Vuosi sitten

Anonyymi-ap

Palsta oli tasokkaampi ja viihdyttävämpi. Mitä on tapahtunut?

36

474

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhteiskuntaan hiipivä moraalinen ja henkinen rappio tietysti näkyy ihan kaikilla alueilla, miksei sitten sinkut-palstallakin.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Viimeisen vuoden aikana jatkuva Venäjä-spämmisi on laskenut palstan tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisen vuoden aikana jatkuva Venäjä-spämmisi on laskenut palstan tasoa.

        Voi voi :) ala sinä spämmäämään taskkaampia avauksia palastalle jos kykenet :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Sinä oot tosiaankin palstan henkisen rappion lisääjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot tosiaankin palstan henkisen rappion lisääjä

        Desantti-harmiksen syvin olemus.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­N­­­y­­m­­f­o­m­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Sinä heti kun tulit niin taso laski.

    • Anonyymi

      Aloittaja laskee keskustelun tasoa aina kun kirjoittaa kirjaimenkin noin -32 prosen5ia

    • Anonyymi

      Mutta niin kuukausikin on nykyteknologiassa jo muinaishistoriaa, katsos aloittaja, elämä etenee, älä elä kivikaudella..

    • Anonyymi

      vuoden vanha dinosaurus itkee yksinäisyyttään ja peittelee peitoilla luitaan...

    • Anonyymi

      Tännekin on eksynyt tuota erehtymätöntä, kaikkitietävää ja kohteliasta ylilaudan nuorisoa.

      Siitä se johtuu. Jos vanhat merkit pitävät paikkaansa, niin kohta saavat täälläkin keskustella keskenään. Tietenkin kaikesta muusta, paitsi sinkkujen elämästä.

    • Anonyymi

      Mjaa

      Kummallista.

      Jos minulta voisi kysyä, niin vastaisin että ei ole mitään muutosta, muuttuvaa tai muuttumatonta.

      Seinäkellostani nimittäin on patteri uupunut, uuvahtamassa, tai jopa poissa.

      (reps)

    • Mitä täällä tapahtui vielä vuosi sitten? Siis mikä mielestäsi oli niin hurjan tasokasta ja viihdyttävää?

      • Anonyymi

        Palstalaisista ei puhuta tarpeeksi 😢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstalaisista ei puhuta tarpeeksi 😢

        Voithan toki puhua itsestäsi ja tehdä meidät muut iloisiksi. 🙂


    • Veikkaus sen puolesta että oppimisprosessi on pahasti pysähtyneessä tilassa hyvinkin monella täällä, voisin sanoa selkosuomellakin mutta en viitsi.

    • Anonyymi

      Viinamies on osasyyllinen.

    • Palstan tason laskusta on itketty niin kauan kuin palsta on ollut olemassa. Aina kun tulee joku uusi tyyppi, palsta jaksaa viihdyttää häntä hetken aikaa. Sitten jutut käyvät vanhoiksi ja itketään että taso on laskenut.

      • Anonyymi

        Mjoo

        Nämä tasojutut ovat vähän kummallisia.

        Jos itse en näe kuin yhden tason, joka ei muutu, niin missä ihmeessä ne muut tasot ovat?

        Elänkö illuusiossa,

        (naurua)


      • Anonyymi

        Palstan taso on siis laskenut koko ajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstan taso on siis laskenut koko ajan.

        Ainut mikä on vaikuttanut palstan tasoon, on keskustelufoorumikulttuurin kuolema. Ihmiset eivät enää keskustele foorumeilla, vaan ovat jossain instagramissa, twitterissä, tiktokissa tai mikä alusta milloinkin on kovassa huudossa. Foorumeilla viihtyvät vain sellaiset yksilöt, jotka ovat tippuneet ajan pyörästä aka kalkkikset.


    • Täältä on niin sanotut aktiiviset ja hyvät kirjoittajat lähteneet oikean elämän pariin. Siinä varmaan syy.

      • Anonyymi

        Mjaa

        Kamalasti adjektiiveja sun kommentissa. Jos itse riisuisin äskeistä, niin toteaisin lakonisesti, että kommentissa on adjektiivi.

        (hihitystä)


    • Määrittele "tasokkaampi".

      Täällähän käydään mukavia keskusteluja joka päivä. Mihin sinun väittämäsi muka perustuu? Anna esimerkki.

      • Anonyymi

        Viinamies ja 33-vuotias ätmi hallitsevat trollauksillaan palstaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies ja 33-vuotias ätmi hallitsevat trollauksillaan palstaa.

        Ne viheliäät kiusankappaleet!!


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Ne viheliäät kiusankappaleet!!

        Viinamies on trolli, mutta minä olen vain 33-vuotias sinkkumies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies on trolli, mutta minä olen vain 33-vuotias sinkkumies.

        Pahempi trolli kuin viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahempi trolli kuin viinamies

        Mä en oo trolli, usko jo!


    • Anonyymi

      En tiiä. Ihmetyttää lähinnä miten kauan ylläpidolla kestää poistaa nimimerkki näkyviltä, siitä luopumisen jälkeen. Hidasta on.

    • Anonyymi

      Ole hiljaa runkkausmaisteri.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti aloittaja tuli silloin palstalle.

    • Anonyymi

      Aloittaja on runkkauksen maailmanmestari :D

    • Palstan ja ylipäätään koko S24:n tasokkuus riippuu meistä kirjoittajista. Jos haluaa tasokkaampia juttuja, on oltava itse se alkuun sysäävä moottori. Paljonhan täällä on sellaista kevyttä jutustelua, puhutaan tai juorutaan esim. julkkiksista. Toinen ovat trollaajat. Itse olen keskustellut siitä mikä mua kiinnostaa, tosin täytyy myöntää, että olen minäkin sortunut tuohon huulenheittoon, jota jotkut varmaan pitää tarpeettomana sekä small talkiin. Mutta minusta tämä foorumi ei ole koskaan ollut varsinainen syvällisten keskustelujen paikka. Toki niitäkin voi täällä kirjoittaa ja ihan asiapitoista tekstiäkin, jos niikseen tulee.

    • Anonyymi

      Kaikkien S24 palstojen perimmäinen tarkoitus on viihde eli hupi.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe