Kuinka usein

Anonyymi-ap

Ajattelet

- ruokaa
- juhlimista
- seksiä
- kunnon kohottamista
- palstaa
- raha-asioita
- tärkeää ihmistä

19

282

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viikon jokaisena päivänä ajattelen tärkeää ihmistä (lapsiani) sekä ruokaa, melkein joka päivä palstaa, useimpina päivinä kunnon kohottamista ja raha-asioita, kerran-pari viikossa seksiä ja kerran-pari kuussa jonkinlaista juhlimista.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­­­y­­m­f­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18275677

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Päivittäin, hyvin harvoin, harvoin, viikottain, minuutteja ennen tänne pysähtymistä, ostoksia tehdessä, joka päivä. - cu-

    • Ajattelen
      - ruokaa harvoin
      - juhlimista vielä harvemmin
      - seksiä melkein joka päivä
      - kunnon kohottamista pari kertaa viikossa
      - palstaa ajatuksien tasolla se ei vie tilaa, sen ihmiset kyllä jonkin verran ajoittain
      - raha-asiat sujuu ajattelematta
      - tärkeää ihmistä -useamman kertaa päivässä

    • Anonyymi

      Ajattelen, siis olen.

      >simiti<

    • Hankala vastata, kun en pidä kirjaa ajatuksistani, mutta yritetään 😊

      - ruokaa - Talon teini pitää huolen siitä, että ajattelen ruokaa säännöllisesti pitkin päivää. Joko olen suunnittelemassa aterioita, valmistamassa ateriaa, siivoamassa aterian jälkiä tai kuuntelen, miten ei ole mitään ruokaa koko talossa. Ai niin, tai hankkimassa aterian aineksia.

      - juhlimista - Nykyään harvemmin, mutta aina välillä tulee ystävän kanssa suunniteltua jotain juhlan tynkää.

      - seksiä - Monta kertaa päivässä

      - kunnon kohottamista - Päivittäin, mutta lähinnä siitä näkökulmasta, että mietin minä päivinä teen mitäkin

      - palstaa - Kurkkaan tänne lähes päivittäin, joskus on pidempiä välejä, eli sinänsä aika usein, mutta en ajattele palstaa tehdessäni muita juttuja

      - raha-asioita - Riippuu tilanteesta. Tilipäivänä eniten, kun hoidan kuun laskut kaikki kerralla. Sen jälkeen alan tuskailemaan yllättäviä menoja ja teinin harrastuskuluja, turnausta siellä, turnausta täällä.. Eli toisinaan enemmän, toisinaan vähemmän.

      - tärkeää ihmistä - Läheisiäni ajattelen useita kertoja päivässä, he ovat tavallaan koko ajan mielessä, vaikken aktiivisesti heitä ajattelisikaan.

    • En juurikaan ajattele.. turhaa touhua moinen. :D

      • Anonyymi

        No tämä! Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Totesinkin toiseen viestiketjuun, että antaa hevoisen murehtia, sillä on isompi pää.

        Tosiaan vammauduttuani ja varsinkin naisystäväni kuoltua on suhtautumiseni eloon muuttunut radikaalisti.

        Vaikka edelleen näytän isolta vihaiselta natsilta kaljuineen en ole sellainen.

        Ajattelen nykyään muitakin ja pyrin elämään mahdollisimman ekologisesti tinkimättä mistään.

        Edimerkkinä olkoon lihamureke mitä teen. Laitan siihen papuja tomaatissa ja herkkusieniä. Jauhelihaa taas vastaavasti vähemmän.

        Herkullisempaa, terveellisempää ja luontoystävällisempää. Persuserkkuni ei enää lähetä minulle kauriin/hirvenlihaa. Suuttui minulle ja mielummin heittää ylimääräiset roskiin. Normipersu.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tämä! Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Totesinkin toiseen viestiketjuun, että antaa hevoisen murehtia, sillä on isompi pää.

        Tosiaan vammauduttuani ja varsinkin naisystäväni kuoltua on suhtautumiseni eloon muuttunut radikaalisti.

        Vaikka edelleen näytän isolta vihaiselta natsilta kaljuineen en ole sellainen.

        Ajattelen nykyään muitakin ja pyrin elämään mahdollisimman ekologisesti tinkimättä mistään.

        Edimerkkinä olkoon lihamureke mitä teen. Laitan siihen papuja tomaatissa ja herkkusieniä. Jauhelihaa taas vastaavasti vähemmän.

        Herkullisempaa, terveellisempää ja luontoystävällisempää. Persuserkkuni ei enää lähetä minulle kauriin/hirvenlihaa. Suuttui minulle ja mielummin heittää ylimääräiset roskiin. Normipersu.

        >simiti<

        No.. sait serkkusi suuttumaan sinulle.. höh.
        Mitä tapahtui?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No.. sait serkkusi suuttumaan sinulle.. höh.
        Mitä tapahtui?

        Suivaannuin kun soitteli aina kännissä. Kun soitin hänelle, niin ei selvin päin vastannut puhelimeen.

        Ei siinä muuten, mutta persuna rupesi aina haukkumaan minun poliittista ajattelua.

        Ei sellaista jaksa loputtomiin. Olkoot hän nyt natsipiireissä ja minä olen omissa piireissäni.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suivaannuin kun soitteli aina kännissä. Kun soitin hänelle, niin ei selvin päin vastannut puhelimeen.

        Ei siinä muuten, mutta persuna rupesi aina haukkumaan minun poliittista ajattelua.

        Ei sellaista jaksa loputtomiin. Olkoot hän nyt natsipiireissä ja minä olen omissa piireissäni.

        >simiti<

        Juu.. paree noin. Mitä sitä suotta itseään kiusaamaan ihmisillä jotka aiheuttavat vaan mielipahaa.


    • Ajattelen:

      - ruokaa - päivittäin
      - juhlimista - pari kertaa vuodessa
      - kunnon kohottamista - pari kertaa viikossa, ei se ajattelemalla kohene, vaan tekemällä
      - palstaa - säännöllisen epäsäännöllisesti
      - raha-asioita - useamman kerran viikossa
      - tärkeää ihmistä - päivittäin

      • Anonyymi

        Täysin normaalia. Jos ruokaa ei ajattele päivittäin, niin kannattaa miettiä ajatuksiaan josko sittenkään haluaa paastota.

        Itsehän lopetin leivän syönnin ja korvaan sen aamu- ja iltatäysjyväpuurolla. Ei siitä nauttia tarvitse, kunhan wanha kroppa pysyy kunnossa.

        Kaikki muu on joutavaa höpöä. No ehkä rakkaiden ajattelu, jopa menehtyiden ajattelu ei ole täysin turhaa.

        Ajattelen minäkin tenavaa välillä vaikka asuukin ukkonsa kanssa omassa talossaan eri paikkakunnalla. Yhteydenpito on hyvin vähäistä, mutta kun pitää sitä kartanoa rempata, niin eihän sitä kerkeä.

        Olen hirmu onnellinen tyttäreni elosta. Ensinnäkin pikkuisena suoritti Sin Moo Do Hapkidossa vöitä hirmuna. Opiskeluaikana nyrkkeili, koska Hapkidoseuraa ei ollut opiskelukaupungissa.

        Sittenpä vielä ryhtyi seukkaan opiskelukaverin kanssa, joka oli saanut huomattavan perinnön.

        Vaikka kaikki on tullut hopeatarjottimella, niin varmasti tulee jossain vaiheessa vastoinkäymisiä.

        Itse olen jo paremmalla puolella. Kun ilmainen kaupunkilehti tulee luukusta, niin aivan iloisena uutan kahvia ja luen kaupungin tapahtumat.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täysin normaalia. Jos ruokaa ei ajattele päivittäin, niin kannattaa miettiä ajatuksiaan josko sittenkään haluaa paastota.

        Itsehän lopetin leivän syönnin ja korvaan sen aamu- ja iltatäysjyväpuurolla. Ei siitä nauttia tarvitse, kunhan wanha kroppa pysyy kunnossa.

        Kaikki muu on joutavaa höpöä. No ehkä rakkaiden ajattelu, jopa menehtyiden ajattelu ei ole täysin turhaa.

        Ajattelen minäkin tenavaa välillä vaikka asuukin ukkonsa kanssa omassa talossaan eri paikkakunnalla. Yhteydenpito on hyvin vähäistä, mutta kun pitää sitä kartanoa rempata, niin eihän sitä kerkeä.

        Olen hirmu onnellinen tyttäreni elosta. Ensinnäkin pikkuisena suoritti Sin Moo Do Hapkidossa vöitä hirmuna. Opiskeluaikana nyrkkeili, koska Hapkidoseuraa ei ollut opiskelukaupungissa.

        Sittenpä vielä ryhtyi seukkaan opiskelukaverin kanssa, joka oli saanut huomattavan perinnön.

        Vaikka kaikki on tullut hopeatarjottimella, niin varmasti tulee jossain vaiheessa vastoinkäymisiä.

        Itse olen jo paremmalla puolella. Kun ilmainen kaupunkilehti tulee luukusta, niin aivan iloisena uutan kahvia ja luen kaupungin tapahtumat.

        >simiti<

        Aamu- ja iltapuuro on terveellinen vaihtoehto. Itse jaksan amupuuroja vähän aikaa, mutta kyllästyn niihin nopeasti. Vaihtelen aamupalaa usein. Tänään soin jogurttia marjoilla, banaaniviipaleilla ja muroilla (sokeriton vaihtoehto).

        Aina välillä on hyvä laittaa lapselle "Mitä kuuluu?" -viesti. Vastaus ei ole se tärkein asia. Jos ei ole aikaa, ainakin tietävät, että ajattelen heitä. Haluan lasteni tietävän, että välitän ja rakastan.


    • Anonyymi

      - ruokaa: n. kolmesti päivässä
      - juhlimista: mahdollisimman vähän
      - seksiä: huomattavasti useammin kuin ruokaa
      - kunnon kohottamista: tätä en ajattele, teen sitä aina kun huvittaa
      - palstaa: sama kuin kunnon kohdalla
      - raha-asioita: olen onnellinen, minun ei juurikaan tarvitse
      - tärkeää ihmistä: usein

      -keinovaginamies-

    • Kaikki alussa mainitut ajattelun aiheet työstetään alitajunnassa, lukuun ottamatta kunnon kohottamista, joka on outo ajatus.

    • - ruokaa ( en ajattele)
      - juhlimista(en ajattele)
      - seksiä (nytkin on ajatuksissa usein)
      - kunnon kohottamista (joka päivä)
      - palstaa(erityisiä)
      - raha-asioita(en ajattele)
      - tärkeää ihmistä (usein)

    • Anonyymi

      Jos on jotain ajankohtaista menossa tärkeitä ihmisiä ajattelen usein monta kertaa päivässä. Muita ajattelen tarvittaessa. Esim juhlimista en ajattele, ellei ole juhlia tiedossa, seksiä en ajattele ellei ole seksiä tiedossa, raha-asioita en ajattele, ellei niissä ole jotain erikoista, yleensä ei ole jne. Kunnon kohottamista en ajattele, vaan kuntoilen päivittäin.

    • -Ruokaa ajattelen muutaman kerran päivässä, että muistan syödä.
      -Juhlimista ajattelen joskus, mutta vielä harvemmin tulee juhlittua.
      -Seksiä ajattelen varmaan joka päivä. Ei tule harrastettua koskaan.
      -Kunnon kohtottamista ajattelen usein ja sitä tulee myös tehtyä.
      -Palsta on mielessä joka päivä
      -Raha-asiat ovat mielessä jatkuvasti, koska raha ei riitä mihinkään.
      - ...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1335
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      75
      878
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      63
      733
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe