Sinkut palstan sunnuntain yleistietovisa

28

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama 13/25

      -harmiseikirj-

    • Olipa haastava. Vaikeita kysymyksiä laidasta laitaan. Käytin molemmat oljenkorret ja silti tuli 5 hutia. Hyvä visa. 😊

      "Ihailtavan hieno tulos! Sinulta todella löytyy tietoa.

      Vastasit oikein 20 kysymykseen"


      PS: Tämä pahuksen saitti haukkuu minua taas botiksi! Grrrr.... 😩

      • Hieno tulos! Mullekin tuli tänään pari kertaa, että olet botti. Ja muutaman kerran, että jokin meni pieleen.


      • Anonyymi

        Voi sinua. Minullakin tulee monesti epäily, että ihan varmana olen botti. Olen kovasti selittänyt, että vaikka olin onnettomuudessa ja korjattu ihminen en ole robotti.

        Toisaalta pikkuveljeni ihaili, että olen lähes terminaattori.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua. Minullakin tulee monesti epäily, että ihan varmana olen botti. Olen kovasti selittänyt, että vaikka olin onnettomuudessa ja korjattu ihminen en ole robotti.

        Toisaalta pikkuveljeni ihaili, että olen lähes terminaattori.

        >simiti<

        Jep. Sää voi nyt sanoa I´ll be back niin kuin Arnold Schwarzenegger Terminaattorissa =D =D


    • Taas ehti ensin 😂

      Ihailtavan hieno tulos! Sinulta todella löytyy tietoa.
      Vastasit oikein 14/25 kysymykseen

      • Todella hyvä tulos! Mietin kyllä, että ootkohan jo laittanu tän visan vai ajatteletko laittaa ja pitäiskö mun jättää tää visa sulle. Laitoin kuitenkin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Todella hyvä tulos! Mietin kyllä, että ootkohan jo laittanu tän visan vai ajatteletko laittaa ja pitäiskö mun jättää tää visa sulle. Laitoin kuitenkin.

        Kiitos! Ja hyvä kun laitoit visan, oli kyllä mulla työn alla, mutta hissuksiin. Kunhan joku tiputtelee visoja palstalle, muulla ei ole merkitystä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kiitos! Ja hyvä kun laitoit visan, oli kyllä mulla työn alla, mutta hissuksiin. Kunhan joku tiputtelee visoja palstalle, muulla ei ole merkitystä 😁

        Niin mulle sama kuka visoja laittaa, oonko se mää vai sää tai joku muu.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kiitos! Ja hyvä kun laitoit visan, oli kyllä mulla työn alla, mutta hissuksiin. Kunhan joku tiputtelee visoja palstalle, muulla ei ole merkitystä 😁

        Tai vaikka useampi henkilö.


    • 14/25 no nyt oli se piste sitten eroa.😀.

      • No ei aina tartte mennä samalla tavalla kaikki. Pienet erot on ihan hyviä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ei aina tartte mennä samalla tavalla kaikki. Pienet erot on ihan hyviä.

        Jep..kyllä ne pienet erot juu tietysti piristää ja tuo vaihtelua.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep..kyllä ne pienet erot juu tietysti piristää ja tuo vaihtelua.😀.

        Näin on.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin on.

        No mieliteet tästä asiasta ei sitten taas erookaan vaan samaamieltä ollaan täysin.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No mieliteet tästä asiasta ei sitten taas erookaan vaan samaamieltä ollaan täysin.😀.

        Jeps. Näin on.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jeps. Näin on.

        Juu...kyllä se saletti seikka on näin.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu...kyllä se saletti seikka on näin.😀.

        Jestapa jepulis ja jumakauta juu nääs päivää =D =D


    • Ihailtavan hieno tulos! Sinulta todella löytyy tietoa.
      Vastasit oikein 19 kysymykseen
      😊

      • Loistava tulos!


    • Sama tulos täälläkin, 13. Toivottavasti tulos ei tuota epäonnea!

    • Anonyymi

      Ihailtavan hieno tulos! Sinulta todella löytyy tietoa.
      Vastasit oikein 24 kysymykseen

      Muutama taas hyvällä arvauksella.

      - Sheena

      • Todella hieno tulos!


    • Anonyymi

      Ihailtavan hieno tulos! Sinulta todella löytyy tietoa.
      Vastasit oikein 15 kysymykseen

      Viihdekysymyksiä liikaa, hyi.

      Tereiset Stadista.

      • Tosi hieno tulos!


    • Onko siinä visassa sinkkuyleistietoutta?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe