Ketju siitä saako pyytää rekkautuneita olemaan kirjoittelematta (uudelleen eri palstalle)

Anonyymi-ap

Ole hyvä Huitale. Tässä nyt sulle oma ketju tästä aiheesta, niin ei tarvitse pilata sellaisia ketjuja, joissa erikseen pyydetään, ettei niitä pilattaisi.

111

721

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseinen ketju, täällä hetkellä 13 viestiä, joista 5 Huitaleen nillitystä ketjun aiheen vierestä. Vaikka siinä oikein erikseen pyydettiin, ettei kukaan tekisi ketjusta omaa showesitystään. Minä hyväkäytöksisenä ihmisenä en mene kirjoittamaan tätä siihen ketjuun, vaan kirjoitan siellä ketjun alkuperäisestä aiheesta.

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä ko. ketjussa 19 viestiä, joista 8 Huitaleen nillitystä aiheen vierestä ja pääosin aivan yksinään. Hänelle ei ole siellä juurikaan vastattu noihin nillityksiinsä. Vieläkö joku väittää hänen olevan hyväkäytöksinen? Ja vieläkö jollekin on epäselvää, että miksi joku eivät halua rekattuja ketjuihinsa? Se on tämä yksi teistä, joka aiheuttaa suurimmat kakkapäästöt.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olisi muuten mukavaa, jos oikein mode ottaisi kantaa, että saako noin pyytää. Ei varmasti tule ottamaan kantaa, mutta kiva olisi, jos ottaisi.

      • Anonyymi

        Ja tää nimeomaan siksi, että tuolla ketjussa itsessään, jossa oikein pyydettiin pysymään ketjun aiheessa, väitetään ketjun olevan sääntöjen vastainen. Eli olisi ihanaa, jos ylläpito ottaisi kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tää nimeomaan siksi, että tuolla ketjussa itsessään, jossa oikein pyydettiin pysymään ketjun aiheessa, väitetään ketjun olevan sääntöjen vastainen. Eli olisi ihanaa, jos ylläpito ottaisi kantaa.

        Samaa katoin, että nyt se harrastaa siellä yksinpuhelunillitystä. 🙄


    • Anonyymi

      Laitoin uudestaan, kun tulin laittaneeksi aluksi tuonne Suhteet palstalle ja eihän kaikki Sinkkulaiset sitä lue. Tämä yksi Sinkkulainen nyt kuitenkin riehuu pilaamassa muita ketjuja, joten jospa tämän aiheen voisi käsitellä tässä.

    • Eikö tähän saa muut kirjoittaa?

      • Anonyymi

        Tietenkin saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin saa.

        Ole hiljaa anonyymi. Sinulta ei kysytty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa anonyymi. Sinulta ei kysytty.

        Eikä sinultakaan, senkin toinen muumi.


      • Anonyymi

        Tietysti saa. Huitale ei vain itse aloittanut aiheesta ketjua, joten sanoin hänelle "ole hyvä". Jostain syystä hän katsoo ilmeisesti paremmaksi käydä tätä keskustelua tuolla toisen otsakkeen alla, vaikka tästä sen ehkä löytäisikin helpommin. Jos siis kiinnostaa aiheesta jutella.


      • Anonyymi

        Muutkin saa kirjoittaa. Ei voi olla kenenkään oma ketju.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muutkin saa kirjoittaa. Ei voi olla kenenkään oma ketju.

        Miksi ei voisi olla oma?


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Miksi ei voisi olla oma?

        Kukaan ei voi keskustella yksinään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei voi keskustella yksinään.

        Aivan varmasti voi. Helposti.


    • Anonyymi
    • Puutuin ihan aiheeseen ja arvasin kyllä, että koulukiusaaja tyyppisiä anonyymejä se sapettaa. Mutta sepä ei minua kiinnostakkaan, vaan se että säännöt koskee kaikkia myös teitä kiusasja tyyppisiä ulossulkijoita.

      Olipa ei rekatuille idea kenen hyvänsä, se oli vasten palstan sääntöjä ja syrjivä idea. Eli siis paska idea, jos on tarkoitus että täällä vallitsee tasa-arvo ja säännöt.

      • Anonyymi

        Sä olet ihan itse se kiusaaja, kuten tosta linkatusta ketjusta näkyy. Tän enempää en muuten aio sulle tässäkään ketjussa vastata, mutta ehkä jotakuta muuta kiinnostaa sun nillitys.


      • Ja anteeksi etten kaunistele kieltäni ja kumartele tullessani seuraanne. Ei ole tapana olla roolissa täälläkään. Tulen itsenäni kelpaa tai ei.


      • Anonyymi

        Voisiko tehdä valinnan, mistä haluaa keskustella. Onko pakko keskustella kaikesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet ihan itse se kiusaaja, kuten tosta linkatusta ketjusta näkyy. Tän enempää en muuten aio sulle tässäkään ketjussa vastata, mutta ehkä jotakuta muuta kiinnostaa sun nillitys.

        En ole, minä puutun aivan asiaan. Älä yritä sylkeä omaa mielenmaailmaasi minuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko tehdä valinnan, mistä haluaa keskustella. Onko pakko keskustella kaikesta.

        Tietysti voi. Niinhän kukin varmasti tekeekin.


      • Anonyymi

        Idea on Citrinellan, ajalta jolloin ei vielä ollut tuota imitaattoria. Hän voi varmaan selkiyttää ideaansa sulle itse, jos häntä kiinnostaa. Mä en viitsi hänen puolestaan. Se viesti on siinä ketjussa, jossa pyydettiin, että persiinlipittelyjä vois hoitaa ihan omissa ketjuissaan, jos siis haluut etsiä sen. Mä en jaksa vaivautua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Idea on Citrinellan, ajalta jolloin ei vielä ollut tuota imitaattoria. Hän voi varmaan selkiyttää ideaansa sulle itse, jos häntä kiinnostaa. Mä en viitsi hänen puolestaan. Se viesti on siinä ketjussa, jossa pyydettiin, että persiinlipittelyjä vois hoitaa ihan omissa ketjuissaan, jos siis haluut etsiä sen. Mä en jaksa vaivautua.

        Juu, huono idea on. Ei ehkä miettinyt ihan loppuun asti miltä näyttää ja mitä palstan säännöissä sanotaan. Yksityisellä saitilla noin voi tehdä, täällä ei voi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Idea on Citrinellan, ajalta jolloin ei vielä ollut tuota imitaattoria. Hän voi varmaan selkiyttää ideaansa sulle itse, jos häntä kiinnostaa. Mä en viitsi hänen puolestaan. Se viesti on siinä ketjussa, jossa pyydettiin, että persiinlipittelyjä vois hoitaa ihan omissa ketjuissaan, jos siis haluut etsiä sen. Mä en jaksa vaivautua.

        Voin kommentoida. Itse en näe, että kukaan täysjärkinen alkaa määrittelemään kuka saa ja kuka ei saa kommentoida. Tuo heitto oli ironiaa, ehkä huonoa sellaista, mutta kuitenkin oli.

        Enkä tarkoittanut ironiaa käytettäväksi kiusaamiseen, jonka tarkoitus on ulkoasulkeminen. Tosin on yksilöllistä kuka kokee tuollaisen aloituksen mitenkäkin. Itse ajattelen vain, että jos aloituksessa määritellään kuka saa osallistua, minulla ei ole mielenkiintoa osallistua ei lukemalla eikä vastaamalla, vaikka aihe olisikin ajatuksia herättäväkin. Paljon mielummin teen itse aloituksen, johon kaikki on tervetulleita ja jossa myös aihe kiinnostaa itseä.

        Siis kyseinen toivomus ei itseäni hetkauta, en muutenkaan lue kuin ketjuja, joissa aloitus on kiinnostava ja järjellinen. Jos joku haluaa, ettei kuin anonyymit kirjoittele, sitten saa mitä tilaa.

        P.S. Jokainen normaalilla aivotoiminnalla osaa hyppiä kohtien yli, jossa käydään jotain keskustelua mikä ei vaan kiinnosta. En myöskään ymmärrä miksi kaikkea täällä pitäisi lukea ja miksi pitäisi olla tietoinen kaikesta mitä täällä kirjoitetaan.

        Tämä on loppujen lopuksi aivan yhdentekevä keskustelupalsta, eikä tämän pitäisi olla kenellekään henki ja elämä, vaan lähinnä ajanviete tai ajatuksien purkupaikka. Joskus jonkun olen kuullut jonkun kokevan kirjoittelun mahdollisuutena loistaa tai nousta jalustalle tms. Itse näen ajatuksen todella kummallisena, Miten pieni elämän pitää olla, jos palstakirjoittelu ja omien ajatuksien purku ja peilaus muihin on pätemistä??? Itse keksin miljoona pientä asiaa, joka arvoittuu omassa päässä isompana kuin mielipiteenvaihto. Itselle palstakeskustelu on sama merkitys kuin kahvipöytäkeskustelulla, tosin palsta jää syvällisyydessä toiseksi irl.


      • Citrinella kirjoitti:

        Voin kommentoida. Itse en näe, että kukaan täysjärkinen alkaa määrittelemään kuka saa ja kuka ei saa kommentoida. Tuo heitto oli ironiaa, ehkä huonoa sellaista, mutta kuitenkin oli.

        Enkä tarkoittanut ironiaa käytettäväksi kiusaamiseen, jonka tarkoitus on ulkoasulkeminen. Tosin on yksilöllistä kuka kokee tuollaisen aloituksen mitenkäkin. Itse ajattelen vain, että jos aloituksessa määritellään kuka saa osallistua, minulla ei ole mielenkiintoa osallistua ei lukemalla eikä vastaamalla, vaikka aihe olisikin ajatuksia herättäväkin. Paljon mielummin teen itse aloituksen, johon kaikki on tervetulleita ja jossa myös aihe kiinnostaa itseä.

        Siis kyseinen toivomus ei itseäni hetkauta, en muutenkaan lue kuin ketjuja, joissa aloitus on kiinnostava ja järjellinen. Jos joku haluaa, ettei kuin anonyymit kirjoittele, sitten saa mitä tilaa.

        P.S. Jokainen normaalilla aivotoiminnalla osaa hyppiä kohtien yli, jossa käydään jotain keskustelua mikä ei vaan kiinnosta. En myöskään ymmärrä miksi kaikkea täällä pitäisi lukea ja miksi pitäisi olla tietoinen kaikesta mitä täällä kirjoitetaan.

        Tämä on loppujen lopuksi aivan yhdentekevä keskustelupalsta, eikä tämän pitäisi olla kenellekään henki ja elämä, vaan lähinnä ajanviete tai ajatuksien purkupaikka. Joskus jonkun olen kuullut jonkun kokevan kirjoittelun mahdollisuutena loistaa tai nousta jalustalle tms. Itse näen ajatuksen todella kummallisena, Miten pieni elämän pitää olla, jos palstakirjoittelu ja omien ajatuksien purku ja peilaus muihin on pätemistä??? Itse keksin miljoona pientä asiaa, joka arvoittuu omassa päässä isompana kuin mielipiteenvaihto. Itselle palstakeskustelu on sama merkitys kuin kahvipöytäkeskustelulla, tosin palsta jää syvällisyydessä toiseksi irl.

        Noniin, arvasin ettet tarkoittanut asiaa kuten se oli anonyymin toimesta tulkittu. Kiitos, kun selvensit silti omin sanoin vielä. 👍


      • Huitale kirjoitti:

        Noniin, arvasin ettet tarkoittanut asiaa kuten se oli anonyymin toimesta tulkittu. Kiitos, kun selvensit silti omin sanoin vielä. 👍

        En ollut aivan varma kumpaa Citristä ap tarkoitti sinua vaiko kopioitsijaasi, mutta näin arvelin ettet sinä ketään yllyttäisi syrjintään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet ihan itse se kiusaaja, kuten tosta linkatusta ketjusta näkyy. Tän enempää en muuten aio sulle tässäkään ketjussa vastata, mutta ehkä jotakuta muuta kiinnostaa sun nillitys.

        Kyllähän tää teidän touhu nyt on kiusaamista ainakin mun mielestäni mikä silloin viimeksikin tuli varmasti selväksi joten ei siitä sen enempää sen jankkaaminen ei hyödytä yhtään mitään kuka kiusaa ja ketä. Jos sä et pidä Huitaleesta(tai kenestä muusta tahansa) tai hänen kommenteistaan sä voit ne ohittaa ja olla täysin häneen reagoimatta asia on sillä ratkaistu kun avoimella palstalla nyt ei vaan voi päättää ja kontrolloida mihin ja mitä kukakin kirjoittaa eikä siihen ole kenelläkään mitään oikeutta. Ne kommentit ja ihmiset mistä ei pidä on vain siedettävä ne kun vain ovat osa palstailua se on ylitsepääsemätön asia. Ja siinä Huitale on ihan oikeassa että yritys kieltää jotain tai joitain kirjoittamasta johonkin ketjuun vaikka ei sitten kuinka hänestä tai heistä pidä on palstan sääntöjen vastainen. Asiaa voi pyytää siinä ei ole mitään väärää mutta kaikille avoimella palstalla siitä nyt vaan ei voi vetää hernettä käkättimeen jos joku tai jotkut ei pyyntöä noudata.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllähän tää teidän touhu nyt on kiusaamista ainakin mun mielestäni mikä silloin viimeksikin tuli varmasti selväksi joten ei siitä sen enempää sen jankkaaminen ei hyödytä yhtään mitään kuka kiusaa ja ketä. Jos sä et pidä Huitaleesta(tai kenestä muusta tahansa) tai hänen kommenteistaan sä voit ne ohittaa ja olla täysin häneen reagoimatta asia on sillä ratkaistu kun avoimella palstalla nyt ei vaan voi päättää ja kontrolloida mihin ja mitä kukakin kirjoittaa eikä siihen ole kenelläkään mitään oikeutta. Ne kommentit ja ihmiset mistä ei pidä on vain siedettävä ne kun vain ovat osa palstailua se on ylitsepääsemätön asia. Ja siinä Huitale on ihan oikeassa että yritys kieltää jotain tai joitain kirjoittamasta johonkin ketjuun vaikka ei sitten kuinka hänestä tai heistä pidä on palstan sääntöjen vastainen. Asiaa voi pyytää siinä ei ole mitään väärää mutta kaikille avoimella palstalla siitä nyt vaan ei voi vetää hernettä käkättimeen jos joku tai jotkut ei pyyntöä noudata.🙂.

        Sinä nyt tunnetusti olet kiusaajien posse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt tunnetusti olet kiusaajien posse.

        Uskottele itselles mitä tahdot jos se oloa helpottaa se ei mun elämään vaikuta.😄.


    • Anonyymi

      Ahhahaha! Joku pyytää jotakuta (ryhmää) olemaan kirjoittamatta yleiselle keskustelupalstalle ja sitten loukkaantuu, kun tämä (ryhmä) ei noudata pyyntöä.

      😂😂😂
      🍿🍿🍿

      Anteeksi mutta tässä on nyt olemassa kaksi aivan erilaista "pilaamista":

      1) Kirjoittajien preferenssit. Niillä ei ole mitään väliä yleisellä keskustelupalstalla. Kuka tahansa saa täällä kirjoitella.

      2) Palstan sääntöjen rikkominen. Sitä ei sallita.

      Onnea kaikille, jotka yrittävät kontrolloida palstan sisältöä vetoamalla siihen, että tuo 1-kohdan vastainen kirjoittelu olisi palstan "pilaamista". 😁 Saattaapi olla vähän hankalasti kontrolloitavissa... 🤔😁

      🦄

      • Anonyymi

        Vilkase sitä ketjua, niin huomaat mitä siellä sanottiin aiheesta. Se on linkitettynä tossa, niin voi helposti katsoa. Se ei ole edes pitkä ketju, kun alottaja totea, että keskustelkaa nyt sit Huitaleen aiheeta ja hän tekee omansa uudestaan vähän myöhemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilkase sitä ketjua, niin huomaat mitä siellä sanottiin aiheesta. Se on linkitettynä tossa, niin voi helposti katsoa. Se ei ole edes pitkä ketju, kun alottaja totea, että keskustelkaa nyt sit Huitaleen aiheeta ja hän tekee omansa uudestaan vähän myöhemmin

        Ketjun aloituksessa esitetty pyyntö siitä, että rekisteröidyt eivät saisi osallistua keskusteluun, oli absurdi. Se kuulosti vähän siltä kuin joku olisi seisonut Irlannin länsirannikolla ja huutanut Atlantin aalloille, että teillä ei ole oikeutta olla täällä; menkää pois. 😄

        Mutta aina saa pyytää. Sekin kuuluu tällaisten palstojen ominaisuuksiin.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloituksessa esitetty pyyntö siitä, että rekisteröidyt eivät saisi osallistua keskusteluun, oli absurdi. Se kuulosti vähän siltä kuin joku olisi seisonut Irlannin länsirannikolla ja huutanut Atlantin aalloille, että teillä ei ole oikeutta olla täällä; menkää pois. 😄

        Mutta aina saa pyytää. Sekin kuuluu tällaisten palstojen ominaisuuksiin.

        🦄

        Minusta se oli Citrinellalta hyvä ehdotus, että merkittäisiin selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloituksessa esitetty pyyntö siitä, että rekisteröidyt eivät saisi osallistua keskusteluun, oli absurdi. Se kuulosti vähän siltä kuin joku olisi seisonut Irlannin länsirannikolla ja huutanut Atlantin aalloille, että teillä ei ole oikeutta olla täällä; menkää pois. 😄

        Mutta aina saa pyytää. Sekin kuuluu tällaisten palstojen ominaisuuksiin.

        🦄

        Monihan ei siis lue otsikkoa pidemmälle, että otsikko on se oikea paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloituksessa esitetty pyyntö siitä, että rekisteröidyt eivät saisi osallistua keskusteluun, oli absurdi. Se kuulosti vähän siltä kuin joku olisi seisonut Irlannin länsirannikolla ja huutanut Atlantin aalloille, että teillä ei ole oikeutta olla täällä; menkää pois. 😄

        Mutta aina saa pyytää. Sekin kuuluu tällaisten palstojen ominaisuuksiin.

        🦄

        Ja siis aina saa pyytää. Pyytäminen on täysin ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloituksessa esitetty pyyntö siitä, että rekisteröidyt eivät saisi osallistua keskusteluun, oli absurdi. Se kuulosti vähän siltä kuin joku olisi seisonut Irlannin länsirannikolla ja huutanut Atlantin aalloille, että teillä ei ole oikeutta olla täällä; menkää pois. 😄

        Mutta aina saa pyytää. Sekin kuuluu tällaisten palstojen ominaisuuksiin.

        🦄

        Siinä ketjussahan ei kukaan loukkantunut, paitsi Huitale, mutta hän nyt hermostuu kaikesta. Tässäkään ketjussa ei kukaan kauhean loukkaantuneelta vaikuta. Tai no Huitaleesta en osaa sanoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloituksessa esitetty pyyntö siitä, että rekisteröidyt eivät saisi osallistua keskusteluun, oli absurdi. Se kuulosti vähän siltä kuin joku olisi seisonut Irlannin länsirannikolla ja huutanut Atlantin aalloille, että teillä ei ole oikeutta olla täällä; menkää pois. 😄

        Mutta aina saa pyytää. Sekin kuuluu tällaisten palstojen ominaisuuksiin.

        🦄

        Juurikin näin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis aina saa pyytää. Pyytäminen on täysin ok.

        Se onkin varmaan ainoa asia mistä kaikki on olleet samaa mieltä tässä asiassa jos oot huomannu.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Se onkin varmaan ainoa asia mistä kaikki on olleet samaa mieltä tässä asiassa jos oot huomannu.🙂.

        Siis ei ole ollut. Lue ketjua. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei ole ollut. Lue ketjua. 🤣

        No kyllä on ja oon lukenut. Pyytämisen kanssa ei kellään ole ollut ongelmaa.🙂.


    • Anonyymi

      Rekkaantuneet?. Nehän ne on just jotka skrivaa tääl anonyymina päivät pitkät ja provoilee omia kirjoituksiaan🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Sehän on täysin ok. Anonahan on ihan ok. Se ei mee heilläkään niin usein egoteatteriksi,


    • Anonyymi

      Toivottavasti myöhemmin ainakinlöytyy henkilöitä, jotka haluavat jutella tästä aiheesta. Muuten Huitale kakki tuon yhden hyvästä aiheesta ketjun ihan turhaan.

    • Jassoo, sitten lähti homma lapasesta tässäkin asiassa, onnittelut

      • Anonyymi

        Niin hänellä näky lähtevän. Ihan kuin se nyt oikeasti ketään paljon haittaisi. Eihän tuo nyt kovin tervettä ole, että asia noin ahistaa. Jos joku ei halua sun kanssa jutella, niin ei sen seuraan ole mikään pakko tunkea. Ihan hyvin voi antaa toisten jutella rauhassa. 👍


      • Kommentoin siis aloitusta en sisältöä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin hänellä näky lähtevän. Ihan kuin se nyt oikeasti ketään paljon haittaisi. Eihän tuo nyt kovin tervettä ole, että asia noin ahistaa. Jos joku ei halua sun kanssa jutella, niin ei sen seuraan ole mikään pakko tunkea. Ihan hyvin voi antaa toisten jutella rauhassa. 👍

        En ole henkiläkohtaisesti kokenut huitaleen jutusteluja negatiivisiksi, mitä nyt pari ketjua on karannut hansikkaasta. Aina voi hypätä jutuista yli jos ne ärsyttävät. Eikä tällaisesta kohdistamisesta ole iloa mun mielestä kenellekään.


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        En ole henkiläkohtaisesti kokenut huitaleen jutusteluja negatiivisiksi, mitä nyt pari ketjua on karannut hansikkaasta. Aina voi hypätä jutuista yli jos ne ärsyttävät. Eikä tällaisesta kohdistamisesta ole iloa mun mielestä kenellekään.

        Ja voisi myös olla kakkimatta kaikkia ketjuja. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla.


    • Anonyymi

      Aika jännä tosiaan miten paljon nätimpinä täällä ketjut pysyvät, kun osallistujat ovat anoja. Monilla muilla palstoillahan se menee päinvastoin. Syy lienee ainakin osin se, että vaikka täällä on rekkautunut, niin täällä on silti anonyymi. Moni rekattu rajottas kummasti käytöstään, jos sen edessä olin oma IRL nimi ja täysin muokkaamaton pärstävärkki.

      • Mulla on ollu monet kerrat täysin muokkaamaton pärstä kuvissani ja nimikin on monella tiedossa. Ei se mun ajatusmaailmaani muuksi muuta. Olen irl samaa mieltä.


      • Haluat tietää rekkautuneiden nimet, mutta itse et halua paljastaa edes nimimerkkiä. Salli minun nauraa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Haluat tietää rekkautuneiden nimet, mutta itse et halua paljastaa edes nimimerkkiä. Salli minun nauraa.

        Miksi kuvittelet, että nuo kaksi järjestelmää toimisivat rinnakkain. Se on joko tai. Tämä hybridi toimii kaikkein huonoiten. Parhaiten riehumisia ehkäiseen henkilöllisyyden todentava tunnistautuminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuvittelet, että nuo kaksi järjestelmää toimisivat rinnakkain. Se on joko tai. Tämä hybridi toimii kaikkein huonoiten. Parhaiten riehumisia ehkäiseen henkilöllisyyden todentava tunnistautuminen.

        Sitten varmaan voit iskeä pöytään oman kasvokuvasi ja nimesi :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sitten varmaan voit iskeä pöytään oman kasvokuvasi ja nimesi :)

        Miksi haluaisin? Mulle sopii parhaiten tyäsin anonyymi systeemi. En mä esitä olevani joku "rekisteröity", vaikka kaikki teistä todellisuudessa ovat aivan yhtä anonyymejä. Jos mä haluan kirjoittaa rekisteröityneenä, niin en kirjoita täällä, vaan kunnolla moderoiduilla alustoilla, joilla ihmiset tosiaan ovat omalla nimellään ja naamaallaan.


      • Mulla on kyllä itsellä asiasta täysin päinvastainen kokemus yleensä niissä kejuissa missä mä keskustelen useinmiten se on anonyymit jotka huonosti käyttäytyvät ja tahallisesti yrittävät loukata ja häiriköidä.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluaisin? Mulle sopii parhaiten tyäsin anonyymi systeemi. En mä esitä olevani joku "rekisteröity", vaikka kaikki teistä todellisuudessa ovat aivan yhtä anonyymejä. Jos mä haluan kirjoittaa rekisteröityneenä, niin en kirjoita täällä, vaan kunnolla moderoiduilla alustoilla, joilla ihmiset tosiaan ovat omalla nimellään ja naamaallaan.

        Ehkä sinun pitäisi sitten mennä sinne.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ehkä sinun pitäisi sitten mennä sinne.

        Ei mun tarvitse. Mä voin kirjoittaa anonyyminä täällä. Enkä edelleenkään aio pitää ainoatakaan rekisteröityä parempana yksilönä. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvitse. Mä voin kirjoittaa anonyyminä täällä. Enkä edelleenkään aio pitää ainoatakaan rekisteröityä parempana yksilönä. 🤣

        Ahaa, nyt on jo ihan uusia sanoja. Mistä tällainen alemmuudentunto on sinulle tullut?


    • Anonyymi

      Ääh, ei onnistu. Kaikki kirjoittelee minne haluaa ja mitä haluaa 😄. Musta se on ihan hyvä tyyli.

      Toki nuo joilla on irl yhteydet vois hoitaa jotkut asiansa siellä...

      xLiner

      • Anonyymi

        Eihän tässä ollu lainkaan onnistumisesta kyse. Herne on vedetty nenään sisään pyytämisestä ylipäänsä. Onko tuon pyytäminen luvallista. Mun mielestä aina saa pyyttää. Senkin saa mun mielestä sanoa, jos ei itse aio jollekin/joillekin vastata. Sitäkin saa pyytää, että voisitteko pysyä aiheessa ja kyllähän nyt asiallisesti käyttäytyvä ihminen siinä kohtaa myös toimii kuten pyydetään. Jotain on ihmisessä vialla, jos ei noin helppoihin asiohin kykene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä ollu lainkaan onnistumisesta kyse. Herne on vedetty nenään sisään pyytämisestä ylipäänsä. Onko tuon pyytäminen luvallista. Mun mielestä aina saa pyyttää. Senkin saa mun mielestä sanoa, jos ei itse aio jollekin/joillekin vastata. Sitäkin saa pyytää, että voisitteko pysyä aiheessa ja kyllähän nyt asiallisesti käyttäytyvä ihminen siinä kohtaa myös toimii kuten pyydetään. Jotain on ihmisessä vialla, jos ei noin helppoihin asiohin kykene.

        Helpommalla pääsee kun ei lue tai ei reagoi lukemaansa.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpommalla pääsee kun ei lue tai ei reagoi lukemaansa.

        xLiner

        Olen samaa mieltä. Olisi ollut järkevämpää olla lukematta sitä pyyntöä ja olla reagoimatta siihen. 👍


    • Aloitin lukemaan ketjua ja unohdin mikä se ensimmäinen kysymys oli. Joten vastaan vaan että moi.

      • Anonyymi

        Ei yllätä. Näin se aina menee. Kysymys oli, että saako pyyttää, että rekattuna (nimimerkki näkyvissä) ei osallistuisi keskusteluun. Siis nimenomaan, että saako sitä PYYTÄÄ. Onko pyytäminen luvallista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei yllätä. Näin se aina menee. Kysymys oli, että saako pyyttää, että rekattuna (nimimerkki näkyvissä) ei osallistuisi keskusteluun. Siis nimenomaan, että saako sitä PYYTÄÄ. Onko pyytäminen luvallista.

        Aina saa pyytää. Mutta jokainen pyytää ja tahtoo erilaisia asioita. Aina ei halut kohtaa ja sekin pitää kestää. Yksi henkilö ei voi sanella toisten elämää, ainoastaan omaansa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Aina saa pyytää. Mutta jokainen pyytää ja tahtoo erilaisia asioita. Aina ei halut kohtaa ja sekin pitää kestää. Yksi henkilö ei voi sanella toisten elämää, ainoastaan omaansa.

        Aivan. Ongelma eräillä nyt kuitenkin on se, että heidän mielestään ei saisi pyytää. Outoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Ongelma eräillä nyt kuitenkin on se, että heidän mielestään ei saisi pyytää. Outoa.

        Saat siunaukseni. Aina saa pyytää, mutta ei kannata odottaa toivomaansa lopputulosta.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Saat siunaukseni. Aina saa pyytää, mutta ei kannata odottaa toivomaansa lopputulosta.

        Aamen. 🤣👍



      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Saat siunaukseni. Aina saa pyytää, mutta ei kannata odottaa toivomaansa lopputulosta.

        Sehän ei ollut koskaan ilmeisesti tossa toisessa ketjussa ongelma. Ei ainakaan vaikuttanut siltä Ongelma oli se, että eräät hermostuivat pyynnöstä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu olla palstan suosituin kirjoittaja?

        Miltä tuntuu olla persreikä?


      • Anonyymi

        Olet kyllä toisaalta hirveen söpö, kun usein tulet kommentoimaan keskustelua vain osallistumisen ilosta, ilman mitään käsitystä siitä, missä keskustelu on menossa. Pikkaisen niin kuin...vähän blondi...
        - sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä toisaalta hirveen söpö, kun usein tulet kommentoimaan keskustelua vain osallistumisen ilosta, ilman mitään käsitystä siitä, missä keskustelu on menossa. Pikkaisen niin kuin...vähän blondi...
        - sivusta

        Jep. Usein luen vain pari ensimmäistä viestiä ja heitän oman lusikkani soppaan. Aktiivisuudestani saa sellaisen käsityksen etten tee muuta kuin palstailen, mutta todellisuudessa vietän täällä hyvin vähän aikaa.


    • Anonyymi

      Samalla hönkäyksellä tulee koko raamaqttu ja kaikki ajatukset....

    • Anonyymi
    • Mun käsityksen mukaan isompi osa koko S24:ssa on niitä, jotka kirjottelee anonyyminä. Ja aika moni kaikista kirjoittelijoista ja varsinkin anonyymeistä kirjoittelee mitä sattuu ja jotkut vielä ihan mihin ketjuihin heitä sattuu huvittamaan ja ihan mille palstalle tahansa. Itse ainakin mietin enemmän mitä kirjoitan, kun rekisteröitynyt nimimerkki.

    • Anonyymi

      voisi tulla joku hauska keskustelupeli tietokoneille ja muillekin alustoille jos käyttäisi OpenGL, ja sitten joku Citronella määräämässäkin asioita, Second in Command :D

    • Kanada!

    • Voihan sitä pyytää tai ehdottaa, ettei anonyymit tai rekisteröityneet kirjoittais joihinkin ketjuihin tai vaikka joillekin kokonaisille palstoille, mutta eri asia on sitten onko e S24:n sääntöjen mukaista.

      Ellen ihan väärin muista, niin joskus aikoinaan täällä S24:ssa taidettiin miettiä, että kaikilla olis hyvä olla rekisteröitynyt nimimerkki, että olisi helpompi tunnistaa kirjoituksista kuka kirjoittelee ja näin saada häiriköijät nopeammin kiinni tai hillittyä häiriköintiä, koska rekisteröityneenä ei ehkä niin paljon kehtaisi häiriköidä.

      Mutta rekattu tai anonyymi tai vakituinen ei-rekattu nimimerkki, pääasia minusta on, että kommentit ja keskustelun aloitukset ovat asiallisia ja ettei ketään loukata tieten tahtoen.

      • Anonyymi

        Eli säkin olet sitä mieltä, että saa pyytää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli säkin olet sitä mieltä, että saa pyytää?

        Saa pyytää, eihän sitä kukaan toinen kommentoija voi kieltää. Eri asia sitten onko se S24:n sääntöjen mukaista, koska muistaakseni S24:n säännöissä sanotaan, että keskustelut on avoimia kaikille asioista kiinnostuneille. Tosin asiattomuudet ei ole musta kovin tervetulleita, mutta ei niitäkään voi kieltää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli säkin olet sitä mieltä, että saa pyytää?

        Tai asiattomia kirjoituksia ei voi kukaan toinen kommentoija estää.

        Kyllä aina toivoa saa, ettei joutuisi keskustelemaan tietynlaisten tyyppien kanssa. Mutta toteutuuko se käytännössä? Yleensä ei. Ja onko se ihan aina reilua, että luokittelee kaikki tietynlaiset, tässä tapauksessa rekkautuneet samaan syssyyn? Ei ole. Itse en esimerkiksi koe olevani sellainen millaisiksi jotkut anonyymit luokittelevat rekkautuneet, esim. häirikkö.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Tai asiattomia kirjoituksia ei voi kukaan toinen kommentoija estää.

        Kyllä aina toivoa saa, ettei joutuisi keskustelemaan tietynlaisten tyyppien kanssa. Mutta toteutuuko se käytännössä? Yleensä ei. Ja onko se ihan aina reilua, että luokittelee kaikki tietynlaiset, tässä tapauksessa rekkautuneet samaan syssyyn? Ei ole. Itse en esimerkiksi koe olevani sellainen millaisiksi jotkut anonyymit luokittelevat rekkautuneet, esim. häirikkö.

        Se on epäoleellista onnistuuko vai ei. Ketjussa on henkilöitä, joiden mielestä pelkkä pyytäminenkin on kiellettyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on epäoleellista onnistuuko vai ei. Ketjussa on henkilöitä, joiden mielestä pelkkä pyytäminenkin on kiellettyä.

        Kuten kenen mielestä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on epäoleellista onnistuuko vai ei. Ketjussa on henkilöitä, joiden mielestä pelkkä pyytäminenkin on kiellettyä.

        Ei ole vaan sehän on nimenomaan ollut ainoa asia mistä kaikki on olleet samaa mieltä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei ole vaan sehän on nimenomaan ollut ainoa asia mistä kaikki on olleet samaa mieltä.🙂.

        Ketjuun se ei mitenkään liity, mutta saatte te tietenkin olla samaa miltä. Ketjussa kuitenkin on henkilöitä, joiden mielestä pyytäminen on kiellettyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketjuun se ei mitenkään liity, mutta saatte te tietenkin olla samaa miltä. Ketjussa kuitenkin on henkilöitä, joiden mielestä pyytäminen on kiellettyä.

        Ei ole kukaan ei ole ollut pyytämistä vaataan ei kukaan.🙂.


    • Anonyymi

      Huitale, ex-Jazuli on riehunut jo reilu 15 näillä palstoilla, eikä ole ikinä jättänyt vastaamatta yhteenkään ketjuun miehen logiikassa eikä sinkuissa :)

      • Älä valehtele. Jos juoruilet, kato nyt saatana, että puhut edes totta.


      • Anonyymi

        Luultavasti just noin.


    • Anonyymi

      saa kai kirjoitella jos niin epätoivoisesti haluaa jotais vastausta, niin... mutta niin itse olin 2 yhtäaikaa, koska noniin reititin ja toinen kone, kokeilin.

    • Anonyymi

      Jos on routeri ja monia tietokoneita, niin tulee "moni-minä" ;SD

    • Anonyymi

      Hah, kaikkea saa pyytää, mutta mitään pyyntöä ei tarvitse totella!

      • Anonyymi

        Ketjussa on henkilöitä, joiden mielestä pelkkä pyytäminenkin on kiellettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjussa on henkilöitä, joiden mielestä pelkkä pyytäminenkin on kiellettyä.

        Taitaa olla suurinosa sitä mieltä, ettei pyytäminen ole fiksua eikä hyvää käytöstö, vaikka sitä ei olisi kielletty suoraan säännöissä. Tosin jos kerran säännöissä sanotaan, että keskustelut on avoimia kaikille, silloin ollaan vähintään harmaalla alueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla suurinosa sitä mieltä, ettei pyytäminen ole fiksua eikä hyvää käytöstö, vaikka sitä ei olisi kielletty suoraan säännöissä. Tosin jos kerran säännöissä sanotaan, että keskustelut on avoimia kaikille, silloin ollaan vähintään harmaalla alueella.

        Se taas on ylläpidon asia. Kysykää heiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla suurinosa sitä mieltä, ettei pyytäminen ole fiksua eikä hyvää käytöstö, vaikka sitä ei olisi kielletty suoraan säännöissä. Tosin jos kerran säännöissä sanotaan, että keskustelut on avoimia kaikille, silloin ollaan vähintään harmaalla alueella.

        Eikä ainakaan tässä ketjussa "suurinosa" ole ilmaissut noin, mutta sovitaan niin, jos se sua helpottaa. Mulle ainakaan ei tuota ongelmaa olla olematta fiksu, jos sillä saa edes osan ongelmahenkilöiden käytöksestä pois ketjusta. Fiksuus vai saa olla paremmin rauhassa ... ei tuota vaikeutta valita.


    • Anonyymi

      Luin vain aloituksen enkä tiedä mikä sota täällä on käynnissä kun en ole mikään vakioasiakas. Mutta kyllä näin on että jos joku nätisti pyytää,niin sitä pyyntöä kunniotettakoon eikä tyrkyttäydytä väkisin kun muitakin ketjuja on pilvinpimein. Se on kohteliaisuutta se,toisten huomioimista ja arvostamista. Siihen ei liene nokankoputtamista,ellei ole egoisti💩

      • Anonyymi

        Samaa mieltä 👍👍👍. Kyllä täällä tilaa pitäis riittää kirjotella. Ei täältä alotukset kesken lopu ja jos loppuu, niin voi tehdä oman.


      • Anonyymi

        Aloituksissa oleva ”pyyntö” ei rekatuille ei ole nättiä eikä tyylikästä nähnytkään. Nätti pyyntö olisi esim. arvostaisin, jos ketjuun osallistutaan kirjautuminen pois päältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksissa oleva ”pyyntö” ei rekatuille ei ole nättiä eikä tyylikästä nähnytkään. Nätti pyyntö olisi esim. arvostaisin, jos ketjuun osallistutaan kirjautuminen pois päältä.

        Vaikka sen ilmaisisi miten, niin aina se jotakuta häiritsisi. Sanamuotoon tarttuminen on pelkkää saivartelua. Tärkeintä, että tuli ymmärretyksi.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa "rekkautuneita"? En oo ikinä kuullutkaan. Onko sillä jotain tekemistä rekan kanssa?

      • Anonyymi

        Siinä on ajettu toisen rekan perään. Eli peräänajo ja peräänajaja on aina syyllinen.


    • Mää en kovin mielellään osallistu näihin vääntöihin, mut jos nyt kuitenki,

      Mun mielestä saa pyytää, eihän se kuitenkaan käskemistä tai komentamista ole..

      Mää olen itte aikoinani ollu kans varsin ärsyttävä vänkääjä näillä palstoilla, ja heiluin keskisormet pystyssä joka suuntaan..
      Ja kyllä se myöhemmin hävettikin🤦

      Nimimerkillä tai ilman, niin ihmisiä täällä kaikki ollaan.
      Joillain tosin, kuten itsellänikin enimmäkseen, on tietynlainen rooli eli palstahahmo olemassa. Mutta on sielläkin ihminen takana.

      Peas & vegetables

    • Anonyymi

      No niin ....syömään nyt ja saunaan

      • Anonyymi

        Mulla on saunapäivä vasta huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on saunapäivä vasta huomenna.

        Lauantaina on sauna kaikilla! Ei muina päivinä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      413
      8867
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2384
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      37
      1748
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1619
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      86
      1380
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      359
      1201
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1073
    9. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      125
      1049
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1022
    Aihe