Tympisikö jos...

Anonyymi-ap

...käärijä kurkistaisi kieli pitkällä parvekenäkymässäsi?

https://www.lansivayla.fi/paikalliset/6326222

Ihan kyllä ymmärrän jos siinä tuntuu että oman asunnon fengshui tuosta kärsii. V..un molopää pottatukka väistämättä hiipisi mieleen aina parvekkeelle mennessä.

-harmiseikirj-

23

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jos tuo vähentää parveketupakointia, niin kannatan. 👍😄

• Anonyymi

Mjoo

Harmiksella on toisinaan juuri sellainen taju huumorista, joka vie meistä paatuneimmatkin kahville.

(naurua)

• Anonyymi

Perustelut

Olen toistuvasti törmännyt kummalliseen ilmiöön, joka on syntynyt kuin tyhjästä, täyttänyt hyvän osan arkitodellisuuden pinnasta, ja hivuttautunut jopa syvemmälle elämän kudokseen.

On nimittäin niin, että kun parodioi, niin parodiaansa ei tulisi sekottaa itseironiaa, sillä lopputuloksesta tulee irvokas.
        Suurille massoille millään tällaisella ei ole merkitystä.

(hirn)

• Anonyymi

jos ei toimi tiedonsiirtoyhteys eikä netti, niin ei kannata yrittää laittaa kaikkia erilaisia pistokkeita kaikenlaisiin erilaisiin pistorasioihin, kuten esimerkiksi jotain verkkokaapeliakaan tunkea johonkin voimavirta rasiaan ajatellen että tulee tehokkaampi netti kun enemmän virtaa eli ampeereja ja vollteja.

• Anonyymi

kyllä tympisi jos kurkistelisi.

• Anonyymi

No kieltämättä, voisi harmittaa ja ärsyttää. Onhan tuo aika levoton kuva.

Toisaalta, voi muuttaa miin kauaksi muista ihmisistä ettei lähimainkaan näy naapurin seinää. Aika moni kerrostalossa asuva asuu itselleen aivan väärässä asumismuodossa muutenkin. Kerrostalossa kun täytyy olla aika joustava muidenkin elämäntapoja kohtaan.

Kyllä mä tuosta yli pääsisin, jos olisi pakko tuollaisessa paikassa asua. Monikohan irvistelee tuolle kuvalle takaisin?

xLiner

• Anonyymi

Ärsyttäisikö jos drone tulisi pörräämään ikkunasi eteen ja pörisemään kuin vihainen ampiainen sähkömootteineen ikkunasi edessä tuijottamassa juuri sinuqa.

• Minusta tuo on hyvin harmillista että jonkun fanitus on mennyt ylitte. Varmasti harmittaisi katsella tuota irvistystä jos haluisi seurata vaan ihmisvilinää ja rentoutua juoda lämpimän kaakaon hyvässä seurassa.

• Mieluusti olisin muualla peräti muutaisim. Ei minun juttu.

• Anonyymi

Vantaan kaupunki teetti muraalin seinälle patsaan teon sijaan. Ehkä muraali kuvastaa Käärijää paremmin kuin patsas?

• Anonyymi kirjoitti:

Vantaan kaupunki teetti muraalin seinälle patsaan teon sijaan. Ehkä muraali kuvastaa Käärijää paremmin kuin patsas?

Patsaan voi vielä piilottaa helposti tai siirtää.

• Anonyymi

niin noilla droneillakin on joku rajansa että miten lähelle saisi mennä, ainakin jossain valtion sähkölaitoksissa eli ei saa mennä lähemmäksi kuin 50m niiden kanssa, vähän sama kuin ilmavoimien lentokoneet eivät saa lentää alle 300m siviilialueilla taisi olla raja noilla muistaakseni.

• Säikähtäisin.

