Tämä elämisen kannatalta tärkeätä kuin lisääntymisen kannalta

34

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja saada elinkelvoton lapsi maahan? En lukenut linkkiä, mutta tämä on eka ajatukseni.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#180156240

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Se voisi olla kuten jutussakin kerrotaan todella vaarallista lapselle. En tiedä laskisiko riskiä sitten se jos vain mahdollisimman nopeasti kävisi avaruuden puolella tulemassa raskaaksi ja palaisi heti maahan. Myös painottomassa tilassa hedelmöittyminenkin saattaisi olla hankalaa. Ite olisin kyllä sitä mieltä että riskit lapsen terveyden kannalta olisivat aivan liian suuret.🙂.

      • En nyt tuota tuollain näe tuollaisena riskinä kun suojatua opettelisi tuollakin eiköhän sekin päivä vielä aukene.


      • Voisi luulla olisi jo astronautit täysin kyvyttömiä tekemään mukeloita jos tuollain olisi iso säteilyvaara. Epäilen että asiaan pystyy ihan varmasti suojautua jos haluttaisi.


      • Näyttää se olevan vaikeaa olot olisi hyvä saada oikeaksi ettei astronautit kärsi säteilystä https://tieku.fi/ihminen/onko-vaarallista-tulla-raskaaksi-avaruudessa

        Eiköhän sen vuoksi olisi tärkeätä avaruudessa opetella myös suojautuu säteilyltä?


      • ”Jos ihminen haluaa tulevaisuudessa asua ja viettää enemmän aikaa avaruudessa, tulee ensin ratkaista lisääntymiseen liittyvät mikrogravitaation ja avaruussäteilyn aiheuttamat ongelmat. ”

        nyt on tärkeä ja aika tähän puuttua.

        https://www.duodecimlehti.fi/duo90341


      • minä vaan en lukenut otsikkoa taas pidämme taas innoistuin liian varhain🥰 taas saa odotella haaveiden toteutumisesta. Täytyy tuokin synti kertoa joskus haaveet/ajatukset


      • valtakunta kirjoitti:

        Näyttää se olevan vaikeaa olot olisi hyvä saada oikeaksi ettei astronautit kärsi säteilystä https://tieku.fi/ihminen/onko-vaarallista-tulla-raskaaksi-avaruudessa

        Eiköhän sen vuoksi olisi tärkeätä avaruudessa opetella myös suojautuu säteilyltä?

        Näin mä olin käsittänytkin asian olevan että se vaarallista olisi. Ja sen tiesinkin että astronautit saavat tosi paljon säteilyä reissuillaan avaruuteen. Parhaimman mukaanhan astronautteja kyllä yritetään suojata säteilyltä esimerkiksi ISS avaruusasemalla mutta silti he saavat isoja säteilyannoksia matkoillaan.🙂.


      • valtakunta kirjoitti:

        ”Jos ihminen haluaa tulevaisuudessa asua ja viettää enemmän aikaa avaruudessa, tulee ensin ratkaista lisääntymiseen liittyvät mikrogravitaation ja avaruussäteilyn aiheuttamat ongelmat. ”

        nyt on tärkeä ja aika tähän puuttua.

        https://www.duodecimlehti.fi/duo90341

        Nuo on juu isoja ongelmia ratkaistavaksi jos avaruudessa meinataan ihmisten viettävän yhtään pidempiä aikoja.🙂.


      • valtakunta kirjoitti:

        minä vaan en lukenut otsikkoa taas pidämme taas innoistuin liian varhain🥰 taas saa odotella haaveiden toteutumisesta. Täytyy tuokin synti kertoa joskus haaveet/ajatukset

        Jep. Samaan tulee kyllä myös itsekin syyllistyttyä joskus. Pitäis vaan aina malttaa lukea koko juttu eikä vaan silmäillä nopsaan läpi.😊. Jonkin aikaa saa kyllä odottaa vielä jos haluaa turvallisesti avaruusvauvan saada ja se unelmana on.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Samaan tulee kyllä myös itsekin syyllistyttyä joskus. Pitäis vaan aina malttaa lukea koko juttu eikä vaan silmäillä nopsaan läpi.😊. Jonkin aikaa saa kyllä odottaa vielä jos haluaa turvallisesti avaruusvauvan saada ja se unelmana on.🙂.

        Luin vain otsikon kun yhtä-äkkiä mieli teki rakastella avaruudessa ja etsin googlella. Joten yritin piristää kaikkia koska itse kerkesin innostuu tuli terällä. Vain haaveista tämä lähti. Seksi pyörii koko ajan mielessä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Luin vain otsikon kun yhtä-äkkiä mieli teki rakastella avaruudessa ja etsin googlella. Joten yritin piristää kaikkia koska itse kerkesin innostuu tuli terällä. Vain haaveista tämä lähti. Seksi pyörii koko ajan mielessä.

        Sen vuoksi koko juttu jäi lukematta. 🥳😅🥰 sitä menee noissa haaveissakin jo ihan kuin solmuu. Eikä edes tajua noh mitä tulikaan laitettua.


      • valtakunta kirjoitti:

        Luin vain otsikon kun yhtä-äkkiä mieli teki rakastella avaruudessa ja etsin googlella. Joten yritin piristää kaikkia koska itse kerkesin innostuu tuli terällä. Vain haaveista tämä lähti. Seksi pyörii koko ajan mielessä.

        Seksi avaruudessa ja painottomassa tilassa voisi kyllä olla hieno ja upea ja mielenkiintoinen kokemus mutta ehkäisystä pitäis kyllä näillä tiedoilla huolehlehtia.🙂. Ja kyllähän se seksi lähes jokaisella(ei tietysti kaikilla) varmasti ainakin välillä pyörii mielessä.☺️.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sen vuoksi koko juttu jäi lukematta. 🥳😅🥰 sitä menee noissa haaveissakin jo ihan kuin solmuu. Eikä edes tajua noh mitä tulikaan laitettua.

        Välillä kun on vilkas mielikuvitus näissä asioissa niin se ehtii kyllä juoksemaan joskus omaa parempaa harkintaa edelle kyllä.😄😋.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Välillä kun on vilkas mielikuvitus näissä asioissa niin se ehtii kyllä juoksemaan joskus omaa parempaa harkintaa edelle kyllä.😄😋.

        Sitä uskoo olevansa turvassa, jos tuollaiseen päätyisi, eikä uskonut olevan noin huonoissa tiloissa olevan astronautit.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sitä uskoo olevansa turvassa, jos tuollaiseen päätyisi, eikä uskonut olevan noin huonoissa tiloissa olevan astronautit.

        Ei sitä osaa pelätä sellaista mistä ei tiedä tai mitä ei ymmärrä ja siksi myös tieto joskus lisää tuskaa vaikka se omaksi hyväksi se tieto olisikin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei sitä osaa pelätä sellaista mistä ei tiedä tai mitä ei ymmärrä ja siksi myös tieto joskus lisää tuskaa vaikka se omaksi hyväksi se tieto olisikin.🙂.

        Ei sitä ikinä asiat voisi olla noihin huonosti. Luulisi olisi niin hyvin estetty sädetys.


    • Anonyymi

      Vittu sä oot sekasin ihme kun ei valtion vuokrakohdussa

    • Säteilevä mutanttilapsi?
      Itse pidän vastuuttomana koko avaruusturismia, rakettien moottoreiden päästöt nousuvaiheessa, avaruuteen jäävä romu (kantoraketit, polttoainesäiliöt jne..) niinku ei tämän yhden planeetan roskaaminen jo riittäisi🙄
      Ja se rahan syytäminen tonne kiertoradalle tai sen yli samaan aikaan kun tämä planeetta asukkaineen käy kohti tuhoaan.
      Itsekästä.

      • minä vaan en lukenut otsikkoa taas pidämme taas innoistuin liian varhain🥰 taas saa odotella haaveiden toteutumisesta.


      • valtakunta kirjoitti:

        minä vaan en lukenut otsikkoa taas pidämme taas innoistuin liian varhain🥰 taas saa odotella haaveiden toteutumisesta.

        Saa kai sitä haaveita olla, minä vaan oon niin pessimistinen ja kyyninen (ja realisti) et näkisin paremmaksi tutkia ennemmin et miten saadaan tämä kotiplaneetta pysymään asumiskelpoisena ennenku lähtään ylenpalttisesti syytämään rahaa tutkimuksiin miten saadaan ihminen avaruuskelpoiseksi..

        Sinällään kyllä mielenkiintosia linkkejä olet laittanut tähän ketjuun,


    • Anonyymi

      Eikö lapsiluku ole jo täynnä?

      • Kai nyt saan haaveilla kauniista asioista vaikka näyttävästi näyttää olevan suurin osa kateellisia jo haaveille vastausten perusteella.😅🤱🏻 kyllä sanoin miehelle nyt lähetään säästää rahaa. Empaattikyvyttömiä vastauksia tuli heti alkuun suurinosa.


    • Eikö se nyt riitä että olet jo kansoittanut puolen suomea, tarvitseeko se avaruuskin kansoittaa heti paikalla 🙂

      • Kyllä se olis aiheellista, näkisit avaruuden rakkaasi kanssa. Voisi luulla et jättäisi asiaa vain siihen vaan haluisit nauttia siitä ja pysyvän muiston ja elämän rakentaa mihin ihmiskunta ei vielä ole. Elämäni on lyhyt jos se olisi pitempi ei olisi niin kiire. Minulla on joku raskauden ajan seksihimo korvannut ikävät puolet raskaudesta, en voi pahoin vaan kova halu saada lapsia koko ajan täytettä kohtuun.


      • Kaikesta sitä joutuu kärsimään. Miehellekin pistin tilauksen tänä illaksi että antaisi minulle. Toivottavasti tämä mahdollisuus avautuu ettei tarvitse itselle vain seksiromaaneja raapustella.


      • Toivon että sinulla on helpompaa. Minulla ei tule mieheltä kuin automaatista tilattaessa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Toivon että sinulla on helpompaa. Minulla ei tule mieheltä kuin automaatista tilattaessa.

        Huono juttu kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa...🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Huono juttu kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa...🙂

        Kaikki ei mene aina täydellisesti. 🤔 onneksi poikkesin suihkussa. 🥰 vie pahimmat halut.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kaikki ei mene aina täydellisesti. 🤔 onneksi poikkesin suihkussa. 🥰 vie pahimmat halut.

        Kylmä suihku varmaankin


      • E-Lukka kirjoitti:

        Kylmä suihku varmaankin

        Ei sellaiset mitään auta vaan lämmin vesipaine. Hoitaa värinät.


    • Anonyymi

      Kävisikö millään lentokone lentokorkeudella 10 500 metriä ja ahdas vessa?

      AV

      • Eiköhän joku vielä tartu tähän, sinä olet muutenkin hyvää isukki ainesta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      471
      10486
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2576
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      60
      2042
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1769
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1472
    6. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      161
      1405
    7. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1330
    9. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1328
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1225
    Aihe