Kuinka monta kertaa vko:ssa /kuukaudessa

Mietin tälle kertaa tätä taas olisi sellainen hyvä määrä? Jos sinkut itse kertoisi ja löytäisivät täällä saman tasoisen määrässä, ehkä rakastuvatkin.

149

1095

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei voi antaa tahtia toisten elämään.

      • Mietin vaan kärsiä sitten puutteessa, on se minusta kyllä tuskaa. Saman tasoiset se on kiva juttu.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­y­m­­f­­­o­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18040395s

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Niin. Noh jos kerran vuodessa. Jouluna tahi Juhannuksena.

      Ei se välttämättä joka vuotista tarvitse olla, jottei ylpisty.

      Voi niitä aikoja kun seukkasin Katja-vainaan kanssa. Se oli sitä sekavaa aikaa, kun harrastin seksiä.

      >simiti<

    • No se varmasti vaihtelis ihan elämäntilanteidenkin ja sen hetkisten fiilisten/tarpeiden sekä sen toisenkin toiveiden, tarpeiden ja halujen mukaan. Alussahan se olis varmaan aktiivisempaa ja oltais kun puput konsanaan ja siitä sitten tasaantuis just niille ihmisille ja sille parisuhteelle sopivaan määrään. No olisko joku 1-3 kertaa viikossa keskimäärin sitten hyvä mutta ihan hyvin vois olla vähemmän tai enemmän mihin pystyis helposti sopeutumaan onnellisesti. Riippuu vähän siitäkin kuinka paljon on muuten läheisyyttä, hellyyttä ja kosketusta parisuhteessa eikä niiden välttämättä aina tarvi johtaa seksiin ne on tosi tärkeitä ilman sitäkin. Ainakin itelle on.😊. Saikohan tuosta nyt sitten taas oikeen mitään irti...no yritin parhaani ainakin.😄.

      • Jaah olisitko seksi hirmu jos sitä vaaditaan😅 pystytkö olemaan käytettävissä aina kun haluaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jaah olisitko seksi hirmu jos sitä vaaditaan😅 pystytkö olemaan käytettävissä aina kun haluaa.

        Tämän mukaan kun kirjoitit
        ” sekä sen toisenkin toiveiden, tarpeiden ja halujen mukaan. ”

        Vai menisikö lopulta ahdistavaksi? Toinen kerjäää jatkuvaa hedelmöitystä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jaah olisitko seksi hirmu jos sitä vaaditaan😅 pystytkö olemaan käytettävissä aina kun haluaa.

        No tota noin...niin enhän mä nyt kai voi mitenkään varmaks vannoo että aina kun halutaan ja riippuuhan se vähän siitä kuinka usein se on mutta tällä hetkellä ainakin tuntuu siltä että suhteellisen usein kuitenkin olis niin kai siinä jossain vaiheessa joku raja väkisinkin tulee vastaan kun on jo niin tyhjiin lypsetty olo ettei enää vaan pystyis.😅.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tämän mukaan kun kirjoitit
        ” sekä sen toisenkin toiveiden, tarpeiden ja halujen mukaan. ”

        Vai menisikö lopulta ahdistavaksi? Toinen kerjäää jatkuvaa hedelmöitystä.

        Parhaan mukaanhan ne toisen toiveet, tarpeet ja halut yritetään ottaa huomioon ja toteuttaa.🙂. Kyllähän se todellakin kieltämättä ehkä vois siinä tapauksessa mennä ahdistavaks jos toinen juuri hedelmöitystä vaatis jatkuvasti kun en ite
        juuri nyt ainakaan mitenkään erityisesti isäksi tulla tahdo. Ehkä mieli oikean naisen kanssa voisi muuttua en osaa sanoo. Enkä oikein tiedä että olisiko musta edes isäksi.🤔🙂.


      • Sori tuun huutelee väliin.

        Minulle on tärkeätä saada koskettaa ja että toinen voisi myös paijata, rapsuttaa, halata tarvittaessa😁

        Lapsiani oon niin kova halailemaan että ne saa varmaan kotonaan jo halaus ähkyn.🤪 toivottavasti muistavat halailla myös tulevaisuuden puolisoitaan.

        Mielestäni miehet halailee aivan liian vähän.. Eli halailemaan nyt puolisoitanne enemmän jos ette sitä vielä tee😉


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Parhaan mukaanhan ne toisen toiveet, tarpeet ja halut yritetään ottaa huomioon ja toteuttaa.🙂. Kyllähän se todellakin kieltämättä ehkä vois siinä tapauksessa mennä ahdistavaks jos toinen juuri hedelmöitystä vaatis jatkuvasti kun en ite
        juuri nyt ainakaan mitenkään erityisesti isäksi tulla tahdo. Ehkä mieli oikean naisen kanssa voisi muuttua en osaa sanoo. Enkä oikein tiedä että olisiko musta edes isäksi.🤔🙂.

        Minusta se hedelmöitys on niin paljon kauniimpi sana ettei voi olla puhumatta sillä nimellä joten vaikka ei mitään tulisikaan tuloksena en minä sitä vaihda edes 100 vuotiaana. Mieheni on silti suoriuduttava? jos ei ole oikeasti kadottanut onnettomuudessa vehjettää, kuivaharjoittelu sananakin kuulostaa ikävämmälle ei sitä varmaan edes kukaan halua käyttää.

        Mieheni yllätti minut ostamalla kortonkeja ruokatilaukseen kun nyt synttärit on minulla 7.10 . Saankoon se hedelmöittää minut vaikka suojan läpi ajatuksen voimalla.


        Hienoa kun alkaa nyt kiinnostamaan peiton heiluttelu. Se näyttävästi syttyy hitaammin luulin joutuvan tekemään kaikki saadakseni huputettua se.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Sori tuun huutelee väliin.

        Minulle on tärkeätä saada koskettaa ja että toinen voisi myös paijata, rapsuttaa, halata tarvittaessa😁

        Lapsiani oon niin kova halailemaan että ne saa varmaan kotonaan jo halaus ähkyn.🤪 toivottavasti muistavat halailla myös tulevaisuuden puolisoitaan.

        Mielestäni miehet halailee aivan liian vähän.. Eli halailemaan nyt puolisoitanne enemmän jos ette sitä vielä tee😉

        Mä tykkään halailla ja helliä ja pitää hyvänä toista tosi paljon. Mikään ei oo sen parempaa kuin pitää toista sylissä ja paijata ja helliä ja saada toinen tuntemaan olonsa hyväksi, turvalliseksi ja rakastetuksi.😊.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Sori tuun huutelee väliin.

        Minulle on tärkeätä saada koskettaa ja että toinen voisi myös paijata, rapsuttaa, halata tarvittaessa😁

        Lapsiani oon niin kova halailemaan että ne saa varmaan kotonaan jo halaus ähkyn.🤪 toivottavasti muistavat halailla myös tulevaisuuden puolisoitaan.

        Mielestäni miehet halailee aivan liian vähän.. Eli halailemaan nyt puolisoitanne enemmän jos ette sitä vielä tee😉

        Niin ja halutuksi se jäi pois tosta vielä.😊.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Sori tuun huutelee väliin.

        Minulle on tärkeätä saada koskettaa ja että toinen voisi myös paijata, rapsuttaa, halata tarvittaessa😁

        Lapsiani oon niin kova halailemaan että ne saa varmaan kotonaan jo halaus ähkyn.🤪 toivottavasti muistavat halailla myös tulevaisuuden puolisoitaan.

        Mielestäni miehet halailee aivan liian vähän.. Eli halailemaan nyt puolisoitanne enemmän jos ette sitä vielä tee😉

        Minä olen nyt tipahtanut taas sivuille huh huh tuota videota 1.39 tuossa mainoksessa, videon pituus mitä tuo pyörittelee käsissä yksinäistä kumitekovehjettä on aika kuuma tapaus.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18041245/huh-huh-mika-vehje


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä olen nyt tipahtanut taas sivuille huh huh tuota videota 1.39 tuossa mainoksessa, videon pituus mitä tuo pyörittelee käsissä yksinäistä kumitekovehjettä on aika kuuma tapaus.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18041245/huh-huh-mika-vehje

        Pitää näyttää kiertotien kautta.😅😇

        En tajua miten on viehkeä tuo irto tekoelin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta se hedelmöitys on niin paljon kauniimpi sana ettei voi olla puhumatta sillä nimellä joten vaikka ei mitään tulisikaan tuloksena en minä sitä vaihda edes 100 vuotiaana. Mieheni on silti suoriuduttava? jos ei ole oikeasti kadottanut onnettomuudessa vehjettää, kuivaharjoittelu sananakin kuulostaa ikävämmälle ei sitä varmaan edes kukaan halua käyttää.

        Mieheni yllätti minut ostamalla kortonkeja ruokatilaukseen kun nyt synttärit on minulla 7.10 . Saankoon se hedelmöittää minut vaikka suojan läpi ajatuksen voimalla.


        Hienoa kun alkaa nyt kiinnostamaan peiton heiluttelu. Se näyttävästi syttyy hitaammin luulin joutuvan tekemään kaikki saadakseni huputettua se.

        Jep no mukava sana se joo kyllä on juu. No ei se nyt sitten kyllä ahdistais en ainakaan usko jos ei olis lapsia suunnitteilla.😀.

        Kiva että teillä on halut kohtaamassa. Kyllä mä luulen että sun miehelläkin on se mielessä ollut mutta ehkä ei vaan oo niin näyttänyt sitä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep no mukava sana se joo kyllä on juu. No ei se nyt sitten kyllä ahdistais en ainakaan usko jos ei olis lapsia suunnitteilla.😀.

        Kiva että teillä on halut kohtaamassa. Kyllä mä luulen että sun miehelläkin on se mielessä ollut mutta ehkä ei vaan oo niin näyttänyt sitä.🙂.

        Noh varmasti iso askel nyt huputtaa sitä nyt hygienia ja kun olen syönyt lääkkeitä ettei nyt saa edes helmöittyä. Siis ollaan nyt mietitty vielä viimeistäkin jos tulisi ja siihen jäisi lasten tekokin. Osittain on mukava ajatella ettei minulla olisi enää kehossa vauvaa (taas koin vapauden tunnettakin) se olisi nyt viimeinen hyvin vielä tähän putkeen tulla. Toivotaan tyttö oisi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh varmasti iso askel nyt huputtaa sitä nyt hygienia ja kun olen syönyt lääkkeitä ettei nyt saa edes helmöittyä. Siis ollaan nyt mietitty vielä viimeistäkin jos tulisi ja siihen jäisi lasten tekokin. Osittain on mukava ajatella ettei minulla olisi enää kehossa vauvaa (taas koin vapauden tunnettakin) se olisi nyt viimeinen hyvin vielä tähän putkeen tulla. Toivotaan tyttö oisi.

        No onhan se eri juttu kumin kanssa juu mutta ei se mikään ylitsepääsemätön asia oo ainakaan mun mielestä ja onnistuu myös niin tarvittaessa kunhan halua ja tahtoa on.🙂.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä olen nyt tipahtanut taas sivuille huh huh tuota videota 1.39 tuossa mainoksessa, videon pituus mitä tuo pyörittelee käsissä yksinäistä kumitekovehjettä on aika kuuma tapaus.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18041245/huh-huh-mika-vehje

        Katsoin videon ja jos sellaisen hommaat, niin jää kyllä noi mun kotona olevat dildot ihan toiseksi.😛

        Huh näytti, niin aidolta kaikki verisuonet ja aaah😍


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin ja halutuksi se jäi pois tosta vielä.😊.

        No olenkin ollut aistivinani, että sinusta saa joku hellän rakastajan. Ainakin puheet ovat sen mukaiset🙂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No olenkin ollut aistivinani, että sinusta saa joku hellän rakastajan. Ainakin puheet ovat sen mukaiset🙂

        Toivotaan näin että sais.🙂.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Katsoin videon ja jos sellaisen hommaat, niin jää kyllä noi mun kotona olevat dildot ihan toiseksi.😛

        Huh näytti, niin aidolta kaikki verisuonet ja aaah😍

        Minulla ihan sama fliilis, ne verisuonet, niin aidon näköinen se miten liikkui käsien välissä 🥰 namia.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minulla ihan sama fliilis, ne verisuonet, niin aidon näköinen se miten liikkui käsien välissä 🥰 namia.

        Niin aijaijai tekisi mieli ottaa puhelinta molemmin puolin käsillä kiinni ja nuolla koko ruutu puhtaaksi. Edellyttäen siis, että ruudulla on tämä suonikas herkku😋😍😂

        Jooh taisin siis saada taas herätettyä itsessäni kauan kaipaamani irstailijan.🤭🤪 sairasloma tekee siis mielelle hyvää🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin aijaijai tekisi mieli ottaa puhelinta molemmin puolin käsillä kiinni ja nuolla koko ruutu puhtaaksi. Edellyttäen siis, että ruudulla on tämä suonikas herkku😋😍😂

        Jooh taisin siis saada taas herätettyä itsessäni kauan kaipaamani irstailijan.🤭🤪 sairasloma tekee siis mielelle hyvää🤣

        Jee! Jihuu!🥳. Upeeta, mahtavaa. Onkin ollu ikävä kunnon läpän heittoo.😁.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin aijaijai tekisi mieli ottaa puhelinta molemmin puolin käsillä kiinni ja nuolla koko ruutu puhtaaksi. Edellyttäen siis, että ruudulla on tämä suonikas herkku😋😍😂

        Jooh taisin siis saada taas herätettyä itsessäni kauan kaipaamani irstailijan.🤭🤪 sairasloma tekee siis mielelle hyvää🤣

        Minulla ei ole nuolemisen haluja, vaan koskemisen saada veivata käsissä, vieritellä huulilla, halua saada se kohdun pohjan saakka liu-utettua. Vielä suihkuleikkeihini ottaa mukaan pelkään jos tuollaisen miehen pyytäisi taas ostaa saisin taas huudot palstalta kun köyhänä tuollaisen ostettiin. osti mies synttärilahjaksi kerran melkein tonnin maksavan laitteen minulle vain tyydytettyä halujani.. haksahdin mainokseen ja huijattu olo oli. Enemmän sopi taikinan vatkaukseen ei ollut minun juttu.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jee! Jihuu!🥳. Upeeta, mahtavaa. Onkin ollu ikävä kunnon läpän heittoo.😁.

        No, niin kiva, että voin piristää vähän muidenkin mieliä😁 kyllä täällä taas läppä lentää🤪


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No, niin kiva, että voin piristää vähän muidenkin mieliä😁 kyllä täällä taas läppä lentää🤪

        Mä oon tainnu ennenkin sanoo mutta sulla on semmonen vaikutus että mua ainakin piristät helposti.😊. Joo eiköhän tuota taas jotain keksitä kun otollinen hetki tulee läpänheitolle.😜.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minulla ei ole nuolemisen haluja, vaan koskemisen saada veivata käsissä, vieritellä huulilla, halua saada se kohdun pohjan saakka liu-utettua. Vielä suihkuleikkeihini ottaa mukaan pelkään jos tuollaisen miehen pyytäisi taas ostaa saisin taas huudot palstalta kun köyhänä tuollaisen ostettiin. osti mies synttärilahjaksi kerran melkein tonnin maksavan laitteen minulle vain tyydytettyä halujani.. haksahdin mainokseen ja huijattu olo oli. Enemmän sopi taikinan vatkaukseen ei ollut minun juttu.

        En nyt ihan noin paljon ole arvostanut ikinä seksiä. Vaikka siis olen kyllä masturboinut myös parisuhteessa ollessani.

        Toivottavasti löydät jonkun muun hyvän tavan jos ei tuo sexmachine ollut sun juttusi.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä oon tainnu ennenkin sanoo mutta sulla on semmonen vaikutus että mua ainakin piristät helposti.😊. Joo eiköhän tuota taas jotain keksitä kun otollinen hetki tulee läpänheitolle.😜.

        Jeps mä oon kyllä aina valmiina😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Jeps mä oon kyllä aina valmiina😂

        Np mä jo kovasti yritin keksiä tuosta nuolemisesta jotain muttei oikein vielä irronnu vaikka tiedän tietysti mikä se paras kohde omasta mielestä olis.😁.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Jeps mä oon kyllä aina valmiina😂

        Täytyy verrytellä vissiin pikkuhiljaa jos on pienen tauon jälkeen vähän ruosteessa niin läpänheitto kuin nuoleminenkin mutta nopeesti niistä taas "jyvälle" pääsee ainakin nuolemisessa.😁.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        En nyt ihan noin paljon ole arvostanut ikinä seksiä. Vaikka siis olen kyllä masturboinut myös parisuhteessa ollessani.

        Toivottavasti löydät jonkun muun hyvän tavan jos ei tuo sexmachine ollut sun juttusi.

        Silloin se tuntui hyvältä ajatukselta katsoin siitä kuin olisi aina ollut kaikkien toive parempi kuin timanttisormus, mietin että voisin katsoa sen seksin jo harrastuksena. Kyseinen laite oli minulle liian jykevä, kova ja koin että kuin tehty jollekin, joka kestää kipua jolla on varmaan kovettumat . Olin vaan kuin huijattu olo ja kallis kone. Ei millekkään minun kaltaiselle joka ei tykkää tekosta mutta taas tuo vaikuttaa niin hyvälle jos se onkin jotain huijattua näyttää vaan niin suonikkaalle ja mutta kuitenkin kivan oloiselle aidolle.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Np mä jo kovasti yritin keksiä tuosta nuolemisesta jotain muttei oikein vielä irronnu vaikka tiedän tietysti mikä se paras kohde omasta mielestä olis.😁.

        Ehkä sä keksit sielä kovana kovasti.🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ehkä sä keksit sielä kovana kovasti.🤭

        Saattaa olla että meno on vähän jäykkää ja vaan kovenee.😋


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Täytyy verrytellä vissiin pikkuhiljaa jos on pienen tauon jälkeen vähän ruosteessa niin läpänheitto kuin nuoleminenkin mutta nopeesti niistä taas "jyvälle" pääsee ainakin nuolemisessa.😁.

        Juu noh kyllähän sen nuoleminen muistuu taas helposti mieleen.👍🏼


      • valtakunta kirjoitti:

        Silloin se tuntui hyvältä ajatukselta katsoin siitä kuin olisi aina ollut kaikkien toive parempi kuin timanttisormus, mietin että voisin katsoa sen seksin jo harrastuksena. Kyseinen laite oli minulle liian jykevä, kova ja koin että kuin tehty jollekin, joka kestää kipua jolla on varmaan kovettumat . Olin vaan kuin huijattu olo ja kallis kone. Ei millekkään minun kaltaiselle joka ei tykkää tekosta mutta taas tuo vaikuttaa niin hyvälle jos se onkin jotain huijattua näyttää vaan niin suonikkaalle ja mutta kuitenkin kivan oloiselle aidolle.

        Jotenkin luulen ettei itseänikään sytyttäisi mikään konemaisuus..🤔 ja tosiaan jos on tyyliin hard core niin ei kiitos. Kannattaa pitäytyä ihan perinteisessä miehen kikulissa. Tai sit hommaat jonkun pehmeämmän dildon. Kyllä sillä nyt ehkä jotain paineita pääsee purkaa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Saattaa olla että meno on vähän jäykkää ja vaan kovenee.😋

        Niin ja samalla jos on rentoa niin pidot paranee..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu noh kyllähän sen nuoleminen muistuu taas helposti mieleen.👍🏼

        Juu on sitä joskus sen verran treenattu että sujuu ihan automaattisesti.😀. Ja kivaakin se on.😛.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu on sitä joskus sen verran treenattu että sujuu ihan automaattisesti.😀. Ja kivaakin se on.😛.

        En nyt vielä ole päässyt testaamaan.. niin siis tuossa antajan roolissa🤭 joo kivaa se varmasti kyllä on…


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        En nyt vielä ole päässyt testaamaan.. niin siis tuossa antajan roolissa🤭 joo kivaa se varmasti kyllä on…

        No ehkä joskus pääset.🙂. Eikä sillä että itekään väheksyisin vastaan ottajan roolia yhtään onhan se nyt hemmetin...ööö....miellyttävää ja parhaimmillaan tajunnanräjäyttävää.☺️🤯.


      • Anonyymi

        Kaveripojille aika teoreettinen juttu tuo sex naisen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaveripojille aika teoreettinen juttu tuo sex naisen kanssa.

        Sähän sen parhaiten tiedät.🤷‍♂️. Itelle se on kyllä ollu ihan täyttä käytäntöö ja hyvin nautinnollista sellaista.😄.


      • Minkä bugin olet löytänyt nämä esiintyy tyhjinä viesteinä.😁


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minkä bugin olet löytänyt nämä esiintyy tyhjinä viesteinä.😁

        Tyhjiä ovat kaikki viestit tällä, joissakin on läjä kirjaimia toisissa ei.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ehkä joskus pääset.🙂. Eikä sillä että itekään väheksyisin vastaan ottajan roolia yhtään onhan se nyt hemmetin...ööö....miellyttävää ja parhaimmillaan tajunnanräjäyttävää.☺️🤯.