• Ajattelin ensin oikeaa Käärijää. Säikähtäisin, jos hän omassa persoonassaan tulis kurkkaamaan vaikka mun ikkunasta. Mutta tuota muraalia en säikähtäis.

• Anonyymi

Hyi v.ttu miten törkeä. Kyllä tuon pitäisi olka sellaisessa paikassa, ettei häiritse niitä joita kyseinen henkilö ja hänen tuotantonsa ei innosta. En todellakaan ostaisi tai vuokraisi jos näkyisi tuo.

Sama kun Järkäsaaren Verkkokaupan vieressä oleva massiivinen kusijapatsas. Ällöttävä, kun edes kävelee ohi.

Kaupunkitaiteen pitäisi olla edes jonkun hyvän maun rajoissa. Graffititkin on esteettisempiä.

Kertoo suomalaisten paskasta mausta ja totaalisesta estetiikantajun puutteesta; uudet talotkin on kun suoraan jostain 70-luvun slummista legoväreillä "piristettynä".

• "Sama kun Järkäsaaren Verkkokaupan vieressä oleva massiivinen kusijapatsas."

Brysselissä on jo pitkään olleet MannekenPissit, Jeanneke Pissit ja nyt jopa Het Zinneket (koiraversio).

• Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

"Sama kun Järkäsaaren Verkkokaupan vieressä oleva massiivinen kusijapatsas."

Brysselissä on jo pitkään olleet MannekenPissit, Jeanneke Pissit ja nyt jopa Het Zinneket (koiraversio).

No miksei sitten tehdä sellaista, missä joku vääntää paskaa housut kintuissa keskellä katua?

Varsinainen sivistyksen mittapuu kyllä! Peukut sulle asiantuntemuksesta😆

• Anonyymi kirjoitti:

No miksei sitten tehdä sellaista, missä joku vääntää paskaa housut kintuissa keskellä katua?

Varsinainen sivistyksen mittapuu kyllä! Peukut sulle asiantuntemuksesta😆

Manneken Pis on aika kuuluisa, varsinkin jos on kertaakaan käynyt Brysselissä. Ennen omaa matkaani en tiennyt noista kuin Manneken Pisin. Hämmästyin että oli nuo kaksi muutakin versiota, ja ainakin koiraversion myös itse näin.

Paskapatsas olisi ehkä jo vähän liian mautonta.

• Mä en ole koskaan ihan ymmärtänyt tätä Käärijä-hypetystä. Tavallaan siinä mielessä oli ihan arvattavaa että menestyy viisuissa, koska siellä on jo vuosia menestyneet massasta poikkeavat kappaleet tai vaihtoehtoisesti massasta poikkeavat esiintyjät (kuten vaikka se Conchita Wurst). Mutta sitten kun markkinoille ilmaantuivat kaiken maailman käärijäkakut, käärijämuraalit ja vastaavat, niin meni mun mielestä överiksi. Eihän edes Loordin aikana mitään muraaleja maalailtu tai väsäilty Loordi-kakkuja.

• Anonyymi

Ei häiritsisi. Ei tule tuoijoteltua vastapäisen talon seiniä. Kun olen asunut kerrostalossa, niin on ollut verhot ja kaihtumet ikkunoissa ja parvekkeellakin näkösuojaa ja viihtyisyyttä.

• Anonyymi

Toihan on hyvä maamerkki. Se talo jossa on Käärijän kuva.
      Miksei olisi Katri-Helena talo, Bess- talo, Antti Tuisku- talo ja vaikka Kekkos talo?

• Anonyymi

tuli ilkeä portti-kongi-ilmoitus, vihainen king-kongi vilahti ruudussani

• Anonyymi

ajattelisin itse että joo kyllä joku tyttö mahtuisi asumqaaqn tänne, jqa hyvä tietokonekin itselle, mutta... jos vessavuorot jne... herätyskello soimaan milloin on oms kakkavuorosi..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      173
      1445
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1039
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      660
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    Aihe