Julkkuvisa - Tunnista naamoja

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010021613.html

Ei ole kyllä mun alaani yhtään, mutta onneksi oli aika senioripainoitteinen lähestyminen visassa taas, niin en ollut ulapalla 😂


Tuloksesi: 9 / 12
Olet julkkistuntemuksen konkari!

Aplodien arvoinen suoritus, onneksi olkoon! Tunnistat niin politiikan, kulttuurin kuin urheilumaailmankin julkimot ja Linnan juhlien selostajat kaupan päälle.

21

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 oikein

    • Anonyymi

      Konkaria tarjosi 11/12 tuloksellakin, yllättävän hyvin tuli arvailtua. Siitä jatkovisasta jossa osa kasvoista peitetty tulos 9/12

      -harmiseikirj-

      • Loistava tulos!

        Sitä jatkoa en tehnyt, joku raja se pitää visailussakin olla per päivä 😁


    • Tuloksesi: 12 / 12
      Olet julkkistuntemuksen konkari!
      Aplodien arvoinen suoritus, onneksi olkoon! Tunnistat niin politiikan, kulttuurin kuin urheilumaailmankin julkimot ja Linnan juhlien selostajat kaupan päälle.

      Kröhöm ☺️

      • Mahtava tulos!

        Hienosti vedetty, on tullut vissiin Linnan juhlat joskus katsottua 😁


    • 7 pistettä. En pahemmin seuraa julkkisten elämiä.

      • Kelpo tulos!

        Ei ole munkaan juttuni nuo julkut, mutta visassa ne oli pääosin niin pitkältä ajalta julkkuja, että väkisinkin tiesin/arvasin oikein. Uudemmista olen auttamatta totaalisen kujalla.


    • Kiva visa. Osa oli tuttuja naamoja. 😊

      10/12

      • Loistava tulos!

        Olihan siellä pari tyyppiä, jotka on tullut jossain joskus aiemminkin nähtyä... Nimet ei just nyt tule mieleen, lienee Linnan boolin syytä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Olihan siellä pari tyyppiä, jotka on tullut jossain joskus aiemminkin nähtyä... Nimet ei just nyt tule mieleen, lienee Linnan boolin syytä 😂

        Olisi kiva oikeasti päästä maistamaan sitä kuuluisaa Linnan Boolia. Olen utelias. Muistaakseni joku yritti ratkaista sen salaisen reseptin, mutta ei onnistunut. 😄


      • tosi.typy kirjoitti:

        Olisi kiva oikeasti päästä maistamaan sitä kuuluisaa Linnan Boolia. Olen utelias. Muistaakseni joku yritti ratkaista sen salaisen reseptin, mutta ei onnistunut. 😄

        Eikös se Linnan boolin resepti paljastettukin joku vuosi takaperin?


      • randombypasser kirjoitti:

        Eikös se Linnan boolin resepti paljastettukin joku vuosi takaperin?

        Niin minäkin luulin, mutta ei se kuulemma ollut ihan 100%. Tai sitten sitä on muutettu. En kyllä meinannut itse tehdä. Siitä voi tulla kauhuskenaario. 😃


      • tosi.typy kirjoitti:

        Niin minäkin luulin, mutta ei se kuulemma ollut ihan 100%. Tai sitten sitä on muutettu. En kyllä meinannut itse tehdä. Siitä voi tulla kauhuskenaario. 😃

        No höh... Ei sillä että olisi tarkoitus tehdä sitä, mutta ainahan paljastetut salaisuudet ovat hiukan kutkuttavia 😁


    • 9/12. Tuttuja kasvoja, jotka osasin yhdistää nimeen. Sitten oli tuttuja kasvoja, mutta nimeä en tiennyt. Oli myös tuttuja nimiä, mutta kasvot vieraat😁

      • Hieno tulos!

        Minulle hiukan samoin, oli nippu tuttuja nimiä, mutta kasvot eivät täsmänneet yhteenkään niistä. Tiedä kenen satunnaisen ohikulkijan kuvat oli visaan laitettu 😂


    • Tulos 11/12

      • Loistava tulos!


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Kiitos kiitos =)


    • Anonyymi

      tuollaqinen joo voisi olla tyttöj3enkin miele3stä haau, mysteeri-koodi, ki4joi666ww ää54illä ki5jwimillw.

    • Anonyymi

      t6oivottavwati niin hauska juttu tqavsllssn 6uo jod muodostaqwa nimiä, nimiyyrlijä-ohjrlmä.. parempikin juyyu Microsof sanoi 4y6yä tuollwais3ssaq lawsk3nnwssqw jo6wsin kukujw niin MASM 10...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe