Palstan naisoletetut eivät ole kykeneviä sitoutumaan :(

Anonyymi-ap

Tästähän on viime päivinä nähty parikin esimerkkiä, ja ne ovat vain ne mitä julkisesti näkynyt. Pari päivää sittenhän eräs laatuisa ja touhukas miesoletettu kysyi palstanaiselta majoittaisiko tämä luokseen jos tulisi pakkoevakko kotiseudulla, heti alkoi ämpyily naisoletetun puolelta. Eilen taas yksi miesoletettu vihjaisi voimakkaasti naimisiin menosta, kuten arvata saattaa naisoletettu löi homman lekkeriksi. Olisihan se mukavaa jos palstan jyöristä pari saataisiin aikaiseksi ja me mut päästäisiin juhlimaan häitä mutta ei onnistu ja se varsinkin on palstan naisoletettujen vika. Miesoletetut on ennakkoluulottomia ja avoimia muutokselle, naisoletetut ahdasmielisiä ja muutosvastaisia :D

-harmiseikirj-

103

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haist harmis kukkanen, jonka lehmä söi.

      Kaikella rakkaudella sanottuna.

      • Anonyymi

        Minkäs minä mahdan kun olen niin romantikko pohjimmiltani että haluisin teidän vakiintuvan :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs minä mahdan kun olen niin romantikko pohjimmiltani että haluisin teidän vakiintuvan :)

        -harmiseikirj-

        Sivusta totean, että mä ainakin olen vakiintunut jo aikapäiviä sitten. Siihen nyt ei vaan satu kuulumaan parisuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs minä mahdan kun olen niin romantikko pohjimmiltani että haluisin teidän vakiintuvan :)

        -harmiseikirj-

        Sä varmaan näytät sitten itse edeltä esimerkkiä. Koskas ajattelit vakiintua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs minä mahdan kun olen niin romantikko pohjimmiltani että haluisin teidän vakiintuvan :)

        -harmiseikirj-

        Juu, juu.. tota ny ei usko Erkkikään!

        Uso ny vaan.. me ei vakiinnuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä varmaan näytät sitten itse edeltä esimerkkiä. Koskas ajattelit vakiintua?

        Tämä oli hyvä veto! 😄


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tämä oli hyvä veto! 😄

        Ihan huono veto kun ei tässä ollu minusta kysymys :D

        -harmoseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan huono veto kun ei tässä ollu minusta kysymys :D

        -harmoseikirj-

        Tietysti on kysymys myös sinusta. Ei sulla ole paljon varaa mitään sanoa, jos et ensiksi näytä esimerkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan huono veto kun ei tässä ollu minusta kysymys :D

        -harmoseikirj-

        Just vastahan sulla se joku ihastus oli. Joko on kosittu? Kihlat ostettu? Päivä sovittu? Kirkko varattu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan huono veto kun ei tässä ollu minusta kysymys :D

        -harmoseikirj-

        Mutta juttu kääntyi sinuun..
        Sä et voi päättää miten keskustelu etenee.

        Nyt mallikkaasti vokottelemaan vaikka pökälettä. Se oli jonkunaikaa sitten ihan sulaa voita sun edessä.

        Näytät omalla esimerkilläsi, miten se vakiintuminen tapahtuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just vastahan sulla se joku ihastus oli. Joko on kosittu? Kihlat ostettu? Päivä sovittu? Kirkko varattu?

        Ei ole vielä, neito varmaan kerää rohkeutta kosintaan :D minäpä olenkin sitten heti että kyllä enkä ämpyile niin kuin pirppis

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä, neito varmaan kerää rohkeutta kosintaan :D minäpä olenkin sitten heti että kyllä enkä ämpyile niin kuin pirppis

        -harmiseikirj-

        Sinä tässä sitä vakiintumista peräänkuulutat, että näytä nyt sitä esimerkkiä vaan. Ei muuta kun sitä kosintaa kehiin vaan, niin olet uskottavampi saarnamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä, neito varmaan kerää rohkeutta kosintaan :D minäpä olenkin sitten heti että kyllä enkä ämpyile niin kuin pirppis

        -harmiseikirj-

        Siinä kuitenkin nyt ämpyilet, etkä mene ja kosi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä, neito varmaan kerää rohkeutta kosintaan :D minäpä olenkin sitten heti että kyllä enkä ämpyile niin kuin pirppis

        -harmiseikirj-

        Häh!?!

        Ämpyile??!

        Alun alkaenkaan ei ole muusta sovittu kuin kevyttä ja kivaa. Ei mitään suhteiluja suuntaan tai toiseen.

        Miksi hitossa mä nyt sit muuttaisin mieltäni? Olen hyvin loogisesti suhteillut pujottelijan kanssa ja peli on ollut selvä alusta lähtien.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Häh!?!

        Ämpyile??!

        Alun alkaenkaan ei ole muusta sovittu kuin kevyttä ja kivaa. Ei mitään suhteiluja suuntaan tai toiseen.

        Miksi hitossa mä nyt sit muuttaisin mieltäni? Olen hyvin loogisesti suhteillut pujottelijan kanssa ja peli on ollut selvä alusta lähtien.

        Siksi kun pujis on ehkä muuttanut ja olisi valmis vakiintumaan :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun pujis on ehkä muuttanut ja olisi valmis vakiintumaan :)

        -harmiseikirj-

        Höpsis. Ei ole.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höpsis. Ei ole.

        Tai munä en ainakaan ole valmis vakiintumaan. Olen puolivallaton aikapoikamiestyttö... =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun pujis on ehkä muuttanut ja olisi valmis vakiintumaan :)

        -harmiseikirj-

        Miksi toisella osapuolella olisi yksipuolinen oikeus muuttaa mitä on sovittu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toisella osapuolella olisi yksipuolinen oikeus muuttaa mitä on sovittu?

        Ei olekaan. Suhteemme pujiksen kanssa on sovittu tälläiseksi, yhdessä. Ja sopimusta on päivitetty pari kertaa vuodessa. Joten miksipä sitä muuttamaan..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei olekaan. Suhteemme pujiksen kanssa on sovittu tälläiseksi, yhdessä. Ja sopimusta on päivitetty pari kertaa vuodessa. Joten miksipä sitä muuttamaan..

        Siksi kysyinkin Harmikselta. Eihän siinä ole mitään järkeä, että toinen muka voisi vain yksinään sopimuksen muuttaa. Omalta puoleltaan voi tietenkin purkaa, mutta muuttaminen molempien puolesta on ihan täysin asiaton ajatus. Enpä usko, että Harmiskaan ajattelee, että se olisi toisinpäin oikein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kysyinkin Harmikselta. Eihän siinä ole mitään järkeä, että toinen muka voisi vain yksinään sopimuksen muuttaa. Omalta puoleltaan voi tietenkin purkaa, mutta muuttaminen molempien puolesta on ihan täysin asiaton ajatus. Enpä usko, että Harmiskaan ajattelee, että se olisi toisinpäin oikein.

        En minäkään usko, että hän tosissaan on. Harmis siis. Kunhan provoilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kysyinkin Harmikselta. Eihän siinä ole mitään järkeä, että toinen muka voisi vain yksinään sopimuksen muuttaa. Omalta puoleltaan voi tietenkin purkaa, mutta muuttaminen molempien puolesta on ihan täysin asiaton ajatus. Enpä usko, että Harmiskaan ajattelee, että se olisi toisinpäin oikein.

        Ei tietenkään molempien puolesta voi vain toinen muuttaa mutta jos pirppis lämpenisi ajatukselle olise hienoa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään molempien puolesta voi vain toinen muuttaa mutta jos pirppis lämpenisi ajatukselle olise hienoa.

        -harmiseikirj-

        Miksi hänen pitäisi? Tuskinpa hän olisi sitä sopimusta alunperin tehnyt, jos muka olisi muuta halunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään molempien puolesta voi vain toinen muuttaa mutta jos pirppis lämpenisi ajatukselle olise hienoa.

        -harmiseikirj-

        Ja siis sitoumushan sekin on, omalla tavallaan ja omanlaisensa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei olekaan. Suhteemme pujiksen kanssa on sovittu tälläiseksi, yhdessä. Ja sopimusta on päivitetty pari kertaa vuodessa. Joten miksipä sitä muuttamaan..

        Mutta olisiko sittenkin ollut parempi pitää sopimuksenne teidän kahden välisenä asiana eikä levitellä sitä palstalle?

        Sellainen on aika julmaa toista kohtaan, jos sillä sattuisi olemaan tunteita enemmän kuin sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olisiko sittenkin ollut parempi pitää sopimuksenne teidän kahden välisenä asiana eikä levitellä sitä palstalle?

        Sellainen on aika julmaa toista kohtaan, jos sillä sattuisi olemaan tunteita enemmän kuin sinulla.

        Tästä sivusta totean, että ainakin minun nähdäkseni sitä ovat kyllä tuoneet ihan molemmat esiin. Ei Pirppistä voi syyttää, kun toinen kerta on toiminut samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä sivusta totean, että ainakin minun nähdäkseni sitä ovat kyllä tuoneet ihan molemmat esiin. Ei Pirppistä voi syyttää, kun toinen kerta on toiminut samoin.

        Suhde kyllä, mutta kyllä minun mielestäni pirppis on kuitenkin se, joka aina sopimuksesta puhunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhde kyllä, mutta kyllä minun mielestäni pirppis on kuitenkin se, joka aina sopimuksesta puhunut.

        Kyllä mä muistelen nähneeni viittauksia siihen toiseltakin osapuolelta, vaikka hän ei yhtä suorasukainen olekaan. Ja oli miten oli, niin mikään ei ole vastenmielisempää kuin puolestaloukkaantuminen. Kyllä aikuinen ihminen pitää ihan itse huolen itsestään, ilman muiden moraalisointejakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suhde kyllä, mutta kyllä minun mielestäni pirppis on kuitenkin se, joka aina sopimuksesta puhunut.

        Niin.. no yhdessä on sovittu asiat ja kyllä ihan sovinnossa. Pujis on .. hmm.. hieman sulkeutuneempi kuin minä asioistamme.
        Sen hänelle suon.

        Turha tätä vanhaa asiaa on puida. Harmis nosti tän kun pujis heitti läppää avioliitosta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä muistelen nähneeni viittauksia siihen toiseltakin osapuolelta, vaikka hän ei yhtä suorasukainen olekaan. Ja oli miten oli, niin mikään ei ole vastenmielisempää kuin puolestaloukkaantuminen. Kyllä aikuinen ihminen pitää ihan itse huolen itsestään, ilman muiden moraalisointejakin.

        En minä ole tässä kenenkään puolesta loukkaantunut. Toimisin itse vaan toisin. Pitäisin suhteeni ja sopimukseni pois palstalta. Ja jos huomaisin, että toisella olisi suhteessa sopimuksesta huolimatta enemmän odotuksia, lopettaisin sen. Sellainen olisi parempi vaihtoehto kaikille.

        Mutta kukin tyylillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole tässä kenenkään puolesta loukkaantunut. Toimisin itse vaan toisin. Pitäisin suhteeni ja sopimukseni pois palstalta. Ja jos huomaisin, että toisella olisi suhteessa sopimuksesta huolimatta enemmän odotuksia, lopettaisin sen. Sellainen olisi parempi vaihtoehto kaikille.

        Mutta kukin tyylillään.

        Mitäpä me muka tiedämme toisen osapuolen ajatuksista? Ei hän ole edes tässä itse niitä esille tuomassa. Jos häntä asia kamalasti häiritsisi, niin eiköhän hän osaa sen itse Pirppikselle esille tuoda.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä me muka tiedämme toisen osapuolen ajatuksista? Ei hän ole edes tässä itse niitä esille tuomassa. Jos häntä asia kamalasti häiritsisi, niin eiköhän hän osaa sen itse Pirppikselle esille tuoda.?

        Pujis on kiltti poika ja tyytyy varmaan siihen sopimukseen paremman puutteessa. Ottaa vastaan sen minkä saa eikä halua vaarantaa sitä millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pujis on kiltti poika ja tyytyy varmaan siihen sopimukseen paremman puutteessa. Ottaa vastaan sen minkä saa eikä halua vaarantaa sitä millään tavalla.

        Ja lisää oletuksia. Morkkaat molempia osapuolia. Mitä iloa sä siitä saat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pujis on kiltti poika ja tyytyy varmaan siihen sopimukseen paremman puutteessa. Ottaa vastaan sen minkä saa eikä halua vaarantaa sitä millään tavalla.

        Haist kuule eilinen paska..

        Todella rumaa tehdä tuollaisia oletuksia.
        Luuletko tosiaan noin?
        Olet niin väärässä.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Harmis ei uskalla sitoutua. Pelottaa niin perk.leesti missä se paha peikko pillottelee ja hyökkää kimppuun juuri kun olet onnellisimmillasi. Ai vattu jos se satuu. Kaikkialla kaikenlaisia mustis peikkoja. Ystispeikkoja ja kamupeikkoja. Hui ,kuin vaasalandian kummitusjunassa olisi. Kun se on ohi niin helpottaa. Huoh,olen elossa💩

      • Anonyymi

        Pysy sä harmis vaan naisista kaukana. Et siten joudu mustasukkaisuudestasi syytteisiin. Tiesitkin tämän jo ihan sanomatta.💩


    • Anonyymi

      Onko täällä sitten joku tosiaan paria itselleen etsimässä? Yllättävää, eipä olis tullut itselleni mieleenkään etsiä seuraa tällaisesta paikasta.

      • Anonyymi

        Ja kyllä, en ole aikeissakaan sitoutua, enkä varsinkaan mihinkään, enkä keneenkään täällä. Mulla on jo ihan tarpeeksi muita sitoumuksia elämässäni. En tarvitse enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä, en ole aikeissakaan sitoutua, enkä varsinkaan mihinkään, enkä keneenkään täällä. Mulla on jo ihan tarpeeksi muita sitoumuksia elämässäni. En tarvitse enempää.

        Ai niin ja jos joskus sattuisin vielä lisää sitoutumaan, niin häät ovat ehdoton no go. En kuulu kirkkoon ja muussa mielessä se touhu on ihan turhaa.


    • Anonyymi

      Minulle kirkkohäät. Valkoinen laahus ja huntu. Vähenpään en tyydy💩

      • Anonyymi

        Se on oltava J umalan nimeen ja amen💩


      • Anonyymi

        Ai katosiko? Hähää täällä olen. Yritäppäs hunnuttaa👎💩


      • Anonyymi

        Morsian voi pukeutua valkoisiin vain jos on neitsyt.
        Mites on?

        -keinovaginamies-


      • Mennäänkö naimisiin? Mun vaan pitää liittyä takas kirkkoon niitä häitä varten.😉😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mennäänkö naimisiin? Mun vaan pitää liittyä takas kirkkoon niitä häitä varten.😉😄.

        Olisitte kyllä oiva pari :) pökäleen kanssa liitossa olevalle toki soisin piristävän "lääkityksenkin" kun uskoisin että tulee tarpeeseen :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisitte kyllä oiva pari :) pökäleen kanssa liitossa olevalle toki soisin piristävän "lääkityksenkin" kun uskoisin että tulee tarpeeseen :D

        Jaa..a en tiedä kun en häntä niin hyvin tunne mutta voisin mä riskinkin ottaa kun ihan hyvinhän hän myös vois ollakin se mun elämäni tärkein ja rakkain ihminen.🙂.