        Jään odottamaan tuota tajunnan räjäyttävää tunnetta🙂 pitää virkistää muistia🤪


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Jään odottamaan tuota tajunnan räjäyttävää tunnetta🙂 pitää virkistää muistia🤪

        Jees hyvää kannattaa aina odottaa...hhhmmm...vai pitäis sun muistia virkistää?🤔...no nyt on jo niin vilkas mielikuvitus että ehkä parempi etten sano mitään.😜🤣.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minulla ei ole nuolemisen haluja, vaan koskemisen saada veivata käsissä, vieritellä huulilla, halua saada se kohdun pohjan saakka liu-utettua. Vielä suihkuleikkeihini ottaa mukaan pelkään jos tuollaisen miehen pyytäisi taas ostaa saisin taas huudot palstalta kun köyhänä tuollaisen ostettiin. osti mies synttärilahjaksi kerran melkein tonnin maksavan laitteen minulle vain tyydytettyä halujani.. haksahdin mainokseen ja huijattu olo oli. Enemmän sopi taikinan vatkaukseen ei ollut minun juttu.

        Kuulostaa enemmän seksipakkomielteeltä kuin -halulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa enemmän seksipakkomielteeltä kuin -halulta.

        Ihimiset on erilaisia ja se mikä toiselle on paljon ja kuulostaa "pakkomielteeltä" voi toiselle olla vähän sekä päinvastoin. Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa tai määrää vaan se on täysin yksilöllistä kuinka seksuaalisia kukakin nyt sitten sattuu olemaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ihimiset on erilaisia ja se mikä toiselle on paljon ja kuulostaa "pakkomielteeltä" voi toiselle olla vähän sekä päinvastoin. Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa tai määrää vaan se on täysin yksilöllistä kuinka seksuaalisia kukakin nyt sitten sattuu olemaan.🙂.

        Kiitos mikkojuhan tuolla näyttää enemmän olevan pakkomielle saada näyttämään minut riippuvaiselta totuushan minulla on nautin ja haluan tajunnanräjäytyksin kuin sanoinkin etten nauttinut tuosta ei se ollut oikeantuntuinen ja olin mainoksen huijattu ja arvostan nautintoa eli lopulta on halvat huvit.

        Minullakin saa olla nautintoa varsinkin sen verta etten halua luopua nautinnosta varsinkin kun nautin ja eikä sellaista riippuvuutta ole aiheuttanut että lahjana sain, enkä edes koskaan ole pettänyt. Riipuvuus joka on ongelma ei pystyisi itseään hallita . Kannattaisi myös sekin tuo tajuta.

        Minulla todellakin näyttää kierto haluissa olevan noin puolitoista vuorokautta kun alkoi taas haluttaa sen verta lujaa.🥰🫧☁️🏰☁️🚿 miehellä taitaa vasta huomenna tai yli huomenna


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ihimiset on erilaisia ja se mikä toiselle on paljon ja kuulostaa "pakkomielteeltä" voi toiselle olla vähän sekä päinvastoin. Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa tai määrää vaan se on täysin yksilöllistä kuinka seksuaalisia kukakin nyt sitten sattuu olemaan.🙂.

        Eikä sekään tarkoita olisi peliriippuvuus jos haluaa vr lasit eli virtuaalilasit. Nekin maksoi tonnin luokkaa koska olivat vastaavat uudet mutta ei nmä mutta sama merkki https://www.power.fi/pelaaminen/vr-ja-simulaatio/vr-lasit/htc-vive-pro-full-kit-vr-lasit/p-1063464/?gclid=EAIaIQobChMIrtvg3P_mgQMVRfgYCh1i9g4QEAQYBSABEgKEIvD_BwE&gclsrc=aw.ds

        Laadukasta sitä toivoo ja kuinka lasdukasta voi olla sen vuoksi tuokin realdoll sivullakin haluttavan näköinen näköinen mistä haaveilijakin innostui.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kiitos mikkojuhan tuolla näyttää enemmän olevan pakkomielle saada näyttämään minut riippuvaiselta totuushan minulla on nautin ja haluan tajunnanräjäytyksin kuin sanoinkin etten nauttinut tuosta ei se ollut oikeantuntuinen ja olin mainoksen huijattu ja arvostan nautintoa eli lopulta on halvat huvit.

        Minullakin saa olla nautintoa varsinkin sen verta etten halua luopua nautinnosta varsinkin kun nautin ja eikä sellaista riippuvuutta ole aiheuttanut että lahjana sain, enkä edes koskaan ole pettänyt. Riipuvuus joka on ongelma ei pystyisi itseään hallita . Kannattaisi myös sekin tuo tajuta.

        Minulla todellakin näyttää kierto haluissa olevan noin puolitoista vuorokautta kun alkoi taas haluttaa sen verta lujaa.🥰🫧☁️🏰☁️🚿 miehellä taitaa vasta huomenna tai yli huomenna

        Ole hyvä vaan...juuri noihan tuo asia on kuten sanoit.🙂.

        Haluja tulee ja menee. Ikävää on että näin sinkkuna niitä tulee huomattavasti enemmän ja useemmin kuin menee.😁.


      • valtakunta kirjoitti:

        Eikä sekään tarkoita olisi peliriippuvuus jos haluaa vr lasit eli virtuaalilasit. Nekin maksoi tonnin luokkaa koska olivat vastaavat uudet mutta ei nmä mutta sama merkki https://www.power.fi/pelaaminen/vr-ja-simulaatio/vr-lasit/htc-vive-pro-full-kit-vr-lasit/p-1063464/?gclid=EAIaIQobChMIrtvg3P_mgQMVRfgYCh1i9g4QEAQYBSABEgKEIvD_BwE&gclsrc=aw.ds

        Laadukasta sitä toivoo ja kuinka lasdukasta voi olla sen vuoksi tuokin realdoll sivullakin haluttavan näköinen näköinen mistä haaveilijakin innostui.

        Mieluummin panostaa laatuun kuin maksaa tyhjästä vaikka halvempi olisi niin voi tulla loppupeleiszä kalliimmaksi jos joutuu useita halpis juttuja hankkimaan kuin sen yhden toimivan, kestävän ja laadukkaan.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ole hyvä vaan...juuri noihan tuo asia on kuten sanoit.🙂.

        Haluja tulee ja menee. Ikävää on että näin sinkkuna niitä tulee huomattavasti enemmän ja useemmin kuin menee.😁.

        Onneksi kävin suihkussa🫧🚿 katsotaan jos täytyy uudelleen käymään😅 kun taas tuntuu ettei riittänyt alkoi pyöryttää. Miehen kanssa meni tajunnanräjäytykseen ja tuli kova pääkipu. Joten sitä haaveillen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Onneksi kävin suihkussa🫧🚿 katsotaan jos täytyy uudelleen käymään😅 kun taas tuntuu ettei riittänyt alkoi pyöryttää. Miehen kanssa meni tajunnanräjäytykseen ja tuli kova pääkipu. Joten sitä haaveillen.

        Jeps...haaveet on hyvästä. Kyllä niitä itelläkin on.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees hyvää kannattaa aina odottaa...hhhmmm...vai pitäis sun muistia virkistää?🤔...no nyt on jo niin vilkas mielikuvitus että ehkä parempi etten sano mitään.😜🤣.

        Juu parempi olla vaan hiljaa😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu parempi olla vaan hiljaa😂

        Jep. Vaikeneminen kultaa niinhän sitä sanotaan...ainakin välillä.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Vaikeneminen kultaa niinhän sitä sanotaan...ainakin välillä.😄.

        Vaikeneminen ON kultaa...jäipäs taas puutumaan sana välistä.😀.


    • Luulen, että ikinä ei täysin halut ja toiveet kohtaa, vaan tulee niitä joudun joustamaan ja kompromissipäiviäkin kumppanin hyväksi.

      Määriä ja toiveita voi esittää, muttei elämä mene ecxelin mukaan.

      • Excelin korjaan. 😅


      • Kyllä voin väittää ryppy se on rakkaudessa, jos pihdataan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä voin väittää ryppy se on rakkaudessa, jos pihdataan.

        Ei kannata mainita sanaa pihdata.😬

        Se on minulle niin punainen vaate, että vie kyllä varmasti aika monen muun viimeisetkin halut.🤔


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei kannata mainita sanaa pihdata.😬

        Se on minulle niin punainen vaate, että vie kyllä varmasti aika monen muun viimeisetkin halut.🤔

        Se on myös punainen vaate minulle.😅
        Sen vuoksi minusta tuntuu olen hätäinen luulin ettei se suojia osta mutta mieli muuttui muutamassa päivässä, ehkä olen hätäisempi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä voin väittää ryppy se on rakkaudessa, jos pihdataan.

        Ihmisillä on kellä mitäkinnsyitä, terveydellisiäkin ettei jatkuva nussiminen kiinnosta. Eikä tarvikkaan. Kukin tyylillään.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se on myös punainen vaate minulle.😅
        Sen vuoksi minusta tuntuu olen hätäinen luulin ettei se suojia osta mutta mieli muuttui muutamassa päivässä, ehkä olen hätäisempi.

        Miehesi ei siis halua että raskaudut?


      • Huitale kirjoitti:

        Ihmisillä on kellä mitäkinnsyitä, terveydellisiäkin ettei jatkuva nussiminen kiinnosta. Eikä tarvikkaan. Kukin tyylillään.

        Mä siis juurikin näytän rakkautta, enemmän sillä kun koskettelen toista ja halailen paljon. Enkä nyt meinaa että pitäisi olla kädet missään epäsopivassa paikassa..

        Läheisyys vs seksi. Niin valitsisin läheisyyden.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Miehesi ei siis halua että raskaudut?

        Ei ole mitään tuollaisesta kyse. Minulla oli mennyt raskaus kesken ei kehittynyt enää oli kehitys pysähtynyt 6+3 ja raskaus keskytettiin. 11+2 kun ei itse lähtenyt tyhjenee riski tulehdukselle ja tyhjennettii lääkehoidolla ja joudun päivystykseen verenhukasta oli jäänyt raskaus materiaalia kohtuun ja se pinseteillä ja imulla tyhjennettiin sain tottakai koulunkaulan puudutteen ja yöksi sairaalaan tiputukseen.

        Nyt on infektioriski ja en tässä kuussa lääkkeiden takia raskaaksi tulla miksi noi kumit on välttämättömiä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mä siis juurikin näytän rakkautta, enemmän sillä kun koskettelen toista ja halailen paljon. Enkä nyt meinaa että pitäisi olla kädet missään epäsopivassa paikassa..

        Läheisyys vs seksi. Niin valitsisin läheisyyden.

        Juu, Valtikselle vainnavasin tuota että syitä on paljon muitakin, pihtailu ei suinkaan ole mikään syy kaikilla, kun seksi ei maita.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei ole mitään tuollaisesta kyse. Minulla oli mennyt raskaus kesken ei kehittynyt enää oli kehitys pysähtynyt 6 3 ja raskaus keskytettiin. 11 2 kun ei itse lähtenyt tyhjenee riski tulehdukselle ja tyhjennettii lääkehoidolla ja joudun päivystykseen verenhukasta oli jäänyt raskaus materiaalia kohtuun ja se pinseteillä ja imulla tyhjennettiin sain tottakai koulunkaulan puudutteen ja yöksi sairaalaan tiputukseen.

        Nyt on infektioriski ja en tässä kuussa lääkkeiden takia raskaaksi tulla miksi noi kumit on välttämättömiä.

        Otan osaa😭

        yhden keskenmenon kokeneena. Tuo tunne on kamala. Tai siis olin itse ajatellut, että jos on jo lapsia, niin kyllähän siitä selviää. Mä kyllä jotenkin hetkellisesti romahdin. Odotin niin kovin ja sitten se vietiin pois. Muistan vielä sen pistävän alavatsa vihlaisun ja siinä se oli.. 😢


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, Valtikselle vainnavasin tuota että syitä on paljon muitakin, pihtailu ei suinkaan ole mikään syy kaikilla, kun seksi ei maita.

        Ja niin se mullakin on. Ohimennen voi sipaista, halia, suukotella. Suinkaan en kieltäydy ikinä kunnon kietoutuvasta halistakaan, mutta puolisoni ei ole halailija tyyppiä, joten hältä on turha haleja juuri odotella. Tarttee itse mennä halimaan, jos halaamista kaipaa. Välillä kärsinkin halipulasta ja olen äkäinen. 😬💥


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Otan osaa😭

        yhden keskenmenon kokeneena. Tuo tunne on kamala. Tai siis olin itse ajatellut, että jos on jo lapsia, niin kyllähän siitä selviää. Mä kyllä jotenkin hetkellisesti romahdin. Odotin niin kovin ja sitten se vietiin pois. Muistan vielä sen pistävän alavatsa vihlaisun ja siinä se oli.. 😢

        kyllä se on raskasta😢 mutta kehityksessä meni jotain pieleen ettei kaikki muodostunut. 🥺 odotin jo noh mutta isäni huusi ”perkele” kun kerroin sille, että tulossa kun se talous ei mikään hyvä ja huolissa kovin siitä, jos vaan olen hiljaa.


        Sanoinkin jos en kerro kennellekkään vaan se tupsahtaa tuohon ja sit vaan sanon😅” jaah etkö muistanut montako niitä oli. ”

        Myös se ettei sillä ole merkitystä enää siinä vaiheessa onko niitä 9 vai 10 . vuosi sinne tänne.


      • valtakunta kirjoitti:

        kyllä se on raskasta😢 mutta kehityksessä meni jotain pieleen ettei kaikki muodostunut. 🥺 odotin jo noh mutta isäni huusi ”perkele” kun kerroin sille, että tulossa kun se talous ei mikään hyvä ja huolissa kovin siitä, jos vaan olen hiljaa.


        Sanoinkin jos en kerro kennellekkään vaan se tupsahtaa tuohon ja sit vaan sanon😅” jaah etkö muistanut montako niitä oli. ”

        Myös se ettei sillä ole merkitystä enää siinä vaiheessa onko niitä 9 vai 10 . vuosi sinne tänne.

        Varmasti raskasta kyllä kun on jo noin monta lasta. Hyvä että minä selviän näistä kolmesta.


    • Olisi ollut hienoa, joskus nuorena jo löytää sellainen, jonka kanssa olisi halut kohdanneet. Nyt tuskin löytyy enää mitään muutenkaan...

      • Niih jos on korkeat panokset on vaikeampi löytääkin. Eihän ulkonäöllä ole enää merkitystä paitsi jos haluaa lisääntyä. .


      • valtakunta kirjoitti:

        Niih jos on korkeat panokset on vaikeampi löytääkin. Eihän ulkonäöllä ole enää merkitystä paitsi jos haluaa lisääntyä. .

        Todellakin ulkonäöllä on merkitystä. Ei ala haluttamaan jos toinen on liian ruma.


      • mustasusi kirjoitti:

        Todellakin ulkonäöllä on merkitystä. Ei ala haluttamaan jos toinen on liian ruma.

        Minulla tuskin tulemaan sitä estettä kun halut on korkealla materiaalia löytyy muualtakin kuin kumppanista. Vanhennutaan tässä kuitenkin molemmat. Itselleni enemmän pihtaus on ryppy rakkaudessa kuin ulkonäkö mutta tottakai haluan vaatia mitä ihmeempiä toteutus asentoja minulle se rakastelu on hyvin tärkeätä ja nautinto.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minulla tuskin tulemaan sitä estettä kun halut on korkealla materiaalia löytyy muualtakin kuin kumppanista. Vanhennutaan tässä kuitenkin molemmat. Itselleni enemmän pihtaus on ryppy rakkaudessa kuin ulkonäkö mutta tottakai haluan vaatia mitä ihmeempiä toteutus asentoja minulle se rakastelu on hyvin tärkeätä ja nautinto.

        Tärkeää tuo on itsellenikin, mutta olen niin onneton naisten kanssa, että en mitään seksikumppania osaa lähteä etsimään, enkä usko että saisinkaan, kun rima on korkealla.
        Olen kuullut tuon miestenkin suusta, että panevat tuon valtavan himon vuoksi ihan millaisia tahansa. Minulle se ei vaan käy. Siinä tulee stoppi.


      • mustasusi kirjoitti:

        Tärkeää tuo on itsellenikin, mutta olen niin onneton naisten kanssa, että en mitään seksikumppania osaa lähteä etsimään, enkä usko että saisinkaan, kun rima on korkealla.
        Olen kuullut tuon miestenkin suusta, että panevat tuon valtavan himon vuoksi ihan millaisia tahansa. Minulle se ei vaan käy. Siinä tulee stoppi.

        Minulla myös tekee stopin kun haluan lojaalin ja pysyvän suhteen puhtaan, mikä minulla ollutkin jo 20 vuotta. Sen vuoksi minulle ne tunteet on taas hyvin tärkeitä ettei toista petä millään keinolla, eikä edes vahingossa.

        Näissä kohtaan kun halut nousee. Korkealle sitä toivoo kumppanin tyydyttävän täydellisesti ettei haluja olisi eikä tarvitsisi itseään hillitä. Se on kuin ryppy rakkaudessa.

        Mieheni on välittävä tämän vuoksi ostanut mitä vempelettä mutta eivät olleet sopivia enkä taas voi pistää maallisia himoja perheen edelle kun raha tilanne on mikä on, sitten kärvistelen kuin liekeissä.

        Toivon vaan ettei kukaan joudu kohtaan samoja tilanteita. Edellinen sukka kokeilu toimi minulle vaikka olikin pieni sukka miehellä ettei tykännyt vaikka saisin päätökseen sukan pienuuden takia tuli kipuja.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minulla myös tekee stopin kun haluan lojaalin ja pysyvän suhteen puhtaan, mikä minulla ollutkin jo 20 vuotta. Sen vuoksi minulle ne tunteet on taas hyvin tärkeitä ettei toista petä millään keinolla, eikä edes vahingossa.

        Näissä kohtaan kun halut nousee. Korkealle sitä toivoo kumppanin tyydyttävän täydellisesti ettei haluja olisi eikä tarvitsisi itseään hillitä. Se on kuin ryppy rakkaudessa.

        Mieheni on välittävä tämän vuoksi ostanut mitä vempelettä mutta eivät olleet sopivia enkä taas voi pistää maallisia himoja perheen edelle kun raha tilanne on mikä on, sitten kärvistelen kuin liekeissä.

        Toivon vaan ettei kukaan joudu kohtaan samoja tilanteita. Edellinen sukka kokeilu toimi minulle vaikka olikin pieni sukka miehellä ettei tykännyt vaikka saisin päätökseen sukan pienuuden takia tuli kipuja.

        Siis sai päätökseen ja suojan pienuuden takia tuli kipuja.


    • Anonyymi

      Päivittäin peruskuntoa ylläpitävää ja kehittävää liikuntaa sekä sellainen vähintään kolme kertaa viikossa lihaskuntoharjoittelua on ihan riittävä tähän saumaan.

      • Minusta tuntuu tuo lihaskunnon pito hyvin tärkeä minullekin.


    • Anonyymi

      Sehän nyt riippuu niin monesta tekijästä, että mun ainakin on mahdoton sanoa mitään tarkkaa määrää. Jos seura vituttaa, niin ei tee lainkaan mieli (kuin korkeintaan solona). Jos taas kaikki on hyvin ja olo onnellinen, niin joka päivä tekee mieli. Lisäksi elämässä on niin paljon muitain tekijöitä, jotka vaikuttavat, kuin pelkkä parisuhde.

      Jos joku määrä halutaan, niin sanotaan vaikka joka toinen päivä. Todellisuudessa kuitenkin tosiaan vaihtelee.

      • Anonyymi

        Juurikin näin, ja en usko että se määrä missään nimessä korreloi suoraan parisuhteen onnellisuuteen. Voi vaikka olla hyvinkin onnellinen pariskunta, joilla vaan on niin monta rautaa tulessa tai olosuhteiden vuoksi eivät vaikka asu koko aikaa yhdessä, jolloin seksin määrä (siitähän me puhuttiin, aloituksessa ei mainittu :D) luonnollisesti on vähäisempi. Laatu korvaa määrän niin monessa asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, ja en usko että se määrä missään nimessä korreloi suoraan parisuhteen onnellisuuteen. Voi vaikka olla hyvinkin onnellinen pariskunta, joilla vaan on niin monta rautaa tulessa tai olosuhteiden vuoksi eivät vaikka asu koko aikaa yhdessä, jolloin seksin määrä (siitähän me puhuttiin, aloituksessa ei mainittu :D) luonnollisesti on vähäisempi. Laatu korvaa määrän niin monessa asiassa.

        Noinpa. Tosin se onnellisuus voi silti vaikuttaa siihen kuinka usein tekee mieli, enkä nyt tarkoita pelkästään parisuhteen onnellisuutta. Tai no voihan se tietysti olla myös niin, että vain minun tekee useammin mieli, kun olen hyväntuulinen. Täytyy kuitenkin huomata, että vaikka tekisi mieli, niin ei silti aina voi harrastaa seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, ja en usko että se määrä missään nimessä korreloi suoraan parisuhteen onnellisuuteen. Voi vaikka olla hyvinkin onnellinen pariskunta, joilla vaan on niin monta rautaa tulessa tai olosuhteiden vuoksi eivät vaikka asu koko aikaa yhdessä, jolloin seksin määrä (siitähän me puhuttiin, aloituksessa ei mainittu :D) luonnollisesti on vähäisempi. Laatu korvaa määrän niin monessa asiassa.

        Nimenomaan, laatu ei määrä minustakin. 👍


    • Anonyymi

      Sehän nyt riippuu niin monesta tekijästä, että mun ainakin on mahdoton sanoa mitään tarkkaa määrää. Jos seura vituttaa, niin ei tee lainkaan mieli (kuin korkeintaan solona). Jos taas kaikki on hyvin ja olo onnellinen, niin joka päivä tekee mieli. Lisäksi elämässä on niin paljon muitain tekijöitä, jotka vaikuttavat, kuin pelkkä parisuhde.

      Jos joku määrä halutaan, niin sanotaan vaikka joka toinen päivä. Todellisuudessa kuitenkin tosiaan vaihtelee.

    • Anonyymi

      Satuin varmaan löytämään parisieluni tässä suhteessa. Kertoja on vaike edes laskea, mutta kun emme asu vielä yhdessä, niin pakostakin tulee välipäiviä. Silloin kun olemme yhdessä, niin kolme kertaa päivässä on aika normi.
      Olemme itsekin miettineet olevamme epänormaaleja, mutta kun seksi on nautinnollista ja molemmat siitä tykkää, niin mikspä sitä ei harrastaisi, kun molemmilla vehkeet vielä toimii. Tulevan yhteenmuuton jälkeen kiimakin saattaa laskea, mutta en ole siitä huolissani. Ehkä se menee kerran päivässä -rytmiin, mutta kun läheisyys ja kosketus on olemassa, niin seksi vaan syntyy siitä.

    • Anonyymi

      tuo on vale-valtakunta tai sitten oikea valtakunta on alkanut katsomaan pornoa ja saanut uusia ideoita.

    • Siis sehän olisi, niin kiinni fiiliksestä. 🤔

      Välillä enemmän jopa arkena. (Harvinaisempaa kyllä) Muuten pärjään aika vähällä esim tyyliin viikonloppuna jakaa rakkautta. 🥰 4-8 kertaa kk. Sitä suurempi määrä onkin sitten ekstraa.🥰

    • Anonyymi

      hmm... haaveilija39 todella pidin kuvastasi jossa kasvoistasi näkyi puolikas, siis pikkukuvasta, koska näytti kauniilta, hiukset aika tavalliset ja kauniit kasvon piirteet.

      • Toivoisin että teillä nyt onnistaisi ettei jäisi vaan haaveiksi.


      • 🥰🥰🥰


    • Anonyymi

      No tule niin saat

    • Anonyymi

      Rukoile ja kärsi

      • Minun pitää kärsiä ja rukoilla.


    • Anonyymi

      Sinulla on todellakin ongelma. Ei miehessäsi . Hae nyt apua . Olet selvästi seksiriippuvainen. Ei pahalla mutta pahalta tuntuu tuollainen himoissaan itsekkäästi pyöriminen.💩

      • Onko sinulla kaikki hyvin siellä?


      • Anonyymi

        Tulee melkein mieleen läheisriippuvuus,yltiöpäinen huomionhaku ja jopa toisen hallitsemisen tahto. Minäminä ja mun tarpeet. Ei mulla tähän muuta.💩


      • valtakunta kirjoitti:

        Onko sinulla kaikki hyvin siellä?

        Minähän tässä kärvistelen, miehessäni ei ole mitään vikaa koska olen sen sanonut että hänessä on vikaa. Minulla on hoppu kun nyt muutama päivänä joutuu olemaan puutteessa. Kuin aloituksessakin tuon esiin kannattaa etsiä sopivan tasoiset kumppanit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulee melkein mieleen läheisriippuvuus,yltiöpäinen huomionhaku ja jopa toisen hallitsemisen tahto. Minäminä ja mun tarpeet. Ei mulla tähän muuta.💩

        Tuntuu ettet edes 💩 arvoinen sen verta vihreästäkateudesta viestiä pukkaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tuntuu ettet edes 💩 arvoinen sen verta vihreästäkateudesta viestiä pukkaa.

        🙂🙂🙂💩


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Onko sinulla kaikki hyvin siellä?

        W@ttuuksullekuuluu. Hoida mukakersojas (mies)


    • Anonyymi

      Pano 2 kertaa viikossa. Joskus viisikin kertaa kun tarpeeksi himottaa.

      • Anonyymi

        Hyi, miten rumasti


    • Anonyymi

      2-3 kertaa päivässä olis hyvä

      • Anonyymi

        Hyvä. Just tätä kohti.

        Terv: Nainen62v


    • Anonyymi

      Sehän vähän riippuu, jos ei muita velvoitteita vaikka 3 x päivässä, mutta jos töissä pitää käydä ei välttämättä viikolla ollenkaan jos on väsynyt iltaisin eikä aamulla ehdi.

      -harmiseikirj-

      • Huh huh.. Sinähän olet yllättävä täysin, ajattelin kiertäisit tämän keskustelun kaukaa. 😅 ajattelin ettei sinulla ole haluja ollenkaan. Yllätyin todella. Puhut yleensä ikävästi naisista joilla on vehje mielessä, ajattelin tipahdan silmissäsi pohjamutiin koska tuon julki tämän eri tasoisista himoista harmittaa todella, jos ihmiset joutuu kärsimään kuin itse kärsin puutteesta. Mies tekee kaikkensa pitääkseen tyytyväisenä ostanut lelujakin mutta ei ikinä ole tuntunut aidolta jäänyt siihen . Oli myös henkistä kiusaa siitäki miksi melkein tonnin kone yms.. tällä palstalla.


      • valtakunta kirjoitti:

        Huh huh.. Sinähän olet yllättävä täysin, ajattelin kiertäisit tämän keskustelun kaukaa. 😅 ajattelin ettei sinulla ole haluja ollenkaan. Yllätyin todella. Puhut yleensä ikävästi naisista joilla on vehje mielessä, ajattelin tipahdan silmissäsi pohjamutiin koska tuon julki tämän eri tasoisista himoista harmittaa todella, jos ihmiset joutuu kärsimään kuin itse kärsin puutteesta. Mies tekee kaikkensa pitääkseen tyytyväisenä ostanut lelujakin mutta ei ikinä ole tuntunut aidolta jäänyt siihen . Oli myös henkistä kiusaa siitäki miksi melkein tonnin kone yms.. tällä palstalla.

        Eikä halua ostaa enää vahingossa käyttökelvotonta sen verta huijatuksi minuakin voi noilla aikuisten leluilla. Jokin värisytin on ollut mahtava mutta liika käyttöä esiintyi ja vertakin sain aikaa, joten en uskaltanut enää.😅


    • Anonyymi

      Se riippuu siitä kuinka haluttava mies on. Tummatukkaiset miehet ovat hotteja ja ikäeroa vain muutama vuosi, eikä saa olla ns. laihaluinen!

    • Sopivasti, kuten aina. Mutta kerron kun taas alkaa haluttamaan. Se edellyttää sopivaa vastapuolta. Sitten ehkä. Tai sitten ei. Aika näyttää.

    • Anonyymi

      Takaapäin haluan kaksi kertaa vaimoa viikossa ja kerran edestäpäin.

    • Anonyymi

      Olisin halunnut joka päivä. Mies ei.

    • Pari asiaa keskustelussa ottaa vastakarvaan.

      Miksi seksihalut olisi tason merkki? Jos toinen on liian halukas itselle, on toinen jo sen takia sopimatonta ”tasoa” ihan samalla tavalla kuin aseksuaali on kovan lipidon omaavalle täysin väärä. Kyse EI ole tasoista, EI paremmuudesta vaan yhteensopimisesta. Ihan samalla tavalla kuin vaikka kiihkeä vihervasemmistolainen ja kiihkeä persu eivät todennäköisesti arvojensa puolesta pärjäisi yhdessä, mutta kummallekin sopii vähemmän vauhko puoliso ilman ongelmia.

      Toinen mikä ketjussa kummastuttaa on väite, että ulkonäöllä olisi lisääntymisessä merkitystä ?!? Vain suhteellisen tyhmä voi nähdä ulkonäön lisääntymishalujen perusteena… Paljon hyödyllisempää uudelle ihmiselle elämässä on älykkyys, lahjakkuus, mielenterveys, sosiaaliset taidot, empatiakyky, neurologisten ongelmien puute, addiktiotaipumuksen puute, sitkeys, positiivisuus, pitkäjännitteinen intohimo, tunnollisuus yms. luonneasiat. Moni noista on vahvasti periytyviä. Voi toki olla, että ulkonäkö on vain yksi valintakriteereistä, mutta silti ulkoinen ei kanna kovin pitkälle söpöä vauvakuvaa pidemmälle ellei sitten ole kyse kahden huippumallin lapsesta.

      • Jännä miten Citrella haukkuu tyhmäksi esim malleja
        ” Toinen mikä ketjussa kummastuttaa on väite, että ulkonäöllä olisi lisääntymisessä merkitystä ?!? Vain suhteellisen tyhmä voi nähdä ulkonäön lisääntymishalujen perusteena”

        ”Voi toki olla, että ulkonäkö on vain yksi valintakriteereistä, mutta silti ulkoinen ei kanna kovin pitkälle söpöä vauvakuvaa pidemmälle ellei sitten ole kyse kahden huippumallin lapsesta”


        Kuin tiedämme ulkonäkö periytyy on siis erittäin merkittävää lisääntyä ihmisen kanssa minkä ulkonäöstä tykkää kuin henkilön kanssa jonka ulkonäöstä ei tykkää, tämä tulee ihan luonnostaa vältellä esim kehitysvammaisuuden lisääntymistä.



        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_ulkonäkö

        ” Ihmisen ulkonäköön vaikuttavia tekijöitä ovat esimerkiksi:

        Pysyvät fysiologiset piirteet:

        sukupuolen mukaan määräytyvät erot
        perinnöllisesti määräytyvät erot – kehon ja ruumiinosien koko ja muoto, ihonväri, hiustyyppi ja hiusten väri, silmien väri ym.
        syntymän jälkeen muodostuneet erot – ravitsemuksen vaikutukset, sairauksien ja vammojen jäljet ym.”

        Aika jännä taso citrelllan mukaan pitäisi hyväksyä aseksuaali esim jos toisella korostunut seksuaali tottakai se toinen haukutaan miksikin eli pelkästää haukkumiseksi häneltä meni viesti.

        Todenäköisesti Citrella vertaa ihmisiä ja haukkunee sitä myötä erilaisuuden takia. ” olet tyhmä kun välität lapsesi ulkonäöstä ja olet empaatti kyvytön”


        Ihminen joka tahallaan aiheuttaa pahan olon ihmisille pitäisi hyväksyä juuri hänen kaltaisen kriittisyden oikeanlaisen tavan , ei saa olla esim lapsille periytyykö kädettömyys vaikka tämä kädetön voi olla kultaisin ja fiksuin.

        Tämän vuoksi tulevaisuudessa on kuitenkin hyvä että esim geenimanipulaatio tulee olemaan tärkeä että nämä ihmiset saavat ne hyvät geelit jatkamaan sukuaan poistamalla esim huonon geenin kädettömyyden.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jännä miten Citrella haukkuu tyhmäksi esim malleja
        ” Toinen mikä ketjussa kummastuttaa on väite, että ulkonäöllä olisi lisääntymisessä merkitystä ?!? Vain suhteellisen tyhmä voi nähdä ulkonäön lisääntymishalujen perusteena”

        ”Voi toki olla, että ulkonäkö on vain yksi valintakriteereistä, mutta silti ulkoinen ei kanna kovin pitkälle söpöä vauvakuvaa pidemmälle ellei sitten ole kyse kahden huippumallin lapsesta”


        Kuin tiedämme ulkonäkö periytyy on siis erittäin merkittävää lisääntyä ihmisen kanssa minkä ulkonäöstä tykkää kuin henkilön kanssa jonka ulkonäöstä ei tykkää, tämä tulee ihan luonnostaa vältellä esim kehitysvammaisuuden lisääntymistä.



        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_ulkonäkö

        ” Ihmisen ulkonäköön vaikuttavia tekijöitä ovat esimerkiksi:

        Pysyvät fysiologiset piirteet:

        sukupuolen mukaan määräytyvät erot
        perinnöllisesti määräytyvät erot – kehon ja ruumiinosien koko ja muoto, ihonväri, hiustyyppi ja hiusten väri, silmien väri ym.
        syntymän jälkeen muodostuneet erot – ravitsemuksen vaikutukset, sairauksien ja vammojen jäljet ym.”

        Aika jännä taso citrelllan mukaan pitäisi hyväksyä aseksuaali esim jos toisella korostunut seksuaali tottakai se toinen haukutaan miksikin eli pelkästää haukkumiseksi häneltä meni viesti.

        Todenäköisesti Citrella vertaa ihmisiä ja haukkunee sitä myötä erilaisuuden takia. ” olet tyhmä kun välität lapsesi ulkonäöstä ja olet empaatti kyvytön”


        Ihminen joka tahallaan aiheuttaa pahan olon ihmisille pitäisi hyväksyä juuri hänen kaltaisen kriittisyden oikeanlaisen tavan , ei saa olla esim lapsille periytyykö kädettömyys vaikka tämä kädetön voi olla kultaisin ja fiksuin.

        Tämän vuoksi tulevaisuudessa on kuitenkin hyvä että esim geenimanipulaatio tulee olemaan tärkeä että nämä ihmiset saavat ne hyvät geelit jatkamaan sukuaan poistamalla esim huonon geenin kädettömyyden.

        Et nyt kyllä ymmärrä lukemaasi useammassakaan kohtaa. En ole vaikka sanonut missään kohtaa, että sinun tai kenenkään muun pitäisi ottaa aseksuaali. Pitää valita toinen itsensä kanssa riittävän samanlainen, jos haluaa olla onnellinen, Ei seksualinen halu ole ”tasoa” kuin toiselle samanlaiselle. Eikä kumpikaan korkea lipido tai aseksuaalisuus ole toista ominaisuutta huonompi (vain sen takia, että olet itse ääripäätä). Aseksuaalin taso on toinen aseksuaali ja seksimaanikon toinen seksimaanikko, ja lopuilla siltä väliltä.

        Jotkut, vaikka kasvojen symmetriapiirteet saattavat kertoa geneettisestä ominaisuuksista. Silti, kauneus ei korreloi vaikka älyn kanssa niin kuin me ihmiset kauneus nähdään keskimäärin. Vaikka missikisoista löytyy harvoin älykköjä. Tarkoitin, että kauneuden korostaminen lapsien hankkimisessa on älytöntä, jos sen tekee muiden lapsen pärjäämisen ja onnellisuuden kannalta paljon tärkeämpien asian kustannuksella. Vaikka se, että pääsee peruskoulun läpi ja saa hankittua ammatin, jota jaksaa tehdä 70v asti, on paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö, joka häviää keskimäärin ennen elämän puoliväliä ja jota aika harva pystyy elämässään hyödyntämään. Vaikka tyhmä ja kaunis tulee todennäköisesti vedätetyksi ja hyväksikäytetyksi miesten toimesta (jos on huono tuuri).

        Ja korostan vielä väärinymmärryksen välttämiseksi, että jos lapsi syntyy ja hänellä on vaikka asperger, kehitysvamma tai ADHD ei se häntä huonoksi tee! Hän tarvitsee vaan enemmän apua vanhemmilta ja yhteiskunnalta selvitäkseen. Kyse oli vaan siitä, että ulkonäön painottaminen muiden paljon tärkeämpien asioiden yli on hölmöä.


      • Citrinella kirjoitti:

        Et nyt kyllä ymmärrä lukemaasi useammassakaan kohtaa. En ole vaikka sanonut missään kohtaa, että sinun tai kenenkään muun pitäisi ottaa aseksuaali. Pitää valita toinen itsensä kanssa riittävän samanlainen, jos haluaa olla onnellinen, Ei seksualinen halu ole ”tasoa” kuin toiselle samanlaiselle. Eikä kumpikaan korkea lipido tai aseksuaalisuus ole toista ominaisuutta huonompi (vain sen takia, että olet itse ääripäätä). Aseksuaalin taso on toinen aseksuaali ja seksimaanikon toinen seksimaanikko, ja lopuilla siltä väliltä.

        Jotkut, vaikka kasvojen symmetriapiirteet saattavat kertoa geneettisestä ominaisuuksista. Silti, kauneus ei korreloi vaikka älyn kanssa niin kuin me ihmiset kauneus nähdään keskimäärin. Vaikka missikisoista löytyy harvoin älykköjä. Tarkoitin, että kauneuden korostaminen lapsien hankkimisessa on älytöntä, jos sen tekee muiden lapsen pärjäämisen ja onnellisuuden kannalta paljon tärkeämpien asian kustannuksella. Vaikka se, että pääsee peruskoulun läpi ja saa hankittua ammatin, jota jaksaa tehdä 70v asti, on paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö, joka häviää keskimäärin ennen elämän puoliväliä ja jota aika harva pystyy elämässään hyödyntämään. Vaikka tyhmä ja kaunis tulee todennäköisesti vedätetyksi ja hyväksikäytetyksi miesten toimesta (jos on huono tuuri).

        Ja korostan vielä väärinymmärryksen välttämiseksi, että jos lapsi syntyy ja hänellä on vaikka asperger, kehitysvamma tai ADHD ei se häntä huonoksi tee! Hän tarvitsee vaan enemmän apua vanhemmilta ja yhteiskunnalta selvitäkseen. Kyse oli vaan siitä, että ulkonäön painottaminen muiden paljon tärkeämpien asioiden yli on hölmöä.

        ” Kyse oli vaan siitä, että ulkonäön painottaminen muiden paljon tärkeämpien asioiden yli on hölmöä.”

        En ole tässäkään viestiketjussa muuta vedonnut järkeen kuin ikään ettei sillä vanhuuden päivillä ulkonäöllä ole enää merkitystä. Enemmän lisääntymiseen vaikuttaa ominaisuudet lapsille miten luonnostaa tämä ulkonäköä mielyttävä ulkonäkö on tärkeä.

        Kyseinen asian kerroin naissukulaiselle kun harmitti häntä työpaikan miehen kaljuutuminen ja sanoin ettei sillä ominaisuudessa ole merkitystä enää kun naissukulaiseni ei voi enää lisääntyä.
        Kyseinen asia vetoaminen järkeen ei näissä tapauksissa pitöisi toimia eikä jäädä kiinni esim tässäkin kiinni siihen ominaisuuteen mitä olen esimerkiksi viestiketjussa olen sanonut. Kyllä ymmärsin suoraa haukkumisesi.

        Tulit vain haukkumaan tähän ketjuun.


    • Anonyymi

      Eiköhän nuokin ole ikä ja elämäntilanteestakin kiinni. Nuorena saattoi olla monta kertaa päivässä nykyään kerta tai muutama kerta viikossa.

      • Kyllähän esim nuorena on saattanut olla mutta silloin taso kohtaa eikä joudu kärsimään suhteen seksittömyydestä eikä taas toiselle se nautintoa tule seksi traumojen takia eli tultua raiskatuksi tai esim toisen kosketus on erityisherkälle vaikea koskea pelkästää kokea kipua tai peräti on aseksuaali vain halua mielyttää kyllä esim tämä on taas toisen ääripään asia kuin joka nauttiin seksistä joka taas poistaa masennusta myös tutkimuksien mukaankin. En siis missään nimessä voisi luopua vapaaehtoisesti seksistä näiden takia tai esim toisten päin voisi pakottaa nauttimaan yllätyin kuinka esim

        randombypasser tai prisessani ihan voisi seurustella keskenää, tietäen molemmilla ei ole minkäänlaista ylikorostutta ja tarvetta seksiin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllähän esim nuorena on saattanut olla mutta silloin taso kohtaa eikä joudu kärsimään suhteen seksittömyydestä eikä taas toiselle se nautintoa tule seksi traumojen takia eli tultua raiskatuksi tai esim toisen kosketus on erityisherkälle vaikea koskea pelkästää kokea kipua tai peräti on aseksuaali vain halua mielyttää kyllä esim tämä on taas toisen ääripään asia kuin joka nauttiin seksistä joka taas poistaa masennusta myös tutkimuksien mukaankin. En siis missään nimessä voisi luopua vapaaehtoisesti seksistä näiden takia tai esim toisten päin voisi pakottaa nauttimaan yllätyin kuinka esim

        randombypasser tai prisessani ihan voisi seurustella keskenää, tietäen molemmilla ei ole minkäänlaista ylikorostutta ja tarvetta seksiin.

        No hankala minun toisten puolesta mitään puhua. En ole kokenut tuollaista.Tietysti on aikoja elämässä missä ne halut ei kohtaa syystä tai toisesta mutta eiköhän se ole ihan luonnollista. Ei seksi saa olla liian suuressa roolissa suhteessa. Toki se monesti tuo sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta ja lähentää suhdetta. Varmaan siksi sitä suhteen alussa niin paljon onkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hankala minun toisten puolesta mitään puhua. En ole kokenut tuollaista.Tietysti on aikoja elämässä missä ne halut ei kohtaa syystä tai toisesta mutta eiköhän se ole ihan luonnollista. Ei seksi saa olla liian suuressa roolissa suhteessa. Toki se monesti tuo sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta ja lähentää suhdetta. Varmaan siksi sitä suhteen alussa niin paljon onkin.

        ” Ei seksi saa olla liian suuressa roolissa suhteessa”

        kyllä se nyt vaan olla minusta se olisi hyväkin suhteissa jossa toisen pitää onnellisena seksillä, että voi surua helpottaa onnellisuuden nautinolla seksi poistaa masennusta tutkimuksien mukaan, mutta jos siitä ei nauti eihän se mikään järkevä ole edes pyrkiä suhteeseen seksillä, jos ei koe seksiä tarpeellisena.

        samankaltaiset ihmiset pystyy kunnioittaa toisen koskettomuutta, koskettamista, siten miten ne kohtaavat ja ymmärtävät. Tämä tuottaa kipua tai tämä on ahdistavaa tai tämä on mukavaa. Esim seksistä tykkäävä se ei ole vaikea antaa toisen purkaakseen vaikka toinen ei tahtoisi kuin ymmärtää nautinnosta sitä voi antaa ilman että itse just nauttisi sillä hetkellä. Pihtaamista ei esiinny tällein.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        ” Ei seksi saa olla liian suuressa roolissa suhteessa”

        kyllä se nyt vaan olla minusta se olisi hyväkin suhteissa jossa toisen pitää onnellisena seksillä, että voi surua helpottaa onnellisuuden nautinolla seksi poistaa masennusta tutkimuksien mukaan, mutta jos siitä ei nauti eihän se mikään järkevä ole edes pyrkiä suhteeseen seksillä, jos ei koe seksiä tarpeellisena.

        samankaltaiset ihmiset pystyy kunnioittaa toisen koskettomuutta, koskettamista, siten miten ne kohtaavat ja ymmärtävät. Tämä tuottaa kipua tai tämä on ahdistavaa tai tämä on mukavaa. Esim seksistä tykkäävä se ei ole vaikea antaa toisen purkaakseen vaikka toinen ei tahtoisi kuin ymmärtää nautinnosta sitä voi antaa ilman että itse just nauttisi sillä hetkellä. Pihtaamista ei esiinny tällein.

        Aikaisemmassa elämäni eri vaiheissa yritin parantaa maailmaa panemalla. Panin melkein jokainen päivä, usein kauniita ja halukkaita naisia. Olen huomannut ettei se parantanut maailmaa. Hetken helpotusta saa kyllä, myös niitä ihania ja hyviä kokemuksia.

        Nykyisin en laita liikaa painoarvoa seksuaalisuudelle, sillä voi olla myös haitallisia vaikutuksia muuhun elämään. Toisaalta mukavahan se on välillä "hurjastella", jos siitä ei jää traumoja(huonoja mielenyhtymiä) kummallekaan osapuolelle.

        Teinirakkauden aika on jo ohi, näin kypsemmässä iässä kaikki on hankalampaa.
        Tasapaino, se on hyvä sana.

        AV


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        ” Ei seksi saa olla liian suuressa roolissa suhteessa”

        kyllä se nyt vaan olla minusta se olisi hyväkin suhteissa jossa toisen pitää onnellisena seksillä, että voi surua helpottaa onnellisuuden nautinolla seksi poistaa masennusta tutkimuksien mukaan, mutta jos siitä ei nauti eihän se mikään järkevä ole edes pyrkiä suhteeseen seksillä, jos ei koe seksiä tarpeellisena.

        samankaltaiset ihmiset pystyy kunnioittaa toisen koskettomuutta, koskettamista, siten miten ne kohtaavat ja ymmärtävät. Tämä tuottaa kipua tai tämä on ahdistavaa tai tämä on mukavaa. Esim seksistä tykkäävä se ei ole vaikea antaa toisen purkaakseen vaikka toinen ei tahtoisi kuin ymmärtää nautinnosta sitä voi antaa ilman että itse just nauttisi sillä hetkellä. Pihtaamista ei esiinny tällein.

        Kummallinen ajatus että se seksi olisi se syy miksi pyritään suhteeseen. Lähtökohtana kuitenkin kumppanius ja rakkaus. Tietysti seksi on osa suhdetta. Mutta minusta se on paljon muutakin. Sekä tuossahan on sekin että jos on pitkässä suhteessa joka alkanut silloin nuorena. Niin molempien ajatusmaailma muuttunut vuosien varrella . Ei lähes 40 mies pysty palautumaan niin nopeasti kuin 20.
        Hellyyttä ja läheisyyttä voi olla muutenkin. Toisen onnellisena pitäminen seksillä.Jos ihminen ei ole onnellinen suhteessa ei se seksikään sitä muuta. Nuo on asioita jotka pitää puhua kumppanin kanssa. Puhut pihtaamisesta. Voi olla aikoja ettei toinen vaan kykene tai tunne oloaan hyväksi. Ei jaksa, ei huvita. Sitäkin pitää kunnioittaa. Ei se painostaminen kenenkään haluja lisää tai kiristäminen että miksi et halua seksiä. Siellä voi olla joku muu asia taustalla mikä hiertää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallinen ajatus että se seksi olisi se syy miksi pyritään suhteeseen. Lähtökohtana kuitenkin kumppanius ja rakkaus. Tietysti seksi on osa suhdetta. Mutta minusta se on paljon muutakin. Sekä tuossahan on sekin että jos on pitkässä suhteessa joka alkanut silloin nuorena. Niin molempien ajatusmaailma muuttunut vuosien varrella . Ei lähes 40 mies pysty palautumaan niin nopeasti kuin 20.
        Hellyyttä ja läheisyyttä voi olla muutenkin. Toisen onnellisena pitäminen seksillä.Jos ihminen ei ole onnellinen suhteessa ei se seksikään sitä muuta. Nuo on asioita jotka pitää puhua kumppanin kanssa. Puhut pihtaamisesta. Voi olla aikoja ettei toinen vaan kykene tai tunne oloaan hyväksi. Ei jaksa, ei huvita. Sitäkin pitää kunnioittaa. Ei se painostaminen kenenkään haluja lisää tai kiristäminen että miksi et halua seksiä. Siellä voi olla joku muu asia taustalla mikä hiertää.

        Ja, kuinkahan montaa naista sana seksi jopa ärsyttää maailmassa jossa ne miehet olisivat hiljaisesti seksiä vonganneet, ja kun sitä olisivat saaneet ei nainen olisi siitä nauttinut?
        Paineen poistoa, hyväntekeväisyyttä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja, kuinkahan montaa naista sana seksi jopa ärsyttää maailmassa jossa ne miehet olisivat hiljaisesti seksiä vonganneet, ja kun sitä olisivat saaneet ei nainen olisi siitä nauttinut?
        Paineen poistoa, hyväntekeväisyyttä.

        AV

        Naiset yleensä laulavat seuraavaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=svHeFdSvPL0

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja, kuinkahan montaa naista sana seksi jopa ärsyttää maailmassa jossa ne miehet olisivat hiljaisesti seksiä vonganneet, ja kun sitä olisivat saaneet ei nainen olisi siitä nauttinut?
        Paineen poistoa, hyväntekeväisyyttä.

        AV

        Tuokin tuntuu olevan asia mitä odotetaan naisilta. Että naisten pitää täyttää miehen halut vaikkei sillä hetkellä kiinnostaisi. Mutta toimiiko se toisin päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin tuntuu olevan asia mitä odotetaan naisilta. Että naisten pitää täyttää miehen halut vaikkei sillä hetkellä kiinnostaisi. Mutta toimiiko se toisin päin?

        Toimii, mutta naiset ovat usein estyneitä omassa naisen kuplassaan.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikaisemmassa elämäni eri vaiheissa yritin parantaa maailmaa panemalla. Panin melkein jokainen päivä, usein kauniita ja halukkaita naisia. Olen huomannut ettei se parantanut maailmaa. Hetken helpotusta saa kyllä, myös niitä ihania ja hyviä kokemuksia.

        Nykyisin en laita liikaa painoarvoa seksuaalisuudelle, sillä voi olla myös haitallisia vaikutuksia muuhun elämään. Toisaalta mukavahan se on välillä "hurjastella", jos siitä ei jää traumoja(huonoja mielenyhtymiä) kummallekaan osapuolelle.

        Teinirakkauden aika on jo ohi, näin kypsemmässä iässä kaikki on hankalampaa.
        Tasapaino, se on hyvä sana.

        AV

        Noh itsehän hommasin panosuhteen erikseen kun ei se halunnut suhteeseen mutta edellytys oli tottakai jos löytää kumppanin jättää toisen rauhaa. Näin toimin kumia se käytti. Lopetin tottakai kun miehen löysin ja just taas minua ei sukupuolet kiinnostanut niin halusin pysyvämmän suhteen ja minä kärsin henkisesti, esim joku mies petti vaimoaan kanssani ilman että tiesin vasta kun tapahtuman jälkeen. Olin sitä mieltä parhainta olisi vain panosuhde, jos ei löydy pysyvää suhdetta eikä tulisi tautua. Minulla oli pelkkä panosuhde muutaman kuukauden kuin olisin ollut kaikkien höylättävänä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh itsehän hommasin panosuhteen erikseen kun ei se halunnut suhteeseen mutta edellytys oli tottakai jos löytää kumppanin jättää toisen rauhaa. Näin toimin kumia se käytti. Lopetin tottakai kun miehen löysin ja just taas minua ei sukupuolet kiinnostanut niin halusin pysyvämmän suhteen ja minä kärsin henkisesti, esim joku mies petti vaimoaan kanssani ilman että tiesin vasta kun tapahtuman jälkeen. Olin sitä mieltä parhainta olisi vain panosuhde, jos ei löydy pysyvää suhdetta eikä tulisi tautua. Minulla oli pelkkä panosuhde muutaman kuukauden kuin olisin ollut kaikkien höylättävänä.

        Siis sukupuolitaudit ei kiinnostanut halusin pysyvämmän suhteen. Miksi myös hommasin sen panosuhteen.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Noh itsehän hommasin panosuhteen erikseen kun ei se halunnut suhteeseen mutta edellytys oli tottakai jos löytää kumppanin jättää toisen rauhaa. Näin toimin kumia se käytti. Lopetin tottakai kun miehen löysin ja just taas minua ei sukupuolet kiinnostanut niin halusin pysyvämmän suhteen ja minä kärsin henkisesti, esim joku mies petti vaimoaan kanssani ilman että tiesin vasta kun tapahtuman jälkeen. Olin sitä mieltä parhainta olisi vain panosuhde, jos ei löydy pysyvää suhdetta eikä tulisi tautua. Minulla oli pelkkä panosuhde muutaman kuukauden kuin olisin ollut kaikkien höylättävänä.

        Voi sen elämän mieltää noinkin, mutta miksi vi..ssa haluat synnyttää koko sen vajeen mistä Suomi kärsii?

        AV


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Noh itsehän hommasin panosuhteen erikseen kun ei se halunnut suhteeseen mutta edellytys oli tottakai jos löytää kumppanin jättää toisen rauhaa. Näin toimin kumia se käytti. Lopetin tottakai kun miehen löysin ja just taas minua ei sukupuolet kiinnostanut niin halusin pysyvämmän suhteen ja minä kärsin henkisesti, esim joku mies petti vaimoaan kanssani ilman että tiesin vasta kun tapahtuman jälkeen. Olin sitä mieltä parhainta olisi vain panosuhde, jos ei löydy pysyvää suhdetta eikä tulisi tautua. Minulla oli pelkkä panosuhde muutaman kuukauden kuin olisin ollut kaikkien höylättävänä.

        Mulle seksi taas linkittyy suoraan rakkauteen. En pystyisi edes ajattelemaan mitään panosuhdetta. Oikeastaan en koe ihmistä edes kiihottavana vasta kun minulla tunteita häntä kohtaan. Eli me kaikki koetaan seksuaallisuus niin erilailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle seksi taas linkittyy suoraan rakkauteen. En pystyisi edes ajattelemaan mitään panosuhdetta. Oikeastaan en koe ihmistä edes kiihottavana vasta kun minulla tunteita häntä kohtaan. Eli me kaikki koetaan seksuaallisuus niin erilailla.

        Kyllä, miehet voivat haluta naista pelkkänä seksuaalisena kohteena, naiset siihen harvoin kykenevät vaan taustalla on toivo jostain muusta jatkuvammasta suhteesta.
        Mies, joka tuon tietää jakaa naiset kahteen kastiin, ne jotka ovat arvostuksen arvoisia(ei jatkoon) ja ne jotka antautuvat miehen haluihin(ovat tehneet niin usein).
        Elämä on.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, miehet voivat haluta naista pelkkänä seksuaalisena kohteena, naiset siihen harvoin kykenevät vaan taustalla on toivo jostain muusta jatkuvammasta suhteesta.
        Mies, joka tuon tietää jakaa naiset kahteen kastiin, ne jotka ovat arvostuksen arvoisia(ei jatkoon) ja ne jotka antautuvat miehen haluihin(ovat tehneet niin usein).
        Elämä on.

        AV

        Niin no itse en ole koskaan arvostanut miehiä jotka harrastaa yhdenillan suhteita. Jokainen tavallaan. En ole pitänyt heitä parisuhde materiaalina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no itse en ole koskaan arvostanut miehiä jotka harrastaa yhdenillan suhteita. Jokainen tavallaan. En ole pitänyt heitä parisuhde materiaalina.

        Mitä ilmeisemmin olet sinkku:)
        Miehet ovat oriita, ne täytyy pystyä kesyttämään:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ilmeisemmin olet sinkku:)
        Miehet ovat oriita, ne täytyy pystyä kesyttämään:)

        AV

        En ole sinkku. Sekin väärin. Puhuin tuolla pitkästä suhteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sinkku. Sekin väärin. Puhuin tuolla pitkästä suhteesta.

        Ok, eli kaikki hyvin.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, eli kaikki hyvin.

        AV

        En ymmärrä tuota ihmisten painostamista seksiin ja yhden illalla juttuihin. Ihan niinkuin ne olisivat jotain pakollisia asioita joita jokaisen pitäisi kokeilla. Ollakseen normaali. Maaima jotenkin
        Vääristynyt ja pyörii seksin ympärillä epäterveellä tavalla. Anteeksi jos en ole koskaan halunnut harrastaa tuntemattoman kanssa seksiä. Yksi kokemus sen tapaisesta nuorempana. Ja ällöttää vieläkin. Lopetin koko touhun kesken kun tuli paha olla koko asiasta. En ymmärrä miten ihmiset pystyy siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sen elämän mieltää noinkin, mutta miksi vi..ssa haluat synnyttää koko sen vajeen mistä Suomi kärsii?

        AV

        Eiköhän se johdu siitä että minä teen lapsia koska haluan lapsia ja tykkään lasten kanssa tehdä asioita ja huolehtia niistä. En minä voi mitään että suurin osa ihmisistä on saanut painolastiksi tai kokee syylisyyttä, ettei lapsia voi tehdä ilman että pystyy” elättämään ne”. Taas koen lapsen etten minä jätä onnellisuutta varallisuuteni varaan koska uskon ilman varallisuutta kuin minutkin on kasvatettu, ilman lapsia olin itsetuhoinen koska minulla ei ollut merkitystä sain elämisen halun kun sain merkityksen elämälle kuin aina toivonut saada perheen ja nähnyt sisarukset tukiverkostona sisarukselleen. Enkä halunnut edes miestä joka ei halunnut lapsia koska olin sitä mieltä mieskin pitää haluta lapsia, koska en halunnut isätöntä lasta.

        Minulle siis on ollut tärkeätä mies halunnut minut ja lapset myös tein raskauden keskeytyksen kun ei halunnut lasta suhteen alussa. Enkä taas halunnut että teen vasten toisen tahtoa lastakaan sitoakseni itseeni mutta asiahan vaikutti minuun silloin itsetuhoisesti itseeni koska minulla jo oli erittäin vaikeaa tehdä toisen tahdon mukaan kuin moraalinivastaisesti myös tunteitteni vastaisesti keskeyttää raskaus, piti olla sitoutunut joka ei halunnut perhettä mutta ei halunnut luopua minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, miehet voivat haluta naista pelkkänä seksuaalisena kohteena, naiset siihen harvoin kykenevät vaan taustalla on toivo jostain muusta jatkuvammasta suhteesta.
        Mies, joka tuon tietää jakaa naiset kahteen kastiin, ne jotka ovat arvostuksen arvoisia(ei jatkoon) ja ne jotka antautuvat miehen haluihin(ovat tehneet niin usein).
        Elämä on.

        AV

        Miten nyt kukakin on nuo asiat kokenut. Mä kun oman kokemukseni pohjalta totean, että miehet eivät kykene pelkkään panemiseen, vaan ne penteleet haluavat aina parisuhteen, vaikka asia kuinka olisi etukäteen toisin sovittu. Rasittavaa!


    • No se riippuu niin monesta eri tekijästä..
      Onko partnerina uusi tuttavuus tai tutumpi jota haluaa ja himoitsee,
      Onko mikä aika kuukaudesta, nyt just on mensuunisateet päällä nii seksihommat muistuttais verilöylyä.. mikä ei toki haittaa sinällään, mut pyykkiä olis tiedossa🤔😃
      Sit taas jossain kohtaa kiertoa ei vois vähempää panettaa, ku toisinaan PMS on semmonen et tekis mieli vaan kiipeillä seinille ja purra päitä irti (jollonka seksi on vihoviimenen asia mielesä), kun taas ovulaation aikaan ei välttämättä haluis muuta tehäkkään ku naija menemään..
      Ja onko stressiä ja sitä ja tätä ja tota..
      Eli eli, ei mulla oo sillai mitään tiettyä määrää seksiä tietylle ajanjaksolle, mikä pitäs saaha täyteen..

      Sit toisekseen, en tarvitse mitään paritusta, että danke schön vaan😃 enkä edes etsi parisuhdetta tällä hetkellä.
      Joku kevyempi "netflix & chill" -suhde olis ihan jees, minkälainen mulla tuossa olikin, mutta valitettavasti päättyi. (Ja joo, katottiin me kyllä sitä netflixiäkin välillä, vaikka tuo termi ei sitä varsinaisesti tarkoita😃)

      • Anonyymi

        Tästä sivusta totean, näin täysin aiheesene liittymättä, mutta viestiisi liittyen. Mä ole nmonesti ihmetellyt miten eritavoin tuo hormonitoiminta eri naisilla vaikuttaa mm. seksuaaliviettiin. Se on ihan outoa, kun välillä huomaa, että toisilla asiat menee likimain käänteisesti itseen katsoen. Se on jotenkin vaan outoa, miten eri tavalla tuo eri yksilöihin vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Ehkä joka toinen päivä suhteessa ollessa. Työ vaatii veronsa ja jos joka päivä, voi mennä rutiiniksi.
      Väsyneen miehen herättää hepenet ja kiinni tarttuminen siihen. Tai takapuolen tyrkytys keittiössä. Molemmista kiinni, itse voi vaikuttaa kuitenkin.

    • Anonyymi

      Kerrotko mies joka esiintyy kahdeksan-yhdeksän lapsen äitinä vielä vähän tätä taustatarinaasi, on niin mielenkiintoinen

      • Anonyymi

        Olemme kantasuomalainen ydinperhe ja hiukset on puoleen väliin pakaroita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme kantasuomalainen ydinperhe ja hiukset on puoleen väliin pakaroita

        Hiukset peittää siis puolet persausta, nyt voi mennä nukkumaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiukset peittää siis puolet persausta, nyt voi mennä nukkumaan

        Ei haittaa että on vähän pitemmät🫧😅
        En ole mies.


    • Anonyymi

      Joka päivä. 😊🤗🤩
      Tänne mies. Näytä genitaalit. N A M.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe