Kun luin palstan sivun uutisia. Yhden otsikko oli: "Suomalainen piispa paaville kylään – vie tuliaisiksi lapaset". Luin ensin että lapset eivätkä lapaset 😅. Vatikaanin ylimystön maine tunnetaan. Poikalasten elämät ovat vaarassa. Sanotaan asia nyt miten se suoranaisesti on - Vatikaani paaveineen on yhtä kuin p*dojen vanhojen g*y-jammujen kultti mikä oikeuttaa toimintansa Jumalan nimeen (vaikka todellisuudessa niiden palvonnan kohde on täysin päinvastainen). Tavalliset katoliset ovat mielestäni ihan ok ja myös tavalliset j*tksut, mutta Vatikaani ja j*tskujen hallinto ovat sellaisia mitä ei voi hyväksyä. Ja silti ne pitäisi hyväksyä muka läpi sormien 🤐.
Alkoi huvittamaan
7
267
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tuosta nyt osaisi sanoa, kuin että kieroutunutta. Jos ihmiset suljetaan ahtaiden uskontokäsityksen mukaisiin raameihin, niin mitä muuta voidaan odottaa.
Mutta se että se on jatkunut vuosikymmeniä, ellei tuhansia, on ymmärrykselle järkytys. Ei sitä ulkopuoliset voi mitenkään käsittää. Miksei voi antaa katolisten pappien mennä naimisiin. Se ois ihan pieni päätös kirkonkokouksessa, mutta sillä ois suuri vaikutus. Tuolla etelän maissa, kun noi vietitkin on voimakkaammat, ettei oo tälleen syväjäässä kuin täällä pohjolassa.
- Anonyymi
Vaikutusvaltaisten vapauksia. Kertoo senkin, mitkä ovat viranomaisten rahkeet noiden suhteen-"laki on kansalaisia varten"-ja paavi on ylempänä, kuin poliisilaitoksen päällikkö, joka hänkin komentoketjun hengen mukaisesti ei mieti mitään ja pokkuroi ylempiään. Onhan aihetta dokkareissa käsitelty ja eräs varhaisimpia oli ysärin alussa julkaistu "conspiracy of silence". Tai eipä julkaistu, vaikka oli jo tv-oppaaseenkin silloin merkitty. Jutun mukaan studioon viimehetken puhelinsoitto ja filmien pakkolunastus. Yksi kuitenkin pimitettiin sivuun. Jokatapauksessa tuo jäi vaille kummempaa huomiota, kun Persianlahden sota alkoi samoihin aikoihin. Tuo dokkari tuli ennen tuubihaulla etusivulle mutta nykyään tuolla tittelillä kaupataan jotain typerää leffaa mutta saattaa tulla vastaan tuon leffan klikkaamisen jälkeen alavalikoissa, jos tarpeeksi monta kertaa klikkailee? Voin muistaa väärin mutta jotain pedojuttua esiintyi myös 80-luvulla jossain amerikan sotilastukikohdassa, presidio taisi olla paikan nimi. Kuukkeli löytänee, jos kiinnostaa. - cu-
- Anonyymi
Joo, muistan tuo presidio-nimisen leffan tuolta ajalta mutta kyseessä siis eri tapaus, systemaattinen pedofiilitoiminta kasarmialueella. - cu-
- Anonyymi
South Parkin pedojakso missä ne papit menivät puhdistamaan jälkiä lasten synttärien jälkeen oli hauska allegoria aloitukseeni liittyen. Kaikki mahdolliset todisteet oli hävitettävä puhdistamalla pinnat tiedätte kyllä mistä 😄. Päivi Räsänen olisi tähän maahan oiva presidentti sillä hänen arvonsa ovat sellaiset kuten pitääkin. Presidentinhän tulee olla edustava ja toimia kansan keulakuvana. Vanhoilliskristillisyys vaikuttaa olevan koko ajan entistä tärkeämpi ideologia mitä seurata. En halua seurata sitä pimeää polkua mitä ihmiskunta kulkee mutta hengissä pitäisi pysyä. Minulla oli henkilökohtaisesti vaikeita aikoja vuosina 2020-2023 ja vihdoinkin menee hieman paremmin :).
Paavi otti kantaa seksiin. Paavin mukaan Jumala tykkää seksistä ja haluaa että sekstaamme enemmän.
Pornosta Jumala ei tykkää, tiesi paavi.- Anonyymi
Sekstaaminen on vain ja ainoastaan suutelemista. Seksi on sitten seksiä. Näin stadissa jo 1950 luvun alkuajoilta lähtien.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654