    • Harmiksessa tirkistelijän vikaa?

      • Anonyymi

        Miten niin? Vain havainto palstan kirjoituksista.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Vain havainto palstan kirjoituksista.

        -harmiseikirj-

        Kovastipa sinua kiinnostaa palstalaisten sutinat.


    • Anonyymi

      Mustasukkaiset miehet on nähty. Haistan ne jo kaukaa. Terve mustasukkaisuus on mieltä ylentävää,mutta vainoharhainenmustasukkaisuus on puistattavaa.💩

      • Anonyymi

        Mielestäni harmis,olet sairaalloisen mustasukkainen. Onneksi ymmärrät sen ja pysyt sinkkuna. Tsemppiä👍💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni harmis,olet sairaalloisen mustasukkainen. Onneksi ymmärrät sen ja pysyt sinkkuna. Tsemppiä👍💩

        Pökäleen mielipiteet huuhdellaan pöntöstä ihan niin kuin pökäle itsekin serlahuntuineen :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pökäleen mielipiteet huuhdellaan pöntöstä ihan niin kuin pökäle itsekin serlahuntuineen :D

        -harmiseikirj-

        Hahaa,mutta minäpä olenkin kelluva sellainen. En lähde vetämälläkään👎💩


    • Katkeraa niin kovin katkeraa ei ne naiset ole sellaisia kuin se kuka sua satutti. Niin että turha se on kaikkia maailman naisia syyttää yhden sua syyttä tai syystä satuttaneen naisen toimista.🙂.

      • Anonyymi

        Joko kaikki ovat syyllisiä tai sitten ei kukaan ole :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko kaikki ovat syyllisiä tai sitten ei kukaan ole :D

        -harmiseikirj-

        Ei...ei sitä yhden yksilön tekemisistä voi kaikkia syyllistää sellainen on vaan täysin turhaa katkeruutta ja vihaa mikä vain syö omaa itseä sisältäpäin ja aiheuttaa pelkkää lisää kärsimystä itselle. Ratkaisu onnellisempaan olotilaan olisi niistä irti päästäminen.🙂.


      • Ei Harmis ole koskaan seurustellut.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei Harmis ole koskaan seurustellut.

        No siitä en kyllä tiedä mutta eihän siihen kai seurustelua ihan välttämättä tarvitakaan että jotenkin satuttaa itsensä ja sen vuoksi sitten katkeroituu eikä osaa päästää siitä enää sitten irti.🙂.


    • Aijaa. Sepä ikävää. Minä oon ollut taas vissiin liiankin sitoutuvaa tyyppiä, kun en ole 24 vuoden aikana ennättänyt olla kuin puoli (6kk) vuotta sinkkuna. 😜

      Tosin onhan siihen vuosiin mahtunut 3 eri kumppaniakin. Gauhee lumppu.

      • Anonyymi

        Säkin olet kuitenkin moneen kertaan täällä sanonut, että jos nyt eroisit niin et sitten enää "vakiintuisi". Että älä esitä parempaa ku olet. 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säkin olet kuitenkin moneen kertaan täällä sanonut, että jos nyt eroisit niin et sitten enää "vakiintuisi". Että älä esitä parempaa ku olet. 😛

        En vakiintuisikaan, mutten myöskään sutinoisi kenenkään kanssa. Kun olen sinkku, olen sitä jalkoväliä mylden ja aivan oikeesti sinkku enkä vain osittain ja valituin palasin.

        Ei ole keltään pois tämmönen vanha haahka. Joten pyyhi kyyneleet. 😄


      • Huitale kirjoitti:

        En vakiintuisikaan, mutten myöskään sutinoisi kenenkään kanssa. Kun olen sinkku, olen sitä jalkoväliä mylden ja aivan oikeesti sinkku enkä vain osittain ja valituin palasin.

        Ei ole keltään pois tämmönen vanha haahka. Joten pyyhi kyyneleet. 😄

        *myöden


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        En vakiintuisikaan, mutten myöskään sutinoisi kenenkään kanssa. Kun olen sinkku, olen sitä jalkoväliä mylden ja aivan oikeesti sinkku enkä vain osittain ja valituin palasin.

        Ei ole keltään pois tämmönen vanha haahka. Joten pyyhi kyyneleet. 😄

        No ei kai tässä kukaan muukaan nyt niin kauheasti sutinoi. Harmista harmittaa vakiintumisen puute.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai tässä kukaan muukaan nyt niin kauheasti sutinoi. Harmista harmittaa vakiintumisen puute.

        Jotkut nyppii rusinat pullasta, muttei kelpaa koko paketti. Vaan eipä se mulle kuulu. Harmista leikityttää. 🙂


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Jotkut nyppii rusinat pullasta, muttei kelpaa koko paketti. Vaan eipä se mulle kuulu. Harmista leikityttää. 🙂

        Minkä nyt kukakin rusinoiksi mieltää. Musta sutinointi on rasittavaa, mutta toisaalta mun mielestä ne rusinatkin on rusinapullan huonoin osa. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä nyt kukakin rusinoiksi mieltää. Musta sutinointi on rasittavaa, mutta toisaalta mun mielestä ne rusinatkin on rusinapullan huonoin osa. 😂

        En kanssa tykkä rusinapullasta, mutten pullasta ylipäänsäkkään, joten jääköön syömättä. 😉


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        En kanssa tykkä rusinapullasta, mutten pullasta ylipäänsäkkään, joten jääköön syömättä. 😉

        Juu, mielellään jätän koko pullan muille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mielellään jätän koko pullan muille.

        Sama. Ainakin kaikki uudet pullat. Oleva käntty saa riittää.


    • Trollikkalassa oli ruuhkaa, mutta lupashan järkkäillä mulle asumuksen, kun oma tönö pitäis metsittää kuulemma. 😁

      Tiedä vaikka se mummukka ois mennyt viimemetreillä naimisiin mun kanssa, minkä kortteelia ois pitänyt lämmittää? 😁
      Joku ökyrikas rannikolta...eläs nyt sotke siinä. 😄

      • Anonyymi

        Olisi muuten aika hyvä diili jos perinöksi jättäisi kartanon tunnolliselle lämmittäjälle :)

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Kosikaa nyt joku ihmeessä joku tota Harmista, niin nähdään miten reippaasti niihin kuuluu suostua.

      • Anonyymi

        Kosintaahan Harmisreppana tähän nyt tuli kärttämään. Mustasukkasuus päässyt iskemään toiseen parkaan.


      • Anonyymi

        Mä voisin mutta se olis jo heti mustis kun mäkis mut. Tulis alemmuuskompelksi💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin mutta se olis jo heti mustis kun mäkis mut. Tulis alemmuuskompelksi💩

        Aina voit koettaa onneasi. Ainakaan sen ei pitäis ämpyillä yhtään, vaan sanoa kyllä. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin mutta se olis jo heti mustis kun mäkis mut. Tulis alemmuuskompelksi💩

        Mutta aika ilkeästi se sulle mun mielestä juttelee. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin mutta se olis jo heti mustis kun mäkis mut. Tulis alemmuuskompelksi💩

        Tämän maailman pökäleet on jo niin nähty :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän maailman pökäleet on jo niin nähty :D

        -harmiseikirj-

        Ei näköjään kykene palstan miesoletetutkaan situoutumaan. Puhut törkeitä naiselle, joka olis ollut sua kosimassa. 😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän maailman pökäleet on jo niin nähty :D

        -harmiseikirj-

        Älä unta näe. Joka aamu olen pöntössäsi! Huomiseen💋💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta näe. Joka aamu olen pöntössäsi! Huomiseen💋💩

        Äh. Minä mitään sitä kosimassa ole. Leikkiä hyvät ihmiset. Liian vanha mulle. Tykkään nuoremmista😘💩


    • Anonyymi

      Vaikka olisin vapaa en koske enää yhteenkään ukkoon kahdensadan metrin pituisella tikullakaan.

      Niin hyvin on petetty liitossa, että uskon nämä temput miesten puolelta kerralla!

      Ei vaikka olisi minkälainen prinssi. Ritari, tirehtööri, jönglööri mitä näitä onkaan.

    • Anonyymi

      Olen ehdottomasti muutosvastainen - ja myönnän sen nyt ja iankaikkisesti, amen.

    • Anonyymi

      Ja menkää ukot keskenänne liittoihinne!!

      • Anonyymi

        Näin juuri😄💩


    • Anonyymi

      Kenet niistä sä nyt haluaisit sitouttaa?

    • Anonyymi

      No onhan se täysin selvää että jos palstan yläotsikko on "Sinkut" niin täällä olevalla porukalla on negatiivinen bias - tai vaihtoehtoisesti luonteensa tai muiden ominaisuuksiensa suhteen - suuria haasteita suhteiden solmimista kohtaan.

      Mikäli puhutaan kyvystä kohdata vastakkaista sukupuolta nimenomaan tarkoitushakuisesti suhdeorientaatioon niin tämä palsta on täyttä aavikkoa.

      Itselleni tämä dyynimaiseman katseleminen on rauhoittavaa koska tiedän tasan tarkkaan että täällä ei tarvi edes unelmoida kohtaamisesta.

      • Anonyymi

        No joo kun joillakin näyttää olevan tämä palsta elämä. Joillakin on oikea elämä ja palstailu siinä sivussa vähän vitsi. Terkut💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo kun joillakin näyttää olevan tämä palsta elämä. Joillakin on oikea elämä ja palstailu siinä sivussa vähän vitsi. Terkut💩

        Kaikilla on se oikea elämä. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Sensijaan lähtökohtaisessa tuomitsemisessa ja antipatiassa on koska se ei ole ihmisessä todellakaan ansio tai positiivinen piirre tai edes koidu ihmisen perimmäiseksi hyväksi, koska siellä oman mukavuusalueen ulkopuolellakin on elämää ja koettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla on se oikea elämä. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Sensijaan lähtökohtaisessa tuomitsemisessa ja antipatiassa on koska se ei ole ihmisessä todellakaan ansio tai positiivinen piirre tai edes koidu ihmisen perimmäiseksi hyväksi, koska siellä oman mukavuusalueen ulkopuolellakin on elämää ja koettavaa.

        Totta puhut. Toki tiedän tuon enkä tuomitse. En ole mikään ketään tuomitsemaan .rakkaudella💩


    • Anonyymi

      Palstan sinkut on niin ikisinkkuuntuneita etteivät millään osaa enää seurustella. Parempi vaan että ette mieti pariutumisjuttuja niin ei tule ahdistus kohtauksia.

    • Anonyymi

      Harmis on joskus vuosia sitten tunnustanut olevansa sitoutumiskammoinen. Eräs anonyymi neito kertoi palstalla avoimesti olevansa kiinnostunut kahvittelemaan Harmiksen kanssa mutta hän sai pakit.

      • Anonyymi

        Ja sekös just mustasukkaisia harmiksia suututtaa. Kissa jota ei kesytetä ja joka kynsii. Äi miten raivostuttavaa😄💩


    • Olipas kyllä ikävä temppu jos vielä evakkoon joutuu😕

    • Kuule harmis.. sinänsä nämä sinun ihanan provosoivat aloitukset ovat kyllä oikein viihdyttäviä, mutta kun tämä palsta on vain mielikuvitusmaailmaa ja varsinaiset suhteilut tapahtuvat pääsääntöisesti palstan ulkopuolella.😅

      Mitäs tiedät, olenko vaikka minä kosiskellut palstan ulkopuolella vaikka ketä miesoletettua rekkautunutta ja anonyymia, mutta olen silti jäänyt yksin. - En kai minä sitä täällä itkisi. Yksin kotona vain värjöttelen ja pidän ikävää. 😉

      Valistunut arvaukseni on, että melko fiftysixty menee naisten ja miesten sitoutumishaluttomuus täällä.

      • Lainasit suurta suomalaista ajattelijaa. 😄


      • Anonyymi

        Palstalle pitää kuitenkin raportoida aina jos kerran sitoutua aikoo, ei se että jos jostain siviilielämästä löydät jonkun vapauta raportointivastuusta :D

        Jos on itkettävää palsta on mitä mainioin paikka siihen, täällä on mukavia kamumiehiä jotka sitten lohduttaa :) eikä me muutkaan sitten viitsitä ilkeillä jos nähdään että nyt on paha paikka :(

        -harmiseikirj-


      • Disseisback kirjoitti:

        Lainasit suurta suomalaista ajattelijaa. 😄

        Jokainen tsäänssi on mahdollisuus.😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Jokainen tsäänssi on mahdollisuus.😉

        Niin ja jos se ei onnistu, niin lähtee Kööppenhaminaan ja ottaa Ruotsin ksnsalaisuuden. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstalle pitää kuitenkin raportoida aina jos kerran sitoutua aikoo, ei se että jos jostain siviilielämästä löydät jonkun vapauta raportointivastuusta :D

        Jos on itkettävää palsta on mitä mainioin paikka siihen, täällä on mukavia kamumiehiä jotka sitten lohduttaa :) eikä me muutkaan sitten viitsitä ilkeillä jos nähdään että nyt on paha paikka :(

        -harmiseikirj-

        Ai kuinka kodikkaalta ja lämpimän harmoniselta yhteisöltä saatkaan palstan kuulostamaan, harmiseikirj. 👍 🤗

        Harmisko siis etunenässä tulee halaamaan ja silittelemään kurpan kurttuista poskea, että älä itke naisparka.. 🤭


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ai kuinka kodikkaalta ja lämpimän harmoniselta yhteisöltä saatkaan palstan kuulostamaan, harmiseikirj. 👍 🤗

        Harmisko siis etunenässä tulee halaamaan ja silittelemään kurpan kurttuista poskea, että älä itke naisparka.. 🤭

        En ehkä ensimmäisena, mikkoj & kumppanit varmaan hoitaisi sellaiset välittömät lohdutukset, harmis ilmaisisi myötätuntonsa ehkä vain olemalla oma rauhallinen itsensä ja voisi jopa intoutua järkiperustelemaan miksi on parempi olla ilman parisuhdetta.

        -harmiseikirj-


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin ja jos se ei onnistu, niin lähtee Kööppenhaminaan ja ottaa Ruotsin ksnsalaisuuden. 😁

        Näinkin.
        Rakkaus on kuin lankakerä – se alkaa ja loppuu. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ehkä ensimmäisena, mikkoj & kumppanit varmaan hoitaisi sellaiset välittömät lohdutukset, harmis ilmaisisi myötätuntonsa ehkä vain olemalla oma rauhallinen itsensä ja voisi jopa intoutua järkiperustelemaan miksi on parempi olla ilman parisuhdetta.

        -harmiseikirj-

        Juu, mä niin näen kuinka saunan lauteilla parannetaan maailmaa.. - Skumppaa ja kyyneleitä, eikä todellakaan mitään parisuhteilua enää ikinä! 🤣


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1950
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1507
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1320
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1225
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1111
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1027
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1017
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1002
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      851
    Aihe