Kohta on vuosi 2024. Hyvää uutta vuotta!
https://www.youtube.com/watch?v=Hj83Q2WqJ7E
https://www.youtube.com/watch?v=11wYCgYms2I
Uusi vuosi ja uudet kujeet
29
340
Vastaukset
Juu näin se vaan on tääkin vuosi hurahtaen menny. Hyvää ja onnellista uutta vuotta 2024 kaikille palstalla.😊. Abba: Happy New Year https://youtu.be/6eLnnZnXcX8?si=N0GkYJ-WQH6i2rVv
Norppa83 kirjoitti:
Oon kuunnellu joskus.
Jep...mä jotenkin muistelin että olisit ehkä sanonu joskus myös Abbaa kuunnellees ainakin joitain biisejä.😊.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep...mä jotenkin muistelin että olisit ehkä sanonu joskus myös Abbaa kuunnellees ainakin joitain biisejä.😊.
Onko huomenna 31.12 karvakäsipitsapäivä?
Anonyymi kirjoitti:
Onko huomenna 31.12 karvakäsipitsapäivä?
Eipä tuu edelleenkään syötyä sellasia joten ei eipä oo vieläkään.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep...mä jotenkin muistelin että olisit ehkä sanonu joskus myös Abbaa kuunnellees ainakin joitain biisejä.😊.
Joskus oon kuunnellu Abbaa.
Anonyymi kirjoitti:
Onko huomenna 31.12 karvakäsipitsapäivä?
Mikä se sellainen karvakäsipitsa on?
Norppa83 kirjoitti:
Joskus oon kuunnellu Abbaa.
Jees...no toimii se kultakalan muistikin joskus.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jees...no toimii se kultakalan muistikin joskus.😀.
Toimii ja hienosti =D
Norppa83 kirjoitti:
Toimii ja hienosti =D
No juu kyllä se onneks useimmiten pelaa ihan hienosti ja hyvin.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
No juu kyllä se onneks useimmiten pelaa ihan hienosti ja hyvin.😊.
Näinpä =)
Norppa83 kirjoitti:
Näinpä =)
Jeps...harvoja hetkellisiä lieviä toimintahäiriöitä lukuunottamatta.😁.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jeps...harvoja hetkellisiä lieviä toimintahäiriöitä lukuunottamatta.😁.
Jep. Toimii hyvin, kun tarvitaan =D
Norppa83 kirjoitti:
Jep. Toimii hyvin, kun tarvitaan =D
Yleensä joo ja joskus se muisti voi palaillakin myös pätkittäin kuin Uunolla ikään.😀.
Hyvää Uutta Vuotta kaikille! ✨🎉😊
Vanha vuosi on väistymässä, uusi vuosi tuo uudet kujeet. 😁🎆
~ Kacey Musgraves - What Are You Doing New Year's Eve? ~
https://youtu.be/GvXpkH-gl3Q?si=kkZYR69X8KFk7Uw3- Anonyymi
Vietätkö uuden vuoden Saimaalla polskien?
Norppa83 kirjoitti:
No siellähän mää mun frendien kanssa elelen =D =D
Ei oo oman lumiluolan ja avannon voittanutta sanotaan.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei oo oman lumiluolan ja avannon voittanutta sanotaan.😀.
Näin on. Elo Saimaalla on mukavaa. =D =D
Norppa83 kirjoitti:
Näin on. Elo Saimaalla on mukavaa. =D =D
Kyllä näin on mikäs siellä köllötellessä omassa kolossa ja fisuja jahdatessa kunhan kesällä muistaa verkot vaan väistellä.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä näin on mikäs siellä köllötellessä omassa kolossa ja fisuja jahdatessa kunhan kesällä muistaa verkot vaan väistellä.😊.
Jep. Näin on.
Oikein mukavaa vuodenvaihdetta ja erityisen hyvää uutta vuotta sinullekin Norppa83! 🎆✨️
https://youtu.be/epOBenUjIHw?si=O5734SJ7LiEDjvURKiitos🤩 sitä samaa sulle😄🎇🎆
- Anonyymi
Abban tahtiin uudet vuodet! 👍✨
https://youtube.com/shorts/VRdQaBwdmH4?si=K-xo1pGz7jVG9tHB
Jasu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
