vaan mun tärkeimmät tyypit on eläimet.
Niitä voi halata, kun en saa miestä itselleni.
Eikö olekin masentavaa?
Oletteko miettineet, että mulla ei ole koskaan ollut miestä....
14
232
Vastaukset
Eläimet on parhaita. Ne ei pelleile, pelaa tai kieroile ihmisillä.
- Anonyymi
Ei ole masentavaa.
Eläinten kanssa voi olla läheisemmät välit kuin yhdenkään ihmisen kanssa koskaan.
xLiner - Anonyymi
No enpä ole sitäkään tullut miettineeksi.
Mutta onko meillä kenelläkään koskaan ketään?
Kaikki on vain lainaa.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Naisethan saa aina miehen, ainakin hetkeksi, jos haluavat.
- Anonyymi
Paitsi minä. :(
-Jossu
- Anonyymi
en ole tullut pohtineeksi sinun miehettömyyttäsi.
- Anonyymi
Sinua ei nii kiinnosta nää miehen banaalit palstaesitykset vaikka vois luulla?
- Anonyymi
Mihin sinä miestä tarviisit, elämääsi pilaamaan. Olet mielestäni onnekas, paljolta murheelta säästynyt. Vähän kuin lottovoiton, rahaan itsekkäästi uskovaisille saanut. Voinpa sanoa ,ettet ole menettänyt mitään. Terveisin kokemus.
- Anonyymi
Ehkäpä olet jo nuo suhdekiemurat entisissä elämämissäsi jo monin tavoi kokenut. Ehkäpä tahdoit tässä elämässäsi jotain muuta. Ehkäpä se oli sinun itsesi toive.💩
- Anonyymi
Olen kyllä. Mutta voithan leikkiä paperinukeilla.
- Anonyymi
Ilmankos miehiä kutsutaan joskus eläimiksi.
- Anonyymi
oikein kun katsoo elämää taakse päin, niin kaikki ongelmat tulee ihmis suhteista oli sitten työssä tai naapuri ynnä vapaa ajan seura,
- Anonyymi
Tottakai tulee, koska ne on meidän oppikoulu. Jos joku ihminen on niiltä siunattu niin kiittäkööt onneaan😄💩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244