Dannylla 60 vuotta nuorempi nainen

Anonyymi-ap

17

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos haluaa rinnalleen kauniin nuoren naisen, pitää ruveta rokkitähdeksi.
      Omalla ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan on perinteisellä tavalla rokkimies.

      Voisi tuota kokeilla, sitten kahdeksankymppisenä.

    • Näin vilaukselta jonkun kuvan, jossa Dannyä istuu lentokentällä pyörätuolissa. Varmaan käveleminen ja seisominen tuottaa jo vaikeuksia. Varsinkin kentällä on jonoa turvatarkastukseen ja pitkät välimatkat porteille.

      • Anonyymi

        Ota sinäkin 60 vuotta nuorempi könsipoju.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota sinäkin 60 vuotta nuorempi könsipoju.

        Vähän paha ottaa. Se ei ole syntynyt vielä! 😁

        Oletko itse ajatellut ottaa 60v. nuorempaa "apulaista"? Mistä meinasit kaapata?


      • Anonyymi

        Sitä se teettää. Ottaahan se kunnon päälle vaikka viagra olisikin käytössä. On tai ei, mene ja tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se teettää. Ottaahan se kunnon päälle vaikka viagra olisikin käytössä. On tai ei, mene ja tiedä.

        Tuossa Dannyn tilanteessa tulee ikä jo vastaan, vaikka sen kuinka kieltäisi. Keho ei kestä enää kovaa rasitusta (ei minkäänlaista).


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Vähän paha ottaa. Se ei ole syntynyt vielä! 😁

        Oletko itse ajatellut ottaa 60v. nuorempaa "apulaista"? Mistä meinasit kaapata?

        Meikäläisen pitäs vielä odottaa lähes 10 vuotta, ei ole mullekaan syntynyt yhtä suurella ikäerolla.


    • Anonyymi

      Voi teitä, täähän on silkkaa vedätystä.
      Nuori nainen on Dänillä vaan töissä. Otsikot antaa lukijan ymmärtää muuta. Viime lopussa helmi jää persaukiseksi ellei helmin osoite ole virallisesti Dänin luona, avopuolison perimisoikeuslaki.

      Voisiko joku kertoa, mitä tarjottavaa kasikymppisellä on 22 vuotiaalle, kotiavustajan roolin lisäksi?

      Ällöttävintä tossa on helmin sääliyritys kopioida Armia. Armi oli aito ja säteilevä.

    • Anonyymi

      Rahalla saa rakkautta.

    • Anonyymi

      Kovin on tunkkaisen oloinen ja ylitälläytynyt nuori nainen, raikkaus loistaa poissaolollaan.

    • Anonyymi

      Kateellisia olemme kaikki! Itselläkin mieli tekisi!

    • Anonyymi

      Toivottavasti saavat toisiltaan tasapuolisesti sitä mitä olisivat muuten vailla.

      xLiner

    • Anonyymi

      Onko tuolla tytöllä musta silmä siinä yhdessä kuvassa?

    • Anonyymi

      Naistenkin pitää kunnostautua tässä asiassa ja ottaa kymmeniä vuosia nuorempia miehiä jotka jaksaa pukata. Miten on tuon pukkauksen laita vanhemmilla miehillä heh

    • Anonyymi

      Onko hevos-Viagraa olemassa jos tavallinen on liian mietoa vanhukselle. Seiskassa tänään omituinen kuva, jossa etelänmatkan tamineissa poseeraavat kyyhkyläiset Danny ja Helmi taustanaan iso värikuva suomalaisesta kaupungista. Oliko ne ulkomailla?

    • Anonyymi

      Optimaalinen ikäero. Vähän kuin Paul Newman, paitsi että Paulin vaimo oli 16-vuotias.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe