Jos ihminen on tyhmä kun aivot ei toimi niin miksi kiusata

Anonyymi-ap

Miksi kiusata ihmistä jolla on tyhmät aivot? En ymmärrä. On liikaa ihmisiä jotka nauraa ivallisesti ihmisille jotka ei tajua asioita tai joilla on ongelmia jossain hahmottamisessa ja monella eri älypuolen osa-alueella . Miksi pilkata siis tyhmiä? En näe siinä järkeä. Se on suurta pahuutta itseasiassa pilkata ihmistä joka ei voi sille mitään että on syntynyt vähäjärkisenä. Joskus jopa jotkut menee niin pitkälle että pitää vähäjärkisiä hulluina. Kyllä hullun määritelmä on enemmän semmonen, että sellainen ihminen kuin hullu on minusta enemmän sellainen kuten Venäjän presidentti Vladimir putin joka tappaa ihmisiä ja on suoraan sanoen paha.

55

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun ihmiset voi olla tosi herkkiä(esim erityisherkkiä) niin ei ole kilttiä semmonenkaan että joku tulee sanoon netissä tai kasvotusten jollekin vähemmän fiksulle ihmiselle että sä et nyt tajua tota asiaa että sulta puuttuu tilanteentajua ja suhteellisuudentajua nyt niin ei saa koskaan sanoa noin ihmisille jolla on paljon puutteita älykkyydessä, koska tommonen kommentti voi loukata tosi paljon sen ihmisen tunteita.

Mulla oli tossa noin viikko sitten yksi avaus tällä sinkut-palstalla niin mulle joku kirjoitti sellaisen kommentin joka loukkasi syvästi minua. En minä sille mitään voi jos ei äly pelaa.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Jos tämä henkilö tunnistaa itsensä niin anteeksipyyntö olisi paikallaan.

• Anonyymi

no en tiiä tarviiko sun sittenkään mitään pyytää anteeksi kun et kai sä voinu tietää mun olevan tööt tööt yläkerrasta, mutta kun kerroin syyn sulle miksi kirjoitukseni oli semmonen niin sä taisit jotain siitä alkaa selittämään mutten muista mitä mut jos oikein muistan niin taisit mainita sanat toisen vähättely ja joku muu sana, niin en varma että tarkoititko edes sen kommentin minulle. En mä vaan ymmärrä miten oisin vähätellyt sua tai muuta vastaavaa? Minä vain kerroin mistä se postaukseni johtui. Tuli paha olo siitä kun mua kouluissa haukuttiin tyhmäksi ja traumat haavat aukeni kun .... mut pitää mennä eteenpäin elämässä etten jää nyt tähän. Koko viikko on ollu yhtä murhaa eli pahaa oloa ja keho on myös reagoinut siihen siten että keho ollut myös heikossa kunnossa eli sydänkipua ja hengenahdistusta. Pakko unohtaa tämä nyt mut piti kirjottaa tässä nyt paha olo ulos itsestäni.

• Anonyymi

koska olen erityisherkkä niin koen asiat herkemmin loukkaavina.

• Anonyymi

Aikoinaan olin onnettomuudessa ja sain aivovaurion. Kuitenkin meni useita vuosia, kunnes minulle jo pomo ja oma isänikin sanoi, ettet sä aina voi vedota tohon aivovammaasi.

Mutta miten hemmetissä ne tiesi puhunko totta vai valehtelenko? Sen takia meninkin neurologisiin testeihin.

Muisti, motoriikka, tasapaino ja koko ukko todettiin työkyvyttömäksi. Siitäpähän saivat. Nyt mulla on eläke ja paperit TYÖKYVYTTÖMYYDESTÄ.

Nyt pistän vtu kaljan juonninkin aivovamman syyksi jos siltä tuntuu. >simiti<;lle ei vtuilla.

• Anonyymi

Kiusaajat ovat itse idiootteja tyhmiä luusereita luulevat olevansa jotain mutta tosiassa heikkoitsetuntoisia pellejä . Kiusaajalla aina jotain henkisiä tai itsetunto ongelmia. Älykkäät ja fiksut ihmiset eivät kiusaa. Eivätkä tarvitse korostaa omaa itseään.

• Anonyymi

no tää viikko sitten tapahtunut juttu oli semmonen että se loukkasi tunteitani mut ei hän toki voinut tietää sitä että mulla on älykkyyspuolella ongelmia jonka seurauksesta postauksessani oli paljon epäloogisuuksia , mut kun kerroin siitä hänelle niin hän taisi alkaa jotakin valittaa ja jos oikein muistan niin saattoi jopa syyllistää minua että aloin jankuttaa tai jotain muuta vastaavaa (en muista sitä topicia mut noin viikko sitten postasin sen) ja kun oon erityisherkkä niin koen herkästi syvätasoista loukkaantumista eli ei tarvi olla isokaan juttu niin oon heti ihan henkisesti romuna kun oon erityisherkkä. Miksi olisin jankuttanut mitään hänelle kun kerroin vain että ne kirjoitukset johtui siitä kun aivoni ei oikein toimi?

• Anonyymi

mut yritän nyt mennä eteenpäin elämässä etten jumittuisi nyt tähän. Ehkä ideana olikin kirjottaa viikon paha olo ulos mielestäni. Kyllä tää kirjoitus niinku helpotti minua.

• Kyllä älykkäätkin kiusaavat ja naureskelevat tyhmemmilleen. Ei se ole siitä kiinni. Olen nähnyt yliopistossa opiskelevia ihmisiä, jotka ovat todella ylpeitä ja mielestään kaikkia muita viisaampia ja käyttävät sitä olettamustaan vielä syynä olla ilkeitä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä älykkäätkin kiusaavat ja naureskelevat tyhmemmilleen. Ei se ole siitä kiinni. Olen nähnyt yliopistossa opiskelevia ihmisiä, jotka ovat todella ylpeitä ja mielestään kaikkia muita viisaampia ja käyttävät sitä olettamustaan vielä syynä olla ilkeitä.

tuo on niin totta mitä sanoit mustasusi (kokemusta on että myös älykkäät kiusanneet mua) ja eri yhteiskuntaluokkien ihmisillä eri pahuuden muodot näkyy erilailla kun esim siitä löytyy tietoa jos viitsii googlettaa. Rikkaiden väkivalta tai pahuus/paheet ja heikostikoulutettujen väkivalta&pahuuden muoto. Niissä on eroja niissä pahuuden muodoissa miten ne ilmenee, ainakin yleensäottaen, mut ei se aina mene myöskään niin.

jotkut näistä älykkäistä opiskelijoista myös poliittisesti radikalisoituu eli alkavat kannattamaan joko äärioikeistoa tai kommumismia. Tiedän kokemuksestani kun tällaiset vihaiset tyypit postaavat nettiin täyteen vihaisia poliittisia kommentteja.

Sukupuoli ei merkitse myöskään mitään onko ihminen paha sillä niin naisissa kuin miehissä on pahuutta. Se voi ilmetä eri tavalla se pahuus miten nainen harjoittaa pahuutta ja miten mies.

• Anonyymi kirjoitti:

tuo on niin totta mitä sanoit mustasusi (kokemusta on että myös älykkäät kiusanneet mua) ja eri yhteiskuntaluokkien ihmisillä eri pahuuden muodot näkyy erilailla kun esim siitä löytyy tietoa jos viitsii googlettaa. Rikkaiden väkivalta tai pahuus/paheet ja heikostikoulutettujen väkivalta&pahuuden muoto. Niissä on eroja niissä pahuuden muodoissa miten ne ilmenee, ainakin yleensäottaen, mut ei se aina mene myöskään niin.

jotkut näistä älykkäistä opiskelijoista myös poliittisesti radikalisoituu eli alkavat kannattamaan joko äärioikeistoa tai kommumismia. Tiedän kokemuksestani kun tällaiset vihaiset tyypit postaavat nettiin täyteen vihaisia poliittisia kommentteja.

Sukupuoli ei merkitse myöskään mitään onko ihminen paha sillä niin naisissa kuin miehissä on pahuutta. Se voi ilmetä eri tavalla se pahuus miten nainen harjoittaa pahuutta ja miten mies.

Näin se on. Ei ole sukupuolella eikä statuksella mitään merkitystä siihen, onko ihminen kiva, vaiko paha. Narsismia on kaikissa luokissa. Jotkut vaan kasvaa kieroon. Menestys voi nousta hattuun ja ihmisestä tulee ylimielinen ja ylpeä. Monta syytä siihen, miksi ihmisestä voi tulla ilkeä muille. Ainahan kiusattu nähdään alempiarvoisena, taikka uhkaavana jollain tavalla. Kateus on myös kiusaamisen syy monesti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä älykkäätkin kiusaavat ja naureskelevat tyhmemmilleen. Ei se ole siitä kiinni. Olen nähnyt yliopistossa opiskelevia ihmisiä, jotka ovat todella ylpeitä ja mielestään kaikkia muita viisaampia ja käyttävät sitä olettamustaan vielä syynä olla ilkeitä.

Yliopissa opiskelu nyt ei tee kenestäkään varsinaisesti älykästä. Ihminen voi olla vaikka opiskellut tohtoriksi silti olla täysin tunnetaidoiltaan apina asteella.

• Anonyymi kirjoitti:

Yliopissa opiskelu nyt ei tee kenestäkään varsinaisesti älykästä. Ihminen voi olla vaikka opiskellut tohtoriksi silti olla täysin tunnetaidoiltaan apina asteella.

Joo voi varmasti, mutta kyllä ne itseään älykkäinä pitävät ja muita viisaampina joka asiassa. Tätä olen todistanut ihan livenä useastikin. Ei siinä, en minä ala heidän kanssaan väittelemään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä nyt lähinnä naureskeli kiusaaville ihmisille mielessäni. Jos ihminen haluaa oman elämänsä myrkyttää olemalla k* sisään olkoon. Monella aikuisella kiusaajalla todennäköisesti luonnehäiriö.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mua varmaan moni pitää tyhmänä kun teen kirjoitusvirheitä entä sitten. Oikeasti minut on testien perusteella todettu keskivertoa älykkäämäksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Mua varmaan moni pitää tyhmänä kun teen kirjoitusvirheitä entä sitten. Oikeasti minut on testien perusteella todettu keskivertoa älykkäämäksi.

No niin. Ei sulla ole huolta sillon, kun tiedät olevasi oikeasti älykäs. Antaa muiden luulla mitä luulevat.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No niin. Ei sulla ole huolta sillon, kun tiedät olevasi oikeasti älykäs. Antaa muiden luulla mitä luulevat.

Mä nyt oon vissiin sen verran pirullinen luonteeltani että tavallaan nautin siitä kun toinen näyttää oman tyhmyytensä ja ennakkoasenteensa suhtautuu jotenkin alentuvasti. 😆

• Anonyymi

Kun ihminen on umpityhmä, mutta luulee olevansa viisas ja tietävänsä jotain, niin vihhuilu menee ihan hukkaan, kokemuksella

• mustasusi

Olen miettinyt samaa. Kaipa se syrjiminen ja kiusaaminen johtuu tästä kilpailuyhteiskunnasta. Pitää olla vahva ja älykäs täällä pärjätäkseen. Jos osoitat jotain heikkoutta, sinut koetaan tavallaan rasitteena yhteisölle. Sellaisista halutaan eroon ja laittaa piiloon kaikilta. Siksi haukkuminen ja syrjiminen, että tämä tyhmä, vähälahjainen ymmärtää pysyä fiksumpien tieltä poissa ja näkymättömissä.

• Anonyymi

Juu mulle saatetaan nauraa ihan päin naamaa. Tiedän sen että mulle on päin naamaa naurettu noin 3 kertaa 4 vuoden aikana. Eräs nainen ja kaksi kertaa sama miespuolinen henkilö. Isä meinas suuttua sillpoin ja ottaa puhutteluun sen miehen, mut päätti ettei viitsi vaivata omaa kultaista aikaansa ja annettiin vain olla sen asia.

• Anonyymi

sitten nää osa näistä pahoista tyypeistä saattaa olla niin henkisesti julmia että alkaa syyttelemään meitä että me olemme uhriutujia. Ja paheksuvat sitä jos saamme valtiolta työttömyyspäivärahaa tai takuueläkettä(mulle myönnettiin takuueläke henkisten ongelmien takia). eräs perussuomalaisten kuntapoliitikko sanoi minulle näin " ihminen jolle myönnetään takuueläke henkisten ongelmien takia niin mun mielipide on se, että takuueläkettä ei saisi koskaan myöntää ihmiselle jolla on henkisiä ongelmia" Suutuin tietenkin hänelle ja estin hänet heti facebookissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mulle saatetaan nauraa ihan päin naamaa. Tiedän sen että mulle on päin naamaa naurettu noin 3 kertaa 4 vuoden aikana. Eräs nainen ja kaksi kertaa sama miespuolinen henkilö. Isä meinas suuttua sillpoin ja ottaa puhutteluun sen miehen, mut päätti ettei viitsi vaivata omaa kultaista aikaansa ja annettiin vain olla sen asia.

Ällös välitä. Kerran kaupassa pikkupoika kauhuissaan tuijotti minua.

Osoitti sormella: "äiti, äiti katso merirosvo". Äiskää hävetti ja lähti äkkiä muualle. Seurasin tahallaan heitä koko kauppareissun ajan. 😁

Lopulta kassalla ostin pikkupojalle merirosvotikkarin ja sanoin ARRRRR.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Olen tuota naureskelemista kokenut itsekin... Aina ei tosin tiedä sitä, tulkitseeko jonkun toisen naurun, taikka hymyilyn itse väärin. Ei tiedä aina, onko se pahantahtoista, vaiko ihan muuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Osoitti sormella: "äiti, äiti katso merirosvo". Äiskää hävetti ja lähti äkkiä muualle. Seurasin tahallaan heitä koko kauppareissun ajan. 😁

>simiti<

Sulla on hyvä suhtautuminen. Olet taitava ihmisten kanssa ilmeisesti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

niin mulla on tuo erityisherkkyys niin en pysty itse ainakaan niihin kehoituksiin joissa joku kehoittaa ottamaan tilanteen rennosti tai vain suhtautuun asiaan siten että antaa mennä sen ohi eli kun on erityisherkäksi syntynyt niin se on ainaki minulle tää elämä ollu tosi vaikeaa aika-ajoin mut yleensä oon pannut merkille sen että pahiten loukkaantumiskokemuksia välttää siten että ei mee semmosiin tilanteisiin joissa voi joutua heti siihen tilaan että kokee tulleensa loukatuksi ja koska mä oon erityisherkkä niin en väitäkään että kaikki mulle suunnatut jutut netissä tai kasvotusten olisi olleet kiusaamisia, koska kun erityisherkkä voi kokea melkein kaikki asiat loukkaavina.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

omaa elämää helpottaakseen oon alkanu harjoittaa itseironiaa tai semmonen tekniikka psykologiassa kuin se, että ei mieti päivittäin näitä juttuja ja pyrkii siis kuten äsken sanoin välttämään semmosia tilanteita ettei mee niihin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Otan aina riskin kun tuun postaamaan nettiin omia tuntojani sillä aina on riskialttiina että voi joutua kiusatuksi mutta toisaalta tänne nettiiin postaaminen on myös antoisaa psykologisesti/henkisesti kun voi jakaa asioita&murheita. Se vapauttaa toisaalta. Mut vähä kakspiippuinen juttu toki. Joskus oon tehny niinkin etten lue kaikkia kommenttejani postaukseni alapuolella jos oma aiheeni on semmone että siihen voi tulla kovia kommentteja. Nyt kuitenkin oon päättänyt lukea kaikki kommentit. Ei ainuttakaan ikävää ole vielä. Ja ehkä parempi että en enempää tätä topicia nyt lue koska voi tulla vielä niitä ikäviä jotka voi aiheuttaa mielipahaa. Niin että mä halusin vaan purkaa tuntojani ja unohtaa sen koetun mielipahan koko viikon aikana kun kehossa asti tuntui paha olo hengenahdistuksina ja sydänkipuna. Mulla on paniikkihäiriö (johon on lääkkeet).

• Anonyymi kirjoitti:

omaa elämää helpottaakseen oon alkanu harjoittaa itseironiaa tai semmonen tekniikka psykologiassa kuin se, että ei mieti päivittäin näitä juttuja ja pyrkii siis kuten äsken sanoin välttämään semmosia tilanteita ettei mee niihin.

Tuo on varmasti ihan hyvä, jos sen osaa. Minä otan herkästi kaiken itseeni.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

samoin minä otan herkästi kaiken itseeni.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

se jani ollaan huomattu

• Anonyymi kirjoitti:

se jani ollaan huomattu

Kyllä kai niin... Olen varmaan traumatisoitunut, koska en kykene edes hymyilemään enää...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä kai niin... Olen varmaan traumatisoitunut, koska en kykene edes hymyilemään enää...

no vittuako sitten laitat tänne hymyemojia jos ei oikeesti hymyilytä

• Anonyymi kirjoitti:

no vittuako sitten laitat tänne hymyemojia jos ei oikeesti hymyilytä

Just. Ihan kun en voisi emojilla osoittaa sitä että olen iloinen?! Tarkoitin sillä hymyllä ihan tuolla ulkomaailmassa olemista. On vaikea pitää hymyä yllä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Just. Ihan kun en voisi emojilla osoittaa sitä että olen iloinen?! Tarkoitin sillä hymyllä ihan tuolla ulkomaailmassa olemista. On vaikea pitää hymyä yllä.

olet iloinen palstanaisille mutta kun et saa huomiota niin sitten murjotetaan

• Anonyymi kirjoitti:

olet iloinen palstanaisille mutta kun et saa huomiota niin sitten murjotetaan

No vähänpä tiedät elämästäni...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No vähänpä tiedät elämästäni...

Olet töissä vartijana. asut jyväskylän lähellä, harrastat miekkailua ja kuntosalia . olet saanut naista viimeks 12 vuotta sitten. sinulla on pari lasta,poikia

• Anonyymi kirjoitti:

Olet töissä vartijana. asut jyväskylän lähellä, harrastat miekkailua ja kuntosalia . olet saanut naista viimeks 12 vuotta sitten. sinulla on pari lasta,poikia

Tuo ei silti kerro minun sielunelämästä yhtään mitään, eikä sosiaalisista suhteista, taikka dynamiikasta muihin ihmisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Oi miten ihanasti suhtauduit tuohon ♡

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tuo ei silti kerro minun sielunelämästä yhtään mitään, eikä sosiaalisista suhteista, taikka dynamiikasta muihin ihmisiin.

niin sulla ei ole ystäviä ja miekkailussa kaikki on varattuja . työkaverit ei pyydä sua mukaansa baariin

• Anonyymi kirjoitti:

niin sulla ei ole ystäviä ja miekkailussa kaikki on varattuja . työkaverit ei pyydä sua mukaansa baariin

Näin se on. Ei tämmöistä yksinäistä, masentunutta introverttia, kukaan mukaansa halua. Rumentaa maisemat.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Näin se on. Ei tämmöistä yksinäistä, masentunutta introverttia, kukaan mukaansa halua. Rumentaa maisemat.

niin rumentaa

• Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Paikalliset pulit sanoivat minua intiaaniksi.
        Huvituin.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Paikalliset pulit sanoivat minua intiaaniksi.
        Huvituin.

🤣 No tämä.. 👍👍👍

>simiti<

• Anonyymi

Joka itsensä ylentää ,se alennetaan . Koskee myös aloittajaa .

• Anonyymi

Miksi kiusata yhtään ketään? Pysyy erossa vaan heistä, jotka raflaa liikaa niin ettei pysty käsittämään. Ei heihin tarvitse mitenkään kiinnittää huomiota, jos voi sivuuttaakin helposti.

Jasu

• Ei se ole niin helppoa aina, kun kuitenkin ihminen haluaa myös tulla huomatuksi ja arvostetuksi. Syrjään vetäytyminen saa tuntemaan myös itsensä täysin mitättömäksi ja kiusatuksi sillä tavalla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei se ole niin helppoa aina, kun kuitenkin ihminen haluaa myös tulla huomatuksi ja arvostetuksi. Syrjään vetäytyminen saa tuntemaan myös itsensä täysin mitättömäksi ja kiusatuksi sillä tavalla.

No seuransa voi valita. Minua ei kiinnosta vittujakaan jonkun mulkun kiusaajan arvostuksesta paitsi jääminen, kun on niitäkin ihmisiä joista on oikeesti elämään mulkkuilematta muille.

Jasu

• Anonyymi

Pressa ehdokas A. Stubb sen paljasti, kun häntä syytettiin nuoruudessa koulukiusaamista, että tunnustaa olleensa epävarma ja siten henkisesti heikko ja kykenemätön toimimaan järkevästi? Henkisesti kypsymätön ihminen toimii trollimaisesti.

Toisilla tapa toimia on spontaania ja enemmän tunteella kuin järjellä toimivaa, silloin tulee sammakoita suusta ulos tämän A. Stubb myöntää myös itsestään. Tällaisista vahingoista on aina hyvä pyytää anteeksi, kun huomaa erheensä. Kapeakatseisuus on sitten toinen juttu.

Olemme kaikki erilaisia ja siten näkemyksetkin asioihin voivat olla erilaisia. Riidan haluisilla on enemmän puutteita käyttäytymisessään kuin heillä, jotka ovat enemmän sovittelevia. Viidakon lait, joissa voima ja fyysinen vahvuus ratkaisee voittajan kuuluu menneisyyteen ja tällä hetkellä Venäjälle, muttei sivistyneeseen maailmaan.

• Anonyymi

Aivan. Olen varmaankin se tyhmä sitten. Tyhmä rakkauden perässä.

• Kyse voi olla turhautumisesta.

Jos sinä pahastut toisten kirjoituksista, niin toiset voi turhautua sinun kirjoituksista.

Mutta oli miten oli, kun tänbe tulee kirjoittelemaan ja lukemaan juttuja: altistaa itse itsensä siihen, olipa fiksu tai tyhmä. Vikaa hahmottamisessa tai ei.

Kannattaa miettiä miksi ja missä itsensä altistaa jollekin, varsinkin jos se tuntuu epämukavalta.

Jotkut tietty vaan kiusaakin, mutta kukapa estää? Itse sen voi estää....

• Niin.

Aivan. Itse sen voi estää tulematta tänne. Helpommin sanottu kuin tehty.

Nimi on erkillä: kokemusta on.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Niin.

Aivan. Itse sen voi estää tulematta tänne. Helpommin sanottu kuin tehty.

Nimi on erkillä: kokemusta on.

Kyllä se Erkkikin nimi on. 🤣

• Kiusaaminen ei ole sopivaa.
      Mutta onko sopivaa huvittua tyhmyydestä, jos siitä ei kerro muille?

Tulee mieleen kaksi surkuhupaisaa tyyppiä, joille olen joskus nauranut.
      Nyt olen lähinnä huolestunut siitä, miten he pärjäävät elämässään.
      Mitään selkeää aivovammaa näillä ihmisillä ei ole.

Yleisin huumorin tyylilajeista taitaa olla tyhmille nauraminen.

• Anonyymi

Kauhea itku kiusaamisesta ja se oma itkuvirsi on kuitenkin itse pakko päättää siihen että haukkuu jotain itselleen tuntematonta julkisuuden henkilöä niin kuin se ei olisi ihminen.

On hyvä ja ottaa tikun pois omasta silmästä ensin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      5
      8905
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      418
      2291
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      1809
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1776
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      302
      1464
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      79
      1216
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1103
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      69
      890
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      846
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      26
      844
    Aihe