Kuinka hyvin muistat lastenlaulujen sanoja? Tee testi ja katso tulos.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009960033.html
Oma tulos 11/12
Sutsi satsi satsaa eli miten hyvin tunnet lastenlauluja
23
316
Vastaukset
8, omasta lapsuudesta on aikaa kun täytän pian 35...
Miten sitä edes voisi unohtaa ne rakkaimmat lastenlaulut!
Vastasit oikein 11 kysymykseen- Anonyymi
Minun tulos 10/12.
10/12 no nyt se sitten oli sun hyväks se pisteen ero tällä kertaa.😀.
Norppa83 kirjoitti:
Näin on. Hieno tulos!
Kiitos...kyllä mä oon ihan tyytyväinen tulokseen tosiaan.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos...kyllä mä oon ihan tyytyväinen tulokseen tosiaan.🙂.
Hyvinvointialueiden leikkaukset kaikista kovimmin pienten paikkakuntien yksiköihin. Lakkautuspäätöksen sai muun muassa Ruoveden 18-paikkainen vuodeosasto, joka on jo ennestään ylipaikoitettu.
Kaksiosainen kuva, jossa toisessa terveyskeskuksen osuvat henkilökuntaa ja toisessa sairaanhoitaja
7/12
Huomaa että kummimuksut on kaikki jo täysikäisiä, korreloi suoraan tämän visan kanssa 😂- Anonyymi
9/12.
Näitä on laulettu moneen kertaan. Ne varmaan säilyy ikuisesti mielessä. 😊
"Upea tulos, osaat edelleen ulkoa kaikki vanhat lastenlaulut!
Vastasit oikein 12 kysymykseen"10/12. Telefooni Afrikassa ei muistunut mieleen eikä raparperi-laulu kuulostanut tutulta. Muut tuli mieleen, kun lauleskeli laulua mielessään 😊
10/12 😊
11/12 oikein eli sama kuin aloittajalla. En tiedä testasiko se mitään. Jotain piti tietää ja monet vastaukset pysty päättelemään, jos ei tiennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673