Kevennetään 2024 muotikatsauksella

Anonyymi-ap

Tuolla muodin ammattilaiset kertoo tulevan vuoden trendeistä:

https://yle.fi/a/74-20066608

Itse olen sitä mieltä että jos gurut näyttää tuolta ja pukeutuu noin suurin osa ihmisistä on ihan pinnalla ja tyylikkäämpi jo ihan omalla peruspukeutumisellaan. Varsinkin viimeinen stylistiksi tittelöity on jotenkin huvittava.

-harmiseikirj-

15

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turhapuron verkkopaita, pelle hermannin meikit, stringit ja crocsit jalkaan niin eiköhän sillä irtoa viimeistään. Monokkeli silmään niin näyttää aateliselta. Tähtisumukuvioinen viitta ylle mikäli muu ei auta.

      • Anonyymi

        Eikös tuo ole suora kuvaus romumarkuksesta eli juuri kuten tuolla oli kuvissa väki🤣


    • Anonyymi

      Näinhän se varmaan, eivät muotisuunnittelijoiden luomukset useinkaan sovi perustarpeisiin. On kuitenkin kiinnostavampaa katsella ihmisiä, joilla massasta erottuvaa muotia.

      Minulla oli joskus poikaystävä, joka ahdistui jos olisin halunnut laittaa päähän hatun tai äidin virkkaaman hellehatun tjms. Harmittaa jälkikäteen, että suostuin hänen painostukseen, vaikka kovin vähäistä erottuminen olisi edes ollut. Itse olisin niistä pitänyt.

      • Tuota en mäkään käsitä, että mies alkaa määrittämään, mitä nainen laittaa päällensä.

        Mä seukkailin erään naisen kanssa ja mentiin yhdessä baariin. Hän kysyi minulta, että onko hänen paitansa liian paljastava, että pitääkö laittaa joku neule päälle....olin vähän hoomoilasena???miksi?

        Mutta hänen exä ei olisi antanut pistää sellaista paitaa...muut miehet ei saa kuolata hänen naistaan...wtf? Minusta ainakin on vaan hienoa, jos mun naisen perään muutkin läähättää. Sehän on ylpeyden aihe, eikä mikään huono homma. 😁

        Edellisellä siipalla tais olla huono itsetunto...


    • Anonyymi

      Jaa, mutta Harnis mikä on epämuodikkainta, jota käytät silti?

      Itselläni nämä ainakin äidin neulomat säärystimet, joita neljät erilaiset. Siniset kirjotut, ruskeat kirjotut, vaaleanruskeat ja mustat.

      Ne kun pukee saappaiden ja lahkeiden päälle, ei lumi pääse kenkiin, eikä kastuttamaan lahkeita. Ihan joka talvi ei tarvitse, mutta tänäkin vuonna olleet tarpeen.

      • Anonyymi

        En sanoisi aepämuodikkaita vaan ajattomia on paksut villapaidat joita käytän aina talvella, ihan sama mikä olisi trendi :) Nuo säärystinjutut varmaan on hyvät, miehethän niitä ei sillä tavalla tarvitse.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi aepämuodikkaita vaan ajattomia on paksut villapaidat joita käytän aina talvella, ihan sama mikä olisi trendi :) Nuo säärystinjutut varmaan on hyvät, miehethän niitä ei sillä tavalla tarvitse.

        -harmiseikirj-

        Vau, hienoa. Ne ovat hienoja :) En voi itse käyttää villaneulottuja, koska monet kutittivat ja pistelevät iholla, paitsi ihan uusimmat materiaalit.

        Siskontyttöni on pelastanut suvun neuleita ja käyttää niitä ahkerasti. Viimeksi näin valokuvan hänestä tätini neuloma villapaita päällä ja ajatella, että sille neuleella laskeskelin ikää olevan jopa 50v. Vaikutti melko käsittämättömältä iältä jollekin vaatteelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau, hienoa. Ne ovat hienoja :) En voi itse käyttää villaneulottuja, koska monet kutittivat ja pistelevät iholla, paitsi ihan uusimmat materiaalit.

