Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hääpuvun paras osa

Anonyymi-ap

Mikä se on? Tissi osa, helma vai korkokengät?

32

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Provo

      • Anonyymi

        Raavaat miehet tässä vain keskustelevat hääpuvuista, sitäpaitsi jokainen gendertutkimukseen perehtynyt tietää, että sukupuoli on vain sosiaalinen konstruktio ja voihan sitä vaihtaakin, kun siltä tuntuu.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­N­y­m­f­o­­­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18275041

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei mikään. Hääpuvut on turhia.

      Jasu

    • Minusta hääpuvut ovat rumia. Näyttää ihan lautasliinalta.

      • Anonyymi

        Heh, minusta ne näyttää ylimakealta kermavaahto läjältä. Valkoiset siis.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, minusta ne näyttää ylimakealta kermavaahto läjältä. Valkoiset siis.

        Jasu

        Joo, ei nappaa. Toivoisin että hääpuku normi vapautuisi vähän. Miksei voi olla vaikka punainen?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Joo, ei nappaa. Toivoisin että hääpuku normi vapautuisi vähän. Miksei voi olla vaikka punainen?

        Niinpä tai jotain ihan muuta kuin hörhellystä. Ei kaikki naisetkaan halua leikkiä prinsessaa eikä miehet prinssiä.

        Jasu


    • Anonyymi

      Et oo kehunu mun huntua kertaakaan

    • Anonyymi

      Merkillinen kysymys.
      Kokonaisuus ja sen istuminen kantajansa persoonaan.
      Minulla oli ihana hääpuku, ettei kellään edes saduissa 😅.

      - Sheena

    • Kokonaisuus🥰

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Päivänsäde nelinkertaistuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Päivänsäde nelinkertaistuu.

        Ooh. Olipas suloinen vastaus.


    • Willi veikkaus: Se morsian siellä hääpuvun sisällä?

      Menikö oikein? Jaetaanko näistä vastauksista palkintoja? 😂🏆

      • Anonyymi

        No voi hemmetti. Sinähän sen vasta keksit. Taisit voittaa suvereenisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi hemmetti. Sinähän sen vasta keksit. Taisit voittaa suvereenisti.

        Mulla kaasot toimi maskina mielikuvissa, en millään nähnyt metsää puilta taaskaan kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi hemmetti. Sinähän sen vasta keksit. Taisit voittaa suvereenisti.

        Joskus täytyy ajatella boxin ulkopuolelta. Mitäs sillä hääpuvulla tekee, jos morsian puuttuu? 😀


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Joskus täytyy ajatella boxin ulkopuolelta. Mitäs sillä hääpuvulla tekee, jos morsian puuttuu? 😀

        Bestman voi pukeutua siihen, ettei sulhanen pety.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Joskus täytyy ajatella boxin ulkopuolelta. Mitäs sillä hääpuvulla tekee, jos morsian puuttuu? 😀

        Morsian kuumentaa tunteita, niin jäähyllehän sitä.


      • Anonyymi

        Joo, tuolla voittaa.
        Toki huomasin tämän vasta, kun olin ensin vastaavan raapustanut tuonne perään.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tuolla voittaa.
        Toki huomasin tämän vasta, kun olin ensin vastaavan raapustanut tuonne perään.

        -keinovaginamies-

        Tai siis olin sitä mieltä, että itse puvun paras osa on kuorimislaitteet.
        Meni itselläkin jo ajatus solmuun :)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Mut joo. Reidethän ne, kunhan helmat rupeaa paukkumaan ensin.

    • Koskaan en ole pidellyt hääpukuista naista, enkä hääyötä viettänyt.

      Mahtaako niissä nykyään olla enää mitään romanttista loistoa, kun on esiaviollista seksiä ja muuta elostelua?

      • Anonyymi

        Pakko sanoa, että kyllä ne sytyttää enemmän kuin pakolaiset eurooppalaisella juna-asemalla. Vaikka miten lakaistaan piiloon.


    • Anonyymi

      Hääpuku on kokonaisuus, siinä ei pistä silmään yksityiskohdat.

    • Hääpuvun paras osa on morsian. Morsian on se, joka tekee hääpuvusta vaikuttavan.

      Mielestäni monet hääpuvut ovat todella kauniita ja kantajansa vielä kauniimpia. Kyseessä on toki vain yksi päivä eikä hääpuku suinkaan ole häiden tärkein asia, mutta ymmärrän hyvin, miksi monelle naiselle hääpuku on kuitenkin oleellinen osa hääpäivää. Minä en koskaan tule menemään naimisiin, mutta jos menisin, niin valitsisin ehdottomasti upean puvun, joka päällä tuntisin leijuvani pilvissä.

      • Anonyymi

        Kaunis/komea, pitkähkö ja solakka malli tekee mistä tahansa vaatteesta hyvin istuvan ja näyttävän. Näin se vaan on, mitä sitä kieltämään.

        Mutta itse hääpuvun paras osa on vetoketju/napit/nyörit. Eli kaikki ne osat joilla morsian kaivetaan puvustaan :)

        Tokikaan en puhu kokemuksen äänellä, kun en ole koskaan mennyt naimisiin, saati muiden morsiamia kuorinut, mutta tämä on vahva mutu :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis/komea, pitkähkö ja solakka malli tekee mistä tahansa vaatteesta hyvin istuvan ja näyttävän. Näin se vaan on, mitä sitä kieltämään.

        Mutta itse hääpuvun paras osa on vetoketju/napit/nyörit. Eli kaikki ne osat joilla morsian kaivetaan puvustaan :)

        Tokikaan en puhu kokemuksen äänellä, kun en ole koskaan mennyt naimisiin, saati muiden morsiamia kuorinut, mutta tämä on vahva mutu :))

        -keinovaginamies-

        Näen monenlaiset mallit kauniina. Hääpäivänä ihminen on onnellinen, innoissaan, liikuttunut.. Kaikki se tunne, mitä ihmisestä huokuu ulospäin, tekee hänestä kauniin/komean 😊

        Osuit kyllä nappiin 😊 Yksi eroottisimpia asioita on juurikin nappien tai nyörien avaaminen.. Kun iho paljastuu ja sitä voi koskea sormenpäillä... Menee ihan kylmiä väreitä. Olen ollut liian kauan itsekseni 😄


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Näen monenlaiset mallit kauniina. Hääpäivänä ihminen on onnellinen, innoissaan, liikuttunut.. Kaikki se tunne, mitä ihmisestä huokuu ulospäin, tekee hänestä kauniin/komean 😊

        Osuit kyllä nappiin 😊 Yksi eroottisimpia asioita on juurikin nappien tai nyörien avaaminen.. Kun iho paljastuu ja sitä voi koskea sormenpäillä... Menee ihan kylmiä väreitä. Olen ollut liian kauan itsekseni 😄

        Joku korsetin kuoriminen.....välillä vois vähän lipaista selkänahkaa ja puhaltaa narujen väliin. Pitkiä vetoja sormenpäillä ...

        Harmi kun kukaan tuntemani nainen ei käytä korsettia lauantaina saunan jälkeen :)))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku korsetin kuoriminen.....välillä vois vähän lipaista selkänahkaa ja puhaltaa narujen väliin. Pitkiä vetoja sormenpäillä ...

        Harmi kun kukaan tuntemani nainen ei käytä korsettia lauantaina saunan jälkeen :)))

        -keinovaginamies-

        Tuolla kuvauksella saattaisi hyvinkin vaihtua monen naisen kylpytakki korsettiin 😄

        Ajatukset lähti hieman laukkaamaan, kehitin päässäni jo kokonaisen tarinan korsetin ympärille 😁 Eihän tässä kohta tule unista mitään 🙈 Pakko kuitenkin yrittää. Öitä!


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Tuolla kuvauksella saattaisi hyvinkin vaihtua monen naisen kylpytakki korsettiin 😄

        Ajatukset lähti hieman laukkaamaan, kehitin päässäni jo kokonaisen tarinan korsetin ympärille 😁 Eihän tässä kohta tule unista mitään 🙈 Pakko kuitenkin yrittää. Öitä!

        Öitä,
        Katsellaan unikuvia korseteista....ehkä punainen.. ;)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Kaikki osat ja pukua kantava nainen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe