Kyllä se bodycount on tärkeä

Anonyymi-ap

359

9122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osaava mies opettelee lukemaan naisen kehonkieltä sekä sanomisia. Täten saa selville onko nainen oikeasti siveä vai satojen jännämiesten käyttämä joka nyt vihdoin haluaa asettua aloilleen tyytyen kilttiin ja kunnolliseen mieheen.

      Vaikka kilttien ja kunnollisten miesten naistenkaipuu on kova, tulisi heidänkin pyrkiä pitämään standardinsa korkealla ja välttää jännämiesten ähkimiä naisia.

      • Ja höpöhöpö.😂.


      • Anonyymi

        Sinulla on mustavalkoinen ajatusmaailma. Ihmiset eivät jakaudu noin yksinkertaisesti kiltteihin miehiin ja jännämiehiin sekä siveisiin naisiin ja muihin. Mies tai nainen joka puhuu ja kirjoittaa sinun tavallasi ihmissuhteista, ei ole kiltti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on mustavalkoinen ajatusmaailma. Ihmiset eivät jakaudu noin yksinkertaisesti kiltteihin miehiin ja jännämiehiin sekä siveisiin naisiin ja muihin. Mies tai nainen joka puhuu ja kirjoittaa sinun tavallasi ihmissuhteista, ei ole kiltti.

        Kaikki meistä ovat luokiteltu,niin koulutuksen.iän,palkan,sivityksen,yhteiskunnallisen aseman,varallisuuden sekä verotuksen mukaan.Joka muuta väittänee,puhukoon pukillensa,Joulun tietämissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki meistä ovat luokiteltu,niin koulutuksen.iän,palkan,sivityksen,yhteiskunnallisen aseman,varallisuuden sekä verotuksen mukaan.Joka muuta väittänee,puhukoon pukillensa,Joulun tietämissä.

        Luokitukset ovat yksinkertaistuksia. Ja jaottelu kiltteihin miehiin ja jännämiehiin on yksinkertaistus joka ei vastaa todellisuutta. Tällaisia jaotteluja tekevä ihminen ei ole viisas, elämää nähnyt, empaattinen, kiltti...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki meistä ovat luokiteltu,niin koulutuksen.iän,palkan,sivityksen,yhteiskunnallisen aseman,varallisuuden sekä verotuksen mukaan.Joka muuta väittänee,puhukoon pukillensa,Joulun tietämissä.

        Toistan ja höpöhöpö.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Toistan ja höpöhöpö.🙂.

        Katso peiliin niin näet pöhö höpöhöpön.


      • Anonyymi

        Juurikin noin. Sitä voi olla joko naurettava aisurimies joka pääsee aina vain jonkun muun jälkiliukkaille tai sitten itseään ja kunnollisia naisia arvostava mies. Eihän ne naiset siitä tykkää jos tuomitsee niiden seksuaalihistorian mutta hyvä se on niidenkin tietää missä niillä meni pieleen.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katso peiliin niin näet pöhö höpöhöpön.

        Ei se sun höpöhöpöjäsi miksikään muuta.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on mustavalkoinen ajatusmaailma. Ihmiset eivät jakaudu noin yksinkertaisesti kiltteihin miehiin ja jännämiehiin sekä siveisiin naisiin ja muihin. Mies tai nainen joka puhuu ja kirjoittaa sinun tavallasi ihmissuhteista, ei ole kiltti.

        Jos naisella on 100 aikaisempaa seksikumppania, niin kuvitteleeko joku tosissaan että numero 101 olisi se viimeinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luokitukset ovat yksinkertaistuksia. Ja jaottelu kiltteihin miehiin ja jännämiehiin on yksinkertaistus joka ei vastaa todellisuutta. Tällaisia jaotteluja tekevä ihminen ei ole viisas, elämää nähnyt, empaattinen, kiltti...

        Äänestän tätä ☝


      • Anonyymi

        Osaava mies opettelee lukemaan naisen kehonkieltä sekä sanomisia.

        Voi juma mikä keho lukia:) Ite he akat tyrkyttää suoraan ja lyhyen jalkaisia kun ovat niin vana jää kun he kävelevät:)


      • Anonyymi

        Kyllä puheissasi on perää. Minulla oli vaimona jännämiehen panema nainen ja hän haikaili tämän perään. Liekö kaveri ollut niin ylimaallisen taitava vai liekö ollut niin iso kulli. Itsellänikin on sen kokoinen ettei varmaan siitä jäänyt paitsi. Mutta jos toisennperään haikailee niin haikailee. Erottuamme pani exänsä kanssa varmaan kolme vuotta kunnes taas erosivat. Taas meni pari vuotta ja kuulin että taas he ovat olleet yksissä jollain reissulla. Jos olisin tiennyt tämän niin en olisi eukoksi edes ottanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luokitukset ovat yksinkertaistuksia. Ja jaottelu kiltteihin miehiin ja jännämiehiin on yksinkertaistus joka ei vastaa todellisuutta. Tällaisia jaotteluja tekevä ihminen ei ole viisas, elämää nähnyt, empaattinen, kiltti...

        Aivan, tätä varten on erikseen luokittelut Alemman Tason Mies ja Ylemmän Tason Mies.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei se sun höpöhöpöjäsi miksikään muuta.😄.

        Sinullapa on paljon sanottavaa tähän keskusteluun, kokonaista 2 sanaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, tätä varten on erikseen luokittelut Alemman Tason Mies ja Ylemmän Tason Mies.

        No ne vasta totaalista soopaa onkin ei ole mitään sellaisia olemassakaan.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinullapa on paljon sanottavaa tähän keskusteluun, kokonaista 2 sanaa.

        Ei noi jutut tarvi tai ansaitse enempää.😄.


      • Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

        Jos naisella on 100 aikaisempaa seksikumppania, niin kuvitteleeko joku tosissaan että numero 101 olisi se viimeinen?

        Ketä kiinnostaa, kunhan nyt vaan saa ja antaa. Ei kaikki hae pysyvää kumppania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaava mies opettelee lukemaan naisen kehonkieltä sekä sanomisia.

        Voi juma mikä keho lukia:) Ite he akat tyrkyttää suoraan ja lyhyen jalkaisia kun ovat niin vana jää kun he kävelevät:)

        Oletko miettinyt ovatko naiset sittenkään sun juttu kun ovat aika naisvihamielisiä sun jutut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa, kunhan nyt vaan saa ja antaa. Ei kaikki hae pysyvää kumppania.

        Nimenomaan. Nainen, jolla on korkea body count, sopii satunnaiseksi yhden illan panoksi, mutta mitään parisuhdetta ei kannata edes harkita.


      • Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

        Nimenomaan. Nainen, jolla on korkea body count, sopii satunnaiseksi yhden illan panoksi, mutta mitään parisuhdetta ei kannata edes harkita.

        No, tuosta olen täysin eri mieltä frigidin naisen kanssa naimisissa olleena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tuosta olen täysin eri mieltä frigidin naisen kanssa naimisissa olleena.

        Itse tehty maallikkodiagnoosi siis?
        Itse epäilen että kyseessä on jainen joka ei tuntenut seksuaalista vetovoimaa joko juuri sinua kohtaan tai oli bi-seksuaali tai jossain vaiheessa huomannut olevansakin lesbo. Tai kyseessä on aseksuaalinen henkilö. Frigidi on tyypillinen miesten muinoin antama nimitys haluttomille ja vastentahtoisesti seksiin suostuville naisille.

        Toki ilmeisesti viralinenkin nimitys mutta nykyän ei enää tuollaista termiä käytetä. Hieman samanlainen, halventamiseen pyrkivä kuin vanhapiika- nimityskin. Molempia käytetään nykyään halventavassa tarkoituksessa. Kyse on siis siitä että miehiä ärsyttää kun heidän tahtoaan ja halujaan vastustetaan eikä niihin vastata. Kyse on siis miesten tarpeiden vastustuksesta näiden mielestä. Miestä ei saa vastustaa missään olosuhteissa. Raiskauskin avioliitossa tuli rangaistavaksi vasta 1994 ! Miettikää. Vie monta sukupolvea kun miehet oppivat ajattelemaan ihan toisella tavalla seksistä jasuhtautumaan naisen torjuvaan asenteeseen toisella tavalla. Kun miehillä on selkäytimeen juurtunut se käsitys että naiset eivät saa, eivätkä voi voi vastustaa miehiä seksin suhteen. Vaan naisen velvollisuus on tyydyttää miesten tarpeet. Tästä pois oppiminen vie aikaa useita vuosikymmeniä..

        Jos nainen on seksuaalisesti haluton, siihen löytyy monia syitä. On kummallista että vaikka seksusaalinen vapautuninen ja hyväksyvyys on nykyään normaalia , matalan tai olemattoman seksuaalivietin omaavia silti nimitellään ja halveksutaan edelleen ja on aina halveksittu. Siinä mielessä hyväksyvyys on hyvinkin rajattu koskemaan vain positiivisesti seksiin suhtautuvia ja unohdettu yksi vähemmistö täysin, jota edelleen ilmeisesti voidaan kohdella kuten homoseksuaaleja 1950-60 luvulla, eli luokitellaan sairaiksi tai häiriintyneiksi.
        Eli ei ollakkaan niin vapaamielisiä. Vapaamielisyys ja suvaitsevaisuus koskeekin vain seksuaalisia haluja. Ei itse seksuaalisuutta. Koska aseksuaalitkin ovat seksuaalisia ihmisiä. Heidän seksuaalisuutensa näkyy muilla tavoilla kuin aktiivisella seksielämällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse tehty maallikkodiagnoosi siis?
        Itse epäilen että kyseessä on jainen joka ei tuntenut seksuaalista vetovoimaa joko juuri sinua kohtaan tai oli bi-seksuaali tai jossain vaiheessa huomannut olevansakin lesbo. Tai kyseessä on aseksuaalinen henkilö. Frigidi on tyypillinen miesten muinoin antama nimitys haluttomille ja vastentahtoisesti seksiin suostuville naisille.

        Toki ilmeisesti viralinenkin nimitys mutta nykyän ei enää tuollaista termiä käytetä. Hieman samanlainen, halventamiseen pyrkivä kuin vanhapiika- nimityskin. Molempia käytetään nykyään halventavassa tarkoituksessa. Kyse on siis siitä että miehiä ärsyttää kun heidän tahtoaan ja halujaan vastustetaan eikä niihin vastata. Kyse on siis miesten tarpeiden vastustuksesta näiden mielestä. Miestä ei saa vastustaa missään olosuhteissa. Raiskauskin avioliitossa tuli rangaistavaksi vasta 1994 ! Miettikää. Vie monta sukupolvea kun miehet oppivat ajattelemaan ihan toisella tavalla seksistä jasuhtautumaan naisen torjuvaan asenteeseen toisella tavalla. Kun miehillä on selkäytimeen juurtunut se käsitys että naiset eivät saa, eivätkä voi voi vastustaa miehiä seksin suhteen. Vaan naisen velvollisuus on tyydyttää miesten tarpeet. Tästä pois oppiminen vie aikaa useita vuosikymmeniä..

        Jos nainen on seksuaalisesti haluton, siihen löytyy monia syitä. On kummallista että vaikka seksusaalinen vapautuninen ja hyväksyvyys on nykyään normaalia , matalan tai olemattoman seksuaalivietin omaavia silti nimitellään ja halveksutaan edelleen ja on aina halveksittu. Siinä mielessä hyväksyvyys on hyvinkin rajattu koskemaan vain positiivisesti seksiin suhtautuvia ja unohdettu yksi vähemmistö täysin, jota edelleen ilmeisesti voidaan kohdella kuten homoseksuaaleja 1950-60 luvulla, eli luokitellaan sairaiksi tai häiriintyneiksi.
        Eli ei ollakkaan niin vapaamielisiä. Vapaamielisyys ja suvaitsevaisuus koskeekin vain seksuaalisia haluja. Ei itse seksuaalisuutta. Koska aseksuaalitkin ovat seksuaalisia ihmisiä. Heidän seksuaalisuutensa näkyy muilla tavoilla kuin aktiivisella seksielämällä.

        Sanoit:

        "Kun miehillä on selkäytimeen juurtunut se käsitys että naiset eivät saa, eivätkä voi voi vastustaa miehiä seksin suhteen. Vaan naisen velvollisuus on tyydyttää miesten tarpeet. Tästä pois oppiminen vie aikaa useita vuosikymmeniä.."

        Tuo on kyllä hirveää hölynpölyä. Noin ajattelevia miehiä ei ole edes promillea väestöstä, ja hekin ovat kaikki vankiloissa tai laitokseen suljettuina. Eikä tuollaisia miehiä ole koskaan ollutkaan sen enempää. Lähinnä historiasta tulee mieleen joitakin merirosvoja ja sarjamurhaajia.

        Feministinen propaganda syöttää naisille satua patriarkaalisesta yhteiskunnasta ja naiset alkavat siihen lopulta uskoa, sen sijaan, että katsoisivat ympärilleen millainen maailman oikeasti on.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei se sun höpöhöpöjäsi miksikään muuta.😄.

        Mä huomaan että Mikko on epätoivoissaan valmis ottaan minkä vaan horatsu itselleen. Simpura mikä Simpura. Koita nyt vaan kumarrella huoria enemmän, ehkä joku niistä antaa säälistä panna sunkin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä huomaan että Mikko on epätoivoissaan valmis ottaan minkä vaan horatsu itselleen. Simpura mikä Simpura. Koita nyt vaan kumarrella huoria enemmän, ehkä joku niistä antaa säälistä panna sunkin!

        Kyllä nyt vaan on niiiin happamia ne pihlajanmarjat ketulle.😄. Katkeruus ja kateus vaan syö sua sisältä. Yritä päästä niistä niin sen huomaa muutkin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä nyt vaan on niiiin happamia ne pihlajanmarjat ketulle.😄. Katkeruus ja kateus vaan syö sua sisältä. Yritä päästä niistä niin sen huomaa muutkin.🙂.

        Päästä niistä eroon siis. Jäipä tuo eroon uupumaan sieltä.🙂.


      • Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

        Sanoit:

        "Kun miehillä on selkäytimeen juurtunut se käsitys että naiset eivät saa, eivätkä voi voi vastustaa miehiä seksin suhteen. Vaan naisen velvollisuus on tyydyttää miesten tarpeet. Tästä pois oppiminen vie aikaa useita vuosikymmeniä.."

        Tuo on kyllä hirveää hölynpölyä. Noin ajattelevia miehiä ei ole edes promillea väestöstä, ja hekin ovat kaikki vankiloissa tai laitokseen suljettuina. Eikä tuollaisia miehiä ole koskaan ollutkaan sen enempää. Lähinnä historiasta tulee mieleen joitakin merirosvoja ja sarjamurhaajia.

        Feministinen propaganda syöttää naisille satua patriarkaalisesta yhteiskunnasta ja naiset alkavat siihen lopulta uskoa, sen sijaan, että katsoisivat ympärilleen millainen maailman oikeasti on.

        Jos nyt vaikka lukee miten nuoret tytöt kokevat vielä tänäkin päivänä ahdistelua niin eiköhän se kerro siitä näitä tämäntyyppisiä miehiä on ihan vapaalla jalalla kulkemassa tuolla vaikka kuinka paljon. Netissä lähetään peniksen kuvia jopa ihan lapsille ja groomataan seksiin jne. Ja tämähän ei ole mikään uusi ilmiö vaan on jatkunut eri muodoissaan vuosikymmeniä. Miehissä on siis jotain vikaa.


    • Anonyymi

      Toisille on ja toisille ei.

    • Minulle ei tuottaisi ongelmaa kertoa body countiani miehelle. Pystyn puhumaan seksistä avoimesti (entisiä kumppaneita tietty kunnioittaen), mutta kieltämättä minua ihmetyttäisi, jos mies alkaisi tivaamaan minulta monenko kanssa olen ollut. Ensimmäisenä mieleen tulisi, että mies arvottaa minua seksikumppaneiden määrän perusteella ja se sotii ajatusmaailmaani vastaan. Nainen yritetään yhä nykyään puristaa paljon tiukempiin muotteihin kuin mies ja se ei ole minulle ok. Naisella on aivan yhtä suuri oikeus ja vapaus olla seksuaalinen olento ja nauttia seksistä siinä, missä miehelläkin (ja muilla sukupuolilla).

      Body countia enemmän minua kiinnostaa se, miten mies suhtautuu seksiin yleisellä tasolla. Miten merkityksellisenä mies pitää seksuaalisia kohtaamisia, onko seksi miehelle pelkkä fyysinen suorite vai jotain, mihin tarvitaan tunteita ja luottamusta. Miten tärkeänä mies pitää kumppanin kunnioittamista, hellyyttä, turvallisuutta, seksuaaliterveyttä jne. Näissä asioissa tulisi olla kumppanin kanssa samoilla aaltopituuksilla.

      • Mutta seksiaalinen olento voi olla ihan nauttiessaan ihan itsensä kanssa. Mä oon ihan varma että moni ihminen, on se sitten nainen tai mies, niin ei ole löytänyt tuota itsetyynnytyksen tuomaa taivaallisuutta. Monesti voi olla niin että niillä joilla ei ole seksikokemuksia toisen kanssa, niin niillä on parempi mielikuvitus ja kyky ajatella myös omilla aivoilla, eikä tehdä aina niin kun on tehty vuosituhansia.


      • Anonyymi

        "Ensimmäisenä mieleen tulisi, että mies arvottaa minua seksikumppaneiden määrän perusteella.."

        Ja toiseksi mies miettii mielessään onko edelliset seksikumppanit olleet parempia vai huonompia kuin hän? Epävarmuus kalvaa ja aiheuttaa suorituspaineita.


      • JeroP kirjoitti:

        Mutta seksiaalinen olento voi olla ihan nauttiessaan ihan itsensä kanssa. Mä oon ihan varma että moni ihminen, on se sitten nainen tai mies, niin ei ole löytänyt tuota itsetyynnytyksen tuomaa taivaallisuutta. Monesti voi olla niin että niillä joilla ei ole seksikokemuksia toisen kanssa, niin niillä on parempi mielikuvitus ja kyky ajatella myös omilla aivoilla, eikä tehdä aina niin kun on tehty vuosituhansia.

        Luonnollisesti myös sooloseksi on osa ihmisen seksuaalisuutta ja ehdottoman suositeltava tapa tutustua omaan seksuaalisuuteensa ja nauttia siitä. Se on myös turvallinen tapa huolehtia kehostaan, sillä orgasmeilla on ihmiskehoon monella tavalla positiivinen vaikutus. Kannatan lämpimästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ensimmäisenä mieleen tulisi, että mies arvottaa minua seksikumppaneiden määrän perusteella.."

        Ja toiseksi mies miettii mielessään onko edelliset seksikumppanit olleet parempia vai huonompia kuin hän? Epävarmuus kalvaa ja aiheuttaa suorituspaineita.

        Semmonen se harmis on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ensimmäisenä mieleen tulisi, että mies arvottaa minua seksikumppaneiden määrän perusteella.."

        Ja toiseksi mies miettii mielessään onko edelliset seksikumppanit olleet parempia vai huonompia kuin hän? Epävarmuus kalvaa ja aiheuttaa suorituspaineita.

        Miksi miehen tuollaisia tarvitsisi miettiä? Eikö olisi parempi keskittyä siihen hetkeen ja nautintoon? Miksi kallisarvoisia hetkiä pitäisi käyttää toisen menneisyyden miettimiseen ja mörköjen näkemiseen siellä, missä niitä ei ole?


      • Aletheias kirjoitti:

        Miksi miehen tuollaisia tarvitsisi miettiä? Eikö olisi parempi keskittyä siihen hetkeen ja nautintoon? Miksi kallisarvoisia hetkiä pitäisi käyttää toisen menneisyyden miettimiseen ja mörköjen näkemiseen siellä, missä niitä ei ole?

        On tuossa se puoli, että jos toinen osapuoli tyypillisesti harrastaa vaihtelevia ja lyhytaikaisia suhteita, niin on epätodennäköistä, että tuostakaan tulisi pysyvä juttu ja monille se voi siksi olla ajan ja resurssien tuhlausta.


      • buddy-love kirjoitti:

        On tuossa se puoli, että jos toinen osapuoli tyypillisesti harrastaa vaihtelevia ja lyhytaikaisia suhteita, niin on epätodennäköistä, että tuostakaan tulisi pysyvä juttu ja monille se voi siksi olla ajan ja resurssien tuhlausta.

        Näin minäkin näkisin, että tuollanen nähdään riskinä. Näkisin itsekin kyllä.


      • buddy-love kirjoitti:

        On tuossa se puoli, että jos toinen osapuoli tyypillisesti harrastaa vaihtelevia ja lyhytaikaisia suhteita, niin on epätodennäköistä, että tuostakaan tulisi pysyvä juttu ja monille se voi siksi olla ajan ja resurssien tuhlausta.

        Toki. Jos suhtautuminen seksiin poikkeaa pariskunnan välillä kovin paljon, niin on todennäköisempää, että suhteesta ei synny mitään pysyvää. Kaikki eivät kuitenkaan hae pysyvää parisuhdetta eikä siitä ketään tulisi tuomita tai sheimata. Olennaisinta on mielestäni puhua kumppanille avoimesti siitä, mitä ylipäätään toivoo seksiltä ja suhteelta, kunnioittaa toista ja olla rehellinen toiselle myös silloin, kun hakee jotain satunnaisempaa. Ja tietenkin huolehtia ehkäisystä ja taudeilta suojautumisesta.

        Itse en todennäköisesti löytäisi paljoakaan yhteistä sellaisen miehen kanssa, jolle seksi on pelkkä fyysinen suoritus, jota voi tehdä kenen kanssa tahansa. Minulle seksi on hyvin intiimi ja kaunis asia, jossa luottamus, turvallisuus ja tunteet ovat isossa roolissa. Näin ollen satunnaisseksi ei ole itselleni luontainen tapa nauttia seksistä, mutta ihmiset ovat erilaisia ja vastustan sitä, että ihmisiä sheimataan, kiusataan tai tuomitaan sen takia, että joku toteuttaa seksuaalisuuttaan eri tavalla kuin itse.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Toki. Jos suhtautuminen seksiin poikkeaa pariskunnan välillä kovin paljon, niin on todennäköisempää, että suhteesta ei synny mitään pysyvää. Kaikki eivät kuitenkaan hae pysyvää parisuhdetta eikä siitä ketään tulisi tuomita tai sheimata. Olennaisinta on mielestäni puhua kumppanille avoimesti siitä, mitä ylipäätään toivoo seksiltä ja suhteelta, kunnioittaa toista ja olla rehellinen toiselle myös silloin, kun hakee jotain satunnaisempaa. Ja tietenkin huolehtia ehkäisystä ja taudeilta suojautumisesta.

        Itse en todennäköisesti löytäisi paljoakaan yhteistä sellaisen miehen kanssa, jolle seksi on pelkkä fyysinen suoritus, jota voi tehdä kenen kanssa tahansa. Minulle seksi on hyvin intiimi ja kaunis asia, jossa luottamus, turvallisuus ja tunteet ovat isossa roolissa. Näin ollen satunnaisseksi ei ole itselleni luontainen tapa nauttia seksistä, mutta ihmiset ovat erilaisia ja vastustan sitä, että ihmisiä sheimataan, kiusataan tai tuomitaan sen takia, että joku toteuttaa seksuaalisuuttaan eri tavalla kuin itse.

        Irtosuhteet ovat halveksittavaa Iorttoilua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Irtosuhteet ovat halveksittavaa Iorttoilua.

        Mielipiteesi kuvastaa vain omaa sisäistä maailmaasi, ei muuta.


      • Anonyymi

        Kirjoitit että tarvitaan tunteita luottamusta, miten niitä voi ykskaks olla sellaisella sinua kohtaan joka on ympäriinsä kaikkia paneskellut, toiveajattelua että olisit yhtään kummempi kuin ne muutkaan pelkät painot ja tämähän pätee molempiin suuntiin. Itse en ainakaan kuvittelisi olevani muuta kuin pelkkä pano jollekin tuhannen mulkun miralle.

        -harmiseikirj-


      • Aletheias kirjoitti:

        Miksi miehen tuollaisia tarvitsisi miettiä? Eikö olisi parempi keskittyä siihen hetkeen ja nautintoon? Miksi kallisarvoisia hetkiä pitäisi käyttää toisen menneisyyden miettimiseen ja mörköjen näkemiseen siellä, missä niitä ei ole?

        Juuri näin.👍🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit että tarvitaan tunteita luottamusta, miten niitä voi ykskaks olla sellaisella sinua kohtaan joka on ympäriinsä kaikkia paneskellut, toiveajattelua että olisit yhtään kummempi kuin ne muutkaan pelkät painot ja tämähän pätee molempiin suuntiin. Itse en ainakaan kuvittelisi olevani muuta kuin pelkkä pano jollekin tuhannen mulkun miralle.

        -harmiseikirj-

        En minä kuvittelisikaan olevani mikään muu kuin pelkkä pano, jos esim baarista lähtisin miehen matkaan. Silloin kuitenkin tietäisin, mikä on homman nimi enkä edes lähtökohtaisesti olettaisi, että mukana kuvioissa olisi mitään tunteita eikä tietenkään mitään syvempää luottamusta tuollaisessa tilanteessa edes olisi voinut syntyä. Toiset ihmiset eivät tunteita tai syvempää luottamusta kaipaa pystyäkseen nauttimaan seksistä ja se heille suotakoon, kunhan kyse on suostumuksellisesta seksistä ja molemmat kantavat vastuunsa esim ehkäisyn suhteen.

        Minä henkilökohtaisesti lähestyn seksiä eri näkökulmasta enkä edes uskaltaisi lähteä ventovieraan miehen matkaan eli minun pitäisi vähintään sen verran tuntea miestä, että luottaisin siihen, että olen turvassa. Se on ihan ensimmäinen vaatimus, josta en ole missään olosuhteissa valmis tinkimään.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juuri näin.👍🙂.

        Jos vällyihin on päädytty, niin silloin keskitytään toisiinsa eikä niihin, jotka eivät ole paikalla eivätkä muutoinkaan merkityksellisiä tuossa tilanteessa 😊


      • Aletheias kirjoitti:

        Jos vällyihin on päädytty, niin silloin keskitytään toisiinsa eikä niihin, jotka eivät ole paikalla eivätkä muutoinkaan merkityksellisiä tuossa tilanteessa 😊

        Kyllä nimenomaan näin. Keskitytään juuri vain siihen toiseen ihmiseen ja siihen että hänen olisi mahdollisimman hyvä olla eikä kehenkään muuhun.😊.


      • Anonyymi

        Ihanasti kirjoitettu. 😍😍😍

        En voi anonyyminä painaa tykkää-nappia, mutta täten julistan, että tämä viestini vastaa kolmea tykkää-napin painallusta.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ensimmäisenä mieleen tulisi, että mies arvottaa minua seksikumppaneiden määrän perusteella.."

        Ja toiseksi mies miettii mielessään onko edelliset seksikumppanit olleet parempia vai huonompia kuin hän? Epävarmuus kalvaa ja aiheuttaa suorituspaineita.

        Tuollainen mies onkin parempi kiertää kaukaa, että että hyvä, jos menettää kiinnostuksensa. Tuollaisten varalta kannattaa varmaan jopa lisätä vähän legendaa siihen oikeaan bodycounttiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti kirjoitettu. 😍😍😍

        En voi anonyyminä painaa tykkää-nappia, mutta täten julistan, että tämä viestini vastaa kolmea tykkää-napin painallusta.

        🦄

        Kiitos tykkäyksistä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit että tarvitaan tunteita luottamusta, miten niitä voi ykskaks olla sellaisella sinua kohtaan joka on ympäriinsä kaikkia paneskellut, toiveajattelua että olisit yhtään kummempi kuin ne muutkaan pelkät painot ja tämähän pätee molempiin suuntiin. Itse en ainakaan kuvittelisi olevani muuta kuin pelkkä pano jollekin tuhannen mulkun miralle.

        -harmiseikirj-

        Omahan vikasi se on jos olet niin tylsä ja helposti unohdettava ettei kukaan sinua tule muistamaan aktin jälkeen :)


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Miksi miehen tuollaisia tarvitsisi miettiä? Eikö olisi parempi keskittyä siihen hetkeen ja nautintoon? Miksi kallisarvoisia hetkiä pitäisi käyttää toisen menneisyyden miettimiseen ja mörköjen näkemiseen siellä, missä niitä ei ole?

        Miksi miehen tuollaisia tarvitsisi miettiä? Eikö olisi parempi keskittyä siihen hetkeen ja nautintoon?

        Kyse onkin tästä:

        1. Mitä useampi aiempi seksikumppani, sitä suurempi todennäköisyys, että esiintyy sukupuolitauteja (ja jotkut niistä voivat olla elimistössä, vaikka näkyviä oireita ei olisikaan)

        2. Suuri ex-seksikumppanien määrä saattaa kertoa myös siitä, että persoonallisuus on sellainen, että herkästi pettää ja/tai jättää. Jos itse hakee pysyvää parisuhdetta, niin tuollainen persoonallisuus kumppanilla on huono asia.


      • Anonyymi

        "Nainen yritetään yhä nykyään puristaa paljon tiukempiin muotteihin kuin mies"

        Oletko aivan varma? Minun mielestäni miehen muotti on ollut lähtökohtaisesti hyvin tiukka aina niin mies kuin naisyhteisönkin suunnalta. Jos et ole jokin miehuuden tietyistä arkkityypeistä voit yhtä hyvin olla olematta mitään.

        Väitän että tässä sukupuolien on hankala arvioida toisiaan koska lähtökohtainen tarkastelu on se mikä itseä koskee, miten pyrimme sopeutumaan ja hahmottamaan sitä "vaatimuskenttää" joka koskettaa meitä itseämme henkilökohtaisesti ja siten käy suoraansanottuna tunteisiin. Se mikä koskee ei-minua (vastakkaista sukupuolta) on paljon helpompaa kohdata pragmaattisesti ja siksi ko. asia vaikuttaa kohtuulliselta.


      • Anonyymi

        Ne kenellä varsinkin pienessä ajassa kasaantuu enemmän seksikumppaneita, heillehän se seksi todella onkin vain oman nautinnon hakemista. Eivät he osaa ajatella sitä toista osapuolta siinä, heille se on oman tarpeen tyydyttämistä. Sen takia ison lukeman omaavat eivät ole taidollisesti edes niitä parhaimpia. Heillä se kynnys antaa on pienempi, vaikka muuta väittäisivät


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi miehen tuollaisia tarvitsisi miettiä? Eikö olisi parempi keskittyä siihen hetkeen ja nautintoon?

        Kyse onkin tästä:

        1. Mitä useampi aiempi seksikumppani, sitä suurempi todennäköisyys, että esiintyy sukupuolitauteja (ja jotkut niistä voivat olla elimistössä, vaikka näkyviä oireita ei olisikaan)

        2. Suuri ex-seksikumppanien määrä saattaa kertoa myös siitä, että persoonallisuus on sellainen, että herkästi pettää ja/tai jättää. Jos itse hakee pysyvää parisuhdetta, niin tuollainen persoonallisuus kumppanilla on huono asia.

        Tietenkin lukuisat seksikumppanit lisäävät tautien tarttumisen todennäköisyyttä. Riski saada tai levittää sukupuolitautia on koholla erityisesti siinä tapauksessa, jos jättää kondomit pakettiin ja säännölliset testaukset väliin. Fiksu ihminen ymmärtää huolehtia molemmista.

        Minä olen nähnyt hyvin monenlaisten ihmisten pettävän. Myös sellaisten, jotka eivät ole oikeastaan koskaan harrastaneet yhden yön juttuja. Näin ollen en itse osaa vetää noin suoraa yhtäläisyysmerkkiä lukuisten seksikumppaneiden ja pettämistaipumuksen välille. Kusipää pettää, olipa ex-kumppaneita 2 tai 200. Sinänsä ymmärrän, mitä ajat takaa. Jos henkilö käyttäytyy kovin holtittomasti seksin suhteen ja on valmis harrastamaan seksiä kenen kanssa tahansa miettimättä seurauksia sen enempää, voi se tietenkin heijastella myös sitä että henkilöllä on esim seksiaddiktio tai ettei hän halua sitoutua vain yhteen kumppaniin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne kenellä varsinkin pienessä ajassa kasaantuu enemmän seksikumppaneita, heillehän se seksi todella onkin vain oman nautinnon hakemista. Eivät he osaa ajatella sitä toista osapuolta siinä, heille se on oman tarpeen tyydyttämistä. Sen takia ison lukeman omaavat eivät ole taidollisesti edes niitä parhaimpia. Heillä se kynnys antaa on pienempi, vaikka muuta väittäisivät

        Saattaa olla, että joku hakee vain omaa nautintoa vaihtamalla kumppaneita tiheään. Jos näin on, niin silloin tietenkin tällaiselle henkilölle voi olla haasteellista kyetä huomioimaan kumppanin tarpeita.

        Kenenkään taitotasoon en osaa ottaa kantaa sen enempää. Minulla ei ole asiasta riittävästi tutkittua tietoa tai omakohtaisia kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irtosuhteet ovat halveksittavaa Iorttoilua.

        Herra sanoi Hoosealle: ota portto vaimoksesi...mm


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Jos vällyihin on päädytty, niin silloin keskitytään toisiinsa eikä niihin, jotka eivät ole paikalla eivätkä muutoinkaan merkityksellisiä tuossa tilanteessa 😊

        Tarviiko lemmeskelyssä olla tunnetta, vai riittääkö raaka pano!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarviiko lemmeskelyssä olla tunnetta, vai riittääkö raaka pano!

        Riippuu ihmisistä. Toiset kaipaavat tunnetta, kun toisille sillä on vähemmän merkitystä.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Mielipiteesi kuvastaa vain omaa sisäistä maailmaasi, ei muuta.

        Kuvastaa tosiaan hänen arvostettaviakin piirteitä sisältävää sisäistä maailmaansa mutta paljoa muutakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nainen yritetään yhä nykyään puristaa paljon tiukempiin muotteihin kuin mies"

        Oletko aivan varma? Minun mielestäni miehen muotti on ollut lähtökohtaisesti hyvin tiukka aina niin mies kuin naisyhteisönkin suunnalta. Jos et ole jokin miehuuden tietyistä arkkityypeistä voit yhtä hyvin olla olematta mitään.

        Väitän että tässä sukupuolien on hankala arvioida toisiaan koska lähtökohtainen tarkastelu on se mikä itseä koskee, miten pyrimme sopeutumaan ja hahmottamaan sitä "vaatimuskenttää" joka koskettaa meitä itseämme henkilökohtaisesti ja siten käy suoraansanottuna tunteisiin. Se mikä koskee ei-minua (vastakkaista sukupuolta) on paljon helpompaa kohdata pragmaattisesti ja siksi ko. asia vaikuttaa kohtuulliselta.

        Olen varma. Naisen seksuaalisuutta on eritoten uskontojen myötä pyritty tukahduttamaan iät ja ajat. Naisen seksuaalisuudesta on tehty jotain likaista ja hävettävää, kun taas miehelle on sallittu paljon enemmän vapauksia seksuaalisuuden suhteen. Naiset on pitkään opetettu pitämään seksuaalisuutensa piilossa ja painotettu, miten kunniallisen naisen tulee käyttäytyä. Ei tämä ole mikään oma mielipiteeni, vaan ihan tutkittua tietoa. Nainen on pitkään ollut jotain, mitä mies hallitsee. Esim avioliittoa solmiessa isä luovuttaa naisen miehelle, aivan kuin nainen olisi jotain miesten välistä omaisuutta. Naisen tuli olla neitsyt avioituessaan ja neitsyyttä on jopa tarkastettu fyysisesti nöyryyttävin metodein. Useissa kulttuureissa vielä tänä päivänäkin yksin kulkevaa naista katsotaan kieroon. Nainen saa herkästi kevytkenkäisen maineen, jos hänellä on yksikin yhden yön suhde, kun miestä taputetaan selkään, kun kaatoja on lukuisia. Esimerkkejä on lukuisia ja vaikka monet näistä käytännöistä ovat historiaa, vaikuttavat ne edelleen tänä päivänä ja heijastuvat esim siihen, että moni nainen kokee häpeää seksuaalisuudestaan. Häpeää asiasta, joka on täysin luonnollinen ja normaali osa ihmisyyttä!

        Joten älä tule sanomaan, etteikö naisella olisi tiukemmat muotit seksuaalisuuteen liittyen kuin miehillä, sillä historia on surullisen täynnä esimerkkejä siitä, miten naista ja naisen seksuaalisuutta on pyritty kontrolloimaan ja hillitsemään miesten toimesta. Se ei tarkoita, etteikö miehiin kohdistuisi mitään epärealistisia odotuksia tms mutta minä puhuin tässä nyt naisen seksuaalisuudesta.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Olen varma. Naisen seksuaalisuutta on eritoten uskontojen myötä pyritty tukahduttamaan iät ja ajat. Naisen seksuaalisuudesta on tehty jotain likaista ja hävettävää, kun taas miehelle on sallittu paljon enemmän vapauksia seksuaalisuuden suhteen. Naiset on pitkään opetettu pitämään seksuaalisuutensa piilossa ja painotettu, miten kunniallisen naisen tulee käyttäytyä. Ei tämä ole mikään oma mielipiteeni, vaan ihan tutkittua tietoa. Nainen on pitkään ollut jotain, mitä mies hallitsee. Esim avioliittoa solmiessa isä luovuttaa naisen miehelle, aivan kuin nainen olisi jotain miesten välistä omaisuutta. Naisen tuli olla neitsyt avioituessaan ja neitsyyttä on jopa tarkastettu fyysisesti nöyryyttävin metodein. Useissa kulttuureissa vielä tänä päivänäkin yksin kulkevaa naista katsotaan kieroon. Nainen saa herkästi kevytkenkäisen maineen, jos hänellä on yksikin yhden yön suhde, kun miestä taputetaan selkään, kun kaatoja on lukuisia. Esimerkkejä on lukuisia ja vaikka monet näistä käytännöistä ovat historiaa, vaikuttavat ne edelleen tänä päivänä ja heijastuvat esim siihen, että moni nainen kokee häpeää seksuaalisuudestaan. Häpeää asiasta, joka on täysin luonnollinen ja normaali osa ihmisyyttä!

        Joten älä tule sanomaan, etteikö naisella olisi tiukemmat muotit seksuaalisuuteen liittyen kuin miehillä, sillä historia on surullisen täynnä esimerkkejä siitä, miten naista ja naisen seksuaalisuutta on pyritty kontrolloimaan ja hillitsemään miesten toimesta. Se ei tarkoita, etteikö miehiin kohdistuisi mitään epärealistisia odotuksia tms mutta minä puhuin tässä nyt naisen seksuaalisuudesta.

        Naisen seksuaalisuus? Itse olen elänyt seksuaalisuuden vapautumisen kautta ja kokenut vain sen epämiellyttäväksi. Käytännössä se on tarkoittanut vain pornoa ja taas pornoa. Ei mitään muuta. Vapautta levittää jalkansa ja kuvauttaa sukupuolielimensä tuottaen miehille nautintoa. Se on ollut naisten rooli aina, myös 1800- luvulla.

        Siihen rooliin kasvatettiin ja kasvettiin. Nainen antoi ja antautui. Muistan ikuisesti erään seksuaalikasvatus- ohjelman tv: stä jossa puhuttiin nimenomaan naisen orgasmista jota kuvattiin miehelle antaumisen termillä ja kuva siirtyi naisen hymyileviin kasvoihin miehen ollessa päällä. Perinteisessä lähetyssaarnaaja- asennossa siis oltiin
        Eli orgasmissa , tämän ohjelmaformaatin mukaan, nainen antautui miehelle. Kyse oli edelleen ikään kuin kahden ihmisen kaksintaistelusta tai seksuaalisten halujen taistelusta; antautuuko nainen seksuaalisille haluillensa ja miehelle vai pistääkö vastaan.😡🤬voi juluta,
        En muista mitään niin näyryyttävämpää ja vastenmielisempää ohjelmaa kuin mitä se oli. Hyvännäköinen äijä selittämässä kuin pikku lapsille mitä on naisen seksuaalisuus. Että se ketutti. Itse olin ihan kakara vielä itsekin. .
        Sitten kaupan kassalla sai tuijottaa miestenlehdistä isoja tissejä ja auki olevia jalkoja joiden välistä pilkotti pienen pieni kangaskaistale joka peitti häthätää sen kaikkein pyhimmän; naisen palvotun vulvan.
        Takana vanhat äijät naureskelivat ja maiskuttivat suutaan kuin pienet siat, , hyi hiivatti miten ne muistikuvat tulevat vieläkin mieleen. Sitten se inhottava nauru ja suun mässytys selän takana ja se kuin huomaatta tapahtunut käpälöintoi takapuolen kohdalle. Pahinta oli ne ilmeet, en voinut sietää niitä äijien ilmeitä. Sellainen puoliv.i..mainen hymy ja kuin olisivat imeskelleet jotain makeaa tikknekkua suuonteloissaan.. Sylki pärski ympärillä. Tuli sikojen piehtarointi mieleen.
        Ja koko ajan huomaautettiin kasvavista rinnan nuppusista, joko karvat ovat kasvaneet- kysymykset ja kaikkea muuta paskaa sai kokea koko varhaisteini- iän. Ei paljon kiinnosta jumalauta naisten seksuaalisuus , päin v...ua se näytti aina vain olevan ja vulvaan kallellaan ja siihen vulvavakoon se on tainnut pysähtyäkin koko vapautumisen riemukulku. Lähti joskus 60- luvulta, ja kas kummaa rintaliivien polttamiseslla liikkeelle ja päättyi Playboyn kuvakavalkaadiin ja nykyisin seksityöntekoon ja pornohubiin.
        Naisen seksuaalisuus on pelkää vulvan tyrkyttämistä, myymistä ja esittelyä - ei mitään muuta. Ylisuurien tissien esittelyt siihen mukaan lukien, samoin orkkujen esittelytilaisuudet julkiselle yleisölle. Naisen seksuaalisuus on julkista itsensä esittelyä ja siitä nauttimista.
        Kysymys kuuluu ; mitä on sitten miesten seksuaalisuus. Naisten seksuaalisuuden tuijottelua, runkkaamista, seksin ostamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen seksuaalisuus? Itse olen elänyt seksuaalisuuden vapautumisen kautta ja kokenut vain sen epämiellyttäväksi. Käytännössä se on tarkoittanut vain pornoa ja taas pornoa. Ei mitään muuta. Vapautta levittää jalkansa ja kuvauttaa sukupuolielimensä tuottaen miehille nautintoa. Se on ollut naisten rooli aina, myös 1800- luvulla.

        Siihen rooliin kasvatettiin ja kasvettiin. Nainen antoi ja antautui. Muistan ikuisesti erään seksuaalikasvatus- ohjelman tv: stä jossa puhuttiin nimenomaan naisen orgasmista jota kuvattiin miehelle antaumisen termillä ja kuva siirtyi naisen hymyileviin kasvoihin miehen ollessa päällä. Perinteisessä lähetyssaarnaaja- asennossa siis oltiin
        Eli orgasmissa , tämän ohjelmaformaatin mukaan, nainen antautui miehelle. Kyse oli edelleen ikään kuin kahden ihmisen kaksintaistelusta tai seksuaalisten halujen taistelusta; antautuuko nainen seksuaalisille haluillensa ja miehelle vai pistääkö vastaan.😡🤬voi juluta,
        En muista mitään niin näyryyttävämpää ja vastenmielisempää ohjelmaa kuin mitä se oli. Hyvännäköinen äijä selittämässä kuin pikku lapsille mitä on naisen seksuaalisuus. Että se ketutti. Itse olin ihan kakara vielä itsekin. .
        Sitten kaupan kassalla sai tuijottaa miestenlehdistä isoja tissejä ja auki olevia jalkoja joiden välistä pilkotti pienen pieni kangaskaistale joka peitti häthätää sen kaikkein pyhimmän; naisen palvotun vulvan.
        Takana vanhat äijät naureskelivat ja maiskuttivat suutaan kuin pienet siat, , hyi hiivatti miten ne muistikuvat tulevat vieläkin mieleen. Sitten se inhottava nauru ja suun mässytys selän takana ja se kuin huomaatta tapahtunut käpälöintoi takapuolen kohdalle. Pahinta oli ne ilmeet, en voinut sietää niitä äijien ilmeitä. Sellainen puoliv.i..mainen hymy ja kuin olisivat imeskelleet jotain makeaa tikknekkua suuonteloissaan.. Sylki pärski ympärillä. Tuli sikojen piehtarointi mieleen.
        Ja koko ajan huomaautettiin kasvavista rinnan nuppusista, joko karvat ovat kasvaneet- kysymykset ja kaikkea muuta paskaa sai kokea koko varhaisteini- iän. Ei paljon kiinnosta jumalauta naisten seksuaalisuus , päin v...ua se näytti aina vain olevan ja vulvaan kallellaan ja siihen vulvavakoon se on tainnut pysähtyäkin koko vapautumisen riemukulku. Lähti joskus 60- luvulta, ja kas kummaa rintaliivien polttamiseslla liikkeelle ja päättyi Playboyn kuvakavalkaadiin ja nykyisin seksityöntekoon ja pornohubiin.
        Naisen seksuaalisuus on pelkää vulvan tyrkyttämistä, myymistä ja esittelyä - ei mitään muuta. Ylisuurien tissien esittelyt siihen mukaan lukien, samoin orkkujen esittelytilaisuudet julkiselle yleisölle. Naisen seksuaalisuus on julkista itsensä esittelyä ja siitä nauttimista.
        Kysymys kuuluu ; mitä on sitten miesten seksuaalisuus. Naisten seksuaalisuuden tuijottelua, runkkaamista, seksin ostamista.

        Jatkan kun vauhtiin pääsin
        Koko varhaisteni- ikä ja sitä seuraavat vuodet olivat pelkkää miesten ja teini- ikäisten poikien taholta tapahtuvaa seksuaalista ahdistelua, häirintää, kopelointia, härskien ehdottelujen kuuntelemista kiltisti vastaan sanomatta, seksuaalisuuteen kohdistuvaa naureskelua, nimittelyä, pi*** un vonkaamista jne,, kiitos naisten vapautuneen seksuaalisuuden.
        Jumaluta mitä sitä nuori , kehittyvä tyttö sai kestää, sitä ei tänä päivänä yksikään sietäisi. Miestenlehtien kuvia toimistojen ja varastojen seinät täynnä, kaksimielisiä, härskejä vitsejä, rasvaisia juttuja, vihjailuja ja suoria ehdotuksia, painostamista, kaatokännisten hyväksikäyttöä, tarkoitushakuista juottamista, käytännössä raiskaamisia ja manipulointia ja sitä kummallista kaksimielistä ilmehdintää loputtomiin.
        Sitä p** kaa siten joutui sietämään vuodesta toiseen. Eikä voinut sanoa vastaan koska naisen kuului sietää sitä , muutoin hän oli tiukkapipo ja pihi , impi umpilampi joka ei tarvinnut kuin isoa kalua kesyyntyäkseen.

        Muistan ikuisesti jo edesmenneen paska Juice laulun : siinäkin naista halvennettiin niin alatyyliin ettei kukaan uskoisi. Tytärkin esiintyi miestenlehden keskiaukeamalla vulvaansa suihkuttaen, oli varmaan isä ylpeä tyttären uravalinnasta. Nainen oli vapautneempi seksuaalisesti kuin koskaan. Silti mikään oikeasti tuntuntut kivalta, vapauttavalta, hyvältä ja oikealta, omalta itseltä. Ei mikään.
        Kaikki tuo oli " normaalia". Seksuaalinen käpälöinti, koskettelu, ehdottelut, kadulla huutelut. Nainen oli täysin vapaata riistaa. Ketä kiitän, tass naisia tietenkin - myös heitä jotka tv- ohjalmassa testasivat erilaisia dildoja pikku kopissa osoittaakseen vapautuneisuuttaan ja tulivat vaivautuneesti hymyillen kertomaan yleisölle mikä tuntui kivemmalta. Kuinka moni mies olisi mennyt kokeilemaan Tom of Finlandin suunnittelemaa jätti dildoa koppiin ja kertonut sitten yleisölle miten kivasti se kutitti eturauhasta, suosittelen!
        Naiset osoittivat seksuaalista vapautuneisuuttaan vain esittelemällä sukupuolielimiään, kertomalla orgasmikokemuksistaan suurelle yleisölle ja tietenkin siitä kiten miehiä tyydytetään seksuaalisesti parhaiten.
        Mitään muuta se vapaus ei ole koskaan edustanut. Ei itsemääräämisoikeutta omaan kehoon, ei omien rajoen tiedostamista ja niistä kiinni pitämistä, ei oikeutta seksuaaliseen kasvurauhaan, ei yhtään mihinkään. Eikä toisen kunnioittamista.
        Nykyään teini- ikäisille ja lapsille kerrotaan mitä ei tarvitse hyväksyä, mitä ei tarvitse kuunnella, miten toisia ei saa koskea ja kopeloida intiimialueilta jne.
        Siitä sen vapautumisen olisi pitänyt alun alkaenkin aloittaa, eikä miestenlehdissä kellimisestä. Ja rajattomuuden hyväksymisestä. Eikä siitä että on lupa tehdä mitä rahansa, lupa kouria, nimitellä, lähennellä, häiritä seksuaalisesti..
        Myöhässä ollaan auttamattomasti. Nyt lapset ja vasta opettelevat toisten kunnioittavaa kohtelua ja omia ja toisten rajoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan kun vauhtiin pääsin
        Koko varhaisteni- ikä ja sitä seuraavat vuodet olivat pelkkää miesten ja teini- ikäisten poikien taholta tapahtuvaa seksuaalista ahdistelua, häirintää, kopelointia, härskien ehdottelujen kuuntelemista kiltisti vastaan sanomatta, seksuaalisuuteen kohdistuvaa naureskelua, nimittelyä, pi*** un vonkaamista jne,, kiitos naisten vapautuneen seksuaalisuuden.
        Jumaluta mitä sitä nuori , kehittyvä tyttö sai kestää, sitä ei tänä päivänä yksikään sietäisi. Miestenlehtien kuvia toimistojen ja varastojen seinät täynnä, kaksimielisiä, härskejä vitsejä, rasvaisia juttuja, vihjailuja ja suoria ehdotuksia, painostamista, kaatokännisten hyväksikäyttöä, tarkoitushakuista juottamista, käytännössä raiskaamisia ja manipulointia ja sitä kummallista kaksimielistä ilmehdintää loputtomiin.
        Sitä p** kaa siten joutui sietämään vuodesta toiseen. Eikä voinut sanoa vastaan koska naisen kuului sietää sitä , muutoin hän oli tiukkapipo ja pihi , impi umpilampi joka ei tarvinnut kuin isoa kalua kesyyntyäkseen.

        Muistan ikuisesti jo edesmenneen paska Juice laulun : siinäkin naista halvennettiin niin alatyyliin ettei kukaan uskoisi. Tytärkin esiintyi miestenlehden keskiaukeamalla vulvaansa suihkuttaen, oli varmaan isä ylpeä tyttären uravalinnasta. Nainen oli vapautneempi seksuaalisesti kuin koskaan. Silti mikään oikeasti tuntuntut kivalta, vapauttavalta, hyvältä ja oikealta, omalta itseltä. Ei mikään.
        Kaikki tuo oli " normaalia". Seksuaalinen käpälöinti, koskettelu, ehdottelut, kadulla huutelut. Nainen oli täysin vapaata riistaa. Ketä kiitän, tass naisia tietenkin - myös heitä jotka tv- ohjalmassa testasivat erilaisia dildoja pikku kopissa osoittaakseen vapautuneisuuttaan ja tulivat vaivautuneesti hymyillen kertomaan yleisölle mikä tuntui kivemmalta. Kuinka moni mies olisi mennyt kokeilemaan Tom of Finlandin suunnittelemaa jätti dildoa koppiin ja kertonut sitten yleisölle miten kivasti se kutitti eturauhasta, suosittelen!
        Naiset osoittivat seksuaalista vapautuneisuuttaan vain esittelemällä sukupuolielimiään, kertomalla orgasmikokemuksistaan suurelle yleisölle ja tietenkin siitä kiten miehiä tyydytetään seksuaalisesti parhaiten.
        Mitään muuta se vapaus ei ole koskaan edustanut. Ei itsemääräämisoikeutta omaan kehoon, ei omien rajoen tiedostamista ja niistä kiinni pitämistä, ei oikeutta seksuaaliseen kasvurauhaan, ei yhtään mihinkään. Eikä toisen kunnioittamista.
        Nykyään teini- ikäisille ja lapsille kerrotaan mitä ei tarvitse hyväksyä, mitä ei tarvitse kuunnella, miten toisia ei saa koskea ja kopeloida intiimialueilta jne.
        Siitä sen vapautumisen olisi pitänyt alun alkaenkin aloittaa, eikä miestenlehdissä kellimisestä. Ja rajattomuuden hyväksymisestä. Eikä siitä että on lupa tehdä mitä rahansa, lupa kouria, nimitellä, lähennellä, häiritä seksuaalisesti..
        Myöhässä ollaan auttamattomasti. Nyt lapset ja vasta opettelevat toisten kunnioittavaa kohtelua ja omia ja toisten rajoja.

        Raskasta elää tuollaisessa ympäristössä missä omia seksuaalisikaan saatika muitakaan rajojaei ole osattu kunnioittaa. Hyvin agressiivinen ympäristö kaiken kaikkiaan ja äärimmäisen seksualisoiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan kun vauhtiin pääsin
        Koko varhaisteni- ikä ja sitä seuraavat vuodet olivat pelkkää miesten ja teini- ikäisten poikien taholta tapahtuvaa seksuaalista ahdistelua, häirintää, kopelointia, härskien ehdottelujen kuuntelemista kiltisti vastaan sanomatta, seksuaalisuuteen kohdistuvaa naureskelua, nimittelyä, pi*** un vonkaamista jne,, kiitos naisten vapautuneen seksuaalisuuden.
        Jumaluta mitä sitä nuori , kehittyvä tyttö sai kestää, sitä ei tänä päivänä yksikään sietäisi. Miestenlehtien kuvia toimistojen ja varastojen seinät täynnä, kaksimielisiä, härskejä vitsejä, rasvaisia juttuja, vihjailuja ja suoria ehdotuksia, painostamista, kaatokännisten hyväksikäyttöä, tarkoitushakuista juottamista, käytännössä raiskaamisia ja manipulointia ja sitä kummallista kaksimielistä ilmehdintää loputtomiin.
        Sitä p** kaa siten joutui sietämään vuodesta toiseen. Eikä voinut sanoa vastaan koska naisen kuului sietää sitä , muutoin hän oli tiukkapipo ja pihi , impi umpilampi joka ei tarvinnut kuin isoa kalua kesyyntyäkseen.

        Muistan ikuisesti jo edesmenneen paska Juice laulun : siinäkin naista halvennettiin niin alatyyliin ettei kukaan uskoisi. Tytärkin esiintyi miestenlehden keskiaukeamalla vulvaansa suihkuttaen, oli varmaan isä ylpeä tyttären uravalinnasta. Nainen oli vapautneempi seksuaalisesti kuin koskaan. Silti mikään oikeasti tuntuntut kivalta, vapauttavalta, hyvältä ja oikealta, omalta itseltä. Ei mikään.
        Kaikki tuo oli " normaalia". Seksuaalinen käpälöinti, koskettelu, ehdottelut, kadulla huutelut. Nainen oli täysin vapaata riistaa. Ketä kiitän, tass naisia tietenkin - myös heitä jotka tv- ohjalmassa testasivat erilaisia dildoja pikku kopissa osoittaakseen vapautuneisuuttaan ja tulivat vaivautuneesti hymyillen kertomaan yleisölle mikä tuntui kivemmalta. Kuinka moni mies olisi mennyt kokeilemaan Tom of Finlandin suunnittelemaa jätti dildoa koppiin ja kertonut sitten yleisölle miten kivasti se kutitti eturauhasta, suosittelen!
        Naiset osoittivat seksuaalista vapautuneisuuttaan vain esittelemällä sukupuolielimiään, kertomalla orgasmikokemuksistaan suurelle yleisölle ja tietenkin siitä kiten miehiä tyydytetään seksuaalisesti parhaiten.
        Mitään muuta se vapaus ei ole koskaan edustanut. Ei itsemääräämisoikeutta omaan kehoon, ei omien rajoen tiedostamista ja niistä kiinni pitämistä, ei oikeutta seksuaaliseen kasvurauhaan, ei yhtään mihinkään. Eikä toisen kunnioittamista.
        Nykyään teini- ikäisille ja lapsille kerrotaan mitä ei tarvitse hyväksyä, mitä ei tarvitse kuunnella, miten toisia ei saa koskea ja kopeloida intiimialueilta jne.
        Siitä sen vapautumisen olisi pitänyt alun alkaenkin aloittaa, eikä miestenlehdissä kellimisestä. Ja rajattomuuden hyväksymisestä. Eikä siitä että on lupa tehdä mitä rahansa, lupa kouria, nimitellä, lähennellä, häiritä seksuaalisesti..
        Myöhässä ollaan auttamattomasti. Nyt lapset ja vasta opettelevat toisten kunnioittavaa kohtelua ja omia ja toisten rajoja.

        Olen pahoillani, että seksi ja seksuaalisuus ovat näyttäytyneet elämässäsi noin negatiivisella tavalla. Kokemasi seksuaalinen häirintä ja liian nuorena altistuminen sellaisille asioille, joille sen ikäisenä ei olisi pitänyt altistua, vaikuttavat jättäneen mieleesi hyvin vahvan negatiivisen mielikuvan naisen seksuaalisuudesta ja mitä se sinulle edustaa.

        Ihminen on seksuaalinen olento, sukupuolesta huolimatta. Yksilölliset erot ovat valtavia ja toisille seksuaalisen puolensa toteuttaminen on tärkeämpää kuin toisille. Joillekin seksi ei ehkä merkitse oikeastaan mitään. Olipa seksi millaisessa roolissa yksilön elämässä tahansa, niin se on selvä, että toista ihmistä tulee kunnioittaa, lakia on noudatettava ja ihan aina on varmistuttava toisen osapuolen suostumuksellisuudesta seksuaalisen kanssakäymisen suhteen. Näitä asioita tosiaan onneksi opetetaan nykyään ihan eri tavalla kuin muinoin ja tilanne on monella tavalla paljon parempi kuin ennen. Valmis maailma ei silti ole vielä tässäkään asiassa.

        Naisen seksuaalisuus on luonnollinen ja kaunis asia eikä yhdenkään naisen pitäisi joutua häpeämään sitä puolta itsessään. Naisella on oikeus nauttia kehostaan, sen mahdollistamista tuntemuksista, eroottisesta kokemusmaailmasta kaikkine upeine tunteineen ja saada yhteys omaan seksuaalisuuteensa. Sillä ei ole itsessään mitään tekemistä sen kanssa, että niin kaunis asia kuin seksi onkin, synnyttää seksi valitettavasti myös negatiivisia ilmiöitä, kuten paritusta tms.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Olen pahoillani, että seksi ja seksuaalisuus ovat näyttäytyneet elämässäsi noin negatiivisella tavalla. Kokemasi seksuaalinen häirintä ja liian nuorena altistuminen sellaisille asioille, joille sen ikäisenä ei olisi pitänyt altistua, vaikuttavat jättäneen mieleesi hyvin vahvan negatiivisen mielikuvan naisen seksuaalisuudesta ja mitä se sinulle edustaa.

        Ihminen on seksuaalinen olento, sukupuolesta huolimatta. Yksilölliset erot ovat valtavia ja toisille seksuaalisen puolensa toteuttaminen on tärkeämpää kuin toisille. Joillekin seksi ei ehkä merkitse oikeastaan mitään. Olipa seksi millaisessa roolissa yksilön elämässä tahansa, niin se on selvä, että toista ihmistä tulee kunnioittaa, lakia on noudatettava ja ihan aina on varmistuttava toisen osapuolen suostumuksellisuudesta seksuaalisen kanssakäymisen suhteen. Näitä asioita tosiaan onneksi opetetaan nykyään ihan eri tavalla kuin muinoin ja tilanne on monella tavalla paljon parempi kuin ennen. Valmis maailma ei silti ole vielä tässäkään asiassa.

        Naisen seksuaalisuus on luonnollinen ja kaunis asia eikä yhdenkään naisen pitäisi joutua häpeämään sitä puolta itsessään. Naisella on oikeus nauttia kehostaan, sen mahdollistamista tuntemuksista, eroottisesta kokemusmaailmasta kaikkine upeine tunteineen ja saada yhteys omaan seksuaalisuuteensa. Sillä ei ole itsessään mitään tekemistä sen kanssa, että niin kaunis asia kuin seksi onkin, synnyttää seksi valitettavasti myös negatiivisia ilmiöitä, kuten paritusta tms.

        Minua ei tarvitse sääliä enkä kaipaa empatiaa tai ymmärrystä .
        Minun häpeäni ei johtunut omasta seksuaalisuudestani vaan muiden. Seksuaalisen häirinnän kohteella ei ole mitään osaa häneen kohdistuvaan seksuaaliseen häirintään , syyllisyys ei ole hänen vaan tekijöiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei tarvitse sääliä enkä kaipaa empatiaa tai ymmärrystä .
        Minun häpeäni ei johtunut omasta seksuaalisuudestani vaan muiden. Seksuaalisen häirinnän kohteella ei ole mitään osaa häneen kohdistuvaan seksuaaliseen häirintään , syyllisyys ei ole hänen vaan tekijöiden.

        Oli aika raju kirjoitus, mutta ajattelemisen arvoinen . Toit esiin asioiden vääristyneisyyteen liittyvän tärkeän näkökulman. En ole osannut itse aiemmin tajunnut, miksi kaiken tuon seksuaalisen vapauden ilmentyminen on tuonnut itsellenikin pahan olon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aika raju kirjoitus, mutta ajattelemisen arvoinen . Toit esiin asioiden vääristyneisyyteen liittyvän tärkeän näkökulman. En ole osannut itse aiemmin tajunnut, miksi kaiken tuon seksuaalisen vapauden ilmentyminen on tuonnut itsellenikin pahan olon.

        Sanoisin että paras kannanotto ja näkökulma aikoihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei tarvitse sääliä enkä kaipaa empatiaa tai ymmärrystä .
        Minun häpeäni ei johtunut omasta seksuaalisuudestani vaan muiden. Seksuaalisen häirinnän kohteella ei ole mitään osaa häneen kohdistuvaan seksuaaliseen häirintään , syyllisyys ei ole hänen vaan tekijöiden.

        Ei tietenkään häirinnän kohteella ole mitään vastuuta häirinnän kohteeksi joutumisesta ja syyllisyys on vain ja ainoastaan tekijöiden vastuulla. En ole ihan varma, miksi koit tarvetta painottaa tuota minulle, sillä en mielestäni ole millään tavalla edes vihjannut siihen suuntaan.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ei tietenkään häirinnän kohteella ole mitään vastuuta häirinnän kohteeksi joutumisesta ja syyllisyys on vain ja ainoastaan tekijöiden vastuulla. En ole ihan varma, miksi koit tarvetta painottaa tuota minulle, sillä en mielestäni ole millään tavalla edes vihjannut siihen suuntaan.

        Uskoisin että se on vain pahaa oloa ristiriitaista maailmaa kohtaan. Aloitteen tekijä, olettaisin että mies, selailee kuitenkin kuola valuen kauniita naisia pornosivuilta, vaikka samalla laittaa naisia syyllistäväa provoa ja odottaa että joku itsetyydyttäisi palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin että se on vain pahaa oloa ristiriitaista maailmaa kohtaan. Aloitteen tekijä, olettaisin että mies, selailee kuitenkin kuola valuen kauniita naisia pornosivuilta, vaikka samalla laittaa naisia syyllistäväa provoa ja odottaa että joku itsetyydyttäisi palstalla.

        Olet täysin väärässä. Sukupuolen ja kaiken muunkin suhteen.
        Minä koen kirjoituksesi itse asiassa hyvin halveksivana ja aliarvioit toisen kokemuksia ja mahdollisesti koettua emotionaalista kipua kohtaan... Nautitko toisten emotionaalisesta kärsimyksistä? Tunnut ainakin vahvasti niitä väheksyvän ja torjuvan. Hyväksyt ilmeisesti myös kaikentyyppisen seksuaalisen häirinnän harrastetaan sitä millä tavoin tahansa tai kuka tahansa?


    • Heteromiesten (ainakaan valkoisten) mielipiteitä ei kaivata. Naiset, sateenkaari-ihmiset ja muut lumihiutaleet osaavat hoitaa nämä asiat ihan keskenään.

    • Anonyymi

      Iorttoilua ei suvaita.

    • Tämän tyyppisissä jutuissa annetaan ymmärtää, että tämä sukupuolten erilainen "kohtelu" tässä asiassa olisi taas jotenkin miesten vika, vaikka usein juuri naiset tuomitsevat toisiaan. Miehiä kyllä riittäisi vähän viriilimmällekin naiselle, koska varsinkin nuoret miehet kyllä panisivat kaikkea mikä liikkuu.

      Jos naiset pitäisivät yhtä ja kannustaisivat kanssasisariaan siinä, että hei sähän ole jo pannut kaikki koulun miehet läpi, niin miehet saisivat rauhassa yrittää sheimata.

      Tai toisaalta jos naiset boikotoisivat niitä panomiesalfoja ja suosisivat Timo Tavallisia, niin voisi miesten käytös muuttua, mutta kun asia ei mene niin.

      Naiset arvostavat kokemusta ja itsevarmuutta, ja ajattelevat, että kun tuo mies on kelvannut muille, niin se kelpaa minullekin ja toisaalta taas kateellisena haukutaan kanssasisaret lutkiksi.

      Vaikka ajattelen järjellä, niin silti kyllä suosin niitä vähemmän värikkäällä seksuaalihistorialla olevia naisia (vakituiseen parisuhteeseen). Tiedän, että nainen ei kulu käytössä ainakaan fyysisesti, mutta ajattelen, että jos naisen seksuaalihistoria on kovin värikäs, se kertoo naisen jotain naisen luonteesta: itsetunnosta, vaihtelunhalusta tai nautinnonhaluisuudesta.

      • Anonyymi

        Älä nainen yleistä tuntemuksiasi ja käyttäytymistäsi muihin naisiin. Tuohon: "Naiset arvostavat kokemusta ja itsevarmuutta, ja ajattelevat, että kun tuo mies on kelvannut muille, niin se kelpaa minullekin..." Kellään ei lue otsassa montako niitä petikumppaneita on ollut, eli ko. mies on kelvannut useille naisille koska miellyttää naisia, eikä miellytä naisia sen takia että on kelvannut useille naisille. Got it?


      • Anonyymi

        "Tai toisaalta jos naiset boikotoisivat niitä panomiesalfoja ja suosisivat Timo Tavallisia"

        Niinpä!

        Ensin erehdyin kuvittelemaan, että John Durham olisi hyvä tyyppi.
        Mutta kun luin hänen kommenttejaan, joissa väitettiin alfamiesten olevan jotenkin hyvä asia, niin en enää pidä John Durhamia hyvänä tyyppinä.

        Käytännössä kun ns. alfamiehet ovat huonoluonteisia pettäjiä.

        Eli jos nainen haluaa pysyvän avioliiton, niin alfamies on huonoin mahdollinen valinta, koska pettää vaimoaan aina, ja voi myös olla, että alfamies ei edes mene naimisiin, mutta yrittää katteettomilla aviolupauksilla kalastaa tyhmiltä naisilta seksiä.

        (Koska tyhmähän naisen täytyy olla, jos uskoo moisiin lupauksiin, vaikka tosiasiat kertovat päinvastaista).

        Tyyppiesimerkki:
        Jos seksi kelpaa miehelle, mutta kokonainen yhteinen yö ei -> epäluotettava mies.


    • Anonyymi

      No ei se valehteleminen ja pimittäminen sen naisen luonnetta muuta, ongelmat vain odottavat kunnes ne ovat valmiita kasvamaan mätäpaiseeksi.

      Nainen joka nussii ympäriinsä kehittää psyykeen joka ei piittaa yksilöstä oikeasti. Malli vastakkaisesta sukupuolesta on nopeasti ei-henkilökohtainen ja perustuu seksuaaliselle toteutumiselle. Perustasolla tälläinen nainen voi olla ok, mutta suhteissa väistämättömien kriisien myötä paljon ympäriinsä nussinut nainen taantuu ratkaisuissaan siihen kerran omaksuttuun muotoon. Hän heittää miehen menemään ja hankkii uuden. Parisuhde ei ole tälläiselle naiselle mitään muuta kuin "jatkoajalla oleva yhden yön juttu".

      • Sama riski on miehissäkin.


      • Huitale kirjoitti:

        Sama riski on miehissäkin.

        Ja siis kyllä uskon teoriaasi, että se on aivan mahdollinen ja totta joidenkin kohdalla. On helppoa heivata toinen menemään ja etsiä uusi seksiväline tilalle, mies/nainen/muu.


      • Huitale kirjoitti:

        Ja siis kyllä uskon teoriaasi, että se on aivan mahdollinen ja totta joidenkin kohdalla. On helppoa heivata toinen menemään ja etsiä uusi seksiväline tilalle, mies/nainen/muu.

        Ihmisestä tulee väline, kulutustavara, omien halujen toteuttaja jolle ei arvoa anna muuten.


    • Anonyymi

      Jos naisella on ollut runsaasti kumppaneita niin se näkyy sukupuolitautikirjossa. Pahimmassa tapauksessa klamydian jälkioireena hedelmättömyys.

      • Anonyymi

        Mulla ei ole ollut koskaan sukupuolitautia, vaikka oma luku sijoittuu 10 ja 20 välille. Huuliherpes ainoa ja koska se tuli suudeltaessa eikä seksin yhteydessä, niin en ole saanut sitä "seksitautina".

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton


      • Ei näy yhtään missään jos harrastaa turvaseksiä kuten irtosuhteissa ehdottomasti pitää. Se että on ollut useitakin seksikumppaneita ei tarkoita sitä että olisi ollut ainuttakaan sukupuolitautia. Ja jo kuten toisessa ketjussa mainittiin seksi ei edes läheskään aina tarkoita yhdyntää.🙂.


      • Anonyymi

        Niin ja onko tämä mielestäsi sukupuolikohtaista eli eikö ne taudit miehiin sitten tartu ollenkaan, vaikka he panisivat kuinka paljon ympäriinsä? Kun mainitsit tuossa tautiviestissä vain naiset.

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton


      • Anonyymi

        Eipä ole ollut ikinä yhtään tautia, testattu on. En ole koskaan onnistunut saamaan edes hiivatulehdusta, vaikka sitä nyt ei yleensä suoraan seksiin liittyen saakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole ollut ikinä yhtään tautia, testattu on. En ole koskaan onnistunut saamaan edes hiivatulehdusta, vaikka sitä nyt ei yleensä suoraan seksiin liittyen saakaan.

        Jos lortolla on hiivasieni voiko se tarttua pippeliin


    • Eikä ole vaan täysin merkityksetön asian ja jokaisen ihan oma asia. Nykyhetki on se mikä ratkaisee ei se mitä ollaan tehty aiemmin elämässä.🙂.

      • Anonyymi

        Äiti Teresa tuli taas ymmärtämään kaikkea 🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äiti Teresa tuli taas ymmärtämään kaikkea 🥱

        Ai...jaa en mä vaan oo nähny ja sehän on jo kuollu ja kuopattukin. Jos häntä näät niin suosittelisin että käyt jutteleen jollekin mielenterveyden ammattilaiselle.😄.


    • Anonyymi

      Kelle on ja kelle ei. Toka eksäni ei kysynyt multa koskaan asiasta. Enkä toisaalta minäkään kysynyt hänen omaa lukuaan, vaikka hän ihan oma-aloitteisesti kertoi mulle esim. omasta ekasta kerrastaan.

      Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

    • Anonyymi

      Iutkailu on turn off.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä voi vihanussia.


    • Anonyymi

      Ei tietysti. Eihän kukaan huolisi. Ihan pilalla suomi naiset 😁 Thaikuista vaan vaimo.

    • Ymmärrän, jos ei uskalla etenkin jos niitä on valtavan paljon. Se lyö vielä nykyäänkin leimaa, halusi tai ei.

    • Anonyymi

      Lasketaanko prostituoidut mukaan?

    • Anonyymi

      Body count on patologien pikkujoulujen vakio-ohjelmanumero.

      • Naurahdin ääneen😃


    • No huh mitä vanhanaikaisuutta. Edesmennyt tiukan uskonnollisen kasvatuksen saanut mummoni olisi ollut palstan ”poikain” joukossa edistyksellinen. 😂

      Korkealla lipidolla oleva ihminen ei ole synonyymi pettävälle puolisolle. Haluja voi olla paljonkin, ilman että haluja totetuttaa käytännössä. Tuskin palstan ”pojatkaan” raiskaavat vastaantulevia naisia kun oma muna herää ja huomaa neidon. Vähähaluiselle korkean lipidon omaava on joskus uhka, koska oma haluttomuus korostuu aktiivisen vieressä. Osalle on helpompi leimata vastapuoli huoraksi tai pleieriksi kuin vain sanoa, etten niin suuresti välitä seksistä. Miksi ihmisen pitäisi olla haluiltaan jonkun muun päättämän muotin mukainen??? Ihmisten halut ja lipido on erilaisia ja vaihtelee iän ja elämäntilanteen mukaan. Ei siinä pitäisi olla muuta ongelmaa kuin löytää puoliso, joka on asian suhteen riittävän samanlainen! Jos korkean ja matalan lipidon ihmiset päätyy suhteeseen, jompi kumpi kärsii, eikä suhde todennäköisesti kestä ainakaan onnellisena.

      Ei ole kyse siitä, että toinen pettää, vaan siitä että tarpeet on kuin marssista ja venuksesta. Näissä tilanteissa on helpompi syyttää vain toista, eikä myötäeläytyä sen jatkuvasti ja pitkäaikaisesti torjutuksi joutuneet osaan. Sekään ei ole helppo osa se oli sitten torjutuksi tullut nainen tai mies. Kummassakaan ei ole vikaa sinänsä, kumpikin on sellaisia kuin ovat (siihen pitäisi olla oikeus), mutta pari vaan sopii yhteen heikosti.

      Itse en juurikaan harrasta yhdenyön suhteita ja FWB en ole koskaan vielä kokeillut. Viimeisen 10v aikana on yksi yhdenyön kohtaaminen eron jälkeen. En harrasta, koska tunteeton ja vuorovaikutukseton seksi tuntemattoman ihmisen kanssa on yleensä hyvin huonoa. Ei maksa vaivaa. Sinänsä en ymmärrä miksi seksissä on jotain pahaa, jos kumpikin siihen ryhtyy vapaasta tahdosta ja haluaa toisilleen hyvää ja suojautumisesta huolehditaan??? Seksi on paha asia vain vanhakantaisen ev.lut kasvatuksen mukaan ja senkin syynä on ollut valta-asetelma, jolla on haluttu ylläpitää patriarkkaalista yhteiskuntaa. Seksiä on saanut harrastaa vain pimeässä, puoliksi vastentahtoisesti isänmaan puolesta ja maan täyttämiseksi samaa uskontoa julistavia.

      Jos kaksi ihmistä haluaa toiselle hyvää ja haluavat antaa hyvää toisilleen, mitä pahaa siinä voisi olla jos ehkäisystä ja suojautumisesta huolehditaan, molemmat on aikuisia ja vapaaehtoisesti mukana? Mitä???

      • "Viimeisen 10v aikana on yksi yhdenyön kohtaaminen"

        Tangoa tanssimaan tarvitaan kaksi. (Sellaista jotka kummatkin haluavat tanssia toisensa kanssa).


      • Hieno kirjoitus.👍👏🙂.


      • Tushman kirjoitti:

        "Viimeisen 10v aikana on yksi yhdenyön kohtaaminen"

        Tangoa tanssimaan tarvitaan kaksi. (Sellaista jotka kummatkin haluavat tanssia toisensa kanssa).

        No noita yhdenehdottelijoita on kyllä ollut huomattavasti enemmän kuin mitä olen yhdenillan juttuihin olen lähtenyt. 🤣Että voit pitää tangosi.

        Ukot on varsin helppoja… vaikka en ole omaa aktiivisuutta osoittanut yhden illan hankkimiseksi (miksi osoittaisin kun en niitä halua), silti n. 5v sinkkuajan suhdeluku on isompi kuin 1:10. Ja tämä vaikka olen sinkkunakin käynyt baaarissa vain 3-5krt/v, ja seurustellessa en käytännössä ollenkaan (tosin silloin en koskaan ollut kuin isossa tutussa porukassa turvassa).


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Hieno kirjoitus.👍👏🙂.

        Koita nyt vihdoinkin keksiä jotain muuta kuin naisten mielistelyä.


      • Anonyymi

        Kurppa puolustelee Iutkailua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt vihdoinkin keksiä jotain muuta kuin naisten mielistelyä.

        Se mielistely on ihan sun omassa päässäsi mä kun en mielistele yhtään ketään. Ei mun mielipiteet ja se minkälainen ihminen olen luonteeltani ja se että kohtelen toisia ystävällisesti kohteliaasti ja hyväntahtoisesti koska haluan tehdä niin ja se on se kuka olen ole mitään helvetin mielistelyä.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Se mielistely on ihan sun omassa päässäsi mä kun en mielistele yhtään ketään. Ei mun mielipiteet ja se minkälainen ihminen olen luonteeltani ja se että kohtelen toisia ystävällisesti kohteliaasti ja hyväntahtoisesti koska haluan tehdä niin ja se on se kuka olen ole mitään helvetin mielistelyä.😄.

        Mielistelemällä ei naista saa. Kukaan tykkää joojoo-miehistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielistelemällä ei naista saa. Kukaan tykkää joojoo-miehistä.

        No onneks mä en ketään mielestelekään kuten juuri kerroin niin ei ole sitä ongelmaa. Se että on jonkun/joidenkin kanssa yhtenevä mielipide joistain asioista ei ole mitään joo-joo miehenä olemista.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurppa puolustelee Iutkailua

        Lutkat on ammattilaisia, enkä ole ammailaisuuden suurin kannattaja, vaikka jokainen oman uransa valitsekoon. Ihan tavallisilla ihmisillä on muitakin vaihtoehtoja kuin kokematon ja seksivastainen ätmeys tai seksin myynti….

        Btw: Siihen väliin mahtuu aika paljon erilaisia tapoja nauttia seksuaalisuudesta ja myös erilaisia ihan ok tapoja elää niin kuin itsestä tuntuu oikealta ja hyvältä.

        Yhtä asiaa jään kummastelemaan. Perusätmi täällä liputtaa maksullisen seksin puolesta ja jopa vaatii ilmaista yhteiskunnan maksamaa huoraa itselleen (tuotakin on täällä kuultu). Ja sitten samaan aikaan ihan tavalliset ihmiset ei saisi vapaaehtoisesta seksistä nauttia, jos niin haluavat, koska seksi on PAHA-PAHA asia. Ja jokaisen ätmin pitäisi saada vielä sille huorassa uitetulle pililleen oma nuori missineitsyt. Eikö se nuori tyttö tärvelly siinä yhtälössä ätmin taholta? Eikö ätmin pitäisi haluta vain platonista kauniiseen rakkautta ja muu on suuri uhka? Mietin myös miten se seksi sen todennäköisen ihmlskaupan uhrin tai huumehelvetin takia itseään myyvän kanssa ei ole paha asia?

        Kaksinaismoraali kirkuu korvissa niin, että vihloo…..Kuten myös kateus ja katkeruus…. Voin ilmaisen kertoa salaisuuden… elämä on paljon parempaa kun päästää irti kyseisestä kolmesta koosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielistelemällä ei naista saa. Kukaan tykkää joojoo-miehistä.

        Onko omakohtaista kokemusta kertynyt paljonkin?


      • Anonyymi
        Tushman kirjoitti:

        "Viimeisen 10v aikana on yksi yhdenyön kohtaaminen"

        Tangoa tanssimaan tarvitaan kaksi. (Sellaista jotka kummatkin haluavat tanssia toisensa kanssa).

        Tarjokkaita on yleensä kaikki paikat täynnä. Halutessaan sitä löytäisi vaivatta vaikka niin, että kyselisi kadulla vastaan käveleviltä ja saisi jopa valita haluamansa. 👍


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No onneks mä en ketään mielestelekään kuten juuri kerroin niin ei ole sitä ongelmaa. Se että on jonkun/joidenkin kanssa yhtenevä mielipide joistain asioista ei ole mitään joo-joo miehenä olemista.🙂.

        Antakee ny äkkiä joku MikkoJuuuhanille toosaa ku se on niiiin kiva kaveri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antakee ny äkkiä joku MikkoJuuuhanille toosaa ku se on niiiin kiva kaveri.

        Kiitos vaan mutta ei oo tarvetta mainostaa ilmiselvää asiaa ja antajiakin on ollu ei sillä että kieltäytyisin tarjouksista jatkossakaan vaan ne on hyvin tervetulleita kyllä.😄.


    • Anonyymi

      Totta hitossa body countilla on väliä. Just itse 15 vuoden avioliiton jälkeen vapaille markkinoille astuttuani oon ollut järkyttynyt siitä, miten ikäisilläni miehillä (itse olen nainen, hetero, 39) on ollut vain sarja lyhyitä suhteita, ja valtavasti irtosuhteita. Itse kun on ollut vain pitkissä suhteissa, niin kyllä on huonot apajat. Olenkin huomannut, että vanhemmat miehet, yli 50-vuotiaat ovat lähinnä se kohderyhmä itselle, josta löytyy vielä niitä perinteiseen parisuhteeseen uskovia miehiä. Onnea vaan matkaan teille nuorille miehille... Kuka oikeasti haluaa satoja naisia panneen lorttomiehen?

      • Anonyymi

        Hei pliis, luulet että partnerien määrä vähenee kun ikävuosien määrä lisääntyy? Joko ne vanhemmat miehet ei kerro tai sitten ne ei edes muista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei pliis, luulet että partnerien määrä vähenee kun ikävuosien määrä lisääntyy? Joko ne vanhemmat miehet ei kerro tai sitten ne ei edes muista.

        Hän vissiin tarkoitti, että asenne seksiin niillä vanhemman polven miehillä erilainen, ja sen takia ajattelee että body countikin niillä pienempi?

        En kyllä itse menisi väittämään, etteikö niissä 50+ miehissäkin olisi paljon kukasta kukkaan hyppijiä, jos vaan siihen ensin saavat ylipäänsä mahdollisuuden. Tilaisuus tekee aika monesta miehestä "varkaan".


    • Ei taida aloittajankaan kohdalla olla naisten bodycoutingilla mitään väliä. Jonkilainen keskusteluyhteys irl vois olla jo kova sana. 😁

      Naurettavia provoja täällä nykyään...😁

    • Anonyymi

      En ole koskaan havainnut kenessäkään mitään laskuria ja oma dementoituminen hoitaa aina oman laskurin nollauksen.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Jokainen nainen jonka bodycount on yli viisi on lutka ja yli kymmenellä alkaa olla jo se hoolla alkava, mitäs siihen sanotte :D miehillä lukemat on hiukan venyvämmät koska nainen antaa ja mies saa, vastuu on siis naisella.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Sanon:
        Hienoa että täällä on myös näitä vanhan liiton lutkittelijoita. Tulee keskusteluihin väriä.
        Pidä linja.

        -keinovaginamies-


      • Minä sanon, että kyllä se viimeistään pistää miehenkin miettimään ympärille paneksimisia, kun joku seksipartnereista pamahtaa ykskaks paksuksi ja haluaa pitää lapsen. Olisi ihan oikein niille miehille, jotka luulevat että naisen pitää yksin kantaa kaikki vastuu seksissä ja sen mahdollisisssa seuraamuksissa. Mun kohdalla tosin näin ei voi käydä, koska en halua hankkia lapsia, en seksikumppanin enkä myöskään seurustelukumppanin kanssa.


      • Ah, kiitos. Sinuun voi aina luottaa. 😅


      • Anonyymi

        Itse katson siihen hoohon liittyvän varallisuuden uudellenjärjestelyjä, mutta saa sitä tulkita miten tahtoo.


      • Anonyymi

        Ei ole vaikea ymmärtää miksei kukaan nainen sinua huoli, ja turha selitellä että olet yksin koska haluat olla, niin paljon nämä naisasiat sinua kiinnostavat. Ainakaan tämä jolla tuo puhuttu lukema jää helposti alle viiden ei sinunlaiseen idän ihmeeseen koskisi pitkällä tikullakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanon:
        Hienoa että täällä on myös näitä vanhan liiton lutkittelijoita. Tulee keskusteluihin väriä.
        Pidä linja.

        -keinovaginamies-

        Harmis on pahempi kuin edesmennyt mummoni (olisi 103v, jos olisi elossa).


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Harmis on pahempi kuin edesmennyt mummoni (olisi 103v, jos olisi elossa).

        Olikos ne sinun saksalaiset sukujuuret peruja mummon hummailusta sakemannisotilaiden kanssa? Anteeksi mummolle jos niin ei ollut mutta pakko kysyä jos kerran moraaliadiat retuperällä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olikos ne sinun saksalaiset sukujuuret peruja mummon hummailusta sakemannisotilaiden kanssa? Anteeksi mummolle jos niin ei ollut mutta pakko kysyä jos kerran moraaliadiat retuperällä.

        -harmiseikirj-

        Saksalaiset sukujuuret löytyy 1500-luvulta vaikutusvaltaiselta kirkonmieheltä. Eli aika kaukaiseksi menee.

        Mummini oli taatusti neitsyt mennessään naimisiin ja tuskin harrasti aviossakaan kovin paljon seksiä. Hänen käsityksensä oli, seksi muuta kuin lisääntymiseen on syntiä ja varoitteli koko nuoruuteni pahoista miehistä. Hän oli alaikäisenä rintamalla lottana Aunuksella, joten lieneekö kokenut miesten pahojen aikeiden yritykset siellä.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Harmis on pahempi kuin edesmennyt mummoni (olisi 103v, jos olisi elossa).

        Varmasti.
        En mitenkään usko että mummosi olisi käyttänyt noin värikkäitä termejä.
        Ehkä kevytkenkäinen tai helppo nainen olisi sopinut tuon ajan ihmisen suuhun.

        Mutta väri palstalle olisi jäänyt haaleaksi :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Harmis on pahempi kuin edesmennyt mummoni (olisi 103v, jos olisi elossa).

        Ennala kertoi kertomuksessa parhaan panon tapahtuneen makissa

        Kuvitelkaa Ny, siis paskan päällä. Hhhaaaaaaaaa. Heeeeeeehhhuuukuuui.


    • Anonyymi

      Että miehet pistää puolet lisää ja naiset vähentää?

      • Tähän liittyen on eräs muisto opiskeluvuosiltani Etelä-Euroopasta. Yksi nuorehko, varmaan noin ikäiseni lattari yritti luritella liirum laarumeitaan ja kellistää siinä sivussa sänkyyn. Kun kysyin että montako partneria sillä oli ollut, sai vastaus leukani loksahtamaan: "Kolme". En olisi ikimaailmassa voinut kuvitellakaan sellaisen tyypillisen machohkon latinalaisamerikkalaisen ilmoittavan bodycountikseen kolme... Päättelin, että se on niin vähäinen lukema, että sen täytynee olla totta (hän ei tiennyt miten suhtauduin miesten seksipartnerien määrään, koska en ollut siitä mitään maininnut).

        Koska en deittaile/harrasta seksiä muiden kuin eurooppalaisten kanssa, niin minusta ei sitten kuitenkaan tullut hänen neljättä partneriaan.


    • Anonyymi

      Jaa, kukin harrastaa seksiä sen kanssa kun tykkää. Seksipartnereiden määrä ei kyllä kerro juuri mitään ihmisestä vaikka täällä jotkut sitä väittääkin. Pääasia on nauttia elämästä ja pitää huolta itsestä ja läheisistä. Toiset ”panee” enemmän ja toiset vähemmän, mitä sitten, huoh!

    • Anonyymi

      Ei merkitystä. Jollakin lukema voi olla satoja ja seksityötäkin taustalla, silti valmis milloin vain asettumaan kun itseään arvostavan ihmisen kohtaa.
      Ja se merkitsee eniten, että uskaltaa lukemista huolimatta luottaa toiseen täysillä.

      M44

    • Anonyymi

      Ehkä asian voisi ajatella niinkin että jos menee ostamaan vaikka alusvaatteita, sokkarilta löytyy alushousuja 10e kpl, paikalliselta kirpputorilta saisi ihan samaan rahaan käytettyjä jotka on olleet "vain" kymmenellä edellisellä omistajalla. Kirppari pyytää samaa rahaa käytetyistä. Maksaisitko? Siellä voi jättää myös tarjouksen. Kuinka paljon tarjoaisit kymmenen miehen käyttämistä kalsareista? Vai tarjoaisitko ollenkaan? Tämä helppo esimerkki ehkä valottaa myös sitä miksi tinder-tyttö päätyy treffeille paikalliselle abc:lle eikä hienoon ravintolaan.

      -harmiseikirj-

      • Mun elämän parhaat treffit olivat lemmikkikaupassa (mies haki sieltä kissalleen ruokaa) + sen jälkeen joen rannalla penkillä istuskellen. Ei ne parhaat treffit aina ole ne, joihin mies tuhlaa rahaa eikä materia muutenkaan tuo parhaimpia muistoja.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mun elämän parhaat treffit olivat lemmikkikaupassa (mies haki sieltä kissalleen ruokaa) sen jälkeen joen rannalla penkillä istuskellen. Ei ne parhaat treffit aina ole ne, joihin mies tuhlaa rahaa eikä materia muutenkaan tuo parhaimpia muistoja.

        Tuokin ihan totta mutta tuossa nyt vain oli esimerkki miehen kiinnostuksesta lähtökohtaisesti panostaa. Ja kyllähän hienon naisen kanssa on mukavaa vaikka missä.

        -harmiseikirj-


    • Jos haluaa antaa itsestään juntin kuvan heti kärkeen (on muuten tosi tärkeä olla oma itsensä heti alussa!), niin kannattaa kysellä bodycountteja jo ekalla tai tokalla tapaamisella. Ei tule yllätyksiä ja väärinymmärryksiä kumminkaan päin…

      • Anonyymi

        Kannattaa olla sen verran ovela että kysyy vähän kiertäen "oletko tinderiä koskaan käyttänyt?, Oletko pitkäänkin siellä ollut? Onko sulla paljon miespuolisia kavereita?" Tuollaisia pikku kyssäreitä muun keskustelun lomaan :) tietenkin on plussaa jos nainen kertoo olleensa nunnaluostarissa niin ei ole ehtinyt tindereihin ja miehiin tutustumaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa olla sen verran ovela että kysyy vähän kiertäen "oletko tinderiä koskaan käyttänyt?, Oletko pitkäänkin siellä ollut? Onko sulla paljon miespuolisia kavereita?" Tuollaisia pikku kyssäreitä muun keskustelun lomaan :) tietenkin on plussaa jos nainen kertoo olleensa nunnaluostarissa niin ei ole ehtinyt tindereihin ja miehiin tutustumaan.

        -harmiseikirj-

        Miten ne miespuoliset kaverit vaikuttavat seksikumppanien lukumäärään millään tavalla? Lapsuudenkaverilla, joka on nonbinary ja bi, eikä hankkinut teininä eikä nuorena aikuisenakaan seksikokemuksia, oli jo teininä poikia kavereina.

        Myös mulla on yhteen aikaan ollut myös miespuolisia kavereita, eikä niiden kanssa ainakaan silloin seksiä harrastettu.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Miten ne miespuoliset kaverit vaikuttavat seksikumppanien lukumäärään millään tavalla? Lapsuudenkaverilla, joka on nonbinary ja bi, eikä hankkinut teininä eikä nuorena aikuisenakaan seksikokemuksia, oli jo teininä poikia kavereina.

        Myös mulla on yhteen aikaan ollut myös miespuolisia kavereita, eikä niiden kanssa ainakaan silloin seksiä harrastettu.

        Jos niitä on sitten tietysti pikkukysymyksillä selvitellään, onko tuntenut kauankin, ehkä ihmettelee miten ja missä siihen vastakkaiseen sukupuoleen kaverina tutustuu harrastuksissa? Kyllä ne asiat varmaan ilmi tulee.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Fiksumpi kaveri ei halua mitään puhkikulunutta lunttua tavata toista saati kolmatta kertaa, varsinkin jos on tosimielessä liikenteessä ja ko. tapaus pitäisi esitellä vielä jossain vaiheessa ehkä suvullekin ennen kihloja ja häitä.

        Naisella tulee olla suht siveä menneisyys eikä mitään yleisen jakorasian mainetta ja taakkaa, lorttoutta saati porttoutta takkanaan. Ja mitkään korkealukuisiksi kertyneet fwb-jututkaan ei ole mikään veruke. Likainen on likainen.

        Ai niin joo, se olis siivouspäivä, täytyypä vaihtaa vessaankin uus lunttu, sen puhkikuluneen, likaisen ja haisevan tilalle...!


      • Ei sellaista varmaan juuri kukaan kysele, ne jutut tulee useimmiten julki vähän vahingossa. Ihan kysymättä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ei sellaista varmaan juuri kukaan kysele, ne jutut tulee useimmiten julki vähän vahingossa. Ihan kysymättä.

        Mistä ihmeestä se tulisi ilmi, jollei asiaa joko suoraan kysy tai sitten siihen liittyviä asioita? Ei tuo ainakaan omalla kohdallani tavallisesta keskustelemisesta mitenkään ilmi käy. Parisuhteideni määrääkin pitää ihan suoraan kysyä. Ainoa, joka käy ihan itsekseen ilmi on, että yksi suhde nyt ainakin täytyy olla takana, kun lapsikin löytyy. Jos ei sitten satu uskomaan neitseelliseen sikiämiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä se tulisi ilmi, jollei asiaa joko suoraan kysy tai sitten siihen liittyviä asioita? Ei tuo ainakaan omalla kohdallani tavallisesta keskustelemisesta mitenkään ilmi käy. Parisuhteideni määrääkin pitää ihan suoraan kysyä. Ainoa, joka käy ihan itsekseen ilmi on, että yksi suhde nyt ainakin täytyy olla takana, kun lapsikin löytyy. Jos ei sitten satu uskomaan neitseelliseen sikiämiseen.

        Aika usein ihmiset lipuu alueelle ominpäin ja pulputtaa ohi suunsa. Hyvin usein.


      • Huitale kirjoitti:

        Aika usein ihmiset lipuu alueelle ominpäin ja pulputtaa ohi suunsa. Hyvin usein.

        Kuten täälläkin palstalla, kun ilmapiiri on sopiva alkaa avautuminen. Tuntemattomillekin. Juttua vaan tulee ja jo on on kerrottu kaikki aasta ööhön.

        Ei ihmiset itse aina huomaa mitä ne lipsauttelee. Vaikkei ollu tarkoitus.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Aika usein ihmiset lipuu alueelle ominpäin ja pulputtaa ohi suunsa. Hyvin usein.

        Outoihin ihmisiin olet törmännyt. Eipä ole itselleni tollasia vastaan tullut. Meillä on selvästi hyvin erilainen maku. mä en kuluttaisi aikaani ihmiseen, joka lörpöttelee muuten vaan seksielämästään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outoihin ihmisiin olet törmännyt. Eipä ole itselleni tollasia vastaan tullut. Meillä on selvästi hyvin erilainen maku. mä en kuluttaisi aikaani ihmiseen, joka lörpöttelee muuten vaan seksielämästään.

        No katso nyt palstaakin. Täällä vaan hengaat säkin outojen itsestään avautuvien joukossa, ihan sujuvasti vieläpä. Outo..


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kuten täälläkin palstalla, kun ilmapiiri on sopiva alkaa avautuminen. Tuntemattomillekin. Juttua vaan tulee ja jo on on kerrottu kaikki aasta ööhön.

        Ei ihmiset itse aina huomaa mitä ne lipsauttelee. Vaikkei ollu tarkoitus.

        Mä keksin meinaan ainakin tuhat aihetta, josta keskustelen mielummin, kuin satunnaisten ihmisten satunnainen seksielämä. Siis likipitäen mikä tahansa on mielenkiintoisempaa. 🤔


      • Huitale kirjoitti:

        No katso nyt palstaakin. Täällä vaan hengaat säkin outojen itsestään avautuvien joukossa, ihan sujuvasti vieläpä. Outo..

        Toki palstasokeuskin voi iskeä eikä tajua höpöttäneensä ummet ja lammet outoja. Oudoille.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No katso nyt palstaakin. Täällä vaan hengaat säkin outojen itsestään avautuvien joukossa, ihan sujuvasti vieläpä. Outo..

        Mistä näistä kukaan tietää mikä on totta ja mikä vain fantasiaa. Ihan eri asia joku tällainen anonyymipalsta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä keksin meinaan ainakin tuhat aihetta, josta keskustelen mielummin, kuin satunnaisten ihmisten satunnainen seksielämä. Siis likipitäen mikä tahansa on mielenkiintoisempaa. 🤔

        Varmaan keksin minäkin kaksituhatta, mutta ihmiset on lörppöjä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Toki palstasokeuskin voi iskeä eikä tajua höpöttäneensä ummet ja lammet outoja. Oudoille.

        Outoa, että näet noissa mitään yhteistä. Ei täällä valtaosa tiedä yhtään mitään toistensa henkilöydestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näistä kukaan tietää mikä on totta ja mikä vain fantasiaa. Ihan eri asia joku tällainen anonyymipalsta.

        No et tiedä sitä irlissäkään. Vaikka niin voi itselleen uskotellakin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Varmaan keksin minäkin kaksituhatta, mutta ihmiset on lörppöjä.

        Minä en ole koskaan törmännyt muihin kuin juuri sellaisiin joiden pointtikin on jauhaa pelkkiä seksijuttuja. Normaalit puhuvat muista asioista.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No et tiedä sitä irlissäkään. Vaikka niin voi itselleen uskotellakin.

        Siinäpä se. Eli toistan uudelleen, että "Mistä ihmeestä se tulisi ilmi, jollei asiaa joko suoraan kysy tai sitten siihen liittyviä asioita? Ei tuo ainakaan omalla kohdallani tavallisesta keskustelemisesta mitenkään ilmi käy. Parisuhteideni määrääkin pitää ihan suoraan kysyä. Ainoa, joka käy ihan itsekseen ilmi on, että yksi suhde nyt ainakin täytyy olla takana, kun lapsikin löytyy. Jos ei sitten satu uskomaan neitseelliseen sikiämiseen."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outoa, että näet noissa mitään yhteistä. Ei täällä valtaosa tiedä yhtään mitään toistensa henkilöydestä.

        Tokihan kaikki on anonyymejä alkuun kaikkialla, lörpöteltyään ei ole. Varsinkaan jos sattuu toisiaan tuntemaan sitten ulkopuolellakin joskus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole koskaan törmännyt muihin kuin juuri sellaisiin joiden pointtikin on jauhaa pelkkiä seksijuttuja. Normaalit puhuvat muista asioista.

        Suppea ihmispopula. Mä oon törmänny monenmoisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se. Eli toistan uudelleen, että "Mistä ihmeestä se tulisi ilmi, jollei asiaa joko suoraan kysy tai sitten siihen liittyviä asioita? Ei tuo ainakaan omalla kohdallani tavallisesta keskustelemisesta mitenkään ilmi käy. Parisuhteideni määrääkin pitää ihan suoraan kysyä. Ainoa, joka käy ihan itsekseen ilmi on, että yksi suhde nyt ainakin täytyy olla takana, kun lapsikin löytyy. Jos ei sitten satu uskomaan neitseelliseen sikiämiseen."

        En jaksa taas jankata. Kerroin jo.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tokihan kaikki on anonyymejä alkuun kaikkialla, lörpöteltyään ei ole. Varsinkaan jos sattuu toisiaan tuntemaan sitten ulkopuolellakin joskus.

        Erikoista, että et näe mitään eroa IRL keskustelulla ja anonyymillä palstalla tai edes omalla nimellään toiselle viestittelyllä. Mun maailmassani noilla on valovuosien ero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista, että et näe mitään eroa IRL keskustelulla ja anonyymillä palstalla tai edes omalla nimellään toiselle viestittelyllä. Mun maailmassani noilla on valovuosien ero.

        En näe syystä, että kaikki ei ole toisilleen ventovieraita täälläkään.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tokihan kaikki on anonyymejä alkuun kaikkialla, lörpöteltyään ei ole. Varsinkaan jos sattuu toisiaan tuntemaan sitten ulkopuolellakin joskus.

        Itselleni esimerkiksi ei tule ikinä sellaista tilannetta, jossa olisin kiinnostunut tutustumaan vaikkapa nyt täältä yhtään keneenkään. Tämä ei ole sellainen paikka, että tuollaista tarvetta tulisi. Ja mä voin helposti lyödä siitä vaikka kymmenen miljoonan vedon.


      • Huitale kirjoitti:

        En näe syystä, että kaikki ei ole toisilleen ventovieraita täälläkään.

        Samalla tavalla ihmiset avautuu irl kun ilmapiiri on sopiva. Toki jäätävössä ilmapiirissä puhutaan vaan jäykkää asiaa.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Suppea ihmispopula. Mä oon törmänny monenmoisiin.

        Ei siltä vaikuta, kun pidät anonyymipalstaa jotenkin irl tilanteeseen verattavissa olevana. Sekään ei toimi, että kuuntelisit vierestä toisten juttuja, koska silloin likipitäen varmasti joku on kysymyksiä kysynyt. Sitä ei silloin voi verrata tilanteeseen, jossa kukaan ei kysyisi. Ei sen kysyjän tietenkään vältäämättä tarvitse olla juuri sinä, mutta ei ihmiset oikeastaan ikinä ilman aloitettua keskustelua tuollaisia puhu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni esimerkiksi ei tule ikinä sellaista tilannetta, jossa olisin kiinnostunut tutustumaan vaikkapa nyt täältä yhtään keneenkään. Tämä ei ole sellainen paikka, että tuollaista tarvetta tulisi. Ja mä voin helposti lyödä siitä vaikka kymmenen miljoonan vedon.

        No sittenhän voit olla huoleti ja lörpöttää mitä vaan.

        Minulle ihmiset avautuu myös IRL yhtä avoimen herkästi, kun täälläkin. Ehkä mussa on jotain luottamusta herättävää. 🤷🏼‍♂️


      • Näinpä ja komppis komppaa. 👍


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        En jaksa taas jankata. Kerroin jo.

        Koeta nyt edes YKSI esimerkki sanoa. Ei tämä taas kovin uskottava keskustelu sun puoleltasi ole, kun et edes yhteen esimerkkiin kykene, jossa tuollaiset asiat täysin kenenkään yhtään kysymystä esittämättä ilmi käyvät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siltä vaikuta, kun pidät anonyymipalstaa jotenkin irl tilanteeseen verattavissa olevana. Sekään ei toimi, että kuuntelisit vierestä toisten juttuja, koska silloin likipitäen varmasti joku on kysymyksiä kysynyt. Sitä ei silloin voi verrata tilanteeseen, jossa kukaan ei kysyisi. Ei sen kysyjän tietenkään vältäämättä tarvitse olla juuri sinä, mutta ei ihmiset oikeastaan ikinä ilman aloitettua keskustelua tuollaisia puhu.

        Läpäläpä. Riitely päällä olet taas, joten poistun.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        En näe syystä, että kaikki ei ole toisilleen ventovieraita täälläkään.

        Valtaosa on ja mistäpä me tiedämme mistä kaikesta toisensa jo tuntevat ovat jo aiemmin keskutelleet ja toisiltaan kysyneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koeta nyt edes YKSI esimerkki sanoa. Ei tämä taas kovin uskottava keskustelu sun puoleltasi ole, kun et edes yhteen esimerkkiin kykene, jossa tuollaiset asiat täysin kenenkään yhtään kysymystä esittämättä ilmi käyvät.

        Mieti sinä aivoillasi mitä kirjoitin, edes kerrankin ilman apuja.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Samalla tavalla ihmiset avautuu irl kun ilmapiiri on sopiva. Toki jäätävössä ilmapiirissä puhutaan vaan jäykkää asiaa.

        Eivät ilman, että jotakin kysytään. Ei kukaan täysijärkinen ihminen hups vaan ala selittämään seksiasioitaan.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No sittenhän voit olla huoleti ja lörpöttää mitä vaan.

        Minulle ihmiset avautuu myös IRL yhtä avoimen herkästi, kun täälläkin. Ehkä mussa on jotain luottamusta herättävää. 🤷🏼‍♂️

        Tietenkin voin ja niin minullekin, mutta ei kukaan sinullekaan kysymättä lörpöttele, vaikka sellaista esitätkin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mieti sinä aivoillasi mitä kirjoitin, edes kerrankin ilman apuja.

        Eli et kykene edes yhtä esimerkkia antamaan. Tämä selvä. Höpöttelit taas omiasi ja jäit kiinni kuten aina. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli et kykene edes yhtä esimerkkia antamaan. Tämä selvä. Höpöttelit taas omiasi ja jäit kiinni kuten aina. 👍

        Sinulle pitäisi kääntää rautaa koko suomen rataverkoston verran, en näe mitään syytä vaivautua. Riitelet kuitenkin tapasi mukaan turhasta.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Aika usein ihmiset lipuu alueelle ominpäin ja pulputtaa ohi suunsa. Hyvin usein.

        Kyllä, niin se usein menee. Itse katson, kyselen, tutkin ja tarkkailen jo ensimmäisillä treffeillä, ja jo sitä ennen, kun treffit sovittu (netti, katu tai vastaava) mikä nainen on oikein naisiaan. Kyllä sen ja ne asiat vaan aistii toisesta vaikka tämä yrittäisi miten kieltää, vähätellä tai johtaa harhaan, varsinkin kokeneempi ja tietoisempi, ehkä jopa asioita aikoinaan jollain tapaa opiskellutkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, niin se usein menee. Itse katson, kyselen, tutkin ja tarkkailen jo ensimmäisillä treffeillä, ja jo sitä ennen, kun treffit sovittu (netti, katu tai vastaava) mikä nainen on oikein naisiaan. Kyllä sen ja ne asiat vaan aistii toisesta vaikka tämä yrittäisi miten kieltää, vähätellä tai johtaa harhaan, varsinkin kokeneempi ja tietoisempi, ehkä jopa asioita aikoinaan jollain tapaa opiskellutkin.

        Mä olen huomannut, että jostain syystä mulle ihmiset avautuu ihan ominpäin mitä erikoisemmista asioista lähes ja täysin ventovieraatkin. Ei tarvitse edes udella mitään.

        Riittää kun ei kiirehdi tuomitsemaan ja stoppaamaan puhujaa. Kuuntelee.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mä olen huomannut, että jostain syystä mulle ihmiset avautuu ihan ominpäin mitä erikoisemmista asioista lähes ja täysin ventovieraatkin. Ei tarvitse edes udella mitään.

        Riittää kun ei kiirehdi tuomitsemaan ja stoppaamaan puhujaa. Kuuntelee.

        Kyllä ne mullekin avautuu vaikka tuomitsen minkä ehtii :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mä olen huomannut, että jostain syystä mulle ihmiset avautuu ihan ominpäin mitä erikoisemmista asioista lähes ja täysin ventovieraatkin. Ei tarvitse edes udella mitään.

        Riittää kun ei kiirehdi tuomitsemaan ja stoppaamaan puhujaa. Kuuntelee.

        Udellahan ei tarvitse kuin vain jos vastapuoli ei kerro mitä haluaakin tietää. Itsellä tutustumiset voi olla hyvinkin pikaisia ja aikaa ei aina paljon, silloin pitää koettaa saada kaikki tarvittava tieto mahd. nopeasti vastapuolesta ulos. Vaikka sitten vähän rennosti kyselemällä niille nurkille, jos toinen vaikkapa kovin hiljainen, ujo, jännittynyt, varautunut jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä keksin meinaan ainakin tuhat aihetta, josta keskustelen mielummin, kuin satunnaisten ihmisten satunnainen seksielämä. Siis likipitäen mikä tahansa on mielenkiintoisempaa. 🤔

        juu 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksumpi kaveri ei halua mitään puhkikulunutta lunttua tavata toista saati kolmatta kertaa, varsinkin jos on tosimielessä liikenteessä ja ko. tapaus pitäisi esitellä vielä jossain vaiheessa ehkä suvullekin ennen kihloja ja häitä.

        Naisella tulee olla suht siveä menneisyys eikä mitään yleisen jakorasian mainetta ja taakkaa, lorttoutta saati porttoutta takkanaan. Ja mitkään korkealukuisiksi kertyneet fwb-jututkaan ei ole mikään veruke. Likainen on likainen.

        Ai niin joo, se olis siivouspäivä, täytyypä vaihtaa vessaankin uus lunttu, sen puhkikuluneen, likaisen ja haisevan tilalle...!

        Siellä on taas joku lahkolainen saanut ylimääräistä ruutuaikaa.


    • Anonyymi

      Jos joku mies kysyisi bobycountiani, kysyisin varmaan "anteeksi mikä?". Ehkä tuollainen on normaalia nuorten keskuudessa, mutta itse pitäisi miestä sairaan mustasukkaisena ja pelottava. En antaisi mitää mahdollisuutta seurustelulle. Pitäisin sitä luotaantyöntävänä piirteenä. Ihan muunlaiset odotukset mielenkiintoisesta miehestä.

      • Anonyymi

        Arvostat siis enemmän miestä jolle kelpaa kaikkien muiden polkema kyläpyöräkin kuin miestä joka haluaa kunnollisen naisen :D no omapa on valintasi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvostat siis enemmän miestä jolle kelpaa kaikkien muiden polkema kyläpyöräkin kuin miestä joka haluaa kunnollisen naisen :D no omapa on valintasi.

        -harmiseikirj-

        "kaikkien muiden polkema"

        Harvemmin ne irtosuhteitakaan harrastavat/ harrastaneet naiset ihan kaikille antautuvat. Eivät myöskään edes kaikille komeille tapauksille, kyllä siinä täytyy keskustelunkin soljua ennen sänkyyn menoa, koska paras seksi syntyy siitä että on avoin keskusteluyhteys ja halu tunnustella ja kartoittaa sen toisenkin mieltymyksiä. Silloin jos on oikeasti hemmetin huono itsetunto, saattaa toki ajautua tilanteeseen jossa sänkyyn kelpaa käytännössä "kuka tahansa", mutta heikkoitsetuntoiset ovatkin asia erikseen eivätkä he edusta läheskään valtaosaa seksiä harrastavista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostat siis enemmän miestä jolle kelpaa kaikkien muiden polkema kyläpyöräkin kuin miestä joka haluaa kunnollisen naisen :D no omapa on valintasi.

        -harmiseikirj-

        En osaa edes arvata millainen mies tuota kysyisi. Ei ole koskaan tullut IRL vastaan yhtään miestä, joka olisi ollut aiheesta kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "kaikkien muiden polkema"

        Harvemmin ne irtosuhteitakaan harrastavat/ harrastaneet naiset ihan kaikille antautuvat. Eivät myöskään edes kaikille komeille tapauksille, kyllä siinä täytyy keskustelunkin soljua ennen sänkyyn menoa, koska paras seksi syntyy siitä että on avoin keskusteluyhteys ja halu tunnustella ja kartoittaa sen toisenkin mieltymyksiä. Silloin jos on oikeasti hemmetin huono itsetunto, saattaa toki ajautua tilanteeseen jossa sänkyyn kelpaa käytännössä "kuka tahansa", mutta heikkoitsetuntoiset ovatkin asia erikseen eivätkä he edusta läheskään valtaosaa seksiä harrastavista.

        Uuden miehen kannalta se aika samantekevää onko ne käytetyt kalsarit aiemmin olleet supliikkimiehen vai hiljaisemman kaverin käytössä, käytetyt ne on silti :D kts esimerkki yllä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Tuskimpa monetkaan edes kelpuuttaisivat sinua seurusteluun jos et yksinkertaiseen peruskyssään kykenis vastaamaan. Monet ei mihinkään vaan se tyssäisi jo siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostat siis enemmän miestä jolle kelpaa kaikkien muiden polkema kyläpyöräkin kuin miestä joka haluaa kunnollisen naisen :D no omapa on valintasi.

        -harmiseikirj-

        Harmis, niitä miehiä kutsutaan ätmeiksi… Kukaan edes melkein normaali ei kysy tuollaista, koska ei koe sitä tarpeelliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa monetkaan edes kelpuuttaisivat sinua seurusteluun jos et yksinkertaiseen peruskyssään kykenis vastaamaan. Monet ei mihinkään vaan se tyssäisi jo siinä.

        Ei ole koskaan tullut vastaan ketään, joka olisi kysynyt. En muista yhdenkään ystävänikään tuollaista kysymystä saaneen. Ei taida olla kovinkaan yleinen "peruskyssä".


    • Kyllä mä ainakin uskallan jos sellaista kysytään. Pysytään kumminkin alle 100😂

    • Anonyymi

      Nainen joka on vapaaehtoisesti sallinut useiden miesten tahrata itsensä, on menettänyt arvonsa ihmisenä.

      • Anonyymi

        Vastakohdat eivät kiehdo romanttisessa mielessä, eivätkä ainakaan miehet jotka ovat Persuja tai trolleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastakohdat eivät kiehdo romanttisessa mielessä, eivätkä ainakaan miehet jotka ovat Persuja tai trolleja.

        Ei ehkä romanttisessa, mutta voisit silti ottaa kullin suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä romanttisessa, mutta voisit silti ottaa kullin suuhun.

        En olisi arvannutkaan, et Harmis käy puhumaan näin näin kuumia. Noh?


      • Kylläpä te/ ne miehet on likaisia kun noin tahraavat..


    • Anonyymi

      Ei olisi mitään ongelmaa kertoa. Ei ole kuitenkaan vielä osunut eteen miestä, joka olisi ollut aiheesta kiinnostunut. Sitä odottellessa siis, että jotakuta kiinnostaa. 😃

      • Anonyymi

        Selkeesti ketään ei asia kiinnosta kun ketjuun on tullut 90 viestiä päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeesti ketään ei asia kiinnosta kun ketjuun on tullut 90 viestiä päivässä.

        En ole koskaan seurustellut, enkä viritellyt seurustelu palstalaisten kanssa. Olen pidättäytynyt ihan IRL kohtaamisissa ja yksikään ei ole koskaan kysynyt, eikä edes vihjannut halustaan tietää.


    • Anonyymi

      Itse näen miehestä ensisilmäyksen 10 ensimmäisellä sekunnilla, onko mies paljon vai vähän seksuaalisesti suuntautunut; sekä sen mitä mies minulta hakee.

      Bodycount on yksi niitä nykyajan kummajaisia, kun ihmiset eivät ole oppineet missään lukemaan kehon- ja elekieltä, eikä minkäänlaista sosiaalista valmiuttakaan ole. Kysytään pöhköjä, kaikkea mitä sylki suuhun tuo.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Mitä se tuo muka kertoo? Mies voi olla naisten silmissä seksikäs mutta silti älytöntä bodycountia haalimaton tai vastaavasti ihan tavallisen oloinen mutta jos on ahkeraan pörrännyt seuranhakujutuissa voi olla armoton panomies taustaltaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Mä en ehkä ihan 10:ssä sekunnissa näe, mutta allekirjoitan kyllä sanomasi. Kyllä nämä asiat ihmisestä ihan tajuaa, ilman hölmöjen kyselemistäkin. Jotain ihme höpöhöpöä, jota kaipaavat ihmiset vaikka mitään sosiaalisia taitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se tuo muka kertoo? Mies voi olla naisten silmissä seksikäs mutta silti älytöntä bodycountia haalimaton tai vastaavasti ihan tavallisen oloinen mutta jos on ahkeraan pörrännyt seuranhakujutuissa voi olla armoton panomies taustaltaan.

        -harmiseikirj-

        Ei mikään ihme, että osan ihmisistä pariutuminen on nykyään niin kovin hankalaa. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se tuo muka kertoo? Mies voi olla naisten silmissä seksikäs mutta silti älytöntä bodycountia haalimaton tai vastaavasti ihan tavallisen oloinen mutta jos on ahkeraan pörrännyt seuranhakujutuissa voi olla armoton panomies taustaltaan.

        -harmiseikirj-

        Mitä kertoo sanaton viestintä? No ihan kaiken mitä tarvitsee tietää, paitsi paremmin; oma intuitio on oikeassa ☝

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään ihme, että osan ihmisistä pariutuminen on nykyään niin kovin hankalaa. 🙂

        Pariutuminen ja pariutuneena pysyminen on hankalaa ilman toisaalla mainitsemiani elekieli- ja sosiaalisia taitoja.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pariutuminen ja pariutuneena pysyminen on hankalaa ilman toisaalla mainitsemiani elekieli- ja sosiaalisia taitoja.

        - Sheena

        Tietysti on, mutta tässä ketjussa näkee lisääkin syitä miksi se on osalle likipitäen täysin mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään ihme, että osan ihmisistä pariutuminen on nykyään niin kovin hankalaa. 🙂

        Hankalaahan se on, erityisesti jos on omatunto, parisuhdemarkkinoilla pitäisi olla häikäilemätön oman edun tavoittelu ja.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankalaahan se on, erityisesti jos on omatunto, parisuhdemarkkinoilla pitäisi olla häikäilemätön oman edun tavoittelu ja.

        -harmiseikirj-

        Joo. entisajan ihmiset osasivat hoitaa nämäkin hommat joustavammin ja tyhjiä miettimättä. Nykyään on ihmisillä ihan liikaa aikaa miettiä tyhjänpäiväisyyksiä. Liian helppoa elämää. Ihmiset tarvitsisita oikeita vaikeuksia elämäänsä, niin voisivat paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. entisajan ihmiset osasivat hoitaa nämäkin hommat joustavammin ja tyhjiä miettimättä. Nykyään on ihmisillä ihan liikaa aikaa miettiä tyhjänpäiväisyyksiä. Liian helppoa elämää. Ihmiset tarvitsisita oikeita vaikeuksia elämäänsä, niin voisivat paremmin.

        Tuo on muuten aivan totta, ja olisivat tyytyväisempiä vähempäänkin monessa asiassa, kuten vaikka kumppaninsa ilman superominaisuuksia.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten aivan totta, ja olisivat tyytyväisempiä vähempäänkin monessa asiassa, kuten vaikka kumppaninsa ilman superominaisuuksia.

        -harmiseikirj-

        Kyllä, eikä pohdittu mitään bodycountteja. Se otettiin, johon tykästyttiin. Muutenkin suhtautuminen vaikkapa seksiinhän on Suomessa ollut hyvinkin rentoa, jos kirkon nipotusta ei oteta huomioon.


    • Mitä syvemmällä on ätmin omakuva ätminä, sitä varmemmin kysymys bodycount tulee ja sitä isomman roolin vastaus saa….

      Monella on selvästi 0-2 entistä kumppania, kun nainen useammalla kumppanilla on ISO uhka. Viimeisin FINSEX (vihreä viiva) Harmiksen todennäköinen kumppani, jota ei tarvitse lutkitella on syntynyt 1941 tai vanhempi. Nuorempien kanssa ei paljon ole tilastojen valoissa paljon toivoa ellei sitten vietä kesiään suviseuroissa, nunnaluostarissa tai ahtaan uskonnollisen kasvatuksen saaneiden piireissä.

      https://www.vaestoliitto.fi/uploads/2020/12/2c155797-4_naisten_yhdyntakumppanien_maara_elaman_aikana_.jpeg

      Edes postimyyntimorsiot Thaimaa ja itäblokin maat ei täytä kriteerejä, kun postimyynti vaatii myös lihan myyntiä, jotta suvulle löydetään elättäjä. Ei voi muuta sanoa kuin onnea valitsemallanne tiellä pojat. Ja onnea neitsytmissin etsintään. 😆

      Mutta miehet ne vasta ”huoria” on… kaikissa ikäluokissa ollaan vähintään 9-10 luvuissa samassa tutkimuksessa…

      • Anonyymi

        On tässä keskustelussa se hyvä puoli, että sain todeta, että en selvästikään ole koskaan tavannut ätmejä IRL. Ei ole kukaan koskaan bodycountteja kysellyt. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tässä keskustelussa se hyvä puoli, että sain todeta, että en selvästikään ole koskaan tavannut ätmejä IRL. Ei ole kukaan koskaan bodycountteja kysellyt. 👍

        Ei taida naisille paljon tulla keskustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida naisille paljon tulla keskustelemaan.

        Niin no mä kyllä osaan jutella ihmisille (myös miehille) ihan itsekin. Ei ole vielä kukaan karkuun juossut, että ehkä en siis tosiaan ole yhteenkään ätmiin törmännyt.


      • Anonyymi

        Miten päästäisiin huorit**lusta eli toisten ihmisten haukkumisesta eroon? Ihan käsittämätöntä yhä v 2023.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten päästäisiin huorit**lusta eli toisten ihmisten haukkumisesta eroon? Ihan käsittämätöntä yhä v 2023.

        - Sheena

        Samaa mieltä Sheena. Siksi juuri lainausmerkit. Enkä pidä edes ätmiä oikeasti ätminä. Ei sellaistakaan ole kuin miehen itsensä päässä.


      • Anonyymi

        Aika rasistista ja ennakkoluuloista tekstiä. Tiesitkös että esim. Filippiinien pääuskonto on katolilaisuus jossa neitsyyttä ennen avioliittoa arvostetaan. Euroopan tasollaan Suomessa ja briteissä on anteliaimmat naiset.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rasistista ja ennakkoluuloista tekstiä. Tiesitkös että esim. Filippiinien pääuskonto on katolilaisuus jossa neitsyyttä ennen avioliittoa arvostetaan. Euroopan tasollaan Suomessa ja briteissä on anteliaimmat naiset.

        -harmiseikirj-

        Tiesitkö, että Filippiineillä pettäminen on maan tapa? Siellä kun ei voi erota, niin tavallista on se, että molemmilla on uus liitto ja ehkä uudet lapsetkin ja korkeintaan sosiaalisesti vielä esittetään. Tosin yleensä ei sitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rasistista ja ennakkoluuloista tekstiä. Tiesitkös että esim. Filippiinien pääuskonto on katolilaisuus jossa neitsyyttä ennen avioliittoa arvostetaan. Euroopan tasollaan Suomessa ja briteissä on anteliaimmat naiset.

        -harmiseikirj-

        Ja siis eihän siellä oikeasti kukaan neitsyt ennen liittoa ole, kuin korkeintaan jossain pikkukylissä. Mutta tietenkin aina voi esittää. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rasistista ja ennakkoluuloista tekstiä. Tiesitkös että esim. Filippiinien pääuskonto on katolilaisuus jossa neitsyyttä ennen avioliittoa arvostetaan. Euroopan tasollaan Suomessa ja briteissä on anteliaimmat naiset.

        -harmiseikirj-

        Sitten vielä aviossakin ollaan niin "häveliäitä", että tamppoonia tai muutakaan sisäistä kuukautissuojaa ei voi käyttää, mutta sivusuhteet ovat tosiaan ihan tavallinen juttu. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis eihän siellä oikeasti kukaan neitsyt ennen liittoa ole, kuin korkeintaan jossain pikkukylissä. Mutta tietenkin aina voi esittää. 🙂

        Näinpä, muistan kun eräällä Espanjan suomalaisten keskustelufoorumilla joku lohkaisi vähän tähän tyyliin: "Espanjassa neitsyt löytyy ainoastaan kirkon seinältä" (vissiin ikoneihin tai vastaaviin viitaten).

        Ja kappas, niin se tuppaa olemaan katolinen maa tuo Espanjakin...


      • Anonyymi

        Eivätpä taida kuule olla, muualla kuin tarinossa tietenkin. Aina voi tosiaan esittää, vaikka olis pannut rahasta koko jalkapallojoukkueen tmv. kanssa ja myynyt itseään 12 vuotiaasta saakka. Ei oikeasti kannata uskoa kaikkia tarinoita mitä avioliiton toivossa länkkäreille kerrotaan. Mä tunnen useamman sieltä tänne tulleen. Osa on tullut avioon ja osa töihin. Elämä siellä on tosi raadollista.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Näinpä, muistan kun eräällä Espanjan suomalaisten keskustelufoorumilla joku lohkaisi vähän tähän tyyliin: "Espanjassa neitsyt löytyy ainoastaan kirkon seinältä" (vissiin ikoneihin tai vastaaviin viitaten).

        Ja kappas, niin se tuppaa olemaan katolinen maa tuo Espanjakin...

        Juu, katolisissa maissa osataan hyvin tuo esittäminen, mutta ihan yhtä syntisiä he ovat kuin muuallakin. Noista onneksi selviää, kun käy ripillä ja tekee katumusharjoituksia ja pahimmissa synneissä pistää kirkolle vähän rahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika rasistista ja ennakkoluuloista tekstiä. Tiesitkös että esim. Filippiinien pääuskonto on katolilaisuus jossa neitsyyttä ennen avioliittoa arvostetaan. Euroopan tasollaan Suomessa ja briteissä on anteliaimmat naiset.

        -harmiseikirj-

        Minulla on ollut monta ei-suomalaista katolilaista ex-kollegaa, joista kolme naisia. Yksi p*ni eurooppalaista lesbonaista, vaikka kotona oli pitkä-aikainen poikaystävä, yhdellä oli parin kuukauden välien uusi poikaystävä ja uusi avoliitto, ja sai yhden työmatkan jälkimainingeissa aviottoman lapsen naimisissa olevan esimiehensä kanssa ja kolmas oli melkein 40v neitsyt, joka lähti treffeillekin vain esiliinan kanssa ja joka uskoi valkoisella hevosella ratkastavaan prinssiin, joka jaksaa liehitellä vuosia, vaikka nainen sanoo ettei mies kiinnnosta (vaikka olisi kiinnostanut). Katolilaisia on siis moneksi. Yhtään filippiiniä en tunne, enkä tiedä heidän uskonsa hartautta. Kuvittelisin, että sielläkin löytyy ihmisiä joka lähtöön.

        Viittaa siihen, että maista, joista nainen ostetaan postimyynnistä, on tyypillistä suuri elintasoero ja se, että miehen odotetaan kustantavan myös suvun elämää naisen kotimaassa ja valitettavan usein mies sitoutetaan pikemminkin seksillä ja palveluilla kuin aidoilla tunteilla. Vähän sama ilmiö kuin Gambialaisten elämää suurempi rakkaus rikkaisiin eurooppalaisiin naisiin… Jos matkustat flilippiineille ja vietät siellä aikaa paikallisten keskellä eläen tavallista elämää, ja löydät sillä tavalla rakkauden, ei minulla olisi mitään syytä uskoa etteikö rakkaus voisi olla aitoa ja syvää. Postimyynti taas on lähtökohtaisesti hyväksikäyttöä molemminpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätpä taida kuule olla, muualla kuin tarinossa tietenkin. Aina voi tosiaan esittää, vaikka olis pannut rahasta koko jalkapallojoukkueen tmv. kanssa ja myynyt itseään 12 vuotiaasta saakka. Ei oikeasti kannata uskoa kaikkia tarinoita mitä avioliiton toivossa länkkäreille kerrotaan. Mä tunnen useamman sieltä tänne tulleen. Osa on tullut avioon ja osa töihin. Elämä siellä on tosi raadollista.

        Aina voi lutkat esittää ja yrittää mollata siveämpiä kansallisuuksia :) suominaisillahan onkin legendaarinen maine maailman foorumeilla, rumia mutta helppoja :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi lutkat esittää ja yrittää mollata siveämpiä kansallisuuksia :) suominaisillahan onkin legendaarinen maine maailman foorumeilla, rumia mutta helppoja :D

        -harmiseikirj-

        En mä ainakaan mollaa heitä lainkaan. Se on sun tulkintasi, että tollasessa on jotain pahaa, eli tietenkin tulkitse mollaamiseksi. Mä ihan ymmärrän sen, enkä näe tuossa mitään pahaa. Ei siellä elämä monilla mitään herkkua ole. Ja jos on jo lapsena itseään joutunut myymään, niin se ei todellakaan ole lapsen vika, mutta vanhempiaan paheksun kyllä ja rankasti.

        Senkin ymmärrän hyvin, että länkkäri on hyvä vaihtoehto. Kyllä siinä varmasti kannattaa jo valehdellakin ja tuollainen neitsyys valehtelu on pikkujuttu lopulta. Kyllä jokainen järjellä varustettu tietää onko totta vai ei. Eri juttu tietenkin ne monet ihan suorat huijaamiset pelkän rahan tarpeessa, mutta ne on eri juttu. Länkkäri on hyvä vaihtoehto rahan takia, mutta myös siksi, että länkkäristä voi erota, toisin kuin paikallisesta. 👍


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Minulla on ollut monta ei-suomalaista katolilaista ex-kollegaa, joista kolme naisia. Yksi p*ni eurooppalaista lesbonaista, vaikka kotona oli pitkä-aikainen poikaystävä, yhdellä oli parin kuukauden välien uusi poikaystävä ja uusi avoliitto, ja sai yhden työmatkan jälkimainingeissa aviottoman lapsen naimisissa olevan esimiehensä kanssa ja kolmas oli melkein 40v neitsyt, joka lähti treffeillekin vain esiliinan kanssa ja joka uskoi valkoisella hevosella ratkastavaan prinssiin, joka jaksaa liehitellä vuosia, vaikka nainen sanoo ettei mies kiinnnosta (vaikka olisi kiinnostanut). Katolilaisia on siis moneksi. Yhtään filippiiniä en tunne, enkä tiedä heidän uskonsa hartautta. Kuvittelisin, että sielläkin löytyy ihmisiä joka lähtöön.

        Viittaa siihen, että maista, joista nainen ostetaan postimyynnistä, on tyypillistä suuri elintasoero ja se, että miehen odotetaan kustantavan myös suvun elämää naisen kotimaassa ja valitettavan usein mies sitoutetaan pikemminkin seksillä ja palveluilla kuin aidoilla tunteilla. Vähän sama ilmiö kuin Gambialaisten elämää suurempi rakkaus rikkaisiin eurooppalaisiin naisiin… Jos matkustat flilippiineille ja vietät siellä aikaa paikallisten keskellä eläen tavallista elämää, ja löydät sillä tavalla rakkauden, ei minulla olisi mitään syytä uskoa etteikö rakkaus voisi olla aitoa ja syvää. Postimyynti taas on lähtökohtaisesti hyväksikäyttöä molemminpäin.

        Tuosta ollaan ihan samaa mieltä että tavallisen elämän kautta se kunnollinen kumppani voi löytyä paremmin. Onhan kaikki seuranhakupalvelut tavallaan tindeteitä niin jakoahan niissä tapahtuu.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi lutkat esittää ja yrittää mollata siveämpiä kansallisuuksia :) suominaisillahan onkin legendaarinen maine maailman foorumeilla, rumia mutta helppoja :D

        -harmiseikirj-

        Ai niin ja tunnen useamman thainaisenkin, jotka ovat tulleet Suomeen naimisiin. En paheksu heitäkään, vaikka heistä jokainen on siellä ihan suoraan myynyt itseään. Ei heidän elämänsä siellä mitään herkkua ollut, että todellakin tajuan. Kahdella on ollut lapsi vanhempiensa luona maalla, kun itse on ollut kaupungissa "töissä". Nyt onneksi ovat saaneet lapsensakin Suomeen. Minusta se on vain hyvä juttu.

        Ja siis eivät he tänne suuresta rakkaudesta ole tulleen, vaikka en mä tiedä mitä miehensä ovat kuvitelleet. Jokaisella on ollut useampi ulkomailla oleva elättäjä yhtä aikaa, jolta ovat rahaa pyydelleet ja yhdellä lapsella oli länkkäri isä, muistaakseni tanskalainen. Suomeen tulivat, koska suomimies hoisi paperiasiat nopeiten ja antoi rahaa. Jos joku muu olisi tehnyt, niin olisivat menneet muualle Eurooppaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi lutkat esittää ja yrittää mollata siveämpiä kansallisuuksia :) suominaisillahan onkin legendaarinen maine maailman foorumeilla, rumia mutta helppoja :D

        -harmiseikirj-

        Enhän se mollaaja minä ollut, vaan ne sille foorumille kirjoittaneet, lainasin vain heidän toteamaansa. Mutta kyllähän ainakin siellä pääkaupungissa meno oli suht vapaamielistä, ja yksi luokkakaverini kertoi että hänellä oli kaveri, jolla oli yhtä aikaa 5 poikaystävää eivätkä ne tienneet toisistaan, koska kyseessä oli sen verran iso kaupunki. Toki samainen luokkakaveri toisaalta myös sanoi, että "Ei kannata mennä sänkyyn kenenkään kanssa ennen kuin on seurustellut vähintään puoli vuotta, muuten pojat pitää sua lutkana". Hän itse oli toki kotoisin Andalusiasta, mikä on nykyisinkin hieman vanhollisempaa ja perinteisempää seutua. Juuri kukaan muu siellä pääkaupungissa ei paljoa painoarvoa tuolle "puolen vuoden" säännölle kyllä antanut, monilla oli muutenkin myös parisuhteiden lisäksi yhden illan juttuja tai pidempiä huvittelusuhteita. Enkä totea tätä "kiillottaakseni" omaa kilpeäni, sehän on jo pitkään ollut selvää että mullakin on ollut vähemmän vakavaa historiaa takana useampaan otteeseen, vaan ihan vaan kertoakseni omista havainnoistani ja kokemuksistani nykyajan eteläeurooppalaisessa metropolissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja tunnen useamman thainaisenkin, jotka ovat tulleet Suomeen naimisiin. En paheksu heitäkään, vaikka heistä jokainen on siellä ihan suoraan myynyt itseään. Ei heidän elämänsä siellä mitään herkkua ollut, että todellakin tajuan. Kahdella on ollut lapsi vanhempiensa luona maalla, kun itse on ollut kaupungissa "töissä". Nyt onneksi ovat saaneet lapsensakin Suomeen. Minusta se on vain hyvä juttu.

        Ja siis eivät he tänne suuresta rakkaudesta ole tulleen, vaikka en mä tiedä mitä miehensä ovat kuvitelleet. Jokaisella on ollut useampi ulkomailla oleva elättäjä yhtä aikaa, jolta ovat rahaa pyydelleet ja yhdellä lapsella oli länkkäri isä, muistaakseni tanskalainen. Suomeen tulivat, koska suomimies hoisi paperiasiat nopeiten ja antoi rahaa. Jos joku muu olisi tehnyt, niin olisivat menneet muualle Eurooppaan.

        Joo , mutta nuo thaimorsiametkin on vissiin aika uskollisia kun vaan rahaa riittää kohtuulliseen elämään ja suvulle tukirahaa. Indonesiahan on muuten muslimimaa, siellä on kunnollisia naisia eikä kuitenkaan mitään ääriislamismia.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo , mutta nuo thaimorsiametkin on vissiin aika uskollisia kun vaan rahaa riittää kohtuulliseen elämään ja suvulle tukirahaa. Indonesiahan on muuten muslimimaa, siellä on kunnollisia naisia eikä kuitenkaan mitään ääriislamismia.

        -harmiseikirj-

        Ja sinunko mielestäsi suominaiset eivät ole parisuhteissa/ avioliitoissa uskollisia? Jos on ihan oikeasti nainut sen haluamansa ja rakastamansa miehen, niin aika harva sellaisessa tilanteessa pettää. Jos taas on mennyt avioon muista syistä, olisi parempi purkaa sellainen avioliitto pikimmiten.

        Suomalaiset tunnetaan edelleen yhtenä rehellisimmistä kansoista. Samaan aikaan arabimaissa tehdään suht usein "neitsyysleikkauksia" joissa puhkottu immenkalvo leikellään takaisin, että voidaan feikata miehelle neitsyyttä. Suomalaiset naiset sentään usein vastaavat ihan rehellisesti jos kysytään, että oletko neitsyt vaiko et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo , mutta nuo thaimorsiametkin on vissiin aika uskollisia kun vaan rahaa riittää kohtuulliseen elämään ja suvulle tukirahaa. Indonesiahan on muuten muslimimaa, siellä on kunnollisia naisia eikä kuitenkaan mitään ääriislamismia.

        -harmiseikirj-

        Jokainen tietysti uskoo mitä tahtoo. Nuo tuntemani ovat kaikki eronneet, kun saivat luvan pysyä maassa. Varmasti muunkinlaisia tarinoita on, kuten kaikissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo , mutta nuo thaimorsiametkin on vissiin aika uskollisia kun vaan rahaa riittää kohtuulliseen elämään ja suvulle tukirahaa. Indonesiahan on muuten muslimimaa, siellä on kunnollisia naisia eikä kuitenkaan mitään ääriislamismia.

        -harmiseikirj-

        Eivät muslimit ole yhtään sen "kunnollisempia" kuin kristitytkään, mutta see tuohonkin tietysti uskoa. Todellisuudessa ihmiset ovat yhtä "syntisiä" kaikkialla. Ja siis muslimeillehan se on tosi kätevää. Heillä kun tunnetaan se väliaikaisen avioliitonkin käsite. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rasistista ja ennakkoluuloista tekstiä. Tiesitkös että esim. Filippiinien pääuskonto on katolilaisuus jossa neitsyyttä ennen avioliittoa arvostetaan. Euroopan tasollaan Suomessa ja briteissä on anteliaimmat naiset.

        -harmiseikirj-

        Tiesitkö että Filippiineillä kuten valtaosassa katolisia maita naiset lajitellaan madonniin ja niihin toisiin, nimeltä mainitemattomiin? Naista ei arvosteta, vaan neitsyt myyttiä, jonka avulla hallitaan naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja tunnen useamman thainaisenkin, jotka ovat tulleet Suomeen naimisiin. En paheksu heitäkään, vaikka heistä jokainen on siellä ihan suoraan myynyt itseään. Ei heidän elämänsä siellä mitään herkkua ollut, että todellakin tajuan. Kahdella on ollut lapsi vanhempiensa luona maalla, kun itse on ollut kaupungissa "töissä". Nyt onneksi ovat saaneet lapsensakin Suomeen. Minusta se on vain hyvä juttu.

        Ja siis eivät he tänne suuresta rakkaudesta ole tulleen, vaikka en mä tiedä mitä miehensä ovat kuvitelleet. Jokaisella on ollut useampi ulkomailla oleva elättäjä yhtä aikaa, jolta ovat rahaa pyydelleet ja yhdellä lapsella oli länkkäri isä, muistaakseni tanskalainen. Suomeen tulivat, koska suomimies hoisi paperiasiat nopeiten ja antoi rahaa. Jos joku muu olisi tehnyt, niin olisivat menneet muualle Eurooppaan.

        Nimenomaan thainaisilla on suuri taakka. Se on myytävä itseään, ellei pääse ulkomaille naimisiin, mikä sekin on tavallaan itsensä myymistä. Ulkomaalaisen kanssa ei solmittaisi avioliittoa, ellei se olisi välttämätöntä etenkin suvun kannalta. Suku pitää elättää.


    • Anonyymi

      Mies iskee ja hoitaa hommat 99,9 % tapauksista. Etenkin alussa. Nainen on puutarha-portinvartija, vastuu kenetkä/keitä hän sinne päästää, on 100 % hänellä.

    • Anonyymi

      Jos se kumppanien määrä on korkea niin kyseessä on todennäköisesti JännäJenna.

      :D

      - KonnaKettu

      • Anonyymi

        Siinä ei kuule naisen tartte olla mikään kovinkaan ihmeellinen "jännä-Jenna" kun vaikkapa nyt esim. kadulta, netistä tai baarista lähtee panemaan pikaisen ja pintapuolisen ja tutustumisen jälkeen. :D


      • Anonyymi

        Lisään: semmoset näkee ja aistii harjaantuneempi nopeasti jo päältä. Ikinä viehättynyt sellaisista. Kierrän ja jätän sellaiset suosiolla enempi tarpeessa olijoille.


    • Anonyymi

      Heiii, tässä on mun uusi tyttöystävä 🥰😍
      Vaikka selkeästi näkee, että.... on käytetty 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Aihe tuntuu olevan arka naisille, ehkä aiheestakin. Naisille seksin saaminen on äärimmäisen helppoa ja jos on nainen, joka tykkää vaihdella miestä usein, niin miksi ihmeessä tällaisen kanssa pitäisi olla, jos ei koe pystyvänsä antamaan enää mitään? Jokaisella on ehdoton oikeus elää kuten haluaa, mutta oikeus vetää omat johtopäätöksensä tällaisesta naisesta on yhtä ehdoton. Ei maailma ole niin mustavalkoinen, aina löytyy miehiä, joille ei ole niin väliä.

      Väite, että body countilla ei olisi mitään väliä on melkein yhtä väärä kuin, että vain sillä olisi merkitystä. Jos naisella on taustallaan lähemmäs sata miestä, niin.. En vain halua olla se 101.

      • Anonyymi

        Miksi ajattelet aiheen olevan arka? Mitä arkaa siinä sinusta on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelet aiheen olevan arka? Mitä arkaa siinä sinusta on?

        Naisten vastauksista päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten vastauksista päätellen.

        Tietysti. Kerro mikä tuossa aiheessa on sinusta arkaa?


      • Anonyymi

        Näinpä. Kyl sil vaan on merkitystä. Paljonkin. Ei se aina tarvii päällepäin olla rekkalesbonnäköistä kummempi kun mies jota vaan panettaa (se on vain sillä mielellä liikenteessä), niin sekin voi joskus kiihottaa ja kelvata sänkyseuraksi, kunhan on mukava. Ihan siinä missä joku missi tai mallikin. Miehen on hyvä osaa katsoa/muutoinkin aistia, kyselläkin tarvittaessa ovelasti, jos epäilee, ettei kovin 'käytetty ja jaettu ole' (osa osaa osa ei). Aina vaan parempi jos onkin joku juuri vaikean naissuhteensa päättänyt ex-ikilesbo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Kyl sil vaan on merkitystä. Paljonkin. Ei se aina tarvii päällepäin olla rekkalesbonnäköistä kummempi kun mies jota vaan panettaa (se on vain sillä mielellä liikenteessä), niin sekin voi joskus kiihottaa ja kelvata sänkyseuraksi, kunhan on mukava. Ihan siinä missä joku missi tai mallikin. Miehen on hyvä osaa katsoa/muutoinkin aistia, kyselläkin tarvittaessa ovelasti, jos epäilee, ettei kovin 'käytetty ja jaettu ole' (osa osaa osa ei). Aina vaan parempi jos onkin joku juuri vaikean naissuhteensa päättänyt ex-ikilesbo!

        No kovin helposti monikaan ei osaa kyllä ihmisiä lukea, koska mua on elämän varrella ulkonäön puolesta oletettu neitsyeksi tosi monet kerrat (silloinkin kun en ole sitä enää ollut). Tosin nyt yli kolmikymppisenä en enää saa vastaavia arveluja osakseni, vaan neitsyeksi veikkailtiin enemmänkin siinä päälle parikymppisenä.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        No kovin helposti monikaan ei osaa kyllä ihmisiä lukea, koska mua on elämän varrella ulkonäön puolesta oletettu neitsyeksi tosi monet kerrat (silloinkin kun en ole sitä enää ollut). Tosin nyt yli kolmikymppisenä en enää saa vastaavia arveluja osakseni, vaan neitsyeksi veikkailtiin enemmänkin siinä päälle parikymppisenä.

        Mua taas luullaan aina ulkonäön takia sellaseksi, että miehiähän riittää ja on riittänyt. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua taas luullaan aina ulkonäön takia sellaseksi, että miehiähän riittää ja on riittänyt. 🤣

        Ymmärrän tuskan, mulla vähän sama vika naisten suhteen.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tuskan, mulla vähän sama vika naisten suhteen.

        -harmiseikirj-

        Mä koen siitä lähinnä huvitusta. Eihän se mun ongelmani ole, eikä mun tyhmyydestäni kerro. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä koen siitä lähinnä huvitusta. Eihän se mun ongelmani ole, eikä mun tyhmyydestäni kerro. 😁

        Meinasin jo alkaa nukkumaan mutta vielä pitää kysyä tämä että kun miehen kohdalla se menee niin että ensin nainen ihmettelee "miten noin hyvännäköinen jätkä/mies voi olla sinkku?"ja seuraava kysymys on sitten lähes satavarmasti että "ei millään pahalla mutta ootko sitten joku homo, tykkäätkö sitten miehistä tms. Niin sitä vaan kysyisin että olettaako/uteleeko miehet yhtä kärkkäästi naisesta kun kuulevat sen olevan sinkku että onko se sitten lesbo kun ei ole naimisissa/seurustelusuheessa?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin jo alkaa nukkumaan mutta vielä pitää kysyä tämä että kun miehen kohdalla se menee niin että ensin nainen ihmettelee "miten noin hyvännäköinen jätkä/mies voi olla sinkku?"ja seuraava kysymys on sitten lähes satavarmasti että "ei millään pahalla mutta ootko sitten joku homo, tykkäätkö sitten miehistä tms. Niin sitä vaan kysyisin että olettaako/uteleeko miehet yhtä kärkkäästi naisesta kun kuulevat sen olevan sinkku että onko se sitten lesbo kun ei ole naimisissa/seurustelusuheessa?

        -harmiseikirj-

        Eivät. Ne sanovat yksinkertaisesti, että älä valehtele/kuseta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät. Ne sanovat yksinkertaisesti, että älä valehtele/kuseta.

        Ja sellasella suhteellisen kyrpiintyneellä äänellä, johon ei oikein voi (eikä varsinaisesti tee edes mieli) enää mitään vastata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin jo alkaa nukkumaan mutta vielä pitää kysyä tämä että kun miehen kohdalla se menee niin että ensin nainen ihmettelee "miten noin hyvännäköinen jätkä/mies voi olla sinkku?"ja seuraava kysymys on sitten lähes satavarmasti että "ei millään pahalla mutta ootko sitten joku homo, tykkäätkö sitten miehistä tms. Niin sitä vaan kysyisin että olettaako/uteleeko miehet yhtä kärkkäästi naisesta kun kuulevat sen olevan sinkku että onko se sitten lesbo kun ei ole naimisissa/seurustelusuheessa?

        -harmiseikirj-

        "Niin sitä vaan kysyisin että olettaako/uteleeko miehet yhtä kärkkäästi naisesta kun kuulevat sen olevan sinkku että onko se sitten lesbo kun ei ole naimisissa/seurustelusuheessa?"

        Eivät miehet niinkään (ainakaan eivät ole tähän päivään mennessä niin tehneet), mutta toisinaan toiset naiset. Tokalla kielikurssillani jenkeissä ranskalaistytöt ottivat mut silmätikuiksi (etupäässä eräs mustaihoinen tyttö kavereineen) koska olin siihen aikaan niin silmiin pistävän arka, ja alkoivat sitten udella seurustelu- ja seksikokemuksista. Valehtelin että oli muka ollut poikaystävä, koska tiesin että muuten keksisivät jotain. No, sekin riitti että kun mulla ei ollut seksikokemuksia, niin alkoivat sitten levitellä musta lesbohuhuja. Oli yhtä helvettiä vältellä koko kurssin ajan niitä, kun saattoivat yllättäen vastaan sattuessaan huudahtaa "Me ei panna sun kanssas!" tai "Voit tulla mun huoneeseen, sen numero on XXX!"

        Ai niin ja joo, kyllähän miehet kerran ovat samaan syyllistyneet. Yläasteella joku heitti ilmoille lesboteorian, koska en ollut koskaan seurustellut. Silloinen "kaverini" vielä vain komppasi huhua tokaisemalla "Kyllähän toi nyt on ihan outoa ettet ole koskaan seurustellut, että toi kyllä selittäisi sen".

        Mutta kyllä naiset kuitenkin taitavat yleisemmin tuota lesboteoriaakin viljellä, ja sillä haukkua/ kiusata muita naisia.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Niin sitä vaan kysyisin että olettaako/uteleeko miehet yhtä kärkkäästi naisesta kun kuulevat sen olevan sinkku että onko se sitten lesbo kun ei ole naimisissa/seurustelusuheessa?"

        Eivät miehet niinkään (ainakaan eivät ole tähän päivään mennessä niin tehneet), mutta toisinaan toiset naiset. Tokalla kielikurssillani jenkeissä ranskalaistytöt ottivat mut silmätikuiksi (etupäässä eräs mustaihoinen tyttö kavereineen) koska olin siihen aikaan niin silmiin pistävän arka, ja alkoivat sitten udella seurustelu- ja seksikokemuksista. Valehtelin että oli muka ollut poikaystävä, koska tiesin että muuten keksisivät jotain. No, sekin riitti että kun mulla ei ollut seksikokemuksia, niin alkoivat sitten levitellä musta lesbohuhuja. Oli yhtä helvettiä vältellä koko kurssin ajan niitä, kun saattoivat yllättäen vastaan sattuessaan huudahtaa "Me ei panna sun kanssas!" tai "Voit tulla mun huoneeseen, sen numero on XXX!"

        Ai niin ja joo, kyllähän miehet kerran ovat samaan syyllistyneet. Yläasteella joku heitti ilmoille lesboteorian, koska en ollut koskaan seurustellut. Silloinen "kaverini" vielä vain komppasi huhua tokaisemalla "Kyllähän toi nyt on ihan outoa ettet ole koskaan seurustellut, että toi kyllä selittäisi sen".

        Mutta kyllä naiset kuitenkin taitavat yleisemmin tuota lesboteoriaakin viljellä, ja sillä haukkua/ kiusata muita naisia.

        Jännä ilmiö sinällään ja nuo teidän kokemukset vastaa omaa näkemystä ei että jostain syystä kai naiset helpommin olettaa että on sitten samasta sukupuolesta kiinnostunut jos ei ole suhteessa, ikäänkuin vapaaehtoinen sinkkuus olisi jotain mitä ei ole edes olemassa. Minuakin harvemmin miehet on homoksi epäilleet mutta naisia on varmaan lukuisia jotka niin ehkä on kuvitelleet/kuvittelevat. Samapa se oikeastaan mulle on mutta jännä ilmiö.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä ilmiö sinällään ja nuo teidän kokemukset vastaa omaa näkemystä ei että jostain syystä kai naiset helpommin olettaa että on sitten samasta sukupuolesta kiinnostunut jos ei ole suhteessa, ikäänkuin vapaaehtoinen sinkkuus olisi jotain mitä ei ole edes olemassa. Minuakin harvemmin miehet on homoksi epäilleet mutta naisia on varmaan lukuisia jotka niin ehkä on kuvitelleet/kuvittelevat. Samapa se oikeastaan mulle on mutta jännä ilmiö.

        -harmiseikirj-

        Naisilla on niin sanottu homotutka, eli he alitajuisesti tunnistavat homoseksuaalin miehen, jotkut jopa ensivilkaisulla. Tämä lienee jonkunlainen kumppaninvalintaan liittyvä evoluution myötä kehittynyt ominaisuus. Joten jos nainen on epäillyt sinua homoksi, saattaa olla syytä syvälliseen itsetutkiskeluun, sillä hän saattaa hyvin tietää jotain mitä sinä et tiedä, tai mitä et halua tiedostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla on niin sanottu homotutka, eli he alitajuisesti tunnistavat homoseksuaalin miehen, jotkut jopa ensivilkaisulla. Tämä lienee jonkunlainen kumppaninvalintaan liittyvä evoluution myötä kehittynyt ominaisuus. Joten jos nainen on epäillyt sinua homoksi, saattaa olla syytä syvälliseen itsetutkiskeluun, sillä hän saattaa hyvin tietää jotain mitä sinä et tiedä, tai mitä et halua tiedostaa.

        Sepä niin. Monella jääkin homo/bi-seksuaalisuus tiedostamatta, kun sitä ei haluta tiedostaa. Tiedostaminen tuottaisi hankaluuksia omalle sielunelämälle ja muutenkin.


    • Kyllä mä siinä mielessä ymmärrän että sillä on jonkin verran merkitystä, että jos esim. toisen lukema huitelee sadoissa tai jopa tuhansissa niin se voi oikeasti olla turn-off. Aika harvalla kuitenkaan on näin.

      Sitten taas jos miehellä on noin 50 aiempaa partneria tai siinä tietämillä, niin en välttämättä siitäkään tykkää, mutta mulle kelpaisi siinä tapauksessa ihan hyvin se, että en vain saa koskaan tietää asiasta. En ole kummaltakaan eksältä ikinä heidän body countejaan kysellyt, koska tosissaan ihan oikeasti en halunnut tietää kaikkea mitä siinä mahdollisesti paljastuisi.

      • Sehän se onkin, harva haluaa oikeasti tuntea kumppaninsa historiaa ja täten kumppaniaan. Ja jos joku haluaa, alkaa ulina ettei menneet kuulu sinulle senkin törppö.


      • Huitale kirjoitti:

        Sehän se onkin, harva haluaa oikeasti tuntea kumppaninsa historiaa ja täten kumppaniaan. Ja jos joku haluaa, alkaa ulina ettei menneet kuulu sinulle senkin törppö.

        Harva varmaan kysyy potentiaaliselta kumppaniltaan sitäkään onko tehnyt rikoksia tai ollut vankilassa, raiskannut tai mukiloinut jonkun jne. Kyllä ne sitten vähitellen alkaa paljastumaan ellei ehdi tulla yllärinä. Jostain syystä silti pidetään korrektina kysellä työpaikkaa ja varallisuutta jne. muttei menneen elämän suhteiluista saisi kysyä. Kummaa.


      • Huitale kirjoitti:

        Harva varmaan kysyy potentiaaliselta kumppaniltaan sitäkään onko tehnyt rikoksia tai ollut vankilassa, raiskannut tai mukiloinut jonkun jne. Kyllä ne sitten vähitellen alkaa paljastumaan ellei ehdi tulla yllärinä. Jostain syystä silti pidetään korrektina kysellä työpaikkaa ja varallisuutta jne. muttei menneen elämän suhteiluista saisi kysyä. Kummaa.

        Tai muunsukupuoliselta kysellään mitä sulla on housussas, mutta entisistä suhteista ei saa kysyä tai on törppö.

        Hyvät yöt.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Sehän se onkin, harva haluaa oikeasti tuntea kumppaninsa historiaa ja täten kumppaniaan. Ja jos joku haluaa, alkaa ulina ettei menneet kuulu sinulle senkin törppö.

        Joo, kyllä ne vaan kuuluu ja haluaa tietää, olipa se sitten naiselle kuinka kiusallista tahansa tai ei, sillä ei ole merkitystä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tai muunsukupuoliselta kysellään mitä sulla on housussas, mutta entisistä suhteista ei saa kysyä tai on törppö.

        Hyvät yöt.

        Saa tietenkin kysyä. Noi nyt kuitenkin on tollasia kysymyksiä, joilla voi antaa itsestään jonkin kuvat tai joista toinen voi todeta vaikka ajattelutapojen olevan kovin erilaiset. Yksi hermostuu jos kysyt BC:a, toinen jos kysyt pankkitilin saldoa ja kolmas, jos kysyt puoluekantaa, neljänneltä saa kysyä mitä vaan. Sellasta se on, ihmisten välinen kanssakäyminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa tietenkin kysyä. Noi nyt kuitenkin on tollasia kysymyksiä, joilla voi antaa itsestään jonkin kuvat tai joista toinen voi todeta vaikka ajattelutapojen olevan kovin erilaiset. Yksi hermostuu jos kysyt BC:a, toinen jos kysyt pankkitilin saldoa ja kolmas, jos kysyt puoluekantaa, neljänneltä saa kysyä mitä vaan. Sellasta se on, ihmisten välinen kanssakäyminen.

        Jos ihmisen kanssa ei voi puhua menneistä, joutaa se ihminen suksiakin suolle periaatteineen. Ei yhtään haittaa minua. Minä muutenkin tutustun ajan kanssa rauhassa ja päätän sitten kun olen valmis jatkanko millä mielellä vaiko en ollenkaan. Ei niitä asioita ekoilla lukkoon lyödä ellei toinen ole jo heti sellainen ettei tuu kuuloonkaan jatkaa tutustumista.


      • Huitale kirjoitti:

        Jos ihmisen kanssa ei voi puhua menneistä, joutaa se ihminen suksiakin suolle periaatteineen. Ei yhtään haittaa minua. Minä muutenkin tutustun ajan kanssa rauhassa ja päätän sitten kun olen valmis jatkanko millä mielellä vaiko en ollenkaan. Ei niitä asioita ekoilla lukkoon lyödä ellei toinen ole jo heti sellainen ettei tuu kuuloonkaan jatkaa tutustumista.

        Ja joo tiedän kyllä valtaosan ihmisustä olevan eri maailmasta, kun minä. Ei tuu uutena tietona eikä yllätä mitenkään. Ei tarvihe paasata.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Jos ihmisen kanssa ei voi puhua menneistä, joutaa se ihminen suksiakin suolle periaatteineen. Ei yhtään haittaa minua. Minä muutenkin tutustun ajan kanssa rauhassa ja päätän sitten kun olen valmis jatkanko millä mielellä vaiko en ollenkaan. Ei niitä asioita ekoilla lukkoon lyödä ellei toinen ole jo heti sellainen ettei tuu kuuloonkaan jatkaa tutustumista.

        Tunne on varmasti molemminpuolinen, eli siis win win.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä ne vaan kuuluu ja haluaa tietää, olipa se sitten naiselle kuinka kiusallista tahansa tai ei, sillä ei ole merkitystä.

        Valta osalle riittää elää tässä ja nyt, eikä kiinnostua mistä toinen on muodostunut, elämänkokemuksia jne. Pinnallisempaa tuntemista mutuun perustuen.


      • Huitale kirjoitti:

        Valta osalle riittää elää tässä ja nyt, eikä kiinnostua mistä toinen on muodostunut, elämänkokemuksia jne. Pinnallisempaa tuntemista mutuun perustuen.

        Mäkin ennen ajattelin niin, mutten enää. Haluan oikeasti tuntea ihmisen, jos kerran tutustutaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunne on varmasti molemminpuolinen, eli siis win win.

        Toivottavasti. 👍


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Toivottavasti. 👍

        Likipitäen varmasti on noin. Ei tarvitse olla huolissaan. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Likipitäen varmasti on noin. Ei tarvitse olla huolissaan. 🙂

        Noin just. Ja suunsa avaamalla voi vielä varmistaa, jos on jotain epäilyksiä asiasta. Kun sanoo asiansa, niin kaikki, joilla on ihan mikä tahansa syy, miksi eivät jaksa/halua noita jauhaa, osaavat sit kiertää kaukaa. Helppoa ja yksinkertaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Likipitäen varmasti on noin. Ei tarvitse olla huolissaan. 🙂

        En ole koskaan huolissani jos itselleni sopimaton seura dissaa minua, päinvastoin. 🙂


      • Huitale kirjoitti:

        En ole koskaan huolissani jos itselleni sopimaton seura dissaa minua, päinvastoin. 🙂

        Kun itsensä tuntee ja tarpeensa ei kenenkään tarvitse sopimattomiin tyytyä. Oot varmaan samaa mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa tietenkin kysyä. Noi nyt kuitenkin on tollasia kysymyksiä, joilla voi antaa itsestään jonkin kuvat tai joista toinen voi todeta vaikka ajattelutapojen olevan kovin erilaiset. Yksi hermostuu jos kysyt BC:a, toinen jos kysyt pankkitilin saldoa ja kolmas, jos kysyt puoluekantaa, neljänneltä saa kysyä mitä vaan. Sellasta se on, ihmisten välinen kanssakäyminen.

        Esitetty kysymys kertoo paljon kysyjästä. Ihmisten välinen kanssakäyminen on sanallisen viestinnän lisäksi edellä ketjussa jo mainittua elekieltä yms. Kanssakäymiseen kuuluu oleellisesti myös se mitä EI kysytä, joka merkitsee usein eniten.

        Nykyajan kanssakäymisen vikana on malttamattomuus, heti-mulle-kaikki-vastaukset-tänne-nyt. Vastaukset tulkitaan väärin omista lähtökohdista, omien ongelmien kautta, ilman mitään sosiaalisia taitoja.

        Kysymysten kanssa kannattaa käyttää harkintaa. Tietääkö joku ketjussa mitä se on? Jos esimerkiksi minä tapaan herrat A ja B tai oikeastaan ketä tahansa, en esitä heille samoja kysymyksiä enkä ohjaa keskustelua samoja reittejä pitkin. Jokainen ihminen kun erilainen, heille puhutaan eritavalla, kysytään eri asioita. Sitten en jaksa kuin ihmetellä miksi pitäisi udella toiselta yhtään mitään mikä liittyy seksiin, ja vielä vähemmän mikä liittyy seksiin muiden kanssa. En kysy tätä myöskään naispuolisilta ystäviltä, en vanhoilta en uudemmilta. Siinä saatetaan toinen vain hankalaan tilanteeseen syyttä suotta. Oma seksielämä ei kuulu kenellekään paitsi itselle. On erittäin todennäköistä, että kysymykseen heitetään vain joku luku, joka ei pidä paikkaansa. Mahdollista on myös liioitella lukua.

        Palstan jotkut miehet näkyvät kerta toisensa jälkeen itkeävän naisilta p***ua, heti siihen perään, ettei bodycount saa olla suuri. Hyvät herrat, miten nämä ristiriitaiset toiveet on mahdollista toteuttaa? Todellakin taitaa olla madonna-huuuora ajattelu voimissaan.

        Hämäräksi jää sekin miten muuten mukavan ja ihanan kanssa ei voi olla, koska hän on entisessä elämässään harrastanut seksiä useamman kuin yhden kanssa? Miten monta elää parhaillaankin hyvässä parisuhteessa ja on autuaan tietämätön kumppaninsa seksisuhteiden lukumääristä.


    • No kelle se on ja kelle ei. Voi miettiä kukin kohdallaan miksi kokee jonkin BC:n pieneksi tai isoksi eri ikäisillä henkilöillä ja mitä siitä lukemasta ylipäänsä tuntee, varsinkin jos miettisi että omalla kiinnostuksen kohteella on jokin tietty BC. Miksi se häiritsisi tai ei häiritsisi? Kovin yksilöllistä.

      Omalla kohdalla en niin noita hätkähdä, kaikki on hyvin riippuvaista muista seikoista. Toisaalta en myökään halua listausta, riittää kun tietää, että toisella on ollut enemmän tai vähemmän sutinaa. Jos alkaa tiputtelemaan oma 500+ BC:tään, eka oli sellainen, toka tuollainen, nro 17 oli fantastinen, niin kyllä se vetäisi hiljaiseksi ja todentaisi sen, että ei, meitä ei kyllä ole luotu toisillemme.

      Nähdäkseni ylipäätään olisi hyvä olla hereillä sen suhteen, että jos BC on jollekulle niin tärkeä asia, että se pitää painaa mieleen, kertoo se jotain sen yksilön arvoista. Omalla kohdallani en tiedä BC:ni, en pidä siitä kirjaa koska ei sillä ole mitään merkitystä. Jokunen pitkä suhde, jokunen lyhyempi, se siitä. Toki jos kumppani sitä toivoisi, voisin yrittää muistella, mutta silti jäätäisiin sinnepäin lukemiin enkä koe että se ketään mitenkään hyödyttäisi.

      • Anonyymi

        Noinpa. Jos pelkää vaikka vertailua, niin luulis yhden pitkän suhteen aiheuttavan paljon suurempaa ahdistusta, kuin ison BC:n. Se kumppani pitkässä parisuhteessa on hyvinkin ehtinyt oppia kaikki temput ja hänet voi olla todella vaikea ohittaa. Iso BC taas voi hyvinkin kertoa, että eipä ole yhtään niin kovin kummoista kohdalle osunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noinpa. Jos pelkää vaikka vertailua, niin luulis yhden pitkän suhteen aiheuttavan paljon suurempaa ahdistusta, kuin ison BC:n. Se kumppani pitkässä parisuhteessa on hyvinkin ehtinyt oppia kaikki temput ja hänet voi olla todella vaikea ohittaa. Iso BC taas voi hyvinkin kertoa, että eipä ole yhtään niin kovin kummoista kohdalle osunut.

        No toi on kovin yksilöllistä. Joku pitkässä/pitkissä suhteissa ei opi mitään, joku toinen oppii juuri sen olennaisen, enin osa lienee oppii jotain. Toisaalta toinen voi oppia useiden panojensa myötä paljonkin seksistä ja ihmisistä, mutta yhtä hyvin se voisi kertoa siitä ettei pitkä, vakiintunut suhde ole sen ihmisen prioriteetti. Noi on sellaisia, ettei ne asiat selviä jollain pitkien suhteiden tai BC:n määrällä, vaan vain kohtaamalla se ihminen, toivottavasti todella *kohtaamalla* se persoona.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No toi on kovin yksilöllistä. Joku pitkässä/pitkissä suhteissa ei opi mitään, joku toinen oppii juuri sen olennaisen, enin osa lienee oppii jotain. Toisaalta toinen voi oppia useiden panojensa myötä paljonkin seksistä ja ihmisistä, mutta yhtä hyvin se voisi kertoa siitä ettei pitkä, vakiintunut suhde ole sen ihmisen prioriteetti. Noi on sellaisia, ettei ne asiat selviä jollain pitkien suhteiden tai BC:n määrällä, vaan vain kohtaamalla se ihminen, toivottavasti todella *kohtaamalla* se persoona.

        Siksi käytin sanaa "hyvinkin". 🙂

        Ja siis eihän se mitä itse on oppinut, takaa että seura olisi koskaan ollut kummoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi käytin sanaa "hyvinkin". 🙂

        Ja siis eihän se mitä itse on oppinut, takaa että seura olisi koskaan ollut kummoista.

        Jepulis, noteerasin kyllä.

        Ei, oma oppi ei riitä kuin puolitiehen, jos edes sinne saakka. Parempi kun lähtee omana ittenään opettelemaan sitä toista, uutta ihmistä, ja hyväksyy sen että kumpikin on ihan vieraita ja noviiseja toisilleen. Tutkimusmatka ihmiseen, muuten on varsin iso mahdollisuus ylimääräisiin haasteisiin.


      • Anonyymi

        Tosiasiassa ja oikeasti bodycount on ihan se ja sama. Ainoastaan omilla ajatuksilla on merkityksistä tämän luvun kanssa.


    • Mitä näihin nyt sitten lasketaan, jos niinku laskea haluaa🤔
      Kaikki kokemukset? Ne epämääräiset haparoinnitkin..?
      "Onnistuneet" kokemukset?
      "Pelkät" yhdynnät?

      • BC = pano

        Eli panot, hyvät ja huonot, ei ns. teiniräpellykset kun vähän käsin räplättiin jotain sinne päin, vaan rehellinen seksi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        BC = pano

        Eli panot, hyvät ja huonot, ei ns. teiniräpellykset kun vähän käsin räplättiin jotain sinne päin, vaan rehellinen seksi.

        Tuo on niin outoa, että vain pano merkitsee. Itselläni on ihan aikuisenakin takana myös "pelkkää" käsipeliä ja itse kyllä laskisin ne seksiksi. Mutta saahan sen BC: sitten kätevästi matalaksi, kun kerta nuo saa jättää pois


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on niin outoa, että vain pano merkitsee. Itselläni on ihan aikuisenakin takana myös "pelkkää" käsipeliä ja itse kyllä laskisin ne seksiksi. Mutta saahan sen BC: sitten kätevästi matalaksi, kun kerta nuo saa jättää pois

        No tuo "pelkkä pano" on se perinteinen määritelmä, niin sille en itse voi mitään. Toki jos ajatellaan modernisti, niin kaikki sukuelinten tyydyttäminen toisen henkilön toimesta pitäisi sisällyttää BC:iin. Ja ehkä nykyään niin tehdäänkin, mistäpä minä vanha jäärä sitä tietäisin?

        Ja jos ihan tarkkoja ollaan, BC on alkujaan tarkoittanut tappojen määrää. En tiedä pidemmälti sen historiaa, mutta termi on ollut käytössä muinaisessa "villissä lännessä" pyssyhäseltäjien piireissä, mutta isommissa määrin etenkin Vietnamin sodassa ja nimenomaan USA:n sotilaiden parissa, mistä se lienee terminä levinnyt arkisempaan käyttöön veteraanien kotiuduttua tavalliseen yhteiskuntaan. Varmaan joku osaa tästä antaa paremmat historiatiedot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on niin outoa, että vain pano merkitsee. Itselläni on ihan aikuisenakin takana myös "pelkkää" käsipeliä ja itse kyllä laskisin ne seksiksi. Mutta saahan sen BC: sitten kätevästi matalaksi, kun kerta nuo saa jättää pois

        Niin on mullakin, siksikin tää on aina vähän epäselvää..
        Ite ku myös lasken seksiksi käsi- ja/tai suuhommat,
        Ja myöskin ne haparoinnit, kokemuksia ne on nekin, vaikkei välttämättä hyviä🤔😃


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        BC = pano

        Eli panot, hyvät ja huonot, ei ns. teiniräpellykset kun vähän käsin räplättiin jotain sinne päin, vaan rehellinen seksi.

        Wurst raapustaa Excel taulukkoon "rande 0,5"

        Sorry, en vaan malttanut olla sanomatta :D

        -harmiseikitj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wurst raapustaa Excel taulukkoon "rande 0,5"

        Sorry, en vaan malttanut olla sanomatta :D

        -harmiseikitj-

        Jaa'a, en kyllä usko että ihan noin isoille lukemille pääsisin edes kelopökkelön oksankolon kirjanpidossa...


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Niin on mullakin, siksikin tää on aina vähän epäselvää..
        Ite ku myös lasken seksiksi käsi- ja/tai suuhommat,
        Ja myöskin ne haparoinnit, kokemuksia ne on nekin, vaikkei välttämättä hyviä🤔😃

        Näinpä. Mä nyt en muutenkaan pidä sitä genitaalien hinkkuttamista seksissä mitenkään välttämättömänä ja olennaisena. Mutta siis hei, jos voin ihan rehellisesti kerta sanoa bodycountikseni alle 5, niin ei kai siitä valittaa tarvii.


    • Anonyymi

      Onhan se hyvä tietää ni tietää kuinka suhtautuu ihmiseen jonka kanssa on tekemisissä musta vaan tuli jo kylmä muutaman yhdenillansuhteen jälkeen siinä kohti kun parikymppisellä se ylittää sadan ni kuinka vitun kylmä sellainen ihminen on vai onko ihan puhtaasti jo hyväksikäyttäjä

      • Anonyymi

        Tiedät varmasti, ettei ole vain hiton tyhmä ja uskonut paskapuhetta?


    • Anonyymi

      Nuorenahan laskenta on aloitettava sillä osa unohtuu aikanaan , meikä veistää ovenpieleen aina merkinnän ja nyt pitäs saada korkeampi ovenkarmi , olen 19 v.

    • Anonyymi

      spirits screaming

    • Anonyymi

      recipect tramal

    • Anonyymi

      Nainen jolla on 30 kumppania tai enemmän on lortto jonka kanssa ei voi mitään vakavaa suhdetta olla olemassa. Kaikessa muussakin haluan kaikista vähiten käytetyn miksi se ei pätisi naisiin? Nainen joka on valmis naimaan jonkun vanhan papan kanssa koska hänellä on omaisuutta tai kuuluisuutta on lortto jonka kanssa ei voi olla mitään vakavaa suhdetta. Nämä on vaan faktoja. Osaa miehistä miellyttää varmasti ajatus itseään jakaneesta naisesta itselle tämä on suuri miinus ja vastenmielinen ajatus ja kertoo naisen moraalista. En arvosta miehiäkään jotka tunkeaa munaansa jokaiseen vastaatuljaan ja on jotenkin ylpeä siitä. Näitäkin kerskureita löytyy yllättävän paljon. Kenelläkään normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta olla jatkuvasti jonkun uuden kanssa sängyssä ja mainostaa sitä ellei sitten ole jotenkin henkisesti sairas. Kenelläkään normaali ihmisellä ei ole tarvetta olla 100 ihmisen kanssa sängyssä. Kyllä sillä on suuri merkitys miehille kuinka käytetty nainen on eikä kyseessä ole mikään vertailu omaan suoritukseen vaan puhtaasti paljon käytetty nainen on merkki jostain ongelmista. En haluaisi mennä ulos naisen kanssa jolle joka toinen vastaantuleva mies morjestelee kun on pannut häntä.

      • Anonyymi

        Ei kaikkien tarvirse elää kuin sinä. En ymmärrä tuollaista tuomitsemista.


      • Anonyymi

        Tuskinpa heillä on yhtään sen suurempaa hinkua sun seuraasi, että ole huoleti. Muistat vaan avata suusi, niin kiertävät varmasti kaukaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkien tarvirse elää kuin sinä. En ymmärrä tuollaista tuomitsemista.

        Se on suureen olemattomaan uskovien mantraa.

        Seksi (leikit ja tunkeutuminen) on tarve, siinä ruokaileminen on tarve. Itse asiassa kun märehtii seksiä niin pysyy ihmisen näköisenä ja kun märehtii ruokaa tulee rumapainoiseksi, järkyttäväpainoiseksi tai kammottavapainoiseksi.


      • Anonyymi
        Wilder_Longmember kirjoitti:

        Se on suureen olemattomaan uskovien mantraa.

        Seksi (leikit ja tunkeutuminen) on tarve, siinä ruokaileminen on tarve. Itse asiassa kun märehtii seksiä niin pysyy ihmisen näköisenä ja kun märehtii ruokaa tulee rumapainoiseksi, järkyttäväpainoiseksi tai kammottavapainoiseksi.

        Et näköjään tiedä juuri mitään ihmisistä. Maailmassa on valtavasti ihmisiä, joita ei kiinnosta seksi. Moni heistä ei ole ylipainoinenkaan.


      • Anonyymi

        Harvempi mies haluaa lutkan tai huoran esitellä suvulleen. Ryyppyporukoissa monet jätkät puhuvat usein edm. roisisti, varsinkin ne joille ei niin tarpeessa väliä mihin sen aisansa milloinkin tunkevat. Sitten niitä yhteisiä tunnettuja, suustaan räävittömiä ja alapäästään huolimattomia hetki/lyhyesti kierrättävät ja jakavat, mutta sitten kumminkin vihille viedään se puhdastaustaisempi tyttö, sen jonka kelpaa vaikka äitillekin esitellä. Vain ne joilla ei varaa valita, joutuvat tyytymään huonomaineisiin jämiin, niihin joille vielä vuosienkin kuluttua nauretaan, kun tiedetään likainen menneisyytensä. Jutut kiirii aina jollain tapaa jostain tietoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvempi mies haluaa lutkan tai huoran esitellä suvulleen. Ryyppyporukoissa monet jätkät puhuvat usein edm. roisisti, varsinkin ne joille ei niin tarpeessa väliä mihin sen aisansa milloinkin tunkevat. Sitten niitä yhteisiä tunnettuja, suustaan räävittömiä ja alapäästään huolimattomia hetki/lyhyesti kierrättävät ja jakavat, mutta sitten kumminkin vihille viedään se puhdastaustaisempi tyttö, sen jonka kelpaa vaikka äitillekin esitellä. Vain ne joilla ei varaa valita, joutuvat tyytymään huonomaineisiin jämiin, niihin joille vielä vuosienkin kuluttua nauretaan, kun tiedetään likainen menneisyytensä. Jutut kiirii aina jollain tapaa jostain tietoon.

        Harvlla myöskään on niin sairas suku, että alkaisivat kyselemään seksielämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvempi mies haluaa lutkan tai huoran esitellä suvulleen. Ryyppyporukoissa monet jätkät puhuvat usein edm. roisisti, varsinkin ne joille ei niin tarpeessa väliä mihin sen aisansa milloinkin tunkevat. Sitten niitä yhteisiä tunnettuja, suustaan räävittömiä ja alapäästään huolimattomia hetki/lyhyesti kierrättävät ja jakavat, mutta sitten kumminkin vihille viedään se puhdastaustaisempi tyttö, sen jonka kelpaa vaikka äitillekin esitellä. Vain ne joilla ei varaa valita, joutuvat tyytymään huonomaineisiin jämiin, niihin joille vielä vuosienkin kuluttua nauretaan, kun tiedetään likainen menneisyytensä. Jutut kiirii aina jollain tapaa jostain tietoon.

        Ja harvempi nainen tahtoo esitellä suvulleen idioottimiehen, jolle se tärkein asia on naisen menneisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkien tarvirse elää kuin sinä. En ymmärrä tuollaista tuomitsemista.

        Ei tommosien lorttojen kanssa kukaan normaali mies halua olla tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tommosien lorttojen kanssa kukaan normaali mies halua olla tekemisissä.

        No ei todellakaan halua olla! Siitä sais takuulla kuulla ikuisesti vähintäänkin sivukorvalla kuittailua, supinaa, virnuilua ja naurunhirnahduksia, ties mitä...! Ja muutenkin ylipäätään inhottava edes koko ajatuksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja harvempi nainen tahtoo esitellä suvulleen idioottimiehen, jolle se tärkein asia on naisen menneisyys.

        Päinvastoin, vaativuus ei ole tyhmyyttä, se kriteeri laadulle!


    • Anonyymi

      Mitä enemmän kumppaneita naisella, huono nainen.
      Mitä vähemmän kumppaneita miehellä, nyhverö ja epäkelpo "mies".

      • Anonyymi

        Entä sitten. Ei haittaa ollenkaan.


    • Anonyymi

      Hillary Clinton, tunnetaan myös nimellä Crooked Hillary hänen body count on useita kymmeniä. Paljon porukkaa kuollut hänen lähipiiristään epäilyttävään tapaan

      • Anonyymi

        Olitko olevasi vitsikäskin? Nimeämäsi Crooked Hillary on kuitenkin aiheuttanut paljon vähemmän tuhoa kuin imeisesti ihailemasi vallankumousta yrittänyt haarankouraisu-trump joka on täysin hullu. Kerropa nimiä ja todisteita pähkähullulle äärioikeisto-maga väitteellesi niin minä esitän 100% varmasti vastaväitteet oikeine todisteineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko olevasi vitsikäskin? Nimeämäsi Crooked Hillary on kuitenkin aiheuttanut paljon vähemmän tuhoa kuin imeisesti ihailemasi vallankumousta yrittänyt haarankouraisu-trump joka on täysin hullu. Kerropa nimiä ja todisteita pähkähullulle äärioikeisto-maga väitteellesi niin minä esitän 100% varmasti vastaväitteet oikeine todisteineen.

        Jahas, piikitetty lammas uskonut kaiken mitä valemedia kertonut Trumpista.
        Trump pelasti usan ja tekee sen pian uudestaan.
        satanisti demokraatit vauhdissa tällä hetkellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, piikitetty lammas uskonut kaiken mitä valemedia kertonut Trumpista.
        Trump pelasti usan ja tekee sen pian uudestaan.
        satanisti demokraatit vauhdissa tällä hetkellä

        Kukahan tässä on se piikitetty lammas? Varmaan se jonka näet peilissäsi. Voi sitä onnen päivää kun sinun ja monen muun typeryksen maanpäällinen jumala, trump, saa oranssisenväriset vehkeet päälleensä ja lähtee lusimaan.


    • Anonyymi

      nii mitä vähemmän sen parempi.

    • Jos valita saa niin olen mieluusti tietämätön koko asiasta ihan vapaaehtoisesti, vaikka jostain syystä mulle tarpeetonta tietoa on joskus tyrkytettykin 🙂 ja olen joutunut sen vastahakoisesti vastaanottamaan.

    • Anonyymi

      Oon 40-vuotias nainen, bodycount on 5. En ees tiedä onko se paljon vai vähän, luulen että aika vähän? En ole harrastanut seksiä noin 8 vuoteen eli en ainakaan mikään lortto ole. Vaan eipä tämä kummasti ole mitenkään lisännyt miesten kiinnostusta minuun. Ei vois miehiä vähempää kiinnostaa 😀 Ei teille kelpaa yhtään mikään, mieluummin katon telkkaria.

      • Joo, ja täälläkin viimeiset 5 vuotta ilman seksiä, eikä missään näy kiinnostuneita. :D Kyllä se miehen kiinnostus syntyy ihan eri asioista kuin siitä, milloin nainen on viimeksi harrastanut seksiä.


    • Anonyymi

      Seksi on ihanaa.Saa olla todella tyytyväinen,että on vielä haluja.Jokainen taaplaa omalla tyylillään tässäkin asiassa.
      Minä ainakin sekstaan, niin pitkään kun haluja vaan on.

      • Anonyymi

        Kirjoitus toi mieleen hieman samanlaisen mässäilyn kuin jatkuvasti ruokaa himoavan, ylipainoisen ihmisen hekumoinnit hyvästä ruoasta.
        Oikeastaan noilla kahdella ruoalla ja seksillä mässäilyllä ei ole mitään eroa. Toinen vetää ruokaa mahaansa ja toinen sukupuolielimiä ja sukupuolielin eritteitä kehonsa jokaiseen aukkoon . . Sormet, suu ja genitaalit aina toisten sukupuolielinten eritteistä märkinä ja tuoksahtavina.
        Molemmilla sama, nihilistinen pyrkimys koko ajan tyydyttää jotain, kieriskelevät genitaalien ja ja kehon eritteissä, hiessä ja vulva- penis mehuissaan koko elämänsä. Tulee mielikuva jalkoväliään jatkuvasti hiplaavasta ja haarojaan levittävästä henkilöstä joka sormeilee aina jonkun genitaalialuetta.
        Kaupungilla kävellessäänkin tämä miettii onko joku pantava vai ei tai miltä jonkun vastaantulevan naisen genitaalit näyttävät ja oispa kiva vetää ruikut tissien väliin matkalla vaikka Alepaan. Tai ottaa mulkkua suuhun ratikassa jokaiselta miespuoliselta matkustajalta. Huhuhu
        Hieman sama kuin katselisi lihavaa ihmistä ruokapöydän ääressä, sula rasva valuu suupielistä ja sormista ja tyyppi vetää kaksin käsin mitä tahansa ruokaa niin suolaista kuin ja makeaa suuhunsa. Koska sa syömisestä mielihyvää eikä lopeta vaikka maha olisi täynnä vaan pitää vain lepotauon ja jatkaa samaa rataa. Eli homma menee överiksi.
        Samanlaista käytännössä ilmiönä, mielihyvän jatkuvaa hakemista kehonsa avulla, joko seksin tai ruoan avulla.
        Eli yhdellä sanalla sanoen; inhoan mässäilyä kohdistui mässäily mihin tahansa, ruokaan tai seksiin. Molemmat herättävät inhon tunteita. Vaikka seksimässäilyn seurauksena olisikin orgasmi, se kokemus ei jaksa kauvaa pitää tyytyväisenä kun samaa taas kaivataan uudestaan

        . Sanotaan että ruokahalu kasvaa syödessä ja sama koskee seksiäkin, mitä useampi kumppani sitä enemmän sitä mässäilyä kaipaa ja päätyy lopulta seksiorgioihin. Jossa "ruokapöydästä" sitten ahmitaan suut ja sormet rasvaa valuen erilaisia vaihtoehtoja mahan täyttämiseksi eli seksinautinnon saavuttamiseksi. Haetaan sitä samaa kylläisyyden ja täyttymyksen tunnetta. Ylensyömisestä yleensä seuraa aina jotain. Mikä se on seksiaddiktoituneiden osalta, se olisi mielenkiintoista tietää.
        Kun ruoan ylensyömisestä seuraa rasva- arvojen kohoaminen ja merkittävä ylipaino, niin mitä seuraa seksimässäilystä? Ehkä juuri tuo että kadulla kulkiessa tekee mieli ottaa suihin kaikilta ja se harhakuvitelma että kaikkea voi tehdä julkisesti, kulkea alasti , harrastaa yhdyntöjä kadulla ja kaupassa , harrastaa seksiä pikkulasten kanssa tai koirien kanssa ja jakaa "antamisen iloa" julkisissa joukkopanoissa ?
        Eli hämärtyy käsitys sopivasta käyttäytymisestä. Kun oma normistö on niin löystynyt mässäilyn johdosta? Omaa normistoa sovelletaan joka paikkaan ja unohdetaan muiden normisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitus toi mieleen hieman samanlaisen mässäilyn kuin jatkuvasti ruokaa himoavan, ylipainoisen ihmisen hekumoinnit hyvästä ruoasta.
        Oikeastaan noilla kahdella ruoalla ja seksillä mässäilyllä ei ole mitään eroa. Toinen vetää ruokaa mahaansa ja toinen sukupuolielimiä ja sukupuolielin eritteitä kehonsa jokaiseen aukkoon . . Sormet, suu ja genitaalit aina toisten sukupuolielinten eritteistä märkinä ja tuoksahtavina.
        Molemmilla sama, nihilistinen pyrkimys koko ajan tyydyttää jotain, kieriskelevät genitaalien ja ja kehon eritteissä, hiessä ja vulva- penis mehuissaan koko elämänsä. Tulee mielikuva jalkoväliään jatkuvasti hiplaavasta ja haarojaan levittävästä henkilöstä joka sormeilee aina jonkun genitaalialuetta.
        Kaupungilla kävellessäänkin tämä miettii onko joku pantava vai ei tai miltä jonkun vastaantulevan naisen genitaalit näyttävät ja oispa kiva vetää ruikut tissien väliin matkalla vaikka Alepaan. Tai ottaa mulkkua suuhun ratikassa jokaiselta miespuoliselta matkustajalta. Huhuhu
        Hieman sama kuin katselisi lihavaa ihmistä ruokapöydän ääressä, sula rasva valuu suupielistä ja sormista ja tyyppi vetää kaksin käsin mitä tahansa ruokaa niin suolaista kuin ja makeaa suuhunsa. Koska sa syömisestä mielihyvää eikä lopeta vaikka maha olisi täynnä vaan pitää vain lepotauon ja jatkaa samaa rataa. Eli homma menee överiksi.
        Samanlaista käytännössä ilmiönä, mielihyvän jatkuvaa hakemista kehonsa avulla, joko seksin tai ruoan avulla.
        Eli yhdellä sanalla sanoen; inhoan mässäilyä kohdistui mässäily mihin tahansa, ruokaan tai seksiin. Molemmat herättävät inhon tunteita. Vaikka seksimässäilyn seurauksena olisikin orgasmi, se kokemus ei jaksa kauvaa pitää tyytyväisenä kun samaa taas kaivataan uudestaan

        . Sanotaan että ruokahalu kasvaa syödessä ja sama koskee seksiäkin, mitä useampi kumppani sitä enemmän sitä mässäilyä kaipaa ja päätyy lopulta seksiorgioihin. Jossa "ruokapöydästä" sitten ahmitaan suut ja sormet rasvaa valuen erilaisia vaihtoehtoja mahan täyttämiseksi eli seksinautinnon saavuttamiseksi. Haetaan sitä samaa kylläisyyden ja täyttymyksen tunnetta. Ylensyömisestä yleensä seuraa aina jotain. Mikä se on seksiaddiktoituneiden osalta, se olisi mielenkiintoista tietää.
        Kun ruoan ylensyömisestä seuraa rasva- arvojen kohoaminen ja merkittävä ylipaino, niin mitä seuraa seksimässäilystä? Ehkä juuri tuo että kadulla kulkiessa tekee mieli ottaa suihin kaikilta ja se harhakuvitelma että kaikkea voi tehdä julkisesti, kulkea alasti , harrastaa yhdyntöjä kadulla ja kaupassa , harrastaa seksiä pikkulasten kanssa tai koirien kanssa ja jakaa "antamisen iloa" julkisissa joukkopanoissa ?
        Eli hämärtyy käsitys sopivasta käyttäytymisestä. Kun oma normistö on niin löystynyt mässäilyn johdosta? Omaa normistoa sovelletaan joka paikkaan ja unohdetaan muiden normisto.

        Oletko ihan terve? Ainakin info seksiä kohtaan on hyvin näkyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan terve? Ainakin info seksiä kohtaan on hyvin näkyvää.

        En kyllä ymmärrä miten kirjoitus viittaa suoranaiseen inhoon ylipäätään seksiä kohtaan? Voihan sen toki noinkin tulkita mutta kyllä ruoalla mässäily ja seksillä mässäily ovat suoraan verrannolisia. Kumpaankin voi joskus kehittyä vakavakin riippuvuus. Yli kaksisataa kiloisten elämässä ruoka on lähes ainoa merkittävä elämän nautinto ja pikaruokaa syödään joka pävä jopa pari kolme kertaa päivässä. Jos ruokaa ei saa, nousee agressiot. Tulee hermostunut olo. Miten tuo eroaa seksistä jonka merkitys on yhtä vahva omassa elämässä kuin pikaruoallakin? Ei millään tavalla. Nsiset teettävät silikonirintoja jotta kiihoittaisivat seksuaalisesti itseään ja miehiä.
        Heidän seksuaalisuutensa on narsistista itseihailua. Himo kohdistuu vain siihen että tuntee olevansa toisten halun kohteina. Jo se itsessään kiihoittaa joitain naisia ja saa tuntemaan ylemmyyttä ja seksinautintoa.

        Kummassakin tyydytetään nautinnon tarpeita. Ruoka ja seksi. Jos on katsonut jenkkiohjelmaa merkittävästi ylipainoisista niin ihan samat elementit sieltä löytyy kuin seksiä jatkuvasti joka päivä tarvitsevienkin elämässä.
        Ja mitä tule väitteeseesi nimenomaan seksin inhamiseen , se on sinun tulkintasi koska kuvailen ruoalla mässäilyä samoin termein kuin seksiäkin, samat elementit siinä ovat, jonkin työntäminen kehon sisälle tai jonkin saaminen omaan kehoon. Ilmaisin vain kuinka tunnen vastenmielisyyttä nimenomaan seksillä mässäilyyn.
        Mässäily on mielestäni juuri satojen seksikumppaneiden hankkiminen . Se viittaa siihen ettei yksikään ole kunolla pystynyt ei henkisellä eikä tunnetasolla tyydyttämään kaikkia tarpeita. Yleensä orkun jälkeen ihminen kokee mielenrauhaa ja seesteisyyttä hvin pitkän aikaa, jopa viikkoja jos se seksi on ollut tyydytävää kaikilla tavoilla.
        Jos se ei ole ollut tyydyttävää, tulee tarve kokea sama uudestaan, saamatta koskaan kuitenkaan syvemmin ja oikeasti tarpeitaan tyydytettyä , kuin ainoastaan vain hyvin pinnallisella tasolla.
        Sama koskee ruokaa. Ollaan nälkäisiä ja syömään nautittava ateria josta saa kaikki ravintoaineet ja joka tyydyttää maku- ja hajuaisteja kuin myös esteettistä silmää. Lisäksi siihen miellyttävä seura ja milijöö
        . Sitten on olemassa höttöruokaa joka tyydyttää tietyt tarpeet mutta ei pidä nälkää kovin pitkään ja sitä höttörukaa kuitenkin haluaa aina lsää koska se tyydyttää jonkun yhden tietyn tarpeen, sen rasvan. On olemassa ruokamakuja joihin jää koukkuun ja joita haluaa koko ajan lisää ja lisää. Seksin suhteen on hieman sama asia, johonkin tarrautuu kuten pornoon. Pornoa katsotaan koska se on seksin pikaruokaa.
        Yhtä vastenmielistä ja täysin rinnastettavissa pikaruokamässäilyyn. Vastenmielistä nimenomaan ilmiönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä miten kirjoitus viittaa suoranaiseen inhoon ylipäätään seksiä kohtaan? Voihan sen toki noinkin tulkita mutta kyllä ruoalla mässäily ja seksillä mässäily ovat suoraan verrannolisia. Kumpaankin voi joskus kehittyä vakavakin riippuvuus. Yli kaksisataa kiloisten elämässä ruoka on lähes ainoa merkittävä elämän nautinto ja pikaruokaa syödään joka pävä jopa pari kolme kertaa päivässä. Jos ruokaa ei saa, nousee agressiot. Tulee hermostunut olo. Miten tuo eroaa seksistä jonka merkitys on yhtä vahva omassa elämässä kuin pikaruoallakin? Ei millään tavalla. Nsiset teettävät silikonirintoja jotta kiihoittaisivat seksuaalisesti itseään ja miehiä.
        Heidän seksuaalisuutensa on narsistista itseihailua. Himo kohdistuu vain siihen että tuntee olevansa toisten halun kohteina. Jo se itsessään kiihoittaa joitain naisia ja saa tuntemaan ylemmyyttä ja seksinautintoa.

        Kummassakin tyydytetään nautinnon tarpeita. Ruoka ja seksi. Jos on katsonut jenkkiohjelmaa merkittävästi ylipainoisista niin ihan samat elementit sieltä löytyy kuin seksiä jatkuvasti joka päivä tarvitsevienkin elämässä.
        Ja mitä tule väitteeseesi nimenomaan seksin inhamiseen , se on sinun tulkintasi koska kuvailen ruoalla mässäilyä samoin termein kuin seksiäkin, samat elementit siinä ovat, jonkin työntäminen kehon sisälle tai jonkin saaminen omaan kehoon. Ilmaisin vain kuinka tunnen vastenmielisyyttä nimenomaan seksillä mässäilyyn.
        Mässäily on mielestäni juuri satojen seksikumppaneiden hankkiminen . Se viittaa siihen ettei yksikään ole kunolla pystynyt ei henkisellä eikä tunnetasolla tyydyttämään kaikkia tarpeita. Yleensä orkun jälkeen ihminen kokee mielenrauhaa ja seesteisyyttä hvin pitkän aikaa, jopa viikkoja jos se seksi on ollut tyydytävää kaikilla tavoilla.
        Jos se ei ole ollut tyydyttävää, tulee tarve kokea sama uudestaan, saamatta koskaan kuitenkaan syvemmin ja oikeasti tarpeitaan tyydytettyä , kuin ainoastaan vain hyvin pinnallisella tasolla.
        Sama koskee ruokaa. Ollaan nälkäisiä ja syömään nautittava ateria josta saa kaikki ravintoaineet ja joka tyydyttää maku- ja hajuaisteja kuin myös esteettistä silmää. Lisäksi siihen miellyttävä seura ja milijöö
        . Sitten on olemassa höttöruokaa joka tyydyttää tietyt tarpeet mutta ei pidä nälkää kovin pitkään ja sitä höttörukaa kuitenkin haluaa aina lsää koska se tyydyttää jonkun yhden tietyn tarpeen, sen rasvan. On olemassa ruokamakuja joihin jää koukkuun ja joita haluaa koko ajan lisää ja lisää. Seksin suhteen on hieman sama asia, johonkin tarrautuu kuten pornoon. Pornoa katsotaan koska se on seksin pikaruokaa.
        Yhtä vastenmielistä ja täysin rinnastettavissa pikaruokamässäilyyn. Vastenmielistä nimenomaan ilmiönä.

        Ongelmanani taitaa olla juuri liiallnen analysointi. Se johtaa vain siihen että lopulta näkee asiat juuri sellaisina kuin ne realistisesti ovat. Ilman omia intohimoja. Minusta on hauska analysoida ihmisten ajatuksia ja kokemuksia jotka elävät ja kokevat kaiken elämässään mielekkääksi merkittävästi vain seksin kautta tai sen avulla ..
        Saan vapaasti inhota tai pitää, tuntea tai olla tuntematta, rakastaa tai vihata, mikään ei sido minua mihinkään.
        En tarvitse ihmisiä seksiä varten. Muutoin kyllä ihmiset ovat minulle tärkeitä monessakin mielessä mutta minun ei tarvitse "ostaa ketään tai mitään " seksin avulla.


    • Anonyymi

      Kyllä uskallan, mutta tuskin siihen tulee tarvetta.

    • Anonyymi

      Mitä helvetin paskaa tää nyt on?
      Kuinkahan paljo nuorisolaiset keksii juttuja, väittäähän voi mitävaan, vaikkei sitä ekaa kertaakaan olis ollu.

    • Anonyymi

      Olen huomannut, että juttuja keksitään, toisaalta, toiset on oikeasti ihan jakorasioita ja toiset tunkee sen munansa mihkävaan reikään. Aika fiftysixty paskaa, itsehän en arvosta sellasia jotka levittelee haarojaan jokaiselle, tai vastaavasti mies panemassa jokaista reikää, minusta semmosilla ihmisillä on jotain pahasti vialla.

    • Anonyymi

      Mulla on puhelimessa APPi, johon napsautetaan, kun tulee uusi kaato. Kerran tuli samana iltana kolme, mutta se on harvinaista.

      • Anonyymi

        Ei ole tullut, satuilet täällä. :D


    • Anonyymi

      Pitääkö ihmiset näistä kirjaa vai miten voi enää vuosikymmenten jälkeen muistaa..?

      -En tiedä omaa bodycountiani, jotain välillä 200-300
      -Aktiivista seksielämää takana 20v
      -Siitä puolet parisuhteessa, uskollisena, 2v ensimmäinen ja 8v toinen, eli niiltä vuosilta ei muita kumppaneita
      -En ole koskaan kokenut lukemasta ongelmia. Jos sitoudun, sitoudun.
      -Nautin seksistä, kivoja tunteita voin saada lyhyessäkin suhteessa ja pystyn pitämään hauskaa mukavan tyypin kanssa, myös harrastaa seksiä, ilman rakkauttakin. Enkä halua että tämä muuttuu, seksistä saa nauttia. Jos taas olen toiseen rakastunut, on hän se ihminen jonka kanssa ainostaan haluan olla.
      -Pitäisin merkkinä katkeruudesta, huonosta itsetunnosta, kypsymättömyydestä tms. jos joku mies alkaisi seksielämästäni nälvimään. En myöskään itse kommentoi tai ole kiinnostunut muiden seksielämästä.

      N36

      • Anonyymi

        Ei kai tuollaisia lukemia voi muistaakaan, mutta kun niitä on vaikka 10, muistaa kyllä kaikki.


      • Anonyymi

        Itsehän en ole nussimassa jokaista vastaantulevaa, olen 40-vuotias mies ja 4 parisuhdetta ollut. Minusta ne on omituisia ihmisiä joiden pitää jatkuvasti harrastaa seksiä, jotain yhden illan juttuja ja muuta. Ei vaan kiinnosta hevonpasketta lähtä baariin tai muuallekaan etsimään seksiseuraa ja onhan minulla kaksi toimivaa kättä. Jos joku tarpeeksi järkevä, mukava ja silmää miellyttävä emäntäehdokas tulee vastaan, siitä saattaa kehittyäkin jotain, muuten ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Mun bodycount on luoja tietää kui iso. Parin tuhannen ohi mennää reippaasti, enkä yhtää häpeä sitä. Isoin kimppa mis oon ollu mukana on 22 miehen kanssa.

      T: Homomies

    • Anonyymi

      Itse en rakastuisi naiseen, joka kehuisi naineensa satojen miesten kanssa tietysti maailmallakin reissatessa. Nyt olisi valmis vakavampaan suhteeseen kun kyllästyttää ( totuus: Alkaa rupsahtaa kohta. ) No onneksi olen boomeri. Nykyajan miehet varmaankin ylpeilee asiasta kenen vaimo pannu eniten.

      • Anonyymi

        No en minäkään, te olette järkevä ihminen. Noihan on ihan päävikasia jotka ylpeilee naineensa satojen kanssa, oli sitten mies tai nainen. Yleensäkin, mikä ylpeilyn aihe se on? ÄO varmaan aika alhainen, jos pitää sitä jonkinlaisena saavutuksena, jota pitää huudella jokapaikassa. :D


    • Anonyymi

      Nämä lukemien vonkaajat on sysimustasukkaisia raasuja joilla ei ole ollut kokemuksia ja sekös kismittää. Kieroutuneita ajatusmaailmaltaan,joka pyörii pelkästään seksissä ja omassa huonossa itsetunnossa. Ei jatkoon💩

      • Anonyymi

        Itse saattaisin kysyä sitä juuri sen takia, etten halua mitään jakorasiaa, minäkään ole kaikkia panemassa kun ei vaan kiinnosta. Parisuhteet ovat olleet hyviä, niitä ehtinyt olla 4, tähän 40-ikävuoteen mennessä. Mikä helvetti ihmisiä vaivaa kun pitää jatkuvasti paneskella, kyllä minäkin parisuhteessa tyyliin muutaman kerran viikossa, nih.
        T: 40v järkevä setä.


      • Anonyymi

        Yleensä niillä on pieni kikkeli ja siksi mollaavat naisia katkerankitkerinä kun eivät uskalla edes lähestyä heitä huonommuudentunteessaan. Johonkin tämä osuu ja uppoaa nyt,ja osuman saanut tunnistaa. Pikkulinnut laulaa💩


    • Anonyymi

      Tuli vaan mieleen onko hirmu suuri penis esteenä vaimon saantiin. Naiset tietää miten näitä vonkaleita naiset jahtaa puhdasta seksiä etsiessään ja tietää houkutuksia hälle riittävän. Epäilen suuri kaluisten miesten ajatusten muokkautuneen naisten kanssa helposti saataviin panoihin eikä arvostusta naisia kohtaan synny vapaiden ja varattujen anoessa seksiä.

      • Anonyymi

        Itse en tykkää suuresta. Se sattuu. Ei hyvä. Kokemus on. Kyse onkin siitä että miehet kokee huonommuudentunnetta omasta pikkukikkelistään ja se estää heitä edes lähestymään naista. Siksi kehitetään iso mielikuvitus ego ja nostetaan rima taivaisiin,ettei totuus paljastuisi. Ja sehän näkyy ja kauas. Tiedoksi💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en tykkää suuresta. Se sattuu. Ei hyvä. Kokemus on. Kyse onkin siitä että miehet kokee huonommuudentunnetta omasta pikkukikkelistään ja se estää heitä edes lähestymään naista. Siksi kehitetään iso mielikuvitus ego ja nostetaan rima taivaisiin,ettei totuus paljastuisi. Ja sehän näkyy ja kauas. Tiedoksi💩

        Siksi on niin pakkomielteistä hakea sitä neitsyttä tai ulkomaalaista vaikka sitten rahan voimalla ,ettei vaan heillä ole kokemusta tai halua suuremmasta jos oma kikkeli ei senjälkeen kelpaakkaan. Kyllä nämä tiedetään. Läpinäkyvää. 💩


      • Anonyymi

        En pidä. Mä olen pieni ja kipu ei ole mun juttuni, eli ei kiitos isoille.


    • Toiset elää ja ajattelee alapäällään toiset yläpäällään. Kunhan vakka kantensa löytää eiköhän molemmat planeetalle mahdu.

    • Anonyymi

      Mua ei haittaa kumppanin entinen vilkas seksielämä jos se vaan on avoin siitä. Itsevarmuus on tosi jees. Tiedän sitte aineki että millai seksuaalinen olento on kyseessä. Mut sitte taas jos joku puolta kylää nussinu h0r0 esittää olevansa joku high class lady ja real catch... Siltä ku kysyy, että "Kuinka monen kanssa sä muuten oot ollut?" niin sieltä tulee "Mitä sil on väliä?! Ooksä noin epävarma itsestäs?!" vaikka tämä kyseinen ihminentyyppi häpeää itseänsä niin paljon ettei edes pysty vastaamaan. Ihmisen body countti kertoo paljon ihmisestä. Eikä body countin kysely osoita (melkein koskaan) epävarmuutta. Se osoittaisi enemmänkin epävarmuutta jos alkaisi tivaamaan että kenen kanssa on ollut.. Silloin aletaan puhumaan itsetunto ongelmista ja epävarmuudesta. Niinku jos mä kysyn jonku body counttia ja se sanoo "50" ni en mä mieti et "Ei hitto.. Olikohan ne parempia ku mä? 😩 Se on salee nähny isompia.. 😫" vaan mä mietin että "Tää ei ehkä oo vaimomatskua" vaikka se ehkä teoriassa saattaiski olla, mut mieti nyt sitte ku kävelette tuolla lasten kanssa ja joka toinen vastaantulija on jossain vaiheessa elämää laittanu sun vaimoa... Ei vaikuta ainekaa miun mielestä kauhean mielyttävältä ajatukselta. Jos sä et halua h0r0sta kumppania, niin älä yritä tehdä h0r0sta kumppania.. Paitsi jos se on joku itsevarma spessuh0r0, ni mikä ettei! Ylipäätänsä, jos tulee sellai fiilis, että sun pitää kumppaniltasi kysyä sen body counttia, niin vastaus harvoin tulee olemaan mieluisa.. Itse en ole eläissäni kysynyt (ainekaan suoraan), koska on tuhat asiaa mistä sä voit itse päätellä että millasissa luvuissa luultavasti pyöritään. Yleensä multa kysellään eka.

      • Anonyymi

        Eipä tulisi mieleenkään kysellä tuollaisia. Olisi nussinut vaikka puoli suomea. Mennyt on mennyttä ja nyt on nyt. Mitä hittoa se minua liikuttaisi?? Ne muuthan vaan siinä katsoo että ai,nyt on ukko saanut paremman. Ehkä jopa kadehtii. Pointsit olis mun👍💩


      • Mä oon kysynyt niin, että millaisia suhteita sulla on ollut aiemmin ja jos sieltä tulee jotain mokellusta, niin että oletko seurustellut monenkin kanssa. Taas mokellusta, niin kysyn että irtonumeroita vai?

        Kehtaan kysyä ja jos mua siksi outona pidetään, aivan sama. Painokoneet ei ihmissuhteessa innosta.


    • Anonyymi

      moni toimittaja pitäisi pahoinpidellä koska he vain trollailevat ja aiheuttavat pahaa oloa ympärilleen tahallaan.

      Toivottavasti ymmärtävät käydä köysikaupasta.

    • Anonyymi

      Hesarin luuseri yrittää saada lukijoita turhaakin turhemmalle artikkelilleen.

    • Anonyymi

      toimittajat ovat säälittäviä ihmisriekaleita.

    • Anonyymi

      Jokainen suhde jättää jälkensä, kuluttaa, turruttaa ja kovettaa.

      Ihmiset voidaan jakaa karkeasti kahteen kastiin.

      1. Hyväksikäyttäjät eivät perusta elämäänsä niinkään tunteilulle, vaan ottavat minkä haluavat ja saavat.

      2. Hyväksikäytetyt etsivät epätoivoisesti onnea ja rakkautta toisesta ihmisestä, haluavat jonkun muun, joka pistää heidän elämänsä järjestykseen, tuo onnea ja rikkautta. Heidän elämänsä on sarja rakastumisia ja pettymyksiä, jokainen uusi pettymys kovettaa, syö viehkeyttä, viattomuutta ja ihmisyyttä rotan lailla, nämä zombiet erottaa jo katseesta.

    • Anonyymi

      Harmi, kun olen elämässäni saanut sen musta-Pekka -kortin (löytyy autismin kirjoa, oppimisvaikeutta), minkä takia peruskoulussa en koskaan jutellut edes kenellekään pojalle, koska olin liian ällöttävä ja outo. Olin ihan syrjitty koko peruskouluajan. Tämä on vaikuttanut itsetuntooni ja ainoa toivo on ollut hankkia seksikokemuksia saadakseen kokea läheisyyttä, mutten ole joka päivä sitä tehnyt enkä ole näitä hakenut mistää baarista. Ihan en ole keksinyt ostaa seksiä miehiltä, ja seksiä myyviä heteromiehiä on aika vähän, enkä ostaisikaan. En ylpeile asialla. Ihan en kuitenkaan yli 150 lukemiin ylety ja töiltä ei ehdi viettämään täysin rietasta seksielämää.

      • Anonyymi

        Ja sen sanon vielä, että en harjoittaisi koskaan irtonumeroita parisuhteessa, jos sellaisen kykenisin muodostamaan. En ole mitään jännämiehiä kuolannut. Kerran ollut sängyssä jopa pyörätuolia käyttävän miehen kanssa. En ole ihan sellainen nainen, joka lähtisi parisuhteesta sekunneissa, jos tulee joku parempi ja jännempi mies vastaan. En himoitse seksiä joka päivä, vaikka se kirpaisee, mutta yritän saada iloa opiskelusta ja työstä. Ehkä omaksun vielä Jumalan sanan ja jätän syntisen elämäni taakse, mitä olen tutustunut ortodoksiuskontoon ja mormonismiin. Ehkä siellä saan itselleni hyväksytyn paikan ja saan syntini anteeksi. Ainakaan siellä ei katsota hyvällä miestenkään löyhää seksuaalimoraalia.


    • Anonyymi

      Mielummin sata kuin nolla, tai joku pieni määrä. Kokemus on hyvä asia

    • Anonyymi

      Karma on musiikki yhtye, ei se hoita etes keikkojaan

    • Anonyymi

      Miehen bodycountilla on väliä, sillä mitä enemmän on ollut seksikokemuksia niin todennäköisemmin osaa tyydyttää naisen tarpeet. Jos miehen bodycount on matala tai hän on yhä neitsyt, suhde tuskin tulee kestämään koska taidot ovat huonot. Tämä aihe taitaa yhä mennä monilla tunteisiin eikä ole tilaa rakentavalle keskustelulle.

      Naisen bodycountilla ei ole mitään merkitystä. :)

    • Anonyymi

      Taas menee vähän yleistyksen puolelle. Eiköhän tuohonkin ole aika monenlaista suhtautumista. Olen jopa kuullut jätkiltä etteivät edes haluaisi turhan kokematonta naista itselleen.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Monia miehiä nimenomaan kiihottaa ajatus siitä että naisella on ollut monia seksikumppaneita. Osa jopa nimenomaan haluaakin jakaa tyttöystävänsä muiden kanssa. On osa toteutettua seksifantasiaa.


    • Anonyymi

      Eikö body count tarkoita tapettuja ihmisiä?

      • Anonyymi

        Tarkoittaa. Sille on vain kehitetty manosfäärin puolella uudenlainen merkitys. Jos tuon sanan kohtaa muussa merkityksessä kuin tapettujen ihmisten merkityksessä, se on iso räikeä 🚩.


    • Anonyymi

      No, kyllä sillä on enemmän väliä, kykeneekö pidempiin suhteisiin terveesti, tai pyrkiikö niihin edes, kuin sillä että montako kumppania on ollut. Nuoruudessa voi olla vaiheita, joissa ei tiedä, tai tunne itseään, ja millä tietäisit, kuin kokeilemalla, ja voi olla myös puhtaasti opportunistista seuran hakua, tai egon pönkitystä. Miehillä suvaitaan enemmän. on hyvä äijä, kuin naisilla, perinteisesti. Niin, miten sitä sitten tulkita, mikä on paljon, tai vähän, kuin käymällä niitä yksityiskohtaisesti läpi, mitä kukaan ei halua! Eli voi olla, ennen tai pidempien suhteiden välissä, kun on sinkku, niin mitä siinä sitten lopulta mitataan? Tai arvioidaan?
      Eli, joku on elänyt villiä nuoruuttaan, perustanut perheen, elänyt siinä terveesti, ja normi turvallisesti jopa mahdollisesti vuosikymmeniäkin, ja päätyneet lopulta eri teille. Ja, tällä henkilöllä sama luku, kuin ihmisellä, joka ollut pitkään sinkkuna, viihtynyt yksin, ja muutamia noin 3-5 vuoden suhteita. Onko väliä, onko mies vai nainen? Ja, kumpi kuulostaisi paremmalta, ja miksi? Kyllä ihmisestä saa sen fiiliksen, kun sitä oppii tuntemaan, sopiiko itselle, ja omille arvoille. Vai saako, ja tekee alitajuisia, täysin omia tulkintojaan tukevia virheellisiä päätelmiä, joita ei edes sen enempää mieti. Miksi? No koska se palvelee jotakin...Eli, se pervoksi mieltäväsi keski ikäinen mies, voi hyvinkin olla taidoiltaan, sydämeltään ja kyvyiltään ihan kymppi parisuhdemarkkinoille, höystettynä turvallisuudella ja huumorilla, joka ei yllä kaikille. Sekä se halvaksi ajateltu itseään seksillä ja huumorilla avaava nainen, tai liian kauan sinkkuna ollut nainen, saattaisi olla vain itsenäinen, ja omaa tietään kulkeva muista välittämätön ihanuus, jolla on aikaa nyt olla kuka on, sillä tehnyt niin paljon, jo toisten eteen, ettei mieti enää, mitähän joku ajattelee. Tai niistä molemmat voi olla ihan täysiä onnettomuuksia. Mene ja tiedä, sitä elämä on...On vaan otettava riskejä, ja ajateltava uudelleen...

    • Anonyymi

      Bodycount on siinä mielessä tärkeä käsite, että en koske pitkällä tikullakaan mieheen, joka sitä käyttää.

    • Anonyymi

      Minä uskallan koska niitä ei ole montaa.

    • Anonyymi

      Minäki uskallan. Olin kakskyt vee naimisissa neitsyenä alkoi. Kun erosin niin mopo lähti käsistä. En edes muista kuin montaa panin,mutta hauskaa oli. Sitten menin kihloihin ja otin eron siitäkin. Sen jälkeen löin luukut kii kunnes tuli tuo paljon nuorempi mua häiritseen. Enkä kadu mitään mieletön oppikoulu on ollut joka panon arvoista..😝Tiedoksi💩

      • Anonyymi

        Ai niin ja on noita tyrkkyjä tuossa pyörinyt pilvinpimein mutta tuo yksi nuoriherra sai pään sekaisin. Sitä en kyennyt vastustamaan. Enkä kai tule kykenemään🤗💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja on noita tyrkkyjä tuossa pyörinyt pilvinpimein mutta tuo yksi nuoriherra sai pään sekaisin. Sitä en kyennyt vastustamaan. Enkä kai tule kykenemään🤗💩

        Olen elänyt ,oletteko te?💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja on noita tyrkkyjä tuossa pyörinyt pilvinpimein mutta tuo yksi nuoriherra sai pään sekaisin. Sitä en kyennyt vastustamaan. Enkä kai tule kykenemään🤗💩

        Oma lapsi🤔🙄☺️ehkä..


    • Anonyymi

      Vaikka jossain kohtaa kaduttikin liian monet kumppanit, kyllä sitä näin vanhempana miettii, että hyvä kun tuli elettyä ja kokeiltua nuorena. Enää kun ei ole mahdollisuutta siihen eikä kukaan ole kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Itseäni ei jostain syystä häiritse tai kaduta yhtään se ettei ole tullut elettyä monien kymmenien kumppanien kanssa. Yhteensä ollut tasan viisi . Suhteet kestäneet 3kk- 4 vuotta.
        En olisi saanut mitään merkittävää yhdeltäkään vain siksi että olisin harrastanut seksiä heidän kanssaan. Seksi ei merkitse ninulle yhtään mitään. Eikö olekin kummallista?
        Se on periaatteessa sitä samaa, oli kuka tahnsa kumppanina, vain kiintymyksellä ja rakkauden tunteella on väliä, ei seksillä. Ja kaikkia kohtaan ei voi syntyä kiintymyksen keskinäisen yhteyden ja rakkauden tunteita.
        Seksihalukkuutta voi herätellä keinotekoisestikin , sillä ei ole mitään merkitystä. Se on ohimenevää huumaa pelkästään. Lopulta joskus jopa aika vastenmielistäkin.🤔🙄. Enkö olekin outo...😵‍💫😲...😆


    • Anonyymi

      Monilla naisilla ei ole käsitystä kumppaneidensa määrästä edes parinkymmenen tarkkuudella.

      • Anonyymi

        Joilla ei ole ollut sitä yhtäkään kumppania, on siitä selvääkin selvempi käsitys.


    • Anonyymi

      Ostin tossa 30v vanhan toytan. Sitä oli rääkätty ja ajettu pellolla jopa, paljon lommoja ja vikaa sielä täälä. Ruostetta ja kolinaa. Ei oltu pidetty huolta ja omistajiakin ollut kymmennittäin. Välillä ollut taksina ja matkustajat oksentaneet takapenkille.

      Mutta hei, edellinen omistaja päätti että tämä on high-valuee-auto ja pyysi siitä 30 000 euroa. Minäpoika maksoin koska onhan se nyt high-valuee-auto jos kerta niin on päätetty, viis todellisuudesta

    • Anonyymi

      Martta-Maran kohdalla puhutaan sadoista.

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      428
      9347
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2446
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      44
      1855
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1659
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      89
      1428
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1349
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      366
      1240
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      141
      1179
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      19
      1139
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1042
    Aihe