Jänskin unesi?

Anonyymi-ap

Itse näin viime yönä unta, kun sellainen keltainen iso satamatrukki jahtasi minua. Kun heräsin niin helpotuin. Minua vaanii vain kummitukset.

Olisihan se hassua, jos joku trukki ajaisi takaa.

>simiti<

14

269

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla joistain syystä on toistunut sama unitarina monesti. Yöllä pimeässä tulee kaksi hiipparia taloon. Mä aina toisen työnnän seinää vasten ja alan huutamaan apua, mutta suusta tulee vain ihmeellistä möngerrystä.

      Herään siihen möngerrykseen, kun möngerrän unissaan. Möngerrys on kuin naamani olisi puudutettu kokonaan. Pitää ihan herätessään ssnoa vaikka tuttavallisesti v.ttu itselleen... kuullostaa normaalilta puheelta. Mutta tyttö kuuli kerran se, ja vahvisti epämääräisen kovaan ääneen möngerryksen. 😄

      Btw. Tyypit ei tavallaan ole agressiivisia...sellaisia tunnistamattomia rantojen juoppoja. Toinen tulee vetämään mua aina työntämästä seinää vasten ja ne kokoajan keskustelee keskenään ihan rauhallisesti, kuin minua ei olisikaan. Eivät puhu minulle...tyyliin: Reiska, tuu vetämään tää pois mun kimpusta, työntää seinää päin, enkä pääse pois...😁

      Tosi todellisen oloinen uni. 😄

      • Anonyymi

        Möngerrät jossain hoitolaitoksessa, hoitajasedät yrittää vain auttaa :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­­y­­m­f­­­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
    • Näin viimeyönä jotain huonoa unta, en muista mitä siinä tapahtui. Muistan vaan sen, kun ajattelin, että nyt kun avaan silmät niin tämä näky on ohi. Ja niin se oli.
      Mun unien näkemiset on aina tuollaisia, kun tajuan aina liian helposti, ettei se ole totta. Se vähän vie jännitystä pois siitä 😄
      Muistan myös ajatelleeni unen aikana, että huhhuh onneksi en ole tässä tilanteessa oikeasti.

    • Näin toissa yönä unta että viehkeä nainen tarjosi minulle torttua, jota mielelläni aloinkin nauttimaan. Sitten pian paikalle ilmestyikin sen naisen mies ja sitten tuli lähtö.

    • Yleisin uni on viimeinen lomapäivä etelän kohteessa. Siinä unessa suren kaiken loppua
      (viina, naiset ja lämpö).
      Unen jännitysmomentit:
      -Ehdinkö pakkaamaan matkatavarat
      -Löydänkö ajoissa oikeat liikenneyhteydet
      -Sählääminen

    • Anonyymi

      Ehkä simiti nukkui ja kuuli kramereiden lanaavan lumia keskellä yötä. Äänet muuntuivat hänen unessaan tuollaiseksi skenaarioksi. Korvatulpat eivät auta yhtään silloin kun ne tulevat piippailemaan ja välkyttämään valojaan taajamassa keskellä yötä herättäen ihmiset. Sadistit!

    • Nyt aloinkin muistaa. Oltiin kaverien kanssa junamatkalla, en muista missä reissattiin. Aina pysähdystä välillä käytiin kaupungilla kiertelemässä kauppoja ja syömässä. Joka kerta kuitenkin, kuin ihmeen kaupalla, ehdittiin junaan takaisin ja taas matka jatkui.
      Sitten oltiin sen nimisessä kylässä tai kaupungissa, kuin Nano. Kyllä, paikan nimi oli Nano. Siinä kaverille tuumailin, etten ole kyllä koskaan tällaisesta paikasta kuullut. Minkälainen paikka tämä on?
      No yhtäkkiä kaverit olivat kadonneet kuin tuhka tuuleen, olin ihan yksin. Yksin Nanossa…😆 siihen uni loppui!

    • Anonyymi

      toivoryynänen näkee sitten viimeisen päälle jänniä unia. Topi on jännämies.

      Semmoinen uni missä Topi syötetään käärmeille ja hämähäkeille tuntien kuinka ihoa revitään ja hampaat tunkeutuvat lihaksiin, joista Topi selviää kun ei tuollaisista piittaa yhtään mitään.

      Seuraavaksi Topi matkustaa Venetzuelaan niille hyvin tutuille pylväsvuorille jotka yltävät tuhanteen metriin asti. Topia keikutellaan kun hän kiipeää yhä vain korkeamalla ja korkeamalle piittaamatta keikuttamisista jolloinka keikuttamiset loppuvat ja Topilla on tylsää kun jännät unijutut loppuivat näin tylsästi.

      Sitten seuraavaksi Topi matkustaa unijutuissa tuonne Heliosfäärin rajamaille kohdaten sitä ennen sellaisen suuren riikinkukkomaisen linnun jonka siipien väli on useita miljoonia kilometreja jonka Topi sitten voittaa kun ei usko tuollaisen olemassaoloon jolloinka riikinkukkolintu katoaa.

      Sitten Topi näkee seuraavaksi sellaista unta missä atomipommi räjähtää polttaen Topin ihoa vaan kun Topi viis veisaa mokomasta niin ei sillä sen jälkeen ole yhtään mitään väliä sen kun vain tarkkailee mitä ydinpommi saa aikaiseksi.

      Sitten Topi näkee sellaistakin unta taikka liekö tuo väliajalla esitettävää totta jossa Topi penetroituu uljaaseen ja muhkean lihaksikkaaseen naiseen jatkaen yhdyntää tuntitolkulla.

      Semmoisia unia nyt ensialkuun nähdään ennenkuin pääsevät tosijännät unet valtoimenaan ryöpsähtämään vaan niistä ei parane kehuskella kun olette kuitenkin kateutta tuntien Topin jännistä jännimmistä unista jotta miksi en minäkin - pruuuth - näe noin jänniä unia.

    • Anonyymi

      Olin koko sukuni kanssa hvetinmoisessa vuoristoradassa ja kaikilla oli kädet ilmassa ja osa sitten sikeässä unessa. Osa huusi vauhtia lisää ja minä mietin mitä v.ttua tämä on. Mitä me samassa vuoristoradan letkassa ollaan.

    • Anonyymi

      Lisäksi näen jatkuvaa unta, että karhu hyökkää. Karhut ovat aina unissani tavalla tai toisella.

    • Anonyymi

      Viimeajoilta jännin varmaan kun oltiin lapsuudenaikaisen yhden naapurin pojan kanssa jossain luentosalissa jossa joku kappari höpötteli ja ositteli laserosoittimella Suomen karttaa jossa Suomi jakaantui suunnilleen lieksa-oulu linjan mukaisesti. Pohjoinen oli menetetty. Sitten kohta isommalla porukalla mentiin maastopuvuissa fillareilla jossain hiekkapohjaisessa mäntymetsämaastossa, vesistöäkin siinä oli. Taidettiin räjäytellä jotain tai ainakin panostuksia aseteltiin jonnekin rakennuksiin. Muuta en oikein muista mutta kyllä siinä tekemisen meininkiä oli.

      -harmiseikirj-

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe