Se ei ole mies eikä mikään...

Anonyymi-ap

Joka ei taloa rakenna?
Joka ei saa perillistä aikaiseksi?

Tunnetteko olevanne miehiä?

22

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanoisinpa, etten huolisi sinua aloittaja. Taidat olla ainakin puoliksi mies?!

      • Anonyymi

        Kumpi puoli olisi sitten se tärkeämpi, 50-vuoden kuluttua?


    • Viinan voimalla voisin rakentaa lähimetsään oman omakotitalon, risuista ja romuista.

      • Anonyymi

        Hyvä ajatus, se voisi riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ajatus, se voisi riittää.

        Kyllä se nyt ainakin kesämökkinä menisi.


    • Anonyymi

      niimpä niin, 4-aentin perintökolikoll ON kivaa rakennella taloja jos se on ainoa varallisuutesi.

      Indlaatio syö jo kuukaudessa 5-awntin kokonaissijoutuksesi taloon...

    • Anonyymi

      Miks yrittää laittaa painolastia toisten elämään.
      Mies voi olla taloa rakentamatta.
      Ja tosiasia on ettei kaikki sää lapsia syystä tai toisesta mutta voivat olla tosi miehiä

      • Anonyymi

        Syitä aina löytyy, on helppo mennä niiden taakse.
        Alfat tekee ja toteuttaa, Betan tehtävä on valittaa ja seurailla.
        Elämä on.
        Betat liikkeellä, halutaan Alfojen tuloksi Betana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syitä aina löytyy, on helppo mennä niiden taakse.
        Alfat tekee ja toteuttaa, Betan tehtävä on valittaa ja seurailla.
        Elämä on.
        Betat liikkeellä, halutaan Alfojen tuloksi Betana?

        Entä sigma? Mihin hän menee, paitsi omia menojaan? :) - cu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syitä aina löytyy, on helppo mennä niiden taakse.
        Alfat tekee ja toteuttaa, Betan tehtävä on valittaa ja seurailla.
        Elämä on.
        Betat liikkeellä, halutaan Alfojen tuloksi Betana?

        Eli alfat on työläismiehii ja betat korkeastikoulutettui jännäpoikii ja ovat kateellisia oikeille miehille ja olisivat halunneet syntyä mieheksi alfa mieheksi eli urokseksi eikä jännämiäheksi


    • Anonyymi

      Ihan vaan ihminen. On taloa rakennettu (itse) ja muksujakin tehty (itse). En tiiä miten siihen sukuelimet sitten liittyy? Minä käytin ainakin käsiäni rakentamiseen, sukuelimiä vain lasten alulle saamiseen.

      Jasu

      • Anonyymi

        Voi sitä itse myös itseään välillä hyväillä, eikös vain:)
        Mutta, ihminen on ihminen, tuo on hyvä huomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä itse myös itseään välillä hyväillä, eikös vain:)
        Mutta, ihminen on ihminen, tuo on hyvä huomio.

        Voi, jos kokee tarvetta.

        Jasu


    • Anonyymi

      Jollain on hieman itsetunto ongelmia! Täytyy yrittää itseään jollain tavalla nostattaa... Vaikka ei se taida paljoa auttaa!

      • Anonyymi

        Perustelut tähän? Ne olivat?


    • Anonyymi

      Minä oon vähän enemmän tällainen vanhan tavaran kuntoonpanija kuin uuden rakentaja :)

      Kun käy istumaan, niin aika usein nuo pallit muistuttaa mihin sukupuoleen kuulun.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Eikös sinulle ne naisen vanhempien perämetsät ole olleet ne tärkeimmät kriteerit parinvalinnassa ja voivottelet naisen halukkuudesta?


    • Anonyymi

      Nykyajan miehet ei ole mitään. En ole minäkään, mitään en ole saanut aikaiseksi.
      Viinaa en juo koska en halua ,perhettä en perusta koska minusta ei ole edes siihen.
      Taloa en rakenna koska siihen ei ole tarvetta. Vain hyödytön kuluerä yhteiskunnan
      rattaissa. Sitten vain maristaan kun niillä on niin huono itsetunto.Mutta anna paskan olla mitä se sinua liikuttaa!!

    • Anonyymi

      Tähän täysyy todeta, että en ikinä huolisi noin ajattelevaa "miestä". En koe tuollaista "miestä" mieheksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt on liian kallista rakentaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe