Mitä ajattelit tehdä

Anonyymi-ap

ensi viikolla eli huomisesta alkaen? Minä ajattelin haaveilla ja keskittyä vapauden tuntuun.

23

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkaa kokonaisten työviikkojen puurtaminen.

- Sheena

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😍 ­­­N­­­y­­m­f­­o­m­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Edelleen odotan häntä.

Toisena tulee tärkeysjärjestyksessä hoitaa muutama asia eteenpäin.

• Huomenaamuna minulle tulee töihin uusi kollega. - Häntä perehdytän, kuten vielä harjoittelijaammekin ja valmistaudun seuraavan viikon työmatkaan.

Kivaa ja vapaata viikkoa sinulle 👍

• Anonyymi

Katse on hyvä suunnata jo sunnuntaina tulevaan. Kiitos ja tsemppiä virkatehtäviin sinne.

• Anonyymi

En ainakaan juo prosenttillisia.

• Anonyymi

tekisi mieli ehkä mennä laskeman, kokeilemaan alppihiihtähäjien tyttöjen rinneyyä, ei senyään monoilla kuin joku juha mietaaa...

• Jos nyt oikein tarkkaan valikoin kaikki tarjolla olevat vaihtoehdot ... hmmm... ööö ... Töitä! 😃

Onnea valitsemallasi tiellä!

• Töissä uusiin juttuihin tutustumista ja uuden opettelua, oman osaamisen kehittymisen pohdintaa, kokeisiin lukemista, matematiikkaa…🤯 olisikin sellaista vapauden tuntua. En muista koska minusta on viimeksi tuntunut siltä, ettei multa jatkuvasti vaadita jotain😔

• Anonyymi

Töitä töitä ja töitä. Ihanaa kun taas voi keskittyä eikä lomat häiritse.

• Odotukset ova korkealla niin fyysisen tekemisen kuin henkisen olon suhteen. Eikä ainakaan tämä maanantai anna aihetta muuttaa odotuksia.

Keskiviikkona vasta töihin joten tänään kävin testaamassa suksia johon kaveri oli tehnyt pohjatyön. Täytyy todeta että suksi toimi paremmin kuin minä. Eli taas se ensimmäinen sata kilometriä on totuttelua ja tekniikan hakemista.
      Huomenna salilla katsotaan opinko vielä uusia temppuja kun treeniohjelmaan on tullut Romanialainen maastaveto.

Kuitenkin viikonloppuna oli mukava tajuta ettei itselläni ole oikeaa elämää joten ihan hyvin pystyi ottamaan kaverin kissat viikoksi hoitoon kun tämä lähti komennukselle. Jotenkin siitä tulee hyvä mieli kun voi olla jollekin avuksi. Vähän outoa kun talossa on ympärillä liikettä mutta mukavaa näin.

• Anonyymi

Älä ota kissoja äläkä salia, ota vain sukset.

• Anonyymi

Mutta jos ei suksi luista?

• Anonyymi

Yksinkertaisesti töitä; kahdessa eri työpaikassa, ja kotona kotityöt! Ei nyt sentään mitään urakointia, koska mä teen töitä firmoille vain sattumanvaraisesti; heidän tarpeidensa mukaan tuntitöinä! Tämän viikon palkka työt, tällä haavaa; 32h, eli vain neljänä päivänä, joista lauantai on niistä kiireisin.
      Kotitöissä kyllä ihan tarpeeksi, koska koko tämä rumba on yksistään nyt mun huoleni.

Systeri kun opiskelee ja hänellä ihan tarpeeksi jo selviytymistä jo siitä urakasta; avustaa korkeintaan koiran ulkoilutuksessa. Hänenkin on ulkoiltava jo ihan oman terveytensä takia, ja samalla voi ulkoilluttaa myös Pojua. Ei mulla vaikeuksia hoitaa kahta huushollia, koska siinä on paljon koneellista työtä; kuten pyykinpesua ja imurointia. Astiakone hoitaa tiskaukset ja Mimmi on hoidossa naapuritalossa, hänellä siellä 2 leikkitoveria ja hyvä hoitaja. Elämä lähes hymyilee mulle!
      trollikka

• Anonyymi

Elämä voi jopa hymyillä kun ei ota mitään äijänkuvatuksia siihen hänkräämään.

• Anonyymi

Tuntuu että keskityn nyt kaikkiin hyviin juttuihin vaan. Ollut niin murhetta ja ahdistusta ja jne jne. Että olan väsynyt siihen kaikkeen. Jätän nyt kaiken negatiivisen syrjään. Ja otan vaaleanpunaiset lasit silmille.

• Anonyymi

Olen imoitautunut liikunta ryhmiin.Samoihin missä viimevuona kävin.Ihan vapaasta tahdosta olen sinkku.Kun vanhat yksinöiset äijät mahoineen ei kiinosta.Hyvät miehet on suhteissa ,avio -litossa tai avo-liitossa.

• Anonyymi

Lomailen vähän. Panostan lepoon, urheiluun ja lapsiin. Yritän olla ulkona aurinkoisina hetkinä. Näen ystäviä.
      Siivoan joulun pois. Virkeänä sitten töihin ensi viikolla.
      Haaveilen ja ajattelen jatkuvasti miehestä. Kuvittelen miehen huulet omilleni. Haluaisin kietoutua häneen ja nukkua saman peiton alla raukeana.

• Anonyymi

Jos et työtä tee, ei sinun syömänkään pidä.

• Anonyymi

työn tekeminen on liian kallista

• Anonyymi

kun kevät tulee pitäisi ehkä maalata eräs taulu, kevään kirpeä aurinkoinen pakkassää ja siihen liittyy myös cheerleader-tyttö ja omena: Designer's Winter Holiday Illusion.

• Anonyymi

mistä se vapaudentunne tulee? Onko tipattomuus, työttömyys ja eroaminen kaikkk vapauden tunnetta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      19
      3677
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      23
      2861
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2215
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2035
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1956
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1622
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      38
      1522
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1492
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1414
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1374
    Aihe