Maanantain HelppoVisa - Arvaile oikeat linnut huulenheiton seasta

Tuosta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010001738.html

Ei ollut liialla haasteella pilattu, perinteinen työviikon alun helppo visa. Tai oli siellä pari sellaistakin, jotka vaativat funtsimista, niin tottahan piti taas se yksi arvata ja tietenkin väärin, perinteisesti 😂


Voisit olla jopa ornitologiainesta!
Vastasit oikein 11/12 kysymykseen

28

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11 oikein

    • Tuossa oli et harakka on mustavalkoinen, mielestäni siinä on myös sinertävää

      • Kyllähän ne tosiaan sopivassa valossa hehkuu sinistä ja vihreääkin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kyllähän ne tosiaan sopivassa valossa hehkuu sinistä ja vihreääkin.

        Vihreää sen harakan kaulassa on.


    • En ole lintujen asiantuntija ja harvaa esim. ulkonäöltä tunnistaisin, mutta nyt tuli täydet 12.

      • Mahtava tulos!

        No ehkä nyt sattui osumaan sopivat linnut kohdille?


    • Anonyymi

      Mehiläishaukan nokka on lintumaailmassa haukkojen ja kotkien kontekstissa samanlainen kuin ätmin leuka vs. rikollisliigan jännämiespomon tatuoitu tappajahaileuka. Eli ätmi olisi mehiläishaukka ja bossi olisi vaikkapa merikotka. Tiedättekö mikä on todellinen peto? Huuhkaja. Se on yksi. Viirupöllökin on koska se on niin aggressiivinen. Kanahaukka on myös bossi koska se pyydystää jopa variksia.

    • Tulos 10/12.

      • Loistava tulos!


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Kiitos =)


    • Anonyymi

      Hyvin meni, kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      Terveiset Stadista.

      • Mahtava tulos!

        Ja helppohan se on, kun Stadissa on huuhkajia ja kanahaukkoja 😂


    • Anonyymi

      Voisit olla jopa ornitologiainesta!
      Vastasit oikein 11 kysymykseen

      No sekin yksi virhe oli näppäilyvirhe. Kerrankin oikeasti tiesin jotain.

      >simiti<

      • Loistava tulos!

        Olet ehtinyt sitten tipusia luonnossa seuraamaan?


    • Hyvin alkoi viikko. 😄

      Hyvin meni, kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      Tämä oli hauska visa! 👍

      • Mahtava tulos!

        Lederhosenia palkinnoksi 😂


      • No minähän olen palsta, niin tietty aloitusten kellonajat/päivämäärät päivittyvät miten milloinkin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No minähän olen palsta, niin tietty aloitusten kellonajat/päivämäärät päivittyvät miten milloinkin 😂

        Saateri! Karmea moka! Hiivatin aina vaan jatkuva flunssa! Piti lukeman:
        No minähän OLEN palsta, niin...

        Hävettäisi, jos osaisin hävetä, mein Gott!


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Lederhosenia palkinnoksi 😂

        Mieluummin ilman 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Mieluummin ilman 😉

        Ymmärrän. Ne voivat olla tukalat ja hiostavat 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No minähän olen palsta, niin tietty aloitusten kellonajat/päivämäärät päivittyvät miten milloinkin 😂

        Hetken jo mietin, että mihin tämä oli vastaus, mutta sitten muistinkin kommentoineeni parikin kertaa jonkun, oliko tuon Freeduden vastausta, joka päivittyi muutaman minuutin välein ja poistui taas, ainakin jonkun 3-4 kertaa päivällä. - Onpa hän ollut sitkeä, kun on saanut sinkkulintunsa jäämään. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hetken jo mietin, että mihin tämä oli vastaus, mutta sitten muistinkin kommentoineeni parikin kertaa jonkun, oliko tuon Freeduden vastausta, joka päivittyi muutaman minuutin välein ja poistui taas, ainakin jonkun 3-4 kertaa päivällä. - Onpa hän ollut sitkeä, kun on saanut sinkkulintunsa jäämään. 😄

        No siis Freedorkin viesteistä vain tuo yksi jäi, kaikki ne muut n. 20 kpl ovat kadonneet ansaitusti kuin tuhnu tuuleen.
        Arvasin, että niihin tuo kommentointisi liittyi, mutta piti törkätä oma ego heti framille, kun tuli tilaisuus 😂


    • Freedude

      Ovatko sinkkulintuja?

    • Tuuletuksen paikka. 🙌
      Näin vaatimattomana ihmisenä tuuletan hiljaa huomaamatta ja matallla profiililla. 😃

      "Hyvin meni, kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!

      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      Kiva visa. Kiitos!

      • Mahtava tulos!

        Eli isot läpyläpyt, kuin tuhannen pelikaanin tai joutsenen parvi nousisi yhtä aikaa lentoon? Hiljaa ja huomaamattomasti 🤔😂


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe