Suomi24 muuttuu maksulliseksi

Anonyymi-ap

Iltasanomien sivuilta sen luin, että suomen suosituin sivu on nyt maksullinen. Joka viestin jälkeen rapsahtaa kasku tilille. Siinä voi olla aikamoinen summa maksettavana, kun tulee luottokortin lasku.

42

790

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä niin sanotaan?

    • Mainiota, yksi hömpötys jää pois. Ja voi keskittyä ilmaisiin hömpötyksiin.

      • Ainakin ylilauta ja facebook ovat muuttumassa maksullisiksi, oikeasti, sen luin eilen. Joten itseltäni loppuu sitten facebookin käyttö kokonaan. Ylilautaa en edes lue.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ainakin ylilauta ja facebook ovat muuttumassa maksullisiksi, oikeasti, sen luin eilen. Joten itseltäni loppuu sitten facebookin käyttö kokonaan. Ylilautaa en edes lue.

        Lopetin naamakirjan käytön jo vuosia sitten. Ainoa nykyaikainen sovellus, mitä käytän on whatsapp.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin naamakirjan käytön jo vuosia sitten. Ainoa nykyaikainen sovellus, mitä käytän on whatsapp.

        >simiti<

        Mullakin ollut tauolla useammankin kerran, enpä mä sillä paljon mitään tee. Hyvin on vähäistä käyttö ja tarve. Mä en ole rekisteröitynyt kuin tänne tällä nimimerkillä ja faceen, siinäpä ne mun somet onkin. Face jää pois, kun maksullisuus saapuu, sitten jää enää tämä. 😅

        Tämä kun jää pois on vielä sähköposti ja sms. 😂


      • Huitale kirjoitti:

        Mullakin ollut tauolla useammankin kerran, enpä mä sillä paljon mitään tee. Hyvin on vähäistä käyttö ja tarve. Mä en ole rekisteröitynyt kuin tänne tällä nimimerkillä ja faceen, siinäpä ne mun somet onkin. Face jää pois, kun maksullisuus saapuu, sitten jää enää tämä. 😅

        Tämä kun jää pois on vielä sähköposti ja sms. 😂

        Mistä tulikin mieleen, että täytyy muistaa ilmoittaa facekavereille sitten poistuvansa fb käyttäjistä ja päivittää muut yhteystiedot ketkä haluaa yhteyttä vielä pitää.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mullakin ollut tauolla useammankin kerran, enpä mä sillä paljon mitään tee. Hyvin on vähäistä käyttö ja tarve. Mä en ole rekisteröitynyt kuin tänne tällä nimimerkillä ja faceen, siinäpä ne mun somet onkin. Face jää pois, kun maksullisuus saapuu, sitten jää enää tämä. 😅

        Tämä kun jää pois on vielä sähköposti ja sms. 😂

        On vielä kuule Youtube, jossa palstalaiset vois tehdä videoita päivän tapahtumista ja niistä alkais tienaan, kunhan saa riittävästi näyttökertoja videoilleen ja kanavan tilaajia.
        Ihan tuollainen maalla asuva ukon käppyräkin, joka kuvaa jokapäiväistä elämäänsä, johon sisältyy erilaisia töitä ja kommelluksia, niin on yli 50 000 tilaajaa ja joka videolla tuhansia katselukertoja ja yli 80 000€ tubettamisella vuodessa tienanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On vielä kuule Youtube, jossa palstalaiset vois tehdä videoita päivän tapahtumista ja niistä alkais tienaan, kunhan saa riittävästi näyttökertoja videoilleen ja kanavan tilaajia.
        Ihan tuollainen maalla asuva ukon käppyräkin, joka kuvaa jokapäiväistä elämäänsä, johon sisältyy erilaisia töitä ja kommelluksia, niin on yli 50 000 tilaajaa ja joka videolla tuhansia katselukertoja ja yli 80 000€ tubettamisella vuodessa tienanut.

        Heh, no minun arkea tuskin kukaan jaksaisi katsella. Tietysti ehkä unilääkkeeksi hetkittäin. Mutta aika hyvät tienestit miehellä, täytyy sanoa. 👍


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Heh, no minun arkea tuskin kukaan jaksaisi katsella. Tietysti ehkä unilääkkeeksi hetkittäin. Mutta aika hyvät tienestit miehellä, täytyy sanoa. 👍

        Juu, vielä sellaista tekemistä mitä tekee mielellään, saa päättää mitä tekee ja on enemmän harrastus, kuin työ, vaikka työhommia videolla esitetään, mut ne ei ole kenenkään toisen määräämiä, kuten työpaikalla, jossa tehdään palkkatyötä-
        Mut tosissaan, vaatii kyllä työtä ja vaivaa, että saa youtube kanavalle yli 50 000 tilaajaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, vielä sellaista tekemistä mitä tekee mielellään, saa päättää mitä tekee ja on enemmän harrastus, kuin työ, vaikka työhommia videolla esitetään, mut ne ei ole kenenkään toisen määräämiä, kuten työpaikalla, jossa tehdään palkkatyötä-
        Mut tosissaan, vaatii kyllä työtä ja vaivaa, että saa youtube kanavalle yli 50 000 tilaajaa.

        Varmasti vaatii, luulen että olisin itse liian laiska miettimään mitähän ne muut nyt katselisi ja kuvaamaan vielä kaiken ja puhumaan samalla. Minä en paljon juttele tehdessäni. 🙂

        Mutta hatunnosto hänelle. 👒"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin naamakirjan käytön jo vuosia sitten. Ainoa nykyaikainen sovellus, mitä käytän on whatsapp.

        >simiti<

        Onhan noita kaheleita myös täällä ?


    • Anonyymi

      Lisäksi kaikista yli 160 kirjaimen kommentista joutuu myös maksamaan.

    • Aivan varmasti näin. Tänne ei jäisi ketään, jos niin tehtäisiin. Mainosrahotteinen tämä sivusto on kuten näkyy.

    • Anonyymi

      Aloittaja keksii ihan omiaan. Suomi24 sähköposti tuli maksuliiseksi, siihen taitaa aloittaja sekoittaa suomi24 keskustelupalstan, eikä iltasanomissa ole asiasta mitään mainittu, kokeile vaikka google hakua, niin ei löydy suomi24 keskustelun muuttumista maksulliseksi.

      • Anonyymi

        Haukkuvat ja toisia herjaavat viestit pitäis olla maksullisia, koska ne menee syyttömien niskaan! Jos käytetään ihmisten nimiä ja kirjaimia, ne potäis poistaa automaattisesti ja kaksinkertainen maksu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukkuvat ja toisia herjaavat viestit pitäis olla maksullisia, koska ne menee syyttömien niskaan! Jos käytetään ihmisten nimiä ja kirjaimia, ne potäis poistaa automaattisesti ja kaksinkertainen maksu!

        Ei sellaisia viestejä pitäisi edes julkaista. Mutta suolella vain klikkaukset ratkaisevat. Ei moraali.

        >simiti<


    • Ainakin IS, IL ja yle kertoo että ylilaidasta tulee maksullinen. Mä en oo koskaan ylilautaa lukenu, mutta paljon siitä puhetta kuule. Että onko se hyvä ja saako sieltä enemmän vastauksia kun täältä. En mä viesteistä maksais, mutta hyvistä vastauksista vois vähän.

    • Anonyymi

      Ihan mielenkiinnosta viestisin, jos saan aina vastapalloon kaskun sähköpostiini.🤣

      • Anonyymi

        Kasku menee suoraan tilille josta sen voi tarvittaessa nostaa 😄


      • Anonyymi

        Ja niissä on kuulkaa sitten sisältöä!!

        Kaski päivässä pitää lääkärin loitolla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niissä on kuulkaa sitten sisältöä!!

        Kaski päivässä pitää lääkärin loitolla !

        Siinä tulikin ensimmäinen 🤣


    • Kaskua tutkiessanne muistakaa, että bonuskortilla saa alennusta. Laskekaa myös kuukauden kirjoitetut rivimäärät tarkkaan. Voitte saada paljousalennusta.

      Varokaa kuitenkaan ylittämästä teille annettua maksimirivimäärää, koska ylenpalttisesta kirjoittelusta ja palstalla lorvimisesta tulee sakkoa! Sellaisesta holtittomuudesta seuraa myös keppiä ja kuritusta.

