mitä kaikkea onkaan jäänyt kilteiltä miehiltä kokematta..

Anonyymi-ap

...kun ovat olleet niin kilttejä ja kunnollisia :(

yli-ikäisenä alkaa olemaan erittäin haastavaa (ehkä jopa mahdotonta) saada elämässään onnistuineita kiinni..

24

338

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiltillä ja kunnollisella miehellä alkaa posket roikkumaan sekä silmapussit sinistymään ja eikös noita suonikohjujakin ilmaannu säärin ennenkuin saavat itsellensä vaimon hommattua. On se sitten karseeta katseltavaa kun mies rupsahtaa pian kolmenkympin ikävuoden jälkeen.

      • Anonyymi

        Ei ala


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179954296

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • No iteltä ei oo jääny mitään ja kyllä mä kiltti olen ja kunnollinenkin, tuhma voin olla välillä.😁.🙂.

      • Anonyymi

        Kaveripojilla on sijansa 👍


    • Anonyymi

      Naiset kokematta ja kokematta pimpin saanti ja ei seurustellut koskaan eikä tiedä mikä on vaimo ja nainen eli ei oo kivaa olla köyhä ja rahaton mies eli olla duunari eli nyt pian hallitus vie viimeisetkin rahat ja elämän eli kellä rahaa niin se saa pimppii ja naisia

      • Anonyymi

        Minulla on tilillä vaikka heti nostettavissa 300+ tuhatta euroa ja arvopapereissa reilusti lisää. Naista ei silti ole. Ikääkin jo 80 v. On nyt jo diabeteskin ja siitä johtuva impotenssi, joten naisesta ei niin kovasti enää väliäkään.
        Mitenpä perustelet väitteesi?


    • Ei mitään jääny kokematta. päin vastoin, että tuskin näin montaa vanhaa tehdasta ois saanu kiertää, jos ois vaimo ja nainen ollut. Ja rahaakin on mulla paljon, ja meidän putkimiehet ihmetteli, että miksei heillä ole, niin sitten he miettivät ja tuli siihen päätökseen että heidän pitää laitta vaimot pois. Tehtaista vielä, että ne harvemmin tohon syliin tipahtaa, että niitä joutuu etsimään ja siinä ei hirveesti parisuhteille jää aikaa. vaikka oishan tollanen tietenkin kokemuksena voinu olla kiva. Mutta turha niitä on murehtia mitä ei ole, kun niitä keksii lottovoitosta lähtien ja aina ois tyytymätön.

      • Anonyymi

        Tulitko kaapista ulos eli naiset ei oikein nappaa ja kiinnosta ja semmoset pojat tai putkimiehet kiinnostaa jotka rassaa ja nuohoo ja varmasti rahaa kun ns putkimiehet rassaa ja maksaa siitä touhusta ja asuu vanhempien kotona niin ei menoja esim vuokraa sähjölaskuu ruokaan ei mee rahaa niin miksi naiset ei kiinnosta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulitko kaapista ulos eli naiset ei oikein nappaa ja kiinnosta ja semmoset pojat tai putkimiehet kiinnostaa jotka rassaa ja nuohoo ja varmasti rahaa kun ns putkimiehet rassaa ja maksaa siitä touhusta ja asuu vanhempien kotona niin ei menoja esim vuokraa sähjölaskuu ruokaan ei mee rahaa niin miksi naiset ei kiinnosta

        Ainakin tuolla tehtaissa on instgramissa paljon nais kuvaa kun sinne menee kattoonn, mee säkin vaan kattoo.


    • Juu, nössöt jää ilman laatupersertä.

    • Anonyymi

      Jos ei ole juonut viinaa baareissa niin kaikki kiva jää kokematta. Naisiin ei tutustu jos ei juo viinaa joten aika tylsä elämä on miehellä.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Parempi onkin, että ne viinaa juovat naiset jääkin kokematta. Muutaman joskus tuntenut... Kokekoot vain ne viinamiehet, siinäpä pari parinsa löytää. Jos löytää ja niin kauaksi kuin löytää...


    • Anonyymi

      Mikä aloittajalla on niin katkeruutta aiheuttanut, että pitää tulla anonyymipalstalle kiusaamaan kilttejä?

      Et uskalla ihmisiltä kysyä kasvotusten?
      Opettele käytöstavat.

      • Anonyymi

        Tässä avaudutaan kyllä siitä, miten kilttien miesten elämä on pilattu sillä kun naiset ovat suosineet kouluaikoina niitä koulukiusaavia lätkänpelaajia niiden kilttien sipsiä yksin nurkassa syövien pulskien videopelaajapoikien sijasta.


    • Mutta on kiltilläkin elämää, eikä se ole välttämättä kuin huonekasvi joka on ruukussa. Vaikka mä en vieläkään tiedä oonko mä kiltti. En mä koskaan oo lakia rikkonu, vaan ainoostaan kiertäny. Jos nyt joku kysyy, miten mä esim. Näihin nostureihin tai muihin oon päässy. Niin työmaallahan on se portti jossa on kulunvalvonta ja kaikki mahdolliset kiellot, niin enhän mä siitä mene, kun se on kielletty. Mutta työmaalle tulee usein kuormia ja muuta, että aitoja joutuu siirtään. Niin usein jää huonosti laittettua takasin. Niin usein voi olla turvaportin lähellä aukko ja siinä ei ole kieltoo, niin siitä sitten saa. Mä jo pikkupoikana, kun suojatiellä palo punanen valo. Niin en mä sitä punaista päin kävelly, vaan siitä suojatien vierestä. Että omasta mielestä mä oon kiltti.

    • Anonyymi

      Ai jai taas niin älytön aloitus että.

    • Anonyymi

      Tähän voisi todeta myös, että huono suhde vanhentaa. Kiltti mies elää stressivapaata vapaa aikaa. Saa tehdä mitä haluaa. Aikaa myöten arki voi tuntua helpottavalta ja vapauttavalta, ei tarvetta kantaa huolta toisesta. Saa tehdä enemmän mieleisiä juttuja, eikä kukaan ohjaa sun tekemisiä.

    • Anonyymi

      Yesh

    • Anonyymi

      Minun elämänkokemukseni saat helposti selville kuin luet raamatun sanasta sanaan, niin saat käsityksen mitä olen elämäni aikana kokenut.

    • Anonyymi

      Ja mikähän luokitellaan elämässä onnistumiseksi kuinkas hyvin se raha lämmittää yksinäisinä öinä

    • Anonyymi

      Enemmän sitä elämää on niillä kilteillä ja kunnollisilla kuin tämän ketjun aloittajalla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      154
      3094
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1643
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1587
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1465
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      380
      1459
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1275
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      16
      999
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      882
    9. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      59
      862
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      260
      842
    Aihe