        Siskontyttöni on pelastanut suvun neuleita ja käyttää niitä ahkerasti. Viimeksi näin valokuvan hänestä tätini neuloma villapaita päällä ja ajatella, että sille neuleella laskeskelin ikää olevan jopa 50v. Vaikutti melko käsittämättömältä iältä jollekin vaatteelle

        Siihen kutitukseen kyllä tottuu minusta melko hyvin ja nopeaan kun alkaa vaan pitämään.

        Hienoa :) Juu, villavaatteet on melko lujia kyllä :)

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      He hee :)

    • Anonyymi

      Pitäähän sitä ihmisen joltain näyttää :D

    • Eka tyyppi puhui mun mielestä asiaa tai ainakin sen osalta, että hänen mielestään niin kuin munkin nuorilla on ollut ja on edelleen liikaa painaita merkkivaatteiden käyttöön.

      Ekologisuus on 2000-luvulla lisääntynyt yhä enemmän, kun vaatteita ostetaan kirpputoreilta ja second hand -myymälöistä ja huolimatta tulotasosta. Myös esim. kotimaisten pienten valmistajien tuotteita ostetaan enemmän tänä päivänä.

      Mun mielestä jokaisen olisi hyvä pukeutua omien mieltymysten mukaan. Toki tietysti katsoa vähän onko vaate/kengät yms. sopiva siihen tilanteeseen mikä on käsillä (esim. teatteriin meno, juhlat, metsässä oleminen, keskustassa asiointi) sekä sääolosuhteet, jos omistaa erilaisia vaatteita eri tilanteisiin. Jokaisen vaate,-kenkä-ja asustevaraston olisi hyvä muodostua niistä jutuista mitkä sopii omaan elämäntilanteeseen ja omaan elämäntapaan ja myös niin kuin jo sanoi omiin mieltymyksiin. Jokaiselle ne vaatekaapin kulmakivet ovat erilaisia, ei kaikille ne ole esim. farkut, valkoinen kauluspaita, suorat housut ja bleiseri/jakku ja naisilla vielä musta hame tai musta kotelomekko.

    • No jotkut tykkää keekoilla vaatteilla ja se sopii mulle.

      Itse koitan pitää mukavia vaatteita. En esimerkiksi ymmärrä naisten korkkareita, ne ei taatusti ole mukavat, tai stringialkkareita, mutta toisaalta jotkut niitten käytöstä pitää.

      Kunhan on tyytyväinen itse, niin eihän siinä mitään. 😊

      • Anonyymi

        Kyllä ne on ihan mukavat, jossei itse ole liian painava ja kengissä on hyvä lesti. Myös stringeissä on eroja, ne pitää olla oikein istuvat, kuten muutkin vaatteet ollakseen mukavat.


      • Disseisback
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne on ihan mukavat, jossei itse ole liian painava ja kengissä on hyvä lesti. Myös stringeissä on eroja, ne pitää olla oikein istuvat, kuten muutkin vaatteet ollakseen mukavat.

        Oon nähnyt kun joku nainen heittää mekossa ja korkkareissa voltin ja osaa tavan alushousutkin upota persvakoon, niin kai se on sama, jos siellä on vaan naru. 😁

        Mutta väitän, että mukavampiakin ja istumampia castaavia vaatetusta löytyy...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Oon nähnyt kun joku nainen heittää mekossa ja korkkareissa voltin ja osaa tavan alushousutkin upota persvakoon, niin kai se on sama, jos siellä on vaan naru. 😁

        Mutta väitän, että mukavampiakin ja istumampia castaavia vaatetusta löytyy...

        Ei mekon kanssa ole isot alushousut mukavia, liikaa tavaraa. Korkokengät on tietysti liukkaat, mutta realistisesti voin sanoa kaatuneeni 99 % muilla kengillä kun korkkareilla. Viimeksi kaaduin saappailla liukkaalla lattialla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe