Paratiisin pääsyvaatimukset

Anonyymi-ap

Vain rikkaat pääsevät paratiisiin,mersupapit saavat parhaat rantatontit.Köyhistä todistajista tehdään liimaa.Iloinen ylistyslaulu Jehovalle kohoaa paratiisin ylle.

14

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pohjolan Ollilla oli aina "siisti" auto. Tuotti kai kunniaa "Jehovalle". Myös "hallintoelin" oli kuulemma iso.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 ­N­y­m­f­o­­­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18019209E

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Helpompi kamelin on mennä neulan silmästä kuin rikkaan päästä taivaan paratiisiin.,isokirja raamatun sanoma.

• Anonyymi

Olkaa iloisia, että ette pääse rantatontille asumaan. Tulee tsunami, ja tappaa. Myös vedenpinta saattaa nousta.

• Anonyymi

Mikä sellainen ikuinen elämä muka on että kupsahdat paratiisissa ensimmäisen tsunamin tullessa tai onnettomuuden sattuessa?

• Anonyymi

Helpompi rikkaan on mennä neulan silmästä kuin kamelin tai köyhän päästä taivaan paratiisiin.

• Anonyymi

Niin se varmaan on. Olen yksin elävä ja pienituloinen. Ei rahaa tai sukua mukana Jt uskossa. Minusta ei voisi tulla sellaista eliitti jehovaa joka voi paratiisissa ensimmäisenä valita parhaat jutut itselleen. Olisin paratiisin pohjasakkaa.

• Anonyymi

Et ole ainoa. Kyllä meitä muitakin on samassa tilanteessa kuin sinä.

• Anonyymi

Kravatti, muttei liian kirjava.

• Anonyymi

Luuk. 23:43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

Tuo paratiisi on paikka jossa odotellaan pääsyä taivaaseen.

Matt. 16:18 olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni,
      16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet

Efesolaiskirje: 4:4 te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon

• Se, joka laskee Peräilmaa henkistyytynesti isolla äänellä pääsee. Saavatten siellä päästellä sitten Peräilmaoratorioita oikein jeesuksen ja vegaanijellonien kera .

• Anonyymi

Jehovan todistajat eivät pääse taivaaseen ennenkuin ottavat vastaan Jumalan Sanan. "Jokainen, joka huutaa avuksi herraa pelastuu." Kaikilla on mahdollisuus pelastua Jumalan Sanan kautta. Se Aabrahamin, Isakin ja Jaakobin Jumala on Jahve eikä Jehova. Sama Jumala kuuluu myös Kristityille. Messias kuuluu pelkästään Kristukselle. Jumalan Sana on Kristus. Jumalan Sanan voimalla luotiin taivas ja maa. Ilman Jumalan Sanaa ei pysty löytämään Pyhää Henkeä. Pyhä Henki on myös Kristuksen henki. Jumalan Sinetin omaavat ovat saaneet Pyhän Hengen. Pyhä Henki on Jumalan Sana. Jumalan Sanaan turvaaminen pelastaa kadotukselta. Enkelit ovat Jumalan Lapsia, Jumalan Sanansaattajia ja Jumalaa Taivaallista Isää palvelevia henkiä. Kuuliaisia Jumalan Sanalle. Kristuksen sovitusuhrin kautta ihmiset voivat saada syntinsä anteeksi. Jumala ei siedä vääryyttä, eikä epäoikeudenmukaisuutta, ei julmuutta, ei haureutta, ei panettelua, ei kateellisuutta. Eikä mitään mikä rikkoo yhteyden Jumalaan. Kellä poika on, sillä on myös Isä. Taivaallinen Isä rakastaa jokaista, joka haluaa olla Jumalan Lapsi. He tulevat tietämään totuuden ja totuus on tekevä heidät vapaaksi.

• Anonyymi

Ei he sinne taivaaseen ole menossakaan, vaan vartiotorniparatiisiin. Siellä he saavat lipata paskoo 500 ensimmäistä vuotta
        Se on paratiisia se.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      286
      7933
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      175
      4189
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      178
      2475
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      29
      2308
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      90
      2083
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      47
      1600
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      49
      1565
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      12
      1498
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1284
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      166
      1225
    Aihe