Tuosta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010001738.html
Ei ollut liialla haasteella pilattu, perinteinen työviikon alun helppo visa. Tai oli siellä pari sellaistakin, jotka vaativat funtsimista, niin tottahan piti taas se yksi arvata ja tietenkin väärin, perinteisesti 😂
Voisit olla jopa ornitologiainesta!
Vastasit oikein 11/12 kysymykseen
Maanantain HelppoVisa - Arvaile oikeat linnut huulenheiton seasta
28
410
Vastaukset
11 oikein
Tuossa oli et harakka on mustavalkoinen, mielestäni siinä on myös sinertävää
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Kyllähän ne tosiaan sopivassa valossa hehkuu sinistä ja vihreääkin.
Vihreää sen harakan kaulassa on.
En ole lintujen asiantuntija ja harvaa esim. ulkonäöltä tunnistaisin, mutta nyt tuli täydet 12.
- Anonyymi
Mehiläishaukan nokka on lintumaailmassa haukkojen ja kotkien kontekstissa samanlainen kuin ätmin leuka vs. rikollisliigan jännämiespomon tatuoitu tappajahaileuka. Eli ätmi olisi mehiläishaukka ja bossi olisi vaikkapa merikotka. Tiedättekö mikä on todellinen peto? Huuhkaja. Se on yksi. Viirupöllökin on koska se on niin aggressiivinen. Kanahaukka on myös bossi koska se pyydystää jopa variksia.
Tulos 10/12.
- Anonyymi
Hyvin meni, kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Terveiset Stadista. - Anonyymi
Voisit olla jopa ornitologiainesta!
Vastasit oikein 11 kysymykseen
No sekin yksi virhe oli näppäilyvirhe. Kerrankin oikeasti tiesin jotain.
>simiti< Hyvin alkoi viikko. 😄
Hyvin meni, kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Tämä oli hauska visa! 👍No minähän olen palsta, niin tietty aloitusten kellonajat/päivämäärät päivittyvät miten milloinkin 😂
randombypasser kirjoitti:
No minähän olen palsta, niin tietty aloitusten kellonajat/päivämäärät päivittyvät miten milloinkin 😂
Saateri! Karmea moka! Hiivatin aina vaan jatkuva flunssa! Piti lukeman:
No minähän OLEN palsta, niin...
Hävettäisi, jos osaisin hävetä, mein Gott!randombypasser kirjoitti:
No minähän olen palsta, niin tietty aloitusten kellonajat/päivämäärät päivittyvät miten milloinkin 😂
Hetken jo mietin, että mihin tämä oli vastaus, mutta sitten muistinkin kommentoineeni parikin kertaa jonkun, oliko tuon Freeduden vastausta, joka päivittyi muutaman minuutin välein ja poistui taas, ainakin jonkun 3-4 kertaa päivällä. - Onpa hän ollut sitkeä, kun on saanut sinkkulintunsa jäämään. 😄
Xena-183 kirjoitti:
Hetken jo mietin, että mihin tämä oli vastaus, mutta sitten muistinkin kommentoineeni parikin kertaa jonkun, oliko tuon Freeduden vastausta, joka päivittyi muutaman minuutin välein ja poistui taas, ainakin jonkun 3-4 kertaa päivällä. - Onpa hän ollut sitkeä, kun on saanut sinkkulintunsa jäämään. 😄
No siis Freedorkin viesteistä vain tuo yksi jäi, kaikki ne muut n. 20 kpl ovat kadonneet ansaitusti kuin tuhnu tuuleen.
Arvasin, että niihin tuo kommentointisi liittyi, mutta piti törkätä oma ego heti framille, kun tuli tilaisuus 😂
Ovatko sinkkulintuja?
Tuuletuksen paikka. 🙌
Näin vaatimattomana ihmisenä tuuletan hiljaa huomaamatta ja matallla profiililla. 😃
"Hyvin meni, kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!
Vastasit oikein 12 kysymykseen"
Kiva visa. Kiitos!Mahtava tulos!
Eli isot läpyläpyt, kuin tuhannen pelikaanin tai joutsenen parvi nousisi yhtä aikaa lentoon? Hiljaa ja huomaamattomasti 🤔😂
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
