Mitä mieltä?

Anonyymi-ap

Tilanteeni on siis seuraavanlainen. Olen 35 vuotias mies. Olen eronnut pitkästä suhteesta kaksi vuotta sitten. Työpaikallani on 50 vuotias nainen, joka on hyvin säilynyt ja ollaan hyviä työkavereita. Jutellaan lähes päivittäin työasioista ja elämästä yleensä. Nyt olen kuitenkin viimeaikoina laittanut merkille että tämä nainen suhtautuu meikäläiseen jotenkin erityisen "lämpimästi". En osaa sitä nyt tarkemmin ilmaista. Esimerkiksi kun menin yksi päivä iltavuoroon, niin hän oli siinä parkkipaikalla juttelemassa erään toisen naisen kanssa ja heti kun hän näki minut, niin hänen äänensäkin muuttui jotenkin pehmeäksi ja hän alkoi juttelemaan vain minulle. Samoin kun menin yövuoroon viimeviikolla, niin hän heti tuli luokseni ja alkoi jutella niitä näitä, jälleen hyvin pehmeällä äänellä. Kaiken huipuksi nyt viikonloppuna hän lähetti minulle viestin, jossa oli kuva drinkistä ja tekstinä: "Maistuis varmaan sullekin". Tilanne on sinällään hauska, eikä mulla ole mitään tätä vastaan :) Toivon vain asiallisia kommentteja tänne.

62

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ihan selkeesti hän haluu kertoo sulle että hän on kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta jos sua kiinnostaa. Näin mä asian näkisin. Jos susta itsestäs tuntuu että voisit olla kiinostunut niin kysy häntä treffeille. Jos et kiinostunut ole tai vaan ystävänä niin sekin olis reilua jotenkin tuoda ilmi että hän tietäisi miten asiat on. Mutta älä ainakaan anna hänen luulla että olisit ķiinnostunut jos et ole se ei oo reilua.🙂.

      • Anonyymi

        Sinun on paras mennä mukaan treffeille ohjeistamaan 👍🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun on paras mennä mukaan treffeille ohjeistamaan 👍🏼

        Mitä mä siellä tekisin muuta kuin olisin tiellä eiköhän aikuiset ihmiset osaa itekin hoitaa treffinsä.😂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mitä mä siellä tekisin muuta kuin olisin tiellä eiköhän aikuiset ihmiset osaa itekin hoitaa treffinsä.😂.

        Asiallinen kommentti Mikkojuhanilta, viisikymppisenä naisena olen ihan samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Mikkojuhan 🧌 linjaa palstalla kommenttien tason

    • Nainen voi olla kiinnostunut oikeasta suhteesta tai vain FWB. Tai sitten hän voi vain flirttailla ja tykätä sinusta kovasti ihmisenä. Ilman, että hän ilmaisee itse tarkoitusperiään, et voi tietää totuutta ja joudut vain arvailemaan.

      Mietin ensin mistä olet itse kiinnostunut ja mistä et. Kun tiedät, tiedät miten reagoit ja miten tilannetta ohjaat. En ehkä lähtisi kovin helposti töissä suoraan asiaa kysymään. Sen sijaan voit valittaa ääneen, että olis kiva mennä keikalle X tai tapahtumaan Y, mutta kun aika ei sovi kenellekään kaverille. Eka kerta nainen voi olla hämillään, eikä reagoi, mutta jos harmittelet samaa keikkaa ja jotain toista keikkaa vaikka viikon päästä, että harmitta sikana kun tuo jäi väliin ja kun olis toi toinenkin ja kenellekään ei sovi ja yksin menemissä puuttuu joku fiilis… Jos naista kiinnostaa, hän luultavasti tarttuu asiaan tai palaa myöhemmin asiaan ja sanoo, että oikeastaan hänkin olisi keikasta innostunut (edellyttäen että kuuntelet itse jotain mikä ei ole hänen inhokkiaan). Jos asutte kaukana keikkapaikasta, tarjoudu kuskiksi keikalle ja ajatte yöksi kotiin, niin ei ole kustannusasia. Ja voit tuoda ilmi toisessa kohtaa, että olet ollut 2v sinkkuna.

      Tai sitten voit odottaa pukkujoulua ja hakea naista tanssimaan ja katsoa miten tuo reagoi läheisyyteen.

      • Anonyymi

        Voiko tanssiessa rutistaa saman tien naisen pakaroita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tanssiessa rutistaa saman tien naisen pakaroita?

        Kysyt tyhmiä! Ei tietenkään voi, ellei nainen osoita että se on toivottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tanssiessa rutistaa saman tien naisen pakaroita?

        Tämä ei ollut sitten mun kysymys. Ap.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut sitten mun kysymys. Ap.

        En sitä ajatellutkaan. Tyyppitrollin tyyppikysymys. Hellä puristelu on ok, silloin kun se on toivottua. 😉 Ilman varmuutta onko se toivottua, ei kannata yrittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut sitten mun kysymys. Ap.

        Ei ollut sitten munkaan kysymys. Yp.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        En sitä ajatellutkaan. Tyyppitrollin tyyppikysymys. Hellä puristelu on ok, silloin kun se on toivottua. 😉 Ilman varmuutta onko se toivottua, ei kannata yrittää!

        Ei ollu munkaan kysymys..


    • Anonyymi

      Kiinnostunut on. Jos sinua kiinnostaa niin pyydä ulos, sillä tavalla selviää että mitä haette toisistanne.

    • "Jutellaan lähes päivittäin työasioista ja elämästä yleensä." - Minusta tuo kertoo siitä, että olette jo ystäviä tai ainakin hyviä kavereita.

      Oletko nyt kiinnittänyt huomiota naisen käytökseen siksi, että hän on alkanut vetää sinua puoleensa vai onko hänen käytöksensä jotenkin muuttunut? Molemmat olette tietenkin aikuisia, mutta en ole ihan varma siitä, kannattaako hyvää kaveruutta pilata sillä, että ajattelet yrittää saada hänet sänkyyn kanssasi vain onnistumisen ilosta, vaikka et ole oikeasti kiinnostunut hänestä parisuhdemielessä.

      Naisena ajattelen, että hän voi suhtautua sinuun kuin pikkuveljeen ja haluaa, että löydät uuden onnen elämässäsi, vaikka ei juuri hänen kanssaan.

      Jos olet oikeasti hänestä kiinnostunut, niin kutsu hänet johonkin yhteiseen tekemiseen, kahville, elokuviin tms. Hän voi lähteä tai kieltäytyä. Huomaat siinä varmasti lisää hänen asenteestaan tilanteessa

      • "Hän voi lähteä tai kieltäytyä."

        Yllättävä tieto!


      • Reisisti kirjoitti:

        "Hän voi lähteä tai kieltäytyä."

        Yllättävä tieto!

        Ajattelitko olla sarkastinen vai noinko oikeasti?

        Tuolla tavalla mies voi siis vielä säilyttää hyvän kaverisuhteen, jos osoittautuu, että nainen on hänelle vain ystävällinen ja suhtautuu huolehtivasti kuin pikkuveljeen.

        Jos taas mies on tosissaan kiinnostunut ja nainen lähtee kahville, saattaa keskustelu edetä kummallekin mieluiseen suuntaan. - Tai silloin on ainakin neutraalimpi hetki tunnustella asiaa kuin työpaikalla.


    • Tarvinneeko tuossa edes miettiä, mitä se viiskymppinen haluaa? Ei voisi selvempiä vihjeitä enää olla. Nyt iske kimppuun kuin sika limppuun. Jos kiinnostaa. Muussa tapauksessa otan osaa... 😆

    • No mitäpä sillä on väliä, mitä se nainen meinaa? Enemmän sinuna kiinnostuisin omista tunteista häntä kohtaan.

      Sitten kun ne tiedät, voit varmaan hyvänä tyyppinä selkä suorassa silmiinkatsoen sanoa ne hälle. Siitä se pulma ratkeaa.

      Tuon ikäinen nainen kyllä jo osaa itse sanoa mitä mieltä siitä ulostulosta on.

      • No luulisi osaavan, mutta sekään ei ole satavarmaa. Kun on kyse ihastumisista, osa ihmisistä ovat epävarmoja. Iästä viis.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No luulisi osaavan, mutta sekään ei ole satavarmaa. Kun on kyse ihastumisista, osa ihmisistä ovat epävarmoja. Iästä viis.

        No oli miten oli, niin hänen se jokatapauksessa pitää itse päästä päättämään, mitä reagoi toisen tunteiden paljastamiseen.


      • Disseisback kirjoitti:

        No oli miten oli, niin hänen se jokatapauksessa pitää itse päästä päättämään, mitä reagoi toisen tunteiden paljastamiseen.

        Noinhan se menee. Juurkin noin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noinhan se menee. Juurkin noin.

        Niinpä...mitä sitä suotta miettimään mitä se toinen miettii tai tuntee...Kun ei sitä tiedä, ennenkuin avaa suunsa. :oD


    • Anonyymi

      Hahaahahah nämä aina vaan paranee! Hahahaha!

    • No niin.. nainen on sinusta kiinnostunut. Tuo äänen muuttaminen on selvä merkki.

      Nyt mietit sitten mitä itse haluat. Ja toimit sen mukaan.

      Ikäero ei nähdäkseni ole este. Se ei ainakaan ole haittaavan suuri.

      Mutta sinuna lopettaisin kukkoutumisen asian tiimoilta. Kukkoileva vastapeluri lopettaa pelin ennen kuin se alkaakaan.
      Itseluottamus on hyvä juttu, mutta sitä ei kannata ylikorostaa.

      Nyt tosiaan mietit mitä itse haluat .. suhdetta, kaveruutta, fwb.. vai et mitään...

      Ja tosiaan rehellisesti alat käyttäytymään halusi mukaan.

    • Anonyymi

      Hankala tilanne. Tapauksessa jossa itse olet kiinnostunut mahdollisesta suhteesta, jota en suosittele koska jos se suhde katkeaa työsuhteet eivät kuitenkaan katkea, niin sekin on hankala ja erityisen hankala on se että jos tuo nainen on sinuun kovin ihastunut ja sinä et ole kiinnostunut sillä tavalla voi nainen ottaa nokkiinsa ja puukottaa sitten selkään jossain työasioissa. Ehkä sun olisi hyvä vaihtaa työpaikkaa jos mahdollista ja hoidella sitten suhdeasiat erikseen.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Ei työsuhderomanssit ole mitään hankalia. Eräs kymmenen vuotta vanhempi nainen ehdotti minulle työpaikalla ihan suoraan FWB-suhdetta. En ollut siitä kinnostunut, mutta ihan hyvin tultiin juttuun silti. Itse asiassa työnteko oli helpompaa sen jälkeen hänen kanssaa, kun oli tuokin "probleemi" selvitetty alta pois. Olin silloin varattu, minkä hänkin tiesi.


    • Anonyymi

      Kyllä äänen pehmeneminen kertoo pitämisestä, kuten kaikki muukin toiminta. Ihan eri asia, kannattaako tuosta jatkaa mihinkään muuhun, vaan vapaasti nauttia siitä yhteydestä jota teillä jo on. En ainakaan suosittelisi mitään ihmisuhdesotkuja. Viestin lähettäminen on ollut ehkä hieman harkitsematonta. Toivottavasti hän tietää varmasti ikäsi, vaikka toisaalta sillä ei ole merkitystä sille, pitääkö jostakin ihmisestä vai ei.

      • Anonyymi

        Miten ihmisellä voi ääni ”pehmetä”? En vaan tajuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihmisellä voi ääni ”pehmetä”? En vaan tajuu.

        Ehkä et vaan ole kokenut sellaista ilmiötä. Toisten ääni muuttuu jopa ällöttävän imeläksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et vaan ole kokenut sellaista ilmiötä. Toisten ääni muuttuu jopa ällöttävän imeläksi.

        Yäk !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yäk !!!

        Haha 🤣miehillekin voi olla joskus sellainen 😀


      • Anonyymi

        tai äänen pehmeneminen voi kertoa vain flirtistä.


    • Anonyymi

      Kysyt seuraavan kerran nähdessänne, että milloin hän tekisi sinulle samanlaisen drinkin?

    • Se on viinanainen. Seuraavaksi tulee samalla tekstillä toisenlaisia kuvia.

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille vastanneille 😊

      • Anonyymi

        Kiitos myös itsellesi!😊


    • Anonyymi

      Kyseinen nainen on ehkä ihastunut sinuun.Hän haluaa tehdä sinuun vaikutuksen olemalla lempeä.Hän on innostunut iskemään sinut.Ja haluaa sinut hänen pauloihin ja vähän muutakin.😘Eli ota tai jätä!😁

      • Anonyymi

        Tulee kyllä pettymään. Jokaisella on työminä, eli rooli jota esittää työpaikalla ja sitten on se yksityisminä joka tulee esiin vapaa- ajalla. Yleensä näissä suhteissa jompi kumpi tulee pettymään. Mies tai nainen osoittautuukin ihan erilaiseksi työn ulkopuolella. Yhteisiä asioita ei lopulta ole. Helppo on ihastua työkaveriin mutta se ei työpaikkaminä ei kerro ihmisestä koko totuutta. Suhde voi maksimissaan kestää vuoden.


    • Anonyymi

      Nainen haluaa juoda viinaa kanssasi koska lähetti kuvan viinalasista. Vain viinaa juomalla voi tutustua ja löytää kumppanin.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Vai sillä tavalla 😆


    • Ite olen kanssa 35-vuotias. Työpaikalla kanssa about 50-vuotias nainen, jonka kanssa tulen hyvin juttuun. Tiedän hänen olevan varattu, joten en tee asialle mitään. Jos olisi vapaa, iskisin kiinni kuin sika limppuun. Ei se ikä ole niin tärkeä juttu. Tosin jos on lapsihaaveita, niin se kannattaa ottaa huomioon.

      • Anonyymi

        Luopuisitko pulleasta kaveripoikuudesta?


      • Anonyymi

        H​edelmällisessä iässä olevan m​unasarjakkaan 'rakkauden lähde' 'pulppuaa' kun hänet on saatettu s​eksuaalisesti k​iihottuneeseen tilaan. Kun hänen v​aihdevuodet alkavat, tuo s​eksuaalinen f​unktio päättyy - hän ei ole enää h​edelmällinen ja 'lähde' on kuiva ja sellaisena pysyy. S​eksuaalinen t​unkeutuminen voidaan silloinkin mahdollistaa, käyttämällä l​iukuvoidetta, mutta m​ummelit eivät kauaa jaksa näytellä.

        Siis, m​unasarjakkaan ikä on on äärimmäisen merkityksellinen kun tavoitteena on onnellinen parisuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H​edelmällisessä iässä olevan m​unasarjakkaan 'rakkauden lähde' 'pulppuaa' kun hänet on saatettu s​eksuaalisesti k​iihottuneeseen tilaan. Kun hänen v​aihdevuodet alkavat, tuo s​eksuaalinen f​unktio päättyy - hän ei ole enää h​edelmällinen ja 'lähde' on kuiva ja sellaisena pysyy. S​eksuaalinen t​unkeutuminen voidaan silloinkin mahdollistaa, käyttämällä l​iukuvoidetta, mutta m​ummelit eivät kauaa jaksa näytellä.

        Siis, m​unasarjakkaan ikä on on äärimmäisen merkityksellinen kun tavoitteena on onnellinen parisuhde.

        Minä en ole kuiva vaikka vaihtikset onkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole kuiva vaikka vaihtikset onkin

        Niin, ei kai se ny sitä tarkoita vaikka vaihtikset onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H​edelmällisessä iässä olevan m​unasarjakkaan 'rakkauden lähde' 'pulppuaa' kun hänet on saatettu s​eksuaalisesti k​iihottuneeseen tilaan. Kun hänen v​aihdevuodet alkavat, tuo s​eksuaalinen f​unktio päättyy - hän ei ole enää h​edelmällinen ja 'lähde' on kuiva ja sellaisena pysyy. S​eksuaalinen t​unkeutuminen voidaan silloinkin mahdollistaa, käyttämällä l​iukuvoidetta, mutta m​ummelit eivät kauaa jaksa näytellä.

        Siis, m​unasarjakkaan ikä on on äärimmäisen merkityksellinen kun tavoitteena on onnellinen parisuhde.

        Tuo on taas tuo hassu kuitelma, joka joillain on. Pelkät vaihdevuodet eivät kostumiseen vaikuta, mutta mies, joka ei himota, vaikuttaa kyllä.


    • Selvästi, avaaja ei ole tietoinen vaihdevuosista. Minäkään en tiennyt ennen kuin olin 53v, avioeron yhteydessä. Kun munasarjakkailla alkaa vaihdevuodet (40 ikävuoden paikkeilla) niin hänen seksuaalisuutensa päättyy. Voi olla että kyyseinen mummeli toimii puhemeummelina tyttärelleen tai lapsensa tyttärelle.

      • Anonyymi

        Jo ennen sitä 40 ikävuotta miehillä alkavat vaihdevuodet eli andropaussi, eli on vain hyvä jos naisen ei enää varttuneempana seksiä niin tekisikään mieli, koska ikäisensä mies ei kykene sitä tarjoamaan.


      • Anonyymi

        Joo siis hänen tyttärensä tunnen myös ja hänkin kiinnostaa. On toistaiseksi toki varattu... Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siis hänen tyttärensä tunnen myös ja hänkin kiinnostaa. On toistaiseksi toki varattu... Ap.

        No sitten vain tytärtä kyttäämään 😄👍


      • Anonyymi

        Vaihdevuodet harvoin alkaa 40v, keskimääräinen ikä
        on 51v ja osalla ne alkaa 60v. Syy ex-naisesi haluttomuuteen on jossain muualla.


      • Anonyymi

        😀 Sä olet sitten ilmeisen huono noissa petipuuhissa. Naisen seksuaalisuuden huippukohta on siinä 40+ ikäisenä. Samaan kohtaan ajoittuu myös se aika, jolloin neinen ei enää suostu huonoon nylkytysseksiin vain miehen mieliksi. Eli jos nelikymppinen nainen ei halua seksiä kanssasi, olet yksinkertaisesti kuraa sängyssä.


    • Anonyymi

      Toi voi olla ihastusta tai sitten ihan ystävällisyyttä. Itse olen lähes sinun ikäinen ja siskoni on lähemmäs 50. Suhtautuu ikäisiini miehiin isosiskomaisesti.

    • Anonyymi

      Mun naapuri suhtautui minuun taannoin samaan tapaan lämpimästi ja arvelin, että tarkoitikohan tuo jotakin. No, asia selvisi vähän myöhemmin, kun nainen sattui "vahingossa" kohtaamaan minut kotiovellaan päästäessään kissansa sisään pelkissä alusvaatteissa. Hän oli kaiketi siinä 50 v tietämillä, en osaa arvioida naisten ikää luotettavasti.

      No, tästä vinkistä minäkin ymmärsin, mitä nainen haluaa. : )

      • Anonyymi

        Oliko kaunista katseltavaa?


    • Anonyymi

      tuollsainen että pitäisi opettaa jotain pelien tekemistä.... jooh tyttöjäkin opettaa tekemään pelejä aijai

      • Anonyymi

        Niin mitä pelejä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä pelejä?

        Voi, ja minä kun jo luulin, että aloittaja palasi raportoimaan kuinka hänen kävi 🤗

        Laskeskelin sitäkin, että hänen eronsa on tapahtunut 33-vuotiaana. Ja täällä on juurikin joku 33-vuotias etsimässä elämälleen suuntaa. - Se olisi heillä kyllä keskinäisen palstamiitin paikka 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Voi, ja minä kun jo luulin, että aloittaja palasi raportoimaan kuinka hänen kävi 🤗

        Laskeskelin sitäkin, että hänen eronsa on tapahtunut 33-vuotiaana. Ja täällä on juurikin joku 33-vuotias etsimässä elämälleen suuntaa. - Se olisi heillä kyllä keskinäisen palstamiitin paikka 👍

        Tilanne on ennallaan ja hänen tytär paremminkin kiikarissa 😃 Ap.


    • Anonyymi

      Kyllä tuo aika selkeää kiinnostusta osoittaa.

    • Anonyymi

      Tuossaa on suuri riski väärinymmärrykselle. Tuollasia tapahtuu aika usein, että toinen osapuoli kokee toien käytöksen muuttuneen, vaikka toinen taas ei olisi omasta mielestään käytöstään muuttanut. Jo pelkästään se, että keskusteleminen toisen kanssa on ollut mukavaa, voi aiheuttaa tuollaista "ääni muuttuu pehmeämmäksi" efektiä. Siitä voi päätellä siht varmaksi vain lähinnä sen, että olet miellyttävämpää keksusteluseuraa, kuin se toinen nainen siinä oli.

      Jos olet oikeasti kiinnostunut, niin kokeile tosiaan pyytää häntä johonkin yhteiseen tekemiseen, joka kuitenkin on vielä suht neutraalia (vaikka elokuviin). Tällöin annat hänelle mahdollisuuden myös kieltäytyä, jos hän kokee, että tuo on liikaa. Näin saat vähän lisää tieto siitä mitä hän oikeasti ajattelee, ilman että riskeeraat ystävyyden.

    • Anonyymi

      Ai tämäkin ketju elää vielä 😅 Ap.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      274
      3020
    2. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      52
      1701
    3. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      35
      1473
    4. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1388
    5. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      178
      1156
    6. Mies Jos kertoisit jonkun vinkin

      Jonka vain me tiedämme ja tunnistamme, niin tiedän että yhteydenottoni olisi toivottu. Muuten en voi ottaa yhteyttä enää
      Ikävä
      84
      1044
    7. Tyttö kadoksissa

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010641479.html Silmät auki lukijat.
      Maahanmuutto
      8
      1021
    8. Emännälle eliksiiriä

      Mitä sitä pitäsi emännällä syötteä, että se joskus laskisi housusa muullonni kuin vessassa ja saonassa käyvessä?
      Suomussalmi
      21
      985
    9. Kysymys liittyy tunteisiin

      Pelkäätkö sinä minua nainen?
      Ikävä
      59
      945
    10. Olet kiinnostava

      Haluisin kuulla sinusta kaiken, sinun elämän historiasi. Voisin oikeasti olla vain ystäväkin. Koen, että meillä on jok
      Ikävä
      66
      930
    Aihe