Koska meillä on joulu eli sinkut palstan jouluvisa

24

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laulut 4 pistettä, en ole koskaan tykännyt mistään perinteisistä joululauluista vaikka muuten olen aika jouluhullu (poikkeuksena Wham - Last Christmas sekä Mariah Carey - All I Want for Christmas Is You):

      Leffat 6 pistettä, ei ole kaikkia noita katsottu vaikka joululeffat päihittävätkin joululaulurenkutukset 6-0.

    • Anonyymi

      Hei tonttu-ukot hyppikää! Sinulta taittuvat tonttulaulut laidasta laitaan!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      Aika hankala, piti aina laulaa silmät kiinni (ettei nähnyt vaihtoehtoja)


      - Sheena

      • Todella mahtava tulos!


    • Anonyymi

      Aivan mahtava tulos! Sinulla taitaa olla tapana katsoa elokuvia jouluna.
      Vastasit oikein 7 kysymykseen

      Rohkenin sittenkin vastata tähän..

      - Sheena

    • 9/12, 9/12 näinpä meni tällä kertaa jouluvisat.😊.

      • Hyviä tuloksia! Eka meni sulla pisteen erolla paremmaksi kuin mulla ja toka meni kahdella pisteellä mun suorituksen ohi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyviä tuloksia! Eka meni sulla pisteen erolla paremmaksi kuin mulla ja toka meni kahdella pisteellä mun suorituksen ohi.

        Joo niin mä kattelin että taas aika lähelle meni tulokset.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo niin mä kattelin että taas aika lähelle meni tulokset.😊.

        No niinhän ne yleensä paitsi siinä mun tekemässä urheiluvisassa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No niinhän ne yleensä paitsi siinä mun tekemässä urheiluvisassa.

        No se oli poikkeus mikä vahvistaa säännön.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No se oli poikkeus mikä vahvistaa säännön.😊.

        Jep. Sää urheilutiedoissa mua etevämpi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Sää urheilutiedoissa mua etevämpi.

        Juu siinä voi olla niin mutta joissain muissa aiheissa se sitten meneekin toisinpäin.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu siinä voi olla niin mutta joissain muissa aiheissa se sitten meneekin toisinpäin.😊.

        Riippuu aiheesta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Riippuu aiheesta.

        Juu näinhän se on.😊.


    • 1. Olisi jo suuri ihme, jos tonttuilu ja laulujen sanat eivät onnistuisi. On niitä lasten kanssa veivattu ja useampaan kertaan.
      "Hei tonttu-ukot hyppikää! Sinulta taittuvat tonttulaulut laidasta laitaan!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      2. Yksi huti. Olisi voinut mennä huonomminkin. Nuo kaikki leffat eivät ole ihan terävänä muistissa.
      "Aivan mahtava tulos! Sinulla taitaa olla tapana katsoa elokuvia jouluna.
      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

      Kiitti kivoista visoista! 😊

      • Hyvin pärjäsit. =) Tosi hyviä tuloksia! Ja ole hyvä vaan, visoja on ihan kiva tehdä =)


    • Jo pipolakki, ja punatakki on juhlakuntoon laitettu - olet mestari tonttulauluissa!
      Vastasit oikein 9 kysymykseen 🧑‍🎄

      Jouluelokuvista irtosi vain 4 pistettä 😄

      • Hyvä tulos joulukappaleista!
        Joulueluvista oli 4 tulos sekin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos joulukappaleista!
        Joulueluvista oli 4 tulos sekin.

        Niissä elokuvissa ei montaa tuttua minulle edes ollut. Lähinnä muistaakseni vain Rare Exports ja senkin vuoden arvasin 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niissä elokuvissa ei montaa tuttua minulle edes ollut. Lähinnä muistaakseni vain Rare Exports ja senkin vuoden arvasin 😄

        Mulle oli tuttuja aika monikin kuten Yksin kotona 1 ja 2, It´s a wonderful life (se jossa pääosassa James Stewart) ja muita tuttuja en muista, mutta oli siellä useampikin. Rare Exports ei ole mulle tuttu muuten kuin, että olen lukenut elokuvasta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulle oli tuttuja aika monikin kuten Yksin kotona 1 ja 2, It´s a wonderful life (se jossa pääosassa James Stewart) ja muita tuttuja en muista, mutta oli siellä useampikin. Rare Exports ei ole mulle tuttu muuten kuin, että olen lukenut elokuvasta.

        No meillä on se Rare Exports DVD:nä, joten se on tullut katsottua lasten kanssa parikin kertaa. 🙂 Olen ehkä nähnyt joskus jonkun Yksin kotona -elokuvan, tai pätkiä siitä, mutta en juuri muista näyttelijöitä, vain vähän juonesta jotakin.


    • Anonyymi

      Olle-Molle menee korjaaMolle.

    • Anonyymi

      onkohan ena-hahmo katsonut videota, kun hassu nimi minkä tietokone teki Xenon-2 MEGABLAST, vanha tietokone peli aika hauska ... kaikki omat ammukset täyttää koko ruudunkin tuossaa hoh

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe