Inhottavin kotiaskare

Anonyymi-ap

Mitä inhoat eniten? Minkä homman aloitus ja tekeminen ärsyttää ja kehtuuttaa eniten? Itse vastaan imurointi & lattiakaivojen puhdistus.

97

1312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silitys. - Yhä aina ja edelleen..

Ja jotta tämä vastaus ei ainakaan liian lyhyenä poistuisi, niin lisään, että käytän aina itseni motivointikeinoja, jotta saan homman alkuun. 😄
      - Onneksi nykyään on enää tosi vähän silitettävää 👍

• Anonyymi

Niin, meinasin sanoa, että onneksi materiaalit ovat kehittyneet ettei edes univormun osissa ole enää sellaista mitä olisi pakko silittää. Moni kangas on itsestään siliävää ja ylipäätään rypstymätöntä. Taivaan kiitos joo, se ei ole kivaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, meinasin sanoa, että onneksi materiaalit ovat kehittyneet ettei edes univormun osissa ole enää sellaista mitä olisi pakko silittää. Moni kangas on itsestään siliävää ja ylipäätään rypstymätöntä. Taivaan kiitos joo, se ei ole kivaa.

Nimenomaan. - Lähinnä tyynyliinoja, pöytäliinoja ja pyyhkeitä kertyy silitettäviin.
        Joskus harvoin mikään vaate olisi kaapissa niin ryppyyntynyt, että sitä pitäisi silittää. - Kuivaan aina kaikki puserot ja muutkin "yläosat" henkareilla, niin hyvin ne siliää.👍 En käytä kuivausrumpua.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Nimenomaan. - Lähinnä tyynyliinoja, pöytäliinoja ja pyyhkeitä kertyy silitettäviin.
        Joskus harvoin mikään vaate olisi kaapissa niin ryppyyntynyt, että sitä pitäisi silittää. - Kuivaan aina kaikki puserot ja muutkin "yläosat" henkareilla, niin hyvin ne siliää.👍 En käytä kuivausrumpua.

Lähinnä juu nuo. Liinavaatteet. No froteelakana menee ihan rullalta sänkyyn.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Ilpin puhallus systeemi kuivaa kans hyvin

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole yhtään froteelakanaa. Se on aina tuntunut minusta jotenkin oudolta aluslakanaksi. - Ehkä siihenkin tottuu. 🙂
        Minun lakanani on kaikki sileitä ja mankeloituja. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Ilpin puhallus systeemi kuivaa kans hyvin

No kun.. se edellyttäsi, että luen ne käyttöohjeet ja minua inhottaa kaikki tuollaiset koneet.. - Haluan, että niissä olisi yksi nappi; päälle ja pois, ja että muutoin se laite pärjää yksinään.

Niinpä käyn hakkaamassa sitä jäätä ulkona.. 😄

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Minulla ei ole yhtään froteelakanaa. Se on aina tuntunut minusta jotenkin oudolta aluslakanaksi. - Ehkä siihenkin tottuu. 🙂
        Minun lakanani on kaikki sileitä ja mankeloituja. 😄

minulla on talvisin, koska se on lämpimän tuntuinen iholla.

• Xena-183 kirjoitti:

No kun.. se edellyttäsi, että luen ne käyttöohjeet ja minua inhottaa kaikki tuollaiset koneet.. - Haluan, että niissä olisi yksi nappi; päälle ja pois, ja että muutoin se laite pärjää yksinään.

Niinpä käyn hakkaamassa sitä jäätä ulkona.. 😄

Vai tarkoitatko, että kuivaat pyykit sen edessä?

• Anonyymi kirjoitti:

minulla on talvisin, koska se on lämpimän tuntuinen iholla.

Tuo varmaan pitääkin paikkansa. Olen lähinnä miettinyt niitä kesäkäytössä ja ajatellut, että sellainen olisi kuuma.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Vai tarkoitatko, että kuivaat pyykit sen edessä?

Sen edessä korkealla kun laittaa siihen puhalluksen ja ilman kierrätyksen. Kuivaa tulee. On ollut pitkään silleen ”sivukäytössä” kun en mäkään mitään erill.kuivausrumpua. Märinkin rätti on aamulla läpikuiva.

