Nyt testataan yleistietoutta. Tee 25 kysymyksen testi ja katso tulos.
Oma tulos 13/25.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009962750.html
Sinkut palstan sunnuntain yleistietovisa
28
481
Vastaukset
- Anonyymi
Sama 13/25
-harmiseikirj- Olipa haastava. Vaikeita kysymyksiä laidasta laitaan. Käytin molemmat oljenkorret ja silti tuli 5 hutia. Hyvä visa. 😊
"Ihailtavan hieno tulos! Sinulta todella löytyy tietoa.
Vastasit oikein 20 kysymykseen"
PS: Tämä pahuksen saitti haukkuu minua taas botiksi! Grrrr.... 😩Hieno tulos! Mullekin tuli tänään pari kertaa, että olet botti. Ja muutaman kerran, että jokin meni pieleen.
- Anonyymi
Voi sinua. Minullakin tulee monesti epäily, että ihan varmana olen botti. Olen kovasti selittänyt, että vaikka olin onnettomuudessa ja korjattu ihminen en ole robotti.
Toisaalta pikkuveljeni ihaili, että olen lähes terminaattori.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua. Minullakin tulee monesti epäily, että ihan varmana olen botti. Olen kovasti selittänyt, että vaikka olin onnettomuudessa ja korjattu ihminen en ole robotti.
Toisaalta pikkuveljeni ihaili, että olen lähes terminaattori.
>simiti<Jep. Sää voi nyt sanoa I´ll be back niin kuin Arnold Schwarzenegger Terminaattorissa =D =D
Taas ehti ensin 😂
Ihailtavan hieno tulos! Sinulta todella löytyy tietoa.
Vastasit oikein 14/25 kysymykseenTodella hyvä tulos! Mietin kyllä, että ootkohan jo laittanu tän visan vai ajatteletko laittaa ja pitäiskö mun jättää tää visa sulle. Laitoin kuitenkin.
Norppa83 kirjoitti:
Todella hyvä tulos! Mietin kyllä, että ootkohan jo laittanu tän visan vai ajatteletko laittaa ja pitäiskö mun jättää tää visa sulle. Laitoin kuitenkin.
Kiitos! Ja hyvä kun laitoit visan, oli kyllä mulla työn alla, mutta hissuksiin. Kunhan joku tiputtelee visoja palstalle, muulla ei ole merkitystä 😁
randombypasser kirjoitti:
Kiitos! Ja hyvä kun laitoit visan, oli kyllä mulla työn alla, mutta hissuksiin. Kunhan joku tiputtelee visoja palstalle, muulla ei ole merkitystä 😁
Niin mulle sama kuka visoja laittaa, oonko se mää vai sää tai joku muu.
randombypasser kirjoitti:
Kiitos! Ja hyvä kun laitoit visan, oli kyllä mulla työn alla, mutta hissuksiin. Kunhan joku tiputtelee visoja palstalle, muulla ei ole merkitystä 😁
Tai vaikka useampi henkilö.
14/25 no nyt oli se piste sitten eroa.😀.
Norppa83 kirjoitti:
No ei aina tartte mennä samalla tavalla kaikki. Pienet erot on ihan hyviä.
Jep..kyllä ne pienet erot juu tietysti piristää ja tuo vaihtelua.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep..kyllä ne pienet erot juu tietysti piristää ja tuo vaihtelua.😀.
Näin on.
Norppa83 kirjoitti:
Näin on.
No mieliteet tästä asiasta ei sitten taas erookaan vaan samaamieltä ollaan täysin.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
No mieliteet tästä asiasta ei sitten taas erookaan vaan samaamieltä ollaan täysin.😀.
Jeps. Näin on.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu...kyllä se saletti seikka on näin.😀.
Jestapa jepulis ja jumakauta juu nääs päivää =D =D
Ihailtavan hieno tulos! Sinulta todella löytyy tietoa.
Vastasit oikein 19 kysymykseen
😊Sama tulos täälläkin, 13. Toivottavasti tulos ei tuota epäonnea!
- Anonyymi
Ihailtavan hieno tulos! Sinulta todella löytyy tietoa.
Vastasit oikein 24 kysymykseen
Muutama taas hyvällä arvauksella.
- Sheena - Anonyymi
Ihailtavan hieno tulos! Sinulta todella löytyy tietoa.
Vastasit oikein 15 kysymykseen
Viihdekysymyksiä liikaa, hyi.
Tereiset Stadista. Onko siinä visassa sinkkuyleistietoutta?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
