Jeesus on vastaus kysymykseen

Anonyymi-ap

miksi on mitään. Rakkaat ihmiset, tutkikaa ja miettikää näitä asioita:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18044481/miksi-on-mitaan

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17960417/jeesuksen-olemassaolo-on-valttamattomyys

Näiden lisäksi Luojan olemassaolosta todistaa mm. se että kaikista tunnetuista maailmoista kaikki ovat todistetusti luotuja. Ei ole ainoatakaan videopeliä olemassa jolla ei olisi koodaajaa eikä kirjaa jolla ei olisi kirjailijaa. Eikä yhdenkään ihmisen kuva maailmasta ole täysin totuus, koska meistä ei kukaan tiedä kaikkea vaan rakennamme kuvamme maailmasta arvauksien varaan, joista osa voi olla totta mutta vain hyvin pinnallisesti.

Jumala kuka on kaikkien ja kaiken yläpuolella, on sellainen, että hän uhraa kaiken mitä uhrata voidaan niiden vuoksi, joita hän rakastaa, kun ei ole mitään Jumalaa suurempaa, niin hän teki itsensä uhriksi meidän pahoista teoistamme. Tämän vastakohtana näemme ylpeät ihmisjohtajat jotka tekevät itsensä jumaliksi toisille, lähettävät alaisensa sotiin ja tekemään likaiset työnsä. tekevät ihmiset uhreiksi omasta puolestaan. Yksikään ihmisjohtaja ei tule edes puolitiehen vastaan Jeesusta luonteellaan, mikä todistaa siitä, että ihminen on langennut Aadamissa. Hitler ei antautunut pelastaakseen ainoatakaan "rakastamansa" kansan siviiliä tai sotilasta. Jos hän olisi kyennyt olemaan edes ripauksen kuten Kristus, hän olisi niin voinut tehdä.

Uskokaa Jeesukseen, hän on todellinen Jumala ja hänessä on tarjolla iankaikkinen elämä, jokaiselle joka uskoo, ja hänen verensä vuodatuksessa on myös anteeksiantamus kaikesta mitä olemme häntä vastaan rikkoneet.

Jeesuksen Jumaluus on myös Raamatussa täysin yksiselitteinen asia (tätä vastaan tulee yleinsä joku kommentoimaan, niin siltä varalta):

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17720814/jeesuksen-jumaluus-raamatussa-

Jos kiinnostuit, niin en ohjaa sinua minkään seurakunnan tai kirkon piiriin, vaan lukemaan Roomalaiskirjeen, joka on Jumalan ensimmäinen suora kirje myös meille ns. pakanakansoille.

https://www.bible.com/bible/365/ROM.1.FB38

Siinä Jumala ja Jeesus puhuu meille ihmisille, Paavalin kautta. Hän vetoaa meihin, että katuisimme syntejämme, kääntyisimme niistä ja uskomalla Jeesukseen.

55

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ihan varmaan juu ei :). Mikset vaan keskity uskomiseen, ja jätä nämä lapselliset horinat vaikka sinne seuroihin.

      • Anonyymi

        Lapsellisuutta on monenlaista. On esimerkiksi sellaista ylpeyden ja ylenkatseen ajamaa lapsenomaista käytöstä, jossa ko. henkilö luulee olevansa jotain paljon enemmän kuin joku muu, vaikka ei ole mitään sen enempää. Mutta minkäs sinä syntiselle luonteellesi mahdat, et edes halua mahtaa sille mitään. Se on ainoa toivosi ja elämäsi ilo. Raamattu tuntee sinut, ja sinä et tunne Raamattua. Yksinkertaisempi ei ymmärrä suurempaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellisuutta on monenlaista. On esimerkiksi sellaista ylpeyden ja ylenkatseen ajamaa lapsenomaista käytöstä, jossa ko. henkilö luulee olevansa jotain paljon enemmän kuin joku muu, vaikka ei ole mitään sen enempää. Mutta minkäs sinä syntiselle luonteellesi mahdat, et edes halua mahtaa sille mitään. Se on ainoa toivosi ja elämäsi ilo. Raamattu tuntee sinut, ja sinä et tunne Raamattua. Yksinkertaisempi ei ymmärrä suurempaansa.

        Olisi ihan kamalaa, jos joku olisi niin ylimielinen, että tulisi muille kertomaan miten pitää elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihan kamalaa, jos joku olisi niin ylimielinen, että tulisi muille kertomaan miten pitää elää.

        Se että kertoo miten pitää elää voi olla ylimielisyyden vastakohtakin. Se voi olla jopa rakkauttakin. Vai vihaako vanhempi lasta jos opettaa hänelle käytöstapoja? Aikuisen ihmisen tulisi sietää nuhtelua kun se on aiheellista.

        Raamattu antaa oikeat neuvot elämään, mutta nekin vain niille jotka itse tahtovat. Raamattu ei opeta että ihmisen tulisi pakottaa toisia mihinkään.

        Ps. Sinä yritit ilmeisesti kertoa minulle että minun tulisi elää kertomatta muille miten elää, ja samassa lauseessa myönnät itsellesi tuon oikeuden, sanomalla minulle miten minun tulisi toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että kertoo miten pitää elää voi olla ylimielisyyden vastakohtakin. Se voi olla jopa rakkauttakin. Vai vihaako vanhempi lasta jos opettaa hänelle käytöstapoja? Aikuisen ihmisen tulisi sietää nuhtelua kun se on aiheellista.

