Mikä ihmeen vika TAAS!

Anonyymi-ap

Varpaassa on joku musta arpi. Mistä se on tullut? En ainakaan muista, että olisin sen satuttanut johonkin.

Nooh, ei ole kuitenkaan kipiä.

>simiti<

17

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mukkaa polla seinään, niin ei koske päähän enää

• Anonyymi

Jos kynnen alla, etkö ole iskenyt mihinkään, käy näyttään lääkärille. Voi olla ihosyöpää (harvinainen).

• Anonyymi

Ei ole kynnen alla ja ihan normi rupi. Olenhan saattanut sen etanolin vaikutuksen alaisena lyödä johkain.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kynnen alla ja ihan normi rupi. Olenhan saattanut sen etanolin vaikutuksen alaisena lyödä johkain.

>simiti<

Siinä ihon alla saattaa olla kuollutta verta. Parempi antaa olla ja seurata. Paranee itsestään jos mustelma. Huomioon ottaen ellei muita sairauksia. Heikentenyt verenkierto.. diabetes.. kuolio..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä ihon alla saattaa olla kuollutta verta. Parempi antaa olla ja seurata. Paranee itsestään jos mustelma. Huomioon ottaen ellei muita sairauksia. Heikentenyt verenkierto.. diabetes.. kuolio..

Lopulta koko varvas menee mustaksi ja tippuu pois kuin spitaalisella.. etc

• Anonyymi kirjoitti:

Lopulta koko varvas menee mustaksi ja tippuu pois kuin spitaalisella.. etc

Mulla jäi sormi elementti tönärin väliin ja mä ihan oikeesti luulin että se menee kuolioon. Mutta ihmeesti se parani, vaikka monta kuukautta meni. Vasemmalla joutu työtkin tekeen. Mutta yhtään en saikkua ottanu, tein siihen vaan ison tollon.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mulla jäi sormi elementti tönärin väliin ja mä ihan oikeesti luulin että se menee kuolioon. Mutta ihmeesti se parani, vaikka monta kuukautta meni. Vasemmalla joutu työtkin tekeen. Mutta yhtään en saikkua ottanu, tein siihen vaan ison tollon.

Auts😬jeesusteippiähän ne taitaa monet laittaa

• Anonyymi

Festarien jälkeen pitäisi laskea kalsarit.

• Anonyymi

Herttinen. Siinä on kynsikin särki. Taasko kuolen?

>simiti<

• Anonyymi

Verisyöpä melko varmasti, joku hyttynen etelä-epsanjasta matkannut luoksesi ilmavirtauksilla ja pistänyt syövän sinuun.

• Anonyymi

Totta. Muita vaihtoehtoja ei ole. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Muita vaihtoehtoja ei ole. 😁

>simiti<

• Tunnut olevan aika herkkä vähänkin poikkeavien merkkien suhteen terveydessäsi. Sinun ei pitäisi googletella ja ota muutenkin vähän rauhallisemmin.👍

Minulle tulee tosi helposti isojakin mustelmia. On aina tullut. Ei tarvitse kuin pahasti katsoa, sanoi joku 🙂 En välttämättä muista mitään erityistä tilannetta, missä olisin itseni kolhinut.

Etköhän selviä tuostakin 👍

• Anonyymi

Xms... äääh ei (eXtended Memory Specification).....

Xena, kun painaa nimimerkkiäsi, tulee suun kuva.

Mutta ei toimi tuo nappi mihin pitäisi kirjoittaa vapaa kuvaus, korjaatko tuon vian, niin voin kirjoittaa siihen vapaan kuvauksen.

• Anonyymi kirjoitti:

Xms... äääh ei (eXtended Memory Specification).....

Xena, kun painaa nimimerkkiäsi, tulee suun kuva.

Mutta ei toimi tuo nappi mihin pitäisi kirjoittaa vapaa kuvaus, korjaatko tuon vian, niin voin kirjoittaa siihen vapaan kuvauksen.

No tuota.. Se nappi on itse asiassa vain minua varten 😉 Jos haluat antaa palautetta, voit antaa sen ihan tässäkin. 🙂

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4020
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3648
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3175
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2548
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2397
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      49
      2156
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2015
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1758
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36