Palstavuodesta 2024? Jaksaako Team Turina edelleen? Yllättävätkö anomuumit? Ketkä muodostavat seuraavan palstaparin?
Millainen tulee
11
355
Vastaukset
- Anonyymi
Kapi tukehtuu sosiaalitoimiston ostamaan makkaranpalaan.
Saa nähdä. Itse ainakin joskus olen täällä, tosin ei sitä voi ihan varmaksi sanoa, mutta tähän tietoon näin.
- Anonyymi
Team Turina?
Sehän on jo väsähtänyt. Jäljellä ei ole enää kuin disse.- Anonyymi
Ja rande.
- Anonyymi
Ennustukseni vuodelle 2024: Anomuumit alkavat rekkautua, koska keskustelu harvoin on syvällistä muumien kesken (ei koskaan tiedä onko muumi seinähullu, raivohullu, kiva ja empaattinen lähimmäinen vai loistokeskustelija), Syntyy uusi rekkautunut ydinkeskustelijoiden ryhmä, joka daa palstan taas eloon.
Valitettavasti se on vain väliaikainen tila, koska ahdistusmuumit ei kestä katsoa hyvää keskustelua eikä persoonallisia tyyppejä kovin kauan ilman kivitystä. Osa keskustelijoista lähtee kiusan takia, osa koska ei halua olla osa kivittävää kulttuuria ja haluavat käyttää vapaa-aikansa mielummin muuhun kivempiin asioihin. Elämä on valintoja ja usein ne ihmiset, jotka ovat aloitteellisia ja tekevät mielenkiintoisia aloituksia, elämässä on vaihtoehtoja mistä valita. Moni löytää pysyvän kumppanin.
Vielä valitettavammin se porukka, joka elää vinoilusta ja saa energiansa muiden painamisesta alas, jää. Heillä ei ole muuta palstan tilalle. Se on oire pahoinvoinnista, johon oikeasti tarvitsisi apua ja läheisiä ihmisiä. - Anonyymi
Samat hahmot jatkaa kirjoittelua uudella innolla, anonyymit lähtee lomien jälkeen kirjoittelemasta, mutta seurailee ajoittain teidän juttuja.
Palstavuodesta 2024?
- Vilkas ja mielenkiintoinen
Jaksaako Team Turina edelleen?
- Jaksaa, jaksaa... Jatkuvalla syötöllä ja eläimen raivolla!
Yllättävätkö anomuumit?
- Eivät yleensä. Ovat jo väsyneitä. Tuttua huttua!
Ketkä muodostavat seuraavan palstaparin?
- ?? Jäämme mielenkiinnolla odottamaan ...
Kiitos gallupista! 😄- Anonyymi
Typyn pitäisi jo asettaa itsensä palstan parisuhdemarkkinoiden käytettäväksi.
Anonyymi kirjoitti:
Typyn pitäisi jo asettaa itsensä palstan parisuhdemarkkinoiden käytettäväksi.
Nou vei! Minä olen palstalla vain tarkkailijan asemassa.
Teen erittäin salaista tutkimustyötä! Hys! 😁
- Anonyymi
Siitä tulee kaikkien aikojen uljain palstailuvuosi. Syynä on se,että itse en aio täällä kuljailla.
Pitäkää hauskaa ja nauttikaa toistenne uskomattoman elähdyttävistä ajatuksistanne. Olette ne kaikki ansainneet. - Anonyymi
Uskon, että kuin ihmeen kaupalla turinatiimi vertyy entisestään ja tasainen puhepuuro täyttää palstan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612