Maanantain iskelmävisa

31

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8/12 jos olisi viitsinyt miettiä pidempään kuin 3 sekuntia niin olisi tullut pari pointsia lisää

      • Hyvä tulos tuokin =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos tuokin =)

        ehkä, tällä taustalla. Paatunut rockin harrastaja jo vuosikymmeniä ja siihen tilaan ei iskelmiä ole mahtunut :)


      • E-Lukka kirjoitti:

        ehkä, tällä taustalla. Paatunut rockin harrastaja jo vuosikymmeniä ja siihen tilaan ei iskelmiä ole mahtunut :)

        No rockmusiikki on hyvää. Itsekin kuuntelen paljon rockia, mutta kyllä mulla iskelmät joskus mahtuu mukaan. Ja country. Ja moni muu musiikkityyli. Mutta rockia eniten.


    • 7/12

      Ei yllätä, menee ihan oletettuun marginaaliin.

    • Levyhyllystäsi taitaa löytyä monia menneiden vuosien iskelmälevyjä! Siis millähän perusteella😂😂😂

      Vastasit oikein 5 kysymykseen

      • Tulos se on tuokin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tulos se on tuokin.

        No niin on.😁 ei tuo iskelmä oikein taivu.🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No niin on.😁 ei tuo iskelmä oikein taivu.🤭

        Pääsia kuitenkin, että yritit.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No niin on.😁 ei tuo iskelmä oikein taivu.🤭

        Ei pääsia, vaan pääasia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Pääsia kuitenkin, että yritit.

        Juurikin näin. Kyllä mä kovasti yritän, mutta en yllä ikinä kärkisijoille.. mutta siis tämähän on mukavaa viihdettä. Niin ei haittaa vaikka olenkin hyvin surkea tai keskitasoa..😂


    • Sinulta löytyy paljon tietoa vanhemmista iskelmistä!
      Vastasit oikein 10 kysymykseen

      Tosin kolme meni silkalla arvauksella oikein 😄

    • 7, eli aika keskiverto multa näihin IS-visoihin.

      • Hyvä tulos!


    • Anonyymi

      Upeasti tiedetty! Muistat hyvin vanhat, rakastetut iskelmät!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      Jess, tämä oli helppo.

      - Sheena

      • Mahtava tulos!


    • 8/12 paremminkin olis voinu mennä mutta ihan ok kuitenkin.😊.

      • Loistava tulos!


      • Norppa83 kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Kiitos paljon! Ihan kiva tulos kuitenkin vaikka parantaakin vielä vois.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos paljon! Ihan kiva tulos kuitenkin vaikka parantaakin vielä vois.😊.

        No hyvä tuloshan tuo on =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        No hyvä tuloshan tuo on =)

        No joo onhan se ihan hyvä.😊.


    • Anonyymi

      tuollainrn että miksi tavallaan kunnioitan tyttöjä koska ovat tehneet itselleni paljon mukavia aioita¨

    • Anonyymi

      Osaat hyräillä ainakin muutamia vanhempia iskelmiä!

      Vastasit oikein 3 kysymykseen

      No enhän osaa kun mun piti arvata kaikki ja kolme meni ohi rosvosektorin, voi ei. :D

      • Se on tulos tuokin.


    • 9/12 oikein. Harmitti vietävästi, kun muutaman kerran meni väärin. Osittain tietoa, mutta moni kohta meni arvaamalla. Aloittajan tulos oli tosi hyvä! :)

      • Kiitos siitä, että mulla oli tosi hyvä tulos. Mutta niin on sullakin=)


    • Yksi huti. Ei hassumpi tulos. 😄

      11/12

      • Hyvä hyvä =) Hieno tulos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      629
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      52
      519
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe