Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010021613.html
Ei ole kyllä mun alaani yhtään, mutta onneksi oli aika senioripainoitteinen lähestyminen visassa taas, niin en ollut ulapalla 😂
Tuloksesi: 9 / 12
Olet julkkistuntemuksen konkari!
Aplodien arvoinen suoritus, onneksi olkoon! Tunnistat niin politiikan, kulttuurin kuin urheilumaailmankin julkimot ja Linnan juhlien selostajat kaupan päälle.
Julkkuvisa - Tunnista naamoja
21
271
Vastaukset
10 oikein
- Anonyymi
Konkaria tarjosi 11/12 tuloksellakin, yllättävän hyvin tuli arvailtua. Siitä jatkovisasta jossa osa kasvoista peitetty tulos 9/12
-harmiseikirj-Loistava tulos!
Sitä jatkoa en tehnyt, joku raja se pitää visailussakin olla per päivä 😁
Tuloksesi: 12 / 12
Olet julkkistuntemuksen konkari!
Aplodien arvoinen suoritus, onneksi olkoon! Tunnistat niin politiikan, kulttuurin kuin urheilumaailmankin julkimot ja Linnan juhlien selostajat kaupan päälle.
Kröhöm ☺️7 pistettä. En pahemmin seuraa julkkisten elämiä.
Kelpo tulos!
Ei ole munkaan juttuni nuo julkut, mutta visassa ne oli pääosin niin pitkältä ajalta julkkuja, että väkisinkin tiesin/arvasin oikein. Uudemmista olen auttamatta totaalisen kujalla.
Kiva visa. Osa oli tuttuja naamoja. 😊
10/12Loistava tulos!
Olihan siellä pari tyyppiä, jotka on tullut jossain joskus aiemminkin nähtyä... Nimet ei just nyt tule mieleen, lienee Linnan boolin syytä 😂randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Olihan siellä pari tyyppiä, jotka on tullut jossain joskus aiemminkin nähtyä... Nimet ei just nyt tule mieleen, lienee Linnan boolin syytä 😂Olisi kiva oikeasti päästä maistamaan sitä kuuluisaa Linnan Boolia. Olen utelias. Muistaakseni joku yritti ratkaista sen salaisen reseptin, mutta ei onnistunut. 😄
tosi.typy kirjoitti:
Olisi kiva oikeasti päästä maistamaan sitä kuuluisaa Linnan Boolia. Olen utelias. Muistaakseni joku yritti ratkaista sen salaisen reseptin, mutta ei onnistunut. 😄
Eikös se Linnan boolin resepti paljastettukin joku vuosi takaperin?
randombypasser kirjoitti:
Eikös se Linnan boolin resepti paljastettukin joku vuosi takaperin?
Niin minäkin luulin, mutta ei se kuulemma ollut ihan 100%. Tai sitten sitä on muutettu. En kyllä meinannut itse tehdä. Siitä voi tulla kauhuskenaario. 😃
tosi.typy kirjoitti:
Niin minäkin luulin, mutta ei se kuulemma ollut ihan 100%. Tai sitten sitä on muutettu. En kyllä meinannut itse tehdä. Siitä voi tulla kauhuskenaario. 😃
No höh... Ei sillä että olisi tarkoitus tehdä sitä, mutta ainahan paljastetut salaisuudet ovat hiukan kutkuttavia 😁
9/12. Tuttuja kasvoja, jotka osasin yhdistää nimeen. Sitten oli tuttuja kasvoja, mutta nimeä en tiennyt. Oli myös tuttuja nimiä, mutta kasvot vieraat😁
Hieno tulos!
Minulle hiukan samoin, oli nippu tuttuja nimiä, mutta kasvot eivät täsmänneet yhteenkään niistä. Tiedä kenen satunnaisen ohikulkijan kuvat oli visaan laitettu 😂
Tulos 11/12
- Anonyymi
tuollaqinen joo voisi olla tyttöj3enkin miele3stä haau, mysteeri-koodi, ki4joi666ww ää54illä ki5jwimillw.
- Anonyymi
t6oivottavwati niin hauska juttu tqavsllssn 6uo jod muodostaqwa nimiä, nimiyyrlijä-ohjrlmä.. parempikin juyyu Microsof sanoi 4y6yä tuollwais3ssaq lawsk3nnwssqw jo6wsin kukujw niin MASM 10...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625