        Raamattu antaa oikeat neuvot elämään, mutta nekin vain niille jotka itse tahtovat. Raamattu ei opeta että ihmisen tulisi pakottaa toisia mihinkään.

        Ps. Sinä yritit ilmeisesti kertoa minulle että minun tulisi elää kertomatta muille miten elää, ja samassa lauseessa myönnät itsellesi tuon oikeuden, sanomalla minulle miten minun tulisi toimia.

        *Raamattu ei opeta että ihmisen tulisi pakottaa toisia mihinkään.*
        Miksi sitten kristityt pakottavat, jos kerran Raamattu ei pakota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *Raamattu ei opeta että ihmisen tulisi pakottaa toisia mihinkään.*
        Miksi sitten kristityt pakottavat, jos kerran Raamattu ei pakota.

        Ketkä kristityt? Kirkko? Kysyppä papeilta onko Jeesus heidän mielestään ainoa Jumala mitä on ja uskovatko he siihen että hän kirjaimellisesti heräsi kuolleista.
        Kirkot tekevät paljon sellaista mitä Raamattu ei opeta tekemään. Anekauppaa ei löydy Raamatusta. Uskottomien ja uskovien yhteisiä "jumalanpalveluksia" ei löydy Raamatusta. Ongelma ei siis ole kristityt jotka toimivat Raamatun ohjeiden mukaan, vaan ne jotka toimivat Raamatun nimissä oman etunsa mukaan Raamatusta piittaamatta.

        Katolinen kirkko on esimerkiksi vähän kuin oma kuningaskuntansa yhteiskuntien sisällä ja se kahmii itselleen valtaa edistääkseen omaa asiaansa, joka ei ole Jumalan asia Raamatun valossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että kertoo miten pitää elää voi olla ylimielisyyden vastakohtakin. Se voi olla jopa rakkauttakin. Vai vihaako vanhempi lasta jos opettaa hänelle käytöstapoja? Aikuisen ihmisen tulisi sietää nuhtelua kun se on aiheellista.

        Raamattu antaa oikeat neuvot elämään, mutta nekin vain niille jotka itse tahtovat. Raamattu ei opeta että ihmisen tulisi pakottaa toisia mihinkään.

        Ps. Sinä yritit ilmeisesti kertoa minulle että minun tulisi elää kertomatta muille miten elää, ja samassa lauseessa myönnät itsellesi tuon oikeuden, sanomalla minulle miten minun tulisi toimia.

        Selittelyt ja asioiden päälaelleen kääntäminen on aika klassinen strategia. "En minä tee mitään väärin, kaikki tapahtuu sinun oman hyväsi vuoksi" ja työn alla voi olla vaikka jonkun hakkaaminen kepillä tai muu kidutus. Kristinuskollekin hyvin tuttu strategia ja varmasti sinulle myös rakas asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että kertoo miten pitää elää voi olla ylimielisyyden vastakohtakin. Se voi olla jopa rakkauttakin. Vai vihaako vanhempi lasta jos opettaa hänelle käytöstapoja? Aikuisen ihmisen tulisi sietää nuhtelua kun se on aiheellista.

        Raamattu antaa oikeat neuvot elämään, mutta nekin vain niille jotka itse tahtovat. Raamattu ei opeta että ihmisen tulisi pakottaa toisia mihinkään.

        Ps. Sinä yritit ilmeisesti kertoa minulle että minun tulisi elää kertomatta muille miten elää, ja samassa lauseessa myönnät itsellesi tuon oikeuden, sanomalla minulle miten minun tulisi toimia.

        "Raamattu antaa oikeat neuvot elämään, mutta nekin vain niille jotka itse tahtovat. Raamattu ei opeta että ihmisen tulisi pakottaa toisia mihinkään."

        Kuten miten orjia saa olla ja miten niitä pitää kohdella. Aaah, tämä kristittyjen ylivertainen absoluuttinen moraali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Raamattu antaa oikeat neuvot elämään, mutta nekin vain niille jotka itse tahtovat. Raamattu ei opeta että ihmisen tulisi pakottaa toisia mihinkään."

        Kuten miten orjia saa olla ja miten niitä pitää kohdella. Aaah, tämä kristittyjen ylivertainen absoluuttinen moraali.

        ... on etsittävä joko epätäydellistä ilmoitusta tai virheellistä tulkintaa tai molempia. Todellisuudessa molemmat ovat mahdollisia. Ensimmäinen on se, että Jumalan viisauden ilmoitus vastaa aina niiden henkisestä ymmärryksen astetta, joille se annetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... on etsittävä joko epätäydellistä ilmoitusta tai virheellistä tulkintaa tai molempia. Todellisuudessa molemmat ovat mahdollisia. Ensimmäinen on se, että Jumalan viisauden ilmoitus vastaa aina niiden henkisestä ymmärryksen astetta, joille se annetaan.

        Jeesuksen Kristuksen ja Muhammedin tiedetään sanoneen seuraajilleen monta kertaa, että tieto, jota he eivät olleet vielä paljastaneet, oli paljon laajempaa ja syvempää kuin se, mistä oli jo kerrottu.


        Toiseksi, vain ne, joilla on syvin henkinen tieto, joka mahdollistaa suoran yhteyden Jumalan kanssa ja Herran teiden tuntemisen, kykenevät tulkitsemaan oikein pyhiä kirjoituksia, jotka ilmentävät Jumalan käskyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen Kristuksen ja Muhammedin tiedetään sanoneen seuraajilleen monta kertaa, että tieto, jota he eivät olleet vielä paljastaneet, oli paljon laajempaa ja syvempää kuin se, mistä oli jo kerrottu.


        Toiseksi, vain ne, joilla on syvin henkinen tieto, joka mahdollistaa suoran yhteyden Jumalan kanssa ja Herran teiden tuntemisen, kykenevät tulkitsemaan oikein pyhiä kirjoituksia, jotka ilmentävät Jumalan käskyjä.

        Kaikkien uskontojen kannattajat jaetaan kahteen ryhmään: niihin, jotka ovat ymmärtäneet sisäisen piilotetun merkityksen, ja niihin, joilla on pinnallinen ymmärrys. Ensimmäinen luokka on hyvin pieni, ja siihen kuuluvat ne, jotka ovat saavuttaneet syvimmän hengellisen tason (profeetat ja gurut). Ajan myötä heidän määränsä vähenee ja vähenee, ja lopulta he hupenevat kokonaan. Henkisen ymmärryksen ehtyessä vääristely lisääntyy, mikä peittää totuuden täysin ja muuttaa uskonnon jumalattomuudeksi. Niinpä seuraajat alkavat taistella lähinnä uskonnon nimissä kuin sen opettamien totuuksien nimissä, jolloin he taistelevat enemmän jonkin haamun kuin todellisen olemuksen puolesta. He alkavat tarkoituksellisesti vääristellä ja vääristää pyhien kirjoitusten sisimpiä käskyjä tavoitellakseen omia itsekkäitä päämääriään ja yrittäessään päätellä merkitystä, jota ei ole eikä voi olla olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien uskontojen kannattajat jaetaan kahteen ryhmään: niihin, jotka ovat ymmärtäneet sisäisen piilotetun merkityksen, ja niihin, joilla on pinnallinen ymmärrys. Ensimmäinen luokka on hyvin pieni, ja siihen kuuluvat ne, jotka ovat saavuttaneet syvimmän hengellisen tason (profeetat ja gurut). Ajan myötä heidän määränsä vähenee ja vähenee, ja lopulta he hupenevat kokonaan. Henkisen ymmärryksen ehtyessä vääristely lisääntyy, mikä peittää totuuden täysin ja muuttaa uskonnon jumalattomuudeksi. Niinpä seuraajat alkavat taistella lähinnä uskonnon nimissä kuin sen opettamien totuuksien nimissä, jolloin he taistelevat enemmän jonkin haamun kuin todellisen olemuksen puolesta. He alkavat tarkoituksellisesti vääristellä ja vääristää pyhien kirjoitusten sisimpiä käskyjä tavoitellakseen omia itsekkäitä päämääriään ja yrittäessään päätellä merkitystä, jota ei ole eikä voi olla olemassa.

        Suurin osa hämmästyttävistä ja kelvottomista rituaaleista, jotka nyt kulkevat oman uskontomme nimissä, eivät ole muuta kuin seurausta räikeästä poikkeamisesta pyhien kirjoitusten määräyksistä, ja vastuun siitä kantavat nykyaikaiset niin kutsutut gurut, jotka ovat pohjimmiltaan vain uskonnollisia tyrkyttäjiä ja puhujia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa hämmästyttävistä ja kelvottomista rituaaleista, jotka nyt kulkevat oman uskontomme nimissä, eivät ole muuta kuin seurausta räikeästä poikkeamisesta pyhien kirjoitusten määräyksistä, ja vastuun siitä kantavat nykyaikaiset niin kutsutut gurut, jotka ovat pohjimmiltaan vain uskonnollisia tyrkyttäjiä ja puhujia.

        Kristittyjen ja muslimien yhteinen uskomus on tällaisen opin vastainen. Useimmat heistä uskovat, että Jumala loi maailman kerran ja lopullisesti.

        Kaikki näkyvä moninaisuus syntyi samaan aikaan hänen tahdostaan. Jivojen toiminta alkaa vasta sen jälkeen, kun he ovat ruumiillistuneet tähän maailmaan.

        He keräävät tekojensa hedelmiä, jotka he ovat suorittaneet vasta tässä elämässä. Ja tuomiopäivänä he ilmestyvät Jumalan eteen vastaamaan kaikista teoistaan tässä maallisessa olemassaolossa. Näin heidät palkitaan tai rangaistaan hyvistä tai syntisistä teoista, joita he ovat tehneet maan päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjen ja muslimien yhteinen uskomus on tällaisen opin vastainen. Useimmat heistä uskovat, että Jumala loi maailman kerran ja lopullisesti.

        Kaikki näkyvä moninaisuus syntyi samaan aikaan hänen tahdostaan. Jivojen toiminta alkaa vasta sen jälkeen, kun he ovat ruumiillistuneet tähän maailmaan.

        He keräävät tekojensa hedelmiä, jotka he ovat suorittaneet vasta tässä elämässä. Ja tuomiopäivänä he ilmestyvät Jumalan eteen vastaamaan kaikista teoistaan tässä maallisessa olemassaolossa. Näin heidät palkitaan tai rangaistaan hyvistä tai syntisistä teoista, joita he ovat tehneet maan päällä.

        Mutta jos tämä olisi totta, se antaisi runsaasti aihetta puhua jumalallisesta epäoikeudenmukaisuudesta.

        Oikeudenmukaisuuden laki edellyttää, että kaikilla jivoilla on yhtäläinen mahdollisuus saavuttaa menestyksekkäästi aineelliset tavoitteensa sekä suotuisa tilaisuus täyttää Jumalan käskyt, ennen kuin heidät kutsutaan kollektiivisesti Jumalan tuomiolle, jossa heidät palkitaan kaikista heidän rikkomuksistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Raamattu antaa oikeat neuvot elämään, mutta nekin vain niille jotka itse tahtovat. Raamattu ei opeta että ihmisen tulisi pakottaa toisia mihinkään."

        Kuten miten orjia saa olla ja miten niitä pitää kohdella. Aaah, tämä kristittyjen ylivertainen absoluuttinen moraali.

        Kannattaa perehtyä Raamattuun vähän syvällisemmin. Orjuus oli ainoa keino monille selvitä siihen aikaan kun Raamattu on kirjoitettu, ja he olivat lähempänä palvelijaa kuin sitä, minkä modernin "moralistit" käsittävät orjuutena. Jos olet töissä jossain yrityksessä, olet yrittäjän palvelija, hän elättää sinut. Eli tuon kaltainen "orjuus" ei ole kadonnut mihinkään, ja jos katoaa, niin ihmisistä tulisi valtion orjia, kuten ateistisissä ja sosialistisissä maissa tuppaa käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa perehtyä Raamattuun vähän syvällisemmin. Orjuus oli ainoa keino monille selvitä siihen aikaan kun Raamattu on kirjoitettu, ja he olivat lähempänä palvelijaa kuin sitä, minkä modernin "moralistit" käsittävät orjuutena. Jos olet töissä jossain yrityksessä, olet yrittäjän palvelija, hän elättää sinut. Eli tuon kaltainen "orjuus" ei ole kadonnut mihinkään, ja jos katoaa, niin ihmisistä tulisi valtion orjia, kuten ateistisissä ja sosialistisissä maissa tuppaa käymään.

        Kannattaa perehtyä muihinkin maailman uskontoihin ja jopa erilaisiin filosofioihin vähän syvällisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa perehtyä muihinkin maailman uskontoihin ja jopa erilaisiin filosofioihin vähän syvällisemmin.

        Olen entinen jumalankieltäjä, joten olen kyllä tutustunut yhteen jos toiseen turhaan teoriaan ja filosofiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen entinen jumalankieltäjä, joten olen kyllä tutustunut yhteen jos toiseen turhaan teoriaan ja filosofiaan.

        Olen entinen kristitty, ja olen kyllä tutustunut yhteen jos toiseen mahtavaan teoriaan ja filosofiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen entinen kristitty, ja olen kyllä tutustunut yhteen jos toiseen mahtavaan teoriaan ja filosofiaan.

        ”Jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut” (Room 8:30)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut” (Room 8:30)

        Loppujen lopuksi kaikki pelastetut ovat jo ennalta määrättyjä, meidän muiden ei tarvitse yrittää mitään. Tarkoittaako tämä, että elämme aivan samalla tavalla, riippumatta siitä, kuinka syntistä elämää elämme, pääsemme silti "taivaaseen", koska kaikki on ennalta määrätty. Ja ne, jotka on määrätty helvettiin, aivan yhtä lailla, olivatpa he kuinka pyhiä tahansa, heidät on määrätty helvettiin käytöksestään riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppujen lopuksi kaikki pelastetut ovat jo ennalta määrättyjä, meidän muiden ei tarvitse yrittää mitään. Tarkoittaako tämä, että elämme aivan samalla tavalla, riippumatta siitä, kuinka syntistä elämää elämme, pääsemme silti "taivaaseen", koska kaikki on ennalta määrätty. Ja ne, jotka on määrätty helvettiin, aivan yhtä lailla, olivatpa he kuinka pyhiä tahansa, heidät on määrätty helvettiin käytöksestään riippumatta.