      Tähän voisin vielä huomautella, ettei Ylilaudalla mene kovinkaan hyvin. Viimeisen uutisoinnin ansiosta, siellä aktiiviset palstalaiset saavat varmasti hepulikohtauksia ja kiukkupotkuraivareita.

      • Kannattaa muistaa myös ekologisuus. Ihan turha on aina kirjoitella uusia juttuja, kun voi kierrättää sekä omia vanhoja ja muidenkin juttuja. Puhkikulunut juttu voi olla trendikäs.


      • scrg kirjoitti:

        Kannattaa muistaa myös ekologisuus. Ihan turha on aina kirjoitella uusia juttuja, kun voi kierrättää sekä omia vanhoja ja muidenkin juttuja. Puhkikulunut juttu voi olla trendikäs.

        Suosittelen myös juttujen kierrättämistä/ lainaamista muilta palstoilta, ettei omat ideat kulu loppuun. Pääasia on, että antaa itsestään fiksun kuvan, eikä tee jatkuvasti tyhmiä kirjoitsvirheitä. Joku oikeinkirjoitusnatsi voisi vielä raivostua niistä. 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Suosittelen myös juttujen kierrättämistä/ lainaamista muilta palstoilta, ettei omat ideat kulu loppuun. Pääasia on, että antaa itsestään fiksun kuvan, eikä tee jatkuvasti tyhmiä kirjoitsvirheitä. Joku oikeinkirjoitusnatsi voisi vielä raivostua niistä. 😂

        Minä luen sekä MeNaiset-lehteä että vauva-palstaa ja lainaan kaiken sieltä. Esimerkiksi aiheesta "Pitääkö jauhenliha pestä" on tarinoitu jo hyvän matkaa yli 2000 kertaa pian kymmenen vuoden ajan. Tuon jos itse olisi kirjoittanut niin melkoinen kasku lankeaisi.


      • scrg kirjoitti:

        Minä luen sekä MeNaiset-lehteä että vauva-palstaa ja lainaan kaiken sieltä. Esimerkiksi aiheesta "Pitääkö jauhenliha pestä" on tarinoitu jo hyvän matkaa yli 2000 kertaa pian kymmenen vuoden ajan. Tuon jos itse olisi kirjoittanut niin melkoinen kasku lankeaisi.

        Tuo on klassinen vauva-palstan ketju. Muistaakseni ehdotin siellä jauhelihalle Fairy - ja juuriharjapesua.
        Samalta palstalta muistuu myös vanukas-ketju, tampooninkoru-ketju ja Munsalan kansallispuku-ketju. Nuo ketjut taitavat olla vieläkin "elossa'.
        Kyllä vanhoissa ketjuissa on voimaa.
        Hauskoja aikoja. 😃


      • scrg kirjoitti:

        Minä luen sekä MeNaiset-lehteä että vauva-palstaa ja lainaan kaiken sieltä. Esimerkiksi aiheesta "Pitääkö jauhenliha pestä" on tarinoitu jo hyvän matkaa yli 2000 kertaa pian kymmenen vuoden ajan. Tuon jos itse olisi kirjoittanut niin melkoinen kasku lankeaisi.

        Tämä oli yllättävää🤔 koskas nostat tilasto sivuston ylös vähäisestä syntymästä


      • valtakunta kirjoitti:

        Tämä oli yllättävää🤔 koskas nostat tilasto sivuston ylös vähäisestä syntymästä

        Lainaan myös tilastokeskusta. Enhän mä siinä ketjussakaan oikeastaan tuota mitään omaa, siis sellaista, jossa olisin asioista jotain. En monestikaan ole mitään mieltä mistään ja vaikka olisinkin niin mitäpä se muille kuuluu ja ketäpä se kiinnostaisi.

        Väestöketjujen (viimeisin ei ole eka) yksi siemem oli lähinnä ajatus siitä että muutosten keskellä elävä ei välttämättä tunnista muutoksia ajan suhteen jotka tapahtuvat vaivihkaa ja vähitellen. Paljon omakohtaisesti koetuista muutoksista kun yksinkertaisesti liittyy siihen että ihminen itse ikääntyy ja muuttuu.


    • Anonyymi

      No jo tuli turinaa, täysin väärästä informoinnista! Iltis varmaan kiittää, ja mainostajat ovat tyytyväisiä saamastaan huomiosta. Se moniko heidän tuotteitaan ostaa, tuskin on suoraan mitattavissa.

      Mä henkilökohtaisesti käytän enemmän netiä hakupalveluna, jos jotain olen paitsi;
      niin tavaroiden kuin palveluidenkin kohdalta. Tosin viimeisin ostokseni tuli tehtyä sinkkupalstalla nähdystä mainoksesta; kasvihuone puutarhaani, kohtuullisen suurella alennuksella! Sikäli heräteostos, koska se ei ollut mitenkään ajankohtainen näin talven saapuessa! Joka tapauksessa mä olisin ostanut sellaisen joskus keväällä/kesällä.
      trollikka

    • Anonyymi

      Viinamiehen vitsailut taitaa loppua 😂

    • Anonyymi

      Siis mitä, mä oon ajatellut, että täällä kirjoittamisesta pitäis maksaa.

    • Anonyymi

      Ihan kuin korkeastikoulutetut ja korkeakoulu opiskelija tinderitytöt maksulliseksi siirtyvät

      • Anonyymi

        Ja jänskä elämä


    • Anonyymi

      "Joka viestin jälkeen rapsahtaa kasku tilille. "

      Minkälaisista aihealueista kaskuja rapsahtaa tilille? Ja onko ne kaikkien silmille sopivia? Kysyn vaan kun ajattelin myös lapselleni tilata joitakin kivoja kaskuja.

      - kiitos jo etukäteen vastauksesta.

      • Anonyymi

        Iltasatu tulee kaikille halusi h..vetti tai ei!


    • Mulla on aina ollut se mielikuva, että Ylilauta on pentujen ja teinien temmellyskenttä. Joskus kun on jostain linkistä eksynyt jollekin siellä olleelle "langalle", on kyseinen mielikuva vain vahvistunut entisestään.

    • Anonyymi

      Suomen suosituin on nyt maksullinen. Finger Porissa.

    • Anonyymi

      Aion pyytää, että muuttavat S24 maksulliseksi. Eiköhän se tulevaisuudessa siis sekin toteudu.

    • Suomi24-sähköposti on maksullinen. Luin Ilta lehden sivuilta, mutta juttu oli jo vuodelta 2019. Ei kai tää S24 muuten oo maksullinen, en ainakaan oo kuullu eikä mulle oo tullu tästä kommentoinnista mitään maksua. Mulla on sitä paitsi sähköposti ihan muualta ja se ei oo maksullinen, otin kun entinen muuttui maksulliseksi (sekään ei ollu täälät S24:stä).

    • Anonyymi

      https://www.is.fi/digitoday/art-2000009896628.html
      "WSJ: Jatkossa maksat Instagramin ja Facebookin käytöstä rahalla tai tiedoillasi.
      The Wall Street Journalin mukaan (maksumuuri) Meta esittää noin 10 euron kuukausimaksua Facebookin tai Instagramin käytöstä tietokoneella. Mobiililaitteissa hinta pomppaisi noin 13 euroon kuussa, koska Metan pitää maksaa Applen ja Googlen sovelluskaupoille osuudet sovellusten sisäisistä maksuista.
      Taustalla on Metan ympärillä kiristyvä silmukka Euroopassa. Euroopan unionin tuomioistuin päätti kesällä, että Metan palveluissaan kohdentama mainonta rikkoo edelleen lakia yhtiön aiemmin tekemistä muutoksista huolimatta. Kuluttajilta tulisi pyytää lupa sitä varten.
      Seurauksena Norjan tietosuojaviranomainen Datatilsynet ilmoitti alkavansa sakottaa Metaa miljoonalla kruunulla eli noin 87 927 eurolla päivässä tietosuojarikkomuksista."

      Siihen kyllä loppuu facebookin käyttö, jos siitä 10€/kk joutuu maksamaan.
      Joku voi todeta, ettei se paljon ole, kyllä on, koska kaikki on kallistunut ja koko ajan vaan uusia rahanmenoja keksitään, kuin ihmisillä olisi rahaa käytettävissä loputtomiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe