Kevennetään 2024 muotikatsauksella

Anonyymi-ap

Tuolla muodin ammattilaiset kertoo tulevan vuoden trendeistä:

https://yle.fi/a/74-20066608

Itse olen sitä mieltä että jos gurut näyttää tuolta ja pukeutuu noin suurin osa ihmisistä on ihan pinnalla ja tyylikkäämpi jo ihan omalla peruspukeutumisellaan. Varsinkin viimeinen stylistiksi tittelöity on jotenkin huvittava.

-harmiseikirj-

15

359

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turhapuron verkkopaita, pelle hermannin meikit, stringit ja crocsit jalkaan niin eiköhän sillä irtoa viimeistään. Monokkeli silmään niin näyttää aateliselta. Tähtisumukuvioinen viitta ylle mikäli muu ei auta.

• Anonyymi

Eikös tuo ole suora kuvaus romumarkuksesta eli juuri kuten tuolla oli kuvissa väki🤣

• Anonyymi

Näinhän se varmaan, eivät muotisuunnittelijoiden luomukset useinkaan sovi perustarpeisiin. On kuitenkin kiinnostavampaa katsella ihmisiä, joilla massasta erottuvaa muotia.

Minulla oli joskus poikaystävä, joka ahdistui jos olisin halunnut laittaa päähän hatun tai äidin virkkaaman hellehatun tjms. Harmittaa jälkikäteen, että suostuin hänen painostukseen, vaikka kovin vähäistä erottuminen olisi edes ollut. Itse olisin niistä pitänyt.

• Tuota en mäkään käsitä, että mies alkaa määrittämään, mitä nainen laittaa päällensä.

Mä seukkailin erään naisen kanssa ja mentiin yhdessä baariin. Hän kysyi minulta, että onko hänen paitansa liian paljastava, että pitääkö laittaa joku neule päälle....olin vähän hoomoilasena???miksi?

Mutta hänen exä ei olisi antanut pistää sellaista paitaa...muut miehet ei saa kuolata hänen naistaan...wtf? Minusta ainakin on vaan hienoa, jos mun naisen perään muutkin läähättää. Sehän on ylpeyden aihe, eikä mikään huono homma. 😁

Edellisellä siipalla tais olla huono itsetunto...

• Anonyymi

Jaa, mutta Harnis mikä on epämuodikkainta, jota käytät silti?

Itselläni nämä ainakin äidin neulomat säärystimet, joita neljät erilaiset. Siniset kirjotut, ruskeat kirjotut, vaaleanruskeat ja mustat.

Ne kun pukee saappaiden ja lahkeiden päälle, ei lumi pääse kenkiin, eikä kastuttamaan lahkeita. Ihan joka talvi ei tarvitse, mutta tänäkin vuonna olleet tarpeen.

• Anonyymi

En sanoisi aepämuodikkaita vaan ajattomia on paksut villapaidat joita käytän aina talvella, ihan sama mikä olisi trendi :) Nuo säärystinjutut varmaan on hyvät, miehethän niitä ei sillä tavalla tarvitse.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanoisi aepämuodikkaita vaan ajattomia on paksut villapaidat joita käytän aina talvella, ihan sama mikä olisi trendi :) Nuo säärystinjutut varmaan on hyvät, miehethän niitä ei sillä tavalla tarvitse.

-harmiseikirj-

Vau, hienoa. Ne ovat hienoja :) En voi itse käyttää villaneulottuja, koska monet kutittivat ja pistelevät iholla, paitsi ihan uusimmat materiaalit.

Siskontyttöni on pelastanut suvun neuleita ja käyttää niitä ahkerasti. Viimeksi näin valokuvan hänestä tätini neuloma villapaita päällä ja ajatella, että sille neuleella laskeskelin ikää olevan jopa 50v. Vaikutti melko käsittämättömältä iältä jollekin vaatteelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vau, hienoa. Ne ovat hienoja :) En voi itse käyttää villaneulottuja, koska monet kutittivat ja pistelevät iholla, paitsi ihan uusimmat materiaalit.

Siskontyttöni on pelastanut suvun neuleita ja käyttää niitä ahkerasti. Viimeksi näin valokuvan hänestä tätini neuloma villapaita päällä ja ajatella, että sille neuleella laskeskelin ikää olevan jopa 50v. Vaikutti melko käsittämättömältä iältä jollekin vaatteelle

Siihen kutitukseen kyllä tottuu minusta melko hyvin ja nopeaan kun alkaa vaan pitämään.

Hienoa :) Juu, villavaatteet on melko lujia kyllä :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi

He hee :)

• Anonyymi

Pitäähän sitä ihmisen joltain näyttää :D

• Eka tyyppi puhui mun mielestä asiaa tai ainakin sen osalta, että hänen mielestään niin kuin munkin nuorilla on ollut ja on edelleen liikaa painaita merkkivaatteiden käyttöön.

Ekologisuus on 2000-luvulla lisääntynyt yhä enemmän, kun vaatteita ostetaan kirpputoreilta ja second hand -myymälöistä ja huolimatta tulotasosta. Myös esim. kotimaisten pienten valmistajien tuotteita ostetaan enemmän tänä päivänä.

Mun mielestä jokaisen olisi hyvä pukeutua omien mieltymysten mukaan. Toki tietysti katsoa vähän onko vaate/kengät yms. sopiva siihen tilanteeseen mikä on käsillä (esim. teatteriin meno, juhlat, metsässä oleminen, keskustassa asiointi) sekä sääolosuhteet, jos omistaa erilaisia vaatteita eri tilanteisiin. Jokaisen vaate,-kenkä-ja asustevaraston olisi hyvä muodostua niistä jutuista mitkä sopii omaan elämäntilanteeseen ja omaan elämäntapaan ja myös niin kuin jo sanoi omiin mieltymyksiin. Jokaiselle ne vaatekaapin kulmakivet ovat erilaisia, ei kaikille ne ole esim. farkut, valkoinen kauluspaita, suorat housut ja bleiseri/jakku ja naisilla vielä musta hame tai musta kotelomekko.

• No jotkut tykkää keekoilla vaatteilla ja se sopii mulle.

Itse koitan pitää mukavia vaatteita. En esimerkiksi ymmärrä naisten korkkareita, ne ei taatusti ole mukavat, tai stringialkkareita, mutta toisaalta jotkut niitten käytöstä pitää.

Kunhan on tyytyväinen itse, niin eihän siinä mitään. 😊

• Anonyymi

Kyllä ne on ihan mukavat, jossei itse ole liian painava ja kengissä on hyvä lesti. Myös stringeissä on eroja, ne pitää olla oikein istuvat, kuten muutkin vaatteet ollakseen mukavat.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne on ihan mukavat, jossei itse ole liian painava ja kengissä on hyvä lesti. Myös stringeissä on eroja, ne pitää olla oikein istuvat, kuten muutkin vaatteet ollakseen mukavat.

Oon nähnyt kun joku nainen heittää mekossa ja korkkareissa voltin ja osaa tavan alushousutkin upota persvakoon, niin kai se on sama, jos siellä on vaan naru. 😁

Mutta väitän, että mukavampiakin ja istumampia castaavia vaatetusta löytyy...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Oon nähnyt kun joku nainen heittää mekossa ja korkkareissa voltin ja osaa tavan alushousutkin upota persvakoon, niin kai se on sama, jos siellä on vaan naru. 😁

Mutta väitän, että mukavampiakin ja istumampia castaavia vaatetusta löytyy...

Ei mekon kanssa ole isot alushousut mukavia, liikaa tavaraa. Korkokengät on tietysti liukkaat, mutta realistisesti voin sanoa kaatuneeni 99 % muilla kengillä kun korkkareilla. Viimeksi kaaduin saappailla liukkaalla lattialla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      107
      6221
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      368
      5886
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      61
      5156
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      330
      3841
    5. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2305
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      142
      2268
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      110
      1332
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      11
      1115
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      178
      977
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      56
      803
    Aihe