        Raamatun perusteella on vaikea tietää, kuka Jumala on ja millainen hän on. Yhtäältä on sanoja Hänen rakkaudestaan ihmistä kohtaan, ja toisaalta Hän on "vihainen ja ties mitä vielä", ajoi Aatamin ja Eevan pois Eedenin puutarhasta, koska he söivät hedelmää tiedon puusta ja näkivät todellisen tilanteensa. Eli tieto tuomitaan ja siitä jopa rangaistaan ankarasti. Ehkä joku innostuu tällaisesta "ihmisrakkaudesta", mutta monet eivät. Samalla tavalla on aina ihmetyttänyt kristillinen ajatus "ikuisesta helvetistä", joka odottaa syntisiä kuoleman jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun perusteella on vaikea tietää, kuka Jumala on ja millainen hän on. Yhtäältä on sanoja Hänen rakkaudestaan ihmistä kohtaan, ja toisaalta Hän on "vihainen ja ties mitä vielä", ajoi Aatamin ja Eevan pois Eedenin puutarhasta, koska he söivät hedelmää tiedon puusta ja näkivät todellisen tilanteensa. Eli tieto tuomitaan ja siitä jopa rangaistaan ankarasti. Ehkä joku innostuu tällaisesta "ihmisrakkaudesta", mutta monet eivät. Samalla tavalla on aina ihmetyttänyt kristillinen ajatus "ikuisesta helvetistä", joka odottaa syntisiä kuoleman jälkeen.

        Tämä tarkoittaa sitä, että rajallisesta määrä syntejä rangaistaan rajattomalla ikuisella kidutuksella. Onko tämä myös osoitus Jumalan rakkaudesta ihmistä kohtaan? Jopa ihmiset pystyvät antamaan anteeksi, mutta Jumala ei pysty? Ja miksi helvetin tuskan pitäisi olla ikuista? Mikä merkitys tällä on ja mitä rakkautta siinä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihan kamalaa, jos joku olisi niin ylimielinen, että tulisi muille kertomaan miten pitää elää.

        Olisi ihan kamalaa, jos joku olisi niin ylimielinen, että tulisi muille kertomaan miten pitää elää.

        Entä jos minä tulisin sanomaan RAKASTA !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä kristityt? Kirkko? Kysyppä papeilta onko Jeesus heidän mielestään ainoa Jumala mitä on ja uskovatko he siihen että hän kirjaimellisesti heräsi kuolleista.
        Kirkot tekevät paljon sellaista mitä Raamattu ei opeta tekemään. Anekauppaa ei löydy Raamatusta. Uskottomien ja uskovien yhteisiä "jumalanpalveluksia" ei löydy Raamatusta. Ongelma ei siis ole kristityt jotka toimivat Raamatun ohjeiden mukaan, vaan ne jotka toimivat Raamatun nimissä oman etunsa mukaan Raamatusta piittaamatta.

        Katolinen kirkko on esimerkiksi vähän kuin oma kuningaskuntansa yhteiskuntien sisällä ja se kahmii itselleen valtaa edistääkseen omaa asiaansa, joka ei ole Jumalan asia Raamatun valossa.

        kATOLINEN KIRKKO ON PEDOFIILI KIRKO,LUSIFERIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen Kristuksen ja Muhammedin tiedetään sanoneen seuraajilleen monta kertaa, että tieto, jota he eivät olleet vielä paljastaneet, oli paljon laajempaa ja syvempää kuin se, mistä oli jo kerrottu.


        Toiseksi, vain ne, joilla on syvin henkinen tieto, joka mahdollistaa suoran yhteyden Jumalan kanssa ja Herran teiden tuntemisen, kykenevät tulkitsemaan oikein pyhiä kirjoituksia, jotka ilmentävät Jumalan käskyjä.

        Jeesuksen Kristuksen ja Muhammedin tiedetään sanoneen seuraajilleen monta kertaa, että tieto, jota he eivät olleet vielä paljastaneet, oli paljon laajempaa ja syvempää kuin se, mistä oli jo kerrottu.

        Jeesuksen sanoman oli RAKKAUS mistä tuli maailman suurin usko.
        mohammed koira loi sen tappamalla Juutalais kylän miehet ja ottamalla naisista kauneimat,kuten Aishan 6v jonka kihlasi ja nai 9v eli oli seksuaalisti yhteyssä lapseen,pedofiili.
        Mohammed on tuomut väkivallan ja paha,sekasorron sekä kaaoksen.
        Tämä koiran lahkossa ei ole Rakkautta,ei armoa.Katsokaa mitä oli puhdas Islam mitä he sanoivat,eli Isis.
        Mitä on Iranin mulkut,tappavat uskon varjolla kansalaisiaan,Islam sotiin niin kukaan heidän valtio ystävistää ei ota Islam pakolaisia heisän aluelle.
        Islamon paha Islamille ja sen perustu tappaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjen ja muslimien yhteinen uskomus on tällaisen opin vastainen. Useimmat heistä uskovat, että Jumala loi maailman kerran ja lopullisesti.

        Kaikki näkyvä moninaisuus syntyi samaan aikaan hänen tahdostaan. Jivojen toiminta alkaa vasta sen jälkeen, kun he ovat ruumiillistuneet tähän maailmaan.

        He keräävät tekojensa hedelmiä, jotka he ovat suorittaneet vasta tässä elämässä. Ja tuomiopäivänä he ilmestyvät Jumalan eteen vastaamaan kaikista teoistaan tässä maallisessa olemassaolossa. Näin heidät palkitaan tai rangaistaan hyvistä tai syntisistä teoista, joita he ovat tehneet maan päällä.

        Väärin, Islamin taivaassa miehille on 72 neitsyttä joilla immenkalvot kasvaa takaisin kun puhkeaa,se on Islamin miesten taivas + yltäkylläisyys.

        Toki usko sama on,joku loi mutta toisella on väkivalta ja alistaminen..Toisella RAKKAUS !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa perehtyä Raamattuun vähän syvällisemmin. Orjuus oli ainoa keino monille selvitä siihen aikaan kun Raamattu on kirjoitettu, ja he olivat lähempänä palvelijaa kuin sitä, minkä modernin "moralistit" käsittävät orjuutena. Jos olet töissä jossain yrityksessä, olet yrittäjän palvelija, hän elättää sinut. Eli tuon kaltainen "orjuus" ei ole kadonnut mihinkään, ja jos katoaa, niin ihmisistä tulisi valtion orjia, kuten ateistisissä ja sosialistisissä maissa tuppaa käymään.

        Sinä olet lukenut koko Raamatun mutten ymmärrä?
        Mikä oli Kristuksen sanoma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen entinen kristitty, ja olen kyllä tutustunut yhteen jos toiseen mahtavaan teoriaan ja filosofiaan.

        Olen entinen kristitty, ja olen kyllä tutustunut yhteen jos toiseen mahtavaan teoriaan ja filosofiaan.

        Saat toki olla mitä vain mutta jos et ymmärrä Kristuksen sanomaa,kierrät elämää,et pääse eteen päin tästä maailmasta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppujen lopuksi kaikki pelastetut ovat jo ennalta määrättyjä, meidän muiden ei tarvitse yrittää mitään. Tarkoittaako tämä, että elämme aivan samalla tavalla, riippumatta siitä, kuinka syntistä elämää elämme, pääsemme silti "taivaaseen", koska kaikki on ennalta määrätty. Ja ne, jotka on määrätty helvettiin, aivan yhtä lailla, olivatpa he kuinka pyhiä tahansa, heidät on määrätty helvettiin käytöksestään riippumatta.

        Loppujen lopuksi kaikki pelastetut ovat jo ennalta määrättyjä, meidän muiden ei tarvitse yrittää mitään. Tarkoittaako tämä, että elämme aivan samalla tavalla, riippumatta siitä, kuinka syntistä elämää elämme, pääsemme silti "taivaaseen", koska kaikki on ennalta määrätty. Ja ne, jotka on määrätty helvettiin, aivan yhtä lailla, olivatpa he kuinka pyhiä tahansa, heidät on määrätty helvettiin käytöksestään riippumatta.

        Ei ole helvettiä,usko ! Se on kirkon tekemä,ei Isä Jumala tekisi niin luodulleen.
        Tuomitsiko sinä oman lapsesi helvettiin kun on kuriton?
        Ei se niin mene..
        Kaikki oppii aikanaa,sillä elämä on lyhyt jos ei opi.
        He jotka ei opi,matka on hieman pidempi mutta ei ole helvettiä.
        Se joka ymmärtää Kristuksen sanoman RAKKAUS,on oikealla polulla.
        Ei lahko,ei kirkko ei mikään voi voittaa RAKKAUTTA !
        Ei Kristus perustanut yhtään kirkkoa,ei lahkoa..vain ihminen joka peloittelee tällä kaikella !
        Kun vain tiedät Rakkauden ja kuka sen tuoja on ja sen tarkoituksen ..!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun perusteella on vaikea tietää, kuka Jumala on ja millainen hän on. Yhtäältä on sanoja Hänen rakkaudestaan ihmistä kohtaan, ja toisaalta Hän on "vihainen ja ties mitä vielä", ajoi Aatamin ja Eevan pois Eedenin puutarhasta, koska he söivät hedelmää tiedon puusta ja näkivät todellisen tilanteensa. Eli tieto tuomitaan ja siitä jopa rangaistaan ankarasti. Ehkä joku innostuu tällaisesta "ihmisrakkaudesta", mutta monet eivät. Samalla tavalla on aina ihmetyttänyt kristillinen ajatus "ikuisesta helvetistä", joka odottaa syntisiä kuoleman jälkeen.

        Ei ole helvettiä,se on kirkon peloitus !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa perehtyä Raamattuun vähän syvällisemmin. Orjuus oli ainoa keino monille selvitä siihen aikaan kun Raamattu on kirjoitettu, ja he olivat lähempänä palvelijaa kuin sitä, minkä modernin "moralistit" käsittävät orjuutena. Jos olet töissä jossain yrityksessä, olet yrittäjän palvelija, hän elättää sinut. Eli tuon kaltainen "orjuus" ei ole kadonnut mihinkään, ja jos katoaa, niin ihmisistä tulisi valtion orjia, kuten ateistisissä ja sosialistisissä maissa tuppaa käymään.

        Kyllä, ehdottomasti näin. Orjuus on itseasiassa tavoiteltava tila, eihän heitä saanut edes tappaa kun meni arvokasta omaisuutta hukkaan.

        Tarvitaankin läpimädän uskonnon omaava ja ilman moraalista käsitystä oleva ihminen puolustelemaan orjuutta. Kiitos, että osoitat lapsellisen taikauskosi moraalittomuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, Islamin taivaassa miehille on 72 neitsyttä joilla immenkalvot kasvaa takaisin kun puhkeaa,se on Islamin miesten taivas yltäkylläisyys.

        Toki usko sama on,joku loi mutta toisella on väkivalta ja alistaminen..Toisella RAKKAUS !

        "Väärin, Islamin taivaassa miehille on 72 neitsyttä joilla immenkalvot kasvaa takaisin kun puhkeaa,se on Islamin miesten taivas + yltäkylläisyys."

        Niinhän kristittyjen paratiisikin, jossa kadut ovat kullasta tehty.

        Jättäkää maallinen uskonto paratiisin saavuttamisesta. Se on rakennettu periaatteelle "minä sinulle, sinä minulle": tee jotain hyvää, niin nouset varmasti ylös. Se on kuin lapsille sanotaan: opiskele ahkerasti, niin saat karkkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helvettiä,se on kirkon peloitus !

        Helvetti on, mutta se ei ole ikuista. Kristitinsuko mukaan helvettiin menee jopa se, joka ei raksta Jumalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetti on, mutta se ei ole ikuista. Kristitinsuko mukaan helvettiin menee jopa se, joka ei raksta Jumalaa.

        Joten pitää rakastaa, muuten menee helvettiin. Ei vapaa tahtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet lukenut koko Raamatun mutten ymmärrä?
        Mikä oli Kristuksen sanoma?

        Sinä olet lukenut koko Raamatun mutten ymmärrä?
        Mikä oli Kristuksen sanoma?

        https://www.youtube.com/watch?v=bhpaZm9mDAM


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tarkoittaa sitä, että rajallisesta määrä syntejä rangaistaan rajattomalla ikuisella kidutuksella. Onko tämä myös osoitus Jumalan rakkaudesta ihmistä kohtaan? Jopa ihmiset pystyvät antamaan anteeksi, mutta Jumala ei pysty? Ja miksi helvetin tuskan pitäisi olla ikuista? Mikä merkitys tällä on ja mitä rakkautta siinä on?

        Ihmiset rankaisivat ikuista Jumalaa ikuisella kidutuksella Jeesuksessa. Meidän synnit hänet sinne laittoi. Kaikki ovat syntisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppujen lopuksi kaikki pelastetut ovat jo ennalta määrättyjä, meidän muiden ei tarvitse yrittää mitään. Tarkoittaako tämä, että elämme aivan samalla tavalla, riippumatta siitä, kuinka syntistä elämää elämme, pääsemme silti "taivaaseen", koska kaikki on ennalta määrätty. Ja ne, jotka on määrätty helvettiin, aivan yhtä lailla, olivatpa he kuinka pyhiä tahansa, heidät on määrätty helvettiin käytöksestään riippumatta.

        Ei ole hyväksi kiistellä opista, mutta sanon oman näkemykseni.

        Me olemme valittuja uskomme tähden. Paavali varoittaa että meidän tulee pelätä Jumalaa ja pysyä uskossa, että pelastuisimme ja pysyisimme pelastuksessa, joka on yksin Jeesus. Olemme Kristuksessa valittuja, emme siksi että olisimme lähtökohtaisesti paljon parempia kuin muut. Ei ole ihmisen tehtävä tietää kenet Jumala kutsuu ja armahtaa ja kenet hän paaduttaa.

        Mitä taas tulee syntiin, niin Jumalan armo opettaa meille, että ne teot ovat pahoja joista hänet naulittiin ristiin. Jumalan tahto on että meihin kasvaa uusi ihminen Kristuksen kuvan mukaan, ja se uusi ihminen meissä, ei enää halua tehdä syntiä. Oikea vanhurskaus on sitä joka kumpuaa tuosta uudesta ihmisestä meissä. Synti roikkuu meidän puntissa kiinni, mutta nimenomaan roikkuu, se ei pidä meitä täysin vallassaan. Tässä on kristityn ja ei-kristityn yksi selkeä ero.

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hyväksi kiistellä opista, mutta sanon oman näkemykseni.

        Me olemme valittuja uskomme tähden. Paavali varoittaa että meidän tulee pelätä Jumalaa ja pysyä uskossa, että pelastuisimme ja pysyisimme pelastuksessa, joka on yksin Jeesus. Olemme Kristuksessa valittuja, emme siksi että olisimme lähtökohtaisesti paljon parempia kuin muut. Ei ole ihmisen tehtävä tietää kenet Jumala kutsuu ja armahtaa ja kenet hän paaduttaa.

        Mitä taas tulee syntiin, niin Jumalan armo opettaa meille, että ne teot ovat pahoja joista hänet naulittiin ristiin. Jumalan tahto on että meihin kasvaa uusi ihminen Kristuksen kuvan mukaan, ja se uusi ihminen meissä, ei enää halua tehdä syntiä. Oikea vanhurskaus on sitä joka kumpuaa tuosta uudesta ihmisestä meissä. Synti roikkuu meidän puntissa kiinni, mutta nimenomaan roikkuu, se ei pidä meitä täysin vallassaan. Tässä on kristityn ja ei-kristityn yksi selkeä ero.

        T. Aloittaja

        Ps. Ja me haluamme olla tekemättä syntiä, mutta kuitenkin jokainen meistä vielä syntiä tekee. Tämän ristiriitaisen tilan Jumala sallii olla meissä. Miksi? Että meillä olisi syy olla armollisia toisille ja anteeksiantavaisia. Saavutamme vanhurskautta vain Jumalan armon kautta, emme omalla suorittamisella. Jos me, näissä ruumiissa ja lihan mielen vielä läsnäollessa, eläisimme lain mukaan "nuhteettomasti", me vihaisimme lainrikkojia, emmekä haluaisi heidän pelastuvan. Laki saa aikaan vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ehdottomasti näin. Orjuus on itseasiassa tavoiteltava tila, eihän heitä saanut edes tappaa kun meni arvokasta omaisuutta hukkaan.

        Tarvitaankin läpimädän uskonnon omaava ja ilman moraalista käsitystä oleva ihminen puolustelemaan orjuutta. Kiitos, että osoitat lapsellisen taikauskosi moraalittomuuden.

        Kyllä työnantaja suivaantuu jos yrityksen tärkein ja tehokkain palvelija tapetaan. Tuollainen lapsellinen, itsensä ja oman aikakautensa nostaminen jalustalle, on ylpeyden syntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Väärin, Islamin taivaassa miehille on 72 neitsyttä joilla immenkalvot kasvaa takaisin kun puhkeaa,se on Islamin miesten taivas yltäkylläisyys."

        Niinhän kristittyjen paratiisikin, jossa kadut ovat kullasta tehty.

        Jättäkää maallinen uskonto paratiisin saavuttamisesta. Se on rakennettu periaatteelle "minä sinulle, sinä minulle": tee jotain hyvää, niin nouset varmasti ylös. Se on kuin lapsille sanotaan: opiskele ahkerasti, niin saat karkkia.

        Islam ja Kristinusko ovat yhtä kaukana toisistaan kuin ateismi ja kristinusko tai mikä tahansa muu oppi tai ideologia.

        Kaikki muut kieltävät joitain Raamatun totena esittämiä asioita. Esimerkkejä: Jeesuksen kuolema ristillä, ylösnousemus, hänen Jumaluutensa, jota myös seuraa se, että hänen sanansa ovat kaikki täysin tosia. Joten jos Jeesus vaikkapa itse sanoo että hän nousee kuolleista, se myös tarkoittaa että näin tapahtuu 100% varmuudella, ja tästä syystä muslimi ei voi kirjaimellisesti uskoa Jeesusta.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­N­y­m­­­f­­o­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181335018

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kaikki kirkko on roskaa !
      Mutta KRISTUS ON RAKKAUS !
      Kirkko ja lahkot on aivan paskaa minulle !

    • Anonyymi

      "Näiden lisäksi Luojan olemassaolosta todistaa mm. se että kaikista tunnetuista maailmoista kaikki ovat todistetusti luotuja."

      Se vakiokysymys: missä on ne konkreettiset todisteet luomisesta?

      • Anonyymi

        Abrahamilaiset uskonnot ovat maallisia uskontoja.

        Se on rakennettu periaatteelle "minä sinulle, sinä minulle". Se on kuin lapsille sanotaan: opiskele ahkerasti, niin saat karkkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Abrahamilaiset uskonnot ovat maallisia uskontoja.

        Se on rakennettu periaatteelle "minä sinulle, sinä minulle". Se on kuin lapsille sanotaan: opiskele ahkerasti, niin saat karkkia.

        Jos joku väittää, että helvetti on IKUISTA, se on Jumalan pilkkaamista.


      • Anonyymi

        Osoita sinä että on syntynyt edes yksi videopeli ilman että sen on joku tehnyt. Senjälkeen uskon sinun ateismisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoita sinä että on syntynyt edes yksi videopeli ilman että sen on joku tehnyt. Senjälkeen uskon sinun ateismisi.

        En ole ateisti, mutta en kristittykään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ateisti, mutta en kristittykään.

        Pelko on alkukantaisin tunne, ei ainoastaan ihmisiä vaan myös Jumalaa kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelko on alkukantaisin tunne, ei ainoastaan ihmisiä vaan myös Jumalaa kohtaan.

        Hän ei hallitse ruoskalla, miekalla tai perustuslailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoita sinä että on syntynyt edes yksi videopeli ilman että sen on joku tehnyt. Senjälkeen uskon sinun ateismisi.

        Aikuisten oikeasti kaikki videopelit ovat GOD & Co-yhtiön tuottamia. Siellä ihmisiä tarvitaan pelkästään näpyttelemään ohjelmat näppiksellä nettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoita sinä että on syntynyt edes yksi videopeli ilman että sen on joku tehnyt. Senjälkeen uskon sinun ateismisi.

        Jos yrittäisin osoittaa, että videopeli olisi muuta kuin ihmisen tekemä, olisin yhtä hölmö kuin sinä yrittäessäsi osoittaa, että maailma on Luotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisten oikeasti kaikki videopelit ovat GOD & Co-yhtiön tuottamia. Siellä ihmisiä tarvitaan pelkästään näpyttelemään ohjelmat näppiksellä nettiin.

        God & Co:n tunnetuin peli on Gall of Duty.


    • Anonyymi

      "Jeesus on vastaus" on paras vastaus mihin tahansa kysymykseen.

      Jos vaimo kyselee että riittääkö bensa kotiin asti tai milloin ollaan perillä mummolassa niin parasta on ilmoittaa että Jeesus on vastaus kysymykseen.

      • Anonyymi

        Kiva vitsi. Lisää sellaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe