin jos mielenterveysongelmat hoidettaisiin kuntoon ajoissa. - Anonyymi
Englannin malli jossa kielletään lapsille
Puhumasta sukupuolesiirto asioita.
Vankilatuomiot käyttöön.- Anonyymi
Kannatan.
- Anonyymi
Transideologia vie yhteiskuntaa totalitaristiseen suuntaan
Kun lainsäädännön ja yhteiskuntaelämän perustana oleva biologinen sukupuoli muutetaan tarkoittamaan epämääräistä subjektiivista kokemusta tai mielikuvaa, saadaan sukupuolikäsitteen alle ujutettua yhteiskunnallinen toimintaohjelma, joka murtaa ydinperheen varaan rakentuvan inhimillisen lisääntymisen prosessin ja lasten kasvatuksen ja vie yhteiskuntaa atomistiseen suuntaan: yhteiskunnan perussoluksi tulevat yksinäiset ja irralliset yksilöt ydinperheen sijasta.
Kun yhteiskunta atomisoituu niin, että yhä useampi yhteiskunnan jäsen elää irrallaan läheisistä perhesuhteista, ihmiset altistuvat propagandan vaikutukselle. Tämä mahdollistaa keskitetyn vallankäytön tavalla, joka uhkaa yhteiskunnan vapautta. Ydinperhe tuhoamalla on mahdollista murentaa yhteiskunnan vapautta.
Perheen tuhoaminen on osa marxilaista yhteiskunnallista vallankumousta. ”Pyhän perheen salaisuus on maanpäällinen perhe. Jotta ensimmäinen voitaisiin hävittää, täytyy jälkimmäinen tuhota teoreettisesti ja käytännöllisesti.”- Anonyymi
Makrotason tarkastelun tärkeys
Yhteiskuntajärjestelmä muuttuu perustavasti, kun yhteiskuntajärjestelmän perustana oleva biologinen sukupuoli korvataan sukupuoli-identiteetillä.
1. Yhteiskuntaa aletaan hallita tosiasioiden vastaisten mielikuvien pohjalta.
2. Oikeuskäytäntöön tulee mielivaltaisia piirteitä, koska se toimii todentamattomien mielikuvien pohjalta. .
3. Sananvapautta rajoitetaan mielivaltaisesti, koska virallisten mielikuvien vastainen puhe voidaan määritellä rangaistavaksi vihapuheeksi.
4. Lapsia kasvatetaan päiväkodeissa ja kouluissa virallisen ideologian mukaiseen mielikuvamaailmaan, jonka avulla heidät voidaan erottaa todellisuudesta ja harhauttaa itseään vahingoittaviin toimintatapoihin.
5. Vanhempien kasvatusoikeuksia rajoitetaan, koska itse vanhemmuuden kategoria muuttuu juridiseksi konstruktioksi. Tämän seurauksena lasten huostaanotto helpottuu. Myös vanhempien ja lasten välistä kodissa tapahtuvaa viestintää kontrolloidaan.
6. Naisten yksityisyyden ja turvallisuuden suojaksi rakennettuja järjestelmiä murennetaan. Naisten turvattomuus lisääntyy, joten turvallisuutta pyritään suojaamaan luomalla kattava valvontajärjestelmä, jonka avulla jokaisen yhteiskunnan jäsenten liikkumista voidaan seurata.
7. Sukupuoli-identiteetille annettu keskeinen asema yhteiskuntajärjestyksessä johtaa uuden valtionuskonnon perustamiseen: yhteiskuntaa hallitaan sellaisten mielikuvien pohjalta, joita ei voida todentaa, mutta joiden kyseenalaistamisesta tehdään rangaistavaa.
- Anonyymi
Homojen oikeudet ja tasavertaisuus on saavutettu jo kauan sitten ja nykyiset lasten kastrointi-ideologiat sekä sukupuolen moninaisuus-uskonnon levittäminen eivät ole asioita, joiden puolesta haluan osoittaa mieltä. Myöskään seksuaalisuuden ei tarvitse vapautua yhtään enempää, se on jo äärimmäisen vapautunutta ja kaikki fetissiörkit voivat pysyä kotonaan toteuttamassa itseään minun mielestäni. T: lesbo
- Anonyymi
Suomi on täynnä koopiikkautuneita naisia joita ei uskalla panna verenmyrkytyksen pelossa, t neitsytpoika41
- Anonyymi
Pelottavintahan tässä on se, että vihervasemmistolainen transpska on läpäissyt kaikki yhteiskunnalliset instituutiot ja rakenteet. Muuta yhteiskuntaa velvoittavan sukupuolitiedon voi vaihtaa omalla ilmoituksella, vaikka ei ole transdiagnoosia tai aiettakaan transhoitoihin. Koululaisille järjestetään Setan aivopesutyöpajoja ja oppimateriaaleihin on ujutettu horinat pimpillisistä pojista, sadoista sukupuolista, aikuisena naiseksi kasvavista pojista ja raskaana olevista miehistä. Kaupan hyllyssä on miesten tamponeja.
- Anonyymi
Universumi pyrkii aina tasapainotilaan. Fysiikan laki. Karma on keino siihen. Noh, onneksi ainakin ne keiden kädet ovat veressä tämän kaiken keskellä saavat vielä mitä ansaitsevat. M*däntykööt H*lvetissä kuoltuaan, ei tuu todellakaan ikävä. Kannattaisi uskoa siihen että on olemassa hyvä ja paha ja Jumalaa leikkiessään käy aina loppupeleissä kalpaten. Vaikka politiikka näyttää siltä ettei Jumalan olemassaoloon uskottaisikaan tai vähintäänkin niin ettei Häntä kunnioiteta, niin kyseessä on kognitiivinen dissonanssi koska maailmanjohtajat yrittävät itse mukailla Jumalaa. Tästä päästään kätevästi Raamatun ismeihin joiden mukaan Paholainenkin yrittää jäljitellä Jumalaa esiintyen hyväntekijöinä. Juuri näin poliitikot menettelevät, jota massamedia uutisoinneillaan tukee. Media on aina valjastettu suojelemaan senhetkisiä päättäjiä.
- Anonyymi
Setajärjestö kouluissa on lastensuojeluilmoituksen paikka!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1312727Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262724- 1531450
- 2051445
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101351- 941311
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,551133Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141084Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 68988