Vietätte uutta vuotta. Itse vietän kotona. Voin kyllä käydä baarissa.
Missä te muut?
13
210
Vastaukset
Kotona ja töissä...
Töissä. Ja sitten vaan nukkumaan sen jälkeen.
Kotona varmaan. Ja luultavasti ihan rauhallisesti. En meinannut erityisemmin juhlia.
Katon ehkä töllöö, ehkä luen kirjaa ja meen nukkuu ajoissa. Mulla varmaan muuta juhlittavaa jo ennen sitä, nimittäin kohta alkaa lomat....vaikka vielä vuoden tokana ja kolmantenakin pitää muutama pikkuhomma tehdä. Mutta jo on aikakin. Ihan loppu jotenkin. :o)
Päivällä ehkä käyn hakee polttopuuta maalta, joten uni tulee hyvin silmään, kun raikkaassa pakkasessa puuhailee. :o)Mukavasti ja viihtyisästi kotona. Alkuillasta saattaa tulla ystäviä drinkeille ja iltapalalle. Näin on ainakin sunniteltu.
- Anonyymi
Kotona vietän kuten aina.
Yöllä raketit käyn kattomassa seurana
ipanat kavereittensa kanssa.
Mukava kun joka vuosi jaksaa nuoriso vanhuksen kanssa. Saa sentään jonkinlaista synttäriseuraa. 😊
Sit jatkavat omia reittejänsä. - Anonyymi
Porukoilla koiranhoitajana :D
- Anonyymi
Palstalaisen velvollisuus on viettää uusi vuosi palstalla.
- Anonyymi
voi sitä vikana iltana/yönä pyörähdellä palstalla..
- Anonyymi
Ei ole, olen muutenkin käynyt vähemmän täällä. Päivittäin kyllä, mutta en ole kirjoitellut paljon enää.
- Anonyymi
Mieheni luona tod.näk.
- Anonyymi
Ei mitään hyvää tapahtumaa tarjolla teattereissa tai sillai...
Ikkunasta jos näkyy ilotulitus, katselen sitä, minnekään ulos en lähde. Olin yhtenä vuonna ja ne hullut ampui raketteja poikkisuuntaan torilla.
Luultavasti hiihdän päivällä ja illalla tv:n ääressä ehkä nakkeja napsien. Sama kuvio seuraavana maanantaipyhäpäivänä. Mitäpä kummempia. - Anonyymi
Ei palstalla käyminenkään ole velvollisuus.
Taitaa tänä vuonnakin vieraat olla niin väsyneitä, ettei juhliminen maita.
Ovat sen verran nauttineet kinkunpainiketta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094