Saako mies tulla???

Anonyymi-ap

Nyt kun on luvattu jopa -30 asteen pakkasia, niin saako mies tulla kadulla ja puikahtaa naisen talvitakin sisään ja oltaisiin sitten silmikkäin ja olisi kaksi lämpimämpi talvitakin sisässä.
Naisilla on niin tilavat talvitakit, että kyllä sinne yksi mies mahtuu.
Nainen voi puikahtaa minun talvitakin sisään, tervetuoa vaan nainen, en aja pois!

13

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilman naisen kutsua ei pujahdella yhtään mihinkään. Pakkasella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Talvitakki on naisen omaisuutta ja se määrittää säännöt. 😃

      • Sun vastaukset mun ketjuun Erilaisia visoja oli poistettu.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sun vastaukset mun ketjuun Erilaisia visoja oli poistettu.

        Oho! Mikähän vika niissä vastauksissa muka oli? Sain nimittäin samat pisteet kuin sinä siellä Linnut ja Aallot visassa.

        Käyn lisäämässä ne pistet uudestaan. Katsotaan jos ne saa olla? Testataan vähän tätä ylläpidon sensuurisysteemiä.


      • Anonyymi

        Kyllä naisen kansalais velvollisuus on lämmittää kylmettynyttä miestä, jota tullaan vielä tarvitsemaan.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Oho! Mikähän vika niissä vastauksissa muka oli? Sain nimittäin samat pisteet kuin sinä siellä Linnut ja Aallot visassa.

        Käyn lisäämässä ne pistet uudestaan. Katsotaan jos ne saa olla? Testataan vähän tätä ylläpidon sensuurisysteemiä.

        " Testataan vähän tätä ylläpidon sensuurisysteemiä."

        Se tuntuu viimeaikaisten poistojen perusteella olevan mielivaltaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisen kansalais velvollisuus on lämmittää kylmettynyttä miestä, jota tullaan vielä tarvitsemaan.

        Minkälaisesta lämmittelystä oikein on kyse?
        Pitäisikö naisen avata takkinsa, kiertää kädet miehen kaulalle, reidet miehen ympäri, vetää mies lähemmäksi ja halata oikein tiukasti, sekä kuiskutella hempeitä miehen korvaan?

        Nou vei! Tällainen vieraan miehen lämmittely ei tule kysymykseenkään!

        😂


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        " Testataan vähän tätä ylläpidon sensuurisysteemiä."

        Se tuntuu viimeaikaisten poistojen perusteella olevan mielivaltaista.

        Eihän niissä ole mitään järkeä. Jotain pätemisentarvetta ehkä? Ei näitä voi muuten selittää, eikä ymmärtää.
        Tuntuu, että poistoja tehdään sattumanvaraisesti, ilman mitään älyllistä syytä.


    • Anonyymi

      Ei saa, sori.

      • Anonyymi

        Miksei saa, kyllä aina yksi mies mahtuu talvitakin sisään vai onko siellä jotain salattavaa???


    • Anonyymi

      Ei saa tulla eikä mahdukaan ☝

      - Sheena

    • Saa tulla, kyllähän kaduille myös mm. syljetään. Kaikki eivät vaan halua olla katsomassa sitä kun mies tulee kadulla, joten tehkööt tuon vain kun kadulla ei ole ristin sielua.

    • Anonyymi

      Tuo olisi naiselta aika pieni teko.
      Suuria tekoja tekevät toisille yleensä me miehet.
      Muistan kun ajoin autolla -20 C pakkasella kohti etäistä kohdetta ja huomasin tien penkareelle pysähtyneen auton.
      Pysähdyin kysyäkseni mikä oli ongelma. Autossa oli kolme pientä lasta ja kuskina heidän äitinsä. Auto oli sammunut, ei lähtenyt enää käymään vaikka miten starttaili.

      Siinä sitten kovassa pakkasessa avasin konepellin ja tarkastin ensin tuleeko sytytyskipinää tulpille, ei tullut. Tarkastin virranjakajan ja kärjet olivat kuluneet loppuun. Analyysi tehty, ja kerroin siitä naiselle. Hänellä oli vielä matkaa kohteeseen noin 120 kilometriä joten ei häntä siihen lapsineen voinut jättää.

      Sanoin että voin käydä kysymässä olisiko huoltoasemalla joka sijaitsi noin 25 kilometrin päässä uusia katkojankärkiä hänen käyttämään autoon. Ajoin huoltoasemalle ja onni että heillä oli. Takaisin autolle ja vaihdoin kärjet autoon ja auto hörähti käymään. Nainen vaikutti onnelliselta, ja kun äiti on onnellinen niin lapset myös sädehtivät.

      Ainut joka ei ollut tyytyväinen oli minun ex-puoliso joka kiukkusi siitä että käytin aikaani toisen naisen auttamiseen.
      Tämä kertoo jotain naissukupuolesta?

      Aikaa tuosta tapahtumasta jo on, autot ja naisetkin ovat ehkä muuttuneet:)

      AV

    • Nyt tuli lunta tupaan romantiikannälkäiselle aloittajalle.

      Täytyy myöntää että en osaisi lähestyä keski-ikäistä naista parisuhdemielessä.
      Nuorena kaikki oli mutkattomampaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe