Tiedätkö näitä visassa kysyttyjä asioita esim. Suomen laista tai siitä kuka saa äänestää Suomessa? Tee testi ja katso.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009389992.html
Oma tulos 4/12. Aika huono tulos, koska joihinkin vastasin ensin väärin ja sitten muistui mieleen oikea vastaus.
Asiat joita Suomalaisten olisi hyvä tietää
16
377
Vastaukset
Tässä luulin kyllä pärjääväni paremmin. - Suuren valiokunnan jäsenmäärän arvasin väärin ja lisäksi tuli toinenkin huti kysymyksessä, jonka vastaus minun olisi pitänyt tietää..
Täytät kelpoisuusvaatimukset! Aivan mahtava tulos.
Vastasit oikein 10 kysymykseen9/12 mutta joissain oli vähän tuuriakin mukana kun en ihan varma ollu vastauksestani.🙂.
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos!
No joo onhan se ihan ok olis voinu olla tosiaan paljon huonompikin helposti. Nyt seuraavan visan kimppuun.😊.
Näitä pitäisi ehdottomasti kerrata. Olen selvästi unohtanut tärkeitä asioita, joita minun tulisi tietää. Hyvä visa! 😊
"Täytät kelpoisuusvaatimukset! Aivan mahtava tulos.
Vastasit oikein 10 kysymykseen"11/12
Suuri valiokunta ei ollut niin suuri kuin luulin.- Anonyymi
Vastasit kuin ylipäällikkö! Todella vakuuttava tulos.
Vastasit oikein 12 kysymykseen
- Sheena 7 oikein.
- Anonyymi
Kolmen kaljan jälkeen lapsellisen helppo lelu.
Vastasit kuin ylipäällikkö! Todella vakuuttava tulos.
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Perukauraa, mulle.- Anonyymi
Join muuten, toden totta, kolme kaljaa koko yön aikana kun ensimmäisen avasin kello 23.
Mutta niinhän se on että sopivasti lämpimänä laatuoluiden maku paranee ja rikastuu.
Ja, *peruskauraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1076221Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3685886Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie615156Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3303841Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42305Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1422268Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1101332- 111115
- 178977
- 56803