• Anonyymi kirjoitti:

Sen edessä korkealla kun laittaa siihen puhalluksen ja ilman kierrätyksen. Kuivaa tulee. On ollut pitkään silleen ”sivukäytössä” kun en mäkään mitään erill.kuivausrumpua. Märinkin rätti on aamulla läpikuiva.

Ihan hyvä idea. 👍 Minulla tuo ilp on tavallaan keskellä asuntoa, mutta toki, yksin kun lähinnä asun, niin ei minun sen edessä tarvitse liikkua. Jos siihen laitan pyykkitelineen, niin vain lasten makkareihin ja toiseen veskiin ei pääsisi hetkeen. 🤔

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Tuo varmaan pitääkin paikkansa. Olen lähinnä miettinyt niitä kesäkäytössä ja ajatellut, että sellainen olisi kuuma.

Kesällä normaalilakana parempi.

• En ole silittänyt mitään vuosiin.

• valtakunta kirjoitti:

En ole silittänyt mitään vuosiin.

Minusta on turhin keksintö ollut silittäminen kuin mangeloituminen mitäs niitä muita turhia välivaiheita nyjypäivänö kuin villapaidan venytys(en osta edes villaa).. mietin oliko muuta turhia välivaiheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en liinavaatteita silitä, puhumattakaan pyyhkeistä, ihan hullujen hommaa.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

no missä sulla on silittämistä vaativa pöytäliina? kun vahakangas yleensä keittiön pöydällä jonka voi luututa, vai onko sulla se lasilevy minkä alla vastatämä sileä liina tulee oikeuksiinsa?

• Anonyymi kirjoitti:

no missä sulla on silittämistä vaativa pöytäliina? kun vahakangas yleensä keittiön pöydällä jonka voi luututa, vai onko sulla se lasilevy minkä alla vastatämä sileä liina tulee oikeuksiinsa?

Olohuoneen pöydällä, ruokailuhuoneen pöydällä sekä jollakin pikkupöydällä. Joskus pidän kangasliinaa muovipintaisten tablettien kanssa keittiössäkin, vaikka siellä suosinkin useimmiten kerniliinaa. - Minulla on keittiössä niin erikoisen mallinen pöytä, että sen liinat on kaikki sitä varten erikseen ommeltuja. Tuo lasilevyidea voisi olla hauska, mutta sen pitäisi olla käsin leikattua laminoitua tai vähintään kuusi millistä karkaistua lasia, enkä ole sellaiseen investoinut.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Olohuoneen pöydällä, ruokailuhuoneen pöydällä sekä jollakin pikkupöydällä. Joskus pidän kangasliinaa muovipintaisten tablettien kanssa keittiössäkin, vaikka siellä suosinkin useimmiten kerniliinaa. - Minulla on keittiössä niin erikoisen mallinen pöytä, että sen liinat on kaikki sitä varten erikseen ommeltuja. Tuo lasilevyidea voisi olla hauska, mutta sen pitäisi olla käsin leikattua laminoitua tai vähintään kuusi millistä karkaistua lasia, enkä ole sellaiseen investoinut.

no siinä on sitten silittämistä kerrakseen, kai joku akryyliki, kallista ja tuokin kai https://www.sotka.fi/tuotteet/tuote/1368/40854/lattiasuoja-kirkas, sen alle voi laittaa vaikka kartan

• Anonyymi kirjoitti:

no siinä on sitten silittämistä kerrakseen, kai joku akryyliki, kallista ja tuokin kai https://www.sotka.fi/tuotteet/tuote/1368/40854/lattiasuoja-kirkas, sen alle voi laittaa vaikka kartan

En tiedä pysyisikö tuollainen akryyli kuinka paikallaan. Voi olla liian kevyttä.🤔
        Ja tuo pitäisi sitten leikata pöydän muotoiseksi, jolloin muoviin jäisi terävät reunat, mikä ei ole turvallista eikä käytännöllistä.

• Tiskaaminen, kun ei ole astianpesukonetta.

• Anonyymi

Tiskaaminen käsin on nautinnollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiskaaminen käsin on nautinnollista.

Mä jään tuijottamaan joskus ulos kuppi kädessä altaassa ja lämpimässä vedessä. Siinä ehtii haaveilla :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mä jään tuijottamaan joskus ulos kuppi kädessä altaassa ja lämpimässä vedessä. Siinä ehtii haaveilla :)

Kyllä se voi olla sitäkin joskus, kunhan saa vaan itsensä aloittamaan koko homman.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä se voi olla sitäkin joskus, kunhan saa vaan itsensä aloittamaan koko homman.

Juu kuulostele tiskatessa miten mukavalta lämmin vesi tuntuu, mutta älä nukahda. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Juu kuulostele tiskatessa miten mukavalta lämmin vesi tuntuu, mutta älä nukahda. :)

Täytyykin keskittyä siihen ens kerralla. Monesti käytän vähän liian kuumaa vettä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Täytyykin keskittyä siihen ens kerralla. Monesti käytän vähän liian kuumaa vettä.

Jos muut ei suostu, minä tiskaan aina :)

• Anonyymi kirjoitti:

Jos muut ei suostu, minä tiskaan aina :)

Täällä ei tiskaa muut kuin minä, kun yksin majailen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Täällä ei tiskaa muut kuin minä, kun yksin majailen.

Niinhän se sitten on. :)

• Anonyymi

Yläkaappien siivous ja verhojen irroittaminen/ripustaminen. Jälkimmäisessä olen päättänyt pyytää apua pidemmiltä.

- Sheena

• Anonyymi

Eikö sulla ole tuolia jonka päälle nousta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On toki tuoli ja neliportaiset tikkaatkin. Mutta kun ei ylety niin ei ylety. Ja se on parempi myöntää itselle kuin alkaa asetella tikkaiden ylätasolle remmeillä kiinni kirjapinoa ja nousta crockseilla sen päälle, jotta pystyy varvistamaan tukevammin. Päätin olevani riittävän aikuinen, en ota enää turhia riskejä.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On toki tuoli ja neliportaiset tikkaatkin. Mutta kun ei ylety niin ei ylety. Ja se on parempi myöntää itselle kuin alkaa asetella tikkaiden ylätasolle remmeillä kiinni kirjapinoa ja nousta crockseilla sen päälle, jotta pystyy varvistamaan tukevammin. Päätin olevani riittävän aikuinen, en ota enää turhia riskejä.

- Sheena

oot sitten aika lyhyt jos tuolilla ei ylety

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinä on kyllä syytä olla varovainen. :(

• Yhdyn jo edellisten palstalaisten kuoroon: Silitys.

Olen aina inhonnut silittämistä. Aloittamisen kynnys on korkealla. Tehtävä vaatii tietyn asteista ärsytystä, josta voi ammentaa voimavaroja. Musiikki soimaan, jotta silittäminen sujuu miellyttävämmin.

PS. Lattiakaivojen puhdistamiseen ei ole tarvinnut itse ryhtyä. Kartanomme länsisiiven henkilökunta hoitaa tehtävän mukisematta. 😁

• Anonyymi

te olette kyllä niin kiva pariskunta :)

• Siivoominen ja tiskaaminen on ihan ok. Mutta ruoan teko pelkästään yhdelle ihmiselle turhauttaa. Lattiakaivoja pitää töissäkin putsata, ettei se mitenkään erityisen vastenmielistä ole. Pari kertaa kävi niin, ettei ollut käsienpesumahdollisuutta ja söin niillä samoilla käsillä, niin tuli kauhee ripuli. Mutta nykyään on korona hanskat aina mukana, niin ei tule.

• Anonyymi

Minulla on lattiakaivojen kanssa sellainen ongelma, että aina tulee roiskutettua likavettä harjatessa naamalle silmiin/nenään/suuhun. Vaikka kuinka yritän varovasti. Nykyään käytän maskia ja silmälaseja siinä puuhassa, käsineiden lisäksi tietysti.

• Anonyymi

Vessanpöntön pesu. Kissojen hiekkalaatikon tyhjennys. Ikkunoiden pesu. Lattiakaivot ja hajulukot.

• Anonyymi

Miksi sen kissan pitääkin potkia sitä hiekkaa kaikilla jaloilla kakan jälkeen ilmaan. Tekisi vain pökäleen ja poistuisi vähin äänin, mutta eipä. Hiekkaa lentää ulkoeteiseen asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sen kissan pitääkin potkia sitä hiekkaa kaikilla jaloilla kakan jälkeen ilmaan. Tekisi vain pökäleen ja poistuisi vähin äänin, mutta eipä. Hiekkaa lentää ulkoeteiseen asti.

Kissa vois kyllä vähän miettiä ja rauhoittua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla sellainen kannellinen vessa kissoilla ja pohjalle jätesäkki. Sen vaan aina kääri pussiski ja roskapussiin .

• Anonyymi

Järjestely, imurointi, pölyjen pyyhminen, pyykinpesu, mikron puhdustus, jääkaapi sama, wc/suihkutilojen pesi ja muut tavalliset on ihan ok.

Ikkunoiden pesu saa joskus odottaa, mutta viemäreiden ja vesilukkojen puhdistus, se vasta on inhottavaa 😆

• Anonyymi

Kaikille viemärinpuhdistusta inhoaville, peskää ne vähintään joka toinen viikko, ei ehdi likaantua. Laittakaa myös klooria pesuveteen.

• Anonyymi

Ilmanvaihdon venttiilien siivous.

• Anonyymi

Saunanpesu

Ikkunanpesu

• Anonyymi

Ikkunoiden pesu, niihin kun ei aa jäädä pienintäkään valoviivaa tai tummentumaa!
      Oli käytössä mikä pesutapa tahansa, niiden on oltava putipuhtaita!
      Toinen ärsyttävä kotityö on vqqtteiden silitys ja eteenkin miesten kauluspaitojen, tai miestenpuvun housujen prässäys, pesun jälkeen! Mun prässi meni rikki ja nyt se työ on tehtävä höyryraudalla ja sideharsoliinalla -> kuten ennen vanhaankin on kuulemma tehty!

Eli, jos jostain tammialesta löydän uuden prässiraudan; taatusti sen myös itselleni hommaan. En mä niitä housuja ilmatteeks ole nytkään pessyt ja prässännyt; silkkaa vaihtokauppaa se on ollut! Esim. auton pakkasnesteiden vaihto, talvirenkaat paikoilleen, kasvihuoneen purku ja varastointi pakkaus, lumilingon korjaus, jne.
      Oikeesti on hiton monta asiaa, jota en tee, tai en osaa tehdä ja ne hommat mä nakitan mielelläni vaihtokauppana miesväelle. Kumpikin osapuoli hyötyy taloudellisesti, työtehtävien vaihtokaupoista. ;))
      trollikka

• Anonyymi

Sini ikkunanpesin teleskooppi varrella, jos lähtee ikkunat helposti puhtaaksi raidoitta!

• Imuroiminen on ärsyttävää.

• Ehdottomasti imurointi.
      Talomme on ahtaasti kalustettu ja imurointi tapahtuu konttaamalla pöytien alla, usein vielä poski kiinni lattiassa.

• Anonyymi

Imuroinnissa on ikävintä se meteli ja sen koneen esiinottaminen , kasaamine ja tunkeminen takaisin siivouskomeroon, koska siivouskomerokin on niin pieni, ettei se mahdu sinne kokonaisena. Sohvan alunen on tietenkin syvä ja hankala. Mutta noin muuten pidän sen bättämästä jäljestä.

• Anonyymi

Vähentäkää kalustusta. Itse tein näin kesällä, ja voi tavaton, kun nautin imuroinnista.

• Anonyymi kirjoitti:

Imuroinnissa on ikävintä se meteli ja sen koneen esiinottaminen , kasaamine ja tunkeminen takaisin siivouskomeroon, koska siivouskomerokin on niin pieni, ettei se mahdu sinne kokonaisena. Sohvan alunen on tietenkin syvä ja hankala. Mutta noin muuten pidän sen bättämästä jäljestä.

Minäkin kuvittelin, että keskuspölynimuri olisi kevyempi käyttää.

Letku on kuitenkin jäykkä ja vikuroiva, sekä pinnaltaan pureva.
        Sen kanssa saa taistella ihan tosissaan. Ilman hanskoja käsiin tulee ilkeitä haavoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Vähentäkää kalustusta. Itse tein näin kesällä, ja voi tavaton, kun nautin imuroinnista.

Imuroinnista nauttiminen kuulostaa jännältä. Se olisi kyllä uusi kokemus :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Robotti-imuri ei käy kaikkiin talouksiin.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Minäkin kuvittelin, että keskuspölynimuri olisi kevyempi käyttää.

Letku on kuitenkin jäykkä ja vikuroiva, sekä pinnaltaan pureva.
        Sen kanssa saa taistella ihan tosissaan. Ilman hanskoja käsiin tulee ilkeitä haavoja.

No eihän. Nyt taidat keksiä tekosyitä. Ettäkö imurinputki olisi vastaanlaittava ja pureva boa! Keskusimurin luulisi olevan hiljainen, mutta se ulvoo melkein samanlaisella voimalla ja letkua riittää sitäkin metritolkulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just samoin minulla. Puolet vähemmän inhottavaa, jos olisi äänetön imuri. Ostin pari vuotta sitten hiljaisen robotti-imurin ja sillä voin välttää isommat imuroinnit.

Tavallinen arkirutiini ruuanlaitto nyppii kanssa. Juhliin teen ruuat innolla. Silitys ja mankelointi kaikkein vähiten ärsyttäviä.

Lattiakaivojen putsaus? No voi jukranpujut, sellaistakinko pitäisi tehdä? Pitääpä lähteä katsomaan, mitä löytyy.... juu, vessanpöntön toki olen pessyt huolella.

• Lumen pudotus katolta ja räystäiden puhdistus.

Itsellä kun on lievä korkean paikan kammo niin lähtiessä pitää muistuttaa että putoamisen pelko tuo näihin hommiin myös oman viihdearvonsa.

• Anonyymi

Lattiakaivon puhdistus ole homma eikä mikään ja imuroinnis ole yleensä muuta vittumaista kun se imurin esiin kaivaminen

• Anonyymi

Imurointi on kyllä syvältä persiistä.

Jasu

• Anonyymi

Tiskaus..

• Anonyymi

Tuossahan se on otsikossa....😂

• Anonyymi

Kaikki!

• Anonyymi

Takan sivukanavien ja tulipesän perusteellinen puhdistus täysin puhtaaksi , kädet on olkapäitä myöden mustia.
      Mutta se on tehtävä jotta lämpö siirtyy kiviin jos siellä on sentti nokea ja muuta niin se toimii eristeenä... parikertaa vuodessa tulee tehtyä. Myös suojaus vie aikansa.

• Ei mikään ole toista työtä pahempi. Olen aika nopea kotitöissä. En myöskään ole mikään nipottaja, koska työssäni näen kaikenlaista ja paljon pahempaa kuin oma kotini. Ehkä jos joku asia on pakko valita, niin se lattiakaivon anitahirvosen poistaminen.

• Anonyymi

Ei mikään ja kaikki. Mitä milloinkin kokee merkityksellisesti mitenkin, ja miksi mitäkin milläkin asenteella tekee tai ei.

• Anonyymi

30.000 euron piilottaminen kukkapenkkiin.

• Anonyymi

voisin joo keetroa jotain ohjeita jos ei uni oikein tul4e js sawjatukdrti villidti päässä keinoja moniaqkin, että mitä voi tehdä...

• Anonyymi

Ehdottomasti ikkunoiden sekä saunan ja kylppärin pesu!

• Anonyymi

Imurointi,ikkunoiden pesu.

• Anonyymi

Jääkaapin puhdistaminen ja vanhojen tuotteiden poistaminen.

• Anonyymi

Tiskaaminen on todella inhottavaa!

• Anonyymi

Imurointi on kamalin kotityö. Vetää ny perässä painavaa laitetta, takertuu aina johonkin sohvan/pöydän kulmaan.... huh huh !!! Mielummin kannan matot ulos ja pesen lattiat 👍🤗

• Anonyymi

Ikkunoiden pesu on todella turhauttavaa touhua, onneksi ei tarvitse kovin montaa kertaa vuodessa tehdä. Toinen inhokki on lattiakaivon puhdistus, se onneksi käy nopeasti, ikkunoiden pesussa kun menee monta tuntia ja sitten vielä parvekelasit päälle.

• Anonyymi

Kaikki kotiaskareet maistuu. Koti on hyvä paikka olla siitä on ilo pitää huolta. Siisti koti on nasta juttu. Silitystä ja imurointia en ole tehnyt 30 vuoteen kun ilman niitäkin pärjää. Oikeat välineet nääs.

• Anonyymi

Öljykattilan nuohous

• Anonyymi

Ush! :(

• Anonyymi

varmaan pyykinpesuikoneen säätö, jos osaisin tehdä sen. mielluummin pesisin kai käsin vaatteeni, mutta äiti silti pesee ne koneella, koska en itse osaa eilkä riitä kärsivällisyys oppia sitä, t neitsytpoika 40v

• Anonyymi

Lattiakaivo puhdistuu kodinputkimiehellä kun antaa olla pari tuntii ja heittää sitte kuumaa vettä perään sankoollisen,tietty oma vika jos pitää kissoja..lakanat kuivaa rummus ja kaappiin vaan mitää silitellä,ryttyyn ne menee kun päällä nukkuu hyvät ihmiset????? ressi pois elämästä .Hinttien hommaa tollanen turha siivous hifistely kyllä mä siivoon joka viikko,vaihtelen lakanat ym...pesen mattojakin autotallis tietyin välein mutta järki käteen kuitenkin

• Anonyymi

ei kannats sitä heikkoa ainetta, kodin putkimiestä vaan sitä rakeista viemärisinertta laittaa viemäreihin joka sihisee mennessään ne rakeet.

mutta jos siivoaa aina vähän kerrallaan, tietysti tuollainen on tyhmyyttä ja ajan hukkaa, kannattaa sotkea kunnolla ja sitten siivota kunnolla aina 2x vuodessa.

• Anonyymi

Imurointi on mukavaa kun juo imurointijuomaa. Juomaa voi imuroida myös saunassa imuroinnin jälkeen. Seinät ja katto ja verhot imuroidaan myös jos imurissa vaan riittää juomaa.

• Anonyymi

Jääkaapin puhdistus. Mistä sinne kertyy kulmiin ja reunoihin lasihyllyjen alle jotain tummaa töhkää. Ei kai se pölyä voi olla.

• Anonyymi

jääkaappi tosiaan kannattaa pitää ne ovien tiivisteet puhtaina.

nuoriso tehnyt jotain pommi-temppuja jos koulussa on opetettu laittaa viemärinpuhdistusainetta vaikka cokis-pulloon ja kemiallinen erektio-reaktio sitten.

• Anonyymi

Huussin alus-astian tyhjennys ja pesu!🤢

• Anonyymi

Viikkosiivous eli lattioiden moppaus kerran viikossa.
      Toinen on vesipadan nuohous n. 3-4 kertaa vuodessa, sitä noen harjausta, kun ei muuten pata vedä.
      Lumen kolaus ja katolta lumen pudotus.
      Kesällä nurmikon leikkaus, mansikkamaan rikkaruohojen poisto.

• Inhoan imurointia niin paljon, että hankin siihen hommaan robotin.

• Anonyymi

Miten tulette juttuun?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten tulette juttuun?

Just niin kuin pitää: minä käsken ja robotti tekee. 🙂

• Anonyymi

Itse puhun savoa, robot raakkuu kiinaksi.

• Anonyymi

Sichuanin (Szechuan) murretta?

• Anonyymi

Opinnäytetyön kirjoittaminen.
      N31

• Anonyymi

Vessan pesualtaan tukkeutuneen hajulukon putsaus. Useimmiten tuloksen aiheuttaja on hiukset. Vaikka olen pitkätukkaisille teineillemme monasti sanonut, että hiukset voi harjata muuallakin kuin vessan peilin edessä!

• En erityisemmin nauti mistään kotityöstä, mutta pakkohan ne vain on tehdä. Vastenmielisimpiä kotitöitä ovat imurointi, silitys ja kaappien järjestely sekä turhasta tavarasta eroon pääseminen. Tavaran lajittelu, pakkaaminen, kuljettaminen oikeisiin paikkoihin.. Niin tylsää. Miellyttävimmät kotityöt ovat ruoanlaitto, ikkunoiden pesu, nurmikon leikkuu ja lumityöt.

• Anonyymi

Uunin pitäminen puhtaana on työlästä. Teen useasti uuniruokia ja pullaa yms. Onko teillä tapetit vai maalit seinissä. Kerran vuodessa sisäseinien pesu. Lattian vahaaminen ja siivous kevyempi toteuttaa mopilla kun hyvät vahaukset. Kaikki työlästä mutta kotona viihtyy kun puhdasta.

• Anonyymi

TISKAUS.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      5168
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      374
      1879
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1639
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1619
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      260
      1219
    6. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1043
    7. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      1014
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      775
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      766
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      729
    Aihe