Mitä tiedät vanhoista iskelmistä? Tee testi ja katso tulos.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009971571.html
Oma tulos 10/12
Maanantain iskelmävisa
31
447
Vastaukset
8/12 jos olisi viitsinyt miettiä pidempään kuin 3 sekuntia niin olisi tullut pari pointsia lisää
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos tuokin =)
ehkä, tällä taustalla. Paatunut rockin harrastaja jo vuosikymmeniä ja siihen tilaan ei iskelmiä ole mahtunut :)
E-Lukka kirjoitti:
ehkä, tällä taustalla. Paatunut rockin harrastaja jo vuosikymmeniä ja siihen tilaan ei iskelmiä ole mahtunut :)
No rockmusiikki on hyvää. Itsekin kuuntelen paljon rockia, mutta kyllä mulla iskelmät joskus mahtuu mukaan. Ja country. Ja moni muu musiikkityyli. Mutta rockia eniten.
7/12
Ei yllätä, menee ihan oletettuun marginaaliin.Levyhyllystäsi taitaa löytyä monia menneiden vuosien iskelmälevyjä! Siis millähän perusteella😂😂😂
Vastasit oikein 5 kysymykseenHaaveilija39 kirjoitti:
No niin on.😁 ei tuo iskelmä oikein taivu.🤭
Pääsia kuitenkin, että yritit.
Norppa83 kirjoitti:
Pääsia kuitenkin, että yritit.
Juurikin näin. Kyllä mä kovasti yritän, mutta en yllä ikinä kärkisijoille.. mutta siis tämähän on mukavaa viihdettä. Niin ei haittaa vaikka olenkin hyvin surkea tai keskitasoa..😂
Sinulta löytyy paljon tietoa vanhemmista iskelmistä!
Vastasit oikein 10 kysymykseen
Tosin kolme meni silkalla arvauksella oikein 😄7, eli aika keskiverto multa näihin IS-visoihin.
- Anonyymi
Upeasti tiedetty! Muistat hyvin vanhat, rakastetut iskelmät!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Jess, tämä oli helppo.
- Sheena 8/12 paremminkin olis voinu mennä mutta ihan ok kuitenkin.😊.
Norppa83 kirjoitti:
Loistava tulos!
Kiitos paljon! Ihan kiva tulos kuitenkin vaikka parantaakin vielä vois.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos paljon! Ihan kiva tulos kuitenkin vaikka parantaakin vielä vois.😊.
No hyvä tuloshan tuo on =)
- Anonyymi
tuollainrn että miksi tavallaan kunnioitan tyttöjä koska ovat tehneet itselleni paljon mukavia aioita¨
- Anonyymi
Osaat hyräillä ainakin muutamia vanhempia iskelmiä!
Vastasit oikein 3 kysymykseen
No enhän osaa kun mun piti arvata kaikki ja kolme meni ohi rosvosektorin, voi ei. :D 9/12 oikein. Harmitti vietävästi, kun muutaman kerran meni väärin. Osittain tietoa, mutta moni kohta meni arvaamalla. Aloittajan tulos oli tosi hyvä! :)
Yksi huti. Ei hassumpi tulos. 😄
11/12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18629Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 95552
- 52519
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437
