Mitähän se tuntuu olla hölmö..

Anonyymi-ap

..ja innolla tukea Ukrainan korruptiota samaan aikaan kun kotimaassakin olisi paljon apua tarvitsevia:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1c4d6745-d6d1-4e31-8664-7803001f9b69

Ukrainan korrptioukot tekee hyvää tiliä, jossain oli että premiumautojen myynti siellä ennätyksellistä. Pitäähän ne hölmöjen eurooppalaisten eurot
johonkin työntää, romuteslatkin menee kaupaksi:

https://www.tivi.fi/uutiset/tv/027a65ae-42f0-49d1-a470-2107d71a8500?ref=ampparit:aaf0

Jokseenkin huvittavaa kun joku tollikka sitten pitää allekirjoittanutta epäisänmaallisena kun katson että rahaa voisi käyttää mieluummin suomalaisten avustamiseen, toisin kuin tollikka joka haluaa antaa ne korruptiohallinnon roistoille jotta saavat uusia mersuja ja bemareita.

-harmiseikirj-

61

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nukkusit russakka enemmän, vaikutat hieman uupuneelta.

      • Anonyymi

        Heh, heh.....


    • Tästä serhistä on ollut puhetta aiemminkin. Ja niin kuin tekstissä sanottiin usa ja britti ostaa siis ammuksia, eikä siis anna rahaa suoraan, niin silloin ei nää serhit ym. pääse hyötyyn. olihan meilläkin se Onni, joka maskikaupoista keräs suuret summat. Aina saa huijarit voitot. Maskin materiaalit löytyy ihan suomen metsistä, että siitä vaan ois hoidettu maskit ihan murto osa hinnalla ja ois kuule ollut hyvää tavaraa. Mutta suomalainen on sellanen alemmuuden tuntoinen, että aina kun on oman maan tuotos, niin se on jotenkin huono. mutta autas kun on joku thaimaalainen halpatuotanto muumimuki, niin siitä ollaan valmiit maksaan mitä vaan.

      • Anonyymi

        Yhden uutisen mukaan brittien sinne toimittamista panssarivaunuista iso osa on kadonnut, niitä ei löydy mistään. Paikalliset serhit takoo rahaa niillä varmaan aika hyvin.

        -harmiseikirj-


    • No siltä, miltä tuntuu nyt sinusta...

      Kiukuttelet Suomen ja länsimaiden ratkaisuista, etkä ilmeisesti vielä ole muuttanut idän maihin, missä sinusta asiat tehdään oikein.

      Ei sinua kuunnella. 😊

    • Miksi kotimaista pitäisi auttaa? Se on kuitenkin ainoa joka kiitokseksi avusta vittuilee sulle ja narisee kun ei saa enemmän.

      • Ja se mikä mua ärsyttää. Että kaikki jotka apua tarvii, niin vaatii rahaa. Onhan mulla auttamishalua ja työpaja missä tehdä mitä vaan ja useempi petikin tarjota yö sijaksi, mutta kaikki on vaan niin älyttömän ahneita.


      • JeroP kirjoitti:

        Ja se mikä mua ärsyttää. Että kaikki jotka apua tarvii, niin vaatii rahaa. Onhan mulla auttamishalua ja työpaja missä tehdä mitä vaan ja useempi petikin tarjota yö sijaksi, mutta kaikki on vaan niin älyttömän ahneita.

        Raha on niiden kannalta kiva, että voivat pysyä mukavuusalueellaan: oleskelussa, jossa mitään ei tarvitse tehdä ja minkään asian eteen ei tarvitse pinnistellä. Miten sellaisia edes voi auttaa? Vähän kuin yrittäisi valmentaa urheilijoita tyypeistä, jotka pelkää hengästymistä ja maitohappoja. Vähän kun on paita hiessä niin on mielestään jo tehty kovasti.

        Mutta tuohan koskee lähinnä suomalaisia, hyvinvointivaltiossa kasvaneita ja sen turvaverkkoihin hirttäytyneitä. Varmaan siksi mamut tekee yhä suuremman osan matalapalkkatöistä töistä, koska ne eivät vielä ole oppineet hyvinvointikansalaisiksi. Ja osa niistä saattaa hyvinkin arvostaa apua, joka ei tule rahan muodossa. Ja apu saattaa joskus olla tarpeenkin koska ihan toisenlaisissa oloissa kasvaneelle jotkut asiat täällä ovat omituisia siitä näkökulmasta. Se on myös palkitsevaa huomata, että kun jossain asiassa on vähän auttanut niin vaikka on jo varautunut että seuraavassa stepissä tarvitaan lisää apua, niin tyyppi saattaakin hanskata sen jo omatoimisesti.


    • Anonyymi

      Eikös ole kivaa teeskennällikin olevansa tyhmä: säilyy monilta murheilta silloin.

      Viisas näyttelee tyhmää.

    • Anonyymi

      Tässä yksi esimerkki hölmöydestä, kun punainen ei ole muka punainen: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009784420.html

      Supo and Valpon perillinen. Kädetöntä meininkiä. Esimerkki miten "lintukodossa" valhe naamioidaan joksikin muuksi kuin se on.

      • Anonyymi

        Jos sä oikeesti vakoilet, niin ne pisteet olisi siellä lähetystössä, eikä tolleen. Noi on Vvenäläisten piikkiin. "Huhuttajia", niin sanotusti. Suomalainen naapurikyttä pitää huolta "omistaan", kuten tunnettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä oikeesti vakoilet, niin ne pisteet olisi siellä lähetystössä, eikä tolleen. Noi on Vvenäläisten piikkiin. "Huhuttajia", niin sanotusti. Suomalainen naapurikyttä pitää huolta "omistaan", kuten tunnettua.

        Suomalainen taktikoi, kun Venäjä strategisoi. Ero on pitkäjänteisyydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen taktikoi, kun Venäjä strategisoi. Ero on pitkäjänteisyydessä.

        Siinähän panttivankeilevat keskenänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän panttivankeilevat keskenänsä.

        Tästä saisi jonkun megaleffan, tyyliin "Hampaatonta meininkiä Helsingissä". Kädettömyydellään vetää vertoja jopa James Bondille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä saisi jonkun megaleffan, tyyliin "Hampaatonta meininkiä Helsingissä". Kädettömyydellään vetää vertoja jopa James Bondille.

        Pitää vaan muistaa, että Imperiumia on monia, on Espanjan, Ranskan jne. jne. Nää brittiagenttihommat on ihan kusetusta ja silmään viilaamista puhtaasti. Ne pelaa samalla puolella Venäläisten kanssa. Supo kun avaa suunsa niin paskaa vaan valuu sieltä, muistakaa se.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän ne Venäjänkin puolella suomensukuiset heitetään tykinruuaksi pois venäläisten tieltä.

        Et ihannoidaan vaan sitä väkivaltaa vastuullisesti, kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ihannoidaan vaan sitä väkivaltaa vastuullisesti, kiitos!

        Ihmekään et suomifriiduille maistu olenkaan kotimainen HK. Junttiudella on hintansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmekään et suomifriiduille maistu olenkaan kotimainen HK. Junttiudella on hintansa.

        Ei jaksa hieroo päätänsä niin ei jaksa hieroo päätänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jaksa hieroo päätänsä niin ei jaksa hieroo päätänsä.

        Siis sitä päätänsä missä se älykkyys sijaitsee, se just se.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Lauletaan kimpassa Ukko-Nooaa, jookos vaikka karva-kookos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauletaan kimpassa Ukko-Nooaa, jookos vaikka karva-kookos?

        Väkivaltaa nähneetkään, savuavia unelmia vain, vai mitääääääääää!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaa nähneetkään, savuavia unelmia vain, vai mitääääääääää!?

        Joo joo, sanot että Putin on ollut meidän saunassa jo liian pitkään, ei me siitä syyllistetä. Ei se sinun vika ole. Koivisto ei muistanut laittaa ovea säppiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo, sanot että Putin on ollut meidän saunassa jo liian pitkään, ei me siitä syyllistetä. Ei se sinun vika ole. Koivisto ei muistanut laittaa ovea säppiin.

        Eiku siis, Kekkonen. No vittu valehtelet vaan jonkun nimen, ihan vaan kuka tahansa Suomen presidentti käy käytännössä ennen Salee.


    • Joo lisää leipää jonoon ja kodittomaksi jääneet majoitetaan niiden luo, joilla vielä asunto on.
      Kuulema jo ensi vuonna rytisee, lupailee porvarihallitus innokkaana.

    • Eikö kannattaisi mennä sinne äiti Venäjälle, kun siellä on kaikki paremmin.

      • Anonyymi

        Kukaan ei ole sanonut että Venäjällä on kaikki paremmin vaan että Suomella on kaikki huonommin kuin ennen kun kun kaksin käsin lapetaan rahaa eu:n lisäksi vielä Ukrainaan ja USA:han. Typerän paksukaisen kai on vaikea ymmärtää että se kaikki on meiltä itseltä pois.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole sanonut että Venäjällä on kaikki paremmin vaan että Suomella on kaikki huonommin kuin ennen kun kun kaksin käsin lapetaan rahaa eu:n lisäksi vielä Ukrainaan ja USA:han. Typerän paksukaisen kai on vaikea ymmärtää että se kaikki on meiltä itseltä pois.

        -harmiseikirj-

        Typerän työttömän ölmin on varmasti vaikea ymmärtää, että Ukraina taistelee vapaan maailman puolesta Natsi-Venäjää vastaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Typerän työttömän ölmin on varmasti vaikea ymmärtää, että Ukraina taistelee vapaan maailman puolesta Natsi-Venäjää vastaan.

        Onkin tosi vapaa maailma kun miehet pakotetaan rintamalle kuolemaan korruptioukkojen tulojen turvaamiseksi. Ovat siellä myös ihan tosissaan esittäneet että pitäisi sodan jälkeenkin olla 3v maastapoistumiskielto miehille etteivät vaan lähde pois paskasta maasta.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Markoja eli makarooneja alkaa tulemaan Myllyn Parhaalta lisää, kone oli rikki joka niitä teki.

      Minä en syö makaroneja mieluusti, koska niissä on sitä ilmaa sisällä, mieluummin spagettina tai lasagnena saman aineen.

      Turhaan voi mennä mahaan ilmaa jos syö niitä makaroneja, siitä niissä olevasta reiästä ja ilmavaivoja koko yöksikin.

    • Anonyymi

      Täällä rahoitetaan hyödyttömiä pellejä.

    • Joo, myönnetään, että Ukraina on korruptoitunut valtio ja sille onneksi yritetään tehdä jotain.

      Jos Suomi avustaisi pelkästään vähän korruptoituneita valtioita, niin voitaisiin avustaa maita kuten pohjoismaat ja Saksa.

      Nyt vaan aseita Ukrainalle niin paljon kuin pystyy ja sitten myöhemmin ruvetaan asettelemaan ehtoja.

      Kyllä minulle niin vihaksi pisti, kun Pietariin rakennettiin vedenpuhdistamoa suomalaisten varoin ja jouduttiin maksamaan tulleja osista Venäjälle viedessä. Eli ensiksi rakennetaan venäläisille puhdistamo, etteivät pilaisi itämerta ja sitten maksetaan vielä tullia lahjasta.

    • Anonyymi

      Montako ruplaa saat tästäkin putinisti postauksesta?

    • Anonyymi

      Kokeile itse miltä se tuntuu, sittenpähän tiedät!

      Eikä joku torvi trollukka lahjoita niitä rahoja ihan tuohon tarkoitukseen; mistä sä kerroit! Kyllä mä lahjoitan rahaa Ukrainan naisille ja lapsille, jotka ovat siellä sotatantereella kärsimässä. Olen pannut pieniä summia myös kirkon ulkomaan apuun, Ukrainaan.

      Ihan ykslysti, ovatko ortodokseja vai vaikka islaminuskoisia, sota on sotaa joka puolella maailmaa. Yhtä raakaa terrorismiä siviiliväestöäkin vastaan, kuin sotilaisiin kohdistetaan.

      Mistä sä olet saanut päähäsi etten mä auttaisi suomalaisia, ahdingossa olevia?
      En minäkään ihan kaikkea aina täällä kerro! Mutt jos on pakko jotain vastata, niin olen työllistänyt ns. työkokeilussa olevia miehiä 3 kpl. Kaksi kokkia ja yhden talkkari/yleismies Juntusen, jokapaikan höylän. Teki töitä mihin pystyi; ukkojen saunamajuri, kylvetti & avusti missä apua tarvitsivat, itse kävelevät miehet.

      Eihän sillä työkkäri avustuksella kukaan retkahtanut toimeen tule; joten firman ruuissa elivät jonkin aikaa. Joitain vaatteitakin olen ostanut; verrattavissa hoitajille ostamiini työvaatteisiin! Kyllä nuo 3 ainakin ovat jaloilleen päässeet, jokaisella vakituinen työpaikkakin, jossain muualla kuin mun leivissäni.

      Kyllä se ystävyys joidenkin kanssa on vankalla pohjalla vieläkin, soitellaan ja kerrotaan kuulumisia. Juntunen nyt käy kylässäkin, lähinnä Faijaa tapaamassa, he nimittäin ystävystyivät jo hoitokodissa; Faijan sairastaessa toipilaana sydäninfarktia.
      trollikka
      Jk. Kun munt kerran esimerkiksi valitsit; Hittoako se sulle kuuluu,
      mihin mä pikkusummia rahoistani käytän!

      • Anonyymi

        Koska sinäkin tykkäät maalittaa harmista venäjämielisenä vaikka ajattelen suomalaisten etua saat sitten myös takaisin tietysti.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sinäkin tykkäät maalittaa harmista venäjämielisenä vaikka ajattelen suomalaisten etua saat sitten myös takaisin tietysti.

        -harmiseikirj-

        Voihan Vee, olisi suomalaisten etu, olla Venäjän vasallimaa; kuten valkovenäjä?
        Ihan turha syyttää mua maalittamisesta; mä ainoastaan vastasin SUN aloitukseen!

        "Jokseenkin huvittavaa kun joku tollikka sitten pitää allekirjoittanutta epäisänmaallisena."
        Jos ett satu muistamaan enää mitä kirjoitit, yllä on se lainaus tekstistäsi! Dementikko sä olet? Yks lysti, mitä mieltä olet; ei heilauta mun persustaani mihinkään suuntaan; ainakaan toistiseksi.
        Pannaan tähän vielä uusintaan tämä; "Kyllä mä lahjoitan rahaa Ukrainan naisille ja lapsille, jotka ovat siellä sotatantereella kärsimässä. Olen pannut pieniä summia myös kirkon ulkomaan apuun, Ukrainaan." Uskotko sä tosiaan ett kirkko jakaa rahaa, muille kuin hätää kärsiville siviileille.

        Oi, oi ja voi voi, jos osus ja uppos.
        Illan jatkoja, toivottaa paha häijy; trollikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan Vee, olisi suomalaisten etu, olla Venäjän vasallimaa; kuten valkovenäjä?
        Ihan turha syyttää mua maalittamisesta; mä ainoastaan vastasin SUN aloitukseen!

        "Jokseenkin huvittavaa kun joku tollikka sitten pitää allekirjoittanutta epäisänmaallisena."
        Jos ett satu muistamaan enää mitä kirjoitit, yllä on se lainaus tekstistäsi! Dementikko sä olet? Yks lysti, mitä mieltä olet; ei heilauta mun persustaani mihinkään suuntaan; ainakaan toistiseksi.
        Pannaan tähän vielä uusintaan tämä; "Kyllä mä lahjoitan rahaa Ukrainan naisille ja lapsille, jotka ovat siellä sotatantereella kärsimässä. Olen pannut pieniä summia myös kirkon ulkomaan apuun, Ukrainaan." Uskotko sä tosiaan ett kirkko jakaa rahaa, muille kuin hätää kärsiville siviileille.

        Oi, oi ja voi voi, jos osus ja uppos.
        Illan jatkoja, toivottaa paha häijy; trollikka!

        Kun tein avauksen olin vähän aiemmin lukenut sun upituksen minusta toisessa ketjussa, en nyt kännykällä ala etsimään mutta aina saat takaisin kun asiattomasti heittäydyt. Ollaanko me oltu vasallimaa viimeiset 80 vuotta? Siltäkö se teistä ääliöistä tuntuu kun nykyään ei tunnu kelpaavan kuin riidan ja sodan haastaminen jenkkien käskyläisenä? V..un pellet.

        Ne sun rahat menee jonkun oligarkin veroparatiisitileille. Liki 80 prosenttia ukrainalaisistakin on sitä mieltä että niiden hallinto on mätä, loput varmaan sitten itse on varkaita.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan Vee, olisi suomalaisten etu, olla Venäjän vasallimaa; kuten valkovenäjä?
        Ihan turha syyttää mua maalittamisesta; mä ainoastaan vastasin SUN aloitukseen!

        "Jokseenkin huvittavaa kun joku tollikka sitten pitää allekirjoittanutta epäisänmaallisena."
        Jos ett satu muistamaan enää mitä kirjoitit, yllä on se lainaus tekstistäsi! Dementikko sä olet? Yks lysti, mitä mieltä olet; ei heilauta mun persustaani mihinkään suuntaan; ainakaan toistiseksi.
        Pannaan tähän vielä uusintaan tämä; "Kyllä mä lahjoitan rahaa Ukrainan naisille ja lapsille, jotka ovat siellä sotatantereella kärsimässä. Olen pannut pieniä summia myös kirkon ulkomaan apuun, Ukrainaan." Uskotko sä tosiaan ett kirkko jakaa rahaa, muille kuin hätää kärsiville siviileille.

        Oi, oi ja voi voi, jos osus ja uppos.
        Illan jatkoja, toivottaa paha häijy; trollikka!

        Tuossa juttulinkki, tomppelien sankari mainittu:

        https://www.voiceofeurope.com/poll-3-in-4-ukrainians-blame-zelensky-for-endemic-government-corruption/

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tein avauksen olin vähän aiemmin lukenut sun upituksen minusta toisessa ketjussa, en nyt kännykällä ala etsimään mutta aina saat takaisin kun asiattomasti heittäydyt. Ollaanko me oltu vasallimaa viimeiset 80 vuotta? Siltäkö se teistä ääliöistä tuntuu kun nykyään ei tunnu kelpaavan kuin riidan ja sodan haastaminen jenkkien käskyläisenä? V..un pellet.

        Ne sun rahat menee jonkun oligarkin veroparatiisitileille. Liki 80 prosenttia ukrainalaisistakin on sitä mieltä että niiden hallinto on mätä, loput varmaan sitten itse on varkaita.

        -harmiseikirj-

        Tämäkö se oli;
        "Heh, varohan vaan ettet itse joudu mysrskyyn kun alat muruttelemaan."

        Oikeesti ja p*sk**ko sen luulisit mua koskettavan? Siinähän repisitte päätänne, ei se multa pois ole. Ei kuuluta samaan työyhteisöön, tai tuskin edes kukaan palstalaisista on mun naapurini. Mulla on mun omat pikkumaiset tapani, mutt niihin ei kuulu murehtiminen, mun täällä kertomiini juttuihin tai kannanottoihin; koskien jotakin asiaa.

        Siitä vaan, jatka toki; jos se sun oloasi helpottaa! Mä olen tottunut kertomaan rehellisesti omat mielipiteeni. Saman mä nähdäkseni olen suonut yleensä myös muille, eräitä poikkeuksia lukuun ottamatta. Ja tämä pride kampanja on yks niistä -> muuten OK,
        mun puolestani; mutt alaikäiset mukulat, pitäisi rajata tämän ilmiön ulkopuolelle!

        Kovin erilaiseksi itsensä tunteva nuori; voisi käydä juttelemassa asiasta terveydenhoitajan tai koulukuraattorin kanssa. He voisivat ehkä keskustella asiallisesti kyseisestä aiheesta! Mutt kokonaisten alle teini-ikäisten valistaminen asialla, joka tuskin koskee kaikkia, sen ikäisiä.
        Mukulat ovat herkkiä, ja saattavat tunnistaa joukostaan myös ne erilaiset nuoret... Koulukiusaaminen on muutenkin yleistynyt huomattavasti, nyt sitt vielä tämä!
        trollikka


    • Anonyymi

      Neron ja hullun ero on häilyvä, melkein sama asia.

    • Anonyymi

      Miltä tuntuu olla niin Venäjä-mielinen, että faktat heittävät jatkuvasti häränpyllyä?

      • Anonyymi

        Ei saa kiusata Harmista, eriävillä mielipiteillä. Hän selvästi pahoittaa mielensä; jos ei saa omaa läpi! "Neron ja hullun ero on häilyvä, melkein sama asia."
        trollikka


    • Anonyymi

      No joopa joo. Sinun mukamas huvittuneisuutesi on läpinäkyvää vihanlietsontaa. Aina kaikki mukamas' huvittaa'. Yrität kääriä pahan hyvän viittaan. Olet vähäkuin paha susi lammasten vaatteissa. Kunhan kerroin sen ,minkä kaikki näkee.💩

      • Anonyymi

        Ps. Ei muuten mene läpi💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Ei muuten mene läpi💩

        Ps 2. Miltä tuntuu olla hölmö?💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Ei muuten mene läpi💩

        Ihan sama mitä sontiaiselle menee läpi :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä sontiaiselle menee läpi :)

        -harmiseikirj-

        Sontiainen vaan kiteyttää sen mitä muut ei tohdi tehdä,mutta kaikki sen näkee. Harmis keisarin uudet vaatteet👎💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä sontiaiselle menee läpi :)

        -harmiseikirj-

        Mä muuten yleensä myös allekirjoitan tekstini, ainakin silloin kun olen sun kanssa tukkanuottasilla! Noi paskakasan lähettäjän viestit ei ole minun, vaikka toisinaan mä saattaisin olla samaa mieltäkin.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä muuten yleensä myös allekirjoitan tekstini, ainakin silloin kun olen sun kanssa tukkanuottasilla! Noi paskakasan lähettäjän viestit ei ole minun, vaikka toisinaan mä saattaisin olla samaa mieltäkin.
        trollikka

        Tässä tuskin oli kyse sinusta. Herää nyt itsekkäistä harhoistasi. En todellakaan ole sinä. Luojankiitos T.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tuskin oli kyse sinusta. Herää nyt itsekkäistä harhoistasi. En todellakaan ole sinä. Luojankiitos T.💩

        Enkä tahdo että kukaan olettaa minun olevan sinä. Ei oletakkaan. Itse vaan omassa itsekkyydessäsi omit kaikki viestit itsellesi. Pysy ruodussasi. Älä änkee muiden reviirille. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä tahdo että kukaan olettaa minun olevan sinä. Ei oletakkaan. Itse vaan omassa itsekkyydessäsi omit kaikki viestit itsellesi. Pysy ruodussasi. Älä änkee muiden reviirille. 💩

        Jee jee, pidä reviiris, viesti ei tosiaan ollut sulle! Mä voin kiistellä Harmiksen kanssa asioista.
        Mutt kaikilla Suomessa asuvilla on sananvapaus; tarkoittaa muuten sitä ett erimieltäkin saa olla! Sulta on jotain tainnut jäädä huomioimatta, vaikka koulutusta ja asemaa ehkä riittääkin. Mä muuten hoitelen ihan itse erimielisyyteni, en ole pyytänyt sivustatukea!

        Päivänjatkoja sullekin, paskakasa! Ett näköjään muuta tunnistettavaa itsestäsi jättänyt!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jee jee, pidä reviiris, viesti ei tosiaan ollut sulle! Mä voin kiistellä Harmiksen kanssa asioista.
        Mutt kaikilla Suomessa asuvilla on sananvapaus; tarkoittaa muuten sitä ett erimieltäkin saa olla! Sulta on jotain tainnut jäädä huomioimatta, vaikka koulutusta ja asemaa ehkä riittääkin. Mä muuten hoitelen ihan itse erimielisyyteni, en ole pyytänyt sivustatukea!

        Päivänjatkoja sullekin, paskakasa! Ett näköjään muuta tunnistettavaa itsestäsi jättänyt!
        trollikka

        Olen kuule ylpeäati paskakasa. Siihen kenreen on turha rollikoiden änkee. En ole yhdessäkään viesatissä antanut sinulle taustatukea. Mikä luulet olevasi?💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuule ylpeäati paskakasa. Siihen kenreen on turha rollikoiden änkee. En ole yhdessäkään viesatissä antanut sinulle taustatukea. Mikä luulet olevasi?💩

        Sorry, ollut vähän kaikenlaista kiirettä, tässä kotona.
        Ei mun tarvitse tehdä arviota olemassa olostani. 38 vuotias yhden lapsen au-äiti. Kahden kissan ja koiran, yhden lapsen ja neljän aikuisen kanssa perheen muodostava kokonaisuus.
        Kesästä -> vuodenvaihteeseen olen puutarhatyöntekijä, lapsenpiika, pyykkäri ja siivooja, siinä sivussa kokkailen sapuskat koko köörille.

        Tosin toisinaan Faija voi lämmittää jotain keittoa jääkaapista, illalliseksi ja samalla toimii lapsenvahtina. Näitä kotitöitä jaetaan sen mukaan, kuka mitäkin osaa tehdä, tai ehtii.
        Systeri huolehtii paljon yleissiivouksista, me asutaan kahta omakotitaloa, vanhemmillani on oma asuntonsa ja rauhansa, yli 7kymppisiä, kun ovat!

        Saat uskoa ett hommaa kyllä riittää, vaikka muille jakaa; mutt oma apu = paras apu!
        Vuodenvaihteen jälkeen, mitä ilmeisemmin aloitan taas ansiotyöt, kodin ulkopuolella.
        Ettei tule väärinkäsityksiä, sen verran mulla on kapitaalia säästössä, ett sinne asti pärjään mainiosti, kun puutarha tontti pukkaa syötävää koko ajan. Kirsukoita ei tänä vuonna saada puista noukkia, omeniakin aika kitsaasti. Harmi! Keskustelu aiheesta loppuu tähän!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, ollut vähän kaikenlaista kiirettä, tässä kotona.
        Ei mun tarvitse tehdä arviota olemassa olostani. 38 vuotias yhden lapsen au-äiti. Kahden kissan ja koiran, yhden lapsen ja neljän aikuisen kanssa perheen muodostava kokonaisuus.
        Kesästä -> vuodenvaihteeseen olen puutarhatyöntekijä, lapsenpiika, pyykkäri ja siivooja, siinä sivussa kokkailen sapuskat koko köörille.

        Tosin toisinaan Faija voi lämmittää jotain keittoa jääkaapista, illalliseksi ja samalla toimii lapsenvahtina. Näitä kotitöitä jaetaan sen mukaan, kuka mitäkin osaa tehdä, tai ehtii.
        Systeri huolehtii paljon yleissiivouksista, me asutaan kahta omakotitaloa, vanhemmillani on oma asuntonsa ja rauhansa, yli 7kymppisiä, kun ovat!

        Saat uskoa ett hommaa kyllä riittää, vaikka muille jakaa; mutt oma apu = paras apu!
        Vuodenvaihteen jälkeen, mitä ilmeisemmin aloitan taas ansiotyöt, kodin ulkopuolella.
        Ettei tule väärinkäsityksiä, sen verran mulla on kapitaalia säästössä, ett sinne asti pärjään mainiosti, kun puutarha tontti pukkaa syötävää koko ajan. Kirsukoita ei tänä vuonna saada puista noukkia, omeniakin aika kitsaasti. Harmi! Keskustelu aiheesta loppuu tähän!
        trollikka

        Mitäkähän yrität todistellla
        ? No sorry
        , ei mennyrt läpi. 💩


    • Anonyymi

      Voidaan sitä tukea kotimaistakin. Ja varmaan tarpeen. Jonkun tahon pitäisi aloittaa keräys. Itse toivon, ettei toimiala yksin päätä miten varat käytetään parhaalla mahdollisella tavalla ja ainakin talous ja tilinpäätös julkisesti esillä. Ihmiset eivät halua lahjoittaa, jos lahjoitukset menee hallinnollisiin kuluihin tai muuhun pipellökseen.

    • Anonyymi

      Terveiset trollikalle,täältä pesee.💩

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      160
      2033
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1784
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1557
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      72
      1260
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1243
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      69
      1197
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      223
      1001
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      70
      815
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      750
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      194
      733
    Aihe