Hei juhlitaan kohta

Anonyymi-ap

on KESÄ! Ihan pian! Kuukausi ja valo VOITTAA! Joko olette valmiit?

23

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyy ruveta miettimään pimennysverhoja.

• Anonyymi

Aloitamme juhannuksen vieton nyt vähän jälkeenpäin mutta aikansa kullakin..

• En. Nautin kaamosmasennuksestani ihan rauhassa, enkä halua vielä edes kuulla mistään valontuojista. 😉

• Anonyymi

puhutaankohan sitten jostain inter-galaktisesta-universaalisesta ajasta vai maaqpallon pyörimisajasta?

• Anonyymi

Oikeasti itse nautin Suomen vaihtelevasta säästä vuoden ajoissa... hauskaa vaihtelee... jos olisi jossain ... Nevadan helteessä aina olisi tylsäää..

• Anonyymi

Niin, siinähän se puolen vuoden päässä häämöttää :). Noin 15.5.-20.5. siis. On se omalla tavallaan mukavaa että meillä on neljä vuodenaikaa. Syksy ja kevät kestävät vähän aikaa niin ne voisivat kestää kauemmin ja talvi vähemmän.

• En. Eihän joulukaan ole vielä tullut. Mutta se on tosiaan totta, että aika menee melkein kuin hujauksessa. Vastahan oli kesä ja vasta alkoi syksykin.

• Anonyymi

Teltta pystyyn!

• Anonyymi

Aina o bikinit kassissa

• Jaaha, nyt mun tietoisuutta kalenterista ja ajankulusta hämmennetään tänään oikein tosissaan, mä kun luulin olevani edelleen matkalla kohti mustaa aukkoa eli talvipäivän tasausta 🤔, mutta juhlitaan pois vaan kyllä se mulle sopii

• Täällä mietitään joulukiireitä, tai oikeastaan, miten niiltä tulisi välttyä. Yksi asia kerrallaan, muuten menee sähläämiseksi. 😊

Kynttilänvalo sivupöydällä on tunnelmallinen ja kaunis. 🕯️

• Anonyymi

Joulu on kahdessa päivässä ohi.

• Anonyymi kirjoitti:

Joulu on kahdessa päivässä ohi.

Ei välttämättä. Tietääkseni joulunaika jatkuu Loppiaiseen saakka. Riippuu ihan omasta itsestä kuinka aikaisin haluaa aloittaa joulun vieton.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Ei välttämättä. Tietääkseni joulunaika jatkuu Loppiaiseen saakka. Riippuu ihan omasta itsestä kuinka aikaisin haluaa aloittaa joulun vieton.

Tai kesän!

• Anonyymi

Pian saan pääskyset takaisin.

• Anonyymi

Talvipäivänseisaus on kyllä mun ehdoton lempipäiväni vuodesta, mutta samalla se mun mielestäni kaikkein vittumaisin aika vuodesta on vielä edessä. Tammikuu ja helmikuu ittu aatana erkele, että mä vihaan niitä.

• Anonyymi

pisimmät kuukaudet tammikuu ja helmikuu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pisimmät kuukaudet tammikuu ja helmikuu...

Ja muutenkin kaikenkaikkiaan veemäisimmät, siis minun mielestäni. Kylmää ja edellen pimeää ja vielä lumistakin. Hyi hitto!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muutenkin kaikenkaikkiaan veemäisimmät, siis minun mielestäni. Kylmää ja edellen pimeää ja vielä lumistakin. Hyi hitto!

ei lumi niin paha ole, tuo vähän valoa siihen hämäryyteen...syys loka sateineen 🙄

• Se onkin hyvä, kun se kesä on vielä edessä päin. Keväällä se kaikki on niin nopeesti ohi ja sitten on jo syksy. Niin en oikeestaan keväästä niin hirveesti tykkää, kun niin nopeesti tulee juhannus ja sitten on jo syksy.

• Anonyymi

ajattelisin että nyt tuo on hauska nimittelijä, ei laita 3 nimeä jotain mitä tekee....
      Tässä tietokannassa... palstalaisten nimistä tekee jo6tain...

• Anonyymi

Ensin vietetään ihanaa joulua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      317
      8663
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      204
      4730
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      35
      3730
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      201
      2681
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      124
      2260
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1786
    7. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      101
      1779
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      62
      1720
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      179
      1426
    10. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      351
      1394
    Aihe